POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
2 / 4 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - VERSENYAUTÓK  »   Compact versenyautó- Tóth szerviz

ZSOSZ
2009.05.23. 05:04   






gnagy e21 írta:
Ki programozta fel az autót?

Én az egyik VEMS beépitő guru udvarán láttam még tavasszal egy fényképen.......... Confused


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3326    2007.01.19. 13:46
gnagy e21
2009.05.22. 22:44   






.joco. írta:
sixday írta:
m3dtm írta:
Turboá írta:
m3dtm írta:
Lezárnám a vitát! A motor Münchenben készült,a kompresszort a Vortech rakta rá valamikor réges régen!Most 2008 októberében kis hazánkban szétesett!
Most a jocoék összerakják,és utána mindenki várja ki mi lessz!
Ha nem lessz jó,Akkor majd lehet OKOSKODNI!!!


Itt semmiféle vita nincs, ez egy szakmai nyilt beszélgetés, remélhetőleg mindannyiunk javára.
Ha nem publikus a dolog akkor elnézést a téma feszegetése miatt.
A jószándék ,és az érdeklődés beszélt belőlem.
Smile

Igazából Sixdays-nek irtam Very Happy


Igazából ugyanazt kérdeztem és próbáltam megtudakolni normális hangnemben amit Turboá írt.
Amit kaptam az lerázás, beszólás és vélemény hogy okoskodom, mivel nekem nincs nevem és nem építek motorokat.
De ha Turboá kérdezi ugyanazt amit én akkor az ok.
Azthiszem erre szükségtelen bármit mondanom a továbbiakban.


Sixday! Halgatva többek között a te véleményedre, Laky Vems-et rakatott az új motorra, mivel a régi nem bírta a kiképzést, és 20-30 verseny után szétesett.
Vortech program helyett Vems, most már látszik a kipuf. hőmérséklet, lambda jel, minden nagyon jó, kivéve, hogy egy versenyt bírt.
Szerintem 5%-át se ment mint a régi motor.



Itt egy dugó.
Csak azért írtam mert felháborodtál, mi az hogy csak egy 1-2 évet bír egy versenymotor, és miért nem teszünk ellene valamit.
Laky tett, ráköltött pár százezret az új vezérlésre, kidobott egy rakat Motult az állandó benzinesedés miatt, és itt az eredmény 1 versenyhétvége után motorcsere. Sad


Ki programozta fel az autót?


Magyarország    260    2005.09.30. 22:28
.joco.
2009.05.22. 19:34   






sixday írta:
m3dtm írta:
Turboá írta:
m3dtm írta:
Lezárnám a vitát! A motor Münchenben készült,a kompresszort a Vortech rakta rá valamikor réges régen!Most 2008 októberében kis hazánkban szétesett!
Most a jocoék összerakják,és utána mindenki várja ki mi lessz!
Ha nem lessz jó,Akkor majd lehet OKOSKODNI!!!


Itt semmiféle vita nincs, ez egy szakmai nyilt beszélgetés, remélhetőleg mindannyiunk javára.
Ha nem publikus a dolog akkor elnézést a téma feszegetése miatt.
A jószándék ,és az érdeklődés beszélt belőlem.
Smile

Igazából Sixdays-nek irtam Very Happy


Igazából ugyanazt kérdeztem és próbáltam megtudakolni normális hangnemben amit Turboá írt.
Amit kaptam az lerázás, beszólás és vélemény hogy okoskodom, mivel nekem nincs nevem és nem építek motorokat.
De ha Turboá kérdezi ugyanazt amit én akkor az ok.
Azthiszem erre szükségtelen bármit mondanom a továbbiakban.


Sixday! Halgatva többek között a te véleményedre, Laky Vems-et rakatott az új motorra, mivel a régi nem bírta a kiképzést, és 20-30 verseny után szétesett.
Vortech program helyett Vems, most már látszik a kipuf. hőmérséklet, lambda jel, minden nagyon jó, kivéve, hogy egy versenyt bírt.
Szerintem 5%-át se ment mint a régi motor.



Itt egy dugó.
Csak azért írtam mert felháborodtál, mi az hogy csak egy 1-2 évet bír egy versenymotor, és miért nem teszünk ellene valamit.
Laky tett, ráköltött pár százezret az új vezérlésre, kidobott egy rakat Motult az állandó benzinesedés miatt, és itt az eredmény 1 versenyhétvége után motorcsere. Sad


Monor    175    2005.10.19. 20:00
MR. V12
2008.10.09. 19:37   






háromhuszonöt írta:
.joco. írta:
Egyébkén a topic erről a kocsiról szólna.... Surprised






Helló! Kívülről ötös! Peace2 Nyalcsorgato


A szolid V8-tól haladni is fog. Mad


irorszag    214    2008.03.15. 18:31
.joco.
2008.10.09. 18:01   






Turboá írta:
Jocó! Ez nagyonszép. Kacsint Kacsint Kacsint

Kössz! Pofásodik lassan. Dance


Monor    175    2005.10.19. 20:00
Turboá
2008.10.09. 13:33   






Jocó! Ez nagyonszép. Kacsint Kacsint Kacsint


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
háromhuszonöt
2008.10.09. 12:47   






.joco. írta:
Egyébkén a topic erről a kocsiról szólna.... Surprised






Helló! Kívülről ötös! Peace2 Nyalcsorgato


   45    2006.05.07. 20:57
Hexer
2008.10.09. 00:29   






MR. V12 írta:
Üdv.

Azután erdeklödnék,hogy a v8-ban tudomásod szerint alusil,vagy nikasil van e?Hamarosan tőttenék M70-et,amennyire én tudom abba alusil van,meg amennyire tudom az a jobb.A nikasil volt a kakcsibb.Álltalában mi várható utcai használatban az M70 től szerinted?Mi történne,ha az alublokkba tennék kovácsolt dugókat?Megenné a hüvelyt?Kis nyomáson 0.5 bár körül gondolom nagy baja nem lesz,nemrég kitaláltam,hogy szabályoznám a nyomást,ugyértem belülről,bármikor az a kérdés,hogy egy-egy percre,vagy 400méterre kibirna e 1bárt,esetleg többet.....
Meg az is érdekelne,ha nem titok,hogy a V8 is hidrotőkés meddig lehet emelni a fordulatszámot kb?Esetleg ki lehet váltani a tökét valamivel,vagy előfesziteni a rigót egy alátéttel azt kész?
Azért kérdem tőled merthogy alut töltve használtok,van tapasztalatotok.
Köszi.
UI:Aki nem tudná:a komresszorszetthez adott 1-2év garancia nyilvánvalóan NEM a motorra vonatkozik,hanem a kompresszorszettre. Shocked


Bar nem tisztem de nemsokara mi is ilyenbe kezdunk es kutattam egy kicsit.
Alapveton a kovacsolt dugok ugyanugy alubol vagy annak otvozetebol vannak, de kemenysegre nem annyival kemenyebb hogy megegyen barmit is, a gyuruk a kemenyek, kromozott, nikkelezett acel es egyebb megmunkalas amitol nagyon kemeny lesz, de ez sem eheti meg a hengert.
Kompreszoroknal alapvetoen nem szabalyozhato a nyomas, ott a motor fordulatszama adja meg mekkora. Ha nagyobb nyomasra allitod a kompreszort, akkor valahol folyamatosan ki kell engedned a levegot, nem celszeru mert hiaba terheled az egesz rendszert es meg sok loerobe is belekerul.
A fordulatszm novelessel nem lesz erosebba motor, azt altalaban a belso alktareszek kemenysege, altalaban a hajtokarok es fotengely szabja meg.
De mivel a magas fordulatot ki kell szolgalni levegovel ezert a vezermutengely szabja meg altalaban meddig huz a motor, e felett csak kinzod ertelmetlenul.
Hidrotokek altalaban 7-7500 ig jok szoktal lenni altalanosan, meg a fos franciak is.
En eatont, vagyis rotorost tennek, es teszunk is nem centrifugalt, mert annal marad egy kis lag hasonloan a turbohoz.


Simplicity is the ultimate sophistication...

   1080    2007.03.10. 17:40
MR. V12
2008.10.08. 21:03   






Üdv.

Azután erdeklödnék,hogy a v8-ban tudomásod szerint alusil,vagy nikasil van e?Hamarosan tőttenék M70-et,amennyire én tudom abba alusil van,meg amennyire tudom az a jobb.A nikasil volt a kakcsibb.Álltalában mi várható utcai használatban az M70 től szerinted?Mi történne,ha az alublokkba tennék kovácsolt dugókat?Megenné a hüvelyt?Kis nyomáson 0.5 bár körül gondolom nagy baja nem lesz,nemrég kitaláltam,hogy szabályoznám a nyomást,ugyértem belülről,bármikor az a kérdés,hogy egy-egy percre,vagy 400méterre kibirna e 1bárt,esetleg többet.....
Meg az is érdekelne,ha nem titok,hogy a V8 is hidrotőkés meddig lehet emelni a fordulatszámot kb?Esetleg ki lehet váltani a tökét valamivel,vagy előfesziteni a rigót egy alátéttel azt kész?
Azért kérdem tőled merthogy alut töltve használtok,van tapasztalatotok.
Köszi.
UI:Aki nem tudná:a komresszorszetthez adott 1-2év garancia nyilvánvalóan NEM a motorra vonatkozik,hanem a kompresszorszettre. Shocked


irorszag    214    2008.03.15. 18:31
.joco.
2008.10.08. 20:38   






Egyébkén a topic erről a kocsiról szólna.... Surprised







Monor    175    2005.10.19. 20:00
.joco.
2008.10.08. 20:35   






powered írta:
Laky motorja függetlenül attól hogy töltve volt vagy sem jól bírta, és a kompresszor csak előrébbhozta azt ami amúgy is megtörténik egy V8-al. Nem gondolom hogy összeesküvés elméleteket kéne erről szőni. Remélhetőleg a másik ( új ) motor is legalább így, és ennyi ideig fog teljesíteni! Kacsint

Így legyen! Kacsint


Monor    175    2005.10.19. 20:00
powered
2008.10.08. 20:18   






Laky motorja függetlenül attól hogy töltve volt vagy sem jól bírta, és a kompresszor csak előrébbhozta azt ami amúgy is megtörténik egy V8-al. Nem gondolom hogy összeesküvés elméleteket kéne erről szőni. Remélhetőleg a másik ( új ) motor is legalább így, és ennyi ideig fog teljesíteni! Kacsint


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
Hexer
2008.10.08. 19:58   






.joco. írta:
Turboá! Itt le van írva mit tartalmaz a szett:
http://www.gmpperformance.com/index.cfm?PG=detail&PID=114143
A fúvókák Bosch gyártmányúak, de valamiért leszedték róluk a sorozatszámukat. Így nem tudtuk megnézni hirtelen hány köbcentisek. Egyébként 3 év garanciát adnak a cuccra.


Az 0.4 bar...hat ekkora kompreszortol nem olyan sok hogy behaljon, a motor siman kene vigye, mi most teszunk eatont egy V8-ra, majd kap vems-et de ennyit ki kell birjon a motor.

Ez utan szerintem inkabb vems vagy rendes mereseket kellene csinalni, fustgaz es hofok megy egy kopogaserzekelot passzivra bekotni csak logolni egy koron mikor bemelegedett rendesen a motor, ha jol latom akkro ajanlott 98-as benzinnel menni.


Simplicity is the ultimate sophistication...

   1080    2007.03.10. 17:40
powered
2008.10.08. 19:30   






lezsi írta:
erik3_6 írta:
Idézet:
Sajnos Feri motorja is megadta magat utobb, igaz, szvsz komoly emberi hanyagsag volt az oka.


Pontosan mire gondolsz? Mielőtt akik nem voltak ott akármi rosszra is gondolnának![/list]


Ha nem gond, inkabb nem reszleteznem, legalabbis ezen a forumon. Kulonben is, csak az en velemenyem, fabatkat sem er Smile

De mi szeretnénk! Legalábbis engem érdekelne hogy ki volt komolyan hanyag.


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
lezsi
2008.10.08. 17:42   






erik3_6 írta:
Idézet:
Sajnos Feri motorja is megadta magat utobb, igaz, szvsz komoly emberi hanyagsag volt az oka.


Pontosan mire gondolsz? Mielőtt akik nem voltak ott akármi rosszra is gondolnának![/list]


Ha nem gond, inkabb nem reszleteznem, legalabbis ezen a forumon. Kulonben is, csak az en velemenyem, fabatkat sem er Smile


   3215    2005.06.08. 14:21
.joco.
2008.10.08. 17:21   






Turboá! Itt le van írva mit tartalmaz a szett:
http://www.gmpperformance.com/index.cfm?PG=detail&PID=114143
A fúvókák Bosch gyártmányúak, de valamiért leszedték róluk a sorozatszámukat. Így nem tudtuk megnézni hirtelen hány köbcentisek. Egyébként 3 év garanciát adnak a cuccra.


Monor    175    2005.10.19. 20:00
.joco.
2008.10.08. 17:17   






sixday írta:
m3dtm írta:
Turboá írta:
m3dtm írta:
Lezárnám a vitát! A motor Münchenben készült,a kompresszort a Vortech rakta rá valamikor réges régen!Most 2008 októberében kis hazánkban szétesett!
Most a jocoék összerakják,és utána mindenki várja ki mi lessz!
Ha nem lessz jó,Akkor majd lehet OKOSKODNI!!!


Itt semmiféle vita nincs, ez egy szakmai nyilt beszélgetés, remélhetőleg mindannyiunk javára.
Ha nem publikus a dolog akkor elnézést a téma feszegetése miatt.
A jószándék ,és az érdeklődés beszélt belőlem.
Smile

Igazából Sixdays-nek irtam Very Happy


Igazából ugyanazt kérdeztem és próbáltam megtudakolni normális hangnemben amit Turboá írt.
Amit kaptam az lerázás, beszólás és vélemény hogy okoskodom, mivel nekem nincs nevem és nem építek motorokat.
De ha Turboá kérdezi ugyanazt amit én akkor az ok.
Azthiszem erre szükségtelen bármit mondanom a továbbiakban.

Senki nem akart lerázni, csak butaságokat írsz.
Nem fog elmenni egy feltöltött tizenvalahány éves v8 több évadot a magyar drift élvonalában úgy, hogy szinte minden hétvégén versenyen, edzésen, vagy bemutatón van. Szerintem ezt minden autót már látott értelmes ember beláthatja. Turboá is elismeri nincs ilyen szériamotoros BMW Magyarországon.
Biztosan tovább bírná versenycuccokkal, de nem azokkal van összerakva.
Erre mondtam, hogy egészen jól bírta. Tudok én is olyan kocsikat, akár M-es motorral is amit megtöltöttek, és szétesett ennek töredék ideje alatt, csak jól titkolják és te nem tudsz róla, mert nem reklámozzák érthető okokból. Ha tudsz valakit aki ír rá egy vems-et, és 3-4 szezon garanciát vállal a már kétszázezret bőven túlfutott motorra, hogy semmi baja nem lessz, akkor feltétlen szólj, mert engem is érdekel.


Monor    175    2005.10.19. 20:00
erik3_6
2008.10.08. 17:01   






Idézet:
Sajnos Feri motorja is megadta magat utobb, igaz, szvsz komoly emberi hanyagsag volt az oka.


Pontosan mire gondolsz? Mielőtt akik nem voltak ott akármi rosszra is gondolnának![/list]


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
.joco.
2008.10.08. 16:57   






m3dtm írta:
Lezárnám a vitát! A motor Münchenben készült,a kompresszort a Vortech rakta rá valamikor réges régen!Most 2008 októberében kis hazánkban szétesett!
Most a jocoék összerakják,és utána mindenki várja ki mi lessz!
Ha nem lessz jó,Akkor majd lehet OKOSKODNI!!!

Már rég kapott egy másik motort, és olyan rossz a vezérlése, hogy Laky gyorsan meg is nyerte vele a magyar bajnokság pro kategóriájának utolsó versenyét.


Monor    175    2005.10.19. 20:00
sixday
2008.10.08. 16:16   






m3dtm írta:
Turboá írta:
m3dtm írta:
Lezárnám a vitát! A motor Münchenben készült,a kompresszort a Vortech rakta rá valamikor réges régen!Most 2008 októberében kis hazánkban szétesett!
Most a jocoék összerakják,és utána mindenki várja ki mi lessz!
Ha nem lessz jó,Akkor majd lehet OKOSKODNI!!!


Itt semmiféle vita nincs, ez egy szakmai nyilt beszélgetés, remélhetőleg mindannyiunk javára.
Ha nem publikus a dolog akkor elnézést a téma feszegetése miatt.
A jószándék ,és az érdeklődés beszélt belőlem.
Smile

Igazából Sixdays-nek irtam Very Happy


Igazából ugyanazt kérdeztem és próbáltam megtudakolni normális hangnemben amit Turboá írt.
Amit kaptam az lerázás, beszólás és vélemény hogy okoskodom, mivel nekem nincs nevem és nem építek motorokat.
De ha Turboá kérdezi ugyanazt amit én akkor az ok.
Azthiszem erre szükségtelen bármit mondanom a továbbiakban.


Budapest    1018    2006.10.05. 11:02
Turboá
2008.10.08. 15:14   






.joco. írta:
Turboá írta:
lezsi írta:
Ha mar ide is bedugtuk a kepunket, azt kell mondjam, mindenkinek van igazsaga.

A hornyokat a detonacio tori le, errol tudtommal nem sok vita van szakmai szinten. DE mindig van egy leggyengebb pont, legmelegebb/legszegenyebb henger, legnagyobb kompresszio, stb...
Mindig a leggyengebb lancszem fogja megadni magat, es ez nem jelenti azt, hogy a problema nincs a hataron az osszes tobbi hengernel.

A masik fontos szempont az anyagfaradas. Nem veletlenul cserelik egy csomo motorsportban versenyenkent/ciklusonkent az alkatreszeket, van a repuloknek "repult oraja", stb... A femek elfaradnak, es amit egy ideig kibirtak, azt egy ido utan nem.

Szvsz. egy versenymotor vege ritkan az, hogy szetkopik, mint egy utcai, elobb szokott jelentkezni valami a fentiek kozul, de javitsatok ki, ha nem igy van Kacsint




Így van, meg ez nem is egy szétkopott dugattyú.
Valójában nekünk is mindkét motorban 2-2 dugattyú került cserére, tehát általános detonáció volt jelen. Csak ezek értek el leghamarabb a pihentetőbe.
Avval nem értek egyet távolról sem , hogy anyagfáradás.
Lehet egy határértékre hangolt motor esetében , hogy elfáradt, de ez kizárt, mert ha jól tudom akkor ez egy a kompresszorhoz eredetileg adott konfig.
Jocó, légyszi írj egy pár sort a vezérlésről, miféle, adtak-e hozzá másik injektorokat, mennyivel töltik?stb...
Bocs , hogy bepofátlankodtunk, de nagyon érdekelnének a részletek, nekünk is tanulságos lenne. Köfi! Smile Smile

Este küldöm az adatokat! Smile


értem, köszi! Smile


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2008.10.08. 15:13   






m3dtm írta:
Turboá írta:
m3dtm írta:
Lezárnám a vitát! A motor Münchenben készült,a kompresszort a Vortech rakta rá valamikor réges régen!Most 2008 októberében kis hazánkban szétesett!
Most a jocoék összerakják,és utána mindenki várja ki mi lessz!
Ha nem lessz jó,Akkor majd lehet OKOSKODNI!!!


Itt semmiféle vita nincs, ez egy szakmai nyilt beszélgetés, remélhetőleg mindannyiunk javára.
Ha nem publikus a dolog akkor elnézést a téma feszegetése miatt.
A jószándék ,és az érdeklődés beszélt belőlem.
Smile

Igazából Sixdays-nek irtam Very Happy

oks! Smile


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
.joco.
2008.10.08. 14:55   






Turboá írta:
lezsi írta:
Ha mar ide is bedugtuk a kepunket, azt kell mondjam, mindenkinek van igazsaga.

A hornyokat a detonacio tori le, errol tudtommal nem sok vita van szakmai szinten. DE mindig van egy leggyengebb pont, legmelegebb/legszegenyebb henger, legnagyobb kompresszio, stb...
Mindig a leggyengebb lancszem fogja megadni magat, es ez nem jelenti azt, hogy a problema nincs a hataron az osszes tobbi hengernel.

A masik fontos szempont az anyagfaradas. Nem veletlenul cserelik egy csomo motorsportban versenyenkent/ciklusonkent az alkatreszeket, van a repuloknek "repult oraja", stb... A femek elfaradnak, es amit egy ideig kibirtak, azt egy ido utan nem.

Szvsz. egy versenymotor vege ritkan az, hogy szetkopik, mint egy utcai, elobb szokott jelentkezni valami a fentiek kozul, de javitsatok ki, ha nem igy van Kacsint




Így van, meg ez nem is egy szétkopott dugattyú.
Valójában nekünk is mindkét motorban 2-2 dugattyú került cserére, tehát általános detonáció volt jelen. Csak ezek értek el leghamarabb a pihentetőbe.
Avval nem értek egyet távolról sem , hogy anyagfáradás.
Lehet egy határértékre hangolt motor esetében , hogy elfáradt, de ez kizárt, mert ha jól tudom akkor ez egy a kompresszorhoz eredetileg adott konfig.
Jocó, légyszi írj egy pár sort a vezérlésről, miféle, adtak-e hozzá másik injektorokat, mennyivel töltik?stb...
Bocs , hogy bepofátlankodtunk, de nagyon érdekelnének a részletek, nekünk is tanulságos lenne. Köfi! Smile Smile

Este küldöm az adatokat! Smile


Monor    175    2005.10.19. 20:00
m3dtm
2008.10.08. 14:49   






Turboá írta:
m3dtm írta:
Lezárnám a vitát! A motor Münchenben készült,a kompresszort a Vortech rakta rá valamikor réges régen!Most 2008 októberében kis hazánkban szétesett!
Most a jocoék összerakják,és utána mindenki várja ki mi lessz!
Ha nem lessz jó,Akkor majd lehet OKOSKODNI!!!


Itt semmiféle vita nincs, ez egy szakmai nyilt beszélgetés, remélhetőleg mindannyiunk javára.
Ha nem publikus a dolog akkor elnézést a téma feszegetése miatt.
A jószándék ,és az érdeklődés beszélt belőlem.
Smile

Igazából Sixdays-nek irtam Very Happy


   186    2007.11.21. 11:35
Turboá
2008.10.08. 13:18   






m3dtm írta:
Lezárnám a vitát! A motor Münchenben készült,a kompresszort a Vortech rakta rá valamikor réges régen!Most 2008 októberében kis hazánkban szétesett!
Most a jocoék összerakják,és utána mindenki várja ki mi lessz!
Ha nem lessz jó,Akkor majd lehet OKOSKODNI!!!


Itt semmiféle vita nincs, ez egy szakmai nyilt beszélgetés, remélhetőleg mindannyiunk javára.
Ha nem publikus a dolog akkor elnézést a téma feszegetése miatt.
A jószándék ,és az érdeklődés beszélt belőlem.
Smile


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  2 / 4 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4  Következő
Tartalomjegyzék  »   Projektek - VERSENYAUTÓK

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére