9. Nemzetközi Balatoni POWERFANATICS.com BMW találkozó 2018. június 9-10.

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
9 / 11 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek  »   345i (Joci) // Ferrari Killer//

ZSOSZ
2008.12.22. 17:50   






Józsika!
Jutalékot kaptál hogy ilyen szépen bevásároltál a sok bisz-basz vasakból?!
Igaz farkasvakságban szenvedek,de még sütétben is pár komponenes szömet szurt ahogy megvizuáltam üket! Very Happy
Vagy nálad is járt a Gézuska mert jó kisfiu voltál?! Szemcsis
Nekem virgácsot hozott,mert nem birok a lepénylessőmmel Surprised Sajnálom,ami szivemen a számon Gyagyás
Akkor gyurtok javában tavaszra.Sugd má meg,csak négyszemközt vagyunk!
Üdv ZSOSZ


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3320    2007.01.19. 13:46
Joyrider
2008.07.14. 20:11   






Néha tényleg meglepődök a fórumban megjelenő fényképek tartalmán.. Már ami az arcokat illeti.. Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Zsolti, mi újság nálad, nagy a csend?...


E30-at szeretnék! Smile... de e36 lett belőle Smile

Budapest    338    2007.08.07. 14:39
345i
2008.07.14. 14:26   






Eleg szigoru darabnak tunik az a csiga meretileg Mad .[/quote]

Nem veszélyes a mérete. A látszat csal. Schwitzer turbo, nagyobb T4-nek felel meg.


Kecskemét    485    2007.11.15. 20:27
MR. V12
2008.07.13. 03:39   






ZSOSZ írta:
A gazda munkában:



Jézus márijja Surprised mi lesz ebből?! Very Happy
A kibicek is megjelentek okosságért



ZSOSZnak kezeit kicsit megtekergettem hogy ha már ugy is itt jár kicsit fényesithetne a hf.en.Nem tudott varázsomnak ellenállni



Szabatkozott hogy idegenbe csak ilyet tudott pár ora alatt
Motor a helyén,most a hf.rendbe tétele a feladat erre a hétvégére


Udv.

Eleg szigoru darabnak tunik az a csiga meretileg Mad .


irorszag    214    2008.03.15. 18:31
ZSOSZ
2008.07.13. 02:59   






A gazda munkában:



Jézus márijja Surprised mi lesz ebből?! Very Happy
A kibicek is megjelentek okosságért



ZSOSZnak kezeit kicsit megtekergettem hogy ha már ugy is itt jár kicsit fényesithetne a hf.en.Nem tudott varázsomnak ellenállni



Szabatkozott hogy idegenbe csak ilyet tudott pár ora alatt
Motor a helyén,most a hf.rendbe tétele a feladat erre a hétvégére


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3320    2007.01.19. 13:46
grafo
2008.06.30. 17:28   






Kacsint Very Happy Very Happy


graffo.uw.hu/dragtimes.xls

Kecskemét    1095    2007.05.30. 20:44
ZSOSZ
2008.06.30. 13:18   






http://s115.photobucket.com/albums/n296/ximon86/?action=view&current=060622012.jpg
Csak nem beszélek hülyeséget Szemcsis


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3320    2007.01.19. 13:46
atiTDI
2008.06.25. 14:18   






Ha esetleg segítség, nekem ilyen leömlőt csináltak a proexnél a 345re.




   34    2005.06.29. 10:51
345i
2008.06.24. 19:41   






ZSOSZ írta:
lezsi írta:
Ertem, en mondjuk ugy gondolom, hogy a kacskaringozasnal fontosabb, hogy gyujtasi szempontbol egyenletesen legyen elosztva a ket fel, marpedig ha nem 123/456 az osztas, akkor osszedolgoznak hengerek, raadasul igy nem is szimmetrikusan. En ezt inkabb kerulnem.

Most beszéltem Jocóval és CápaFerivel.A 2.megoldás fog passzolni a turbóhoz és igy nincs min tovább agyalni Smile


Így van;
1.2.3-4.5.6.


Kecskemét    485    2007.11.15. 20:27
ZSOSZ
2008.06.24. 19:19   






lezsi írta:
Ertem, en mondjuk ugy gondolom, hogy a kacskaringozasnal fontosabb, hogy gyujtasi szempontbol egyenletesen legyen elosztva a ket fel, marpedig ha nem 123/456 az osztas, akkor osszedolgoznak hengerek, raadasul igy nem is szimmetrikusan. En ezt inkabb kerulnem.

Most beszéltem Jocóval és CápaFerivel.A 2.megoldás fog passzolni a turbóhoz és igy nincs min tovább agyalni Smile


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3320    2007.01.19. 13:46
lezsi
2008.06.24. 17:58   






ZSOSZ írta:
lezsi írta:
Nem is a geometria erdekel, mert az nagyon eseti, inkabb, hogy miert osztanad meg maskent mint 1-2-3/4-5-6

Látod 2 féle kialakitás létezik.Ha a motorral párhuzamosan vannak a talp lyukai abba "képtelenség"(az 1.rajzom) bekötni igy a csöveket ahogy irod
Az elv az hogy a fej 2 végén lévő csövek a leghosszabbak.Ezért a lehető legekevesebb kacskaringóval kell bekötni.És ebből következik az én agyam szerint hogy a középütt lévő hengerek csöveivel meg kell kerülni az 1-6-3 hengert a külső bekötési ponthoz vezetve őket
A Te verziod tökéletes ha mint 2. rajzomon lennének a bekötések
Joci feltett 1 kérdést és arra próbálok válaszolni mit-hogy Smile
Ahogy látom már a gyujtási sorrend szerinti bekötés sem mérvadó már


Ertem, en mondjuk ugy gondolom, hogy a kacskaringozasnal fontosabb, hogy gyujtasi szempontbol egyenletesen legyen elosztva a ket fel, marpedig ha nem 123/456 az osztas, akkor osszedolgoznak hengerek, raadasul igy nem is szimmetrikusan. En ezt inkabb kerulnem.


   3214    2005.06.08. 14:21
ZSOSZ
2008.06.24. 17:23   






lezsi írta:
Nem is a geometria erdekel, mert az nagyon eseti, inkabb, hogy miert osztanad meg maskent mint 1-2-3/4-5-6

Látod 2 féle kialakitás létezik.Ha a motorral párhuzamosan vannak a talp lyukai abba "képtelenség"(az 1.rajzom) bekötni igy a csöveket ahogy irod
Az elv az hogy a fej 2 végén lévő csövek a leghosszabbak.Ezért a lehető legekevesebb kacskaringóval kell bekötni.És ebből következik az én agyam szerint hogy a középütt lévő hengerek csöveivel meg kell kerülni az 1-6-3 hengert a külső bekötési ponthoz vezetve őket
A Te verziod tökéletes ha mint 2. rajzomon lennének a bekötések
Joci feltett 1 kérdést és arra próbálok válaszolni mit-hogy Smile
Ahogy látom már a gyujtási sorrend szerinti bekötés sem mérvadó már


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3320    2007.01.19. 13:46
lezsi
2008.06.24. 15:15   






ZSOSZ írta:
lezsi írta:
Lehet tudni, hogy milyen megfontolasbol?

Szerintem igy a legjobb-lenne,vagy az ujabb rajzom szerinti.
Csupán az a kérdés hogy a turbó kipuff belépő csatornái párhuzamosak vagy merőlegesek a blokkra.Az 1.rajz a párhuzamosé
A 2.rajzon adja magát hogy az ilyen 3as gyüjtőbe 4-5-6,a másikba a maradék hengerek ontják a gázt Szemcsis


Nem is a geometria erdekel, mert az nagyon eseti, inkabb, hogy miert osztanad meg maskent mint 1-2-3/4-5-6


   3214    2005.06.08. 14:21
ZSOSZ
2008.06.24. 13:56   






lezsi írta:
Lehet tudni, hogy milyen megfontolasbol?

Szerintem igy a legjobb-lenne,vagy az ujabb rajzom szerinti.
Csupán az a kérdés hogy a turbó kipuff belépő csatornái párhuzamosak vagy merőlegesek a blokkra.Az 1.rajz a párhuzamosé
A 2.rajzon adja magát hogy az ilyen 3as gyüjtőbe 4-5-6,a másikba a maradék hengerek ontják a gázt Szemcsis


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3320    2007.01.19. 13:46
ZSOSZ
2008.06.24. 13:49   






Ha 90fokkal el kellene forgatni a turbó talpa miatt akkor valami hasonló kellene.1biztos,grafikai kiállitásra nem kell küldjem a rajzaim Surprised Azért a lényeg remélem érthető




ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3320    2007.01.19. 13:46
lezsi
2008.06.24. 11:35   






ZSOSZ írta:
Én ebbe a talpba következképp vezetném a csöveket:
balosba-5ik henger
középsőbe-4ik
jobbosba-2.henger csövét
A másik lyukba balról jobbra haladva-6-3-1.Ha könnyebb akkor a 3-4 megcserélhető


Lehet tudni, hogy milyen megfontolasbol?


   3214    2005.06.08. 14:21
345i
2008.06.24. 11:17   






ZSOSZ írta:



Én ebbe a talpba következképp vezetném a csöveket:
balosba-5ik henger
középsőbe-4ik
jobbosba-2.henger csövét
A másik lyukba balról jobbra haladva-6-3-1.Ha könnyebb akkor a 3-4 megcserélhető



Köszi


Kecskemét    485    2007.11.15. 20:27
ZSOSZ
2008.06.23. 20:30   









Én ebbe a talpba következképp vezetném a csöveket:
balosba-5ik henger
középsőbe-4ik
jobbosba-2.henger csövét
A másik lyukba balról jobbra haladva-6-3-1.Ha könnyebb akkor a 3-4 megcserélhető


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3320    2007.01.19. 13:46
lezsi
2008.05.16. 18:14   






honda bandi írta:
345i írta:
http://www.youtube.com/watch?v=CT8vnDV-9NY&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=vExpEl0_5-Y&feature=related

Remélem vége a kétségeiteknek.
Ennyit tudnak szerencsétlenek.
A legjobb időm gyári felállással 13.3 volt.


Ellenjavalnék mert ezek 230-felett is gyorsulnak tovább meg nem 5000km-ert futnak egy egy motorral.


Persze, de azert mas az attetelezes is 6-7-8 sebesseges (robot)valtokkal.
Az 5000 km talan tulzas, ertelmes keretek kozott hangolva es uzemeltetve ha nem is sokszaz, de soktizezer vallalhato szerintem.

Amugy meg Joci sem mondta, hogy egy ilyen 20 eves tuning E30 MINDENBEN tobbet nyujtana, mint egy zsiruj soktizmillios sportkocsi, csak azt, hogy ugyanazt a gyorsulasi idot (es elmenyt) ossze lehet hozni toredek aron.
Ez szerintem nagy dolog, mert vszeg egyikunk sincs olyan anyagi helyzetben, hogy ehhez az elmenyhez valaha hozzajusson maskepp.


   3214    2005.06.08. 14:21
345i
2008.05.16. 14:23   






ZSOSZ írta:
345i írta:
Jelenleg gyűrűsorra várok.

Szassz Józsika!Milyen gyürüt akarsz hogy várni kell rá? Nemérti Ferinek mutattam
SCHÖTTLE katalógust:9-0715-50 ami Neked kellene,vagy ennek megfelelő
Igen jó minőségü szerintem ha versenysportba beszállitók,csak javallani tudom.Beszerzés menni fog?
Most néztem az árakat:28-57e közt A SCHÖTTLE az olcsóbb


Nagyon szépen köszönöm a segítséget, és, hogy érdekel a projekt. Most hívtak, hogy mehetek érte mivel megjött. Tehát előrelépések várhatóak.
Mégegyszer köszönöm.


Kecskemét    485    2007.11.15. 20:27
ZSOSZ
2008.05.16. 08:39   






345i írta:
Jelenleg gyűrűsorra várok.

Szassz Józsika!Milyen gyürüt akarsz hogy várni kell rá? Nemérti Ferinek mutattam
SCHÖTTLE katalógust:9-0715-50 ami Neked kellene,vagy ennek megfelelő
Igen jó minőségü szerintem ha versenysportba beszállitók,csak javallani tudom.Beszerzés menni fog?
Most néztem az árakat:28-57e közt A SCHÖTTLE az olcsóbb


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3320    2007.01.19. 13:46
345i
2008.05.16. 05:50   






honda bandi írta:
345i írta:
http://www.youtube.com/watch?v=CT8vnDV-9NY&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=vExpEl0_5-Y&feature=related

Remélem vége a kétségeiteknek.
Ennyit tudnak szerencsétlenek.
A legjobb időm gyári felállással 13.3 volt.


Ellenjavalnék mert ezek 230-felett is gyorsulnak tovább meg nem 5000km-ert futnak egy egy motorral.


Nem tudom miböl ered ez a rettenet nagy negatív kisugárzásod és hozzáállásod a (turbós) BMW iránt.

BMW Rules
nekem ez a véleményem és szerintem nem ez a fórum az, ahol meg kellene győznöd, hogy az olasz autók jobbak bármiben is


Kecskemét    485    2007.11.15. 20:27
honda bandi
2008.05.15. 23:30   






345i írta:
http://www.youtube.com/watch?v=CT8vnDV-9NY&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=vExpEl0_5-Y&feature=related

Remélem vége a kétségeiteknek.
Ennyit tudnak szerencsétlenek.
A legjobb időm gyári felállással 13.3 volt.


Ellenjavalnék mert ezek 230-felett is gyorsulnak tovább meg nem 5000km-ert futnak egy egy motorral.


Olyan jó volt látni, mikor a fönököm kigördült a harmadik új BMW-jével. Tudom, hogy milyen keményen megdolgoztam érte.

Röszke    391    2005.08.09. 11:45
grafo
2008.05.15. 23:10   






na mindjart az jon h a ferrari lambo egy rakas szar Very Happy


graffo.uw.hu/dragtimes.xls

Kecskemét    1095    2007.05.30. 20:44
lezsi
2008.05.15. 22:12   






MR. V12 írta:
Udv.

Csak kerdem,hogy ha neked gond a tapadas F3000 kerekekkel,akkor ha mondjuk tenyleg osszekapom a let a biturbora,es megepul,hogy lehet mondjuk teljes gazt adni neki?Nem fog egybol az arokba hajintani engem?A szaki szerint 0.8-1bar korul az eredeti teljesitmeny duplaja meg szokott lenni,azonnal megkerdeztem meddig lehet emelni a nyomast?Szerinte a vashuvejekkel 1.5 bar-ig nem lehet gond.Lehet ilyen teljesitmennyel autozni?Mondjuk a varosi forgalomban?
Nem hulyulok,valodi aggodast erzek.


Ha eleg nagy a turbo, akkor alul lesz egy fordulattartomany, amit lehet batran hasznalni nyomas nelkul. Kicsi turbokkal kezelhetetlen lenne.


   3214    2005.06.08. 14:21
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  9 / 11 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Következő
Tartalomjegyzék  »   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére