Sziasztok,
Azért indítottam el azt az új topicot, mert egyrészt akit érdekel az végig kísérheti egy 635 CSI-nek a turbósítását, illetve a teljes felújítását.Másrészt azért,hogy hozzászólásaitokkal és szakértelmetekkel (akinek inge vegye magára:)) segítsetek, hogy minél gördülékenyebben menjenek a különböző munkafázisok ( milyen professzionális:))
Tavaly vásároltam egy 1983-as automata 635 Csi BMW-t (gyerekkori szerelem a Corvette Stingray-el együtt

)
A terv akoribban az volt, hogy teljes gyári állapotára visszaállítom és majd mikor eljön az idő (2014

akkor megkapja az OT rendszámot.
A súlyosbodó gazdassági válság miatt

viszont úgy döntöttem, hogy hagyom az OT projctet (van másik folyamatban:) ) és inkább egy teljesen más irányba megyek el.
Karosszéria felújítása, fényezés, belső felújítás, futómű és a MOTOR.
A motorra két terv van
1.A 745i turbós alkatrészei amiben Turbóá már adott hasznos infokat és nagyjából az alkatrészek is összeálltak.
2.Ez"kicsit" izmosabb mind lóerőben mind pénzben:)Nagyon röviden
kovácsolt dugók, hajtókarok,kerámia golyós turbó(turbonetics),DTA S60-80 írható computer.,szinter kuplung, stb.
Az első és legsürgetőbb lépcső mindenképp az autó "manuálissá való" tétele

Ezt szeretném minél előbb letudni
Erre is kaptam már hasznos infokat, de további ötleteket is szívesen fogadok.
képeket rakok fel az autóról (ha sikerül...)