|
|
grafo |
2009.09.03. 22:54 |
|
|



|
|
pet520 |
2009.09.03. 22:32 |
|
|


|
|
|
171 2006.04.18. 16:02 |
|
pet520 |
2009.09.03. 22:31 |
|
|


|
|
|
171 2006.04.18. 16:02 |
|
pet520 |
2009.09.03. 22:28 |
|
|


|
|
|
171 2006.04.18. 16:02 |
|
pet520 |
2009.09.03. 22:26 |
|
|


|
|
|
171 2006.04.18. 16:02 |
|
pet520 |
2009.09.03. 22:25 |
|
|


|
|
|
171 2006.04.18. 16:02 |
|
pet520 |
2009.09.03. 22:24 |
|
|


|
|
|
171 2006.04.18. 16:02 |
|
pet520 |
2009.09.03. 22:23 |
|
|


|
|
A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2009.09.03. 22:27 (1). |
171 2006.04.18. 16:02 |
|
pet520 |
2009.09.03. 22:22 |
|
|


|
|
|
171 2006.04.18. 16:02 |
|
pet520 |
2009.09.01. 22:12 |
|
|


|
Ma megint volt egy kis történés.Sajnos megint eltört a leömlőm.ma délután leszedtem és 3-4 helyen van elrepedve.Mintha az anyag vékonysága miatt a hegesztéseknél kiégett volna az anyag. Úgy gondolom ezt már nem fogom visszarakni.Stabilabb megoldást kell keresni.Két variáción gondolkozom.
1:új leömlő készítése vastagabb falú csőből
2:öntvény leömlő
Holnap lesznek képek is. |
|
171 2006.04.18. 16:02 |
|
pet520 |
2009.07.31. 22:02 |
|
|


|
A fék is átesett némi átalakításon.
E32 750 négydugós nyergeket raktunk fel,ami átesett egy felújításon,a hozzá tartozó 324/30-as tárcsával.Valamint kicseréltük a fékcsöveket is teflonos fémhálós csőre.
A hátsó fék egyenlőre maradt a gyári,de nem sokáig  |
A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2009.09.03. 22:31 (2). |
171 2006.04.18. 16:02 |
|
speer |
2009.07.22. 07:02 |
|
|



|
pet520 írta: |
 |
Na ez jó lett ....ezért először majd nem ütlek ki!  |
"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!" |
"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!" 2801 2005.05.02. 07:23 |
|
pet520 |
2009.07.21. 19:10 |
|
|


|
|
|
171 2006.04.18. 16:02 |
|
pet520 |
2009.07.20. 22:00 |
|
|


|
|
speer |
2009.07.18. 12:02 |
|
|



|
pet520 írta: | Igen.Néztem a gyújtástábládat és te lényegesen nagyobb előgyújtásokkal mentél mint én,és talán jobban igénybe volt véve a motor mint nálam.Bár én a megtett Kb 10 000 km-t nagyrészt autópályán tettem meg ahol a nagyobb terhelés és a hosszabb kigyorsítások miatt szintén kapta az ívet.
Tegnap Rolanddal átnéztük újra a programot és tényleg úgy van ahogy speer mondta(most az egyszer nem beszélt fére) , az elszakadt gumicső szépen lassan lyukadt ki.Egyre nagyobb lett a lyuk rajta,ugyanis legutóbb az injektorok 90%-on mentek ami már nagyon nagyon határeset volt(ezért is vettünk vissza a nyomásból)és lett beruházva nagyobb befecsire és pumpára.A csőcsere után ez 73%ra csökkent. |
"és tényleg úgy van ahogy speer mondta(most az egyszer nem beszélt fére) ".....te k.rva kis ninja manó!  |
"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!" |
"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!" 2801 2005.05.02. 07:23 |
|
pet520 |
2009.07.18. 10:49 |
|
|


|
Igen.Néztem a gyújtástábládat és te lényegesen nagyobb előgyújtásokkal mentél mint én,és talán jobban igénybe volt véve a motor mint nálam.Bár én a megtett Kb 10 000 km-t nagyrészt autópályán tettem meg ahol a nagyobb terhelés és a hosszabb kigyorsítások miatt szintén kapta az ívet.
Tegnap Rolanddal átnéztük újra a programot és tényleg úgy van ahogy speer mondta(most az egyszer nem beszélt fére)  , az elszakadt gumicső szépen lassan lyukadt ki.Egyre nagyobb lett a lyuk rajta,ugyanis legutóbb az injektorok 90%-on mentek ami már nagyon nagyon határeset volt(ezért is vettünk vissza a nyomásból)és lett beruházva nagyobb befecsire és pumpára.A csőcsere után ez 73%ra csökkent. |
|
171 2006.04.18. 16:02 |
|
Brahner maister |
2009.07.18. 09:53 |
|
|



|
pet520 írta: | Na újra üzemképes a szerkezet.Időközben sajnos én is úgy jártam mint Bráner.Nekem sem bírta túl sokáig a hengerfejtömítés.Kb 10 000km-t mentem vele.Most is próbáltuk egy kicsit stabilabbá tenni a konfigot ezért került bele Cometic tömítés és ARP csavar.A hűtőt is nagyobbra cseréltük egy külső kiegyenlítő tartállyal együtt.Megérkeztek a 750-es injektorok is,de sz csak akkor lesz beépítve ha meglesz hozzá a 044-es pumpa.Addig Walbro teszi a dolgát.
http://imagerz.com/QEQXWEtvAwIAU19NGQVR |
te jobban jártál mint én mert én két tömitést cseréltem ennyi km alatt,még ennyi sem volt csak 8000!!de mondjuk mi rendesen feszegettük a motor tudásának határait és ezt szinte minden nap!!de majd most ,tuti lesz. |
A fiú olyan, mint egy egér, mindent megígér amíg, a lyukig elér! ))) |
1303 2007.01.04. 17:57 |
|
speer |
2009.07.18. 07:31 |
|
|



|
|
speer |
2009.07.18. 06:57 |
|
|



|
pet520 írta: | Na újra üzemképes a szerkezet.Időközben sajnos én is úgy jártam mint Bráner.Nekem sem bírta túl sokáig a hengerfejtömítés.Kb 10 000km-t mentem vele.Most is próbáltuk egy kicsit stabilabbá tenni a konfigot ezért került bele Cometic tömítés és ARP csavar.A hűtőt is nagyobbra cseréltük egy külső kiegyenlítő tartállyal együtt.Megérkeztek a 750-es injektorok is,de sz csak akkor lesz beépítve ha meglesz hozzá a 044-es pumpa.Addig Walbro teszi a dolgát.
http://imagerz.com/QEQXWEtvAwIAU19NGQVR |
Na ezek a cuccok cukor alkatrészek,jó ,hogy gyorsan betudtad szerezni őket ,jó áron....azért az elb...ott benzincső a tankban jól kiszopatott minket.A tankon belűl egy nyomó ági benzincsövön volt egy kb. 0.5cm-es szakadás. Nem volt benzinnyomás,de csak annyira,hogy szegény lambdákon járt alapon,és alapjáratról kicsit nehézkesen akart nagyobb fordulatokra pörögni ,gyorsabb fojtószelep nyitásokra.Mivel a hiba ennyire konkrétan nem jelentkezett a hengerfej tömítés átégése előtt(bár nyílván volt köze hozzá),csak most ,amikor is frissen össze lett rakva,ezért okozott egy kb. 1órás fejtörést....Az ilyen jellegű hibák a leg alattomosabbak,mert az hasadás a benzincsövön valszeg folyamatosan lett egyre nagyobb,és eleinte az autó teljesítményén nem volt érezhető,(a kijelzőt meg nem is nézi az ember amig jónak tűnik minden,bár valszeg. már láthatóak voltak a szegényebb lambdák)de már töltésnél szegényedő keveréken üzemel,ilyenkor már a kipu.gáz hőfokok is nyaldossák az akár 1000-fokot,és már csúnyán bekopoghat,amit nem is mindíg lehet meghallani.A kis szúróláng szépen elkezdi megbontogatni a h.f tömítés anyagát,és egyszer csak eldurran valahol...  |
"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!" |
"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!" 2801 2005.05.02. 07:23 |
|
pet520 |
2009.07.17. 22:58 |
|
|


|
Na újra üzemképes a szerkezet.Időközben sajnos én is úgy jártam mint Bráner.Nekem sem bírta túl sokáig a hengerfejtömítés.Kb 10 000km-t mentem vele.Most is próbáltuk egy kicsit stabilabbá tenni a konfigot ezért került bele Cometic tömítés és ARP csavar.A hűtőt is nagyobbra cseréltük egy külső kiegyenlítő tartállyal együtt.Megérkeztek a 750-es injektorok is,de sz csak akkor lesz beépítve ha meglesz hozzá a 044-es pumpa.Addig Walbro teszi a dolgát.
http://imagerz.com/QEQXWEtvAwIAU19NGQVR |
|
171 2006.04.18. 16:02 |
|
pet520 |
2009.05.29. 22:57 |
|
|


|
pici fejlesztés volt megint a gépen.a gyári viscot lecseréltem egy elektroos ventire,amit a vems kapcsol.az airbox is átesett némi erősítőkúrán,mivel nem bírta az 1baros töltőnyomást.kb 15cm-es nyílás tátongott a hosszú oldalon a legutóbbi programozást követően.ezért most belekerűlt 7db 6mm-es alu merevítőpálca.
fék téren is lesz fejlesztés,mivel majd 1800kg a vas.
http://kepfeltolto.hu/i/?248098&t=img |
|
171 2006.04.18. 16:02 |
|
pet520 |
2009.04.19. 21:27 |
|
|


|
|
speer |
2009.04.18. 19:59 |
|
|



|
pet520 írta: | Ami lemaradt
Fontosnak tartom hogy megköszönjem Zsoltinak azt ahogy garázdálkodhattam nála 4 napig és azt hogy úgy építette az autómat mintha a sajátja lenne,és ami nagyon fontos hogy minden nap megmelegítette az ebédemet.
Rolandnak pedig köszönöm hogy tegnap este a város másik feléből átjött hogy orvosoljon egy elektromos problémát. |
Részemről szívesen!!! Nem mertem volna megkockáztatni,hogy nem melegítem meg az ebédedet........egyrészt mert félek a veréstől, másrészt pedig lefogytál volna....hazamész,bemész az ajtón,és senki nem veszi észre!Erre asszonyod begurúl,eljön,és ő is össze-vissza ver !  |
"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!" |
"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!" 2801 2005.05.02. 07:23 |
|
pet520 |
2009.04.18. 09:58 |
|
|


|
Ami lemaradt
Fontosnak tartom hogy megköszönjem Zsoltinak azt ahogy garázdálkodhattam nála 4 napig és azt hogy úgy építette az autómat mintha a sajátja lenne,és ami nagyon fontos hogy minden nap megmelegítette az ebédemet.
Rolandnak pedig köszönöm hogy tegnap este a város másik feléből átjött hogy orvosoljon egy elektromos problémát.  |
|
171 2006.04.18. 16:02 |
|
pet520 |
2009.04.18. 09:32 |
|
|


|
Pár gondolatot szeretnék leírni az autó építésével kapcsolatban.A mostani átépítés elsődleges célja az hogy "normális"előgyújtást és töltőnyomást lehessen adni a motornak,amit a gyári 10.5-ös kompoval nem igazán lehetett megvalósítani csörgés nélkül.
A most készült motor részben kooperációban lett összerakva.A motorblokkot speer okításai alapján én raktam össze, majd egy "állványon"átvittük Zsoltihoz, ahol rákerült a fej, pillangósor, végül készre lett szerelve és belógatva az autóba. A 4 nap alatt amíg Zsoltinál voltam (ezúton köszönet neki amiért lehetőséget biztosított erre ;)  a motor a helyére került és megvolt az első indítás.
Mivel én asztalos vagyok eddig nem tudtam átérezni milyen érzés amikor egy frissen összerakott új motor első alkalommal és hozzáteszem első indítózásra beindul.
Első tapasztalatok:
Alsó fordulatszám tartományban érezhetően nyomatékosabb az autó és a gázreakció is sokkal jobb lett. A nyomásépülés is sokat javult. Ez számomra elég lényeges mivel utcai autóról van szó. Csúcsteljesítményről még semmi tapasztalat. Még pár kilométert tojással a pedál alatt kell megtennem.  foly. köv. |
|
171 2006.04.18. 16:02 |
|
|