|
|
joker89 |
2011.08.25. 17:47 |
|
|



|
|
AlpinaB3 |
2011.07.20. 21:06 |
|
|


|
|
erik3_6 |
2011.07.20. 20:15 |
|
|



|
AlpinaB3 írta: | Értem! Köszi a jó kívánságokat! A westgate- et már a szabadba vezetjük én is gondoltam erre:) Igyekszünk, az e36 kasztniból nem lett semmi sajnos ma mentnk volna érte de a srác visszalépett ezért mindeképpen e30 ba rakjuk, hogy tényleng pille legyen:) |
Jó futómű és remek kocsi lesz, a fekete alól a futómű hiányzott drifthez, "csak" 4 állítható KONI volt alatta. MAjd rakj be képeket ha elkészültetek. |
www.konyhadesign.hu |
www.konyhadesign.hu 1032 2007.10.16. 17:23 |
|
AlpinaB3 |
2011.07.19. 21:50 |
|
|


|
|
erik3_6 |
2011.07.19. 20:25 |
|
|



|
AlpinaB3 írta: | Jó hírt kell közölnöm az autó motorja hozzám került és valószínü, hogy egy e36 coupe ba lesz látható jövőre a drift pályákon:) természetesen szétkönnyítve, szépen megcsinálva,a 15 éves tesóm fog menni vele street kat- ba. A roncsból vettük meg a mocit nevetségesen olcsón ezért vágunk bele a projektbe egy ilyen jó kis mocit nem hagyunk kárba veszni driftre építették ott is lesz:D |
Na ez jó hír, legyen benne sok örömöd. Driftre amit én másképp csinálnék a motoron most már, az egy profi 4 in 1 kipucsonk, a legrövidebb kipufogóval és a WG a szabadba engedve. Illetve ehhez a motorhoz amennyire csak lehet pillekönnyű kasztni. Nagyobb pénzráfordítással pedig egy modern golyós csiga. Alapban sem fogtok csalódni a mociban. |
www.konyhadesign.hu |
www.konyhadesign.hu 1032 2007.10.16. 17:23 |
|
powered |
2011.07.19. 14:50 |
|
|



|
AlpinaB3 írta: | Jó hírt kell közölnöm az autó motorja hozzám került és valószínü, hogy egy e36 coupe ba lesz látható jövőre a drift pályákon:) természetesen szétkönnyítve, szépen megcsinálva,a 15 éves tesóm fog menni vele street kat- ba. A roncsból vettük meg a mocit nevetségesen olcsón ezért vágunk bele a projektbe egy ilyen jó kis mocit nem hagyunk kárba veszni driftre építették ott is lesz:D |
Remélem hogy beválik, és sok örömödet leled benne! Hajrá!
http://www.streetfire.net/video/Bmw-e30-turbo-m10-1800cm3_641126.htm |
racing performance |
PWRacing Pécs 3060 2006.07.17. 20:23 |
|
AlpinaB3 |
2011.07.19. 10:20 |
|
|


|
Az a baj, hogy az én Alpinám igaz h teljesen eredeti, de korántsem volt tökéletes, mert nem volt rajta alpina felni, kivülről egy darab gyári alpina lökös se volt rajta amikor vettük! magyarul ugy nézett ki mint egy sedan m packet. igaz, hogy belülről alpina volt, de az alpina kormány nem voolt benne például már. Eleve driftre vettem a kocsit, azért cseréltem le a 320 asom, m3 ast akartam venni, de sajnos sehol nem számították be a 20 asom, nem tudtam eladni és hála istennek nyíregyházán egy kereskedésben megtaláltam az alpinát és ráadásul jó áron be is számították a másik autóm. Nagyjából ennyi a történet, és az alpinák versenypályára születtek szerintem és nem arra, hogy a vitrinbe álljanak főleg ha nem minden alkatrészük eredeti!  |
|
Miskolc 131 2009.11.17. 20:19 |
|
S |
2011.07.18. 22:51 |
|
|



|
|
AlpinaB3 |
2011.07.17. 22:34 |
|
|


|
|
TunercityLaci |
2011.06.06. 15:20 |
|
|



|
|
üdv
Laci |
PÉCS 165 2009.01.19. 16:13 |
|
erik3_6 |
2011.06.05. 21:18 |
|
|



|
Jay350i írta: | erik3_6 írta: | Jay350i írta: | Kár érte szép kis masinka volt kap új kasznit vagy mi lesz? Bent ülők úgy hallottam megúszták komolyabb sérülés nélkül, remélem tényleg így van. |
Te többet tudsz mindenkinél! Megmagyaráznád a leírtakat? |
http://www.boon.hu/farol-vagodott-le-a-bmw-miskolcon/1699811 |
Hát nagy kár érte Túl erős volt ez utcára, és látható hogy a vizes útburkolat meg is tréfált valakit. |
www.konyhadesign.hu |
www.konyhadesign.hu 1032 2007.10.16. 17:23 |
|
Jay350i |
2011.06.05. 20:48 |
|
|



|
erik3_6 írta: | Jay350i írta: | Kár érte szép kis masinka volt kap új kasznit vagy mi lesz? Bent ülők úgy hallottam megúszták komolyabb sérülés nélkül, remélem tényleg így van. |
Te többet tudsz mindenkinél! Megmagyaráznád a leírtakat? |
http://www.boon.hu/farol-vagodott-le-a-bmw-miskolcon/1699811 |
"Az a baj az Interneten terjedő idézetekkel, hogy nem tudod róluk megállapítani, valódiak-e."
Petőfi Sándor |
Bristol, United Kingdom 1038 2010.02.23. 23:19 |
|
erik3_6 |
2011.06.05. 20:27 |
|
|



|
Jay350i írta: | Kár érte szép kis masinka volt kap új kasznit vagy mi lesz? Bent ülők úgy hallottam megúszták komolyabb sérülés nélkül, remélem tényleg így van. |
Te többet tudsz mindenkinél! Megmagyaráznád a leírtakat? |
www.konyhadesign.hu |
www.konyhadesign.hu 1032 2007.10.16. 17:23 |
|
Jay350i |
2011.06.04. 22:29 |
|
|



|
|
erik3_6 |
2009.07.15. 21:08 |
|
|



|
turbo írta: | erik3_6 írta: | ELADÓ az autó!!!
AKCIÓSAN 900.000 Ft.
vegyétek-vigyétek. |
Miért kell mennie,mi lessz helyette? |
Ha valaki ennyiért megvenné, mert ennyiért valóban ajándék, akkor idővel valami nagyon durva . Ehhez egyenlőre a pénz kell ebből, és majd más forrásból. |
www.konyhadesign.hu |
www.konyhadesign.hu 1032 2007.10.16. 17:23 |
|
veszettkutya |
2009.07.15. 20:58 |
|
|



|
erik3_6 írta: | ELADÓ az autó!!!
AKCIÓSAN 900.000 Ft.
vegyétek-vigyétek. |
Miért kell mennie,mi lessz helyette? |
VESZETTKUTYA
10.82@211 Csabix Motoren Werke THX R.C.S. |
kormány mögött ball oldalt :-) 2959 2005.08.01. 13:03 |
|
erik3_6 |
2009.07.15. 18:46 |
|
|



|
|
erik3_6 |
2009.03.29. 17:19 |
|
|



|
Idézet: | Hát igen az M10-nel nincs jobb drifthez egyertelmu, a nagy V8-V12-et meg relativa olcsoak, most, hogy en is csinalom a turbositast , tenyleg nem lehet olyan olcson kihozni, mint terveztem, pedig igy is ultra sporolos , ennyibol mar siman be lehetett volna rakni V8-V12-t, nem az M20-at turbositani, de jobban szeretem a csiguszt .
Ami nekem feltunt, az E30-nak nem valami nagy a kormanyszoge(ezen nem tudom, hogy lehet javitani), vagy itt van pl. Miki videoja AE86 S2000-el elotte megy Niki az E30 M3-al, es szinte lemossa palyarol, ugy jon ra az AE86 , nem hiszem, hogy a driverrel lenne gond, jo tudom az AE86 nagyon jol balanszirozott oto,de akkor is. |
Látod-látod azért mondták egy páran neked, hogy nem lesz 3ft , de ha működni fog a turbo mindenért kárpótol, és onnantól már csak ebben fogsz gondolkodni. |
www.konyhadesign.hu |
www.konyhadesign.hu 1032 2007.10.16. 17:23 |
|
erik3_6 |
2009.03.29. 17:15 |
|
|



|
Jay325i írta: | erik3_6 írta: |
Ami nekem feltunt, az E30-nak nem valami nagy a kormanyszoge(ezen nem tudom, hogy lehet javitani), vagy itt van pl. Miki videoja AE86 S2000-el elotte megy Niki az E30 M3-al, es szinte lemossa palyarol, ugy jon ra az AE86 , nem hiszem, hogy a driverrel lenne gond, jo tudom az AE86 nagyon jol balanszirozott oto,de akkor is. |
nem is nagy gyáriban, A nagyfiuk gépei (Radir, Adorján stb) mind utólag megnövelt kormányszöggel mennek, erről ők biztos tudnak neked konkrétabb infót adni. |
E30 kormányszöge elég nagy gyárilag is más autókhoz képest! Lehet növelni és nem egy hatalmas beavatkozás. |
www.konyhadesign.hu |
www.konyhadesign.hu 1032 2007.10.16. 17:23 |
|
Jay325i |
2009.03.29. 13:49 |
|
|

Vendég
|
erik3_6 írta: |
Ami nekem feltunt, az E30-nak nem valami nagy a kormanyszoge(ezen nem tudom, hogy lehet javitani), vagy itt van pl. Miki videoja AE86 S2000-el elotte megy Niki az E30 M3-al, es szinte lemossa palyarol, ugy jon ra az AE86 , nem hiszem, hogy a driverrel lenne gond, jo tudom az AE86 nagyon jol balanszirozott oto,de akkor is. |
nem is nagy gyáriban, A nagyfiuk gépei (Radir, Adorján stb) mind utólag megnövelt kormányszöggel mennek, erről ők biztos tudnak neked konkrétabb infót adni. |
|
|
|
Jay325i |
2009.03.29. 13:47 |
|
|

Vendég
|
egyébiránt v12 tényleg sokkal több hőt termel, ha jól tudom pont a 850i-nél voltak eleinte ebből gondok, olvadtak a müanyagok a motortérben, ezért különbözik a 93utáni e31ek motortere annyiban. (mármint fogalmam sincs mennyiben de állitolag variáltak rajta, totalcaron olvastam ezt) |
|
|
|
xst |
2009.03.29. 13:43 |
|
|



|
erik3_6 írta: | Englishman írta: | Jay325i írta: | hali
ez hogyhogy eladó lett? eleve erre épült?
kaszni nélkül is eladó? ugy mennyi?
Nem mint potenciális vásárlójelölt kérdezek, csak érdekel ha v12 nem hozná az elvárt szintet akkor mennyibe fájnának az egyéb megoldások! |
Hm.....a v12 nem hozná az elvárt szintet.....ez kemény
HA elkészül biztos vagyok benne hogy nem lesz kétkedés..... |
V12 természetesen elég erős, de nem ideális egyéb más miatt főleg a súly. Most itt természetesen nem arról beszélek hogy nem lehet vele keresztbemenni meg kitartani az ívet hanem az autó mozgását úgy befolyásolja hogy nem jó irányba. Itt kizárólag a Pro mezőnyről beszélek, mert sokan azt hiszik a drift csak annyiból áll hogy megyünk keresztbe, pedig ez nem így van. Érintési pontok vannak amikhez minél közelebb kell menni és van belső illetve külső érintési pont, főleg a futómű fontos ahoz, hogy az autót minél precízebben lehessen irányítani ehhez viszont a súlyelosztás rettentő fontos. A másik lényeges pedig hogy nagyon figyelik az átfordításokat, mennyire direkt mennyire szép. V12-vel állítólag ez korántsem tökéletes. Persze én senkit nem akarok meggyőzni semmiről, mi ezt kipróbáltuk és meggyőzött arról, hogy kicsi könnyű de erős motorral sokkal szebben mozog az autó, még úgy is hogy a futómű az azért elég alap ehhez a dologhoz.
Egy nagyon komoly futómű (minden mindenhova állítható keményíthető) egy kicsi könnyű de erős motor, és a lehető legkönnyebb bódé a jó driftautó titka és ezzel nem találtam fel semmi újat csupán annyit hogy az m10 motorikusan ezt tudja hozni.
Nálunk sokan azért választanak V8 és egyéb beépítéseket, mert könnyen olcsón lehet erős motorra szert tenni ami ráadásul gyári technika tehát remélhetőleg strapabíró (ez sokszor nem így volt). V12-vel nem tudom mi a helyzet de a V8 akkal küzdenek a melegedés ellen driftnél. Én úgy gondolnám a V12 még több hőt termel. |
Hát igen az M10-nel nincs jobb drifthez egyertelmu, a nagy V8-V12-et meg relativa olcsoak, most, hogy en is csinalom a turbositast , tenyleg nem lehet olyan olcson kihozni, mint terveztem, pedig igy is ultra sporolos , ennyibol mar siman be lehetett volna rakni V8-V12-t, nem az M20-at turbositani, de jobban szeretem a csiguszt .
Ami nekem feltunt, az E30-nak nem valami nagy a kormanyszoge(ezen nem tudom, hogy lehet javitani), vagy itt van pl. Miki videoja AE86 S2000-el elotte megy Niki az E30 M3-al, es szinte lemossa palyarol, ugy jon ra az AE86 , nem hiszem, hogy a driverrel lenne gond, jo tudom az AE86 nagyon jol balanszirozott oto,de akkor is. |
|
3500rpm felett 338 2008.02.27. 13:24 |
|
Jay325i |
2009.03.29. 13:39 |
|
|

Vendég
|
erik3_6 írta: |
.....V12-vel nem tudom mi a helyzet de a V8 akkal küzdenek a melegedés ellen driftnél. Én úgy gondolnám a V12 még több hőt termel. |
Ez mind oké, de én NEM Driftautót épitek hanem utcait!
drift nálam csak annyi amennyit kigyorsításokkor természetes körülmények között odébbmászik a valaga az autónak! Súlyeslosztás engem ezért nem érdekel különösebben. Ha utazok valahova akkor meg ugyis van benne csomag hátul, majd az leterheli eléggé.
Egyébként ugy néz ki, hogy pot ma sikerült v12 kéziváltót szereznem, szoval már valószinü hogy kitartok a projekt mellett! |
|
|
|
erik3_6 |
2009.03.29. 12:22 |
|
|



|
Englishman írta: | Jay325i írta: | hali
ez hogyhogy eladó lett? eleve erre épült?
kaszni nélkül is eladó? ugy mennyi?
Nem mint potenciális vásárlójelölt kérdezek, csak érdekel ha v12 nem hozná az elvárt szintet akkor mennyibe fájnának az egyéb megoldások! |
Hm.....a v12 nem hozná az elvárt szintet.....ez kemény
HA elkészül biztos vagyok benne hogy nem lesz kétkedés..... |
V12 természetesen elég erős, de nem ideális egyéb más miatt főleg a súly. Most itt természetesen nem arról beszélek hogy nem lehet vele keresztbemenni meg kitartani az ívet hanem az autó mozgását úgy befolyásolja hogy nem jó irányba. Itt kizárólag a Pro mezőnyről beszélek, mert sokan azt hiszik a drift csak annyiból áll hogy megyünk keresztbe, pedig ez nem így van. Érintési pontok vannak amikhez minél közelebb kell menni és van belső illetve külső érintési pont, főleg a futómű fontos ahoz, hogy az autót minél precízebben lehessen irányítani ehhez viszont a súlyelosztás rettentő fontos. A másik lényeges pedig hogy nagyon figyelik az átfordításokat, mennyire direkt mennyire szép. V12-vel állítólag ez korántsem tökéletes. Persze én senkit nem akarok meggyőzni semmiről, mi ezt kipróbáltuk és meggyőzött arról, hogy kicsi könnyű de erős motorral sokkal szebben mozog az autó, még úgy is hogy a futómű az azért elég alap ehhez a dologhoz.
Egy nagyon komoly futómű (minden mindenhova állítható keményíthető) egy kicsi könnyű de erős motor, és a lehető legkönnyebb bódé a jó driftautó titka és ezzel nem találtam fel semmi újat csupán annyit hogy az m10 motorikusan ezt tudja hozni.
Nálunk sokan azért választanak V8 és egyéb beépítéseket, mert könnyen olcsón lehet erős motorra szert tenni ami ráadásul gyári technika tehát remélhetőleg strapabíró (ez sokszor nem így volt). V12-vel nem tudom mi a helyzet de a V8 akkal küzdenek a melegedés ellen driftnél. Én úgy gondolnám a V12 még több hőt termel. |
www.konyhadesign.hu |
www.konyhadesign.hu 1032 2007.10.16. 17:23 |
|
Jay325i |
2009.03.29. 11:50 |
|
|

Vendég
|
Englishman írta: | Jay325i írta: | hali
ez hogyhogy eladó lett? eleve erre épült?
kaszni nélkül is eladó? ugy mennyi?
Nem mint potenciális vásárlójelölt kérdezek, csak érdekel ha v12 nem hozná az elvárt szintet akkor mennyibe fájnának az egyéb megoldások! |
Hm.....a v12 nem hozná az elvárt szintet.....ez kemény
HA elkészül biztos vagyok benne hogy nem lesz kétkedés..... |
nem erőben!
sok a szopás vele nagyon, most ezt végigcsinálom ha már elkezdtem, de ha szar lesz a motor maga vagy jön még valami gebasz ami rátesz egy-két hónapot akkor nem állok neki ujra. Akkor veszek valami kész motort+hajtást aztán kész. bár ne igy legyen.... |
|
|
|
|
|
hirdetési felület |
|
 |
 |
|