POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
3 / 4 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - VERSENYAUTÓK  »   Compact versenyautó- Tóth szerviz

Turboá
2008.10.08. 13:14   






lezsi írta:
Ha mar ide is bedugtuk a kepunket, azt kell mondjam, mindenkinek van igazsaga.

A hornyokat a detonacio tori le, errol tudtommal nem sok vita van szakmai szinten. DE mindig van egy leggyengebb pont, legmelegebb/legszegenyebb henger, legnagyobb kompresszio, stb...
Mindig a leggyengebb lancszem fogja megadni magat, es ez nem jelenti azt, hogy a problema nincs a hataron az osszes tobbi hengernel.

A masik fontos szempont az anyagfaradas. Nem veletlenul cserelik egy csomo motorsportban versenyenkent/ciklusonkent az alkatreszeket, van a repuloknek "repult oraja", stb... A femek elfaradnak, es amit egy ideig kibirtak, azt egy ido utan nem.

Szvsz. egy versenymotor vege ritkan az, hogy szetkopik, mint egy utcai, elobb szokott jelentkezni valami a fentiek kozul, de javitsatok ki, ha nem igy van Kacsint




Így van, meg ez nem is egy szétkopott dugattyú.
Valójában nekünk is mindkét motorban 2-2 dugattyú került cserére, tehát általános detonáció volt jelen. Csak ezek értek el leghamarabb a pihentetőbe.
Avval nem értek egyet távolról sem , hogy anyagfáradás.
Lehet egy határértékre hangolt motor esetében , hogy elfáradt, de ez kizárt, mert ha jól tudom akkor ez egy a kompresszorhoz eredetileg adott konfig.
Jocó, légyszi írj egy pár sort a vezérlésről, miféle, adtak-e hozzá másik injektorokat, mennyivel töltik?stb...
Bocs , hogy bepofátlankodtunk, de nagyon érdekelnének a részletek, nekünk is tanulságos lenne. Köfi! Smile Smile


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
m3dtm
2008.10.08. 13:13   






Lezárnám a vitát! A motor Münchenben készült,a kompresszort a Vortech rakta rá valamikor réges régen!Most 2008 októberében kis hazánkban szétesett!
Most a jocoék összerakják,és utána mindenki várja ki mi lessz!
Ha nem lessz jó,Akkor majd lehet OKOSKODNI!!!


   186    2007.11.21. 11:35
lezsi
2008.10.08. 13:03   






Ha mar ide is bedugtuk a kepunket, azt kell mondjam, mindenkinek van igazsaga.

A hornyokat a detonacio tori le, errol tudtommal nem sok vita van szakmai szinten. DE mindig van egy leggyengebb pont, legmelegebb/legszegenyebb henger, legnagyobb kompresszio, stb...
Mindig a leggyengebb lancszem fogja megadni magat, es ez nem jelenti azt, hogy a problema nincs a hataron az osszes tobbi hengernel.

A masik fontos szempont az anyagfaradas. Nem veletlenul cserelik egy csomo motorsportban versenyenkent/ciklusonkent az alkatreszeket, van a repuloknek "repult oraja", stb... A femek elfaradnak, es amit egy ideig kibirtak, azt egy ido utan nem.

Szvsz. egy versenymotor vege ritkan az, hogy szetkopik, mint egy utcai, elobb szokott jelentkezni valami a fentiek kozul, de javitsatok ki, ha nem igy van Kacsint


   3215    2005.06.08. 14:21
sixday
2008.10.08. 13:02   






Turboá írta:
.joco. írta:
Turboá , mond meg őszintén, tudsz olyan magyarországi motorról, ami feltöltve elment 20-25 versenyt hiba nélkül?
Mindezt gyári blokkal eredeti hf. tömítéssel. A kár kb.: 50e ft a munkán kívül. Ezek után azt mondani, hogy eleve rossz az egész vezérlés, elég fura.


Nemtudok.

Csak itt nem ez a párbeszéd tárgya.
Ugyanis ez nem egy természetes elhasználódás, se utcai se versenykörülmények között.

Ez a dugattyú, ennek a kinézete konkrétan azt mondja, hogy leküldte a gyűrűhornyot a detonáció. Nálunk ez már sajnos szokványos jelenség.
Ha nincs mégegy ilyen a 8-ból, akkor ebben a hengerben, és az ehhez tartozó ,ellátást szolgáló segédberendezések között keresendő a hiba.

Ha viszont van hasonló, vagy csak kezdődőleges detonációs jel. pl lukacsos-szivacsos dugótetők , akkor csak ez volt a leggyengébb láncszem, vagy itt alakult ki a legnagyobb kopogás. De atöbbi is közeljárt a kaszáshoz.



Ahogy látom Turboá mester azonnal levágta hogy miről beszélek és mi a problémám.
Mellesleg közvetett információ Lakytól hogy 2 dugó lett kivéve a motorból és mindkettő így néz ki.
Innentől kezdve pedig le lehet vonni a következtetéseket.


Budapest    1018    2006.10.05. 11:02
Turboá
2008.10.08. 12:04   






.joco. írta:
Turboá , mond meg őszintén, tudsz olyan magyarországi motorról, ami feltöltve elment 20-25 versenyt hiba nélkül?
Mindezt gyári blokkal eredeti hf. tömítéssel. A kár kb.: 50e ft a munkán kívül. Ezek után azt mondani, hogy eleve rossz az egész vezérlés, elég fura.


Nemtudok.

Csak itt nem ez a párbeszéd tárgya.
Ugyanis ez nem egy természetes elhasználódás, se utcai se versenykörülmények között.

Ez a dugattyú, ennek a kinézete konkrétan azt mondja, hogy leküldte a gyűrűhornyot a detonáció. Nálunk ez már sajnos szokványos jelenség.
Ha nincs mégegy ilyen a 8-ból, akkor ebben a hengerben, és az ehhez tartozó ,ellátást szolgáló segédberendezések között keresendő a hiba.

Ha viszont van hasonló, vagy csak kezdődőleges detonációs jel. pl lukacsos-szivacsos dugótetők , akkor csak ez volt a leggyengébb láncszem, vagy itt alakult ki a legnagyobb kopogás. De atöbbi is közeljárt a kaszáshoz.

Smile Smile

ez Lezsié, mellyel még teljesítménymérésre is elment.




ez pedig az enyém, amit nem küldtem a törés után sokáig, és erőltetve. Ám ebben is van 1000-1500km miután megnőtt a kartelgáz.




Powered barátom túlhevülést sejt, dugótetőátmérőbe tágulást.
Ezért javasolta a tágabb illesztést a fejmagasságban, ill komplett +4-6 százados illesztést. Az ő felvetése szerint megragad, és ezért szakad le.
Szerintem nem , mert akkor a legfelső szekció sérülne. De felhónoltuk, mindenesetre, megfogadván a tanácsot. A most szétszedett motor nem is néz ki így ám nem csörgettük be.


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
.joco.
2008.10.08. 11:53   






Turboá , mond meg őszintén, tudsz olyan magyarországi motorról, ami feltöltve elment 20-25 versenyt hiba nélkül?
Mindezt gyári blokkal eredeti hf. tömítéssel. A kár kb.: 50e ft a munkán kívül. Ezek után azt mondani, hogy eleve rossz az egész vezérlés, elég fura.


Monor    175    2005.10.19. 20:00
Turboá
2008.10.08. 11:41   






erről lenne szó:
Teljesen egyetértek hexerrel, noha nem csípem az okoskodását.
Mindenesetre ez most telitalálat. Ez pont úgy néz ki mint Lezsié.







Kacsint


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Hexer
2008.10.08. 11:35   






sixday írta:
.joco. írta:
m3dtm írta:
Kedves sixday!
Arra esetleg nem gondoltál,hogy a Német aki annak idején csinéltatta a motort(Laky féle)az már eleve használt motorra rakatta a feltöltőt!? És mondjuk mielőtt Lakyhoz került kinyomta a szemét az Autobhanon?!
Sztem sokat kibirt idáig is!!Meg lehet hogy olcsón orvosolható!!!
Na ennyi. Very Happy

Igazad van Cigi, ez egy 13 éves, minimum 200e km futott motor, amivel bevallottan Porschékkel versenyeztek, és jó párszor megnézték a végsebességét mielőtt belekerült az e30-ba. Darabokra esésről nem beszélhetünk, mert még megnyert vele két eb-futamot, és az olajfogyasztása miatt lett szétszedve. Miért nem a BMW céget szidod Sixday ők gyártották a motort,igaz nem erre...Szerintem nézegesd tovább a külföldi fórumokat, ott soha nem esik szét semmilyen motor, legalábbis nem kötik az orrodra. Kacsint


Hát neharagudj de akárhogy is nézegetem a drifter.hu fórumban Laky által postolt képeket, az a motor aminek majdnem kisujjnyi darabok hiányoznak a dugóiból, bizony darabokra esett.
Plussz van ott egy kép amin olyan füstcsóvát okád a kipuból az autó hogy ihaj. Erre mondod azt hogy csak olajfogyasztás miatt lett szétszedve?
Senkit nem szidok, valahol el vagy tájolva, csupán érthetetlennek tartom hogy szétrepül egy igen drága motor és rávágod hogy áhh ez normális, örüljünk hogy ennyit ment, kutyát nem érdekel hogy miért esett szét.
Ezt a véleményt nem tudom sehogy sem megérteni.
Pl. Lezsiék meg Turboáék irgalmatlan időt és energiát feccölnek abba hogy rájöjjenek mi miért hol mikor esett szét (Lásd éppen jelenleg Lezsi motorja, a hozzá gyártott célszerszám, kutatás, stb.).

Mindegy, mivel látom sosem fogjuk megérteni egymást így a további kommunikációt feleslegesnek ítélem meg.
Peace. Kacsint


Mit ad isten...mar megint beleszolok.
Szerintem a problema a logolasban is keresheto, alpvetoen ennyit ki kell birjon a gyari dugom, ha nem ugyis fillerekbol cserelheto, max wiseco vagy tasaitol berendelni valami kemenyebbet. Ami a kepeken latszik tipikus detonacios tores, aminek lehet logolas gondja, vagy egyszeruen parszor ellotyent a benzin, elszegenyedett, megugrott a nyomas, homerseklet, hisz tudjuk ezek a motorok nagyon szeretnek elmelegedni, nagyon.
Amim eg lehet hogy nem fojamatos igenybevetelre keszul az elektronika, mivel ha elege ki van elezve akkor rovidi ido alatt tulmelegszik minden es lekezd detonalni, ami utcai okulmenyek kozt vagy lehetetlen vagy nagyon ritkan kivitelezheto.
Pl egy dragra progizot auto 400metert tobbszor is telyesit huba nelkul, de lehet ha egyszer 450-500meterig padlozod akkor olajjal egyut ereszted le a gyuruket...egyszeruen mert felmegy a homerseklet es elkezd detonalni idoelott, ami szettori a dugokat, megolvazza a kozepet es egyeb finomsagot muvel.

Mint mar sokszor es sok helyen mondtam, egy motor eletet az hatarozza meg mennyire van jol hutve, mennyira van kordaban tartva a homerseklet, esetek 90%ban ez oli meg az akarmilyen jol megepitett utvai vagy versenymotort.
A ho a leg nagyobb ellenseg!!!


Simplicity is the ultimate sophistication...

   1080    2007.03.10. 17:40
.joco.
2008.10.08. 11:33   






sixday írta:
.joco. írta:
m3dtm írta:
Kedves sixday!
Arra esetleg nem gondoltál,hogy a Német aki annak idején csinéltatta a motort(Laky féle)az már eleve használt motorra rakatta a feltöltőt!? És mondjuk mielőtt Lakyhoz került kinyomta a szemét az Autobhanon?!
Sztem sokat kibirt idáig is!!Meg lehet hogy olcsón orvosolható!!!
Na ennyi. Very Happy

Igazad van Cigi, ez egy 13 éves, minimum 200e km futott motor, amivel bevallottan Porschékkel versenyeztek, és jó párszor megnézték a végsebességét mielőtt belekerült az e30-ba. Darabokra esésről nem beszélhetünk, mert még megnyert vele két eb-futamot, és az olajfogyasztása miatt lett szétszedve. Miért nem a BMW céget szidod Sixday ők gyártották a motort,igaz nem erre...Szerintem nézegesd tovább a külföldi fórumokat, ott soha nem esik szét semmilyen motor, legalábbis nem kötik az orrodra. Kacsint


Hát neharagudj de akárhogy is nézegetem a drifter.hu fórumban Laky által postolt képeket, az a motor aminek majdnem kisujjnyi darabok hiányoznak a dugóiból, bizony darabokra esett.
Plussz van ott egy kép amin olyan füstcsóvát okád a kipuból az autó hogy ihaj. Erre mondod azt hogy csak olajfogyasztás miatt lett szétszedve?
Senkit nem szidok, valahol el vagy tájolva, csupán érthetetlennek tartom hogy szétrepül egy igen drága motor és rávágod hogy áhh ez normális, örüljünk hogy ennyit ment, kutyát nem érdekel hogy miért esett szét.
Ezt a véleményt nem tudom sehogy sem megérteni.
Pl. Lezsiék meg Turboáék irgalmatlan időt és energiát feccölnek abba hogy rájöjjenek mi miért hol mikor esett szét (Lásd éppen jelenleg Lezsi motorja, a hozzá gyártott célszerszám, kutatás, stb.).

Mindegy, mivel látom sosem fogjuk megérteni egymást így a további kommunikációt feleslegesnek ítélem meg.
Peace. Kacsint

Ha valaha szereltél volna autót, esetleg BMW-V8-at tudnád, hogy utcán is eltörik a dugó, tipushiba sajnos. Az olajfogyasztás miatt lett szétszedve bármilyen hihetetlen, az utólsó műhelybeállásig "normálisan" működött. Az okát tudjuk miért történt, nem kovácsolt versenydugattyúval szerelték, ez ügyben reklamálj Münchenben.
Szerintem is jobb, ha abbahagyjuk, van szint ami alá már nem mennék színvonalban. Üdv. Jocó Kacsint


Monor    175    2005.10.19. 20:00
Turboá
2008.10.08. 11:33   






Nem akartam beleszólni ,de nem bírom ki.
Ez a dugattyú megmakkant. Megmakkantotta a detonáció. Egyértelmű működési zavar. Van még ilyen a többi 7 közül?
Pár gondolat:
-A drága cucc nem biztosíték,
-a versenykörülmény forszírozott igénybevétel,
-A V8 dugattyúja alkalmatlan komoly töltőnyomásra,
-szívó korában is egy-egy elhevülés után, több milis gyűrűhézag tárul elénk,

ui: Ha csak ez az egy néz ki ijen cudarúl , akkor lehet, hogy elbeszélgetnék az injetorával... Very Happy



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2008.10.08. 11:45 (6).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
sixday
2008.10.08. 11:16   






.joco. írta:
m3dtm írta:
Kedves sixday!
Arra esetleg nem gondoltál,hogy a Német aki annak idején csinéltatta a motort(Laky féle)az már eleve használt motorra rakatta a feltöltőt!? És mondjuk mielőtt Lakyhoz került kinyomta a szemét az Autobhanon?!
Sztem sokat kibirt idáig is!!Meg lehet hogy olcsón orvosolható!!!
Na ennyi. Very Happy

Igazad van Cigi, ez egy 13 éves, minimum 200e km futott motor, amivel bevallottan Porschékkel versenyeztek, és jó párszor megnézték a végsebességét mielőtt belekerült az e30-ba. Darabokra esésről nem beszélhetünk, mert még megnyert vele két eb-futamot, és az olajfogyasztása miatt lett szétszedve. Miért nem a BMW céget szidod Sixday ők gyártották a motort,igaz nem erre...Szerintem nézegesd tovább a külföldi fórumokat, ott soha nem esik szét semmilyen motor, legalábbis nem kötik az orrodra. Kacsint


Hát neharagudj de akárhogy is nézegetem a drifter.hu fórumban Laky által postolt képeket, az a motor aminek majdnem kisujjnyi darabok hiányoznak a dugóiból, bizony darabokra esett.
Plussz van ott egy kép amin olyan füstcsóvát okád a kipuból az autó hogy ihaj. Erre mondod azt hogy csak olajfogyasztás miatt lett szétszedve?
Senkit nem szidok, valahol el vagy tájolva, csupán érthetetlennek tartom hogy szétrepül egy igen drága motor és rávágod hogy áhh ez normális, örüljünk hogy ennyit ment, kutyát nem érdekel hogy miért esett szét.
Ezt a véleményt nem tudom sehogy sem megérteni.
Pl. Lezsiék meg Turboáék irgalmatlan időt és energiát feccölnek abba hogy rájöjjenek mi miért hol mikor esett szét (Lásd éppen jelenleg Lezsi motorja, a hozzá gyártott célszerszám, kutatás, stb.).

Mindegy, mivel látom sosem fogjuk megérteni egymást így a további kommunikációt feleslegesnek ítélem meg.
Peace. Kacsint


Budapest    1018    2006.10.05. 11:02
sixday
2008.10.08. 11:06   






lezsi írta:
sixday írta:
.joco. írta:
sixday írta:
.joco. írta:
sixday írta:
.joco. írta:
sixday írta:
.joco. írta:
BSR Imi írta:
V8 kompresszor??? Surprised

Az. Pedig teherautókat nem is szoktunk vállalni... Very Happy


Csúnyán ki is nyírta a motort a kompresszor. Sad
Lehet tudni hogy mivel volt vezérelve a motor?

Kb: 20 verseny volt benne, 400le feletti teljesítménnyel ez nem rossz szerintem. Nem magyarországi a program, komplett Vortech szett van a motoron, valószínűleg ezért is bírja a gyűrődést.


Háááát, ha nemharagszol vitatkoznék.
286-ból 400 nem olyan hűha, tudomásom szerint a bmw hengerenkénti 4 szelepes motorok gyári állapotban elbírnak +60%-ot stabilan.
Ha mondjuk 550 paci körül lett volna akkor aztmondom ok, hogy szétesik 20 verseny után a gyári motor.
Akkor se AFR monitoring se EGT kijelzés, se semmi nem volt az autóban?
Én speciel nem viselném el ha az egymillió forint feletti vételárú motorom működéséről semmit nem tudnék.

Add meg a műhelyed nevét és címét, átvinnénk, hogy tökéletesítsd a rendszert. Very Happy


Nem piszkálódásul írtam amit írtam, ha 3-4 órát rászánsz és feltúrod a komolyabb építői fórumokat (ppf, bimmerforums, stb.) akkor nagyon hamar konstatálni fogod hogy miből mit lehet kihozni.

Senkit nem akartam leszólni (pláne nem titeket mert egyértelmű hogy nem ti csináltátok a motort, Lakytól tudom hogy kompletten vette és csak be lett lógatva), csak durván fura számomra hogy egy nagynevű kit által hajtott motorra (mert a Vortech gyakorlatilag a top elit a centrálkompresszorok piacán, 1 milla körül adnak egy feltöltőt) ami irgalmatlan pénzbe került egy vállrándítással közlöd hogy még jó hogy ennyit kibírt....
Ennek ekkora teljesítményen (gondolom 0.6-nál nagyobb nyomás biztos nem volt, mert ha igen az nem 400 paci) több szezont kellene mennie véleményem szerint!
A lerázós beszólásodra pedig nemhiszem hogy bármivel is rászolgáltam volna.

Nem akartalak én lerázni, ez egy szabad fórum. Smile
Ezeknek a BMW gyári motoroknak minden verseny ajándék, még szívóban is, nemhogy feltöltve. Több szezon, hol élsz te. Nézz szét a szomszéd turbós fórumon, ott sokan örülnének ennyi versenykilométernek, mint amit Laky ment, pedig Turboá sem ma kezdte, de csodálkoznék, ha bevállalna egy garantáltan több szezont kibíró stabil 500 lóerős motort. Valami mindíg szétesik, idő kérdése. Biztos vagyok benne, hogy te nem építessz motorokat, ha így beszélsz.


Ámen, éljen a szabad fórum Smile
Nem tévedsz, nem építek motorokat.
Viszont szerintem keversz valamit, én jelen pillanatban nem! épített motorról beszélek.
Laky motorján egy nagynevű cég rettentesen drága kittje van, amivel szemben szerintem komoly elvárások várhatóak, nagyjából akkorák mint egy gyári motorral szemben.
Dinan, ESS például 1-2 év garival adja a kittjeit, a Vortech sem olcsóbb egy fityinggel sem, gondolom nem is lenne szabad ócskábbnak lennie.
Nemtudom te milyen motorokra gondolsz, de a gyári M-es motorok pl. nemigazán hullanak driftben, Alpinák is elég jól bírják.
Tudtommal Martinák Feri autója is lenyomta ezt a szezont gond nélkül, de javítsatok ha tévedek.
Turboát egyébként ne keverjük ide, ők dragra gyúrnak aminek semmi köze a drifthez és az ottani terhelésekhez, nem összehasonlítható a kettő.

Egy szó mint száz, az hogy mennyit bír egy épített motor ami 2 literből tud 240-250 lóerőt, vagy egy 500 lovas 2 liter körüli turbó (vagy 300 de 700Nm nyomatékkal, lásd rally), az bizony sajnos igen kevés versenykilóméter, ezt bárhol bármikor aláírom neked.
Számomra ezt jelenti az épített motor.

Driftben viszont sokan mennek gyári M, Alpina, vagy sima motorokkal, ezek azért igen becsületesen bírják a kiképzést.
Laky motorját pedig az utóbbi kategóriába sorolom, ezért furcsállom hogy szétesett, illetve azt hogy ezt normálisnak nevezed.
Valószínűleg itt van a pont ahol elbeszélünk egymás mellett Smile


Sajnos Feri motorja is megadta magat utobb, igaz, szvsz komoly emberi hanyagsag volt az oka.
A 20 eves hasznalt cuccok hegyezese nem egy eletbiztositas, meg ha minden a helyen is van, anyagfaradas, stb... Ha a hatarokat keressuk, neha megtalaljuk, csak nem mindig ott, ahol vartuk Smile

Egyebkent, ezen a forumon (es magyarorszagon altalaban, meg sokszor mashol is) nem divat a szethullasokrol beszelni. Mindenki csak a sikersztorikat irja ide, amikor szetrepul valami, akkor nagy kuss van, vagy jon a fal szoveg, hogy "fejlesztunk"...
Itt ez a divat, tisztelet a kivetelnek.


Ámen.


Budapest    1018    2006.10.05. 11:02
lezsi
2008.10.08. 10:51   






sixday írta:
.joco. írta:
sixday írta:
.joco. írta:
sixday írta:
.joco. írta:
sixday írta:
.joco. írta:
BSR Imi írta:
V8 kompresszor??? Surprised

Az. Pedig teherautókat nem is szoktunk vállalni... Very Happy


Csúnyán ki is nyírta a motort a kompresszor. Sad
Lehet tudni hogy mivel volt vezérelve a motor?

Kb: 20 verseny volt benne, 400le feletti teljesítménnyel ez nem rossz szerintem. Nem magyarországi a program, komplett Vortech szett van a motoron, valószínűleg ezért is bírja a gyűrődést.


Háááát, ha nemharagszol vitatkoznék.
286-ból 400 nem olyan hűha, tudomásom szerint a bmw hengerenkénti 4 szelepes motorok gyári állapotban elbírnak +60%-ot stabilan.
Ha mondjuk 550 paci körül lett volna akkor aztmondom ok, hogy szétesik 20 verseny után a gyári motor.
Akkor se AFR monitoring se EGT kijelzés, se semmi nem volt az autóban?
Én speciel nem viselném el ha az egymillió forint feletti vételárú motorom működéséről semmit nem tudnék.

Add meg a műhelyed nevét és címét, átvinnénk, hogy tökéletesítsd a rendszert. Very Happy


Nem piszkálódásul írtam amit írtam, ha 3-4 órát rászánsz és feltúrod a komolyabb építői fórumokat (ppf, bimmerforums, stb.) akkor nagyon hamar konstatálni fogod hogy miből mit lehet kihozni.

Senkit nem akartam leszólni (pláne nem titeket mert egyértelmű hogy nem ti csináltátok a motort, Lakytól tudom hogy kompletten vette és csak be lett lógatva), csak durván fura számomra hogy egy nagynevű kit által hajtott motorra (mert a Vortech gyakorlatilag a top elit a centrálkompresszorok piacán, 1 milla körül adnak egy feltöltőt) ami irgalmatlan pénzbe került egy vállrándítással közlöd hogy még jó hogy ennyit kibírt....
Ennek ekkora teljesítményen (gondolom 0.6-nál nagyobb nyomás biztos nem volt, mert ha igen az nem 400 paci) több szezont kellene mennie véleményem szerint!
A lerázós beszólásodra pedig nemhiszem hogy bármivel is rászolgáltam volna.

Nem akartalak én lerázni, ez egy szabad fórum. Smile
Ezeknek a BMW gyári motoroknak minden verseny ajándék, még szívóban is, nemhogy feltöltve. Több szezon, hol élsz te. Nézz szét a szomszéd turbós fórumon, ott sokan örülnének ennyi versenykilométernek, mint amit Laky ment, pedig Turboá sem ma kezdte, de csodálkoznék, ha bevállalna egy garantáltan több szezont kibíró stabil 500 lóerős motort. Valami mindíg szétesik, idő kérdése. Biztos vagyok benne, hogy te nem építessz motorokat, ha így beszélsz.


Ámen, éljen a szabad fórum Smile
Nem tévedsz, nem építek motorokat.
Viszont szerintem keversz valamit, én jelen pillanatban nem! épített motorról beszélek.
Laky motorján egy nagynevű cég rettentesen drága kittje van, amivel szemben szerintem komoly elvárások várhatóak, nagyjából akkorák mint egy gyári motorral szemben.
Dinan, ESS például 1-2 év garival adja a kittjeit, a Vortech sem olcsóbb egy fityinggel sem, gondolom nem is lenne szabad ócskábbnak lennie.
Nemtudom te milyen motorokra gondolsz, de a gyári M-es motorok pl. nemigazán hullanak driftben, Alpinák is elég jól bírják.
Tudtommal Martinák Feri autója is lenyomta ezt a szezont gond nélkül, de javítsatok ha tévedek.
Turboát egyébként ne keverjük ide, ők dragra gyúrnak aminek semmi köze a drifthez és az ottani terhelésekhez, nem összehasonlítható a kettő.

Egy szó mint száz, az hogy mennyit bír egy épített motor ami 2 literből tud 240-250 lóerőt, vagy egy 500 lovas 2 liter körüli turbó (vagy 300 de 700Nm nyomatékkal, lásd rally), az bizony sajnos igen kevés versenykilóméter, ezt bárhol bármikor aláírom neked.
Számomra ezt jelenti az épített motor.

Driftben viszont sokan mennek gyári M, Alpina, vagy sima motorokkal, ezek azért igen becsületesen bírják a kiképzést.
Laky motorját pedig az utóbbi kategóriába sorolom, ezért furcsállom hogy szétesett, illetve azt hogy ezt normálisnak nevezed.
Valószínűleg itt van a pont ahol elbeszélünk egymás mellett Smile


Sajnos Feri motorja is megadta magat utobb, igaz, szvsz komoly emberi hanyagsag volt az oka.
A 20 eves hasznalt cuccok hegyezese nem egy eletbiztositas, meg ha minden a helyen is van, anyagfaradas, stb... Ha a hatarokat keressuk, neha megtalaljuk, csak nem mindig ott, ahol vartuk Smile

Egyebkent, ezen a forumon (es magyarorszagon altalaban, meg sokszor mashol is) nem divat a szethullasokrol beszelni. Mindenki csak a sikersztorikat irja ide, amikor szetrepul valami, akkor nagy kuss van, vagy jon a fal szoveg, hogy "fejlesztunk"...
Itt ez a divat, tisztelet a kivetelnek.


   3215    2005.06.08. 14:21
.joco.
2008.10.08. 10:33   






m3dtm írta:
Kedves sixday!
Arra esetleg nem gondoltál,hogy a Német aki annak idején csinéltatta a motort(Laky féle)az már eleve használt motorra rakatta a feltöltőt!? És mondjuk mielőtt Lakyhoz került kinyomta a szemét az Autobhanon?!
Sztem sokat kibirt idáig is!!Meg lehet hogy olcsón orvosolható!!!
Na ennyi. Very Happy

Igazad van Cigi, ez egy 13 éves, minimum 200e km futott motor, amivel bevallottan Porschékkel versenyeztek, és jó párszor megnézték a végsebességét mielőtt belekerült az e30-ba. Darabokra esésről nem beszélhetünk, mert még megnyert vele két eb-futamot, és az olajfogyasztása miatt lett szétszedve. Miért nem a BMW céget szidod Sixday ők gyártották a motort,igaz nem erre...Szerintem nézegesd tovább a külföldi fórumokat, ott soha nem esik szét semmilyen motor, legalábbis nem kötik az orrodra. Kacsint


Monor    175    2005.10.19. 20:00
m3dtm
2008.10.08. 10:12   






Kedves sixday!
Arra esetleg nem gondoltál,hogy a Német aki annak idején csinéltatta a motort(Laky féle)az már eleve használt motorra rakatta a feltöltőt!? És mondjuk mielőtt Lakyhoz került kinyomta a szemét az Autobhanon?!
Sztem sokat kibirt idáig is!!Meg lehet hogy olcsón orvosolható!!!
Na ennyi. Very Happy


   186    2007.11.21. 11:35
sixday
2008.10.08. 09:09   






.joco. írta:
Hexer írta:
sixday írta:
Ámen, éljen a szabad fórum Smile
Nem tévedsz, nem építek motorokat.
Viszont szerintem keversz valamit, én jelen pillanatban nem! épített motorról beszélek.
Laky motorján egy nagynevű cég rettentesen drága kittje van, amivel szemben szerintem komoly elvárások várhatóak, nagyjából akkorák mint egy gyári motorral szemben.
Dinan, ESS például 1-2 év garival adja a kittjeit, a Vortech sem olcsóbb egy fityinggel sem, gondolom nem is lenne szabad ócskábbnak lennie.
Nemtudom te milyen motorokra gondolsz, de a gyári M-es motorok pl. nemigazán hullanak driftben, Alpinák is elég jól bírják.
Tudtommal Martinák Feri autója is lenyomta ezt a szezont gond nélkül, de javítsatok ha tévedek.
Turboát egyébként ne keverjük ide, ők dragra gyúrnak aminek semmi köze a drifthez és az ottani terhelésekhez, nem összehasonlítható a kettő.

Egy szó mint száz, az hogy mennyit bír egy épített motor ami 2 literből tud 240-250 lóerőt, vagy egy 500 lovas 2 liter körüli turbó (vagy 300 de 700Nm nyomatékkal, lásd rally), az bizony sajnos igen kevés versenykilóméter, ezt bárhol bármikor aláírom neked.
Számomra ezt jelenti az épített motor.

Driftben viszont sokan mennek gyári M, Alpina, vagy sima motorokkal, ezek azért igen becsületesen bírják a kiképzést.
Laky motorját pedig az utóbbi kategóriába sorolom, ezért furcsállom hogy szétesett, illetve azt hogy ezt normálisnak nevezed.
Valószínűleg itt van a pont ahol elbeszélünk egymás mellett Smile


Belekotnyeleskedek a nem szabad.
Ha nem tevedek a motor gyari, csak ra lett buggyesztve egy kompreszor es egy progi, mit varsz ettol?
Koh eltorte az M5-ost a kompreszorral fel ev alatt, Kerenyi M5-je is feladta ell az utlso versenyen...
Mas feltoltos motorokkal is volt problema a driftben.
Egy utcai motort arra terveznek hogy kibirjon 200-300e km-t, nem tudom melyik birna full gazon, tiltasig porgetve es meg feltoltve is (legyen akar 0.5bar) egy egesz szezont. Ha jol emlekszem a tavaj hullotak a V8-ak, most is 2-en vannak az elmenok kozt ilyennel, abbol egyik alpina.

Ha az hogy egy neves tuner kitje van rajta azt kell jelentse hogy egy eletre biztositott a motorod akkor csatlakozok az elotemm szolohoz: alomvilagban elsz. Foleg nem versenycelra, utcan mas, ott 50-100.000 km-nek felel meg egy szezonnyi gyepalas, vagy meg annal is tobb.

Az meg egy total 10. rangu dolog hogy 1 millaba kerult a cucc...hogy sokan a forumon egy egesz autot vesznek es tuningolnak ennyiert megint mas tema...nem ezekhez a zsebekhez szabjak az arakat.

Egy versenyauto loerejet a penztarca szabja meg, van ahol versenyenkent ujraepitik, ott egy szezon 10-15millaba kerul minimum, van ahol evente, ott 1-2millat kell csak motorra szanni evente hogy meglegyen a literenkent 100-120 paci (lehet szivo vagy feltoltos is). Versenyzes penzbe kerul, nem utcai bohozkodas vagy tombhaz mogotti motorhaz nyitogatas...

Na erről van szó. Cheers


Hát uraim, akkor ezennel azthiszem lezárhatjuk a kérdést.
Én változatlanul nem hiszek abban hogy ha előkapjuk a verseny szót akkor azonnal teljesen jogos és érthető lesz az hogy a milliós kittel szerelt milliós motornak egy szezon után darabokra törik a belseje. Laky motorja messze nem volt versenymotornak nevezhető amire évente rá kellene önteni egy valag pénzt, mert annyira ki van hegyezve.
Ha 550-600 lovas lett volna az a moci akkor egy szavam se lenne hogy behalt. Sőt.
De ez max. egy moderate tuning volt, neves alkatrészekkel, minimum megkérdőjelezném hogy miért esett szét ilyen csúnyán, és nem mondanám azt hogy teljesen természetes.
Csupán ez nem tiszta számomra.
Peace.


Budapest    1018    2006.10.05. 11:02
.joco.
2008.10.08. 07:35   






Hexer írta:
sixday írta:
Ámen, éljen a szabad fórum Smile
Nem tévedsz, nem építek motorokat.
Viszont szerintem keversz valamit, én jelen pillanatban nem! épített motorról beszélek.
Laky motorján egy nagynevű cég rettentesen drága kittje van, amivel szemben szerintem komoly elvárások várhatóak, nagyjából akkorák mint egy gyári motorral szemben.
Dinan, ESS például 1-2 év garival adja a kittjeit, a Vortech sem olcsóbb egy fityinggel sem, gondolom nem is lenne szabad ócskábbnak lennie.
Nemtudom te milyen motorokra gondolsz, de a gyári M-es motorok pl. nemigazán hullanak driftben, Alpinák is elég jól bírják.
Tudtommal Martinák Feri autója is lenyomta ezt a szezont gond nélkül, de javítsatok ha tévedek.
Turboát egyébként ne keverjük ide, ők dragra gyúrnak aminek semmi köze a drifthez és az ottani terhelésekhez, nem összehasonlítható a kettő.

Egy szó mint száz, az hogy mennyit bír egy épített motor ami 2 literből tud 240-250 lóerőt, vagy egy 500 lovas 2 liter körüli turbó (vagy 300 de 700Nm nyomatékkal, lásd rally), az bizony sajnos igen kevés versenykilóméter, ezt bárhol bármikor aláírom neked.
Számomra ezt jelenti az épített motor.

Driftben viszont sokan mennek gyári M, Alpina, vagy sima motorokkal, ezek azért igen becsületesen bírják a kiképzést.
Laky motorját pedig az utóbbi kategóriába sorolom, ezért furcsállom hogy szétesett, illetve azt hogy ezt normálisnak nevezed.
Valószínűleg itt van a pont ahol elbeszélünk egymás mellett Smile


Belekotnyeleskedek a nem szabad.
Ha nem tevedek a motor gyari, csak ra lett buggyesztve egy kompreszor es egy progi, mit varsz ettol?
Koh eltorte az M5-ost a kompreszorral fel ev alatt, Kerenyi M5-je is feladta ell az utlso versenyen...
Mas feltoltos motorokkal is volt problema a driftben.
Egy utcai motort arra terveznek hogy kibirjon 200-300e km-t, nem tudom melyik birna full gazon, tiltasig porgetve es meg feltoltve is (legyen akar 0.5bar) egy egesz szezont. Ha jol emlekszem a tavaj hullotak a V8-ak, most is 2-en vannak az elmenok kozt ilyennel, abbol egyik alpina.

Ha az hogy egy neves tuner kitje van rajta azt kell jelentse hogy egy eletre biztositott a motorod akkor csatlakozok az elotemm szolohoz: alomvilagban elsz. Foleg nem versenycelra, utcan mas, ott 50-100.000 km-nek felel meg egy szezonnyi gyepalas, vagy meg annal is tobb.

Az meg egy total 10. rangu dolog hogy 1 millaba kerult a cucc...hogy sokan a forumon egy egesz autot vesznek es tuningolnak ennyiert megint mas tema...nem ezekhez a zsebekhez szabjak az arakat.

Egy versenyauto loerejet a penztarca szabja meg, van ahol versenyenkent ujraepitik, ott egy szezon 10-15millaba kerul minimum, van ahol evente, ott 1-2millat kell csak motorra szanni evente hogy meglegyen a literenkent 100-120 paci (lehet szivo vagy feltoltos is). Versenyzes penzbe kerul, nem utcai bohozkodas vagy tombhaz mogotti motorhaz nyitogatas...

Na erről van szó. Cheers


Monor    175    2005.10.19. 20:00
Hexer
2008.10.07. 23:39   






sixday írta:
Ámen, éljen a szabad fórum Smile
Nem tévedsz, nem építek motorokat.
Viszont szerintem keversz valamit, én jelen pillanatban nem! épített motorról beszélek.
Laky motorján egy nagynevű cég rettentesen drága kittje van, amivel szemben szerintem komoly elvárások várhatóak, nagyjából akkorák mint egy gyári motorral szemben.
Dinan, ESS például 1-2 év garival adja a kittjeit, a Vortech sem olcsóbb egy fityinggel sem, gondolom nem is lenne szabad ócskábbnak lennie.
Nemtudom te milyen motorokra gondolsz, de a gyári M-es motorok pl. nemigazán hullanak driftben, Alpinák is elég jól bírják.
Tudtommal Martinák Feri autója is lenyomta ezt a szezont gond nélkül, de javítsatok ha tévedek.
Turboát egyébként ne keverjük ide, ők dragra gyúrnak aminek semmi köze a drifthez és az ottani terhelésekhez, nem összehasonlítható a kettő.

Egy szó mint száz, az hogy mennyit bír egy épített motor ami 2 literből tud 240-250 lóerőt, vagy egy 500 lovas 2 liter körüli turbó (vagy 300 de 700Nm nyomatékkal, lásd rally), az bizony sajnos igen kevés versenykilóméter, ezt bárhol bármikor aláírom neked.
Számomra ezt jelenti az épített motor.

Driftben viszont sokan mennek gyári M, Alpina, vagy sima motorokkal, ezek azért igen becsületesen bírják a kiképzést.
Laky motorját pedig az utóbbi kategóriába sorolom, ezért furcsállom hogy szétesett, illetve azt hogy ezt normálisnak nevezed.
Valószínűleg itt van a pont ahol elbeszélünk egymás mellett Smile


Belekotnyeleskedek a nem szabad.
Ha nem tevedek a motor gyari, csak ra lett buggyesztve egy kompreszor es egy progi, mit varsz ettol?
Koh eltorte az M5-ost a kompreszorral fel ev alatt, Kerenyi M5-je is feladta ell az utlso versenyen...
Mas feltoltos motorokkal is volt problema a driftben.
Egy utcai motort arra terveznek hogy kibirjon 200-300e km-t, nem tudom melyik birna full gazon, tiltasig porgetve es meg feltoltve is (legyen akar 0.5bar) egy egesz szezont. Ha jol emlekszem a tavaj hullotak a V8-ak, most is 2-en vannak az elmenok kozt ilyennel, abbol egyik alpina.

Ha az hogy egy neves tuner kitje van rajta azt kell jelentse hogy egy eletre biztositott a motorod akkor csatlakozok az elotemm szolohoz: alomvilagban elsz. Foleg nem versenycelra, utcan mas, ott 50-100.000 km-nek felel meg egy szezonnyi gyepalas, vagy meg annal is tobb.

Az meg egy total 10. rangu dolog hogy 1 millaba kerult a cucc...hogy sokan a forumon egy egesz autot vesznek es tuningolnak ennyiert megint mas tema...nem ezekhez a zsebekhez szabjak az arakat.

Egy versenyauto loerejet a penztarca szabja meg, van ahol versenyenkent ujraepitik, ott egy szezon 10-15millaba kerul minimum, van ahol evente, ott 1-2millat kell csak motorra szanni evente hogy meglegyen a literenkent 100-120 paci (lehet szivo vagy feltoltos is). Versenyzes penzbe kerul, nem utcai bohozkodas vagy tombhaz mogotti motorhaz nyitogatas...


Simplicity is the ultimate sophistication...

   1080    2007.03.10. 17:40
sixday
2008.10.07. 22:59   






.joco. írta:
sixday írta:
.joco. írta:
sixday írta:
.joco. írta:
sixday írta:
.joco. írta:
BSR Imi írta:
V8 kompresszor??? Surprised

Az. Pedig teherautókat nem is szoktunk vállalni... Very Happy


Csúnyán ki is nyírta a motort a kompresszor. Sad
Lehet tudni hogy mivel volt vezérelve a motor?

Kb: 20 verseny volt benne, 400le feletti teljesítménnyel ez nem rossz szerintem. Nem magyarországi a program, komplett Vortech szett van a motoron, valószínűleg ezért is bírja a gyűrődést.


Háááát, ha nemharagszol vitatkoznék.
286-ból 400 nem olyan hűha, tudomásom szerint a bmw hengerenkénti 4 szelepes motorok gyári állapotban elbírnak +60%-ot stabilan.
Ha mondjuk 550 paci körül lett volna akkor aztmondom ok, hogy szétesik 20 verseny után a gyári motor.
Akkor se AFR monitoring se EGT kijelzés, se semmi nem volt az autóban?
Én speciel nem viselném el ha az egymillió forint feletti vételárú motorom működéséről semmit nem tudnék.

Add meg a műhelyed nevét és címét, átvinnénk, hogy tökéletesítsd a rendszert. Very Happy


Nem piszkálódásul írtam amit írtam, ha 3-4 órát rászánsz és feltúrod a komolyabb építői fórumokat (ppf, bimmerforums, stb.) akkor nagyon hamar konstatálni fogod hogy miből mit lehet kihozni.

Senkit nem akartam leszólni (pláne nem titeket mert egyértelmű hogy nem ti csináltátok a motort, Lakytól tudom hogy kompletten vette és csak be lett lógatva), csak durván fura számomra hogy egy nagynevű kit által hajtott motorra (mert a Vortech gyakorlatilag a top elit a centrálkompresszorok piacán, 1 milla körül adnak egy feltöltőt) ami irgalmatlan pénzbe került egy vállrándítással közlöd hogy még jó hogy ennyit kibírt....
Ennek ekkora teljesítményen (gondolom 0.6-nál nagyobb nyomás biztos nem volt, mert ha igen az nem 400 paci) több szezont kellene mennie véleményem szerint!
A lerázós beszólásodra pedig nemhiszem hogy bármivel is rászolgáltam volna.

Nem akartalak én lerázni, ez egy szabad fórum. Smile
Ezeknek a BMW gyári motoroknak minden verseny ajándék, még szívóban is, nemhogy feltöltve. Több szezon, hol élsz te. Nézz szét a szomszéd turbós fórumon, ott sokan örülnének ennyi versenykilométernek, mint amit Laky ment, pedig Turboá sem ma kezdte, de csodálkoznék, ha bevállalna egy garantáltan több szezont kibíró stabil 500 lóerős motort. Valami mindíg szétesik, idő kérdése. Biztos vagyok benne, hogy te nem építessz motorokat, ha így beszélsz.


Ámen, éljen a szabad fórum Smile
Nem tévedsz, nem építek motorokat.
Viszont szerintem keversz valamit, én jelen pillanatban nem! épített motorról beszélek.
Laky motorján egy nagynevű cég rettentesen drága kittje van, amivel szemben szerintem komoly elvárások várhatóak, nagyjából akkorák mint egy gyári motorral szemben.
Dinan, ESS például 1-2 év garival adja a kittjeit, a Vortech sem olcsóbb egy fityinggel sem, gondolom nem is lenne szabad ócskábbnak lennie.
Nemtudom te milyen motorokra gondolsz, de a gyári M-es motorok pl. nemigazán hullanak driftben, Alpinák is elég jól bírják.
Tudtommal Martinák Feri autója is lenyomta ezt a szezont gond nélkül, de javítsatok ha tévedek.
Turboát egyébként ne keverjük ide, ők dragra gyúrnak aminek semmi köze a drifthez és az ottani terhelésekhez, nem összehasonlítható a kettő.

Egy szó mint száz, az hogy mennyit bír egy épített motor ami 2 literből tud 240-250 lóerőt, vagy egy 500 lovas 2 liter körüli turbó (vagy 300 de 700Nm nyomatékkal, lásd rally), az bizony sajnos igen kevés versenykilóméter, ezt bárhol bármikor aláírom neked.
Számomra ezt jelenti az épített motor.

Driftben viszont sokan mennek gyári M, Alpina, vagy sima motorokkal, ezek azért igen becsületesen bírják a kiképzést.
Laky motorját pedig az utóbbi kategóriába sorolom, ezért furcsállom hogy szétesett, illetve azt hogy ezt normálisnak nevezed.
Valószínűleg itt van a pont ahol elbeszélünk egymás mellett Smile


Budapest    1018    2006.10.05. 11:02
.joco.
2008.10.07. 22:22   






sixday írta:
.joco. írta:
sixday írta:
.joco. írta:
sixday írta:
.joco. írta:
BSR Imi írta:
V8 kompresszor??? Surprised

Az. Pedig teherautókat nem is szoktunk vállalni... Very Happy


Csúnyán ki is nyírta a motort a kompresszor. Sad
Lehet tudni hogy mivel volt vezérelve a motor?

Kb: 20 verseny volt benne, 400le feletti teljesítménnyel ez nem rossz szerintem. Nem magyarországi a program, komplett Vortech szett van a motoron, valószínűleg ezért is bírja a gyűrődést.


Háááát, ha nemharagszol vitatkoznék.
286-ból 400 nem olyan hűha, tudomásom szerint a bmw hengerenkénti 4 szelepes motorok gyári állapotban elbírnak +60%-ot stabilan.
Ha mondjuk 550 paci körül lett volna akkor aztmondom ok, hogy szétesik 20 verseny után a gyári motor.
Akkor se AFR monitoring se EGT kijelzés, se semmi nem volt az autóban?
Én speciel nem viselném el ha az egymillió forint feletti vételárú motorom működéséről semmit nem tudnék.

Add meg a műhelyed nevét és címét, átvinnénk, hogy tökéletesítsd a rendszert. Very Happy


Nem piszkálódásul írtam amit írtam, ha 3-4 órát rászánsz és feltúrod a komolyabb építői fórumokat (ppf, bimmerforums, stb.) akkor nagyon hamar konstatálni fogod hogy miből mit lehet kihozni.

Senkit nem akartam leszólni (pláne nem titeket mert egyértelmű hogy nem ti csináltátok a motort, Lakytól tudom hogy kompletten vette és csak be lett lógatva), csak durván fura számomra hogy egy nagynevű kit által hajtott motorra (mert a Vortech gyakorlatilag a top elit a centrálkompresszorok piacán, 1 milla körül adnak egy feltöltőt) ami irgalmatlan pénzbe került egy vállrándítással közlöd hogy még jó hogy ennyit kibírt....
Ennek ekkora teljesítményen (gondolom 0.6-nál nagyobb nyomás biztos nem volt, mert ha igen az nem 400 paci) több szezont kellene mennie véleményem szerint!
A lerázós beszólásodra pedig nemhiszem hogy bármivel is rászolgáltam volna.

Nem akartalak én lerázni, ez egy szabad fórum. Smile
Ezeknek a BMW gyári motoroknak minden verseny ajándék, még szívóban is, nemhogy feltöltve. Több szezon, hol élsz te. Nézz szét a szomszéd turbós fórumon, ott sokan örülnének ennyi versenykilométernek, mint amit Laky ment, pedig Turboá sem ma kezdte, de csodálkoznék, ha bevállalna egy garantáltan több szezont kibíró stabil 500 lóerős motort. Valami mindíg szétesik, idő kérdése. Biztos vagyok benne, hogy te nem építessz motorokat, ha így beszélsz.


Monor    175    2005.10.19. 20:00
sixday
2008.10.07. 21:56   






.joco. írta:
sixday írta:
.joco. írta:
sixday írta:
.joco. írta:
BSR Imi írta:
V8 kompresszor??? Surprised

Az. Pedig teherautókat nem is szoktunk vállalni... Very Happy


Csúnyán ki is nyírta a motort a kompresszor. Sad
Lehet tudni hogy mivel volt vezérelve a motor?

Kb: 20 verseny volt benne, 400le feletti teljesítménnyel ez nem rossz szerintem. Nem magyarországi a program, komplett Vortech szett van a motoron, valószínűleg ezért is bírja a gyűrődést.


Háááát, ha nemharagszol vitatkoznék.
286-ból 400 nem olyan hűha, tudomásom szerint a bmw hengerenkénti 4 szelepes motorok gyári állapotban elbírnak +60%-ot stabilan.
Ha mondjuk 550 paci körül lett volna akkor aztmondom ok, hogy szétesik 20 verseny után a gyári motor.
Akkor se AFR monitoring se EGT kijelzés, se semmi nem volt az autóban?
Én speciel nem viselném el ha az egymillió forint feletti vételárú motorom működéséről semmit nem tudnék.

Add meg a műhelyed nevét és címét, átvinnénk, hogy tökéletesítsd a rendszert. Very Happy


Nem piszkálódásul írtam amit írtam, ha 3-4 órát rászánsz és feltúrod a komolyabb építői fórumokat (ppf, bimmerforums, stb.) akkor nagyon hamar konstatálni fogod hogy miből mit lehet kihozni.

Senkit nem akartam leszólni (pláne nem titeket mert egyértelmű hogy nem ti csináltátok a motort, Lakytól tudom hogy kompletten vette és csak be lett lógatva), csak durván fura számomra hogy egy nagynevű kit által hajtott motorra (mert a Vortech gyakorlatilag a top elit a centrálkompresszorok piacán, 1 milla körül adnak egy feltöltőt) ami irgalmatlan pénzbe került egy vállrándítással közlöd hogy még jó hogy ennyit kibírt....
Ennek ekkora teljesítményen (gondolom 0.6-nál nagyobb nyomás biztos nem volt, mert ha igen az nem 400 paci) több szezont kellene mennie véleményem szerint!
A lerázós beszólásodra pedig nemhiszem hogy bármivel is rászolgáltam volna.


Budapest    1018    2006.10.05. 11:02
gnagy e21
2008.10.07. 21:25   






.joco. írta:
sixday írta:
.joco. írta:
sixday írta:
.joco. írta:
BSR Imi írta:
V8 kompresszor??? Surprised

Az. Pedig teherautókat nem is szoktunk vállalni... Very Happy


Csúnyán ki is nyírta a motort a kompresszor. Sad
Lehet tudni hogy mivel volt vezérelve a motor?

Kb: 20 verseny volt benne, 400le feletti teljesítménnyel ez nem rossz szerintem. Nem magyarországi a program, komplett Vortech szett van a motoron, valószínűleg ezért is bírja a gyűrődést.


Háááát, ha nemharagszol vitatkoznék.
286-ból 400 nem olyan hűha, tudomásom szerint a bmw hengerenkénti 4 szelepes motorok gyári állapotban elbírnak +60%-ot stabilan.
Ha mondjuk 550 paci körül lett volna akkor aztmondom ok, hogy szétesik 20 verseny után a gyári motor.
Akkor se AFR monitoring se EGT kijelzés, se semmi nem volt az autóban?
Én speciel nem viselném el ha az egymillió forint feletti vételárú motorom működéséről semmit nem tudnék.

Add meg a műhelyed nevét és címét, átvinnénk, hogy tökéletesítsd a rendszert. Very Happy



http://www.jimmy540i.com/performance.htm


Magyarország    260    2005.09.30. 22:28
.joco.
2008.10.07. 20:49   






sixday írta:
.joco. írta:
sixday írta:
.joco. írta:
BSR Imi írta:
V8 kompresszor??? Surprised

Az. Pedig teherautókat nem is szoktunk vállalni... Very Happy


Csúnyán ki is nyírta a motort a kompresszor. Sad
Lehet tudni hogy mivel volt vezérelve a motor?

Kb: 20 verseny volt benne, 400le feletti teljesítménnyel ez nem rossz szerintem. Nem magyarországi a program, komplett Vortech szett van a motoron, valószínűleg ezért is bírja a gyűrődést.


Háááát, ha nemharagszol vitatkoznék.
286-ból 400 nem olyan hűha, tudomásom szerint a bmw hengerenkénti 4 szelepes motorok gyári állapotban elbírnak +60%-ot stabilan.
Ha mondjuk 550 paci körül lett volna akkor aztmondom ok, hogy szétesik 20 verseny után a gyári motor.
Akkor se AFR monitoring se EGT kijelzés, se semmi nem volt az autóban?
Én speciel nem viselném el ha az egymillió forint feletti vételárú motorom működéséről semmit nem tudnék.

Add meg a műhelyed nevét és címét, átvinnénk, hogy tökéletesítsd a rendszert. Very Happy


Monor    175    2005.10.19. 20:00
sixday
2008.10.07. 20:38   






.joco. írta:
sixday írta:
.joco. írta:
BSR Imi írta:
V8 kompresszor??? Surprised

Az. Pedig teherautókat nem is szoktunk vállalni... Very Happy


Csúnyán ki is nyírta a motort a kompresszor. Sad
Lehet tudni hogy mivel volt vezérelve a motor?

Kb: 20 verseny volt benne, 400le feletti teljesítménnyel ez nem rossz szerintem. Nem magyarországi a program, komplett Vortech szett van a motoron, valószínűleg ezért is bírja a gyűrődést.


Háááát, ha nemharagszol vitatkoznék.
286-ból 400 nem olyan hűha, tudomásom szerint a bmw hengerenkénti 4 szelepes motorok gyári állapotban elbírnak +60%-ot stabilan.
Ha mondjuk 550 paci körül lett volna akkor aztmondom ok, hogy szétesik 20 verseny után a gyári motor.
Akkor se AFR monitoring se EGT kijelzés, se semmi nem volt az autóban?
Én speciel nem viselném el ha az egymillió forint feletti vételárú motorom működéséről semmit nem tudnék.


Budapest    1018    2006.10.05. 11:02
.joco.
2008.10.07. 20:23   






sixday írta:
.joco. írta:
BSR Imi írta:
V8 kompresszor??? Surprised

Az. Pedig teherautókat nem is szoktunk vállalni... Very Happy


Csúnyán ki is nyírta a motort a kompresszor. Sad
Lehet tudni hogy mivel volt vezérelve a motor?

Kb: 20 verseny volt benne, 400le feletti teljesítménnyel ez nem rossz szerintem. Nem magyarországi a program, komplett Vortech szett van a motoron, valószínűleg ezért is bírja a gyűrődést.


Monor    175    2005.10.19. 20:00
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  3 / 4 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4  Következő
Tartalomjegyzék  »   Projektek - VERSENYAUTÓK

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére