POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
34 / 36 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 33, 34, 35, 36  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Drift autó projektek  »   Adorján 327i - Drift versenyautó

powered
2008.10.01. 21:16   






Idézet:
Lassú kléptekben halada dolog, egyenlőre csak annyit árulok el, hogy a gyárban is kívülről progizzák fel a motort, az ecu szoftver nélkül érkezik

Hát persze! Egyenként...


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
veszettkutya
2008.10.01. 21:03   






Szia!

Egyik ismerősömtöl kaptam régebben egy cd-t amin vannak különböző progik,képek stb motronic írásához ha gondolod szivesen odadom hátha tudtok valamit kezdeni vele,. Kacsint


kormány mögött ball oldalt :-)    2959    2005.08.01. 13:03
Addorjan
2008.10.01. 20:58   






xst írta:
Addorjan írta:
Jelenleg azon dolgozunk, hogy a gyári motronicot tudjuk írni kívülről. Lehet nem fog sikeröülni, de ha igen akkor egy nagyon olcsó írható computer lesz:)


Hmm, ez érdekesnek hangzik Surprised és hogyan?

Hexer írta:
Ha nem akkor meg Megasquirt, ami alapbol Stand alone es ha te rakos ossze akkor 40.000bol megvan, es ne feledjuk el az EGT-t es WBO2-t amit a gyari nem tudja kezelni, ha meg atalakitot keresel meg roszabbul jossz ki.


Igen ilyet néztem én is, az alap összeforasztgatós szett tényleg ennyi,csak kell még hozzá csomó minden, bőven 100fölé megy.



Lassú kléptekben halada dolog, egyenlőre csak annyit árulok el, hogy a gyárban is kívülről progizzák fel a motort, az ecu szoftver nélkül érkezik.


   972    2005.10.10. 15:25
powered
2008.10.01. 20:58   






Idézet:
Ennyire azért ne sarkítsunk. Összeszerelve jelenleg egy MSI 57ezer forint.

Ezt kell venni! Kacsint


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
E30diesel
2008.10.01. 20:56   






Addorjan írta:
E30diesel írta:
A hátulját megcsináltam állítható dőlésűre és vettem 100 lityi repbenzint:)





hy! elsö sorban gratulálni szeretnék a projektedhez Kacsint de nem fikázás képpen,mondom tényleg,jó indulatból!lfigyeltem a hegesztést a lengókar tartónál,szerintem nincs be égve rendesen a varrat Sad elég kemény igénybevételnek lesz kitéve gondolom Very Happy de bocs,ha rosszul látom Kacsint


A legnagyobb fokozaton hegesztettünk, az áramerősség nem az igazi sajnos a műhelyben. Egyébként jól átizzott az anyag a hegesztés során, de valóban nem indulnék vele szépségversenyen:) Ideiglenes megoldásnak jó lesz, télen egy igényesebb megoldást akarok úgyis.[/quote] várunk minden tényfeltárást Very Happy sok kitartást a géphez Kacsint


A BMW örök,de a diesel difi nem birja:p

balatonboglár    115    2006.07.21. 12:30
Addorjan
2008.10.01. 20:55   






Hexer írta:

Ami a turbositast illeti a nagy kulombseg a blokban es hengerfejben a plussz vagy legalabbis nagyobb jaratok jelentik (olaj es viz), ez ervenyes a fotengelyre is, altalaban ezt nem cserelik es ez amitol egy gyaro turbos megbizhatobb.
A gyari turbos motoroknal altalaban eleg szeleprugot, szelepet, dugatyut es fokolokereket tenni hogy kijojjon 400+ paci egy kb 2 literes motorbol...szamolgathatunk de sokba kerul hogy tipusazonos maradjon...azaz BMW-t turbositsal versenyre es olyan terhelesre.


Komplett szettet néztem ki kintről, kifejezetten M42 turbósításhoz. Főtengely (dízel), hajtókar, dugó, vezérműtengely, hidrotőke kiiktatás, simplex lánc, lánckerék, szelepek, csapágyak, stb. Tényleg majdnem minden az öntvényen kívül.

Az olajjárattal kapcsolatban csak annyit, hogy a magasabb fordulatú motorokon szűkítik az olajjáratokat a fej felé, hogy ne menjen túl sok fel.


   972    2005.10.10. 15:25
Addorjan
2008.10.01. 20:51   






E30diesel írta:
A hátulját megcsináltam állítható dőlésűre és vettem 100 lityi repbenzint:)





hy! elsö sorban gratulálni szeretnék a projektedhez Kacsint de nem fikázás képpen,mondom tényleg,jó indulatból!lfigyeltem a hegesztést a lengókar tartónál,szerintem nincs be égve rendesen a varrat Sad elég kemény igénybevételnek lesz kitéve gondolom Very Happy de bocs,ha rosszul látom Kacsint[/quote]

A legnagyobb fokozaton hegesztettünk, az áramerősség nem az igazi sajnos a műhelyben. Egyébként jól átizzott az anyag a hegesztés során, de valóban nem indulnék vele szépségversenyen:) Ideiglenes megoldásnak jó lesz, télen egy igényesebb megoldást akarok úgyis.


   972    2005.10.10. 15:25
lezsi
2008.10.01. 20:18   






powered írta:
xst írta:
Addorjan írta:
Jelenleg azon dolgozunk, hogy a gyári motronicot tudjuk írni kívülről. Lehet nem fog sikeröülni, de ha igen akkor egy nagyon olcsó írható computer lesz:)


Hmm, ez érdekesnek hangzik Surprised és hogyan?

Hexer írta:
Ha nem akkor meg Megasquirt, ami alapbol Stand alone es ha te rakos ossze akkor 40.000bol megvan, es ne feledjuk el az EGT-t es WBO2-t amit a gyari nem tudja kezelni, ha meg atalakitot keresel meg roszabbul jossz ki.


Igen ilyet néztem én is, az alap összeforasztgatós szett tényleg ennyi,csak kell még hozzá csomó minden, bőven 100fölé megy.

És akkor a 90-es évek végén jársz....Néztem a Gergelynaptárt, és 2008-at írunk... Kacsint


Csak ugy mellesleg mondom, hogy ami a vezerlesi logikat illeti, a megasquirt/vems/stb.-vel inkabb a 80-as evek elejen jarunk..


   3215    2005.06.08. 14:21
sixday
2008.10.01. 20:15   






erik3_6 írta:
powered írta:
xst írta:
Addorjan írta:
Jelenleg azon dolgozunk, hogy a gyári motronicot tudjuk írni kívülről. Lehet nem fog sikeröülni, de ha igen akkor egy nagyon olcsó írható computer lesz:)


Hmm, ez érdekesnek hangzik Surprised és hogyan?

Hexer írta:
Ha nem akkor meg Megasquirt, ami alapbol Stand alone es ha te rakos ossze akkor 40.000bol megvan, es ne feledjuk el az EGT-t es WBO2-t amit a gyari nem tudja kezelni, ha meg atalakitot keresel meg roszabbul jossz ki.


Igen ilyet néztem én is, az alap összeforasztgatós szett tényleg ennyi,csak kell még hozzá csomó minden, bőven 100fölé megy.

És akkor a 90-es évek végén jársz....Néztem a Gergelynaptárt, és 2008-at írunk... Kacsint


És én meg fullra körüljártam ezt a kérdést és igen az alap kb 40e és kapsz egy doboz alkatrészt majd forraszt össze. Na ha ezzel megvagy mert jó esetben ide is ért amit vettél akkor kb még egy villanyvasutat sem tudsz vele vezérelni. Kell hozzá még sok minden és valóban 100fölé kerekedik mire odáig jut hogy az autóra köthető. Itt jön az hogy na ezt ki csinálja meg ha nem vagy akkora király hogy be is kábelezed. Tegyük fel az autón fent van, és működik kiderül hogy nem egy fejlett szerkezet kb a motronic ugyan azt tudja csak nem lehet írni.

M20-ra meg Ákos csukott szemmel rákábelez már egy Vems-et fullra progizva minden extrával és nem fog sokkal többe megállni, ráadásul utánna jó lesz bármilyen másik motorra is legyen az turbos vagy bármi.


Ennyire azért ne sarkítsunk. Összeszerelve jelenleg egy MSI 57ezer forint.
Tény hogy nem azt tudja mint a VEMS viszont nem is 116 ezer, hanem a fele.
Mindakettő jól szoftverezett standalone ECU, eltérő képességekkel és árral.
Szóval ne húzzuk már le az MS-t csak azért mert nem VEMS.
A kicsivel kerül csak többe a VEMS dolog pedig fals. 2x annyiba kerül!


Budapest    1018    2006.10.05. 11:02
ZSOSZ
2008.10.01. 20:15   






[quote="zacc"]
Hexer írta:
powered írta:
Idézet:
altalaban ezt nem cserelik es ez amitol egy gyaro turbos megbizhatobb.

Hello Zoli! Megbízható forrásból mondom hogy ez hülyeség...Ne keverjük a forgó, és az alternáló alkatrészeket. Az M20 főtengely a tervezett nyomaték és teljesítmény 3 szorosát gond nélkül abszolválja. Tudtommal még senkinek sem ment tönkre.


Nem a mechanikai ellenalasat firtatom, hanem az olajjaratot benne!
Nagy terhelesnel a csapagyakat rendesen kell olajozni, ahoz rengeteg olaj kell ez viszont kis nyomason ha egy mod van ra, ehhez nagyobb jaratok kellenek. Altalaban ez a kulombseg.[/quote
Egy biztos!(ha belekotyoghatok)
A gyárilag turbós motoroknak 20-25%-al több olajat szállít az olajszivattyúja mint az ugyanolyan szívónak.
Nem nagyobb nyomáson dolgozik, hanem többet visz ugyanazon.

Én TD olajszivattyuval próbálom elkerülni hogy lecsapágyasodjon a motor az utólagos olajspriccek ellenére az m20ban.Csereszabatos


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3325    2007.01.19. 13:46
zacc
2008.10.01. 19:44   






[quote="Hexer"]
powered írta:
Idézet:
altalaban ezt nem cserelik es ez amitol egy gyaro turbos megbizhatobb.

Hello Zoli! Megbízható forrásból mondom hogy ez hülyeség...Ne keverjük a forgó, és az alternáló alkatrészeket. Az M20 főtengely a tervezett nyomaték és teljesítmény 3 szorosát gond nélkül abszolválja. Tudtommal még senkinek sem ment tönkre.


Nem a mechanikai ellenalasat firtatom, hanem az olajjaratot benne!
Nagy terhelesnel a csapagyakat rendesen kell olajozni, ahoz rengeteg olaj kell ez viszont kis nyomason ha egy mod van ra, ehhez nagyobb jaratok kellenek. Altalaban ez a kulombseg.[/quote









Egy biztos!(ha belekotyoghatok)
A gyárilag turbós motoroknak 20-25%-al több olajat szállít az olajszivattyúja mint az ugyanolyan szívónak.
Nem nagyobb nyomáson dolgozik, hanem többet visz ugyanazon.


B.A.Z.megye    311    2007.01.08. 15:46
erik3_6
2008.10.01. 19:19   






powered írta:
xst írta:
Addorjan írta:
Jelenleg azon dolgozunk, hogy a gyári motronicot tudjuk írni kívülről. Lehet nem fog sikeröülni, de ha igen akkor egy nagyon olcsó írható computer lesz:)


Hmm, ez érdekesnek hangzik Surprised és hogyan?

Hexer írta:
Ha nem akkor meg Megasquirt, ami alapbol Stand alone es ha te rakos ossze akkor 40.000bol megvan, es ne feledjuk el az EGT-t es WBO2-t amit a gyari nem tudja kezelni, ha meg atalakitot keresel meg roszabbul jossz ki.


Igen ilyet néztem én is, az alap összeforasztgatós szett tényleg ennyi,csak kell még hozzá csomó minden, bőven 100fölé megy.

És akkor a 90-es évek végén jársz....Néztem a Gergelynaptárt, és 2008-at írunk... Kacsint


És én meg fullra körüljártam ezt a kérdést és igen az alap kb 40e és kapsz egy doboz alkatrészt majd forraszt össze. Na ha ezzel megvagy mert jó esetben ide is ért amit vettél akkor kb még egy villanyvasutat sem tudsz vele vezérelni. Kell hozzá még sok minden és valóban 100fölé kerekedik mire odáig jut hogy az autóra köthető. Itt jön az hogy na ezt ki csinálja meg ha nem vagy akkora király hogy be is kábelezed. Tegyük fel az autón fent van, és működik kiderül hogy nem egy fejlett szerkezet kb a motronic ugyan azt tudja csak nem lehet írni.

M20-ra meg Ákos csukott szemmel rákábelez már egy Vems-et fullra progizva minden extrával és nem fog sokkal többe megállni, ráadásul utánna jó lesz bármilyen másik motorra is legyen az turbos vagy bármi.


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
E30diesel
2008.10.01. 18:43   






A hátulját megcsináltam állítható dőlésűre és vettem 100 lityi repbenzint:)





[/quote] hy! elsö sorban gratulálni szeretnék a projektedhez Kacsint de nem fikázás képpen,mondom tényleg,jó indulatból!lfigyeltem a hegesztést a lengókar tartónál,szerintem nincs be égve rendesen a varrat Sad elég kemény igénybevételnek lesz kitéve gondolom Very Happy de bocs,ha rosszul látom Kacsint


A BMW örök,de a diesel difi nem birja:p

balatonboglár    115    2006.07.21. 12:30
powered
2008.10.01. 18:35   






xst írta:
Addorjan írta:
Jelenleg azon dolgozunk, hogy a gyári motronicot tudjuk írni kívülről. Lehet nem fog sikeröülni, de ha igen akkor egy nagyon olcsó írható computer lesz:)


Hmm, ez érdekesnek hangzik Surprised és hogyan?

Hexer írta:
Ha nem akkor meg Megasquirt, ami alapbol Stand alone es ha te rakos ossze akkor 40.000bol megvan, es ne feledjuk el az EGT-t es WBO2-t amit a gyari nem tudja kezelni, ha meg atalakitot keresel meg roszabbul jossz ki.


Igen ilyet néztem én is, az alap összeforasztgatós szett tényleg ennyi,csak kell még hozzá csomó minden, bőven 100fölé megy.

És akkor a 90-es évek végén jársz....Néztem a Gergelynaptárt, és 2008-at írunk... Kacsint


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
Hexer
2008.10.01. 18:10   






Kox írta:
A menetszél bezárása? Akkor miárt alkalmazzák gyakran turbós autóknál is? Ott hogy zárja be a menetszelet?
Persze lehet tervezni olyan airboxot is hasznosítja a menetszelet(pl. speed motorok), de nem ez az elsődleges szerepe, hanem az hogy a motor könnyebben tudjon levegőt venni, azáltal hogy nem egy hosszú, össze-vissza tekergőző szívóöntvényen, hanem egy egyenes rövid tütén keresztül szívja a levegőt.


Ne keverjuk a szezont a fazonnal. Nem mindegy mire akarod hasznlani.
Amit te kuldtel es amirre en mondtam hogy lattam mar olyant az azert van hogy a menetszel ugymond egy kamraba osszegyujti ahonnan taplalkozik a motor. Ez az egyik celja, a masik hogy a meleglevegot ami a motorterben van elkulonitse a beszivottol.
Hangsulyozom ez elso sorban szivo motoroknal van amit versenycelra hasznalnak.

Ugyanakkor ez megintcsak visszas dolog, mivel ha megnezuk az S2000 motor, ami nincs nagy airbox es 1 pillangoszelep van megis tud 240 loerot...hat elgondolkozok hogy akkor most hogy is van ez.
Ott kihasznaljak a gazlokeseket ami a szelepek szarasakor keletkeznek.
Annak az autbloxnak, jobabn mondva plenum a tervogata 70-80% a motor terfogatanak.

A turbos airbox elsosorban azert van hogy egyenletesen jutassa el a levego mindenik hengerbe, ezt leszamitva mas szerepe nincs, esetleg masodlagos mint a tutek hossza, ha egyaltalan van, hogy a nyomateki gorbet valtoztassa.


Simplicity is the ultimate sophistication...

   1080    2007.03.10. 17:40
xst
2008.10.01. 17:36   






Addorjan írta:
Jelenleg azon dolgozunk, hogy a gyári motronicot tudjuk írni kívülről. Lehet nem fog sikeröülni, de ha igen akkor egy nagyon olcsó írható computer lesz:)


Hmm, ez érdekesnek hangzik Surprised és hogyan?

Hexer írta:
Ha nem akkor meg Megasquirt, ami alapbol Stand alone es ha te rakos ossze akkor 40.000bol megvan, es ne feledjuk el az EGT-t es WBO2-t amit a gyari nem tudja kezelni, ha meg atalakitot keresel meg roszabbul jossz ki.


Igen ilyet néztem én is, az alap összeforasztgatós szett tényleg ennyi,csak kell még hozzá csomó minden, bőven 100fölé megy.


3500rpm felett    338    2008.02.27. 13:24
Kox
2008.10.01. 17:17   





Site Admin
Hexer írta:
Kox írta:
Az elöbb volt róla szó hogy airbox lesz rajta, azzal már csak nem szarabb a gázreakció mint a karbival. Egyébknét meg a 250-260 lovat mire alapozod?



Airboxnak nem az a szerepe, hanem a menetszel bezarasa egy kis terbe es lekuloniteni a meleg alkatreszektol, meleg levegot a motorterbol, amugy karburatorral is tesznek...
Nem oszekeverendo a gyari kozoskamraval, ami a gazlengeseket segiti bizonyos fordulaton.
A gazreakcio soha nem lesz olyan mint a karburatorosnal...talan a direkt befecsinel...talan, ez az elektronika reakciojabol, ami aztan megint a mechanikus mukodesre valtozik.


A menetszél bezárása? Akkor miárt alkalmazzák gyakran turbós autóknál is? Ott hogy zárja be a menetszelet?
Persze lehet tervezni olyan airboxot is hasznosítja a menetszelet(pl. speed motorok), de nem ez az elsődleges szerepe, hanem az hogy a motor könnyebben tudjon levegőt venni, azáltal hogy nem egy hosszú, össze-vissza tekergőző szívóöntvényen, hanem egy egyenes rövid tütén keresztül szívja a levegőt.


F*CK THE FUEL ECONOMY!!!

Budapest    1212    2005.04.09. 18:36
Hexer
2008.10.01. 17:14   






powered írta:
Idézet:
Egyébknét meg a 250-260 lovat mire alapozod?

Jó a kérdés...szavazzuk meg a mérést! Very Happy


2.8-as motor, nagy kompreszioval (ehez ha tengelyhez szerintem indokolatlan, viszont kis fordulaton erosebb), versenybenzin ami kompenzalja a nagy kompresziot, rendes kipufogo, elvileg rendesen portolt hengerfej, egy sor karburator ami miadt garantaltan jobban lelegzik, foleg relativ rovid tutevel sokkal tobb levego megy be magas fordulaton. Hemi egester kialakitas es rendes keresztoblites, ha nem jon ki 250 paci fotengelyen akkor tuti para van valahol.
Ha hozzaveszuk a versenygyuruket es egy programozhato gyujtast akkor szinte garantalt.

Lada motor ilyen ertekekkel kb 120 loero, alpine 1.4-es motor tobb mint 120 (egestere hasonlo a bmw hez, szinten keresztobliteses). Ha ezek elerik a literenkenti 85 livat utcai benzinnel akkor szinte biztos vagyok benne hogy a fenti konfig is elerne.


powered írta:
Ú bazz! Akkor én valamit nagyon fordítva csinálok, mert még a hajtókarokat, és a hajtókarcsapágyakat is kifúrtam 1.5-ös fúróval...Onnan kap a dugattyú olajhűtést. Akkor most miért nem megy tönkre,...



Mekkora olajnyomasod van?


Simplicity is the ultimate sophistication...

   1080    2007.03.10. 17:40
powered
2008.10.01. 16:56   






Hexer írta:
powered írta:
Idézet:
altalaban ezt nem cserelik es ez amitol egy gyaro turbos megbizhatobb.

Hello Zoli! Megbízható forrásból mondom hogy ez hülyeség...Ne keverjük a forgó, és az alternáló alkatrészeket. Az M20 főtengely a tervezett nyomaték és teljesítmény 3 szorosát gond nélkül abszolválja. Tudtommal még senkinek sem ment tönkre.


Nem a mechanikai ellenalasat firtatom, hanem az olajjaratot benne!
Nagy terhelesnel a csapagyakat rendesen kell olajozni, ahoz rengeteg olaj kell ez viszont kis nyomason ha egy mod van ra, ehhez nagyobb jaratok kellenek. Altalaban ez a kulombseg.

Ú bazz! Akkor én valamit nagyon fordítva csinálok, mert még a hajtókarokat, és a hajtókarcsapágyakat is kifúrtam 1.5-ös fúróval...Onnan kap a dugattyú olajhűtést. Akkor most miért nem megy tönkre,...


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
Hexer
2008.10.01. 16:52   






powered írta:
Idézet:
altalaban ezt nem cserelik es ez amitol egy gyaro turbos megbizhatobb.

Hello Zoli! Megbízható forrásból mondom hogy ez hülyeség...Ne keverjük a forgó, és az alternáló alkatrészeket. Az M20 főtengely a tervezett nyomaték és teljesítmény 3 szorosát gond nélkül abszolválja. Tudtommal még senkinek sem ment tönkre.


Nem a mechanikai ellenalasat firtatom, hanem az olajjaratot benne!
Nagy terhelesnel a csapagyakat rendesen kell olajozni, ahoz rengeteg olaj kell ez viszont kis nyomason ha egy mod van ra, ehhez nagyobb jaratok kellenek. Altalaban ez a kulombseg.


Simplicity is the ultimate sophistication...

   1080    2007.03.10. 17:40
powered
2008.10.01. 16:48   






Idézet:
Egyébknét meg a 250-260 lovat mire alapozod?

Jó a kérdés...szavazzuk meg a mérést! Very Happy


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
Hexer
2008.10.01. 16:44   






Kox írta:
Az elöbb volt róla szó hogy airbox lesz rajta, azzal már csak nem szarabb a gázreakció mint a karbival. Egyébknét meg a 250-260 lovat mire alapozod?



Airboxnak nem az a szerepe, hanem a menetszel bezarasa egy kis terbe es lekuloniteni a meleg alkatreszektol, meleg levegot a motorterbol, amugy karburatorral is tesznek...
Nem oszekeverendo a gyari kozoskamraval, ami a gazlengeseket segiti bizonyos fordulaton.
A gazreakcio soha nem lesz olyan mint a karburatorosnal...talan a direkt befecsinel...talan, ez az elektronika reakciojabol, ami aztan megint a mechanikus mukodesre valtozik.


Simplicity is the ultimate sophistication...

   1080    2007.03.10. 17:40
powered
2008.10.01. 16:43   






Idézet:
altalaban ezt nem cserelik es ez amitol egy gyaro turbos megbizhatobb.

Hello Zoli! Megbízható forrásból mondom hogy ez hülyeség...Ne keverjük a forgó, és az alternáló alkatrészeket. Az M20 főtengely a tervezett nyomaték és teljesítmény 3 szorosát gond nélkül abszolválja. Tudtommal még senkinek sem ment tönkre.


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
Hexer
2008.10.01. 16:33   






Addorjan írta:
Hexer írta:


Ne ess tevedesbe a karburatoral kapcsan, igen hatekony modja a benzin bevitelre, csak nehez beallitani. Igazabol egy programozhato elektronika, mint a VEMS, lehet jobb ha van benne egy magasag erzekelo. A karburatotok eggyetlen problemaja, hogy nem tudtak lekezelni a magassagkulombseget.
Viszont az aramlasa hasonlo mint a pillangose (benne van a difuzor, ezert jobb a elvileg a befecskendezes) viszon potolt hengerfejhez siman hazasithato, igy jobb mint a gyari kalacs, vagy barmi aminek megmarad az eredeti atmeroie.


Ps. ha majd turbositasz akkor ne egy syivot...inakabb fele annyiert egy gyari turbos japant, lehet mitsu vagy nissan de biztos hogy megbizhatobb.


Jelenleg azon dolgozunk, hogy a gyári motronicot tudjuk írni kívülről. Lehet nem fog sikeröülni, de ha igen akkor egy nagyon olcsó írható computer lesz:)
Karbi tényleg nem alternatíva, ahogy írtad nehéz beállítani és zabál, mint a barom.

BMW-be meg csak BMW motort akarok rakni. Az hogy gyárilag turbos volt az meg mindegy, csak az öntvény maradna meg úgyis az eredetibőlSmile
Egy sr20det mondjuk annyiból lenne jobb, hogy már minden okosságot kitaláltak hozzá. De abban meg mi az élvezet?Smile


Tegyetek egy Unichip-et amit realtime lehet programozni, igazabol piggyback ami marhara okos, mindent tud vezetrelni, kulon terkepeket keszithetsz rajta mindenre. Syivo motorra siman jo. Ha nem akkor meg Megasquirt, ami alapbol Stand alone es ha te rakos ossze akkor 40.000bol megvan, es ne feledjuk el az EGT-t es WBO2-t amit a gyari nem tudja kezelni, ha meg atalakitot keresel meg roszabbul jossz ki.

Ami a turbositast illeti a nagy kulombseg a blokban es hengerfejben a plussz vagy legalabbis nagyobb jaratok jelentik (olaj es viz), ez ervenyes a fotengelyre is, altalaban ezt nem cserelik es ez amitol egy gyaro turbos megbizhatobb.
A gyari turbos motoroknal altalaban eleg szeleprugot, szelepet, dugatyut es fokolokereket tenni hogy kijojjon 400+ paci egy kb 2 literes motorbol...szamolgathatunk de sokba kerul hogy tipusazonos maradjon...azaz BMW-t turbositsal versenyre es olyan terhelesre.


Simplicity is the ultimate sophistication...

   1080    2007.03.10. 17:40
Kox
2008.10.01. 16:32   





Site Admin
Hexer írta:
Addorjan írta:
Hexer írta:
Latom hogy ennyi penzt es idot oltel ebbe a motorba, miert nem egy M52 ami kapasbol 20-30% nagyobb a potencialja a jo hengerfej miadt (gyertya kozepen es szep torusz).


Ps. a portolast a hengerfejben csinaltatok vagy vegig a kozos kamraig, vegig a kalacson?


Ezt már sokan kérdezték. A válasz egyszerű. Az eredeti terv csak a dbilas tengely és a hozzá való otimalizálás lett volna a 2.8as motoron. Sajnos kicsit elúszott a dolog anyagilag:)
Amúgy az M20-hoz pont fele annyi tengely és szeleprugó kell (így 150ezerrel olcsóbb) és 20kg-al könnyebb:) beépítése is egyszerűbb és könnyebben rámegy a sportváltóm is tavasszal:)


Mondjuk ha turbositason jar az eszed akor eletkepes a dolog. Felre ne erts, nagyon szep es jo amit muveltel ezzel a motorral, csak jovore mindenki erosebb lesz, nem tudom hogy eleg-e.

Visszaterve a kalacshoz, ha nem portoltad vegig akkor inkabb karburatort neki mert kevesebb pacid van igy, az aramlasokat oszekevered, foleg hogy ccm is tobb lett. Ezzel a tengellyel es kompreszioval siman kijon 250-260 paci fekvovel es meg a gazreakcio is joval jobb, teszel melle 50.000bol egy trafos programozhato hengerenkenti gyujtast es jobban jarsz mint a motronik-kal.


Az elöbb volt róla szó hogy airbox lesz rajta, azzal már csak nem szarabb a gázreakció mint a karbival. Egyébknét meg a 250-260 lovat mire alapozod?


F*CK THE FUEL ECONOMY!!!

Budapest    1212    2005.04.09. 18:36
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  34 / 36 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 33, 34, 35, 36  Következő
Tartalomjegyzék  »   Drift autó projektek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére