POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
10 / 11 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek  »   345i (Joci) // Ferrari Killer//

MR. V12
2008.05.15. 20:46   






Udv.

Csak kerdem,hogy ha neked gond a tapadas F3000 kerekekkel,akkor ha mondjuk tenyleg osszekapom a let a biturbora,es megepul,hogy lehet mondjuk teljes gazt adni neki?Nem fog egybol az arokba hajintani engem?A szaki szerint 0.8-1bar korul az eredeti teljesitmeny duplaja meg szokott lenni,azonnal megkerdeztem meddig lehet emelni a nyomast?Szerinte a vashuvejekkel 1.5 bar-ig nem lehet gond.Lehet ilyen teljesitmennyel autozni?Mondjuk a varosi forgalomban?
Nem hulyulok,valodi aggodast erzek.


irorszag    214    2008.03.15. 18:31
345i
2008.05.15. 15:56   






Brahner maister írta:
345i írta:
http://www.youtube.com/watch?v=CT8vnDV-9NY&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=vExpEl0_5-Y&feature=related

Remélem vége a kétségeiteknek.
Ennyit tudnak szerencsétlenek.
A legjobb időm gyári felállással 13.3 volt.
ilyen idöket mi is tudunk Mad


Ennek örülök, hogy sikerült rájönnötök.

Többekközött azért, mert Te is utcán használod az autód, és eddig nem igazán tudtad mi is van a kezedben.

Ezek után visszatérhetünk az anyagiakra. Vagyis sok pénz egy erős autót megépíteni, ami ennyit tud, de ezeknek a fosoknak az áraihoz elenyésző összegről van szó.


Kecskemét    485    2007.11.15. 20:27
Brahner maister
2008.05.15. 15:37   






345i írta:
http://www.youtube.com/watch?v=CT8vnDV-9NY&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=vExpEl0_5-Y&feature=related

Remélem vége a kétségeiteknek.
Ennyit tudnak szerencsétlenek.
A legjobb időm gyári felállással 13.3 volt.
ilyen idöket mi is tudunk Mad


A fiú olyan, mint egy egér, mindent megígér amíg, a lyukig elér!Smile)))

   1303    2007.01.04. 17:57
345i
2008.05.15. 14:57   






http://www.youtube.com/watch?v=CT8vnDV-9NY&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=vExpEl0_5-Y&feature=related

Remélem vége a kétségeiteknek.
Ennyit tudnak szerencsétlenek.
A legjobb időm gyári felállással 13.3 volt.


Kecskemét    485    2007.11.15. 20:27
345i
2008.05.15. 14:53   






http://www.youtube.com/watch?v=CyOMv6I7TPM&feature=related


Kecskemét    485    2007.11.15. 20:27
honda bandi
2008.05.15. 14:40   






lezsi írta:
Brahner maister írta:
345i írta:
Köszönöm szépen.
Arra is szükségem van jó sokra. De inkább örülnék "kevés cumikázást" kifejezésnek. Gyagyás

"kevés cumikázást" az még szerintem senkinek sem sikerült nagyon. azért nekem is lekelett venni a HF-et egyszer a lemeztömités hibájábol!! kis cumi volt de azért ez is cumi. Shocked


A kiserleti technika mar csak ilyen Sad

Szerintem Joci nem 350 pacit szeretne, ahhoz nem cserelt volna turbot.
Itt mar 400+ tartomanyrol szol a tortenet, es nagyjabol egy dolog fog nagyon hianyozni; a tapadas. (Tapasztalatbol mondom)


Szerintem is inkább a tapadással lesznek gondok hiszen én csak szivóba szívok a tapadással s ez már nem a kocsi kevés ereje hanem a sujelosztásból adodik s szerintem is középre azta amotort mert már nekem is azt kellet volna csinálni s nem kapirgálnék 130km-ig össze vissza. Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy


Olyan jó volt látni, mikor a fönököm kigördült a harmadik új BMW-jével. Tudom, hogy milyen keményen megdolgoztam érte.

Röszke    391    2005.08.09. 11:45
lezsi
2008.05.15. 12:51   






Brahner maister írta:
345i írta:
Köszönöm szépen.
Arra is szükségem van jó sokra. De inkább örülnék "kevés cumikázást" kifejezésnek. Gyagyás

"kevés cumikázást" az még szerintem senkinek sem sikerült nagyon. azért nekem is lekelett venni a HF-et egyszer a lemeztömités hibájábol!! kis cumi volt de azért ez is cumi. Shocked


A kiserleti technika mar csak ilyen Sad

Szerintem Joci nem 350 pacit szeretne, ahhoz nem cserelt volna turbot.
Itt mar 400+ tartomanyrol szol a tortenet, es nagyjabol egy dolog fog nagyon hianyozni; a tapadas. (Tapasztalatbol mondom)


   3215    2005.06.08. 14:21
345i
2008.05.15. 12:50   






Englishman 350i írta:
345i írta:
MR. V12 írta:
Udv.

Hadd kerdezzem meg,hogy mibol mennyi varhato ettol e konfigtol(le/nm)?


Nem tudom, mi lesz belőle. Nem szeretnék számokkal dobálózni. Nem csak a teljesítmény számít. 400m-es távra épül a jármű.
Ha csak egy db 255l/h benzinpumpát veszek, már pedig csak egyet fogok venni belőle, akkor az lesz a határ, amit az tud maxon. És persze, mikor kezd el kopogni, mivel marad a gyári kompresszió. Abból nem veszünk lentebb (mármint a 8:1-ből)


Üdv.

Nem az én asztalom de azért beleugatok Smile

Gyárilag a moci 250Le,380Nm
Az említett felújítás üzembiztosságot(tűzkarika) és nagyobb teljesítményt hivatott elérni, várhatóan minimum 350Le környéke és valamivel 500Nm feletti nyomaték lesz belőle. Nagyon számítani fog hogy a töltőlevegőt mennyire tudja majd visszahűteni.
400m-en jó időnek a 12-13s közötti idő számít.
Ideális felállásban 12s körül kéne teljesítenie. esetleg kicsit alatta.
szóval hajrá!

ui.: ez a ferrari killer azért egy kicsit erős. Nemérti


Nem erős!!!
Szerintem nektek is van internetetek, már ha nem tévedek. Akkor nézz utána. Ferrari Modena 360, 1/4 mile 12.8 Gyári adat. (gondolom nem hazudnak felfelé)
Gyári felállásban a legjobb időm 1/4 mile 13.3
Ha 350 le lett volna a cél, akkor egyszerűen megcsipszelem.


Kecskemét    485    2007.11.15. 20:27
Brahner maister
2008.05.15. 11:53   






345i írta:
Köszönöm szépen.
Arra is szükségem van jó sokra. De inkább örülnék "kevés cumikázást" kifejezésnek. Gyagyás

"kevés cumikázást" az még szerintem senkinek sem sikerült nagyon. azért nekem is lekelett venni a HF-et egyszer a lemeztömités hibájábol!! kis cumi volt de azért ez is cumi. Shocked


A fiú olyan, mint egy egér, mindent megígér amíg, a lyukig elér!Smile)))

   1303    2007.01.04. 17:57
345i
2008.05.15. 11:44   






MR. V12 írta:
Dobalozz,dobalozz,dobalozz.Csak kerdem mi szamit 400 meteren,ha nem a teljesitmeny?Van otthon DYNO fekpad?Merre?Mi penz egy meres?


Elég jól elkezdték összeszedni a srácok.
Fontos még a tömeg
és a jármű dinamikája.:
Lehet egy autó kibasz erős és mégse gyorsul jól 400m-en mert rövid neki a táv.
Fontos még a váltó.
És a vezetési tudás sem elhanyagolható. (++reakció, váltási idő). Kívülről egyszerűnek tűnik. De egyáltalán nem az, elég összetett.
Szerintem még számtalan részletet fel tudnánk sorolni, amiből összetevődik egy egységbe.


Kecskemét    485    2007.11.15. 20:27
Englishman
2008.05.15. 11:43   






345i írta:
MR. V12 írta:
Udv.

Hadd kerdezzem meg,hogy mibol mennyi varhato ettol e konfigtol(le/nm)?


Nem tudom, mi lesz belőle. Nem szeretnék számokkal dobálózni. Nem csak a teljesítmény számít. 400m-es távra épül a jármű.
Ha csak egy db 255l/h benzinpumpát veszek, már pedig csak egyet fogok venni belőle, akkor az lesz a határ, amit az tud maxon. És persze, mikor kezd el kopogni, mivel marad a gyári kompresszió. Abból nem veszünk lentebb (mármint a 8:1-ből)


Üdv.

Nem az én asztalom de azért beleugatok Smile

Gyárilag a moci 250Le,380Nm
Az említett felújítás üzembiztosságot(tűzkarika) és nagyobb teljesítményt hivatott elérni, várhatóan minimum 350Le környéke és valamivel 500Nm feletti nyomaték lesz belőle. Nagyon számítani fog hogy a töltőlevegőt mennyire tudja majd visszahűteni.
400m-en jó időnek a 12-13s közötti idő számít.
Ideális felállásban 12s körül kéne teljesítenie. esetleg kicsit alatta.
szóval hajrá!

ui.: ez a ferrari killer azért egy kicsit erős. Nemérti



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2008.05.15. 11:46 (1).

FREEDOM IS NOT FREE

Budapest    1486    2005.09.15. 14:46
345i
2008.05.15. 11:23   






Köszönöm szépen.
Arra is szükségem van jó sokra. De inkább örülnék "kevés cumikázást" kifejezésnek. Gyagyás


Kecskemét    485    2007.11.15. 20:27
Brahner maister
2008.05.15. 08:24   






345i írta:
Látható itt egy pár alkatrész.
Többek között:
- másodtúlméretre frissen fúrt blokk, hónolva, síkolva. A tűzkarikák helye belemarva.
- schwitzer turbo
-727ccm siemens deka injektorok, magas inpedncia
- másodtólméretes turbos Mahle dugók
- gyári felállásban szétégetett szinter kuplung (ritkaság). Ebből jövö héten kész az új. Az a szép benne, hogy a szerkezetbe és a lendkerékbe is durván belemart.
- A kasznit nem ecsetelném még össze van rakva. Ebből még 150 kg simán kijön. (gyári BMW rozsdafaberakás). A cél 900kg versenykészen.
- Van a képen még tűzkarika.

Amiról még nincs fotó:
- polcon van egy VEMS (PWracing Ákos)
- Catcams turbos sportveztengely.

Jelenleg gyűrűsorra várok. Utána kezdődik a legózás.


SOK SZERENCSÉT Kacsint


A fiú olyan, mint egy egér, mindent megígér amíg, a lyukig elér!Smile)))

   1303    2007.01.04. 17:57
baltus e-28
2008.05.14. 22:56   






lezsi írta:
MR. V12 írta:
Dobalozz,dobalozz,dobalozz.Csak kerdem mi szamit 400 meteren,ha nem a teljesitmeny?Van otthon DYNO fekpad?Merre?Mi penz egy meres?


Hogy mi szamit meg? pl. a tapadas...


Súlyelosztás... Smile gátló/rugó konfig... difiáttétel...


///http://www.flickr.com/photos/edinaprikler

Gödöllő    320    2006.05.06. 22:15
lezsi
2008.05.14. 22:19   






MR. V12 írta:
Dobalozz,dobalozz,dobalozz.Csak kerdem mi szamit 400 meteren,ha nem a teljesitmeny?Van otthon DYNO fekpad?Merre?Mi penz egy meres?


Hogy mi szamit meg? pl. a tapadas...


   3215    2005.06.08. 14:21
MR. V12
2008.05.14. 20:35   






Dobalozz,dobalozz,dobalozz.Csak kerdem mi szamit 400 meteren,ha nem a teljesitmeny?Van otthon DYNO fekpad?Merre?Mi penz egy meres?


irorszag    214    2008.03.15. 18:31
345i
2008.05.14. 20:29   






MR. V12 írta:
Udv.

Hadd kerdezzem meg,hogy mibol mennyi varhato ettol e konfigtol(le/nm)?


Nem tudom, mi lesz belőle. Nem szeretnék számokkal dobálózni. Nem csak a teljesítmény számít. 400m-es távra épül a jármű.
Ha csak egy db 255l/h benzinpumpát veszek, már pedig csak egyet fogok venni belőle, akkor az lesz a határ, amit az tud maxon. És persze, mikor kezd el kopogni, mivel marad a gyári kompresszió. Abból nem veszünk lentebb (mármint a 8:1-ből)


Kecskemét    485    2007.11.15. 20:27
MR. V12
2008.05.14. 20:06   






Udv.

Hadd kerdezzem meg,hogy mibol mennyi varhato ettol e konfigtol(le/nm)?


irorszag    214    2008.03.15. 18:31
345i
2008.05.14. 17:57   






Látható itt egy pár alkatrész.
Többek között:
- másodtúlméretre frissen fúrt blokk, hónolva, síkolva. A tűzkarikák helye belemarva.
- schwitzer turbo
-727ccm siemens deka injektorok, magas inpedncia
- másodtólméretes turbos Mahle dugók
- gyári felállásban szétégetett szinter kuplung (ritkaság). Ebből jövö héten kész az új. Az a szép benne, hogy a szerkezetbe és a lendkerékbe is durván belemart.
- A kasznit nem ecsetelném még össze van rakva. Ebből még 150 kg simán kijön. (gyári BMW rozsdafaberakás). A cél 900kg versenykészen.
- Van a képen még tűzkarika.

Amiról még nincs fotó:
- polcon van egy VEMS (PWracing Ákos)
- Catcams turbos sportveztengely.

Jelenleg gyűrűsorra várok. Utána kezdődik a legózás.


Kecskemét    485    2007.11.15. 20:27
345i
2008.05.14. 17:44   






Köszi a segítséget Lezsi.


Kecskemét    485    2007.11.15. 20:27
lezsi
2008.05.14. 16:47   


























































   3215    2005.06.08. 14:21
345i
2008.05.14. 16:01   










Kecskemét    485    2007.11.15. 20:27
honda bandi
2008.05.14. 09:56   






345i írta:
Képek nemsokára...


Messze van még az a nemsokára Törppapa


Olyan jó volt látni, mikor a fönököm kigördült a harmadik új BMW-jével. Tudom, hogy milyen keményen megdolgoztam érte.

Röszke    391    2005.08.09. 11:45
honda bandi
2008.05.14. 09:55   






345i írta:
http://www.youtube.com/watch?v=bKN-s-aqJbM


Na de kéremszépen ez eggy igen komoj M5 nem E30 3,5turo a grázsból azért ne keverjük a szezont a fazonnal kéremszépen Very Happy Very Happy Very Happy


Olyan jó volt látni, mikor a fönököm kigördült a harmadik új BMW-jével. Tudom, hogy milyen keményen megdolgoztam érte.

Röszke    391    2005.08.09. 11:45
345i
2008.05.13. 14:18   






http://www.youtube.com/watch?v=bKN-s-aqJbM


Kecskemét    485    2007.11.15. 20:27
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  10 / 11 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Következő
Tartalomjegyzék  »   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére