POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
36 / 36 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 34, 35, 36    Hozzászólások megtekintése:

<   Drift autó projektek  »   Adorján 327i - Drift versenyautó

hAMU
2008.09.26. 00:26   






Nagyon szép munka! Surprised Surprised Alig várom hogy Kakucson élőben is meghalgathassam!!! Kacsint Mekkora fordulatra képes ebben az összeállításban,és kb hány lóerőre számítasz?


   839    2006.09.12. 22:09
Addorjan
2008.09.25. 22:17   






kisbemli írta:
Ezt persze most kell látnunk, tudnunk, mikor már készen van! Egyébként pattent! Cool fotók Surprised


Hát elég lassan épült, már januárban itt volt a tengely. Úgy volt, hogy idén végig ezzel a motorral megyek, de voltak gondok az építés során. Gyári dugattyúkkal nem lehetett volna megfelelő sűrítést megoldani, illetve a TDS főtengellyel sem tudtuk összerakni ezt a dugót (sajnos kint nem ismerik). Így utólag már nem így csinálnám, hanem az eta főtengelyhez és a 25i 135mm-es hajtókarjához kitalált laposabb (és könnyebb) dugattyúkat rendelném. Akkor nem kellett volna annyiszor szét és összefűzni a motort... és fizetni ki egy csomó pénzt Smile


   972    2005.10.10. 15:25
kisbemli
2008.09.25. 21:49   






Ezt persze most kell látnunk, tudnunk, mikor már készen van! Egyébként pattent! Cool fotók Surprised


Budaörs    41    2007.07.23. 10:18
fortyfive
2008.09.25. 21:44   






Dááá szép itt minden fóóónok!!

Very Happy

Ha ilyen jól megy a takaritás, hozzám már fel is vagy véve Very Happy


Telki    218    2006.03.21. 10:19
Tyetyi
2008.09.25. 20:58   






Kacsint Surprised


Békéscsaba    4993    2005.12.14. 12:46
Addorjan
2008.09.25. 20:25   






Hengerfej az asztalon. Mindenki újSmile:





Felesleges vízkör kiiktatva:





Egy csomó eltakarított alkatrész:





Fent van a hengerfej:





Dbilas fokolókerék:





Így nézett ki, mikor elhoztam a Bejó gépműhelyből:





Himbák és tengely az asztalon kiterítve:





Karter kicsit megpolírozva és egy extra lemezzel felszerelve:





Olajszint jeladó eltávolítva:





A komplett kipufogó rendszer:





Könnyített és kiegyensúlyozott lendkerék:





Motor a helyén:





















   972    2005.10.10. 15:25
Addorjan
2008.09.25. 20:12   






A versenyautómban Kakucson debütáló új M20-as kisblokk Smile
Az építésről teszek fel pár képet, illetve hamarosan videot menet közben





Egy kis info a motorról:

Ross kovácsolt púpos dugók (cr: 11.8 ) második túlméreten (84.5mm)
Ross verseny gyűrűk
Ross könnyített csapszegek (made in argentina Very Happy )
grammolt hajtókarok
TD főtengely (81mm löket)
új csapágyak, tömítések

dbilas veztengely (290 fokos, 112fok összenyitás, 11,5mm szelep emelés)
dbilas szeleprugók
dbilas fokolókerék
felújított hengerfej
gyári új himbák
gyári új excenterek
portolt hfej
tágított szívócsonk

Remus Racing rozsdamentes rendszer (50es)
könnyített lendkerék (4,5kg)
kevlár kuplung
Ami lehet az gyári új a motoron

kezdetnek két video
http://www.e30.hu/Addorjan/Video/2008/M20B27_first%20test/DSCN1308.MOV
http://www.e30.hu/Addorjan/Video/2008/M20B27_first%20test/DSCN1309.MOV



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2008.09.25. 22:13 (1).

   972    2005.10.10. 15:25
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  36 / 36 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 34, 35, 36
Tartalomjegyzék  »   Drift autó projektek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére