POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
3 / 52 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4 ... 50, 51, 52  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Drag projektek  »   DOMY - E30 M5 TURBO - Románia leggyorsabb RWD-je

bmw-e30-325i
2013.08.20. 12:55   






Turboá írta:
Én is a motorra értettem, hogy ismered a kocsidat Smile mert azt érzed ami a forgatókönyv.

hajtás, tehát ha hosszítasz akkor a hajtásláncot "toldod"
1 kardán körülfordulásra most több utat kell megtennie a keréknek.
Ez azt jelenti, hogy ugyanannyi idő alatt / azonos motorfordulatszámon többet fordul a kerék, tehát nagyobb erőnek teszed ki a közlőművet. Tapadásban szokott leginkább kijönni ,hogy mennyire sérülékeny. Személy szerint egy rövid difivel mennék, de ez csak a saját véleményem. Egyrészt mert gyorsabbnak gondolom, másrészt pedig kíméletesebbnek vélem. Természetesen, ha van tapadás, és szélesebb hasznos motorfordulatszám tartomány felül is.
Ezeket csak gondolom, még nem tartok kísérletezésnél, Domy már teszteli.

Smile


értem...
gyorsulásnál tuti számit a difi azt észre vettem...
köszi...


te is tudod...

Törökszentmiklos    904    2005.12.22. 23:37
Turboá
2013.08.20. 12:29   






Én is a motorra értettem, hogy ismered a kocsidat Smile mert azt érzed ami a forgatókönyv.

hajtás, tehát ha hosszítasz akkor a hajtásláncot "toldod"
1 kardán körülfordulásra most több utat kell megtennie a keréknek.
Ez azt jelenti, hogy ugyanannyi idő alatt / azonos motorfordulatszámon többet fordul a kerék, tehát nagyobb erőnek teszed ki a közlőművet. Tapadásban szokott leginkább kijönni ,hogy mennyire sérülékeny. Személy szerint egy rövid difivel mennék, de ez csak a saját véleményem. Egyrészt mert gyorsabbnak gondolom, másrészt pedig kíméletesebbnek vélem. Természetesen, ha van tapadás, és szélesebb hasznos motorfordulatszám tartomány felül is.
Ezeket csak gondolom, még nem tartok kísérletezésnél, Domy már teszteli.

Smile


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
DOMY_M3
2013.08.20. 11:34   






ez most egy uj fejlesztes.test alatt van.de ugyanakkor titkos is mivel en romaniaba mar egy forumra sem irkalok de a nemregiekben kiderult hogy a legnagyobb ellenfeleim figyelik ezt a topikot,hogy lassak hogy miet ujitok .ezert privatba akarkinek valaszolok mert magyarorszagrol nekem senki sem ellenfelem mert csak az idoert jarok es testben indulok es ez igy is fog maradni.


www.powerfanatics-garage.com http://www.youtube.com/profile_videos?user=catalovebmw&p=r

NAGYVARAD    526    2008.04.27. 13:02
bmw-e30-325i
2013.08.20. 11:11   






DOMY_M3 írta:
a motorra ertettem hogy nem jo.az attetel az jonak bizonyult,csak kell hozza a feltengely kosar.amugy indultam egy sajat csucsot.1.56 60 lab.aztan amikor kezdtem eroltetni a dolgokat egyszerre tort mind a ket feltengely..ez a szezonom mar megy a levesbe.lecsusztam a 2 ik helyre es ezzel a motorteljesitmennyel mar nincs is sok eselyem hogy behozzam.ezert ugy dontottem,hogy mostantol tesztelek a kovetkezo szezonra.attetelezes,indulas,futomu es keszulok tenni elore keskeny kerkeket es sima tarcsas kis feket..ma el is kezdtem a kerek kivitelezeset.ugy akarom megoldani,hogy 15 os kereket tudjak feltenni ha akarok a nagy fekekre is.ezert valoszinu tavtartokkal fogom megoldani.de ugyis ki szeretnem tolni az elso kerekeket ameddig csak lehet a stabilitas erdekeben.kaptam kolcson egy cimboramtol 24x3.5x15 drag elso gumikat.


mien diffi áttételel mész most?
Attis mi ez hogy hosszú diffi nem tesz jot a hajtásnak?
pont azt vettem észre hogy a rövid diffi öli a féltengelyt...
váltott kardánt mindnet szinte..
ez vezesd már le mert nem értem..
köszi


te is tudod...

Törökszentmiklos    904    2005.12.22. 23:37
DOMY_M3
2013.08.19. 20:37   






a motorra ertettem hogy nem jo.az attetel az jonak bizonyult,csak kell hozza a feltengely kosar.amugy indultam egy sajat csucsot.1.56 60 lab.aztan amikor kezdtem eroltetni a dolgokat egyszerre tort mind a ket feltengely..ez a szezonom mar megy a levesbe.lecsusztam a 2 ik helyre es ezzel a motorteljesitmennyel mar nincs is sok eselyem hogy behozzam.ezert ugy dontottem,hogy mostantol tesztelek a kovetkezo szezonra.attetelezes,indulas,futomu es keszulok tenni elore keskeny kerkeket es sima tarcsas kis feket..ma el is kezdtem a kerek kivitelezeset.ugy akarom megoldani,hogy 15 os kereket tudjak feltenni ha akarok a nagy fekekre is.ezert valoszinu tavtartokkal fogom megoldani.de ugyis ki szeretnem tolni az elso kerekeket ameddig csak lehet a stabilitas erdekeben.kaptam kolcson egy cimboramtol 24x3.5x15 drag elso gumikat.


www.powerfanatics-garage.com http://www.youtube.com/profile_videos?user=catalovebmw&p=r

NAGYVARAD    526    2008.04.27. 13:02
Turboá
2013.08.19. 18:26   






DOMY_M3 írta:
ja..megint a feltengely csuklok.egyszerre mind a 2.azt hittem kardan hrteln mert le se tudtam menni a palyarol...megvannak rendelve az erossitet kosarak csak a szabadsagszezon matt nem keszultek el idobe..amugy 216.4 volt a celvonalm ugy hogy a startba befulladt.de erzesre "gyenge"...uton arrafele annyit tapasztaltam,hogy miutan mostmar nincs nyomasveszteseg szinte sehol,abnormalisan gyorsan tolt.egy pelda:uton haladva 100 as temponal 1900 rpm pont 100kps.gyorsitanek nagyon finoman 110km/h ra mar egybol 0.2-0.3 baros toltes van.eddig meg sose volt ilyen,valoszinuleg a vesztesegek miatt es erzesre ugy erzem mintha most 6000 utan meg jobban gyengulne.de vegulis mar mindegy,ez igy kurvara nem jo,de ebbe a szezonba mar igy marad.


A hosszabb áttétel se vitamin a hajtásnak, sajnálom ,tényleg kár, hogy nem úgy jött össze ahogy szeretnéd.
Amit leírsz az példamutató mindenkinek, nincs vesztesség, és ezzel együtt gyengébbnek érzed fent. Örülök ,hogy ismered az autód!!! Kacsint


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
DOMY_M3
2013.08.19. 07:19   






ja..megint a feltengely csuklok.egyszerre mind a 2.azt hittem kardan hrteln mert le se tudtam menni a palyarol...megvannak rendelve az erossitet kosarak csak a szabadsagszezon matt nem keszultek el idobe..amugy 216.4 volt a celvonalm ugy hogy a startba befulladt.de erzesre "gyenge"...uton arrafele annyit tapasztaltam,hogy miutan mostmar nincs nyomasveszteseg szinte sehol,abnormalisan gyorsan tolt.egy pelda:uton haladva 100 as temponal 1900 rpm pont 100kps.gyorsitanek nagyon finoman 110km/h ra mar egybol 0.2-0.3 baros toltes van.eddig meg sose volt ilyen,valoszinuleg a vesztesegek miatt es erzesre ugy erzem mintha most 6000 utan meg jobban gyengulne.de vegulis mar mindegy,ez igy kurvara nem jo,de ebbe a szezonba mar igy marad.


www.powerfanatics-garage.com http://www.youtube.com/profile_videos?user=catalovebmw&p=r

NAGYVARAD    526    2008.04.27. 13:02
bmw-e30-325i
2013.08.19. 00:40   






Mi a franc volt már megint ?
féltengely?
elis tüntél egyböl vagy mi?


te is tudod...

Törökszentmiklos    904    2005.12.22. 23:37
DOMY_M3
2013.08.17. 22:02   






mindennek va jo es rossz oldala is.itt pt a rossz hogy elment 3 ev a jo meg hogy ettol biztos csak jobb lesz.megyunk elore.remelem holnap is csak elore fogok menni es nem oldalra..


www.powerfanatics-garage.com http://www.youtube.com/profile_videos?user=catalovebmw&p=r

NAGYVARAD    526    2008.04.27. 13:02
Turboá
2013.08.17. 14:46   






szabyk RST írta:
na...ez a beszéd...látom megértetted mit szeretnék Kacsint


Én is csak fricskának linkeltem egy 96/88-as turbinát, ( egyébként van olyan aki szerint ez ideális- ha volna váltóm nem is kételkednék-) ),de segítek neki találni egy olyan feltöltőt, amivel kijöhet éppen a kívánt szám, és ehhez képest nem agyhalott. Természetesen mint minden ez is egy kompromisszum, látom azt ,hogy mi jó a motornak csúcsteljesítmény leadási fronton, és azt is, hogy mivel lehet kevés trükkel relatív jót menni. (A türkkökön van a hangsúly.)
Egyébként könnyen vagyok nagypofájú, mert ettől, főleg a mérése után nem nehéz jobbat ajánlani, úgyhogy az eddigi melójukat turbó vonatkozásban nem nézem le , mondjuk úgy, tám-kiindulási pontnak elmegy.

Smile


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
szabyk RST
2013.08.17. 11:53   






na...ez a beszéd...látom megértetted mit szeretnék Kacsint


9.7@241

   128    2010.08.14. 09:24
DOMY_M3
2013.08.16. 21:16   






verseny elott egy kis edzes/proba,hogy ne a versenyen erjen meglepetes egy ujitas miatt.ugynezki hogy fog mukodni a dolog..

https://www.youtube.com/watch?v=GadSWWgbufI&feature=youtube_gdata_player


www.powerfanatics-garage.com http://www.youtube.com/profile_videos?user=catalovebmw&p=r

NAGYVARAD    526    2008.04.27. 13:02
Turboá
2013.08.16. 18:39   






szabyk RST írta:
otthon szoktam főzni...mikor van időm..(soha pl)

legyen igazatok azt kívánom,de egyben egyetértünk akkor..NINCSEN UTCAI VERSENYUTÓ...és ez sem az lesz



Köszönjük, legyen úgy ahogy szeretnénk,
és így ahogy mondod. Ezért fejeztem be az utcai bmw-zést.
Egyébként tudom, jót akarsz, és azt is, hogy csak aggódsz a használhatatlan eredmény miatt. De azért majd aggódunk mi. Smile


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
szabyk RST
2013.08.16. 18:06   






otthon szoktam főzni...mikor van időm..(soha pl)

legyen igazatok azt kívánom,de egyben egyetértünk akkor..NINCSEN UTCAI VERSENYUTÓ...és ez sem az lesz


9.7@241

   128    2010.08.14. 09:24
Turboá
2013.08.16. 16:04   






szabyk RST írta:
könyebb is vezetni...Szemcsis
most is ezt mondom Szemcsis

amúgy meg,hogy én nem tudom mit tud a motorotok az ok....de hogy ti se az is biztos Very Happy (ez a sav része)
aműgy tudom mit tud...300NM esik a nyomaték 2000 fordulat alatt 5-7K-ig....az mi???????

mindenesetre egy szónak is száz a vége KIDERÜL HAMAROSAN mi lesz...én nem fogom elfelejteni mit mondtam..
hidd el nem küzdök....veletek...csak ti gondoljátok ezt......én meg hátradőlök és hallgatom

Kacsint


Nem tudom milyen nehéz egy drag elsőkrekest vezetni, ezért nem is mondom, hogy könnyebb. De azt tudom, hogy mindig a "szomszéd fűje zöldebb".


Szabyk, a motor teljesítmény leadása egyébként nem kérdés, nem is volt az. Egy ilyen nem is való utcára. Eddig az sem volt fontos neki, hogy 1000 lóerő környékét tudjon. Most az. Hogy miért, közöm?
Én csak 1 dolgot tudok, ha ilyen céljai vannak akkor azt így lehet viszonylag egyszerűen megoldani.
Hogy az mire jó, mire lehet használni, mit kell ahhoz csinálni még, hogy ez ne csak a padon mutatkozzon meg, az egy külön történet.
És lehet,hogy nem is éri meg megosztani vele , egyszer egymás mellett fogunk állni remélem.
Tudom, hogy jól képzett vagy, és gyanítom ,hogy jobban értessz mindehhez mint a cukrászathoz, ha már felhoztad, úgyhogy az is csak sav. Smile Nem tudom menne-e még a mignon?

Saját szakmai véleményem az, hogy ez egy agyonbaszott agyonfolytott feleslegessen szétszerelgetett, számtalan faszságot kibírt motor már, aminek éppen eljött az ideje, hogy rendesen öblítsen. Tiszta gáz egy 6000-en befulladt s38, maga a motor eleve nem ilyen alapból , úgyhogy csak azzal baszták el amit rászereltek.
Ez a nyílt véleményem, és pont leszarom, hogy ki sértődik meg rajta és ki nem. A világon sehol nincs olyan aki 68-as kiskörrel dragversenyre járva fel akar nőni az európai színvonalhoz s38-al. Az is kész csoda hogy ilyen szép eredményei vannak, és nem ment tönkre. Smile

Az s38 nem a Wg-n keresztül pufog ki üzem szerűen , nem bicikli. Very Happy


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
szabyk RST
2013.08.16. 14:47   






könyebb is vezetni...Szemcsis
most is ezt mondom Szemcsis

amúgy meg,hogy én nem tudom mit tud a motorotok az ok....de hogy ti se az is biztos Very Happy (ez a sav része)
aműgy tudom mit tud...300NM esik a nyomaték 2000 fordulat alatt 5-7K-ig....az mi???????

mindenesetre egy szónak is száz a vége KIDERÜL HAMAROSAN mi lesz...én nem fogom elfelejteni mit mondtam..
hidd el nem küzdök....veletek...csak ti gondoljátok ezt......én meg hátradőlök és hallgatom

Kacsint


9.7@241

   128    2010.08.14. 09:24
grafo
2013.08.16. 12:39   






Idézet:
Ebbe nem tudok teljes mertekben egyetérteni, pusztan azert nincs 1000 lovas bmw magyarorszagon, sot a kornyeken is keves mert nincs igeny ra, hasznalhatatlan mar 7-800 lonal is kb mindegy mekkora gumit raksz ra utcara. Es hat a dragtol nagyon keves embernek all fel.
Ezert vannak sokkal erosebb audik, skyline-ok, gtr-ek es mas 4x4-es autok, azokat lehet hasznalni 1000+ loval is utcan, kompromiszumokal de hasznalhato.


ezt adom
Kacsint Kacsint Kacsint


graffo.uw.hu/dragtimes.xls

Kecskemét    1095    2007.05.30. 20:44
Turboá
2013.08.16. 12:21   






szabyk RST írta:
Turboá...
teljesen eltértünk attól a témától,amiről indultunk..
lesz@rom,hogy milyen vezetni egy 1000 lovas BMW-t,nem érdekel..ez a ti dolgotok..
itt egy dolgog van.
ha nem forgatod azt a szaros motorod akkor lesz egy masszív 1000 fordulat hasznos tartományod...
ha ez nektek autó akkor ennyi..nincsen több kérdésem..
ha egy csiga 6500-6800nál tölt be és 7500nál van a limit akkor gecijó lesz a kocsi....tényleg...
engem ez érdekel,nem az hogy ki mit mennyire tud vezetni..
komplex minden motor,nem csak a bmw...föleg ha literenként 4-500 lóéerőről beszélünk.
az én motoromhogy sincsen semmi kint mindent mi gyártunk,gyártatunk le..
és én már tudtam csinálni literenként 350lovat.cukrászként....

és ezt se basztatásként mondom,de mikor a diagonal vs radial gumiról volt szó akkor is én voltam aköccsög mikor szóltam,hogy fos...mindenki mondta,hogy majd megmutatjuk...
megmutattátok...
olvass vissza.
én úgy vagyok vele,hogy hülye ember saját kárán...okos másén...ennyi ;)

Kacsint


Na itt van a kutya elásva.
A suprából indulsz ki, csak te gondolod, hogy egy s38 6500-nál tölt be egy 84-es turbinával. Nem ismered a motort!
Te mondtad, hogy egy hátsó kerekes autót könnyebb vezetni, és azt is láttuk.
Nem mondtam, hogy szar a diagonal gumi, csak azt, hogy nekem félelem érzetem volt a kicsi méret miatt. Az nem ugyan az mint ha a diagonalt lehúznám. Alul választottam ,hozzá teszem kényszerből, mert akkor az az autó még utcán ment, és nem akartam szétvágni ,az fért be. Ezt követően eszembe sem jut gyári doblemezzel menni,vagy radiálra gyúrni.

Domy ha 1000 lovat akar ,(teljesen mindegy ,hogy miként tudja használni, felhasználni ),akkor turbó csere van. És nem játék turbó, meg csiriburi felárazott érzékeny szarok, hanem masszív fizikai törvényeket tiszteletben tartó nem torz arányokkal rendelkező feltöltő. "Beteg" turbók ,drágán, rövid szavidővel , egy s38-ra....
nem honda kocsi.
Ha nem tudja kihasználni trükkökkel, akkor eldönti, hogy vesz -e rá egy váltót.


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Tüsszögő vaddisznó
2013.08.16. 12:15   






A fordulatszám témához:

Az S38 szívósan, gyári felállással 6.900-nél adja le a max. teljesítményét (kb. 320ló) és valahol 7.3-7.4 k.-nál szabályoz le (gyárilag).

Domy motorja, a fasz tudja miért valahol 6k körül adta le a 7xx lóerejet, és így emiatt 7 k körül már váltania kellett. Ez teljesen abnormális dolog, valami biztos nem stimmelt nála, nem tudom az okát, tippelni meg nem akarok. Egy egészséges turbós, 1000+ lóerős S38 5k-8k között dolgozik a milliónyi youtube videos felvétel alapján, azaz 5k-nál elszabadul a pokol és 8k-nál vagy valamivel felette váltanak.
Mindezt azért írom, hogy nehogymá pont Domy dyno görbéje legyen az etalon Smile , mert az pont, hogy egy negatív példa (a teljesítményleadás karakterisztikája alapján) de ezt Ők is tudják.


   241    2009.05.10. 11:45
szabyk RST
2013.08.16. 11:38   






Turboá...
teljesen eltértünk attól a témától,amiről indultunk..
lesz@rom,hogy milyen vezetni egy 1000 lovas BMW-t,nem érdekel..ez a ti dolgotok..
itt egy dolgog van.
ha nem forgatod azt a szaros motorod akkor lesz egy masszív 1000 fordulat hasznos tartományod...
ha ez nektek autó akkor ennyi..nincsen több kérdésem..
ha egy csiga 6500-6800nál tölt be és 7500nál van a limit akkor gecijó lesz a kocsi....tényleg...
engem ez érdekel,nem az hogy ki mit mennyire tud vezetni..
komplex minden motor,nem csak a bmw...föleg ha literenként 4-500 lóéerőről beszélünk.
az én motoromhogy sincsen semmi kint mindent mi gyártunk,gyártatunk le..
és én már tudtam csinálni literenként 350lovat.cukrászként....

és ezt se basztatásként mondom,de mikor a diagonal vs radial gumiról volt szó akkor is én voltam aköccsög mikor szóltam,hogy fos...mindenki mondta,hogy majd megmutatjuk...
megmutattátok...
olvass vissza.
én úgy vagyok vele,hogy hülye ember saját kárán...okos másén...ennyi ;)

Kacsint


9.7@241

   128    2010.08.14. 09:24
Hexer
2013.08.16. 07:28   






Tüsszögő vaddisznó írta:
szabyk RST írta:
Turboá..én nem szkeptikus vagyok hanem realista...

amiről beszélgettek itt a fórumon az szép,meg jó csak HOL A GECIBE vannak az 1000 lovam M5 motorok itthon?????

mit szeretnél egy olyan motortól aminek 7500 a rev limitje????
hagyjatok már..

de tényleg bekussoltam..


Szia Szabyk,

beleszólnék én is egy kicsit a nagyok vitájába Very Happy

Egy S38 turbosítás sokkal komplexebb feladat mint bármilyen más japán rizságyú feltungolása. A legtöbb japán cucchoz komplett kitteket lehet vásárolni, így elsősorban pénzkérdés és nem szakmai hozzáértés kérdése, hogy valaki éppen hány lóerősre nyomja fel mondjuk a civic-jét vagy bármilyen más "plug and play" típusú autóját. Az S38-hoz nagyon korlátozottan lehet bármit is kapni, tehát pl. nincs hozzá komplett turbokit, vagy ic kit, vagy akár airbox kit és még sorolhatnám mindazt ami még nincsen.
Azt meg szintén ne felejtsük el, hogy Mo.-on minimum 20-30 éves lemaradással vágtunk neki a tuninglásnak mint mondjuk a svédek. Ezt csak azért mondom, mert kérdezted, hogy "hol vannak a hazai 1.000 lóerős M5 motorok". És akkor még nem beszéltünk az anyagiakról, ahol szintén a béka segge alatt vagyunk nemhogy a svédekhez képest, de lassan már a Románokhoz képest is. Sad


Ebbe nem tudok teljes mertekben egyetérteni, pusztan azert nincs 1000 lovas bmw magyarorszagon, sot a kornyeken is keves mert nincs igeny ra, hasznalhatatlan mar 7-800 lonal is kb mindegy mekkora gumit raksz ra utcara. Es hat a dragtol nagyon keves embernek all fel.
Ezert vannak sokkal erosebb audik, skyline-ok, gtr-ek es mas 4x4-es autok, azokat lehet hasznalni 1000+ loval is utcan, kompromiszumokal de hasznalhato.

Az alkatresz nem mervado, egyedibe gyartatom az rb-hez is az alkatreszeket, a plug&play-rol annyit hogy a Geri 2jz-je pont az ilyen alaktreszek miatt borult szet, gyarilag kicsi a csapszeg keresztmetszete es kiszakadt a dugobol.
Olyan problemas minosegu cuccokat mint a suprtech-tol, BC-tol, wiseco, foleg wosner es tarsaitol kapok, legtobbszor inkabb lagyartatom amicsiba vagy kinaba.


Romaniaban lenyegeben nincs motorsport, igy ott a dragra is felala az embereknek, ezert van rengeteg turbos bmw, es 4-5 m3 700 lo felett, egy m5 valahol 1100-1200 lo korul.


   1080    2007.03.10. 17:40
DOMY_M3
2013.08.15. 22:08   






santit a dolog,megpedig azert mert nekem 6000 fordulaton van a csucsteljesitmenyem es utanna 7500 ig visszaesik 70 lovat.szerintem ezek a celvonali sebesseg/loero szamitasok normalis esetre vannak kiszamitva amikor a teljesitmeny egeszen a redlineig emelkedik nem ugy mint nekem..szerintem innen jon a kulombseg


www.powerfanatics-garage.com http://www.youtube.com/profile_videos?user=catalovebmw&p=r

NAGYVARAD    526    2008.04.27. 13:02
Turboá
2013.08.15. 21:30   






DOMY_M3 írta:
igazibol nem az erdekel hogy hany lvas most hanem hogy ugyanolyan eros legyen mint tavaly.tehat osszehasonlitasi aranykent erdekel a celvonali.amugy annyit jegyeznek meg,hogy 2011 ben amikor 701 lovas volt a meres szerint a kocsim a 255/17 palya slikekkel 224 volt a celvonalim.amiota felkerultek a "nagy"drag kerekek azota 770 loval kisseb lett a celvonali.a suly egy dolog az meg hogy milyen hatso gumival fut a kocsi az meg egy masik tenyezo..



sántít a dolog, amúgy nincs jelentősége. Smile


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
DOMY_M3
2013.08.15. 21:05   






igazibol nem az erdekel hogy hany lvas most hanem hogy ugyanolyan eros legyen mint tavaly.tehat osszehasonlitasi aranykent erdekel a celvonali.amugy annyit jegyeznek meg,hogy 2011 ben amikor 701 lovas volt a meres szerint a kocsim a 255/17 palya slikekkel 224 volt a celvonalim.amiota felkerultek a "nagy"drag kerekek azota 770 loval kisseb lett a celvonali.a suly egy dolog az meg hogy milyen hatso gumival fut a kocsi az meg egy masik tenyezo..


www.powerfanatics-garage.com http://www.youtube.com/profile_videos?user=catalovebmw&p=r

NAGYVARAD    526    2008.04.27. 13:02
Turboá
2013.08.15. 20:40   






Domy, az a véleményem, hogy nem kell 800 lóerő 220-225km/h-s átlépőhöz egy ilyen súlyú autóval.
Nekem bizonyosan nem volt , inkább 700-750-ra saccolok.
800-850 lóerővel 230-235-öt szoktak menni ebben a súlykategóriában.
Ettől függetlenenül hajrá! Kacsint


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  3 / 52 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4 ... 50, 51, 52  Következő
Tartalomjegyzék  »   Drag projektek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére