POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 32 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 30, 31, 32  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Tuning témák!  »   Motor programozás VEMS, MOTEC, ...

htibor
2017.10.11. 12:16   






Üdv mindenkinek egy kis motor tuningba keztük a mechanikus részével jól kezdek tisztába lenni csak az érdekelne,hogy elektronikába merre induljak el utcára lesz nem versenyezni wems, vagy esetleg k-data ezt könnyeb lenne beépiteni nem kellene köteget újra csinálni. Kinek mi a tapasztalata egyek másik vagy harmadik tipús között. Köszönöm


kuplung és fék felújítás

szombathely    12    2016.08.07. 22:18
madass
2017.04.06. 15:52   






sziasztok!

Nem tudom ezzel kapcsolatban jó helyre írok-e de angolszász nyelven az MS43 vezérlővel elég sokmindent tudnak babrálni.

Kérdés hogy itthon valaki végig járta-e már az utat, nem szeretne-e játtszani ilyennel (nem egy VEMS áráért....)

Előre is pacsi: Tamás


Kimle    18    2016.01.09. 10:07
Roland80
2016.12.19. 16:40   






Köszi.


Balástya    6    2015.12.10. 11:19
henki
2016.12.08. 18:15   






Szia!

Ctrl+T

Üdv


Orosháza    24    2013.01.30. 20:30
Roland80
2016.12.03. 12:53   






Sziasztok.Egy videón láttam kurzorkövetést a vemstuneban,hogy lehet ezt beállítani?
https://youtu.be/zTNVRjaUupk


Balástya    6    2015.12.10. 11:19
Gep
2016.04.05. 14:30   






Sam8888 írta:
A triggerlognál szerintem kéne látszódnia. Bár nekem nincs vezérműtengely-jeladóm.

Igen megtaláltam a video-t róla, hogy logol a VEMS triggert holnap megnézem van-e jel.

Köszi! Kacsint


E36 Coupe 318isT M44 '94/7

E36 Coupe 318isT M44 '94/7    2959    2007.09.29. 11:32
Sam8888
2016.04.05. 14:29   






A triggerlognál szerintem kéne látszódnia. Bár nekem nincs vezérműtengely-jeladóm.


6 henger 4 kerék 2 ajtó

Kaposvár    260    2009.06.28. 17:07
Gep
2016.04.05. 13:06   






Sziasztok!

Nagyon amatőr kérdésem lenne VemsTune-ban látom valahol, hogy a vezérműtengely jeladó ad-e jelet? Vagy, hogy tudom házilag a legkönnyebben kideríteni, hogy nincs-e vele probléma?

A gondom az, hogy van szikra van üzemanyag van levegő még se pöffen a motor egyet se. Kiszedve az injektorokat indítózva szépen fecskendeznek be ugyan ez a helyzet a gyertyákkal van szikra. Ha lehúzom a főtengelyjeladót akkor nincs befecskendezés (ez nem meglepő). Kínomban csak a vezérműtengely jeladóra tudok gondolni. Van még ugye két kop szenzor de beleszólhat az indításba?

Köszi!
Üdv Surprised


E36 Coupe 318isT M44 '94/7

E36 Coupe 318isT M44 '94/7    2959    2007.09.29. 11:32
Sam8888
2016.04.04. 20:42   






Gyári vezérlőt vágom, szenvedtem vele eleget, vettem hozzá epromírót meg mindent, aztán feladtam és lett belőle vems. Szemcsis
Alapjárat körül az is elég alacsony előgyújtással üzemel.

Ingadozni már nem ingadozik (csak hidegindításkor), injector effective rampupot feltoltam 1400ms-re (m52b28 230cc-s injektorait használom), amit én igen soknak találok, viszont így sokkal szebben jár a motor. Confused

Annyit még hozzátennék, hogy az IAC szelep beállításaival még nem baszkolódtam, gondolom emiatt is magas az alapjárat kicsit.
Confused


6 henger 4 kerék 2 ajtó

Kaposvár    260    2009.06.28. 17:07
lezsi
2016.04.04. 00:18   






Sam8888 írta:
Alapjáraton VEMS-nél (M20B25) mekkora előgyújtásnak kéne lennie ami jó? Nagyon alacsony 4-5 fok körül nem ingadozik, viszont ha följebb rakom, akkor elkezd ingadozni. Confused Shocked


Általában igaz, hogy ha alacsony (4-5 fok), akkor nyugodtabb az alapjárat, nem akar annyira mászkálni a fordulat, mert gyenge a motor.
Ha feljebb veszed egy egészségesebb 10-20 fok körüli tartományba, akkor kicsit nehezebb stabilra hangolni, mert jobban harap, viszont érezhetően erősebb is lesz. Persze kompresszióviszonytól is függ a dolog, de szerintem M20-nál ez lenne az ideális.

Ezzel együtt van olyan eset, pl. nagy, nehezen kalibrálható injektorok, amikor nem sikerül máshogy, mint "lebutítva" 4-5 fokra.

(Érdekesség, hogy ezt, sőt akár 0 fokot is csinálnak modern gyári vezérlők, bár jellemzően inkább katalizátor-fűtés, vagy azonnali nyomatéktartalék lehetősége miatt)


   3214    2005.06.08. 14:21
Sam8888
2016.04.01. 17:21   






Alapjáraton VEMS-nél (M20B25) mekkora előgyújtásnak kéne lennie ami jó? Nagyon alacsony 4-5 fok körül nem ingadozik, viszont ha följebb rakom, akkor elkezd ingadozni. Confused Shocked


6 henger 4 kerék 2 ajtó

Kaposvár    260    2009.06.28. 17:07
henki
2016.04.01. 11:54   






Üdv Mesterek!

A másodlagos szondát akarnám a Vems-nél bekalibrálni, de nem annyira sikerül. A panelen az ellenállásokat illetve a kondikat beraktam. A feszültségek üresen azonosak mindkét szondánál (pump+;nernst). Az elődlegesen mindkét szondát be lehet kalibrálni, de a másodlagosnál felfűti a szondát, majd ahogy kezd a 20.9 -hez érni kikapcsolja a fűtést, aztán ennyi. Most 1.2.31 van, de próbáltam 1.2.27 -el is. Hasonló a tünet. 4.9 esek a szondák, a nernst felhúzva 5v ra. Kézi és automata kalibrálásnál is ez a jelenség. A nerst feszültség először 5v, azután ahogy melegszik leesik 4 v környékére, majd kuszik 4.3 V-ra, na ott kikapcsol a fűtés. Ráraktam a szkópot a fűtés vezérlő lábára, nőveli a kitöltést, majd kikapcsol és nem kapcsol vissza.

Köszöntem

Imre


Orosháza    24    2013.01.30. 20:30
Roland80
2016.01.17. 20:31   






Köszi.


Balástya    6    2015.12.10. 11:19
kulin-papa
2016.01.17. 13:10   






Nincs rá szükség


   60    2011.09.21. 22:18
Roland80
2016.01.16. 15:06   






Az említett Lada motornál mennyire szükséges EGT szenzor alkalmazása.
Egy db beépítése is hasznos infókat adhat a beállítás során?


Balástya    6    2015.12.10. 11:19
kulin-papa
2015.12.17. 01:56   






VEMS tud olyat hogy szekvenciálisan fecskendez akkoris ha csak főtengely jeladó van. De ekkor a motor 2 féleképpen indul be, azaz a befecskendezési sorrend mindig 1-3-4-2, de vagy az egyik hengernél kezd, vagy 2 hengerrel odébb. A gyakorlatban ez nem jelent problémát ha az injektorok nem iszonyatosan nagyok. Mondjuk ha 1000Le-re való injektorokat használunk 200Le-re akkor ez már nem tuti, de a batch mode befecskendezésnél még mindig jobb. Ha full szekvenciális befecskendezést szeretnétek, programozható injection timing-al,akkor szükség van vezérűtengely jeladóra is. Ha csak vezérműtengely jeladó van az csak speciális esetekben működőképes, és akkor az igaz rá mintha csak főtengely jeladó lenne.


   60    2011.09.21. 22:18
Roland80
2015.12.16. 23:49   






Vemset használnánk.


Balástya    6    2015.12.10. 11:19
Roland80
2015.12.16. 23:31   






Sziasztok.
R1 es Yamaha pillangósort szerelünk Ladára (1.6).
Benzinnel használnánk.
Szekvenciális befecskendezést akarunk,ez csak vezérműtengely jeladó segítségével lehetséges?


Balástya    6    2015.12.10. 11:19
kulin-papa
2015.11.29. 03:56   






Szerintem arra gondolsz hogy CANbuson melyik ecu tud adatokat fogadni amiből tud is dolgozni.... Motec 100-as széria, M1-es széria, Syvecs, Pectel, ezek mind képesek erre.


   60    2011.09.21. 22:18
kulin-papa
2015.11.29. 03:52   






Ez alatt mit értesz pontosan? Mit akarsz elérni? Telemetria adatokat jobb ecu-k küldik, de mi az hogy kétirányú? Visszaküldjük az ecu-ba a mi adatainkat? Ennek mi értelme? Smile


   60    2011.09.21. 22:18
KTM525
2015.10.14. 17:20   






Sziasztok!

Valaki nem tudja véletlenül, hogy kétirányú telemetria Vems-ben vagy valami más írható motorvezérlőben van/lesz-e a közeljövőben?
Előre is köszi!


Miskolc    88    2009.11.20. 12:44
henki
2015.05.15. 08:54   






Sziasztok!

Az egyik ismerősömnek van egy régi Motec Ecu-ja (EPS 3.4+ E2). Fel akarnánk ébreszteni, de nem nagyon akar. A motec honlapon két programot találtam ezekhez a vezérlőkhöz. Mindkettő kapcsolódik az Ecu-hoz, de verzió hiba miatt nem enged semmit csinálni. Az egyik a 3.3 és a 3.4 vezérlőhöz való, a másik már a 4... vezérlőkhöz. Az újabb ECU-hoz való programban több ideig enged, itt már a jelszó ablakig eljutok, de ekkor ez is kiírja a verzió hibát.
A kérdés, esetleg valamelyik ötöknek nincs-e tapasztalata mit próbáljak? Vagy hozzá való programja, avagy bármi ötlet. A programokat rendes Dos alól indítottam, nem parancssorból, bár úgy is kipróbáltam.
Köszöntem.


Orosháza    24    2013.01.30. 20:30
henki
2015.01.05. 15:48   






Sziasztok! Soros vonalon akarok adatokat kiolvasni (VEMS), tud valaki táblázatot milyen elküldött karakterre, milyen adatokat küld ki az ECU. Köszöntem.


Orosháza    24    2013.01.30. 20:30
speer
2014.12.15. 18:43   






nyakas19 írta:
Hello

Olyan kérdésem lenne hogy lenne egy e23 735 i de a 3.4 es motorral ehhez tudtam szerezni egy gyári turbó kit et tehát a745 turbó-t ugye azt tudom hogy gyárilag is ez a motor volt megturbozva. A kérdésem az lenne hogy a motronic vezérlőt meg e lehetne tanítani hogy turbositva lessz az autó vagy kell venni egy utólagos vezérlőt


Előre is köszönöm
Sajna nem tudod megtanítani...kell valami írható,ami kezel MAP szenzor jelet és akkor o.k! Szemcsis


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
nyakas19
2014.12.15. 17:56   






Hello

Olyan kérdésem lenne hogy lenne egy e23 735 i de a 3.4 es motorral ehhez tudtam szerezni egy gyári turbó kit et tehát a745 turbó-t ugye azt tudom hogy gyárilag is ez a motor volt megturbozva. A kérdésem az lenne hogy a motronic vezérlőt meg e lehetne tanítani hogy turbositva lessz az autó vagy kell venni egy utólagos vezérlőt


Előre is köszönöm


nyáregyháza    35    2012.08.05. 16:14
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 32 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 30, 31, 32  Következő
Tartalomjegyzék  »   Tuning témák!

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére