POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
7 / 7 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7    Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek  »   XTREMEBOOST-Peti(pet520)E34 525 24v turbo touring

lezsi
2008.11.03. 22:05   






pet520 írta:
zsolti
ma sikerűlt berakni a gyári ablakmosótartályt
kicsit szétkaszaboltam a csöveket Very Happy Very Happy Very Happy
holnap dobok képet...

lezsi
pontosan mit lehet mérni ezzel a ketyerével?
gyorsulás,stb...?


Igen, elsosorban gyorsulast, ebbol szarmaztatva pedig nyomatekot, teljesitmenyt, stb..


   3215    2005.06.08. 14:21
pet520
2008.11.03. 21:43   






zsolti
ma sikerűlt berakni a gyári ablakmosótartályt
kicsit szétkaszaboltam a csöveket Very Happy Very Happy Very Happy
holnap dobok képet...

lezsi
pontosan mit lehet mérni ezzel a ketyerével?
gyorsulás,stb...?


   171    2006.04.18. 16:02
speer
2008.11.03. 15:33   










"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
speer
2008.11.03. 15:26   






és már majdnem kész...



"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
speer
2008.11.03. 12:39   






lezsi írta:
Haho!

Szep utcai projekt!
Lehet tudni, hogy hol tolt es honnan fojt a kiscsiga?
Egy G-tech -et itt is fel tudok ajanlani, ha a fentiek esetleg nem tisztazottak Smile

Köszi Lezs,ez volt a kívánalom...utcai legyen!
3000-től megvan a 0,5-bar és gyári tiltásig még nem érezhető fojtás.
Persze ha egyszer fel lesz emelve a nyomás,akkor ez változhat...


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
lezsi
2008.11.03. 12:30   






Haho!

Szep utcai projekt!
Lehet tudni, hogy hol tolt es honnan fojt a kiscsiga?
Egy G-tech -et itt is fel tudok ajanlani, ha a fentiek esetleg nem tisztazottak Smile


   3215    2005.06.08. 14:21
speer
2008.11.03. 08:07   






Köszönjük az elismerő szavakat! Kacsint
A "hülye"kérdésekről meg annyit,hogy igazándiból kellenek ezek a kérdések,a rájuk adott válaszokkal együtt persze....aki ilyen autót szeretne,annak szüksége van arra,hogy megismerje az átgyúrt rendszert.Értenie kell mi miért van ott,és hogyan működik.A kitágúlt ismeretek hozzásegítik a "gazdit",hogy tartóssan élvezhesse a megvalósúlt álmait=a turbós BMW-t! Igazándiból szerintem sokan nem értik,miért vagyunk oda a turbós autókért,és ha szét is hullik valami,miért is építjük újra meg újra.Be kell ülni egy ilyen autóba egy körre.....elég egy kb. 250Le-s példány és egyből világossá válik az indok!! Szemcsis


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
pet520
2008.11.02. 22:26   






turbo írta:
Énis gratulálok hozzá,és csak ovatossan a gázzal:;):
Igen zsoltibácsi mindig is tudott meg persze roli is Smile


köszi neked is.
nehéz megállni hogy ne túrjam neki..........hisz azért készűlt.............de............


   171    2006.04.18. 16:02
veszettkutya
2008.11.02. 21:52   






Énis gratulálok hozzá,és csak ovatossan a gázzal Kacsint
Igen zsoltibácsi mindig is tudott meg persze roli is Smile


kormány mögött ball oldalt :-)    2959    2005.08.01. 13:03
pet520
2008.11.02. 20:51   






kopaszgyuri írta:
Gratula a projekthez!!
Surprised
nekem is vmi ilyesmi hiányzik a motortérből Smile az publikus hogy kb mi mennyiből állt meg hozzá? hajtás ugyanaz maradt? LE-ben mennyit vártok kb?


köszi a gratulációt,bár az elismerés speer zsoltit és rolandot illeti.ők rakták össze az autót. Kacsint és ezúton szeretném megköszönni nekik hogy a rengeteg hülye kérdésemre mindig türelmesen válaszoltak és 100 százalékig korrekten kezelték az egész építést.és ami ugyan olyan fontos hogy az elvégzett munka mind minőségében mind esztétikailag bárhol megállná a helyét. Kacsint
mivel az autó utcai használatra készült,nekem fontos volt hogy a "gyárias"jelleg megmaradjon.vákumban olyan az autó mintha gyári lenne,majd a gázpedál tövig nyomásakor kezdődik a tánc............


   171    2006.04.18. 16:02
speer
2008.11.02. 16:54   






kopaszgyuri írta:
Gratula a projekthez!!
Surprised
nekem is vmi ilyesmi hiányzik a motortérből Smile az publikus hogy kb mi mennyiből állt meg hozzá? hajtás ugyanaz maradt? LE-ben mennyit vártok kb?

Az autó tulajdonosa (Peti)hozta az összes alkatrészt ,ami felkerült...
A lovak száma szerintem 3.0L M3 környékén lehet ,k.b 270Le....
A hajtás maradt,csak a kuplung lett egy 6ágú szinterre cserélve...


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
kopaszgyuri
2008.11.02. 16:46   






Gratula a projekthez!!
Surprised
nekem is vmi ilyesmi hiányzik a motortérből Smile az publikus hogy kb mi mennyiből állt meg hozzá? hajtás ugyanaz maradt? LE-ben mennyit vártok kb?


   472    2007.05.03. 19:24
pet520
2008.11.02. 16:15   






speer írta:
Itt is az olajnyomás gomba elől kapja a turbó az olajzást..



nekem teccccik Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
tegnap megjártam dunaújvárost.minden ok.autópályán is nagyon tetszik. Very Happy
holnap kilenc fél tíz között ott vagyok....


   171    2006.04.18. 16:02
speer
2008.11.02. 12:21   






Itt is az olajnyomás gomba elől kapja a turbó az olajzást..



"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
speer
2008.11.01. 22:23   










"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
speer
2008.11.01. 22:22   






A turbó utáni csőszakasz,és a szükséges kitámasztások....







"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
speer
2008.10.31. 08:51   












"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
speer
2008.10.31. 08:39   






Rozsdamentes csövekből készül az intercooler csövezése,ami később polírozva lesz.



"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
speer
2008.10.31. 08:35   






A leömlő és a motortartó bak közötti térbe került az 50mm-es külső w.g.




"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
speer
2008.10.30. 22:26   






A leömlő,egy 328i leömlőjének jelentős(szinte csak a talpak maradtak)átalakításával készült.Erre csücsül a T3-T4-es siklós csiga...




"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
speer
2008.10.30. 22:00   






Elkészült egy újabb turbós bringa...ez egy E34 kombiné 2,5 ös vanosos 24v-s mocival.A motor belső alkatrészei gyáriak,a kompresszió minimálisan lett csökkentve,egy vastagabb "szendvics" hengerfej tömítéssel.A töltőnyomást, max. 0,8-bar környékére tervezzük,VEMS mocivezérlővel,és 420ccm-es injektorokkal,50mm-es külső wg-vel.Egy T3-T4-es turbót kapott 0.63-as turbinaházzal...és jönnek a folyamatról a képek.



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2011.01.23. 16:48 (1).

"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  7 / 7 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Tartalomjegyzék  »   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére