POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
4 / 5 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Drift autó projektek  »   Martinák művek & Viking & PWRacing [1,8 turbo] DRIFT

erik3_6
2008.12.07. 18:31   






xst írta:
Ez nem rossz, ez engem is erdekelne, tehat egy elektromos Suzuki szervo(EPS vez.) ill. egy 1:2 attetelezo kell es kesz?

Tapasztalat van vele, hogy milyen?


Tapasztalat van a Cápában is ilyen teljesít csak ott még az olajos is megmaradt, illetve elég sok ladában használják már ezt.
Suzuki Ignis EPS, vezérlőelektronika, áttételező és hozzá tartozó adapterek (ezeket le kell gyártatni) illetve a suzuki kardánja (mi ezt használtuk még fel) Ezek után szükséges még sok kitartás, kézügyesség és egy boxzsák mire minden klappol legyen mit addig ütni.
Ha kész kell még egy Suzuki kormányagy amire a sportkormányt fel lehet fogni, mert ugye az nem béjemvé lesz ezentúl.


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
xst
2008.12.07. 15:51   






Ez nem rossz, ez engem is erdekelne, tehat egy elektromos Suzuki szervo(EPS vez.) ill. egy 1:2 attetelezo kell es kesz?

Tapasztalat van vele, hogy milyen?


3500rpm felett    338    2008.02.27. 13:24
erik3_6
2008.12.06. 22:07   






promega írta:
Üdv!

Az EPS kér valami vezérlést is, vagy csak rá van kötve a 12V, és tudja a dolgát?
Promega


Kér vezérlést, ami eredetileg ugye sebességfüggő is. Jelen esetben ez úgy van megoldva, hogy van egy kis dobozka amin vannak kapcsolók és lehet állítani a rásegítés erősségét. Jelen esetben mivel 1:2-es áttétel van rajta a maximum rásegítés mellet lesz a legjobb. Viszont nincsen olajos szervó ,csak egy sima kormánymű és elektromos rásegítés pontosan nem mértük le de jelentős a súlycsökkenés így. 2,5-et fordul a kormány koptól-koppig, és nem fogja a motort sem vissza az olajos szervó.


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
promega
2008.12.06. 19:37   






Üdv!

Az EPS kér valami vezérlést is, vagy csak rá van kötve a 12V, és tudja a dolgát?
Promega


Kecskemét    380    2005.10.18. 14:36
Nissun
2008.12.06. 12:57   






nem is wagenerből van hanem igniszből Very Happy Very Happy


Érd    19    2008.09.30. 19:53
fortyfive
2008.12.06. 01:30   






Ma sikerült egy kicsit foglalkozni a végre a 4hengeres tanulmány turbóssal... Very Happy

Beépítettük Erikkel a "száraz" szervokormányt + a kormányátételezőt.

A komponensek:





a kormányoszlopba integrált rásegítő (EPS) egy remek Suzuki WagonR-ból származik, ami a kék áttételezővel együtt kiváltotta gyári
kormányoszlopot.





az áttételező 1:2-es áttétellel dolgozik.

Íme, a végeredmény:











A próbakör holnap következik... Smile


Telki    218    2006.03.21. 10:19
fortyfive
2008.09.29. 12:24   






DonDr!ft írta:
fortyfive írta:
DonDr!ft írta:
erik3_6 írta:
DonDr!ft írta:
A gyertyával mi lett/lesz???
Este/éjjel meddig szórakoztatok még? Confused


Gyertya jól vizsgázott utána, 1,5 bar és bírta!!! És most már hidegen és pöc-röf indul. Egyenlőre így marad a továbbiakat meglátjuk. Hajnali 03.30-kor hagytuk abba a mókát miután kiderült hogy a jeladó nem mindig ad jelet mert a konzolja valószínű rezonál és így néha néha kihagyott egyet, nem tudtuk és nem is akartuk így tovább kínozni.


Bakker, ha tudom, hogy megy a móka tovább akkor még maradtam volna felvenni ezt-azt Mad . . . Amikor kilőtte a 3as hengerből a gyertyát az első komolyabb terhelésnél, akkor ti is azt mondtátok, hogy vége a dalnak, folyt köv. Ákinál........ Surprised Mindenesetre örülök neki, hogy szépen muzsikál a szekér!!! Szemcsis


Így volt, miután Erik visszatette a gyertyát, készültünk hazaindulni. Áki unszolt egy kicsit, hogy próbáljam már én is ki, hogy milyen fíling, max újra kilövi. Betöltöttünk 1,5-et, azt gyertya maradt a helyén....

nagypn-nagyon igéretes a gép, jól veszi a fordulatot, a hiperkönnyű lendkerék, a direkt csonk, a portolt hengerfej mind-mind teszi a dolgát..


Zsíííír!
Akkor ideális kis hétköznapimászkálósmelóbajárós jáművet sikerült összehozni Mad Hehe! Toljátok be a 4kagylót azt tsá Very Happy Very Happy


az a kemény, ha úgy jársz vele, hogy a lambda 1 körül mozog, akkor még sokat sem fog fogysztani, mert a moci 1,8-as... Kacsint


Telki    218    2006.03.21. 10:19
DonDr!ft
2008.09.29. 12:08   






fortyfive írta:
DonDr!ft írta:
erik3_6 írta:
DonDr!ft írta:
A gyertyával mi lett/lesz???
Este/éjjel meddig szórakoztatok még? Confused


Gyertya jól vizsgázott utána, 1,5 bar és bírta!!! És most már hidegen és pöc-röf indul. Egyenlőre így marad a továbbiakat meglátjuk. Hajnali 03.30-kor hagytuk abba a mókát miután kiderült hogy a jeladó nem mindig ad jelet mert a konzolja valószínű rezonál és így néha néha kihagyott egyet, nem tudtuk és nem is akartuk így tovább kínozni.


Bakker, ha tudom, hogy megy a móka tovább akkor még maradtam volna felvenni ezt-azt Mad . . . Amikor kilőtte a 3as hengerből a gyertyát az első komolyabb terhelésnél, akkor ti is azt mondtátok, hogy vége a dalnak, folyt köv. Ákinál........ Surprised Mindenesetre örülök neki, hogy szépen muzsikál a szekér!!! Szemcsis


Így volt, miután Erik visszatette a gyertyát, készültünk hazaindulni. Áki unszolt egy kicsit, hogy próbáljam már én is ki, hogy milyen fíling, max újra kilövi. Betöltöttünk 1,5-et, azt gyertya maradt a helyén....

nagypn-nagyon igéretes a gép, jól veszi a fordulatot, a hiperkönnyű lendkerék, a direkt csonk, a portolt hengerfej mind-mind teszi a dolgát..


Zsíííír!
Akkor ideális kis hétköznapimászkálósmelóbajárós jáművet sikerült összehozni Mad Hehe! Toljátok be a 4kagylót azt tsá Very Happy Very Happy


..::::DonDr!ft ™
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
1981 E12 528i -> DriftCar project
1980 E12 520 -> StreetCar project

   27    2006.06.08. 18:36
fortyfive
2008.09.29. 09:38   






DonDr!ft írta:
erik3_6 írta:
DonDr!ft írta:
A gyertyával mi lett/lesz???
Este/éjjel meddig szórakoztatok még? Confused


Gyertya jól vizsgázott utána, 1,5 bar és bírta!!! És most már hidegen és pöc-röf indul. Egyenlőre így marad a továbbiakat meglátjuk. Hajnali 03.30-kor hagytuk abba a mókát miután kiderült hogy a jeladó nem mindig ad jelet mert a konzolja valószínű rezonál és így néha néha kihagyott egyet, nem tudtuk és nem is akartuk így tovább kínozni.


Bakker, ha tudom, hogy megy a móka tovább akkor még maradtam volna felvenni ezt-azt Mad . . . Amikor kilőtte a 3as hengerből a gyertyát az első komolyabb terhelésnél, akkor ti is azt mondtátok, hogy vége a dalnak, folyt köv. Ákinál........ Surprised Mindenesetre örülök neki, hogy szépen muzsikál a szekér!!! Szemcsis


Így volt, miután Erik visszatette a gyertyát, készültünk hazaindulni. Áki unszolt egy kicsit, hogy próbáljam már én is ki, hogy milyen fíling, max újra kilövi. Betöltöttünk 1,5-et, azt gyertya maradt a helyén....

nagypn-nagyon igéretes a gép, jól veszi a fordulatot, a hiperkönnyű lendkerék, a direkt csonk, a portolt hengerfej mind-mind teszi a dolgát..


Telki    218    2006.03.21. 10:19
DonDr!ft
2008.09.28. 23:24   






erik3_6 írta:
DonDr!ft írta:
A gyertyával mi lett/lesz???
Este/éjjel meddig szórakoztatok még? Confused


Gyertya jól vizsgázott utána, 1,5 bar és bírta!!! És most már hidegen és pöc-röf indul. Egyenlőre így marad a továbbiakat meglátjuk. Hajnali 03.30-kor hagytuk abba a mókát miután kiderült hogy a jeladó nem mindig ad jelet mert a konzolja valószínű rezonál és így néha néha kihagyott egyet, nem tudtuk és nem is akartuk így tovább kínozni.


Bakker, ha tudom, hogy megy a móka tovább akkor még maradtam volna felvenni ezt-azt Mad . . . Amikor kilőtte a 3as hengerből a gyertyát az első komolyabb terhelésnél, akkor ti is azt mondtátok, hogy vége a dalnak, folyt köv. Ákinál........ Surprised Mindenesetre örülök neki, hogy szépen muzsikál a szekér!!! Szemcsis


..::::DonDr!ft ™
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
1981 E12 528i -> DriftCar project
1980 E12 520 -> StreetCar project

   27    2006.06.08. 18:36
erik3_6
2008.09.28. 23:10   






DonDr!ft írta:
A gyertyával mi lett/lesz???
Este/éjjel meddig szórakoztatok még? Confused


Gyertya jól vizsgázott utána, 1,5 bar és bírta!!! És most már hidegen és pöc-röf indul. Egyenlőre így marad a továbbiakat meglátjuk. Hajnali 03.30-kor hagytuk abba a mókát miután kiderült hogy a jeladó nem mindig ad jelet mert a konzolja valószínű rezonál és így néha néha kihagyott egyet, nem tudtuk és nem is akartuk így tovább kínozni.


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
DonDr!ft
2008.09.28. 23:03   






A gyertyával mi lett/lesz???
Este/éjjel meddig szórakoztatok még? Confused


..::::DonDr!ft ™
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
1981 E12 528i -> DriftCar project
1980 E12 520 -> StreetCar project

   27    2006.06.08. 18:36
Dawe
2008.09.28. 21:16   





Redneck Boss
azért a szokásos nagyfelni+szolid kinézet kombináció üt még mindig a legnagyobbat.............. Kacsint


ADJ MEG AZ AUTÓDNAK MINDENT,MINDENBŐL A LEGJOBBAT ÉS MINDIG... ...UTÁNA MEG HASZNÁLD,AHOGY KEDVED TARTJA.
/R.R.T./

vecsés west side    2740    2005.10.08. 15:11
Görgő
2008.09.28. 18:40   






fortyfive írta:
Itt a kép:









Próbáltam a hidegindítást, 13 fokos grázsban pöccre indult a vas...



Ha így is megy mint ahogy kinéz... Surprised Grat!!! Kacsint
Megtettétek amit megkövetelt a haza!!! BMW Rules
Üdv Görgő


http://gorgodrift.blog.hu/

Nyírbátor    46    2008.09.21. 16:51
mancs
2008.09.28. 18:14   






Hali!

Én még adós vagyok egy szervó bekötéssel Smile elküldöm a mailedre Feri!


   36    2006.10.02. 01:05
fortyfive
2008.09.28. 15:36   






Itt a kép:









Próbáltam a hidegindítást, 13 fokos grázsban pöccre indult a vas...


Telki    218    2006.03.21. 10:19
erik3_6
2008.09.28. 14:27   






powered írta:
erik3_6 írta:
Adatokat Feri leírta.
Kezdésként annyit hogy fentről valaki nagyon nem szerette volna hogy mi bármit is csináljuk az este amiből éjszaka is lett, de végül azért valameddig sikerült eljutni.
Az autó valóban ígéretesnek tűnik az én 2,5 turbom, igaz nem ekkora nyomással de elbújhat majd mögötte az tuti. Valóban nagyon direkt az autó és nem fogy el fent sem, a karakterisztikája nagyon ígéretesnek tűnik. Ez még egy ALS-el meg lesz támogatva akkor semmi nem fog neki problémát okozni az tuti. Az öreg turbo jól teljesít fütyül fúj ahogy kell és az a lefújóhang az valami csodás. Az Okt. 18. driftedzés valószínűleg kimarad mert idő hiányában addig nem fogjuk tudni versenyszintre progizni az autót, és pár mechanikai dolgot meg kell rajta még csinálni hogy ne legyen vele későbbiekben gond (néha a gáz felakadt, Hal jeladónak nem lett tökéletes a konzolja így beremeg és néha kihagy a jel ami köszönhető a műanyag motortartónak, futóműállítás, nyomásszabályzás WG nem nagyon akart nyitni de a 1,5 bart úgyis bírnia kell és bírta is, ac nem bírta az iramot, kell egy komolyabb)

És mégegyszer köszönjük Powered Ákinak a kitartást és a progizást reméljük minél hamarabb készre tudjuk csinálni.

Hello! Én is itthon vagyok épen-egészben. Így visszagondolva már teljesen bizonyos hogy nem vagyunk normálisak...100-ból 200-an feladták volna a küzdelmet a sok apró mechanikai malőr miatt, de szerintem megérte a szenvedést! Legalább valami kristályosodik, hogy mit is várhatunk tőle! Kacsint


Örülök, hogy te is egyben hazaértél. Én sokmindenben kitartó vagyok de tény hogy a 3muskétásból én voltam aki az elején mondta hogy nem kellene ezt folytatni, ti voltatok akik végül valamilyen indokkal csak a folytatás mellet maradtatok. Utólag és kicsit pihentebben azt mondom, hogy megérte, mert legalább valóban látszik hogy igen jó kis kocsi lesz belőle. Legközelebb a kamerát sem fogom otthon hagyni. Kíváncsi vagyok a versenypályán mit fog mutatni ha készen lesz a progizás teljesen és minden klappol . Ráadásul ha bekerül a gyorskormány az elektromos szervóval amihez Mancs-nak is köszönet, akkor szép íveket lehet majd rajzolni.

Feri a mostani felnikkel és összerakva az autót légyszíves egy fotót csinálj a kedvemért és rakd be! Csak hogy milyen az autó kiállása.
Köszi


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
powered
2008.09.28. 09:34   






erik3_6 írta:
Adatokat Feri leírta.
Kezdésként annyit hogy fentről valaki nagyon nem szerette volna hogy mi bármit is csináljuk az este amiből éjszaka is lett, de végül azért valameddig sikerült eljutni.
Az autó valóban ígéretesnek tűnik az én 2,5 turbom, igaz nem ekkora nyomással de elbújhat majd mögötte az tuti. Valóban nagyon direkt az autó és nem fogy el fent sem, a karakterisztikája nagyon ígéretesnek tűnik. Ez még egy ALS-el meg lesz támogatva akkor semmi nem fog neki problémát okozni az tuti. Az öreg turbo jól teljesít fütyül fúj ahogy kell és az a lefújóhang az valami csodás. Az Okt. 18. driftedzés valószínűleg kimarad mert idő hiányában addig nem fogjuk tudni versenyszintre progizni az autót, és pár mechanikai dolgot meg kell rajta még csinálni hogy ne legyen vele későbbiekben gond (néha a gáz felakadt, Hal jeladónak nem lett tökéletes a konzolja így beremeg és néha kihagy a jel ami köszönhető a műanyag motortartónak, futóműállítás, nyomásszabályzás WG nem nagyon akart nyitni de a 1,5 bart úgyis bírnia kell és bírta is, ac nem bírta az iramot, kell egy komolyabb)

És mégegyszer köszönjük Powered Ákinak a kitartást és a progizást reméljük minél hamarabb készre tudjuk csinálni.

Hello! Én is itthon vagyok épen-egészben. Így visszagondolva már teljesen bizonyos hogy nem vagyunk normálisak...100-ból 200-an feladták volna a küzdelmet a sok apró mechanikai malőr miatt, de szerintem megérte a szenvedést! Legalább valami kristályosodik, hogy mit is várhatunk tőle! Kacsint


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
erik3_6
2008.09.28. 04:46   






Adatokat Feri leírta.
Kezdésként annyit hogy fentről valaki nagyon nem szerette volna hogy mi bármit is csináljuk az este amiből éjszaka is lett, de végül azért valameddig sikerült eljutni.
Az autó valóban ígéretesnek tűnik az én 2,5 turbom, igaz nem ekkora nyomással de elbújhat majd mögötte az tuti. Valóban nagyon direkt az autó és nem fogy el fent sem, a karakterisztikája nagyon ígéretesnek tűnik. Ez még egy ALS-el meg lesz támogatva akkor semmi nem fog neki problémát okozni az tuti. Az öreg turbo jól teljesít fütyül fúj ahogy kell és az a lefújóhang az valami csodás. Az Okt. 18. driftedzés valószínűleg kimarad mert idő hiányában addig nem fogjuk tudni versenyszintre progizni az autót, és pár mechanikai dolgot meg kell rajta még csinálni hogy ne legyen vele későbbiekben gond (néha a gáz felakadt, Hal jeladónak nem lett tökéletes a konzolja így beremeg és néha kihagy a jel ami köszönhető a műanyag motortartónak, futóműállítás, nyomásszabályzás WG nem nagyon akart nyitni de a 1,5 bart úgyis bírnia kell és bírta is, ac nem bírta az iramot, kell egy komolyabb)

És mégegyszer köszönjük Powered Ákinak a kitartást és a progizást reméljük minél hamarabb készre tudjuk csinálni.


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
fortyfive
2008.09.28. 04:32   






jelentem, a múlt hét pénteki indítást követően, ma éjjel megtettük az első lépéseket a vassal!!!!

Akad még némi hiányosság, de ennek ellenére brutálisan ígéretesnek tűnik a projekt.

alapvető vems hangolgatások után, 2 és 3 fokozatban, 4,1-es végáttétellel tesztelgettük a sárkányt. Azt kell, hogy mondjam, hogy az öregecske turbóval is iszonyatosan direkt - ez az etk szerint 83!! kilóra taksált - (sallangok nélkül) motortömb.

Másodikban 2600-nál kijön depresszióból, 4500 tölt 0.5 bart, 4800-nál, pedig 0,8 a töltőnyomi...

a harmadik izgalmasabb, 2300-nál jön ki a mélyből, 3800 nál 0,5, 4400 1!!, majd 4900-nél 1,5!!!

fasza kis direkt driftverda lesz ez, imádom!!


Telki    218    2006.03.21. 10:19
fortyfive
2008.09.28. 04:07   






TéGé írta:
Ki fogja a hajtani a propelleres gépsárkányt???
Sok sikert az építéshez!!! Kacsint


Köszönjük, azt még nem tudjuk, hogy ki lesz a pilóta...


Telki    218    2006.03.21. 10:19
TéGé
2008.09.21. 16:37   






Ki fogja a hajtani a propelleres gépsárkányt???
Sok sikert az építéshez!!! Kacsint


   1    2008.09.12. 18:39
powered
2008.09.21. 15:14   






erik3_6 írta:
powered írta:
fortyfive írta:
erik3_6 írta:
Nem lesz rossz a cucc! Alig varom, hogy induljon, es haljam a riaszto hangjat Very Happy


akkor, ezek szerint sikerült netközelbe kerülni?? (Erik kolléga éppen Máltán nyaral...)

az ABS kibutítás megvalósulását úgy sikerült elkövetnem, szerintem, tetszeni fog a kivitelezés neked is...

Ha progizunk, akkor Gergo/Ferkó is jönnek, és lesz kamerázás is.

Ja! És amég mi vems installációval küzdünk, ő leugrik a tengerpartra fagyizni... Fejemafalba


Már itt vagyok újra, azon leszek, hogy a gép minél hamarabb akcióban legyen, én szeretném Október 18.-án tesztelni a Tököli edzésen, remélem összejön a dolog, azt csiripelik a madarak, hogy nagyon szép hangja van a motornak, kíváncsian várom mit tud a végleges programozás után főleg a 700cm3-es siemens injektorokkal mert azok nem fognak elfogyni 1,5bar-nál az tuti.
Kacsint


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
erik3_6
2008.09.21. 15:01   






powered írta:
fortyfive írta:
erik3_6 írta:
Nem lesz rossz a cucc! Alig varom, hogy induljon, es haljam a riaszto hangjat Very Happy


akkor, ezek szerint sikerült netközelbe kerülni?? (Erik kolléga éppen Máltán nyaral...)

az ABS kibutítás megvalósulását úgy sikerült elkövetnem, szerintem, tetszeni fog a kivitelezés neked is...

Ha progizunk, akkor Gergo/Ferkó is jönnek, és lesz kamerázás is.

Ja! És amég mi vems installációval küzdünk, ő leugrik a tengerpartra fagyizni... Fejemafalba


Már itt vagyok újra, azon leszek, hogy a gép minél hamarabb akcióban legyen, én szeretném Október 18.-án tesztelni a Tököli edzésen, remélem összejön a dolog, azt csiripelik a madarak, hogy nagyon szép hangja van a motornak, kíváncsian várom mit tud a végleges programozás után főleg a 700cm3-es siemens injektorokkal mert azok nem fognak elfogyni 1,5bar-nál az tuti.


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
powered
2008.09.21. 14:34   






fortyfive írta:
erik3_6 írta:
Nem lesz rossz a cucc! Alig varom, hogy induljon, es haljam a riaszto hangjat Very Happy


akkor, ezek szerint sikerült netközelbe kerülni?? (Erik kolléga éppen Máltán nyaral...)

az ABS kibutítás megvalósulását úgy sikerült elkövetnem, szerintem, tetszeni fog a kivitelezés neked is...

Ha progizunk, akkor Gergo/Ferkó is jönnek, és lesz kamerázás is.

Ja! És amég mi vems installációval küzdünk, ő leugrik a tengerpartra fagyizni... Fejemafalba


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  4 / 5 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5  Következő
Tartalomjegyzék  »   Drift autó projektek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére