|
|
345i |
2008.05.03. 14:40 |
|
|


|
|
DOMY_M3 |
2008.05.03. 08:28 |
|
|



|
|
DOMY_M3 |
2008.05.03. 08:24 |
|
|



|
|
345i |
2008.05.03. 02:20 |
|
|


|
|
|
Kecskemét 485 2007.11.15. 20:27 |
|
DOMY_M3 |
2008.05.02. 23:16 |
|
|



|
|
Juszt |
2008.05.02. 22:21 |
|
|


|
Ja, hogy te sosem forgatod tiltásba ?  |
|
28 2007.04.18. 20:44 |
|
$zl@FyEe |
2008.05.02. 17:02 |
|
|



|
|
|
Gödöllő 50 2007.09.28. 20:50 |
|
DOMY_M3 |
2008.05.01. 20:56 |
|
|



|
|
DOMY_M3 |
2008.05.01. 20:56 |
|
|



|
|
Hexer |
2008.05.01. 15:09 |
|
|


|
BMW M6 POWER írta: | Hexer írta: | BMW M6 POWER írta: | I-scream írta: | Kuriózum,ha valaki hozzá mer nyúlni egy M-es motorhoz,képeket kérünk minden mennyiségben!
Viszont úgy tűnik,valamit eddig rosszul tudtam: miért jó az,ha kiiktatod a lambda-szondát? Én úgy tudtam,normál körülmények között tartja a 0,9 körüli értéket,de lepadlózásnál inkább dúsít. Ismerős mondta,h gyári e30 320-ba visszarakták a lambdát,utána úgy ment,mint akit s..be rúgtak.
|
Csaooo!
Bocs hogy beleszolok,de hat ez M 30 ak is lambda szonda nelkul mentek amelyiken nem wolt katalizator,meg minden auto!Es szerintem nem wolt problema weluk!A regi M es mocik is ugy mentek!!!Meg hat szetcsatoltam a lambdat az m20 on es semmi kulomseget nem ereztem. |
Te sem teszel ólompótlót a benzinbe mert régen ólmozott benzin volt... |
Olompotlot?Ilyenrol meg nem is hallotam! De azert tuti mert en Vajdasagi magyar vagyok es hat nalunk meg elmeletileg van olmozott benzin,de egy rakas szart nem ernek az itteni benzinek!Hetvegen woltunk kinn magyarba,es belelotyintettunk 30 liter V powert,de csak a 95 oset es az autot minha kicsereltek volna!Szoval a Szerb benzinrol enyit!
A menesrol meg anyit tudok mondani hogy ki kell probalni!
Hat regi M 30 asok kat. nelkul 218 PS,kat. al meg 185PS meg a fogyasztasuk is nagyobb wolt majd 1 literrel a kat. osoknak!Jo igaz ott mas progin is volt a kat. os kompi,meg hat a surites is! |
A benzines részt csak összehasonlításért írtam, a technológiát nem véletlenül találták ki, így használni is kellene. Megnyugtatlak nagyon sok külömbség van ezek között a motorok között (lambdával vagy anélkül).
Amint már mondtam, valószínű hogy versenyen az M-es progi értelmesebb mint a sima és verseny alatt jól viselkedhet, de mikor csak gurul a kocsi, akár mondjuk etapnak akkor nem lehet jó a többlet benzin, ennek ismerjük a következményeit hosszú távon.
Lehet ha direkt így készitik a progit, mint a versenyautóknál, vagy mint sok gyárinál hogy bizonyos fordulat felett nincs korrekció...vannak variánsok, de nem hinném hogy ez a legoptimálisabb |
|
1080 2007.03.10. 17:40 |
|
BMW M6 POWER |
2008.05.01. 13:17 |
|
|



|
Hexer írta: | BMW M6 POWER írta: | I-scream írta: | Kuriózum,ha valaki hozzá mer nyúlni egy M-es motorhoz,képeket kérünk minden mennyiségben!
Viszont úgy tűnik,valamit eddig rosszul tudtam: miért jó az,ha kiiktatod a lambda-szondát? Én úgy tudtam,normál körülmények között tartja a 0,9 körüli értéket,de lepadlózásnál inkább dúsít. Ismerős mondta,h gyári e30 320-ba visszarakták a lambdát,utána úgy ment,mint akit s..be rúgtak.
|
Csaooo!
Bocs hogy beleszolok,de hat ez M 30 ak is lambda szonda nelkul mentek amelyiken nem wolt katalizator,meg minden auto!Es szerintem nem wolt problema weluk!A regi M es mocik is ugy mentek!!!Meg hat szetcsatoltam a lambdat az m20 on es semmi kulomseget nem ereztem. |
Te sem teszel ólompótlót a benzinbe mert régen ólmozott benzin volt... |
Olompotlot?Ilyenrol meg nem is hallotam! De azert tuti mert en Vajdasagi magyar vagyok es hat nalunk meg elmeletileg van olmozott benzin,de egy rakas szart nem ernek az itteni benzinek!Hetvegen woltunk kinn magyarba,es belelotyintettunk 30 liter V powert,de csak a 95 oset es az autot minha kicsereltek volna!Szoval a Szerb benzinrol enyit!
A menesrol meg anyit tudok mondani hogy ki kell probalni!
Hat regi M 30 asok kat. nelkul 218 PS,kat. al meg 185PS meg a fogyasztasuk is nagyobb wolt majd 1 literrel a kat. osoknak!Jo igaz ott mas progin is volt a kat. os kompi,meg hat a surites is! |
Simple M Power!!! |
Délvidék 354 2008.01.23. 01:12 |
|
DOMY_M3 |
2008.05.01. 09:02 |
|
|



|
|
DOMY_M3 |
2008.05.01. 08:39 |
|
|



|
|
I-scream |
2008.04.30. 23:37 |
|
|


|
BMW M6 POWER írta: | I-scream írta: | Kuriózum,ha valaki hozzá mer nyúlni egy M-es motorhoz,képeket kérünk minden mennyiségben!
Viszont úgy tűnik,valamit eddig rosszul tudtam: miért jó az,ha kiiktatod a lambda-szondát? Én úgy tudtam,normál körülmények között tartja a 0,9 körüli értéket,de lepadlózásnál inkább dúsít. Ismerős mondta,h gyári e30 320-ba visszarakták a lambdát,utána úgy ment,mint akit s..be rúgtak.
|
Csaooo!
Bocs hogy beleszolok,de hat ez M 30 ak is lambda szonda nelkul mentek amelyiken nem wolt katalizator,meg minden auto!Es szerintem nem wolt problema weluk!A regi M es mocik is ugy mentek!!!Meg hat szetcsatoltam a lambdat az m20 on es semmi kulomseget nem ereztem. |
Hmm.. érdekes,elég egyöntetű a véleményetek. Akkor kipróbálom én is.  |
|
757 2006.07.09. 23:40 |
|
Hexer |
2008.04.30. 23:36 |
|
|


|
BMW M6 POWER írta: | I-scream írta: | Kuriózum,ha valaki hozzá mer nyúlni egy M-es motorhoz,képeket kérünk minden mennyiségben!
Viszont úgy tűnik,valamit eddig rosszul tudtam: miért jó az,ha kiiktatod a lambda-szondát? Én úgy tudtam,normál körülmények között tartja a 0,9 körüli értéket,de lepadlózásnál inkább dúsít. Ismerős mondta,h gyári e30 320-ba visszarakták a lambdát,utána úgy ment,mint akit s..be rúgtak.
|
Csaooo!
Bocs hogy beleszolok,de hat ez M 30 ak is lambda szonda nelkul mentek amelyiken nem wolt katalizator,meg minden auto!Es szerintem nem wolt problema weluk!A regi M es mocik is ugy mentek!!!Meg hat szetcsatoltam a lambdat az m20 on es semmi kulomseget nem ereztem. |
Te sem teszel ólompótlót a benzinbe mert régen ólmozott benzin volt... |
|
1080 2007.03.10. 17:40 |
|
BMW M6 POWER |
2008.04.30. 23:13 |
|
|



|
I-scream írta: | Kuriózum,ha valaki hozzá mer nyúlni egy M-es motorhoz,képeket kérünk minden mennyiségben!
Viszont úgy tűnik,valamit eddig rosszul tudtam: miért jó az,ha kiiktatod a lambda-szondát? Én úgy tudtam,normál körülmények között tartja a 0,9 körüli értéket,de lepadlózásnál inkább dúsít. Ismerős mondta,h gyári e30 320-ba visszarakták a lambdát,utána úgy ment,mint akit s..be rúgtak.
|
Csaooo!
Bocs hogy beleszolok,de hat ez M 30 ak is lambda szonda nelkul mentek amelyiken nem wolt katalizator,meg minden auto!Es szerintem nem wolt problema weluk!A regi M es mocik is ugy mentek!!!Meg hat szetcsatoltam a lambdat az m20 on es semmi kulomseget nem ereztem. |
Simple M Power!!! |
Délvidék 354 2008.01.23. 01:12 |
|
lezsi |
2008.04.29. 13:27 |
|
|



|
Annyit csak hozza, hogy ezek a regi keskenysavu vezerlok nem veszik figyelembe a lambda jelet terhelesen, csak alapjarat es kis-terhelesi uzemben, szoval elvileg talan nem vesztesz vele, ha rateszed, csak javit a fogyasztason, alapjaraton, stb.
Amugy izgalmas a gep, megneznenk valamelyik versenyen, pl. csutortok Taszar?  |
|
3215 2005.06.08. 14:21 |
|
Hexer |
2008.04.29. 10:27 |
|
|


|
DOMY_M3 írta: | I-scream írta: | Kuriózum,ha valaki hozzá mer nyúlni egy M-es motorhoz,képeket kérünk minden mennyiségben!
Viszont úgy tűnik,valamit eddig rosszul tudtam: miért jó az,ha kiiktatod a lambda-szondát? Én úgy tudtam,normál körülmények között tartja a 0,9 körüli értéket,de lepadlózásnál inkább dúsít. Ismerős mondta,h gyári e30 320-ba visszarakták a lambdát,utána úgy ment,mint akit s..be rúgtak.
| ne kevarja nekem a szamitogep a lambdaszonda adataira a kevereket.en a 10 baros nagy debitu benzinpompaba,nagy porlasztokba(injektorok),megnovelt benzinnyomasba es megnovelt injektor nyitasi idobe bizok.ne mondhassa aztan nekem hogy eheztetem... |
Hát lehet hogy nem szegényedik el de hogy nem optimális kihasználtsága a motornak az is valószínű akkor adja a legtöbb lovat ha épp még nem detonál, nincs detonácio, mert akkor a leg"vadabb" az égés, akkor termelődik a legtöbb hő és nyomás. Ha túl sok benya van akkor meg nega, mikor el kéne szegényíteni mondjuk közúton el kezed mosni a szelepet-hengert-gyűrűket. Versenyautónal amiben nincs lambda minden versenyre külön felprogizzák, sőt gyorsaságik előtt is sokszor finomítanak. |
|
1080 2007.03.10. 17:40 |
|
DOMY_M3 |
2008.04.28. 19:58 |
|
|



|
I-scream írta: | Kuriózum,ha valaki hozzá mer nyúlni egy M-es motorhoz,képeket kérünk minden mennyiségben!
Viszont úgy tűnik,valamit eddig rosszul tudtam: miért jó az,ha kiiktatod a lambda-szondát? Én úgy tudtam,normál körülmények között tartja a 0,9 körüli értéket,de lepadlózásnál inkább dúsít. Ismerős mondta,h gyári e30 320-ba visszarakták a lambdát,utána úgy ment,mint akit s..be rúgtak.
| ne kevarja nekem a szamitogep a lambdaszonda adataira a kevereket.en a 10 baros nagy debitu benzinpompaba,nagy porlasztokba(injektorok),megnovelt benzinnyomasba es megnovelt injektor nyitasi idobe bizok.ne mondhassa aztan nekem hogy eheztetem... |
www.powerfanatics-garage.com http://www.youtube.com/profile_videos?user=catalovebmw&p=r |
NAGYVARAD 526 2008.04.27. 13:02 |
|
grafo |
2008.04.28. 09:20 |
|
|



|
|
I-scream |
2008.04.28. 09:18 |
|
|


|
Kuriózum,ha valaki hozzá mer nyúlni egy M-es motorhoz,képeket kérünk minden mennyiségben!
Viszont úgy tűnik,valamit eddig rosszul tudtam: miért jó az,ha kiiktatod a lambda-szondát? Én úgy tudtam,normál körülmények között tartja a 0,9 körüli értéket,de lepadlózásnál inkább dúsít. Ismerős mondta,h gyári e30 320-ba visszarakták a lambdát,utána úgy ment,mint akit s..be rúgtak.
 |
|
757 2006.07.09. 23:40 |
|
DOMY_M3 |
2008.04.28. 08:33 |
|
|



|
Popey írta: | Ez egy szép kép:
 | maskulomben ez m5 es fel van nyomva 507 rol 570 re.iden o a celpont,nitro nelkul. a fordulat temaval kapcsolatba,mondtam hogy nem huzom 9 ig.legkesobb 8 nal elvaltom mindig.csak en valtaskor hagyom a padlogazt es nitrozas kozbe ha veletlenul nem megy be sebessegbe akkor a szamitogep letilt es ez az jelenti hogy elveszi a kraftot,ami nem tul egeszszeges a motor szempontjabol.nem vagyok en motor gyilkos!!!! |
www.powerfanatics-garage.com http://www.youtube.com/profile_videos?user=catalovebmw&p=r |
NAGYVARAD 526 2008.04.27. 13:02 |
|
Popey |
2008.04.28. 00:21 |
|
|



|
|
Hexer |
2008.04.27. 23:15 |
|
|


|
Az auto nagyon szép, igényes, egyszer láttam is akció közben, puhíts a felfüggesztésen és nem lesznek tapadási problémák
Elvileg az S38B36 gyárilag 310 paci (3.8 az 340) és 6900-on tilt, ebből 370-380 paci óriasi átalakítást jelent, had ne soroljam, 20% növekedés mint jelent. Az hogy elforgathatod 9000-ig nem értem miben segít téged, mert a max kraftott jóval előtte leadta, így csak koptatod a motort, ezt meg ne is említsem hogy nem arányos a kopás, erők növekedése a fordulatszám növekedésre, hanem hatványosan, főleg hogy ez egy nagy motor.
Csak óvatosan mert kevés hasonló vas van romániában, és hullanak mint a legyek az illegálokon...  |
|
1080 2007.03.10. 17:40 |
|
DOMY_M3 |
2008.04.27. 22:22 |
|
|



|
grafo írta: | DOMY_M3 írta: | NEM MERTEM PADON.ONNAN GONDOLOM HOGY VAN BUKARESBE EGY IKERTESVERE A MACIMNAK.3.6 M5 UGYANAZ A CHIP,SZINTE UGYANOLYAN KIPUFOGO RENDSZER,INJEKTOROK....NITRO 100 LORA BELOVE ES O MERTE PADON ES 491 LOERO JOTT KI.A BMW POWER.RO TALALOD MEG RENDSZAM TXA.TEHAT HA NITRO NELKUL NEZUK AKKOR MARAD 390.AMI REALISAN SZERINTEM 360-370.A TILTASSAL MEG AZ A TEMA HOGY ELOSZOR TELJESEN KI VOLT VEVE DE AZTAN BETETETTEM 9000 RE DE TULUGRIK EGY KICSIT.DE NEM SZOKTAM SOHA ODAIG HUZNI,CSAK AZERT VOLT MUSZAJ HOGY NITROZAS KOZBEN NEHOGY TILTASBA HUZAM... |
jolvan nem kötekedni akartam. ez szurta a szemem: "260-AL KIAKAD A TU DE GPS UTAN 272 ES EKKOR MEG VOLT 700 RPM EM 5-BE HOGY LETILTSON 9300 NAL." 8500 rpm @ 272km/h
itt magyarorszagon van nehany s38b36, mint a tied, kivétel nelkul 13,2 13,3-akat mennek kipakolas nelkül, hifivel stb. - ~ max 340 le-vel | NALATOK AZ R30 M5 OK 12.2 ES 12.8 KOZOTT MENNEK.EZ NEKEM NITRO NELKUL EGGYENLORE CSAK ALOMNAK TUNIK.DE IDEN MEG NINCSEN MERT IDOM.MEGLATJUK MIT DOLGOZTAM A TELEN.... |
|
NAGYVARAD 526 2008.04.27. 13:02 |
|
|
|
hirdetési felület |
|
 |
 |
|