POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
8 / 10 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek  »   E24 635 CSI Turbo project

635csi Turbo
2008.12.18. 20:24   






nálam bevállt a kapcsolóval álltható 3 különböző program.Utcai "komoly"autóknál szerintem jó.A BMW-ben is ilyen lesz.


   72    2008.12.08. 12:05
Turboá
2008.12.18. 20:09   






sixday írta:
Turboá írta:
senki nem fizet. kezdheted előröl az egészet.
Olyan szakembert kell keresni akiben megbízol feltétel nélkül, és nem akarod vele határértékre húzatni a gépet.
Egy magára adó programozó, a biztonságos beállítások után, (azon túl) minimum figyelmeztet, tájékoztat ,ha kell lellenjaval, de nem garantál.
Smile


és hogy döntöd el laikusként hogy ez egy magára adó programozó és megbízhatsz benne?
itt van a fő probléma.
mert a pénzt ugyek akkor kell adni mikor kész a kocsi és nem akkor amikor már beletettél 2000km-t....



a döntést olyan informálódás után hoznám meg, amely megbizonyosít annak helyességéről, nem az álomprogramozóról, hanem a rendelkezésre állók közül a legmegfelelőbbről.
pl szempontok:
referenciák,
típusközelség, ismeret
személyes beszélgetés,
ajánlás,
árajánlat,
ígérethalmaz.
Ezek nem természetszerű értelmezéséből szűrném le a döntéshez szükséges válaszokat.

aki ilyenre teszi fel a pénzét, neadj az összes pénzét, vagy annál is többet pl (kölcsön), az inkáb keressen magának más szórakozást.


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Englishman
2008.12.18. 19:58   






Érdemes lehet a programozónak "hülyeség ellen" belőni a mocit,valami alap vezérléssel, és ha kibír vele "x" ezer km-ert az új moci,akkor finomítgatni.
Így a tulaj se tudja széthajtani idő előtt,és az is hamar kiderűl hogy mindennapi használat mellett hogy működik a motor.
Továbbá ha beszarik valami miatt a moci,akkor annak látható nyomai vannak,ezeket a lehetséges hibajelenségeket érdemes lehet előre tisztázni a programozóval is, hogy később HA bekövetkezne a baj, legyen felelős.

Sad


Budapest    1486    2005.09.15. 14:46
sixday
2008.12.18. 19:41   






Turboá írta:
senki nem fizet. kezdheted előröl az egészet.
Olyan szakembert kell keresni akiben megbízol feltétel nélkül, és nem akarod vele határértékre húzatni a gépet.
Egy magára adó programozó, a biztonságos beállítások után, (azon túl) minimum figyelmeztet, tájékoztat ,ha kell lellenjaval, de nem garantál.
Smile


és hogy döntöd el laikusként hogy ez egy magára adó programozó és megbízhatsz benne?
itt van a fő probléma.
mert a pénzt ugyek akkor kell adni mikor kész a kocsi és nem akkor amikor már beletettél 2000km-t....


Budapest    1018    2006.10.05. 11:02
sixday
2008.12.18. 19:40   






gnagy e21 írta:
635csi Turbo írta:
Úgy gondolom, mint felhasználó és nem gyártó, hogy amin sporolunk az elöbb vagy utóbb , de bíztosan megbosszulja magát.
Aki nekem csinálja a motorjaimat, addig nem is kezd hozzá, ameddig az általa ajánlott alkatrészeket nem kapja kézbe.Így is benne van persze a hiba lehetősség, de kis odafigyeléssel minimalizálható.

Csak egy példa.Kb 5 éve épített nekem egy motort.1600 cm3-ből kihozott 223 lóerőt.(padon mért) turbo nélkül.Az akkori legkomolyabb cuccok voltak benne.Egyett kért még, hogy vegyem meg hozzá a szárazkartert.Kb 60 e lett volna.Sporoltam rajta, mindenféle baromságot (csapóajtók, terelések,stb) beleraktunk a gyári karterba.Hegyen semmi gond nem volt vele, az olaj nem billent el.A Hungaroringen elég volt pár kanyar ahoz, hogy beálljon a motor...Drága mulatság volt...Utána került bele szárazkarter és soha semmi baj nem volt többé vele.


és mi van hogyha programozási hiba miatt megy szarrá a motorod tele fasza alkatrészekkel?
melyik programozó fogja magára vállalni h ő baszta el?Vagy keres valami más magyarázatot oszt csókolom?Ki fizeti meg az embernek?


Ez bizony olyan kérdés amire sose fogsz választ találni.
Az építő a programozót fogja hibásnak mondani, a programozó az építőt, mindenki fog találni mindíg valaki vagy valami mást.
Az a baj hogy mindenhol pro és kontra van.
Ez egy feloldhatatlan ellentét.
Pro:
A kuncsaft beleöl csillió pénzt a motyóba, plusz kifizet x ezer munkadíjjat, a kocsi meg befosik 1 hét múlva és elhajtják hogy üvegelte a verdát.
Kontra:
Az építőhöz beállít kismilliomos macskajancsi, kifizet mindent aztán minusz 10 fokban indítás után egyből minden nap tiltásig forgatja, a motor betojik, emberünk pedig fröcsögő nyállal megy vissza ordibálni.

Mindenkinek igaza van és senkinek nincs.
Patthelyzetnek hívják ezt.

Mert ha az ember kifizet 3-4-5-6-7- ésmégsokkaltöbb százezer forintot akkor joggal várhat el valamiféle garit vagy bármit.
Viszont ha én elvégeztem a munkát, az ember átvette hogy jó és 2 nap alatt szétüti akkor nincs gari.

Csak ki dönti el hogy kinek van igaza?????
Lehetetlen.

Marad az hogy az emberek jó híre után próbálsz informálódni és az alapján dönteni.
Ez viszont szubjektív és hatalmas csapdába lehet vele esni.
Nekem is pl. indexen mindenki jónevű szerelőként ajánlgatta a Szántaly Rolit, aztán egy E30 felújítás címszó alatt át is basztak kb. 400ezer forinttal.
Persze utána bárkit kérdeztem róluk már köpködött mindenki hogy oda ne menjek, csak addigra már megvolt a baj...

Szóval sakk-matt, csináld magadnak és akkor csak magadat okolhatod Very Happy


Budapest    1018    2006.10.05. 11:02
Turboá
2008.12.18. 19:37   






senki nem fizet. kezdheted előröl az egészet.
Olyan szakembert kell keresni akiben megbízol feltétel nélkül, és nem akarod vele határértékre húzatni a gépet.
Egy magára adó programozó, a biztonságos beállítások után, (azon túl) minimum figyelmeztet, tájékoztat ,ha kell lellenjaval, de nem garantál.
Smile


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
gnagy e21
2008.12.18. 17:58   






635csi Turbo írta:
Úgy gondolom, mint felhasználó és nem gyártó, hogy amin sporolunk az elöbb vagy utóbb , de bíztosan megbosszulja magát.
Aki nekem csinálja a motorjaimat, addig nem is kezd hozzá, ameddig az általa ajánlott alkatrészeket nem kapja kézbe.Így is benne van persze a hiba lehetősség, de kis odafigyeléssel minimalizálható.

Csak egy példa.Kb 5 éve épített nekem egy motort.1600 cm3-ből kihozott 223 lóerőt.(padon mért) turbo nélkül.Az akkori legkomolyabb cuccok voltak benne.Egyett kért még, hogy vegyem meg hozzá a szárazkartert.Kb 60 e lett volna.Sporoltam rajta, mindenféle baromságot (csapóajtók, terelések,stb) beleraktunk a gyári karterba.Hegyen semmi gond nem volt vele, az olaj nem billent el.A Hungaroringen elég volt pár kanyar ahoz, hogy beálljon a motor...Drága mulatság volt...Utána került bele szárazkarter és soha semmi baj nem volt többé vele.


és mi van hogyha programozási hiba miatt megy szarrá a motorod tele fasza alkatrészekkel?
melyik programozó fogja magára vállalni h ő baszta el?Vagy keres valami más magyarázatot oszt csókolom?Ki fizeti meg az embernek?


Magyarország    260    2005.09.30. 22:28
635csi Turbo
2008.12.18. 11:47   






Úgy gondolom, mint felhasználó és nem gyártó, hogy amin sporolunk az elöbb vagy utóbb , de bíztosan megbosszulja magát.
Aki nekem csinálja a motorjaimat, addig nem is kezd hozzá, ameddig az általa ajánlott alkatrészeket nem kapja kézbe.Így is benne van persze a hiba lehetősség, de kis odafigyeléssel minimalizálható.

Csak egy példa.Kb 5 éve épített nekem egy motort.1600 cm3-ből kihozott 223 lóerőt.(padon mért) turbo nélkül.Az akkori legkomolyabb cuccok voltak benne.Egyett kért még, hogy vegyem meg hozzá a szárazkartert.Kb 60 e lett volna.Sporoltam rajta, mindenféle baromságot (csapóajtók, terelések,stb) beleraktunk a gyári karterba.Hegyen semmi gond nem volt vele, az olaj nem billent el.A Hungaroringen elég volt pár kanyar ahoz, hogy beálljon a motor...Drága mulatság volt...Utána került bele szárazkarter és soha semmi baj nem volt többé vele.


   72    2008.12.08. 12:05
powered
2008.12.18. 11:34   






Idézet:
Ákos: ha a hajtókar cserét személy szerint te, nem ajánlottad, akkor lehet felelősségről beszélni, főként ha az ügyfél részéről hajlandóság is lett volna az erősebb megvételére.
De ez nem garancia kérdés, hanem pl :segítőkészség, teher átvállalás, jövőbelátás, hosszútávú gondolkodás, reklám, nem pedig követelmény.
Az , hogy valami jár, és az hogy elvárható ,az két teljesen külön kategória.
Az egyik törvény, a másik lojalitás.

Ugyanigy gondolom én is, és ezt hangsúlyoztam a gazdának is. Tehát minden rendelkezésreálló eszközzel segítek a helyreállításban, de nem azért mert felelőséget érzek a dologgal kapcsolatban, hanem mert ebből élek, és ebből szeretnék 20 év mulva is. Tudom hogy te is így gondolkodsz. A hajtókarra visszatérve: mind a hat repedésvizsgálaton ment át beépítés előtt, és kicsit úgy érezném hogy "vizet prédikál, és bort iszik" a történet, ha az erősített karokat preferálnám, hisz az én autómban sincs, és nemis egyszerű a dolog 130mm hosszban...


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
Turboá
2008.12.18. 10:54   






Igencsak elkanyarodott az eredeti téma....
és... Szeretném elmondani, hogy nagyon örülök ennek a kis kitérőnek, örülök a hasonló szinten dolgozók egyöntetű véleményének, és annak , hogy ennek nyilvánosan is helyt adunk.
Az vállalja a kockázatot akinek futja rá, és számol ezzel.
A félretájékoztatásból erednek később a viták.
Senki nem akar ingyen dolgozni ,másodjára ,sokadjára.


Ákos: ha a hajtókar cserét személy szerint te, nem ajánlottad, akkor lehet felelősségről beszélni, főként ha az ügyfél részéről hajlandóság is lett volna az erősebb megvételére.
De ez nem garancia kérdés, hanem pl :segítőkészség, teher átvállalás, jövőbelátás, hosszútávú gondolkodás, reklám, nem pedig követelmény.
Az , hogy valami jár, és az hogy elvárható ,az két teljesen külön kategória.
Az egyik törvény, a másik lojalitás.


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
powered
2008.12.18. 09:52   






Készítettem egy M20b27 turbót, amibe a tulaj nemkevés pénzt, és energiát pumpált. Tőcsavarozott, tűzkarikázott blokk, wiseco kovidugók, grammolt derékszögelt hajtókarok,hogy csak a motorbelsőről beszéljünk. Az összeszerelést követő 1100km után elszakadt egy hajtókar csavar, és a szétszerelést követően 3 szemre is görbe h.kar került elő. A motort a gazda állította le 5 hengerrel, tehát a görbe karok fizikálisan semmivel sem találkoztak össze a motorban. Biztos velem van a baj, de én nemszívesen rántanám meg a vállam azzal hogy : így jártatok fiúk...


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
345i
2008.12.18. 09:49   






turbobmw írta:
Hexer írta:
Turboá írta:
itt egy gondolatot közbeszúrnék.
A "stabil" kifejezés nem vonja maga után a garanciát.
Semminemű garancia nincs.
Ezt a mondatot jól vésse az eszébe mindenki , aki hasonló megbizatáson töri a fejét.
Nincs itt senki aki arra lenne szorulva, hogy szavatoljon bármit is, csak mert ezzel elnyer valami munkát. Versenytechnikára nincs garancia.
Ha bemégy neves motorgyártó céghez, és pl egy 125ccm-es cross-motort veszel vadontálin,akkor semm kapsz garit.
Akkor egy tizen-huszonéves alkatrészekből összerakott , az eredeti terhelés 2-3 szorosára épített motorra mireföl adnánk, vagy tenné azt bárki ,és akkor az egyébb veszélyeket nem is említem.
Ha valaki kifizet nagyobb összeget akkor a rizikó már nem is akkora?
Kéremszépen ...az űrutazás igen költséges, ugyanakkor meglehetően kockázatos. Smile


Garancia nincs, de vannak elvarasok, persze a motor terhelesenek es meretezes fugvenyebe...
Egy literenkent 100 lovas szivotol vagy egy 150 liter/loero turbotol joggal varjuk el hogy egy telyes rally ideny kibirjon (kb 3-4000 versenykilometer), ha ugyanezt utcara keszitjuk akkor hasznalattol fuggoen 15-20.000 ertelmes hatar.
Azt nem mondom hogy fel ora alatt nem lehet gajravagni ezeket a motorokat...sajnos vannak ilyen emberek...penz van csak az esz hibazzik....hat pont az ilyen emberek miatt nincs garancia.

Persze ha minden autoba a tuner beepitene egy logolo keszuleket, mint amit a ber versenyautoba tesznek mindjart mas lenne a szitu, akkor a java adna garanciat.


Szabadjon megjegyezni pár apróságot: a bérelt versenyutó mindig kényes szitu, súlyos érdekellentétek forrása. A bérlő azt szeretné, hogy minnél erősebb legyen, hogy tudjon harcolni a mezőny elejével. A bérbeadó viszont inkább próbálja minél inkább visszafogni a teljesítményt, hogy minimalizálja egy motorhiba lehetőségét, és ezzel esetleg bukja a bérleti díjat. (ez az érdekellentét egyébként többször is felbukkant már, az autójukat bérlők mindig hátrányban érzik magukat a saját autóval versenyzőkkel szemben, persze nem mindig jogosan) Emellett persze a versenyautónál plusz "könnyítés" hogy a bérbeadó teljes szervízzel együtt adja az autót, tehát 60-80 versenykilóméterenként találkozik a vassal, illetve versenyek előtti revíziók során folytonos felügyelet alatt van a jószág, tehát 2-300 kilóméterenként átnézik (ez egy utcai tuningautónál nem nagyon szokott összejönni) és még ilyen körülmények közt sem tudják teljesen kizárni a műszaki hibákat. Másik apróság, hogy pl. egy N-es rallyautó, bár "csak" szűk 140 le/liter, a max. nyomatéka bő duplája a gyári autónak, ez azért picivel nagyobb terhelés az alkatrészeknek, semmint erre valaki is garit akarjon vállalni.


Hamár a versenyautó bérlésnél tartunk nekünk van itt egy a cégnél és új gazdára vagy bérlőre vár!!!
Full rallyiautó, Homolog az egész. 2.0 szívó elsőkerekes RC. Teljes felszereléssel, és szervízháttérrel is.
Szoktunk vele játszani nem olyan szar. Ha komolyan érdekel valakit, megkereshet...
Bocsi az off-ért.


Kecskemét    485    2007.11.15. 20:27
turbobmw
2008.12.18. 09:31   






Hexer írta:
Turboá írta:
itt egy gondolatot közbeszúrnék.
A "stabil" kifejezés nem vonja maga után a garanciát.
Semminemű garancia nincs.
Ezt a mondatot jól vésse az eszébe mindenki , aki hasonló megbizatáson töri a fejét.
Nincs itt senki aki arra lenne szorulva, hogy szavatoljon bármit is, csak mert ezzel elnyer valami munkát. Versenytechnikára nincs garancia.
Ha bemégy neves motorgyártó céghez, és pl egy 125ccm-es cross-motort veszel vadontálin,akkor semm kapsz garit.
Akkor egy tizen-huszonéves alkatrészekből összerakott , az eredeti terhelés 2-3 szorosára épített motorra mireföl adnánk, vagy tenné azt bárki ,és akkor az egyébb veszélyeket nem is említem.
Ha valaki kifizet nagyobb összeget akkor a rizikó már nem is akkora?
Kéremszépen ...az űrutazás igen költséges, ugyanakkor meglehetően kockázatos. Smile


Garancia nincs, de vannak elvarasok, persze a motor terhelesenek es meretezes fugvenyebe...
Egy literenkent 100 lovas szivotol vagy egy 150 liter/loero turbotol joggal varjuk el hogy egy telyes rally ideny kibirjon (kb 3-4000 versenykilometer), ha ugyanezt utcara keszitjuk akkor hasznalattol fuggoen 15-20.000 ertelmes hatar.
Azt nem mondom hogy fel ora alatt nem lehet gajravagni ezeket a motorokat...sajnos vannak ilyen emberek...penz van csak az esz hibazzik....hat pont az ilyen emberek miatt nincs garancia.

Persze ha minden autoba a tuner beepitene egy logolo keszuleket, mint amit a ber versenyautoba tesznek mindjart mas lenne a szitu, akkor a java adna garanciat.


Szabadjon megjegyezni pár apróságot: a bérelt versenyutó mindig kényes szitu, súlyos érdekellentétek forrása. A bérlő azt szeretné, hogy minnél erősebb legyen, hogy tudjon harcolni a mezőny elejével. A bérbeadó viszont inkább próbálja minél inkább visszafogni a teljesítményt, hogy minimalizálja egy motorhiba lehetőségét, és ezzel esetleg bukja a bérleti díjat. (ez az érdekellentét egyébként többször is felbukkant már, az autójukat bérlők mindig hátrányban érzik magukat a saját autóval versenyzőkkel szemben, persze nem mindig jogosan) Emellett persze a versenyautónál plusz "könnyítés" hogy a bérbeadó teljes szervízzel együtt adja az autót, tehát 60-80 versenykilóméterenként találkozik a vassal, illetve versenyek előtti revíziók során folytonos felügyelet alatt van a jószág, tehát 2-300 kilóméterenként átnézik (ez egy utcai tuningautónál nem nagyon szokott összejönni) és még ilyen körülmények közt sem tudják teljesen kizárni a műszaki hibákat. Másik apróság, hogy pl. egy N-es rallyautó, bár "csak" szűk 140 le/liter, a max. nyomatéka bő duplája a gyári autónak, ez azért picivel nagyobb terhelés az alkatrészeknek, semmint erre valaki is garit akarjon vállalni.


Budapest, Debrecen    197    2006.03.06. 12:09
Brahner maister
2008.12.18. 09:20   






Turboá írta:
lehet ezt csűrni csavarni, de a lényegen nem változtat.
Garancia nincs. Akinek nem felel meg , az házaljon addíg amíg valaki nem ígér, és próbál túltenni önmagán. Majd próbálja a baráti kapcsolatot fentartani erejétől tellően.
A versenytechnika elárusítását , (cross motor)nem véletlenül hoztam fel példának, mikor pl egy dugattyút 40 üzemóránként cserére ír elő.
Ha a paraszt 5 napig agyalja az új gépet, akár le is írhatja a motort.
mindegy is, a téma részemről lezárva.
itt egy projekt példaképp, lehet számolni:
http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=18745&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=[url][/url]


ez igy igaz!nekünk van egy ismerös aki krosszmotorozik versenyszerüen,és az azt mondta ,hogy néha még 20órát sem bir a dugattyu!!!2 hetente vette bele!!!és nem kevés pézé!


A fiú olyan, mint egy egér, mindent megígér amíg, a lyukig elér!Smile)))

   1303    2007.01.04. 17:57
Turboá
2008.12.18. 00:31   






lehet ezt csűrni csavarni, de a lényegen nem változtat.
Garancia nincs. Akinek nem felel meg , az házaljon addíg amíg valaki nem ígér, és próbál túltenni önmagán. Majd próbálja a baráti kapcsolatot fentartani erejétől tellően.
A versenytechnika elárusítását , (cross motor)nem véletlenül hoztam fel példának, mikor pl egy dugattyút 40 üzemóránként cserére ír elő.
Ha a paraszt 5 napig agyalja az új gépet, akár le is írhatja a motort.
mindegy is, a téma részemről lezárva.
itt egy projekt példaképp, lehet számolni:

http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=18745&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Hexer
2008.12.18. 00:20   






Turboá írta:
itt egy gondolatot közbeszúrnék.
A "stabil" kifejezés nem vonja maga után a garanciát.
Semminemű garancia nincs.
Ezt a mondatot jól vésse az eszébe mindenki , aki hasonló megbizatáson töri a fejét.
Nincs itt senki aki arra lenne szorulva, hogy szavatoljon bármit is, csak mert ezzel elnyer valami munkát. Versenytechnikára nincs garancia.
Ha bemégy neves motorgyártó céghez, és pl egy 125ccm-es cross-motort veszel vadontálin,akkor semm kapsz garit.
Akkor egy tizen-huszonéves alkatrészekből összerakott , az eredeti terhelés 2-3 szorosára épített motorra mireföl adnánk, vagy tenné azt bárki ,és akkor az egyébb veszélyeket nem is említem.
Ha valaki kifizet nagyobb összeget akkor a rizikó már nem is akkora?
Kéremszépen ...az űrutazás igen költséges, ugyanakkor meglehetően kockázatos. Smile


Garancia nincs, de vannak elvarasok, persze a motor terhelesenek es meretezes fugvenyebe...
Egy literenkent 100 lovas szivotol vagy egy 150 liter/loero turbotol joggal varjuk el hogy egy telyes rally ideny kibirjon (kb 3-4000 versenykilometer), ha ugyanezt utcara keszitjuk akkor hasznalattol fuggoen 15-20.000 ertelmes hatar.
Azt nem mondom hogy fel ora alatt nem lehet gajravagni ezeket a motorokat...sajnos vannak ilyen emberek...penz van csak az esz hibazzik....hat pont az ilyen emberek miatt nincs garancia.

Persze ha minden autoba a tuner beepitene egy logolo keszuleket, mint amit a ber versenyautoba tesznek mindjart mas lenne a szitu, akkor a java adna garanciat.


Simplicity is the ultimate sophistication...

   1080    2007.03.10. 17:40
Turboá
2008.12.18. 00:06   






itt egy gondolatot közbeszúrnék.
A "stabil" kifejezés nem vonja maga után a garanciát.
Semminemű garancia nincs.
Ezt a mondatot jól vésse az eszébe mindenki , aki hasonló megbizatáson töri a fejét.
Nincs itt senki aki arra lenne szorulva, hogy szavatoljon bármit is, csak mert ezzel elnyer valami munkát. Versenytechnikára nincs garancia.
Ha bemégy neves motorgyártó céghez, és pl egy 125ccm-es cross-motort veszel vadontálin,akkor semm kapsz garit.
Akkor egy tizen-huszonéves alkatrészekből összerakott , az eredeti terhelés 2-3 szorosára épített motorra mireföl adnánk, vagy tenné azt bárki ,és akkor az egyébb veszélyeket nem is említem.
Ha valaki kifizet nagyobb összeget akkor a rizikó már nem is akkora?
Kéremszépen ...az űrutazás igen költséges, ugyanakkor meglehetően kockázatos. Smile


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
turbobmw
2008.12.17. 22:52   






powered írta:
turbobmw írta:
powered írta:
turbobmw írta:
Üdv az uraknak!

Olvasom itt az elgondolásokat, és terveket, arra gondoltam, megkérdezem, honnantól is számolunk egy motort stabilnak, tartósnak? Bizonyos szempontból a gyári motorok sem azok, másképp bezárhatnának a szervízek, ugyanakkor a gyár bárminemű teljesítménynövelés esetén azonnali garanciavesztéssel válaszol, honnan számítunk tehát egy bőven túlterhelt, egyedileg épített motort tartósnak? S főleg milyen felhasználás mellett? Milyen meghibásodás(i szint) után mondjuk rá, hogy nem stabil?

Üdv, R.

kb tavasztól, ősz végéig, ha versenymotor. ( épített )

Ha valaki egy M-es motorral versenyez az versenymotor, vagy utcai?


Szintén elvi kérdés: az (épített) versenymotort, mint olyat, tekinthetjük egzakt fogalomnak, mindenféle befolyásoló körülmények nélkül?


Ha valaki egy M-es motorral versenyez az versenymotor, vagy utcai?


Gyári állásfoglalás szerint, (garanciafüzetben foglaltak alapján) amíg nem változtat rajta semmit (teljesítménynövelés bármely formája), és nincs fokozottan sport-, vagy versenyfelhasználásnak kitéve a jármű, addig a gyártó szabott km-határ, vagy időintervallum lejártáig garanciát vállal a fellépő meghibásodásokra, gyártói eredetűként kezelve azokat.


Budapest, Debrecen    197    2006.03.06. 12:09
powered
2008.12.17. 22:44   






turbobmw írta:
powered írta:
turbobmw írta:
Üdv az uraknak!

Olvasom itt az elgondolásokat, és terveket, arra gondoltam, megkérdezem, honnantól is számolunk egy motort stabilnak, tartósnak? Bizonyos szempontból a gyári motorok sem azok, másképp bezárhatnának a szervízek, ugyanakkor a gyár bárminemű teljesítménynövelés esetén azonnali garanciavesztéssel válaszol, honnan számítunk tehát egy bőven túlterhelt, egyedileg épített motort tartósnak? S főleg milyen felhasználás mellett? Milyen meghibásodás(i szint) után mondjuk rá, hogy nem stabil?

Üdv, R.

kb tavasztól, ősz végéig, ha versenymotor. ( épített )

Ha valaki egy M-es motorral versenyez az versenymotor, vagy utcai?


Szintén elvi kérdés: az (épített) versenymotort, mint olyat, tekinthetjük egzakt fogalomnak, mindenféle befolyásoló körülmények nélkül?


Ha valaki egy M-es motorral versenyez az versenymotor, vagy utcai?


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
turbobmw
2008.12.17. 22:39   






powered írta:
turbobmw írta:
Üdv az uraknak!

Olvasom itt az elgondolásokat, és terveket, arra gondoltam, megkérdezem, honnantól is számolunk egy motort stabilnak, tartósnak? Bizonyos szempontból a gyári motorok sem azok, másképp bezárhatnának a szervízek, ugyanakkor a gyár bárminemű teljesítménynövelés esetén azonnali garanciavesztéssel válaszol, honnan számítunk tehát egy bőven túlterhelt, egyedileg épített motort tartósnak? S főleg milyen felhasználás mellett? Milyen meghibásodás(i szint) után mondjuk rá, hogy nem stabil?

Üdv, R.

kb tavasztól, ősz végéig, ha versenymotor. ( épített )



Szintén elvi kérdés: az (épített) versenymotort, mint olyat, tekinthetjük egzakt fogalomnak, mindenféle befolyásoló körülmények nélkül?


Budapest, Debrecen    197    2006.03.06. 12:09
powered
2008.12.17. 22:29   






turbobmw írta:
Üdv az uraknak!

Olvasom itt az elgondolásokat, és terveket, arra gondoltam, megkérdezem, honnantól is számolunk egy motort stabilnak, tartósnak? Bizonyos szempontból a gyári motorok sem azok, másképp bezárhatnának a szervízek, ugyanakkor a gyár bárminemű teljesítménynövelés esetén azonnali garanciavesztéssel válaszol, honnan számítunk tehát egy bőven túlterhelt, egyedileg épített motort tartósnak? S főleg milyen felhasználás mellett? Milyen meghibásodás(i szint) után mondjuk rá, hogy nem stabil?

Üdv, R.

kb tavasztól, ősz végéig, ha versenymotor. ( épített )


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
635csi Turbo
2008.12.17. 22:09   






Sok pénz lesz az bíztos.Ha összeadnám már, hogy mennyit költöttem hasonló projektekre...Smile Smile Egyet azért leszögeznék, én sem sz....-om a pénzt. Very Happy Sajnos Smile
De egy bíztos, amikor kész van nyugodt szívvel ülök bele és széles lesz a mosoly az arcomon. Smile.Bíztos vagyok benne, hogy gyári alkatrészekkel is megoldható, akár az 500 lóerő.De saját káromon tudom, hogy utána csak bosszankodás és állandó mokolás van.Ehez már öreg vagyok Smile
Marad az m30-as project.Ma délután ez el is dölt.
Egy kérdés van, hogy legyen 24 hengerfej vagy nem.Ha az elkövetkező pár hétben találok, akkor az lesz rajta.
A legfontosabb dolog most, hogy minnél elöbb belekerüljön az a bizonyos manuális váltó, hogy minnél elöbb kikerülhessen a motor.Váltó még nincs Very Happy,Turboá igérte, hogy január közepén lesz egy kis ideje rá az átalakításra Kacsint
Szeretnék veletek minden munkafázist megosztani, ahogy jönnek az alkatrészek rakom fel a képeket.
És akit érdekel azzal természetesen megosztom az anyagi vonzatát is.
A végén csak kiderül. hogy mennyibe is fáj ez Smile


   72    2008.12.08. 12:05
grafo
2008.12.17. 22:04   






szerintem itt csak elméleti sikon gondolkodunk.benne van a pakliba az is, hogy kész a szuper motor, felujitva és 500 km mulva tönkre megy benne valami.


graffo.uw.hu/dragtimes.xls

Kecskemét    1095    2007.05.30. 20:44
turbobmw
2008.12.17. 21:54   






Üdv az uraknak!

Olvasom itt az elgondolásokat, és terveket, arra gondoltam, megkérdezem, honnantól is számolunk egy motort stabilnak, tartósnak? Bizonyos szempontból a gyári motorok sem azok, másképp bezárhatnának a szervízek, ugyanakkor a gyár bárminemű teljesítménynövelés esetén azonnali garanciavesztéssel válaszol, honnan számítunk tehát egy bőven túlterhelt, egyedileg épített motort tartósnak? S főleg milyen felhasználás mellett? Milyen meghibásodás(i szint) után mondjuk rá, hogy nem stabil?

Üdv, R.


Budapest, Debrecen    197    2006.03.06. 12:09
Turboá
2008.12.17. 21:42   






alakul ez... Very Happy


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  8 / 10 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Következő
Tartalomjegyzék  »   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére