POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
35 / 36 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... , 34, 35, 36  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Drift autó projektek  »   Adorján 327i - Drift versenyautó

Addorjan
2008.10.01. 16:23   






Hexer írta:


Ne ess tevedesbe a karburatoral kapcsan, igen hatekony modja a benzin bevitelre, csak nehez beallitani. Igazabol egy programozhato elektronika, mint a VEMS, lehet jobb ha van benne egy magasag erzekelo. A karburatotok eggyetlen problemaja, hogy nem tudtak lekezelni a magassagkulombseget.
Viszont az aramlasa hasonlo mint a pillangose (benne van a difuzor, ezert jobb a elvileg a befecskendezes) viszon potolt hengerfejhez siman hazasithato, igy jobb mint a gyari kalacs, vagy barmi aminek megmarad az eredeti atmeroie.


Ps. ha majd turbositasz akkor ne egy syivot...inakabb fele annyiert egy gyari turbos japant, lehet mitsu vagy nissan de biztos hogy megbizhatobb.


Jelenleg azon dolgozunk, hogy a gyári motronicot tudjuk írni kívülről. Lehet nem fog sikeröülni, de ha igen akkor egy nagyon olcsó írható computer lesz:)
Karbi nekem tényleg nem alternatíva, ahogy írtad nehéz beállítani és zabál, mint a barom.

BMW-be meg csak BMW motort akarok rakni. Az hogy gyárilag turbos volt az meg mindegy, csak az öntvény maradna meg úgyis az eredetibőlSmile
Egy sr20det mondjuk annyiból lenne jobb, hogy már minden okosságot kitaláltak hozzá. De abban meg mi az élvezet?Smile


   972    2005.10.10. 15:25
Addorjan
2008.10.01. 16:17   






A teszt után kicsit színesebb lett a leömlőSmile





A hátulját megcsináltam állítható dőlésűre és vettem 100 lityi repbenzint:)









   972    2005.10.10. 15:25
Hexer
2008.10.01. 16:17   






Addorjan írta:
A szívókalács nem lett végigportolva, csak az eleje. Télen hatpillangót és karbon airbox-ot szeretnék felrakni. Ezügyben szívesen fogadok tőled bármilyen anyagot vagy tapasztalatot a méretezésről. Karburátort nem akarok , az elég elavult dolog szerintem.

Ebből a motorból meg sosem lesz turbós, majd egy E36ból való hátulkarteres M42-ből akarok egy 400 lovas vaddisznót csinálni:) De ahhoz kéne 2,5 milla:)


Ne ess tevedesbe a karburatoral kapcsan, igen hatekony modja a benzin bevitelre, csak nehez beallitani. Igazabol egy programozhato elektronika, mint a VEMS, lehet jobb ha van benne egy magasag erzekelo. A karburatotok eggyetlen problemaja, hogy nem tudtak lekezelni a magassagkulombseget.
Viszont az aramlasa hasonlo mint a pillangose (benne van a difuzor, ezert jobb a elvileg a befecskendezes) viszon potolt hengerfejhez siman hazasithato, igy jobb mint a gyari kalacs, vagy barmi aminek megmarad az eredeti atmeroie.


Ps. ha majd turbositasz akkor ne egy syivot...inakabb fele annyiert egy gyari turbos japant, lehet mitsu vagy nissan de biztos hogy megbizhatobb.


Simplicity is the ultimate sophistication...

   1080    2007.03.10. 17:40
Addorjan
2008.10.01. 16:00   






SirCsak írta:
Hexer írta:
Addorjan írta:
Hexer írta:
Latom hogy ennyi penzt es idot oltel ebbe a motorba, miert nem egy M52 ami kapasbol 20-30% nagyobb a potencialja a jo hengerfej miadt (gyertya kozepen es szep torusz).


Ps. a portolast a hengerfejben csinaltatok vagy vegig a kozos kamraig, vegig a kalacson?


Ezt már sokan kérdezték. A válasz egyszerű. Az eredeti terv csak a dbilas tengely és a hozzá való otimalizálás lett volna a 2.8as motoron. Sajnos kicsit elúszott a dolog anyagilag:)
Amúgy az M20-hoz pont fele annyi tengely és szeleprugó kell (így 150ezerrel olcsóbb) és 20kg-al könnyebb:) beépítése is egyszerűbb és könnyebben rámegy a sportváltóm is tavasszal:)


Mondjuk ha turbositason jar az eszed akor eletkepes a dolog. Felre ne erts, nagyon szep es jo amit muveltel ezzel a motorral, csak jovore mindenki erosebb lesz, nem tudom hogy eleg-e.

Visszaterve a kalacshoz, ha nem portoltad vegig akkor inkabb karburatort neki mert kevesebb pacid van igy, az aramlasokat oszekevered, foleg hogy ccm is tobb lett. Ezzel a tengellyel es kompreszioval siman kijon 250-260 paci fekvovel es meg a gazreakcio is joval jobb, teszel melle 50.000bol egy trafos programozhato hengerenkenti gyujtast es jobban jarsz mint a motronik-kal.


nem lesz mindenki erősebb... Sad
bár mondjuk Adorjánnak nem is én vagyok ellenfél Very Happy


Ne hülyéskedj, nekem mindenki ellenfél akivel összekerülök!


   972    2005.10.10. 15:25
SirCsak
2008.10.01. 15:57   






Hexer írta:
Addorjan írta:
Hexer írta:
Latom hogy ennyi penzt es idot oltel ebbe a motorba, miert nem egy M52 ami kapasbol 20-30% nagyobb a potencialja a jo hengerfej miadt (gyertya kozepen es szep torusz).


Ps. a portolast a hengerfejben csinaltatok vagy vegig a kozos kamraig, vegig a kalacson?


Ezt már sokan kérdezték. A válasz egyszerű. Az eredeti terv csak a dbilas tengely és a hozzá való otimalizálás lett volna a 2.8as motoron. Sajnos kicsit elúszott a dolog anyagilag:)
Amúgy az M20-hoz pont fele annyi tengely és szeleprugó kell (így 150ezerrel olcsóbb) és 20kg-al könnyebb:) beépítése is egyszerűbb és könnyebben rámegy a sportváltóm is tavasszal:)


Mondjuk ha turbositason jar az eszed akor eletkepes a dolog. Felre ne erts, nagyon szep es jo amit muveltel ezzel a motorral, csak jovore mindenki erosebb lesz, nem tudom hogy eleg-e.

Visszaterve a kalacshoz, ha nem portoltad vegig akkor inkabb karburatort neki mert kevesebb pacid van igy, az aramlasokat oszekevered, foleg hogy ccm is tobb lett. Ezzel a tengellyel es kompreszioval siman kijon 250-260 paci fekvovel es meg a gazreakcio is joval jobb, teszel melle 50.000bol egy trafos programozhato hengerenkenti gyujtast es jobban jarsz mint a motronik-kal.


nem lesz mindenki erősebb... Sad
bár mondjuk Adorjánnak nem is én vagyok ellenfél Very Happy


   436    2006.10.30. 11:21
Addorjan
2008.10.01. 15:56   






Hexer írta:
Addorjan írta:
Hexer írta:
Latom hogy ennyi penzt es idot oltel ebbe a motorba, miert nem egy M52 ami kapasbol 20-30% nagyobb a potencialja a jo hengerfej miadt (gyertya kozepen es szep torusz).


Ps. a portolast a hengerfejben csinaltatok vagy vegig a kozos kamraig, vegig a kalacson?


Ezt már sokan kérdezték. A válasz egyszerű. Az eredeti terv csak a dbilas tengely és a hozzá való otimalizálás lett volna a 2.8as motoron. Sajnos kicsit elúszott a dolog anyagilag:)
Amúgy az M20-hoz pont fele annyi tengely és szeleprugó kell (így 150ezerrel olcsóbb) és 20kg-al könnyebb:) beépítése is egyszerűbb és könnyebben rámegy a sportváltóm is tavasszal:)


Mondjuk ha turbositason jar az eszed akor eletkepes a dolog. Felre ne erts, nagyon szep es jo amit muveltel ezzel a motorral, csak jovore mindenki erosebb lesz, nem tudom hogy eleg-e.

Visszaterve a kalacshoz, ha nem portoltad vegig akkor inkabb karburatort neki mert kevesebb pacid van igy, az aramlasokat oszekevered, foleg hogy ccm is tobb lett. Ezzel a tengellyel es kompreszioval siman kijon 250-260 paci fekvovel es meg a gazreakcio is joval jobb, teszel melle 50.000bol egy trafos programozhato hengerenkenti gyujtast es jobban jarsz mint a motronik-kal.


Lehetnek jövőre 1000 lovas skyline-ok is a mezőnyben, semmire sem mennek vele, ha nincs hozzá pálya. Ez a motor a jelenlegi pályákhoz bőven elég. De egy 20 lóval erősebb M52-vel is kitörölhetem, az következő lépcsőnek elég karcsúSmile
Másik előnye az M20-nak, hogy a kocsi homológ lehet a 325i challange-ben is;)

A szívókalács nem lett végigportolva, csak az eleje. Télen hatpillangót és karbon airbox-ot szeretnék felrakni. Ezügyben szívesen fogadok tőled bármilyen anyagot vagy tapasztalatot a méretezésről. Karburátort nem akarok , az elég elavult dolog szerintem.

Ebből a motorból meg sosem lesz turbós, majd egy E36ból való hátulkarteres M42-ből akarok egy 400 lovas vaddisznót csinálni:) De ahhoz kéne 2,5 milla:)


   972    2005.10.10. 15:25
Hexer
2008.10.01. 14:41   






Addorjan írta:
Hexer írta:
Latom hogy ennyi penzt es idot oltel ebbe a motorba, miert nem egy M52 ami kapasbol 20-30% nagyobb a potencialja a jo hengerfej miadt (gyertya kozepen es szep torusz).


Ps. a portolast a hengerfejben csinaltatok vagy vegig a kozos kamraig, vegig a kalacson?


Ezt már sokan kérdezték. A válasz egyszerű. Az eredeti terv csak a dbilas tengely és a hozzá való otimalizálás lett volna a 2.8as motoron. Sajnos kicsit elúszott a dolog anyagilag:)
Amúgy az M20-hoz pont fele annyi tengely és szeleprugó kell (így 150ezerrel olcsóbb) és 20kg-al könnyebb:) beépítése is egyszerűbb és könnyebben rámegy a sportváltóm is tavasszal:)


Mondjuk ha turbositason jar az eszed akor eletkepes a dolog. Felre ne erts, nagyon szep es jo amit muveltel ezzel a motorral, csak jovore mindenki erosebb lesz, nem tudom hogy eleg-e.

Visszaterve a kalacshoz, ha nem portoltad vegig akkor inkabb karburatort neki mert kevesebb pacid van igy, az aramlasokat oszekevered, foleg hogy ccm is tobb lett. Ezzel a tengellyel es kompreszioval siman kijon 250-260 paci fekvovel es meg a gazreakcio is joval jobb, teszel melle 50.000bol egy trafos programozhato hengerenkenti gyujtast es jobban jarsz mint a motronik-kal.


Simplicity is the ultimate sophistication...

   1080    2007.03.10. 17:40
Addorjan
2008.10.01. 12:10   






pri írta:
hello! tudnál segíteni nekem
e46 kormányművet szeretnék 30 kocsimba , persze minnél rövidebb kéne. milyen évjáratút érdemes venni ? esetleg valami gyári számot tudnál mondani?
megírnád melyik mennyit fordul?
előre is kösz


Számot nem tudok mondani, de 2002 év végén volt váltás.
A rövidebb 2.9-et,a hosszabb 3,5öt fordul. Mindkét fajta már járta kocsimban:)


   972    2005.10.10. 15:25
Addorjan
2008.10.01. 12:07   






Hexer írta:
Latom hogy ennyi penzt es idot oltel ebbe a motorba, miert nem egy M52 ami kapasbol 20-30% nagyobb a potencialja a jo hengerfej miadt (gyertya kozepen es szep torusz).


Ps. a portolast a hengerfejben csinaltatok vagy vegig a kozos kamraig, vegig a kalacson?


Ezt már sokan kérdezték. A válasz egyszerű. Az eredeti terv csak a dbilas tengely és a hozzá való otimalizálás lett volna a 2.8as motoron. Sajnos kicsit elúszott a dolog anyagilag:)
Amúgy az M20-hoz pont fele annyi tengely és szeleprugó kell (így 150ezerrel olcsóbb) és 20kg-al könnyebb:) beépítése is egyszerűbb és könnyebben rámegy a sportváltóm is tavasszal:)


   972    2005.10.10. 15:25
pri
2008.09.30. 22:13   






hello! tudnál segíteni nekem
e46 kormányművet szeretnék 30 kocsimba , persze minnél rövidebb kéne. milyen évjáratút érdemes venni ? esetleg valami gyári számot tudnál mondani?
megírnád melyik mennyit fordul?
előre is kösz


Kapuvár    242    2008.03.05. 20:08
Hexer
2008.09.30. 21:31   






En nemreg tapogattam egy ulyent, a para hogy 1000 euro volt de belul valami gany kialakitasu. Ha minden igaz meg mindig megvan a sablon, tutekkel meg mindennel. En is akarok megamnak kesziteni eggyet, lehet meg keszul egy par ha van ra igeny. A para hogy speci epoxit kell szeresni hogy birja a hot.


Simplicity is the ultimate sophistication...

   1080    2007.03.10. 17:40
Kox
2008.09.30. 21:27   





Site Admin
Az airbox +pillangósoron én is töröm a fejem egy ideje, kérdés hogy miből a legegyszerűbb legyártani(én az üvegszálra gondoltam), milyen formájú, és mekkora tréfogatú legyen, és hol csatlakozzon bele a légszűrő. Szerintem a linken szereplő airbox-nál lehetne áramlástanilag sokkal kedvezőbbet is gyártani.

pl valami hasonlót:




F*CK THE FUEL ECONOMY!!!

Budapest    1212    2005.04.09. 18:36
Hexer
2008.09.30. 18:38   






Latom hogy ennyi penzt es idot oltel ebbe a motorba, miert nem egy M52 ami kapasbol 20-30% nagyobb a potencialja a jo hengerfej miadt (gyertya kozepen es szep torusz).


Ps. a portolast a hengerfejben csinaltatok vagy vegig a kozos kamraig, vegig a kalacson?


Simplicity is the ultimate sophistication...

   1080    2007.03.10. 17:40
Addorjan
2008.09.30. 16:41   






Ismerem ezt a kocsit, nézegettem anno. Ilyen nagy tengely driftre már nem altrernatíva sajnos (ugyanennyibe került volna). A hatpillangót még én is fel akarom rakni, de tovább már nem húznám az ezt M20-at.
Mondjuk egy 3.2-esre fúrt 7800at forgó szerkezet mókás lenne:)


   972    2005.10.10. 15:25
Kox
2008.09.30. 11:08   





Site Admin
SirCsak írta:
Addorjan írta:
SirCsak írta:
és egy kérdés, ha nem veszed tolakodásnak...
én ugy tudtam turbósításon töröd/törted a fejed..most, hogy így kezd összeállni ez a motor, abból nem lesz semmi?


Turbos motor marad továbbra is a hosszútávú cél, már csak a kis M20-as árának a négyszerese kellene hozzáSmile Erre a motorra már nem sokat akarok költeni, esetleg a szívóoldalon fabrikálnék még.


Értem. Akkor tehát ugyanaz a baj mindenkinél... Business

Jól szól, de ez úgyis élőben az "igazi"..kíváncsian várom kakucsot Kacsint


Grat a motorhoz, nagyon szépen szól! Bárcsak az enyém venné így a fordulatot...
Remélem kakucson odabaszaol a kis m20-al, a nagymotoros gépszörnyeknek! Kacsint

Jah egy kis motiváció a további m20 tuninghoz:

http://wp1016621.wp027.webpack.hosteurope.de/fotost/f01171/f01171.htm


F*CK THE FUEL ECONOMY!!!

Budapest    1212    2005.04.09. 18:36
SirCsak
2008.09.30. 10:01   






Addorjan írta:
SirCsak írta:
és egy kérdés, ha nem veszed tolakodásnak...
én ugy tudtam turbósításon töröd/törted a fejed..most, hogy így kezd összeállni ez a motor, abból nem lesz semmi?


Turbos motor marad továbbra is a hosszútávú cél, már csak a kis M20-as árának a négyszerese kellene hozzáSmile Erre a motorra már nem sokat akarok költeni, esetleg a szívóoldalon fabrikálnék még.


Értem. Akkor tehát ugyanaz a baj mindenkinél... Business

Jól szól, de ez úgyis élőben az "igazi"..kíváncsian várom kakucsot Kacsint


   436    2006.10.30. 11:21
powered
2008.09.29. 21:40   






Addorjan írta:
powered írta:
Addorjan írta:
Video a tesztről:

http://www.e30.hu/Addorjan/Video/2008/AddorjanM20_test.wmv

Te milyennek érzed?


Hááát.. mostmár elég nagy lesz a füst:)
Egy gyári S50 vagy M60al szerelt E30 ellen ki mernék állni.

O.K. Kacsint


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
Addorjan
2008.09.29. 21:07   






powered írta:
Addorjan írta:
Video a tesztről:

http://www.e30.hu/Addorjan/Video/2008/AddorjanM20_test.wmv

Te milyennek érzed?


Hááát.. mostmár elég nagy lesz a füst:)
Egy gyári S50 vagy M60al szerelt E30 ellen ki mernék állni.


   972    2005.10.10. 15:25
powered
2008.09.29. 20:51   






Addorjan írta:
Video a tesztről:

http://www.e30.hu/Addorjan/Video/2008/AddorjanM20_test.wmv

Te milyennek érzed?


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
Addorjan
2008.09.29. 19:36   






Video a tesztről:

http://www.e30.hu/Addorjan/Video/2008/AddorjanM20_test.wmv


   972    2005.10.10. 15:25
Addorjan
2008.09.28. 21:56   






SirCsak írta:
és egy kérdés, ha nem veszed tolakodásnak...
én ugy tudtam turbósításon töröd/törted a fejed..most, hogy így kezd összeállni ez a motor, abból nem lesz semmi?


Turbos motor marad továbbra is a hosszútávú cél, már csak a kis M20-as árának a négyszerese kellene hozzáSmile Erre a motorra már nem sokat akarok költeni, esetleg a szívóoldalon fabrikálnék még.

Ma amúgy megvolt a teszt, úgy néz ki Kakucsra összeáll a végső (biztosnságos) konfig. Egy butább chipet tettünk be, azzal biztos jó lesz. Mondjuk a nagyobbal sem hallottunk becsörgést, de inkább a padon nézzük majd meg műszerrel.
105ös benzin meg jó dolog:))

Video hamarosan!


   972    2005.10.10. 15:25
SirCsak
2008.09.26. 14:28   






és egy kérdés, ha nem veszed tolakodásnak...
én ugy tudtam turbósításon töröd/törted a fejed..most, hogy így kezd összeállni ez a motor, abból nem lesz semmi?


   436    2006.10.30. 11:21
SirCsak
2008.09.26. 14:23   






Ezigen! Surprised Kacsint Üdv
Kíváncsian várjuk a kakucsi debütálást! Szemcsis


   436    2006.10.30. 11:21
Addorjan
2008.09.26. 07:45   






hAMU írta:
Nagyon szép munka! Surprised Surprised Alig várom hogy Kakucson élőben is meghalgathassam!!! Kacsint Mekkora fordulatra képes ebben az összeállításban,és kb hány lóerőre számítasz?


7200-nál van a tiltás és remélem megvan 230 egészséges ló Smile
Zsosz kérdésére válaszolva: sokkal ütősebb a 28i-nél Smile

De vasárnap teszt az M0-áson, már intéztem P rendszámot és 105ös benzint Smile


   972    2005.10.10. 15:25
ZSOSZ
2008.09.26. 00:31   






Szassz!
Kiváncsi vagyok mik a tapasztalataid összehasonlitva az elöző széria 28al?!
Szépen veszi a fordulatot a videón! Kacsint Jó lenne már látni menet közben!
És melyik a jobb?!Bár azt hiszem ez a kérdés most korai még.
Hajrá!


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-434-4214

szögedi betyár    3328    2007.01.19. 13:46
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  35 / 36 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... , 34, 35, 36  Következő
Tartalomjegyzék  »   Drift autó projektek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére