POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 4 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3, 4  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - VERSENYAUTÓK  »   Compact versenyautó- Tóth szerviz

cibus
2016.11.14. 12:55   






Helló!
Lenne egy olyan problémám, hogy vettem egy e36ost, van alatta egy 8 lamellás verseny sperr, ami most lett még csak összerakva, mondták , h mivel még elég "nyers", ezért még lehet idő kell neki, míg rendesen összekopik.
Viszont olyat csinál, hogy ha kanyarodom kinyomott kuplunggal, akkor minden oké, ha viszont kis gázzal kanyarodom, akkor recseg ropog, mintha kb egyszer zárna, egyszer nem, és szinte alapjáraton már (!) a belső hátsó kerék is elkezdi magát tolni alászedett kormánynál (kavicson látom, h meg-megforog) és ha finoman indulok akkor rotyog, kicsit rángat is, viszont ha nagyobb gázzal indulok, ha rendesen össze van zárva, vagy direkt megcsúsztatom kanyarban, vagy álló helyből nagy gáz, kuplung le és megfordítom 180ba, akkor semmi hang, semmi rángatás.
És egyenesben is..! Ha megyek és kinyomom a kuplungot, akkor egy tompa fém hang és egy nagyon picit ránt az autó, minimálisat, de érzem, mintha egy pillanatra nyomnék egy kis féket. És kuplungról leszállásról is van azt hiszem ugyan ez.. (szóval mikor kapja a nyomatékot, vagy elveszem tőle) és csak alacsonyabb fordulaton, mikor nagyon normálisan akarok indulni, ha viszont kicsit kipörgetem, akkor meg jó... nem vagyok difi spec, de nem difi gondnak tűnik SZERINTEM, mert akkor búgna, hangja lenne, egyenesben is, MINDIG!!! nem??? :/
valami ötlet esetleg?
köszönöm szépen!


Szigetvár    17    2016.02.01. 11:07
kavics325i
2009.05.29. 21:29   






.joco. írta:
powered írta:
.joco. írta:
powered írta:
A hűtővíz keringetése nélkül, leszabályzási fordulat környékén, szívómotor 0.6- on töltve nem üzemi körülmény, és gyógyszer sincs rá sajnos. Mégegy gondolat: ha ragaszkodunk a tényekhez, azt ne szelektálva tegyük.


Akkor ragaszkodjunk a tényekhez.
Nem akartam felhozni te erőlteted.
Valóban leszakadt a szíj, de persze nem magától, egyszerű oka van: Ráfolyt az olaj mivel a motorból dőlt kifelé ahol csak tudott a törött dugó, meg a sérült blokk miatt.
Tehát először dugótörés, hengerfalkaristolással, utána benzines olaj a szívócsőből, kartergázcsőből, amit persze nem bírt a szíj és leesett.
Akkor már mindegy volt sajnos.

Jó akkor ragaszkodjunk a tényekhez! Tökölön is meg lett rottyantava benne a víz! Szerinted hányszor bírja ki a szamovár üzemmódót a V8? Senki nem mondta hogy ez az elektronika, és a rajta lévő program mindent ki fog bírni!!! Euroringen versenykörülmények között programoztam kopogásérzékelővel, ahogy Tibiszét is, és ha ezt vesszük üzemszerűnek akkor ott jól működött. Érdekes módón Laky nem a korábbi elektronikát szeretné visszatenni, hanem megérti hogy a nagyobb teljesítményhez tartozó nagyobb hőterhelésből adódó problémát kell megoldani. De avatatlan, és kéretlen szakértőként gyorsan diagnosztizálják a problémát. Ha már ezt egy nyilvános fórumon írod, javaslom kérdezd előtte meg a tulajt is, hogy mégis mi a véleménye a dologról. Kacsint


Még mindíg feleslegesen hergeled magad. Csak azért írtam le mi történt, mert mikor tavaly 50-szor ennyi terhelés után felraktam a dugó képét mindenki detonációról rossz programról beszélt.
Le kell cserélni a Vortech-et normális vezérlőre. Akkor senki nem foglalkozott vele mennyit ment, és hogyan.
Most felraktam a friss dugótörést, hogy mégsem csak a programon múlik minden és lehet a régi is jó volt, és csak egyszerűen elfáradt nem bírta a terhelést a dugó ilyen hosszú ideig.
Téged még csak nem is említett senki.
Mégegyszer mondom nem neked írtam, ezekszerint privátba kellett volna.
Legközelebb így lessz!
Lezártam a témát! Very Happy
1 kérdés uraim.Ha ilyen problémát jelent a megfelelő hűtés a motor térben nem lenne jó ha etanolt használnátok benzin helyett?Tudtommal nem terheli úgy a hűtő rendszert mint a benya és ezzel lehetne csalni 1 kicsit a hőfokon...Vagy hülyeség amit kérdeztem???Uraim???? Szemcsis


http://my.opera.com/Almostigriss/blog/2007/01/29/mi-a-magyar

tmiklos    176    2006.11.08. 19:47
zacc
2009.05.27. 21:43   






.joco. írta:
Dawe írta:
powered írta:
Dawe írta:
srácok,olvasom a topicot,de ilyen hiba miért lép fel?
igazábol nem értem,hogy ha a 8 bol nem mindegyik,csak 1 ilyen akkor az hogy lehet?? Confused

Elmondom Dawe mert nem értheted. Ha egy motor vezérlését vems-re cseréled, akkor nem kell bele víz, ha esetleg egy drágább Mo-tec-re, akkor olaj sem. A motor csak és kizárólag programozói hiba miatt megy tönkre. Egy motorból bármekkora teljesítmény akár az alapteljesítmény 2-3 szorosa gyári komponensekkel előcsalogatható, és annak ezt 150 évig ki kell bírnia, mert ha nem akkor a programozó hibázott. Mindenki hülye, aki töltött motorba belevaló alkatrészeket tesz. Ami pedig a legfontosabb: a dugattyúk a V8-ban a világon a legstrapabíróbbak! Smile

bár kicsit szarkasztikus a hangvétel,de megértem hogy kissé fent vagy a plafonon,ugyhogy....
szóval üzemeltetöi baki,de hát ez elöfordul a legjobbakkal is!! Kacsint Kacsint

Nehéz üzemeltetői bakinak nevezni, hacsak nem baj ha siet vele.
A laposszíjat nem olajban futásra tervezték.


Csak egyetlen dolog: a laposszíj még olajosan se esik le ha minden oké körülötte. Tehát nem biztos, hogy az olaj miatt rugta le.
Ha meg olajos akkor csúszik, ha csúszik és olajos akkor füstöl mint a gyárkémény.


B.A.Z.megye    311    2007.01.08. 15:46
veszettkutya
2009.05.25. 17:02   






Egy gondolat.
Ha ezt például Roland programozta volna ,le nem mosta volna magárol hogy programozoi hiba miatt okádott be,mégse írogat ide mint ahogy ez forditva persze nem igy szokott lenni,tehát jobb ha ovatos az ember mielőtt elküldi a másikat és probálja lejáratni,mert vele is megtörténhet mindez.
További szép napot mindenkinek és sok sikert kivánok a gépjárműhöz Kacsint


VESZETTKUTYA
10.82@211 Csabix Motoren Werke THX R.C.S.

kormány mögött ball oldalt :-)    2959    2005.08.01. 13:03
.joco.
2009.05.25. 15:06   






powered írta:
.joco. írta:
powered írta:
A hűtővíz keringetése nélkül, leszabályzási fordulat környékén, szívómotor 0.6- on töltve nem üzemi körülmény, és gyógyszer sincs rá sajnos. Mégegy gondolat: ha ragaszkodunk a tényekhez, azt ne szelektálva tegyük.


Akkor ragaszkodjunk a tényekhez.
Nem akartam felhozni te erőlteted.
Valóban leszakadt a szíj, de persze nem magától, egyszerű oka van: Ráfolyt az olaj mivel a motorból dőlt kifelé ahol csak tudott a törött dugó, meg a sérült blokk miatt.
Tehát először dugótörés, hengerfalkaristolással, utána benzines olaj a szívócsőből, kartergázcsőből, amit persze nem bírt a szíj és leesett.
Akkor már mindegy volt sajnos.

Jó akkor ragaszkodjunk a tényekhez! Tökölön is meg lett rottyantava benne a víz! Szerinted hányszor bírja ki a szamovár üzemmódót a V8? Senki nem mondta hogy ez az elektronika, és a rajta lévő program mindent ki fog bírni!!! Euroringen versenykörülmények között programoztam kopogásérzékelővel, ahogy Tibiszét is, és ha ezt vesszük üzemszerűnek akkor ott jól működött. Érdekes módón Laky nem a korábbi elektronikát szeretné visszatenni, hanem megérti hogy a nagyobb teljesítményhez tartozó nagyobb hőterhelésből adódó problémát kell megoldani. De avatatlan, és kéretlen szakértőként gyorsan diagnosztizálják a problémát. Ha már ezt egy nyilvános fórumon írod, javaslom kérdezd előtte meg a tulajt is, hogy mégis mi a véleménye a dologról. Kacsint


Még mindíg feleslegesen hergeled magad. Csak azért írtam le mi történt, mert mikor tavaly 50-szor ennyi terhelés után felraktam a dugó képét mindenki detonációról rossz programról beszélt.
Le kell cserélni a Vortech-et normális vezérlőre. Akkor senki nem foglalkozott vele mennyit ment, és hogyan.
Most felraktam a friss dugótörést, hogy mégsem csak a programon múlik minden és lehet a régi is jó volt, és csak egyszerűen elfáradt nem bírta a terhelést a dugó ilyen hosszú ideig.
Téged még csak nem is említett senki.
Mégegyszer mondom nem neked írtam, ezekszerint privátba kellett volna.
Legközelebb így lessz!
Lezártam a témát! Very Happy


Monor    175    2005.10.19. 20:00
powered
2009.05.25. 14:27   






.joco. írta:
powered írta:
A hűtővíz keringetése nélkül, leszabályzási fordulat környékén, szívómotor 0.6- on töltve nem üzemi körülmény, és gyógyszer sincs rá sajnos. Mégegy gondolat: ha ragaszkodunk a tényekhez, azt ne szelektálva tegyük.


Akkor ragaszkodjunk a tényekhez.
Nem akartam felhozni te erőlteted.
Valóban leszakadt a szíj, de persze nem magától, egyszerű oka van: Ráfolyt az olaj mivel a motorból dőlt kifelé ahol csak tudott a törött dugó, meg a sérült blokk miatt.
Tehát először dugótörés, hengerfalkaristolással, utána benzines olaj a szívócsőből, kartergázcsőből, amit persze nem bírt a szíj és leesett.
Akkor már mindegy volt sajnos.

Jó akkor ragaszkodjunk a tényekhez! Tökölön is meg lett rottyantava benne a víz! Szerinted hányszor bírja ki a szamovár üzemmódót a V8? Senki nem mondta hogy ez az elektronika, és a rajta lévő program mindent ki fog bírni!!! Euroringen versenykörülmények között programoztam kopogásérzékelővel, ahogy Tibiszét is, és ha ezt vesszük üzemszerűnek akkor ott jól működött. Érdekes módón Laky nem a korábbi elektronikát szeretné visszatenni, hanem megérti hogy a nagyobb teljesítményhez tartozó nagyobb hőterhelésből adódó problémát kell megoldani. De avatatlan, és kéretlen szakértőként gyorsan diagnosztizálják a problémát. Ha már ezt egy nyilvános fórumon írod, javaslom kérdezd előtte meg a tulajt is, hogy mégis mi a véleménye a dologról. Kacsint


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
.joco.
2009.05.25. 11:13   






Dawe írta:
powered írta:
Dawe írta:
srácok,olvasom a topicot,de ilyen hiba miért lép fel?
igazábol nem értem,hogy ha a 8 bol nem mindegyik,csak 1 ilyen akkor az hogy lehet?? Confused

Elmondom Dawe mert nem értheted. Ha egy motor vezérlését vems-re cseréled, akkor nem kell bele víz, ha esetleg egy drágább Mo-tec-re, akkor olaj sem. A motor csak és kizárólag programozói hiba miatt megy tönkre. Egy motorból bármekkora teljesítmény akár az alapteljesítmény 2-3 szorosa gyári komponensekkel előcsalogatható, és annak ezt 150 évig ki kell bírnia, mert ha nem akkor a programozó hibázott. Mindenki hülye, aki töltött motorba belevaló alkatrészeket tesz. Ami pedig a legfontosabb: a dugattyúk a V8-ban a világon a legstrapabíróbbak! Smile

bár kicsit szarkasztikus a hangvétel,de megértem hogy kissé fent vagy a plafonon,ugyhogy....
szóval üzemeltetöi baki,de hát ez elöfordul a legjobbakkal is!! Kacsint Kacsint

Nehéz üzemeltetői bakinak nevezni, hacsak nem baj ha siet vele.
A laposszíjat nem olajban futásra tervezték.


Monor    175    2005.10.19. 20:00
.joco.
2009.05.25. 11:09   






powered írta:
A hűtővíz keringetése nélkül, leszabályzási fordulat környékén, szívómotor 0.6- on töltve nem üzemi körülmény, és gyógyszer sincs rá sajnos. Mégegy gondolat: ha ragaszkodunk a tényekhez, azt ne szelektálva tegyük.


Akkor ragaszkodjunk a tényekhez.
Nem akartam felhozni te erőlteted.
Valóban leszakadt a szíj, de persze nem magától, egyszerű oka van: Ráfolyt az olaj mivel a motorból dőlt kifelé ahol csak tudott a törött dugó, meg a sérült blokk miatt.
Tehát először dugótörés, hengerfalkaristolással, utána benzines olaj a szívócsőből, kartergázcsőből, amit persze nem bírt a szíj és leesett.
Akkor már mindegy volt sajnos.


Monor    175    2005.10.19. 20:00
Turboá
2009.05.24. 10:05   






powered írta:
Turboá írta:



Ezen a dugattyún mi látszik?
A megragadás, a detonálás, vagy valami más?
Sad

véleményem szerint egyértelműen korán meggyuladt ( ami nem egyenlő a korán meggyujtottal ) keverékre utal.


értem. Yes


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7682    2005.03.14. 22:22
lezsi
2009.05.23. 23:42   






Turboá írta:

Ezen a dugattyún mi látszik?
A megragadás, a detonálás, vagy valami más?
Sad


Egyertelmuen detonacios eges. Meghuzta az oldalat is, de hogy a detonacios tulhevules miatt, vagy a letort gyuruk miatt, azt nehez lenne eldonteni. Latni kene mast is...


A "felkapar" nem mértékegység...

   3215    2005.06.08. 14:21
Dawe
2009.05.23. 23:34   





Redneck Boss
powered írta:
Dawe írta:
srácok,olvasom a topicot,de ilyen hiba miért lép fel?
igazábol nem értem,hogy ha a 8 bol nem mindegyik,csak 1 ilyen akkor az hogy lehet?? Confused

Elmondom Dawe mert nem értheted. Ha egy motor vezérlését vems-re cseréled, akkor nem kell bele víz, ha esetleg egy drágább Mo-tec-re, akkor olaj sem. A motor csak és kizárólag programozói hiba miatt megy tönkre. Egy motorból bármekkora teljesítmény akár az alapteljesítmény 2-3 szorosa gyári komponensekkel előcsalogatható, és annak ezt 150 évig ki kell bírnia, mert ha nem akkor a programozó hibázott. Mindenki hülye, aki töltött motorba belevaló alkatrészeket tesz. Ami pedig a legfontosabb: a dugattyúk a V8-ban a világon a legstrapabíróbbak! Smile

bár kicsit szarkasztikus a hangvétel,de megértem hogy kissé fent vagy a plafonon,ugyhogy....
szóval üzemeltetöi baki,de hát ez elöfordul a legjobbakkal is!! Kacsint Kacsint


ADJ MEG AZ AUTÓDNAK MINDENT,MINDENBŐL A LEGJOBBAT ÉS MINDIG... ...UTÁNA MEG HASZNÁLD,AHOGY KEDVED TARTJA.
/R.R.T./

vecsés west side    2740    2005.10.08. 15:11
powered
2009.05.23. 21:25   






Turboá írta:



Ezen a dugattyún mi látszik?
A megragadás, a detonálás, vagy valami más?
Sad

véleményem szerint egyértelműen korán meggyuladt ( ami nem egyenlő a korán meggyujtottal ) keverékre utal.


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
Turboá
2009.05.23. 21:13   









Ezen a dugattyún mi látszik?
A megragadás, a detonálás, vagy valami más?
Sad


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7682    2005.03.14. 22:22
powered
2009.05.23. 21:01   






A hűtővíz keringetése nélkül, leszabályzási fordulat környékén, szívómotor 0.6- on töltve nem üzemi körülmény, és gyógyszer sincs rá sajnos. Mégegy gondolat: ha ragaszkodunk a tényekhez, azt ne szelektálva tegyük.


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
erik3_6
2009.05.23. 19:03   






sixday írta:
.joco. írta:
powered írta:
Idézet:
Laky tett, ráköltött pár százezret az új vezérlésre, kidobott egy rakat Motult az állandó benzinesedés miatt, és itt az eredmény 1 versenyhétvége után motorcsere
Ez melyik versenyhétvégén ment tönkre? Mert minden versenymotor egy hétvégén megy tönkre, vagy 1 perc alatt. Ha már ilyen jól tájékozott vagy, akkor miért nem írod le hogy leszakadt ékszíjjal ment a motor 2 kört versenyben külföldön? Vagy hogy előtte túl volt 3 edzésen, és egy tököli versenyen, ahol első helyen kvalifikált vele? Esetleg hogy az egyetlen a mezőnyben aki immár 18 colos kerekeken 4.-ben driftel? Mintha egy bulvárlapot olvasnék...

Te valami másik hozzászólást olvastál?
Senki nem mondta az okát, miért ment tönkre, a tényeket írtam egy versenyt bírt hiba nélkül a következőn szétesett.
Téged senki nem hibáztatott. Vagy látsz ilyet, mert akkor tényleg nem jó topicba irsz.
Nem is neked címeztem, hanem Sixday-nek mivel azt nem értette hogy nem bír egy gyárilag szívó motor gyári dugókkal tömítésekkel több versenyévadot. Hát így. Tehát a tavaly egész évben működő motorja sem biztos, hogy csak a vezérlés miatt ment tönkre év végére. Ezt már akkor leírtam vissza tudod olvasni.
Szerintem akkor járt volna legjobban anyagilag, ha hagyta volna az eredeti Vortech programot. A Vems-re költött pénzen tudott volna venni több blokkot, ami ha mind bírta volna egy évig mint az első, sinen lett volna a következő jó pár évre.
Most így is motorcsere a vége, nem beszélve arról, hogy a rengeteg benzin miatt az olajban a csapágyak is tönkre mennek.
Shocked


Minden tisztelettel, de egyszerűen nemértelek. Önmagadnak mondasz ellent.
Az előző motor dugójairól látszott hogy csörgés miatt dőlt be ami nem éppen üzemszerű működés.
A mostaninál megintcsak egyértelmű hogy csúfság történt, ismét nem üzemszerű körülményekről beszélünk.
Ezek közül egyik sem bizonyíték arra amit állítasz hogy gyári szívó motor ne bírna el huzamosabban korrekten konfigurált feltöltést.
Természetesen motortól is függ, ismert hogy a V8 még gyári szívóban is hajlamos megragadásra forszírozott üzemi körülmények és/vagy elégtelen hűtés miatt.
De tartom azt hogy pl. egy M50B25-nél kivitelezhető gyári dugókkal/hajtókarokkal egy 400 lovas konfiguráció (gyári szivóban eredetileg 192) ami nem 1 szezont fog menni.
Persze nem szegény keverékkel csörögve alulhűtve, stb.
Úgy bármelyik szívó is széthullik feltöltés nélkül is, lásd pl. Énekes Árpi S54-ét.

Lakyboy esetét szörnyűségesen sajnálom, mélységes tisztelettel vagyok mind vezetési tudása mind elszánása iránt, valamint az autójába fektetett borzalmas munka, idő, áldozat és pénz iránt.
Szomorú hogy ez történt, idénre én részemről magyar bajnoki címet reméltem neki. De hátha nincs még veszve.


Én teljes mértékben egyetértek sixdayel! Nem erőltetném a V8-at m30b35-re vagy valami faék motorra raknám rá azt a kompresszort, egy alapot "kis" pénzből lehetne venni, mechanikailag átnézni esetleg felújítani és minden más megvan már hozzá. Esetleg turbosítani Kacsint Mad Very Happy


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
sixday
2009.05.23. 18:23   






.joco. írta:
powered írta:
Idézet:
Laky tett, ráköltött pár százezret az új vezérlésre, kidobott egy rakat Motult az állandó benzinesedés miatt, és itt az eredmény 1 versenyhétvége után motorcsere
Ez melyik versenyhétvégén ment tönkre? Mert minden versenymotor egy hétvégén megy tönkre, vagy 1 perc alatt. Ha már ilyen jól tájékozott vagy, akkor miért nem írod le hogy leszakadt ékszíjjal ment a motor 2 kört versenyben külföldön? Vagy hogy előtte túl volt 3 edzésen, és egy tököli versenyen, ahol első helyen kvalifikált vele? Esetleg hogy az egyetlen a mezőnyben aki immár 18 colos kerekeken 4.-ben driftel? Mintha egy bulvárlapot olvasnék...

Te valami másik hozzászólást olvastál?
Senki nem mondta az okát, miért ment tönkre, a tényeket írtam egy versenyt bírt hiba nélkül a következőn szétesett.
Téged senki nem hibáztatott. Vagy látsz ilyet, mert akkor tényleg nem jó topicba irsz.
Nem is neked címeztem, hanem Sixday-nek mivel azt nem értette hogy nem bír egy gyárilag szívó motor gyári dugókkal tömítésekkel több versenyévadot. Hát így. Tehát a tavaly egész évben működő motorja sem biztos, hogy csak a vezérlés miatt ment tönkre év végére. Ezt már akkor leírtam vissza tudod olvasni.
Szerintem akkor járt volna legjobban anyagilag, ha hagyta volna az eredeti Vortech programot. A Vems-re költött pénzen tudott volna venni több blokkot, ami ha mind bírta volna egy évig mint az első, sinen lett volna a következő jó pár évre.
Most így is motorcsere a vége, nem beszélve arról, hogy a rengeteg benzin miatt az olajban a csapágyak is tönkre mennek.
Shocked


Minden tisztelettel, de egyszerűen nemértelek. Önmagadnak mondasz ellent.
Az előző motor dugójairól látszott hogy csörgés miatt dőlt be ami nem éppen üzemszerű működés.
A mostaninál megintcsak egyértelmű hogy csúfság történt, ismét nem üzemszerű körülményekről beszélünk.
Ezek közül egyik sem bizonyíték arra amit állítasz hogy gyári szívó motor ne bírna el huzamosabban korrekten konfigurált feltöltést.
Természetesen motortól is függ, ismert hogy a V8 még gyári szívóban is hajlamos megragadásra forszírozott üzemi körülmények és/vagy elégtelen hűtés miatt.
De tartom azt hogy pl. egy M50B25-nél kivitelezhető gyári dugókkal/hajtókarokkal egy 400 lovas konfiguráció (gyári szivóban eredetileg 192) ami nem 1 szezont fog menni.
Persze nem szegény keverékkel csörögve alulhűtve, stb.
Úgy bármelyik szívó is széthullik feltöltés nélkül is, lásd pl. Énekes Árpi S54-ét.

Lakyboy esetét szörnyűségesen sajnálom, mélységes tisztelettel vagyok mind vezetési tudása mind elszánása iránt, valamint az autójába fektetett borzalmas munka, idő, áldozat és pénz iránt.
Szomorú hogy ez történt, idénre én részemről magyar bajnoki címet reméltem neki. De hátha nincs még veszve.


Budapest    1018    2006.10.05. 11:02
grafo
2009.05.23. 17:58   






A motorsport az költség!
Lehet Máriapócsi versenyt is kihagyja?


graffo.uw.hu/dragtimes.xls

Kecskemét    1095    2007.05.30. 20:44
.joco.
2009.05.23. 17:30   






powered írta:
Idézet:
Laky tett, ráköltött pár százezret az új vezérlésre, kidobott egy rakat Motult az állandó benzinesedés miatt, és itt az eredmény 1 versenyhétvége után motorcsere
Ez melyik versenyhétvégén ment tönkre? Mert minden versenymotor egy hétvégén megy tönkre, vagy 1 perc alatt. Ha már ilyen jól tájékozott vagy, akkor miért nem írod le hogy leszakadt ékszíjjal ment a motor 2 kört versenyben külföldön? Vagy hogy előtte túl volt 3 edzésen, és egy tököli versenyen, ahol első helyen kvalifikált vele? Esetleg hogy az egyetlen a mezőnyben aki immár 18 colos kerekeken 4.-ben driftel? Mintha egy bulvárlapot olvasnék...

Te valami másik hozzászólást olvastál?
Senki nem mondta az okát, miért ment tönkre, a tényeket írtam egy versenyt bírt hiba nélkül a következőn szétesett.
Téged senki nem hibáztatott. Vagy látsz ilyet, mert akkor tényleg nem jó topicba irsz.
Nem is neked címeztem, hanem Sixday-nek mivel azt nem értette hogy nem bír egy gyárilag szívó motor gyári dugókkal tömítésekkel több versenyévadot. Hát így. Tehát a tavaly egész évben működő motorja sem biztos, hogy csak a vezérlés miatt ment tönkre év végére. Ezt már akkor leírtam vissza tudod olvasni.
Szerintem akkor járt volna legjobban anyagilag, ha hagyta volna az eredeti Vortech programot. A Vems-re költött pénzen tudott volna venni több blokkot, ami ha mind bírta volna egy évig mint az első, sinen lett volna a következő jó pár évre.
Most így is motorcsere a vége, nem beszélve arról, hogy a rengeteg benzin miatt az olajban a csapágyak is tönkre mennek.
Shocked


Monor    175    2005.10.19. 20:00
Turboá
2009.05.23. 13:44   






powered írta:
Idézet:
Laky tett, ráköltött pár százezret az új vezérlésre, kidobott egy rakat Motult az állandó benzinesedés miatt, és itt az eredmény 1 versenyhétvége után motorcsere
Ez melyik versenyhétvégén ment tönkre? Mert minden versenymotor egy hétvégén megy tönkre, vagy 1 perc alatt. Ha már ilyen jól tájékozott vagy, akkor miért nem írod le hogy leszakadt ékszíjjal ment a motor 2 kört versenyben külföldön? Vagy hogy előtte túl volt 3 edzésen, és egy tököli versenyen, ahol első helyen kvalifikált vele? Esetleg hogy az egyetlen a mezőnyben aki immár 18 colos kerekeken 4.-ben driftel? Mintha egy bulvárlapot olvasnék...


mi van csikánó! nem tudsz progizni ékszíjszakadás ellen,?
Very Happy


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7682    2005.03.14. 22:22
erik3_6
2009.05.23. 11:15   






Sokaknak ugyan ez a hiba gyári szívóban hagyva is megtörtént már nemegyszer gyári vezérlővel. Egyszerűen e30-ban egy v8 hűtését túl kellene méretezni, főleg verseny célra, Laky helyében én a platóra kitennék mégegy hűtőt, ez az én véleményem


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
powered
2009.05.23. 10:51   






Dawe írta:
srácok,olvasom a topicot,de ilyen hiba miért lép fel?
igazábol nem értem,hogy ha a 8 bol nem mindegyik,csak 1 ilyen akkor az hogy lehet?? Confused

Elmondom Dawe mert nem értheted. Ha egy motor vezérlését vems-re cseréled, akkor nem kell bele víz, ha esetleg egy drágább Mo-tec-re, akkor olaj sem. A motor csak és kizárólag programozói hiba miatt megy tönkre. Egy motorból bármekkora teljesítmény akár az alapteljesítmény 2-3 szorosa gyári komponensekkel előcsalogatható, és annak ezt 150 évig ki kell bírnia, mert ha nem akkor a programozó hibázott. Mindenki hülye, aki töltött motorba belevaló alkatrészeket tesz. Ami pedig a legfontosabb: a dugattyúk a V8-ban a világon a legstrapabíróbbak! Smile


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
Dawe
2009.05.23. 10:33   





Redneck Boss
srácok,olvasom a topicot,de ilyen hiba miért lép fel?
igazábol nem értem,hogy ha a 8 bol nem mindegyik,csak 1 ilyen akkor az hogy lehet?? Confused


ADJ MEG AZ AUTÓDNAK MINDENT,MINDENBŐL A LEGJOBBAT ÉS MINDIG... ...UTÁNA MEG HASZNÁLD,AHOGY KEDVED TARTJA.
/R.R.T./

vecsés west side    2740    2005.10.08. 15:11
powered
2009.05.23. 10:26   






Idézet:
Laky tett, ráköltött pár százezret az új vezérlésre, kidobott egy rakat Motult az állandó benzinesedés miatt, és itt az eredmény 1 versenyhétvége után motorcsere
Ez melyik versenyhétvégén ment tönkre? Mert minden versenymotor egy hétvégén megy tönkre, vagy 1 perc alatt. Ha már ilyen jól tájékozott vagy, akkor miért nem írod le hogy leszakadt ékszíjjal ment a motor 2 kört versenyben külföldön? Vagy hogy előtte túl volt 3 edzésen, és egy tököli versenyen, ahol első helyen kvalifikált vele? Esetleg hogy az egyetlen a mezőnyben aki immár 18 colos kerekeken 4.-ben driftel? Mintha egy bulvárlapot olvasnék...


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
erik3_6
2009.05.23. 09:57   






Meg meg lett forralva a motor előtte!


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
Turboá
2009.05.23. 09:03   






Confused


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7682    2005.03.14. 22:22
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 4 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3, 4  Következő
Tartalomjegyzék  »   Projektek - VERSENYAUTÓK

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére