POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 10 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek  »   E24 635 CSI Turbo project

Zsaat
2012.06.09. 16:45   






börigabi írta:
Kis ihlet: http://www.youtube.com/watch?v=cZ3-b5fvYEQ

Kacsint


Nem baszik be, csak te baszol be ha megiszod Smile (greenpowerE85)
NEW: https://youtu.be/P7Tu66cWWZo

Cegléd    553    2005.06.30. 00:46
börigabi
2012.05.31. 09:02   






Kis ihlet: http://www.youtube.com/watch?v=cZ3-b5fvYEQ


Szeged    108    2010.07.11. 18:22
AdamBond
2010.10.16. 19:17   






mi a helyzet??


Szeged    194    2005.12.19. 10:15
grafo
2010.03.06. 14:30   






na szóval, hol tart?


graffo.uw.hu/dragtimes.xls

Kecskemét    1095    2007.05.30. 20:44
AdamBond
2009.07.26. 08:29   






hajrá!
BMW Rules


Szeged    194    2005.12.19. 10:15
635csi Turbo
2009.04.23. 09:26   






köszi,érdekel.


   72    2008.12.08. 12:05
powered
2009.04.22. 19:37   






635csi Turbo írta:
Sziasztok Úrak,

probléma merült fel amire sos megoldást szeretnék találni...
Kaszni szétbontva lakatosnál,motor szétbontva tuningosnál, csak ami hiányzik:24 v M5 fej.De az nagyon.Addig amig nincs meg nem tudunk dugót, hajtókart rendelni...
Bármilyen megoldás érdekel Smile

Próbáltam neked keresni német ebay-en, íme az eredmény:
http://shop.ebay.de/items/_W0QQ_dmptZAutoteileQ5fQ5AubehQc3Qb6r?_nkw=s38+zylinderkopf&_sacat=0&_trksid=p3286.m270.l1313&_odkw=m5+zylinderkopf&_osacat=0

http://shop.ebay.de/items/_W0QQ_dmptZAutoteileQ5fQ5AubehQc3Qb6r?_nkw=m5+zylinderkopf&_sacat=0&_trksid=p3286.m270.l1313&_odkw=s38+zylinderkopf&_osacat=0

Nekem van ilyen fejem, felújítás előtti állapotban nem felelt meg, így mostmár csak teljesen felújítva eladó. Nyomáspróbázva, síkolva, új lapkatartókkal, beállított szelephézaggal, igény szerint portolva, szelepfedéllel, veztengelyekkel. Az árát elküldöm privátban ha érdekel.


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
635csi Turbo
2009.04.22. 14:01   






Sziasztok Úrak,

probléma merült fel amire sos megoldást szeretnék találni...
Kaszni szétbontva lakatosnál,motor szétbontva tuningosnál, csak ami hiányzik:24 v M5 fej.De az nagyon.Addig amig nincs meg nem tudunk dugót, hajtókart rendelni...
Bármilyen megoldás érdekel Smile


   72    2008.12.08. 12:05
635csi Turbo
2009.04.09. 20:51   






Smile


   72    2008.12.08. 12:05
kavics325i
2009.04.08. 08:36   






Turboá írta:
és lecserélődtek " félig " a 17-es kerekek 18-ra.


Úgy látszik egyy rugóra jár az agyunk...



http://my.opera.com/Almostigriss/blog/2007/01/29/mi-a-magyar

tmiklos    176    2006.11.08. 19:47
Turboá
2009.04.07. 21:14   






és lecserélődtek " félig " a 17-es kerekek 18-ra.




új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
635csi Turbo
2009.04.03. 20:34   






Ma hoztam el a kocsit Turboá-tól.
Minden faszán müködik.Jó rövid az áttétel Kacsint Jó lesz ez Smile Azért így manuálisan kicsit más.Már csak az +300 lovacska hiányzik belőle
Sokáig nem örülhettem neki.Holnap motor váltó ki,utána futomű le,belső ki,lakatos, fényező, motor tuning be,turbo fel,új belső be ls kész is van már Very Happy
beszámolók+fotók leszneg dögivel.


   72    2008.12.08. 12:05
BMW M6 POWER
2009.04.01. 22:44   






Turboá írta:
BMW M6 POWER írta:
Turboá írta:
Nincsen basszus. De tudod miért? Mert a kasznija nem úgy néz ki.
Ma már összekaptunk Zsilettel és Palival, hogy mi a francért nem megy fel a
kaszni merevítő tartójától?
Hát neked azért megy fel, mert ott az M6-on nincs zártszelvényprofil.
Ha pedig nincs profil akkor nincs is mihez csavarozni, ezért neked aszimetrikusan van felrögzítve az eltoltnak gondolt bak.
Ráadásul a bak, nem is így néz ki úgyhogy az magyarázat a külön cikkszámra.
Csak az M635 csi, és az M6-on van nyolccsavaros difi, és ott a kaszni is más.
Ugyanez csak az e28 M5-ön van slussz passz.
Köszönöm a képeket, minden világos egyedit kell alkotni.
Ha nincs kép sose jövök rá mert az etk-ba nincs részletes rajz, csak sematikus cikkszámutalás.


Külömben nézte Fater a 745 nek is hasonló a felfogatása.
Akkor öszevisza 3 féle E24 kaszni van?!! Shocked

Na szóval akkor még is csak a 635csi n,meg az M535i 6 csavaros diffivel van! Smile
Bár szerintem ami rajta volt az nem kóser,mert arra nem olyan házas kéne.Szerintem olyan köö mint E30 nagyházas,E28.


Igen 3 féle. M6, m635csi, és635csi és az attól kisebbek egyformák, azonos évjáratban, mert az előző generációsok megint más világ.
igen a 635csi-n 6 csavaros difi van, és olyan is volt rajta 3,07-es és az etk is ezt hozta, csak kézi váltóval az alvázszám alapján.
Ez a difi olyan mint az e30 nagyházas. 6 csavaros. A stabrúdja is 13-as az m6-nak meg 18-as és a formája is más, mert az asszimetrikus felfogatás miatt arrébb kel kerülje a bakolást. Az etk így hozza.

Úgyhogy ezt valaki autómatásította utólag. Biztos valami rokkant, vagy rokkant agyú. A kardánja is kisbordás és olyan mint az e30-é.
Ha a beszélgetésünk legelején azt állítottad, hogy ez eredetileg is kisdifis, akkor bizony neked volt igazad.
Engem az tévesztett meg, hogy 635. Igen de csak az m635-ön van nagycucc.




Igen,én már rég azt állitottam hogy kisházas,de nekem sem telyesen volt igazam,mert én másfajta diffire gondoltam hogy van szerelve.Pontositva azt gondoltam olyannal szerelték mint az E28 akat,az az E30 akat.Tudom belsö méretei megegyeznek E28-E30 al,de én azt gondoltam hogy kivülröl is olyan kialakitásu kellene hogy legyen.


Simple M Power!!!

Délvidék    354    2008.01.23. 01:12
Turboá
2009.04.01. 13:07   






635csi Turbo írta:
Kis lépés az emberiségnek, de hatalmas nekem Smile
MIlyen beteg ember képes így szétbarmolni az ajtókárpitokat...
De legalább a súlycsökkentés megvolt Very Happy
Egyébként mondanom sem kell, hogy mennyire szuperül néz ki minden és még nem probáltam, de bíztos vagyok benne, hogy jól is müködik


Nos ,az hogy szuperül néz ki , az a jövő, mert esztétikailag van mit tenni .
Az elvégzett meló viszonylag igényes.
A menetteljesítményéről annyit, hogy mikor idekerült, akkor a gyorsulása kriminális volt. Egyszerűen alig akart megindulni, nyúlós véget nem érő lusta fokozatok jellemezték.
Meg is lett a bűnös. Az autómata 35i-ket (e34) 3,91-el szerelik.
Most a rövid és kézi váltó hatására , megtáltosodott, egész jól megállja a helyét a forgalomban, nem kell szégyenkezni.
A baj az, hogy a forma, szín, és az összkép ,szinte kéri a teljesítményt. A mai mércén alul teljesítve , csalódást is okozhat a túlértékelőknek.
Tisztában kell avval lenni, hogy ez egy 25 esztendős jármű, a maga akkori színvonalas teljesítményével.
A futóművét, és a hajtását elnézve bizton állíthatom, hogy az 500 lóerős kívánt szintet el fogja viselni.
Jól áll az úton, komoly gátlói vannak, és a rugók se gagyik. Nem lóg benne semmi könnyen kordában tartható egy kézzel is kitaposott utainkon 120-140 körül.
Általában az ilyen öreg gépek nagyon oda vannak futóműügyileg, ill ha mindent gyárira rendbe hozol akkor is alul marad a vártnál.
Ebbe nem gyári, sportfutómű van, szerintem kell is.
Mindenesetre kellemes meglepetés volt, még Zsilett is azt mondta, hogy ez nem szar.



Smile


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
grafo
2009.04.01. 11:51   






635csi Turbo írta:
Kis lépés az emberiségnek, de hatalmas nekem Smile


ez igen, tényleg így van! szép, igényes munka lett


graffo.uw.hu/dragtimes.xls

Kecskemét    1095    2007.05.30. 20:44
635csi Turbo
2009.04.01. 09:43   






Egyébként keresek jó állapotban lévő kórhű rádiomagnot.
Ha valakinek van szívesen megvezem


   72    2008.12.08. 12:05
635csi Turbo
2009.04.01. 09:40   






Kis lépés az emberiségnek, de hatalmas nekem Smile
MIlyen beteg ember képes így szétbarmolni az ajtókárpitokat...
De legalább a súlycsökkentés megvolt Very Happy
Egyébként mondanom sem kell, hogy mennyire szuperül néz ki minden és még nem probáltam, de bíztos vagyok benne, hogy jól is müködik


   72    2008.12.08. 12:05
Turboá
2009.04.01. 09:30   






Végül próba, sikeres összhang, és további fejlesztések várhatóak, de azt már Gyuri fogja leírni nektek.
Jó volt vele menni , noha hiányzik belőle 300 lóerő,--igazi kuriózum, lemostam, mert lekoszolódott egy kicsit, mindenki bámulta a méltóságteljes klasszikus kupét. Visszaérve beálltam a sárkány mögé, ismerkedjenek csak, ő benne is várhatólag ilyen motor lesz.



Kacsint



új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2009.04.01. 09:28   






miután a difi felkerült a hátulját alakalmilag rögzítettük egy motortartó gumibakkal, mert a kasznihoz való kikötését már nem mi készítjük.
A másik fajta fedelet , ökörszarvval mellékeljük hozzá, a lényeg az ,hogy el tudják vinni a lábán, kipróbálhatóan a kocsit.

A villamosság szerelése kész lett, kipakolta a hangszórókat, kábeleket riasztó modulokat erősítőket, és egy kazal boglyát Misi, és a csomagtartó megtelt mindenfélével. Kb 50kg zene-elektromos idejétmúlt kiegészítő cucc került ki.




új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2009.04.01. 09:22   






Az összeállított difi egy 2,93-as sper.



új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2009.04.01. 09:18   






Természetesen a diferenciálműre is löbróbehajtásos csillagot kellett felszerelni kapcsolódóan a kardánhoz.
Az alkatrészismeret itt jön képbe, mert a 8 csavaros difihez 2 féle löbrócsillag van mindkettő nagybordás. plussz még létezik a 6 csavaroshoz is kisbordás, amiből szintén 2 féle van a 10-es és a 8-as csavaros.
A lényeg az , hogy mindkét típusban van átfedés, és variációs lehetőség.




új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2009.04.01. 09:05   






A pedál kuplungengere jó állapotú volt a pedálszetten, nem kellett felújítani szépen dolgozik.
Az alsó munkahenger egy középen füles Fag újszerű henger, ami 2cm-el beljebbről tól. Hozzá új csövek és légtelenítés után már jól működik.
A váltórudazatra Börnitől elkobouztuk a 6-osán lévő váltózsákot mert ennek a zsákkerete keskenyebb mint az összes bmw-jé , így hiába van többféle bontva, egyik se jó hozzá csak a 6-osé. A váltógomb e39-ről származik.




új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2009.04.01. 08:57   






A hardy után a kardán következett.
ez a kardán egy nagycsillagos, 535i e34 kardán, melynek mindkét tagját szabni kellett, és a saját kardán csapágyát használni.
Ennek a kardánnak a kardánkereszt helyett egy 104-es löbró, önbeállós csukló van a végén, és a csatlakozó borda is vastagabb mint a rajta előzetesen lévő kardán csúszóbordája. Ami annak a leggyengébb pontja. Aki látott már 320le 550Nm-re elcsavart csúszóbordát az tudja miröl beszélek.
A gyári kardánkereszt nem jó megoldás, mert komoly erőhatásra megfeszelülő csukló szorulni kezd ellentétes szögben és egy komolyabb gyorsulás után mivel megszorul elkezd erőteljesen rázni.
Az 535 kardánon is van csukló középen , de az 2×nagyobb mint ami előzőleg volt rajta. A képen az esztergában készülő kardánt láthatjuk, és a tokmány felöli nagyobb csukló is látszik.





A kardánt betétcsövezzük, vonaltartás miatt, csúcsba támasztjuk, és tehermentesítő hegesztési pontokat is fúrunk a betétcsövet megkezdve a kardáncsövön keresztül.
A löbrót szétszedtem és kimostam, teljesen átzsíroztam újra tömítése, porvédője csere.


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2009.04.01. 08:49   






Jólvan, pár szóban az elvégzett munkáról részletesebben:


A feladat alapvetően kéziváltósítani ezt a gépet.

De mivel 500bph a célzott teljesítmény a későbbiekben, ezért célirányosan nem egy korhű típusazonos alkatrészhányad beépítéséről van szó , hanem egy eleve nagyobb teljesítményszint elviselését biztosító, egyéb, és átalakított technikai megoldásokat tartalmazó összeállításról.
Kezdjük mindjárt az elején:
Autómata váltó leszerel, olajhűtőcsövei lefejt a karosszéria aljáról a frontlemezről. "Autómata kuplung "tök" leszed, komplett kardán, és kisdifi száműz. A kéziváltóhoz szükséges kuplungpedált tartalmazó pedálsor beszerez, és a benne lévő komplett pedálgép kiszed, majd ez beépít.
Az autómata váltókar és körülötte lévő kezelőszervek eltávolít, és a későbbi autóvillamossági szerelésben a park ,és nulla állásban lehető beindítás átköt, hogy minden esetben gyújtson.

6 tollú erősitett szinter készítés, könnyű lendkerék, és erősített szerkezet, hozzá való főtengelycsavarokkal centírozás után felszerel.

Ezt követően egy s5 320D típusú titánszinkronos 5 sebességes 5.-ben 1:1-es kihajtással rendelkező váltó átalakítása, hogy az m30 alapú blokkra felcsavarozható legyen.

Ehhez egy áttételes rövidített kapcsolású váltórudazat beszerzése, annak méretre szabása következett. Azt tudni kell, hogy ennek a váltónak hosszabb a kapcsolási útja a kapcsoló tolórúdon , ezért annak a közlőművét rövidíteni kell, mert nagy lesz máskülönben a váltókar útja.

Ezután egy e34-e36 M5-m3 hardytárcsa beszerez, és felcsavaroz a hosszabb csavarjaival.





A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2009.04.01. 09:10 (1).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2009.04.01. 08:19   






BMW M6 POWER írta:
Turboá írta:
Nincsen basszus. De tudod miért? Mert a kasznija nem úgy néz ki.
Ma már összekaptunk Zsilettel és Palival, hogy mi a francért nem megy fel a
kaszni merevítő tartójától?
Hát neked azért megy fel, mert ott az M6-on nincs zártszelvényprofil.
Ha pedig nincs profil akkor nincs is mihez csavarozni, ezért neked aszimetrikusan van felrögzítve az eltoltnak gondolt bak.
Ráadásul a bak, nem is így néz ki úgyhogy az magyarázat a külön cikkszámra.
Csak az M635 csi, és az M6-on van nyolccsavaros difi, és ott a kaszni is más.
Ugyanez csak az e28 M5-ön van slussz passz.
Köszönöm a képeket, minden világos egyedit kell alkotni.
Ha nincs kép sose jövök rá mert az etk-ba nincs részletes rajz, csak sematikus cikkszámutalás.


Külömben nézte Fater a 745 nek is hasonló a felfogatása.
Akkor öszevisza 3 féle E24 kaszni van?!! Shocked

Na szóval akkor még is csak a 635csi n,meg az M535i 6 csavaros diffivel van! Smile
Bár szerintem ami rajta volt az nem kóser,mert arra nem olyan házas kéne.Szerintem olyan köö mint E30 nagyházas,E28.


Igen 3 féle. M6, m635csi, és635csi és az attól kisebbek egyformák, azonos évjáratban, mert az előző generációsok megint más világ.
igen a 635csi-n 6 csavaros difi van, és olyan is volt rajta 3,07-es és az etk is ezt hozta, csak kézi váltóval az alvázszám alapján.
Ez a difi olyan mint az e30 nagyházas. 6 csavaros. A stabrúdja is 13-as az m6-nak meg 18-as és a formája is más, mert az asszimetrikus felfogatás miatt arrébb kel kerülje a bakolást. Az etk így hozza.

Úgyhogy ezt valaki autómatásította utólag. Biztos valami rokkant, vagy rokkant agyú. A kardánja is kisbordás és olyan mint az e30-é.
Ha a beszélgetésünk legelején azt állítottad, hogy ez eredetileg is kisdifis, akkor bizony neked volt igazad.
Engem az tévesztett meg, hogy 635. Igen de csak az m635-ön van nagycucc.





A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2009.04.01. 09:11 (1).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 10 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Következő
Tartalomjegyzék  »   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére