POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
9 / 10 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek  »   E24 635 CSI Turbo project

powered
2008.12.17. 21:18   






635csi Turbo írta:
Sziasztok.

Eldölt a dolog, megjött az ajánlat Smile.A cél tényleg az, hogy építeni egy teljesen egyedi és borzasztóan brutál 635 CSI BMW-t.
Ami bíztosan lesz benne:
Ross Racing kovácsolt dugó
H-profilu hajtókar (amerikai)
DTA-80 pro computer
Bosch motorsportos AC pumpa
Bosch motorsportos injektor sor
Turbonetics kerámiás vagy Garett GT acél golyós turbo.(mindenképp golyós csaágyozású)
olajhütő,intercooler
CAt Cam vez tengely+kipufogó szelep. VAGY 24 szelepes hengerfej komplett pillangó sorral.( ha ilyen valakinek, ne kiméljen Smile )
kipufogó, stb.

ez egy konfig, amik az árak ismeretében messze van a 3 gurigától.Lefelé.(24 szeleps hengf. pillangó sorral nincs benne)

Egyébként gondolkodtam az M v8-as motorján.De amit láttam, horror áron volt.Van talán valakinek egy eladó? Smile

Gyönyörű terv, és csak támogatni tudom azt aki úgy dönt hogy beleteszi a motorba azt ami jár neki! Ha valamit kihagysz az megbosszulja magát, ezt most a saját kárunkon tapasztaltuk...sikerült masnit kötni néhány M20 hajtókarra, ezért most úgy döntöttem ezt a tételt sem hagyom ki a nagymotorból... Kacsint


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
grafo
2008.12.17. 20:53   






szerintem simán megéri költeni m30-ra! 40 éves konstrukcióval,600-700 le-vel járni a legvagányabb dolog a világon! én csak támagatni tudom a 2 baros töltést Smile nekem is ilyen motorom lesz, és bizonyos határokon belül "gyári". persze mikor minden készen lesz, a végösszeg simán eléri majd az 1,5 m ft-t.
hajrá!!!


graffo.uw.hu/dragtimes.xls

Kecskemét    1095    2007.05.30. 20:44
Hexer
2008.12.17. 19:36   






Turboá írta:
Hexer írta:
Turboá írta:
szép kis kavalkád alakult itt kéremszépen.

Pár gondolat:
M5 turbó...
olyanról beszélünk amit mindannyian csak videókon láttunk, testközelből, vagy személyes kontaktus az építővel nincs .
Mindenképp érdemes lenne párbeszédet folytatni egy olyan figurával aki épített, birtokol egy ilyet. Megérdeklődni, hogy mekkora költség valójában, milyen hibajelenségek adódnak, mennyibe kerül a pótalkatrész stb.


Smile Smile


Mindenki csak a sajat nevebe beszeljen Smile



rendben, akkor számomra még ismeretlen, ám, ha rendelkezel HITELES infókkal ,akkor ha kérhetem oszd meg velünk!
Tapasztalatok, költségek, elérhető stabil teljesítményszint, tartósság, hajtáslánc, kezelhetőség, stb....

személyesre gondolok, videó, netes olvasmány, interjú ujságcikk, nem érdekel. köfi!


Konzultalok a tulajjal es irok beszamolot, papiron az ove ~750 lo (merve) es bukarestben epult, sajnos masodik nekifutasra...a jo progrmanak koszonhetoen.


Simplicity is the ultimate sophistication...

   1080    2007.03.10. 17:40
Turboá
2008.12.17. 19:29   






Hexer írta:
Turboá írta:
szép kis kavalkád alakult itt kéremszépen.

Pár gondolat:
M5 turbó...
olyanról beszélünk amit mindannyian csak videókon láttunk, testközelből, vagy személyes kontaktus az építővel nincs .
Mindenképp érdemes lenne párbeszédet folytatni egy olyan figurával aki épített, birtokol egy ilyet. Megérdeklődni, hogy mekkora költség valójában, milyen hibajelenségek adódnak, mennyibe kerül a pótalkatrész stb.


Smile Smile


Mindenki csak a sajat nevebe beszeljen Smile



rendben, akkor számomra még ismeretlen, ám, ha rendelkezel HITELES infókkal ,akkor ha kérhetem oszd meg velünk!
Tapasztalatok, költségek, elérhető stabil teljesítményszint, tartósság, hajtáslánc, kezelhetőség, stb....

személyesre gondolok, videó, netes olvasmány, interjú ujságcikk, nem érdekel. köfi!


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
lezsi
2008.12.17. 19:18   






Hexer írta:

Az mar a motorepitot bicseri ha reped vagy szakd valami egy epitett motorban...

Az M-es motort elek atfokolni es rugokat cserleni masis megoldva a vezerles, teszel bele wiseco dugokat 1100$ es garantalom kibit 5-600 lovat hosszu tavon.
Arrol ne is beszlejunk hogy 1500-2000 euro egy 3.5-3.8-as M-es motor, az M30-ba enyiert veszed csak a himbakat meg a tangelyt...akkor mirol Beszelunk?
Az hogy a felujitasa marha draga...hat nem M-es alkatreszeket kell vneni, hanem utangyatottat (after market hogy nehogy a torokre gondoljal), a leg dragabb betuhazas a duplaannyi szelep-rugok jelenthetik, azt leszamitva semmivel sem dragabb...
Hadjuk mar a draga M motor fentartasat...nem BMW szervizben javitatod ugysem, es minden van altalaban olcsobban jobb minosegben tuningcegeknel.



Az M-esbe valoban kevesebb cucc kell azonos teljesitmenyhez, gondolok itt foleg a fejre.
Viszont az M-es fej is meg tud repedni, a szelep le tud szakadni, stb.. Mindezt a gyari 300 loval is megteszi, akkor 600-nal versenyszeru hasznalattal ~20 eves alkatreszekkel ez a motorepito hibaja lenne?

Ez az a pont, ahol az M30-nal elohuzol a tyukolbol egy masik fejet 30e Ft-bol, az M5-nel meg ebay.de-n vadaszol 1000eur-tol (ami ideerve kiderulhet, hogy szinten repedt, volt ra pelda...). Es mivel ezt nem szeretned megismetelni, megveszed abba is a versenyszelepet (de 24-et), stb., stb... es vegul nem tudom, hogy mi a dragabb.

-Felreertes ne essek, tenyleg nem tudom. En sem biztos, hogy az M30-ra locsolnam ra ezt a lovet, (ha lenne), de en nem is akarok vele minden heten versenyen indulni...


   3215    2005.06.08. 14:21
345i
2008.12.17. 18:27   






Turboá írta:
szép kis kavalkád alakult itt kéremszépen.

Pár gondolat:
M5 turbó...
olyanról beszélünk amit mindannyian csak videókon láttunk, testközelből, vagy személyes kontaktus az építővel nincs .
Mindenképp érdemes lenne párbeszédet folytatni egy olyan figurával aki épített, birtokol egy ilyet. Megérdeklődni, hogy mekkora költség valójában, milyen hibajelenségek adódnak, mennyibe kerül a pótalkatrész stb.
Ezt azért mondom, mert érzésem szerint egy M-es gép felhúzása végül több potenciállal, nagyobb összegre rúg.
Azt már tudjuk, mi kell, és mennyibe kerül egy M30- nál 4-500lóhoz.
Maga az alap is mint Hexer írta költségesebb, nembeszélve a pótalkatrészekről.
Alkalmasint leírom , hogy miért léptem át az ötmilliós költségvetést , úgy alles értenő az egész kocsira, miközben se dugattyút, se hajtókart nem cseréltem. utólag bánom is. Ja és még csak nem is M-es csak a buksi.
Ugyanakkor ha előröl kezdődne minden megint csak 24 szeleppel indítanék.

Józsika sokat változtál előnyödre.
sajnos ez mindenkinek nagy falat, ki így ki úgy éli meg. "kispénz kisfoci"...

Smile Smile


Nyáron szamócázunk egy jót...
NEM ÉN LESZEK A KAPUS!


Kecskemét    485    2007.11.15. 20:27
635csi Turbo
2008.12.17. 17:53   






Mivel volt már és van is hasonló prioject tudom, hogy amit leírnak, azt kb 1,2-1,5-el meg kell szorozni, mire minden rendben müködik...
A leg-legelső terv nekem is V8 m5 motor volt...Smile
Aztán jött a régi m30-as tovább fejleszése...Smile
Most meg megint kezdek elbizonytalanodni...Smile

A 24 szelepes megoldást ajánlják nekem is.Akkor lehet, hogy maradhat a gyári vez tengely.


   72    2008.12.08. 12:05
Hexer
2008.12.17. 17:50   






Turboá írta:
szép kis kavalkád alakult itt kéremszépen.

Pár gondolat:
M5 turbó...
olyanról beszélünk amit mindannyian csak videókon láttunk, testközelből, vagy személyes kontaktus az építővel nincs .
Mindenképp érdemes lenne párbeszédet folytatni egy olyan figurával aki épített, birtokol egy ilyet. Megérdeklődni, hogy mekkora költség valójában, milyen hibajelenségek adódnak, mennyibe kerül a pótalkatrész stb.


Smile Smile


Mindenki csak a sajat nevebe beszeljen Smile


Simplicity is the ultimate sophistication...

   1080    2007.03.10. 17:40
Turboá
2008.12.17. 17:31   






szép kis kavalkád alakult itt kéremszépen.

Pár gondolat:
M5 turbó...
olyanról beszélünk amit mindannyian csak videókon láttunk, testközelből, vagy személyes kontaktus az építővel nincs .
Mindenképp érdemes lenne párbeszédet folytatni egy olyan figurával aki épített, birtokol egy ilyet. Megérdeklődni, hogy mekkora költség valójában, milyen hibajelenségek adódnak, mennyibe kerül a pótalkatrész stb.
Ezt azért mondom, mert érzésem szerint egy M-es gép felhúzása végül több potenciállal, nagyobb összegre rúg.
Azt már tudjuk, mi kell, és mennyibe kerül egy M30- nál 4-500lóhoz.
Maga az alap is mint Hexer írta költségesebb, nembeszélve a pótalkatrészekről.
Alkalmasint leírom , hogy miért léptem át az ötmilliós költségvetést , úgy alles értenő az egész kocsira, miközben se dugattyút, se hajtókart nem cseréltem. utólag bánom is. Ja és még csak nem is M-es csak a buksi.
Ugyanakkor ha előröl kezdődne minden megint csak 24 szeleppel indítanék.

Józsika sokat változtál előnyödre.
sajnos ez mindenkinek nagy falat, ki így ki úgy éli meg. "kispénz kisfoci"...

Smile Smile


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Hexer
2008.12.17. 17:10   






345i írta:
sixday írta:
Teljes mertekben egyetertek, eleg vad otlet m30-ba ennyi penzt olni.
M5-bol vagy M3-bol kell mar egybol kiindulni ha ennyi zsozso van, messze tovabb lehet jutni 3 millabol mint m30-al szerintem.


Hexer írta:
3 gurigat elverni egy eleavul konstrukciora kisse badarsag...sot, nem is kicsit. 500 stabil lovat fele ennyibol megoldasz persze nem versenyhasznalatra. Ha tobb kell akkor olcsobb egy M5-tel kezdeni, annak a hatasfoka alapbol 25-30%-kal jobb mar csak a hengerfej kialakitas miatt, es sokkal, sokkal jobb a hutese... igy csak dugo cserevel stabil 600 lovat kell tudjon, lehet meg tobbet is.

Vagy hogy tenyleg erdekes legyen a konfig...en beleraknek egy M5 V8-at...az mar erdekes lenne Kacsint


Kapásból megdobja az árat, a drágább kiindulási alap.
Majd a továbbiakban is nő a javíttatási költség, mivel M-es blokkot, főtengelyt, kuplungot, hengerfejet, nem tudok kukázni 3.5-el ellentétben...
Tehát nem kell fosnom, ha beszarik, vagy, ha elreped.
Nem úgy mint az M-esnél, ahol teli lenne a gatya, hogy honnan szerezzek és mennyiért alkatrészt.
Amúgy 600-700 Le-ről írt Turbóá és Lezsi is.

Félreértettétek, mert áthidaló megoldásokból biztos kijön olcsobban, de a végén issza meg az ember a levét.


Az mar a motorepitot bicseri ha reped vagy szakd valami egy epitett motorban...

Az M-es motort elek atfokolni es rugokat cserleni masis megoldva a vezerles, teszel bele wiseco dugokat 1100$ es garantalom kibit 5-600 lovat hosszu tavon.
Arrol ne is beszlejunk hogy 1500-2000 euro egy 3.5-3.8-as M-es motor, az M30-ba enyiert veszed csak a himbakat meg a tangelyt...akkor mirol Beszelunk?
Az hogy a felujitasa marha draga...hat nem M-es alkatreszeket kell vneni, hanem utangyatottat (after market hogy nehogy a torokre gondoljal), a leg dragabb betuhazas a duplaannyi szelep-rugok jelenthetik, azt leszamitva semmivel sem dragabb...
Hadjuk mar a draga M motor fentartasat...nem BMW szervizben javitatod ugysem, es minden van altalaban olcsobban jobb minosegben tuningcegeknel.


Simplicity is the ultimate sophistication...

   1080    2007.03.10. 17:40
345i
2008.12.17. 16:38   






635csi Turbo írta:
Sziasztok.

Eldölt a dolog, megjött az ajánlat Smile.A cél tényleg az, hogy építeni egy teljesen egyedi és borzasztóan brutál 635 CSI BMW-t.
Ami bíztosan lesz benne:
Ross Racing kovácsolt dugó
H-profilu hajtókar (amerikai)
DTA-80 pro computer
Bosch motorsportos AC pumpa
Bosch motorsportos injektor sor
Turbonetics kerámiás vagy Garett GT acél golyós turbo.(mindenképp golyós csaágyozású)
olajhütő,intercooler
CAt Cam vez tengely+kipufogó szelep. VAGY 24 szelepes hengerfej komplett pillangó sorral.( ha ilyen valakinek, ne kiméljen Smile )
kipufogó, stb.

ez egy konfig, amik az árak ismeretében messze van a 3 gurigától.Lefelé.(24 szeleps hengf. pillangó sorral nincs benne)

Egyébként gondolkodtam az M v8-as motorján.De amit láttam, horror áron volt.Van talán valakinek egy eladó? Smile


Majd azért várd ki a végét
Szerintem sokminden kell még ahhoz, hogy ez működjön. Csak magamból kiindulva.
sokszor 100 illetve 200ezer forintokat kell még ezekhez hozzászámolni, hogy kész legyen


Kecskemét    485    2007.11.15. 20:27
635csi Turbo
2008.12.17. 14:50   






Sziasztok.

Eldölt a dolog, megjött az ajánlat Smile.A cél tényleg az, hogy építeni egy teljesen egyedi és borzasztóan brutál 635 CSI BMW-t.
Ami bíztosan lesz benne:
Ross Racing kovácsolt dugó
H-profilu hajtókar (amerikai)
DTA-80 pro computer
Bosch motorsportos AC pumpa
Bosch motorsportos injektor sor
Turbonetics kerámiás vagy Garett GT acél golyós turbo.(mindenképp golyós csaágyozású)
olajhütő,intercooler
CAt Cam vez tengely+kipufogó szelep. VAGY 24 szelepes hengerfej komplett pillangó sorral.( ha ilyen valakinek, ne kiméljen Smile )
kipufogó, stb.

ez egy konfig, amik az árak ismeretében messze van a 3 gurigától.Lefelé.(24 szeleps hengf. pillangó sorral nincs benne)

Egyébként gondolkodtam az M v8-as motorján.De amit láttam, horror áron volt.Van talán valakinek egy eladó? Smile


   72    2008.12.08. 12:05
atiTDI
2008.12.17. 14:19   






Hirdettem már a fórumon, de beírom ide is, hátha érdekes.
Van egy projektem, befejezni már nincs kedvem, de ha valaki kifizeti azt amennyibe van akkor megválok tőle. Ha nem, tavasszal összerakom...

3.4es M106 motor felújítva, rozsdamentes Proex leömlő bandázsolva, eredeti Garrett golyóscsapágyas Gt3076r turbó, Tial WG, HKS BOV, Siemens Deka injektorok, nagy cooler, alu coolercsövezés, Sachs Performance versenykuplung szintertárcsával, stb.
A motorhoz már nem kell venni semmit az ECU-n kívül.
Mint látszik is, semmi sem lett kispórolva belőle, és minden cucc vadonat új, 0km-es.

Az ára ehhez mérten is olyan amilyen, nem kereskedni akarok vele, annyit kérek amennyibe nekem van, de ez valamivel több mint 1M Ft...

Ha érdekel: 20/3166100


   34    2005.06.29. 10:51
345i
2008.12.17. 14:11   






sixday írta:
Teljes mertekben egyetertek, eleg vad otlet m30-ba ennyi penzt olni.
M5-bol vagy M3-bol kell mar egybol kiindulni ha ennyi zsozso van, messze tovabb lehet jutni 3 millabol mint m30-al szerintem.


Hexer írta:
3 gurigat elverni egy eleavul konstrukciora kisse badarsag...sot, nem is kicsit. 500 stabil lovat fele ennyibol megoldasz persze nem versenyhasznalatra. Ha tobb kell akkor olcsobb egy M5-tel kezdeni, annak a hatasfoka alapbol 25-30%-kal jobb mar csak a hengerfej kialakitas miatt, es sokkal, sokkal jobb a hutese... igy csak dugo cserevel stabil 600 lovat kell tudjon, lehet meg tobbet is.

Vagy hogy tenyleg erdekes legyen a konfig...en beleraknek egy M5 V8-at...az mar erdekes lenne Kacsint


Kapásból megdobja az árat, a drágább kiindulási alap.
Majd a továbbiakban is nő a javíttatási költség, mivel M-es blokkot, főtengelyt, kuplungot, hengerfejet, nem tudok kukázni 3.5-el ellentétben...
Tehát nem kell fosnom, ha beszarik, vagy, ha elreped.
Nem úgy mint az M-esnél, ahol teli lenne a gatya, hogy honnan szerezzek és mennyiért alkatrészt.
Amúgy 600-700 Le-ről írt Turbóá és Lezsi is.

Félreértettétek, mert áthidaló megoldásokból biztos kijön olcsobban, de a végén issza meg az ember a levét.


Kecskemét    485    2007.11.15. 20:27
sixday
2008.12.17. 12:51   






Teljes mertekben egyetertek, eleg vad otlet m30-ba ennyi penzt olni.
M5-bol vagy M3-bol kell mar egybol kiindulni ha ennyi zsozso van, messze tovabb lehet jutni 3 millabol mint m30-al szerintem.


Hexer írta:
3 gurigat elverni egy eleavul konstrukciora kisse badarsag...sot, nem is kicsit. 500 stabil lovat fele ennyibol megoldasz persze nem versenyhasznalatra. Ha tobb kell akkor olcsobb egy M5-tel kezdeni, annak a hatasfoka alapbol 25-30%-kal jobb mar csak a hengerfej kialakitas miatt, es sokkal, sokkal jobb a hutese... igy csak dugo cserevel stabil 600 lovat kell tudjon, lehet meg tobbet is.

Vagy hogy tenyleg erdekes legyen a konfig...en beleraknek egy M5 V8-at...az mar erdekes lenne Kacsint


Budapest    1018    2006.10.05. 11:02
Hexer
2008.12.17. 12:46   






3 gurigat elverni egy eleavul konstrukciora kisse badarsag...sot, nem is kicsit. 500 stabil lovat fele ennyibol megoldasz persze nem versenyhasznalatra. Ha tobb kell akkor olcsobb egy M5-tel kezdeni, annak a hatasfoka alapbol 25-30%-kal jobb mar csak a hengerfej kialakitas miatt, es sokkal, sokkal jobb a hutese... igy csak dugo cserevel stabil 600 lovat kell tudjon, lehet meg tobbet is.

Vagy hogy tenyleg erdekes legyen a konfig...en beleraknek egy M5 V8-at...az mar erdekes lenne Kacsint


Simplicity is the ultimate sophistication...

   1080    2007.03.10. 17:40
345i
2008.12.17. 12:35   






Turboá írta:
Nos,a Lezsi által gondosan összeírt lista, a hozzá kapcsolódó üzenettel:
A tételes kigyűjtés , egy árajánlat kiindulási alapja , 5-550le-s stabil motor elkészítése esetében ,némi tartalékokkal.
A kihagyott rublikák, pl kipucsonk,stb .. árát egyedi esetekben az igény szabja meg. Ezen összegek a summázott tétel feletti plusz költségkét értendő.

Mivel személy szerint nekem semmi hasznom , árrásem nem származik a fentiekből , ezért szívesen közzéteszem, noha bizonyára okoz kétségeket, egyesekben ellenszenvet szül.
Ami számomra előny lenne, az nem más minthogy valaki ,végre megvegye mindazt amivel egy ilyen projekt felül tud múlni mindent ami eddig idehaza, részmegoldásokon alapulva készült.
Ha az elvégzett munka is lelkiismeretes, és senki nem hibázik, az lenne az igazi jó reklám nekünk.


"Naszoval az van, hogy 350 lohoz lofasz se kell, ugyebar Smile

Tehat megprobalok abbol kiindulni, hogy olyan 5-600, jol elporgetve 7-800 lo kornyekehez mi is kene egy konfighoz:

http://spreadsheets.google.com/ccc?key=pRG-wiex7XNozH3mfz4UsKw

Ezek csak azok a tetelek, amiket rendelni kell, ezen felul van, amit Te csinalnal, szereznel be itthon.

Azt nem mondom, hogy minden feltetlenul szukseges, pl. a fej-koruli dolgok eleg dragak, es meguszhatok, ha nem kell a nagy fordulat.

Azert szep kis osszeg mar igy indulasnak, pedig nem is minden markas, csak ahol nincs mas alternativa.

Ja, erre meg jon +30-40% szallitas+afa+vam


Akárhogy nézem, fel lehetne kerekíteni a listát 3 gurításra és még mindig csak a motoralkatrészekről van szó. és a kipufról, kuiplungról, megmunkálási díjak, apróságok és a nem kevés óra, míg elkészül.
Ez alsó hangon ennyi szerintem is.


Kecskemét    485    2007.11.15. 20:27
Turboá
2008.12.17. 10:58   






Nos,a Lezsi által gondosan összeírt lista, a hozzá kapcsolódó üzenettel:
A tételes kigyűjtés , egy árajánlat kiindulási alapja , 5-550le-s stabil motor elkészítése esetében ,némi tartalékokkal.
A kihagyott rublikák, pl kipucsonk,stb .. árát egyedi esetekben az igény szabja meg. Ezen összegek a summázott tétel feletti plusz költségkét értendő.

Mivel személy szerint nekem semmi hasznom , árrásem nem származik a fentiekből , ezért szívesen közzéteszem, noha bizonyára okoz kétségeket, egyesekben ellenszenvet szül.
Ami számomra előny lenne, az nem más minthogy valaki ,végre megvegye mindazt amivel egy ilyen projekt felül tud múlni mindent ami eddig idehaza, részmegoldásokon alapulva készült.
Ha az elvégzett munka is lelkiismeretes, és senki nem hibázik, az lenne az igazi jó reklám nekünk.


"Naszoval az van, hogy 350 lohoz lofasz se kell, ugyebar Smile

Tehat megprobalok abbol kiindulni, hogy olyan 5-600, jol elporgetve 7-800 lo kornyekehez mi is kene egy konfighoz:

http://spreadsheets.google.com/ccc?key=pRG-wiex7XNozH3mfz4UsKw

Ezek csak azok a tetelek, amiket rendelni kell, ezen felul van, amit Te csinalnal, szereznel be itthon.

Azt nem mondom, hogy minden feltetlenul szukseges, pl. a fej-koruli dolgok eleg dragak, es meguszhatok, ha nem kell a nagy fordulat.

Azert szep kis osszeg mar igy indulasnak, pedig nem is minden markas, csak ahol nincs mas alternativa.

Ja, erre meg jon +30-40% szallitas+afa+vam


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
635csi Turbo
2008.12.17. 01:18   






Very Happy Very Happy Very Happy


   72    2008.12.08. 12:05
Turboá
2008.12.16. 23:56   






s5 320D-t keresel, kevés kilóméterrel, lehetőleg benzines autóról. pl 525i 24v e34 kombinéről Smile
hajrá!


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
635csi Turbo
2008.12.16. 15:00   






Sziasztok,

sűrgösen keresek d20-as 5 sebességes váltót.

És így eladó lett a 635 csi-ből való automata váltó.Akit érdekel annak bíztosan eladom Smile


   72    2008.12.08. 12:05
635csi Turbo
2008.12.14. 23:52   






van mit rajta csinálni Smile
A külseje és belseje gyári marad.


   72    2008.12.08. 12:05
blevi29
2008.12.14. 23:42   






végre egy igazi veterán Cápa!!

Nagyon szép és kiváncsian várom mit hozol ki belőle Kacsint


Levi

www.carstyling.hu/car_shower.php?id=56766

Tököl    1246    2005.07.17. 17:55
nandi
2008.12.14. 23:21   






Nem úgy tűnik mintha fényezésre vagy komolyabb lakatos beavatkozásra szorulna Confused
Ritka szép! Surprised Wink


Miskolc    742    2006.01.10. 20:20
Joyrider
2008.12.14. 23:05   






Fincsi Kacsint


E30-at szeretnék! Smile... de e36 lett belőle Smile

Budapest    338    2007.08.07. 14:39
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  9 / 10 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Következő
Tartalomjegyzék  »   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére