POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
30 / 32 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 29, 30, 31, 32  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Tuning témák!  »   Motor programozás VEMS, MOTEC, ...

Turboá
2008.12.21. 19:51   






erről van szó. Aki dolgozik olykor vét is, és ettől még nem törik ketté egy karrier.
Én is hibázok, és mindent megteszek , hogy kijavítsam.
Noha rossz vélemény mindig akad, nem is lehet minden frankó éveken, évtizedeken keresztül.
Az igyekvés, pozitív hozzáállás , teszi többé a feladattal megbízottat.
A legfontosabb az őszinteség , -és ha olykor nem is színpatikus a mondanivaló, vagy épp a delikvens nem azt hallja amire vágyik,- az egyenesbeszéd.
Smile


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
speer
2008.12.21. 19:42   






Szerintem aki ezt a mocit (el) programozta,( hátha olvasgatja ezt a fórumot is) lehet nem BMW -fan....de nincsenek olyan sokan ,akik bevállalnának egy s54-es mocit. Lehetne annyi vér a pucájában,hogy tehetne valami hasonló kijelentést,hogy " szánombánom bűnömet,de én csináltam,benéztem valamit"stb..... Surprised Ettől még nem változna semmi,de legalább helyére kerülnének a dolgok,és később talán némi szakmai alázattal folytatná a motorok programozását.
Kacsint


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"

"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
powered
2008.12.21. 17:07   






Turboá írta:
jrduck írta:
Természetesen kímélő üzemmódban ment a motor vészprogramban, így nem hagyta, hogy kinyomjam a szemét....
ezért kellett az elektronika csere.



Uram nyomatékkal megkérlek, hogy mondj egy nevet!

Pont azt írtam a programozó választása ügyében, hogy tájékozódjon az illető a fent említett,- másik topicban leírt- szempontok szerint.
Ez konkrétan egy negatív referencia, és ha nincs név, nincs támpont.
Ha csak a jó munkák kapnak publicitást akkor végtére is akárkit is választhatunk nemde?

Smile
ui : Nagyon sajnálom! Sad

Megint bólogató smile...


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
Turboá
2008.12.21. 15:53   






jrduck írta:
Természetesen kímélő üzemmódban ment a motor vészprogramban, így nem hagyta, hogy kinyomjam a szemét....
ezért kellett az elektronika csere.



Uram nyomatékkal megkérlek, hogy mondj egy nevet!

Pont azt írtam a programozó választása ügyében, hogy tájékozódjon az illető a fent említett,- másik topicban leírt- szempontok szerint.
Ez konkrétan egy negatív referencia, és ha nincs név, nincs támpont.
Ha csak a jó munkák kapnak publicitást akkor végtére is akárkit is választhatunk nemde?

Smile
ui : Nagyon sajnálom! Sad


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
jrduck
2008.12.21. 14:48   






Természetesen kímélő üzemmódban ment a motor vészprogramban, így nem hagyta, hogy kinyomjam a szemét....
ezért kellett az elektronika csere.


   67    2005.06.19. 19:57
lezsi
2008.12.21. 14:00   






sixday írta:

Lezsi próbál teljesen objektív lenni, ami jó dolog.
Jelen esetben viszont adott egy autó aminek egész évben az összes versenyen és edzésen kinyomták a szemét és hiba nélkül ment.
Rákerült a VEMS (tudommal más nem változott a kocsin) és rá 1 napra elolvadt a dugó. Gyanús, na. Smile


Erdekes. Valoban ez volt a helyzet?
-Csak mert a gazdi szerint az EWS hianya miatt nem ment, es a gyari teljesitmenyt akarta volna..
Ha elotte mukodott gyariban, akkor nem ertem Shocked


   3215    2005.06.08. 14:21
sixday
2008.12.21. 02:20   






gnagy e21 írta:
lezsi írta:
gnagy e21 írta:
lezsi írta:
gnagy e21 írta:
jrduck írta:
...hangúlyozom, hogy az én eseteben csak az volt a cél, hogy a vészprogramtól megszabaduljak. Nem akartam plusz lóerőket, hókusz-pókuszokat...
De elvesztettem a motoromat, amihez nagy reményeket fűztem...
Nevet nem mondok, mert nem az a típus vagyok. Tanultam a hibámból...illetve más hibájából.Sad


Szia!

Egyszerű a megoldás!Nézesd meg a Vemsre írt programot powered ákossal,vagy turbobmw-vel vagy még más tapasztalt emberkével, több szem többet lát alapon valamit tuti ki lehet belőle olvasni, mert sima szívó motorban dugyattyúolvadás ngyon gyanus.
NEM IGAZ H NEM LEHET UTÁNAJÁRNI H MI A MULASZTÁS OKA, elvgre gyári motor, nemde?


Barcsak ilyen egyszeru lenne... szinte lehetetlen, amit mondasz.
Kb. olyan, mintha azt mondanad egy szakacsnak, hogy itt van EZ a marek so, es mondja meg, hogy ettol el lesz-e sozva AZ a leves, ha beleboritjuk...

Amugy meg eleg sok jelenseg lehet am, amitol ilyen tortenik egy motorral, pl:
- benzinpumpa haldoklik
- benzinnyomasszabalyzo behal
- fesszabalyzo behal
- benzinrendszer kicsit eldugul
- felrelottyen a benzin (bar en ebben annyira nem hiszek)
- leragad a termosztat
- szimplan kurva meleg van
- rossz hoerteku a "tuning" gyertya\
...
Ezekhez pl. nincs koze a programozonak...

- és az embernek a pucér segge a falhoz ér, és felébred, haha ))
ez is lehet hiba
de a marék só benne van a levesben kedves Lezsi ))
nem kell fogni ráfele mindenre, meg kel keresni a hiba okát, tuti meg lehet


Rafogni nem kell, mert a fentieket is meg lehet talalni jo esetben.
Egyebkent en a fenti listabol joparat szemelyesen tapasztaltam, ennel meg furcsabbak is vannak, nem olyan elvadult dolgok ezek...


jó, hány utcai ótó szarik be ilyen hibák miatt, gondolom minden sarkon van egy kettő olvadt dugós ))


Lezsi próbál teljesen objektív lenni, ami jó dolog.
Jelen esetben viszont adott egy autó aminek egész évben az összes versenyen és edzésen kinyomták a szemét és hiba nélkül ment.
Rákerült a VEMS (tudommal más nem változott a kocsin) és rá 1 napra elolvadt a dugó. Gyanús, na. Smile


Budapest    1018    2006.10.05. 11:02
gnagy e21
2008.12.21. 01:34   






lezsi írta:
gnagy e21 írta:
lezsi írta:
gnagy e21 írta:
jrduck írta:
...hangúlyozom, hogy az én eseteben csak az volt a cél, hogy a vészprogramtól megszabaduljak. Nem akartam plusz lóerőket, hókusz-pókuszokat...
De elvesztettem a motoromat, amihez nagy reményeket fűztem...
Nevet nem mondok, mert nem az a típus vagyok. Tanultam a hibámból...illetve más hibájából.Sad


Szia!

Egyszerű a megoldás!Nézesd meg a Vemsre írt programot powered ákossal,vagy turbobmw-vel vagy még más tapasztalt emberkével, több szem többet lát alapon valamit tuti ki lehet belőle olvasni, mert sima szívó motorban dugyattyúolvadás ngyon gyanus.
NEM IGAZ H NEM LEHET UTÁNAJÁRNI H MI A MULASZTÁS OKA, elvgre gyári motor, nemde?


Barcsak ilyen egyszeru lenne... szinte lehetetlen, amit mondasz.
Kb. olyan, mintha azt mondanad egy szakacsnak, hogy itt van EZ a marek so, es mondja meg, hogy ettol el lesz-e sozva AZ a leves, ha beleboritjuk...

Amugy meg eleg sok jelenseg lehet am, amitol ilyen tortenik egy motorral, pl:
- benzinpumpa haldoklik
- benzinnyomasszabalyzo behal
- fesszabalyzo behal
- benzinrendszer kicsit eldugul
- felrelottyen a benzin (bar en ebben annyira nem hiszek)
- leragad a termosztat
- szimplan kurva meleg van
- rossz hoerteku a "tuning" gyertya\
...
Ezekhez pl. nincs koze a programozonak...

- és az embernek a pucér segge a falhoz ér, és felébred, haha ))
ez is lehet hiba
de a marék só benne van a levesben kedves Lezsi ))
nem kell fogni ráfele mindenre, meg kel keresni a hiba okát, tuti meg lehet


Rafogni nem kell, mert a fentieket is meg lehet talalni jo esetben.
Egyebkent en a fenti listabol joparat szemelyesen tapasztaltam, ennel meg furcsabbak is vannak, nem olyan elvadult dolgok ezek...


jó, hány utcai ótó szarik be ilyen hibák miatt, gondolom minden sarkon van egy kettő olvadt dugós ))


Magyarország    260    2005.09.30. 22:28
lezsi
2008.12.21. 01:25   






gnagy e21 írta:
lezsi írta:
gnagy e21 írta:
jrduck írta:
...hangúlyozom, hogy az én eseteben csak az volt a cél, hogy a vészprogramtól megszabaduljak. Nem akartam plusz lóerőket, hókusz-pókuszokat...
De elvesztettem a motoromat, amihez nagy reményeket fűztem...
Nevet nem mondok, mert nem az a típus vagyok. Tanultam a hibámból...illetve más hibájából.Sad


Szia!

Egyszerű a megoldás!Nézesd meg a Vemsre írt programot powered ákossal,vagy turbobmw-vel vagy még más tapasztalt emberkével, több szem többet lát alapon valamit tuti ki lehet belőle olvasni, mert sima szívó motorban dugyattyúolvadás ngyon gyanus.
NEM IGAZ H NEM LEHET UTÁNAJÁRNI H MI A MULASZTÁS OKA, elvgre gyári motor, nemde?


Barcsak ilyen egyszeru lenne... szinte lehetetlen, amit mondasz.
Kb. olyan, mintha azt mondanad egy szakacsnak, hogy itt van EZ a marek so, es mondja meg, hogy ettol el lesz-e sozva AZ a leves, ha beleboritjuk...

Amugy meg eleg sok jelenseg lehet am, amitol ilyen tortenik egy motorral, pl:
- benzinpumpa haldoklik
- benzinnyomasszabalyzo behal
- fesszabalyzo behal
- benzinrendszer kicsit eldugul
- felrelottyen a benzin (bar en ebben annyira nem hiszek)
- leragad a termosztat
- szimplan kurva meleg van
- rossz hoerteku a "tuning" gyertya\
...
Ezekhez pl. nincs koze a programozonak...

- és az embernek a pucér segge a falhoz ér, és felébred, haha ))
ez is lehet hiba
de a marék só benne van a levesben kedves Lezsi ))
nem kell fogni ráfele mindenre, meg kel keresni a hiba okát, tuti meg lehet


Rafogni nem kell, mert a fentieket is meg lehet talalni jo esetben.
Egyebkent en a fenti listabol joparat szemelyesen tapasztaltam, ennel meg furcsabbak is vannak, nem olyan elvadult dolgok ezek...


   3215    2005.06.08. 14:21
gnagy e21
2008.12.21. 01:14   






lezsi írta:
gnagy e21 írta:
jrduck írta:
...hangúlyozom, hogy az én eseteben csak az volt a cél, hogy a vészprogramtól megszabaduljak. Nem akartam plusz lóerőket, hókusz-pókuszokat...
De elvesztettem a motoromat, amihez nagy reményeket fűztem...
Nevet nem mondok, mert nem az a típus vagyok. Tanultam a hibámból...illetve más hibájából.Sad


Szia!

Egyszerű a megoldás!Nézesd meg a Vemsre írt programot powered ákossal,vagy turbobmw-vel vagy még más tapasztalt emberkével, több szem többet lát alapon valamit tuti ki lehet belőle olvasni, mert sima szívó motorban dugyattyúolvadás ngyon gyanus.
NEM IGAZ H NEM LEHET UTÁNAJÁRNI H MI A MULASZTÁS OKA, elvgre gyári motor, nemde?


Barcsak ilyen egyszeru lenne... szinte lehetetlen, amit mondasz.
Kb. olyan, mintha azt mondanad egy szakacsnak, hogy itt van EZ a marek so, es mondja meg, hogy ettol el lesz-e sozva AZ a leves, ha beleboritjuk...

Amugy meg eleg sok jelenseg lehet am, amitol ilyen tortenik egy motorral, pl:
- benzinpumpa haldoklik
- benzinnyomasszabalyzo behal
- fesszabalyzo behal
- benzinrendszer kicsit eldugul
- felrelottyen a benzin (bar en ebben annyira nem hiszek)
- leragad a termosztat
- szimplan kurva meleg van
- rossz hoerteku a "tuning" gyertya\
...
Ezekhez pl. nincs koze a programozonak...

- és az embernek a pucér segge a falhoz ér, és felébred, haha ))
ez is lehet hiba
de a marék só benne van a levesben kedves Lezsi ))
nem kell fogni ráfele mindenre, meg kel keresni a hiba okát, tuti meg lehet


Magyarország    260    2005.09.30. 22:28
lezsi
2008.12.21. 00:52   






gnagy e21 írta:
jrduck írta:
...hangúlyozom, hogy az én eseteben csak az volt a cél, hogy a vészprogramtól megszabaduljak. Nem akartam plusz lóerőket, hókusz-pókuszokat...
De elvesztettem a motoromat, amihez nagy reményeket fűztem...
Nevet nem mondok, mert nem az a típus vagyok. Tanultam a hibámból...illetve más hibájából.Sad


Szia!

Egyszerű a megoldás!Nézesd meg a Vemsre írt programot powered ákossal,vagy turbobmw-vel vagy még más tapasztalt emberkével, több szem többet lát alapon valamit tuti ki lehet belőle olvasni, mert sima szívó motorban dugyattyúolvadás ngyon gyanus.
NEM IGAZ H NEM LEHET UTÁNAJÁRNI H MI A MULASZTÁS OKA, elvgre gyári motor, nemde?


Barcsak ilyen egyszeru lenne... szinte lehetetlen, amit mondasz.
Kb. olyan, mintha azt mondanad egy szakacsnak, hogy itt van EZ a marek so, es mondja meg, hogy ettol el lesz-e sozva AZ a leves, ha beleboritjuk...

Amugy meg eleg sok jelenseg lehet am, amitol ilyen tortenik egy motorral, pl:
- benzinpumpa haldoklik
- benzinnyomasszabalyzo behal
- fesszabalyzo behal
- benzinrendszer kicsit eldugul
- felrelottyen a benzin (bar en ebben annyira nem hiszek)
- leragad a termosztat
- szimplan kurva meleg van
- rossz hoerteku a "tuning" gyertya\
...
Ezekhez pl. nincs koze a programozonak...


   3215    2005.06.08. 14:21
lezsi
2008.12.21. 00:51   






sixday írta:
lezsi írta:
jrduck írta:
programozás:
az én motorm esetében csak azt kértem a programozótól, hogy a gyári értékeket hozza a kocsi, mert a gyári computer csak vészprogrammal ment (sok jelet várt: dsc...stb)
Kifizettem érte a közel 3 kilót, majd másnap a drift edzés második körében behalt a motor...Sad
megolvadtak a dugattyúk.

Ki a hibás????

egy nap alatt kb 6 kilót buktam...


Nem tudom milyen motorod van, milyen vezerlessel, es ki a programozo, DE:
Egy gyari M-es motor eleve penge-elen tancol a kivett teljesitmenyben. Sok honap/ev fejlesztessel ertek el mindezt a mernokcsapatok, vilagszinvonalu laborokban, irtozatos osszegekbol dolgozva.
A gyari elektronika aktiv kopogas-erzekelessel eleve mindig a hataron jar, a vezerlest is modositja kenye-kedve szerint.

Ilyen korulmenyek kozott a gyari teljesitmenygorbet (netan tobbet) igerni barkacs-cuccokkal (ertsd: olcso univerzalis vezerlo), par oras/napos munkaval?
- Szvsz. ez remenytelen, es ha valaki ezt bevallalja (netan tobbet iger), az vagy hazudik, vagy nagyon nincs kepben...

Ha megsem igy lenne, teljesitmenypadra kell vinni a jarganyt elotte-utana (ugyanoda, ugyanugy merve), es utana publikalni az eredmenyeket minden letezo forumon, mert az vilagszam...
(Persze az elettartamra az meg mindig nem garancia.)

Szerintem sajnos(?) ez van, es nem is erthetetlen, hogy miert, de lehet velem vitatkozni...


Neharagudj Lezsi de komolyan vitába szállnék veled.
Turboá azt hangoztatja ugye hogy a gyári motorok teljesítményének 2-3x-osát hozzák ki a motorból, senki nem csodálkozzon ha valami behány, gari nincs.
Ezt teljes mértékben elfogadom.

Ha nem tudja az ember hozni a gyári 320 lóerőt a 3.2-es M3 motorból akkor hozzon 300-at vagy 280-at vagy ilyesmi.
Gyári technológia meg univerzális olcsó vezérlő ide vagy oda, szerintem az hogy kb egy óra üzem után elolvadnak a dugók a gyári motorban az súlyos emberi mulasztás.
A VEMS is tud tudtommal knock sensing figyelést, automatic adjustot meg mindenféle finomságot.
Ha normálisan van felprogizva akkor képtelenségnek tartom hogy egy gyári szívó motort még ha M-es is, kivégezzen egy óra alatt.


Effektive nem vitatkozol velem.
Ha elolvasod meg1x, amit irtam, latod, nem arra vonatkozik, hogy ez a motor mitol ment szet, hanem az elvarasokrol, realitasokrol.

En nem mondtam, hogy az emlitett programozo ne hibazhatott volna, -persze mas gond is lehetett, de ezt innen nem tudjuk megitelni.
Ha tenyleg programozasi hiba volt, akkor is lehet, hogy kihozta a kert gyari (vagy annal kicsit tobb) teljesitmenyt, csak nem volt benne tartalek. -Vagy nem hozta ki, csak siman elrontotta. Nem tudom.

A VEMS-knock per pill. sajnos csak elvileg van, gyakorlatilag nem mukodik, nem is hasznalja tudtommal senki emiatt Sad
Ezzel egyutt vannak mas motorvezerlok, amikhez van mukodo knock modul, csak nem gondolom, hogy egy olyan rendszer 300-bol megallt volna, ezert is mondtam a "barkacs-cuccot"...


   3215    2005.06.08. 14:21
gnagy e21
2008.12.21. 00:47   






jrduck írta:
...hangúlyozom, hogy az én eseteben csak az volt a cél, hogy a vészprogramtól megszabaduljak. Nem akartam plusz lóerőket, hókusz-pókuszokat...
De elvesztettem a motoromat, amihez nagy reményeket fűztem...
Nevet nem mondok, mert nem az a típus vagyok. Tanultam a hibámból...illetve más hibájából.Sad


Szia!

Egyszerű a megoldás!Nézesd meg a Vemsre írt programot powered ákossal,vagy turbobmw-vel vagy még más tapasztalt emberkével, több szem többet lát alapon valamit tuti ki lehet belőle olvasni, mert sima szívó motorban dugyattyúolvadás ngyon gyanus.
NEM IGAZ H NEM LEHET UTÁNAJÁRNI H MI A MULASZTÁS OKA, elvgre gyári motor, nemde?


Magyarország    260    2005.09.30. 22:28
jrduck
2008.12.20. 23:59   






...hangúlyozom, hogy az én eseteben csak az volt a cél, hogy a vészprogramtól megszabaduljak. Nem akartam plusz lóerőket, hókusz-pókuszokat...
De elvesztettem a motoromat, amihez nagy reményeket fűztem...
Nevet nem mondok, mert nem az a típus vagyok. Tanultam a hibámból...illetve más hibájából.Sad


   67    2005.06.19. 19:57
speer
2008.12.20. 20:46   






sixday írta:
lezsi írta:
jrduck írta:
programozás:
az én motorm esetében csak azt kértem a programozótól, hogy a gyári értékeket hozza a kocsi, mert a gyári computer csak vészprogrammal ment (sok jelet várt: dsc...stb)
Kifizettem érte a közel 3 kilót, majd másnap a drift edzés második körében behalt a motor...Sad
megolvadtak a dugattyúk.

Ki a hibás????

egy nap alatt kb 6 kilót buktam...


Nem tudom milyen motorod van, milyen vezerlessel, es ki a programozo, DE:
Egy gyari M-es motor eleve penge-elen tancol a kivett teljesitmenyben. Sok honap/ev fejlesztessel ertek el mindezt a mernokcsapatok, vilagszinvonalu laborokban, irtozatos osszegekbol dolgozva.
A gyari elektronika aktiv kopogas-erzekelessel eleve mindig a hataron jar, a vezerlest is modositja kenye-kedve szerint.

Ilyen korulmenyek kozott a gyari teljesitmenygorbet (netan tobbet) igerni barkacs-cuccokkal (ertsd: olcso univerzalis vezerlo), par oras/napos munkaval?
- Szvsz. ez remenytelen, es ha valaki ezt bevallalja (netan tobbet iger), az vagy hazudik, vagy nagyon nincs kepben...

Ha megsem igy lenne, teljesitmenypadra kell vinni a jarganyt elotte-utana (ugyanoda, ugyanugy merve), es utana publikalni az eredmenyeket minden letezo forumon, mert az vilagszam...
(Persze az elettartamra az meg mindig nem garancia.)

Szerintem sajnos(?) ez van, es nem is erthetetlen, hogy miert, de lehet velem vitatkozni...


Neharagudj Lezsi de komolyan vitába szállnék veled.
Turboá azt hangoztatja ugye hogy a gyári motorok teljesítményének 2-3x-osát hozzák ki a motorból, senki nem csodálkozzon ha valami behány, gari nincs.
Ezt teljes mértékben elfogadom.

Ha nem tudja az ember hozni a gyári 320 lóerőt a 3.2-es M3 motorból akkor hozzon 300-at vagy 280-at vagy ilyesmi.
Gyári technológia meg univerzális olcsó vezérlő ide vagy oda, szerintem az hogy kb egy óra üzem után elolvadnak a dugók a gyári motorban az súlyos emberi mulasztás.
A VEMS is tud tudtommal knock sensing figyelést, automatic adjustot meg mindenféle finomságot.
Ha normálisan van felprogizva akkor képtelenségnek tartom hogy egy gyári szívó motort még ha M-es is, kivégezzen egy óra alatt.

Sajnos a motorok sorsa már sokszor akkor megpecsételődik,mikor kiválasszuk rá a programozót.Nagyban múlik a progizó személyén,és munkájából megismerszik milyen emberrel is van dolgunk.Ezzel csak az a baj ,hogy mindíg csak utólag derül ki,hogy jó embert választottunk v. jól "beválasztottunk"." Amilyen a mosdó ,olyan a törülköző"!
Nagyon gyorsan tönkre lehet tenni egy motort,ezerféle dologtól beszarhat valami,de ha jó a program( programozó),és bene hagy a mociban egy pici tartalékot a túlélésre,akkor legalább van rá esély ,hogy ne 1-napos motor legyen,pláne,hogy nem is a csúcsteljesítmény volt a cél....
A gyengébb lóerjű v. nyomatékú motornál csak egy szarabb van,az elfüstölt motor.Egy ilyennel se kupát se pénzt nem viszünk haza,de mérget annál többet... Sad


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"

"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
powered
2008.12.20. 20:28   






S52 ,S54, 3!!! kopogásérzékelővel, és progresszív veztengelyállítással felvértezett, kopogáshatáron járatott utcai versenymotor. A motorvezérlőben "rejlő" konfigot 8-10 mérnök csiszolgatta nemkevés pénzért, nemkis költségvetésből évekig, ahogy Lezsi is írta. Aki jobbat szertne írni a gyárinál ( vagy legaább olyat )l az felkötheti a gatyáját...


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
powered
2008.12.20. 20:22   






sixday írta:
lezsi írta:
jrduck írta:
programozás:
az én motorm esetében csak azt kértem a programozótól, hogy a gyári értékeket hozza a kocsi, mert a gyári computer csak vészprogrammal ment (sok jelet várt: dsc...stb)
Kifizettem érte a közel 3 kilót, majd másnap a drift edzés második körében behalt a motor...Sad
megolvadtak a dugattyúk.

Ki a hibás????

egy nap alatt kb 6 kilót buktam...


Nem tudom milyen motorod van, milyen vezerlessel, es ki a programozo, DE:
Egy gyari M-es motor eleve penge-elen tancol a kivett teljesitmenyben. Sok honap/ev fejlesztessel ertek el mindezt a mernokcsapatok, vilagszinvonalu laborokban, irtozatos osszegekbol dolgozva.
A gyari elektronika aktiv kopogas-erzekelessel eleve mindig a hataron jar, a vezerlest is modositja kenye-kedve szerint.

Ilyen korulmenyek kozott a gyari teljesitmenygorbet (netan tobbet) igerni barkacs-cuccokkal (ertsd: olcso univerzalis vezerlo), par oras/napos munkaval?
- Szvsz. ez remenytelen, es ha valaki ezt bevallalja (netan tobbet iger), az vagy hazudik, vagy nagyon nincs kepben...

Ha megsem igy lenne, teljesitmenypadra kell vinni a jarganyt elotte-utana (ugyanoda, ugyanugy merve), es utana publikalni az eredmenyeket minden letezo forumon, mert az vilagszam...
(Persze az elettartamra az meg mindig nem garancia.)

Szerintem sajnos(?) ez van, es nem is erthetetlen, hogy miert, de lehet velem vitatkozni...


Neharagudj Lezsi de komolyan vitába szállnék veled.
Turboá azt hangoztatja ugye hogy a gyári motorok teljesítményének 2-3x-osát hozzák ki a motorból, senki nem csodálkozzon ha valami behány, gari nincs.
Ezt teljes mértékben elfogadom.

De az amit írsz, M-es motor ide vagy oda igenis sületlenség.
Ha nem tudja az ember hozni a gyári 320 lóerőt a 3.2-es M3 motorból akkor hozzon 300-at vagy 280-at vagy ilyesmi.
De azt nem magyarázod meg nekem hogy kb egy óra üzem után elolvadnak a dugók a gyári motorban az nem súlyos emberi mulasztás!!!
A VEMS is tud tudtommal knock sensing figyelést, automatic adjustot meg mindenféle finomságot.
Ha normálisan van felprogizva akkor képtelenségnek tartom hogy egy gyári szívó motort még ha M-es is, kivégezzen egy óra alatt.

bólogató smile


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
sixday
2008.12.20. 20:18   






lezsi írta:
jrduck írta:
programozás:
az én motorm esetében csak azt kértem a programozótól, hogy a gyári értékeket hozza a kocsi, mert a gyári computer csak vészprogrammal ment (sok jelet várt: dsc...stb)
Kifizettem érte a közel 3 kilót, majd másnap a drift edzés második körében behalt a motor...Sad
megolvadtak a dugattyúk.

Ki a hibás????

egy nap alatt kb 6 kilót buktam...


Nem tudom milyen motorod van, milyen vezerlessel, es ki a programozo, DE:
Egy gyari M-es motor eleve penge-elen tancol a kivett teljesitmenyben. Sok honap/ev fejlesztessel ertek el mindezt a mernokcsapatok, vilagszinvonalu laborokban, irtozatos osszegekbol dolgozva.
A gyari elektronika aktiv kopogas-erzekelessel eleve mindig a hataron jar, a vezerlest is modositja kenye-kedve szerint.

Ilyen korulmenyek kozott a gyari teljesitmenygorbet (netan tobbet) igerni barkacs-cuccokkal (ertsd: olcso univerzalis vezerlo), par oras/napos munkaval?
- Szvsz. ez remenytelen, es ha valaki ezt bevallalja (netan tobbet iger), az vagy hazudik, vagy nagyon nincs kepben...

Ha megsem igy lenne, teljesitmenypadra kell vinni a jarganyt elotte-utana (ugyanoda, ugyanugy merve), es utana publikalni az eredmenyeket minden letezo forumon, mert az vilagszam...
(Persze az elettartamra az meg mindig nem garancia.)

Szerintem sajnos(?) ez van, es nem is erthetetlen, hogy miert, de lehet velem vitatkozni...


Neharagudj Lezsi de komolyan vitába szállnék veled.
Turboá azt hangoztatja ugye hogy a gyári motorok teljesítményének 2-3x-osát hozzák ki a motorból, senki nem csodálkozzon ha valami behány, gari nincs.
Ezt teljes mértékben elfogadom.

Ha nem tudja az ember hozni a gyári 320 lóerőt a 3.2-es M3 motorból akkor hozzon 300-at vagy 280-at vagy ilyesmi.
Gyári technológia meg univerzális olcsó vezérlő ide vagy oda, szerintem az hogy kb egy óra üzem után elolvadnak a dugók a gyári motorban az súlyos emberi mulasztás.
A VEMS is tud tudtommal knock sensing figyelést, automatic adjustot meg mindenféle finomságot.
Ha normálisan van felprogizva akkor képtelenségnek tartom hogy egy gyári szívó motort még ha M-es is, kivégezzen egy óra alatt.


Budapest    1018    2006.10.05. 11:02
erik3_6
2008.12.20. 18:46   






powered írta:
Szerintem simán meg lehet ( ne ) tenni, amit egy internetes oldalon tesznek egy egy adásvétel után: történetesen néhány szóval jellemezni, név szerint leírni a tapasztalatokat a programozóval, és a munkájával kapcsolatban. Így aki hasonlóra adja a fejét okulhat a dologból, vagy éppen amennyiben az ügyfél elégedett, bizalommal fordulhat a szakemberhez.


Így is éppen elég keveset alszol vazz.


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
powered
2008.12.20. 18:38   






Szerintem simán meg lehet ( ne ) tenni, amit egy internetes oldalon tesznek egy egy adásvétel után: történetesen néhány szóval jellemezni, név szerint leírni a tapasztalatokat a programozóval, és a munkájával kapcsolatban. Így aki hasonlóra adja a fejét okulhat a dologból, vagy éppen amennyiben az ügyfél elégedett, bizalommal fordulhat a szakemberhez.


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
lezsi
2008.12.20. 17:50   






jrduck írta:
programozás:
az én motorm esetében csak azt kértem a programozótól, hogy a gyári értékeket hozza a kocsi, mert a gyári computer csak vészprogrammal ment (sok jelet várt: dsc...stb)
Kifizettem érte a közel 3 kilót, majd másnap a drift edzés második körében behalt a motor...Sad
megolvadtak a dugattyúk.

Ki a hibás????

egy nap alatt kb 6 kilót buktam...


Nem tudom milyen motorod van, milyen vezerlessel, es ki a programozo, DE:
Egy gyari M-es motor eleve penge-elen tancol a kivett teljesitmenyben. Sok honap/ev fejlesztessel ertek el mindezt a mernokcsapatok, vilagszinvonalu laborokban, irtozatos osszegekbol dolgozva.
A gyari elektronika aktiv kopogas-erzekelessel eleve mindig a hataron jar, a vezerlest is modositja kenye-kedve szerint.

Ilyen korulmenyek kozott a gyari teljesitmenygorbet (netan tobbet) igerni barkacs-cuccokkal (ertsd: olcso univerzalis vezerlo), par oras/napos munkaval?
- Szvsz. ez remenytelen, es ha valaki ezt bevallalja (netan tobbet iger), az vagy hazudik, vagy nagyon nincs kepben...

Ha megsem igy lenne, teljesitmenypadra kell vinni a jarganyt elotte-utana (ugyanoda, ugyanugy merve), es utana publikalni az eredmenyeket minden letezo forumon, mert az vilagszam...
(Persze az elettartamra az meg mindig nem garancia.)

Szerintem sajnos(?) ez van, es nem is erthetetlen, hogy miert, de lehet velem vitatkozni...


   3215    2005.06.08. 14:21
345i
2008.12.19. 11:20   






Hexer írta:
lezsi írta:
turbobmw írta:
345i írta:
Sziasztok!

Azt tudom, hogy jó az MSD gyújtás, hiszen minden amerikai szutyokra is azt raknak.
Mivel jobb a gyáritól? Ténylegesen...
Mi a szerepe a trafóknak (nem grafónak)??
Mennyi kell belőle, mert látom itt-ott többet raknak fel?? Miért?

Köszi az infót


Szia!

Nem okvetlen az MSD lehet csak a jó. Néha egész meglepő trafókról derül ki, hogy brutál sokat bír. A gyújtásrendszer legfőbb kritériuma a tartósság, megbízhatóság, teherbírás. Tehát hogy bármilyen fordulaton, bármekkora terhelésen (pl. töltőnyomás) mindig egyforma, és masszív szikrenergiát tudjon adni a gyertyának. A gyári dolgok (trafó, kábel, gyertya) sajnos sokszor esik áldozatul a költségvetési osztálynak, más szóval spórolnak rajta (hatalmas a darabszám, bármilyen kicsi haszon végül hatalmas összegre rúg) de attól még használhatók, csak sosem tudni, meddig (milyen teljesítményig) A minőségi cuccoknál (MSD, Bosch Motorsport, stb.) általában ismert, és konzisztens a minőség, lehet rájuk építeni. A többtrafós játék előnye szintén az állandóság, növekvő terhelésnél (fordulat, nyomás) elérhetsz egy olyan szintre, ahol az egy szál trafó már nem képes minden hengert ugyanannyi energiával ellátni, mert nincs rá ideje, hogy mindig egyformán feltöltődjön, és kisűljön. Ha több trafót használsz, egy-egy trafónak kevesebb lesz a dolga, és azt mindig el tudja látni.
Bocs a hosszért.

Roland


Teljesen egyetertek.
Annyit meg hozza, hogy egy trafonal gyarilag adott, hogy az uzemi feszultsegen mekkora energiat bir tarolni, vagyis mekkora lehet kisuteskor a szikra energiaja. Ennel tobbet semmikepp nem ad le, ha tovabb van ideje toltodni, akkor csak forrosodik, megolvad.
Ebbol kifolyolag van olyan, hogy gyenge a trafo ahhoz, hogy adott korulmenyek kozott a szikrakozt athuzza.

-De a legritkabb esetben ez a gond, szinte mindig a kabel, csatlakozo, eloszto, gyertya a bunos, ha szikra-gondok vannak. (Legalabbis 1.5 bar nyomas alatt, amerre 'mifelenk' jarnak az autok)


Akkor mar en is belerugok a porba.
Altalaban azert tesznek nagyobb trafokat, vagy kulon mert vagy kulon kell vezerelni vagy nem eleg nagy a kisulesi energia, eddig mindenki ezt is irta. Viszont azert kell nagy nyomasnal nagyobb energia mert a levego az nagyon jo szigetelo, igy ha megtoltjuk a motort akkor az elektrodok kozt hatekonyabb lesz a szigetelo "reteg", nagyobb energia kell a kisuleshez. Az esetek 99%-ban ezert hagy ki a gyujtas magas fordulaton nagy nyomasnal. Ahogy lezs is irta, ez 1.5 alatt csak nagyon ritka esetben jelentkezik.

Szereny velemenyem szerint ezeknek nagy resze csak azert jo mert elmondhatja az ember utanna hogy van...mennyivel jobban hangzik hogy nem osztofejes a gyujtasod hanem wasted spark Kacsint


Köszönöm a válaszokat!
Magyarul; nem kell variálni, vegyek komoly kábelt, új gyertyát és kész.
Ha kevés akkor elég gondolkozni fejlesztésen.
Köszi mégegyszer


Kecskemét    485    2007.11.15. 20:27
Hexer
2008.12.19. 03:09   






lezsi írta:
turbobmw írta:
345i írta:
Sziasztok!

Azt tudom, hogy jó az MSD gyújtás, hiszen minden amerikai szutyokra is azt raknak.
Mivel jobb a gyáritól? Ténylegesen...
Mi a szerepe a trafóknak (nem grafónak)??
Mennyi kell belőle, mert látom itt-ott többet raknak fel?? Miért?

Köszi az infót


Szia!

Nem okvetlen az MSD lehet csak a jó. Néha egész meglepő trafókról derül ki, hogy brutál sokat bír. A gyújtásrendszer legfőbb kritériuma a tartósság, megbízhatóság, teherbírás. Tehát hogy bármilyen fordulaton, bármekkora terhelésen (pl. töltőnyomás) mindig egyforma, és masszív szikrenergiát tudjon adni a gyertyának. A gyári dolgok (trafó, kábel, gyertya) sajnos sokszor esik áldozatul a költségvetési osztálynak, más szóval spórolnak rajta (hatalmas a darabszám, bármilyen kicsi haszon végül hatalmas összegre rúg) de attól még használhatók, csak sosem tudni, meddig (milyen teljesítményig) A minőségi cuccoknál (MSD, Bosch Motorsport, stb.) általában ismert, és konzisztens a minőség, lehet rájuk építeni. A többtrafós játék előnye szintén az állandóság, növekvő terhelésnél (fordulat, nyomás) elérhetsz egy olyan szintre, ahol az egy szál trafó már nem képes minden hengert ugyanannyi energiával ellátni, mert nincs rá ideje, hogy mindig egyformán feltöltődjön, és kisűljön. Ha több trafót használsz, egy-egy trafónak kevesebb lesz a dolga, és azt mindig el tudja látni.
Bocs a hosszért.

Roland


Teljesen egyetertek.
Annyit meg hozza, hogy egy trafonal gyarilag adott, hogy az uzemi feszultsegen mekkora energiat bir tarolni, vagyis mekkora lehet kisuteskor a szikra energiaja. Ennel tobbet semmikepp nem ad le, ha tovabb van ideje toltodni, akkor csak forrosodik, megolvad.
Ebbol kifolyolag van olyan, hogy gyenge a trafo ahhoz, hogy adott korulmenyek kozott a szikrakozt athuzza.

-De a legritkabb esetben ez a gond, szinte mindig a kabel, csatlakozo, eloszto, gyertya a bunos, ha szikra-gondok vannak. (Legalabbis 1.5 bar nyomas alatt, amerre 'mifelenk' jarnak az autok)


Akkor mar en is belerugok a porba.
Altalaban azert tesznek nagyobb trafokat, vagy kulon mert vagy kulon kell vezerelni vagy nem eleg nagy a kisulesi energia, eddig mindenki ezt is irta. Viszont azert kell nagy nyomasnal nagyobb energia mert a levego az nagyon jo szigetelo, igy ha megtoltjuk a motort akkor az elektrodok kozt hatekonyabb lesz a szigetelo "reteg", nagyobb energia kell a kisuleshez. Az esetek 99%-ban ezert hagy ki a gyujtas magas fordulaton nagy nyomasnal. Ahogy lezs is irta, ez 1.5 alatt csak nagyon ritka esetben jelentkezik.

Szereny velemenyem szerint ezeknek nagy resze csak azert jo mert elmondhatja az ember utanna hogy van...mennyivel jobban hangzik hogy nem osztofejes a gyujtasod hanem wasted spark Kacsint


Simplicity is the ultimate sophistication...

   1080    2007.03.10. 17:40
lezsi
2008.12.19. 00:30   






turbobmw írta:
345i írta:
Sziasztok!

Azt tudom, hogy jó az MSD gyújtás, hiszen minden amerikai szutyokra is azt raknak.
Mivel jobb a gyáritól? Ténylegesen...
Mi a szerepe a trafóknak (nem grafónak)??
Mennyi kell belőle, mert látom itt-ott többet raknak fel?? Miért?

Köszi az infót


Szia!

Nem okvetlen az MSD lehet csak a jó. Néha egész meglepő trafókról derül ki, hogy brutál sokat bír. A gyújtásrendszer legfőbb kritériuma a tartósság, megbízhatóság, teherbírás. Tehát hogy bármilyen fordulaton, bármekkora terhelésen (pl. töltőnyomás) mindig egyforma, és masszív szikrenergiát tudjon adni a gyertyának. A gyári dolgok (trafó, kábel, gyertya) sajnos sokszor esik áldozatul a költségvetési osztálynak, más szóval spórolnak rajta (hatalmas a darabszám, bármilyen kicsi haszon végül hatalmas összegre rúg) de attól még használhatók, csak sosem tudni, meddig (milyen teljesítményig) A minőségi cuccoknál (MSD, Bosch Motorsport, stb.) általában ismert, és konzisztens a minőség, lehet rájuk építeni. A többtrafós játék előnye szintén az állandóság, növekvő terhelésnél (fordulat, nyomás) elérhetsz egy olyan szintre, ahol az egy szál trafó már nem képes minden hengert ugyanannyi energiával ellátni, mert nincs rá ideje, hogy mindig egyformán feltöltődjön, és kisűljön. Ha több trafót használsz, egy-egy trafónak kevesebb lesz a dolga, és azt mindig el tudja látni.
Bocs a hosszért.

Roland


Teljesen egyetertek.
Annyit meg hozza, hogy egy trafonal gyarilag adott, hogy az uzemi feszultsegen mekkora energiat bir tarolni, vagyis mekkora lehet kisuteskor a szikra energiaja. Ennel tobbet semmikepp nem ad le, ha tovabb van ideje toltodni, akkor csak forrosodik, megolvad.
Ebbol kifolyolag van olyan, hogy gyenge a trafo ahhoz, hogy adott korulmenyek kozott a szikrakozt athuzza.

-De a legritkabb esetben ez a gond, szinte mindig a kabel, csatlakozo, eloszto, gyertya a bunos, ha szikra-gondok vannak. (Legalabbis 1.5 bar nyomas alatt, amerre 'mifelenk' jarnak az autok)


   3215    2005.06.08. 14:21
grafo
2008.12.18. 21:31   






Very Happy


graffo.uw.hu/dragtimes.xls

Kecskemét    1095    2007.05.30. 20:44
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  30 / 32 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 29, 30, 31, 32  Következő
Tartalomjegyzék  »   Tuning témák!

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére