POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
2 / 52 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, ... 50, 51, 52  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Drag projektek  »   DOMY - E30 M5 TURBO - Románia leggyorsabb RWD-je

kulin-papa
2013.09.08. 19:05   






Gratulálok! Ez már zsííír! Kicsit sajnálom még azt a 2 századot, de meglesz az is hamarosan!


   60    2011.09.21. 22:18
DonDemy
2013.09.08. 11:26   






kulin-papa írta:
Mi lett végül? Nem tudtam kijutni versenyre.


Meglett az uj record 10.02, 1.48 60 lábbal éésss 228.54 végsebeséggel
Kacsint Kacsint Kacsint Kacsint Kacsint Kacsint


https://www.youtube.com/watch?v=nQ6LVVY5exI





BMW ( Brutálisan Megbizhato Werda)
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=271877826217989&set=a.217659538306485.54392.100001873224580&type=1&theater

Nagyvárad    639    2012.02.12. 23:03
kulin-papa
2013.09.08. 10:52   






Mi lett végül? Nem tudtam kijutni versenyre.


   60    2011.09.21. 22:18
lezsi
2013.09.08. 01:02   






Taps Taps Taps


A "felkapar" nem mértékegység...

   3215    2005.06.08. 14:21
DOMY_M3
2013.09.06. 21:32   






az utolso pillanatra elkeszult minden,kiveve a legfontosabb aklatreszt,a kosarakat..de ez van.remelem a konnyites majd segiteni fog a feltengelyeknek.voltam ma lemerni is,1145kg(nelkulem).pont 100kg jott ki.szelteben lecsung 3-3 cm ert a trailerrol,de sikerult nagynehezen felvarazsolni.majd erdekes lesz a verseny utan megint visszatenni.ugyhogy holnap ha odaerunk szerencsesen akkor lachaza es ha minden osszejon akkor 10.1 es ido.


www.powerfanatics-garage.com http://www.youtube.com/profile_videos?user=catalovebmw&p=r

NAGYVARAD    526    2008.04.27. 13:02
Hexer
2013.09.06. 18:53   






lezsi írta:
Hexer írta:
lezsi írta:
Hexer írta:
grafo írta:
ha a futóműved állítható akkor az elejét puhitsd fel a hátuljat meg keményitsd meg. Még érdemes megemelni az elejet ha allitható a magasság, hogy hátra üljön be az autó már álló helyzetben, bár lehet ezeken már túl vagy Smile


Igazabol semmit sem segit, foleg ha az eleje felkoppan/hatulja meg osszeul, mert akkor biztos a hajtas torese...valahol.


Szerintem jo az, ha tapadasi hianya van es puha diagonal gumija


pont forditva, ha kemeny a futomu akkor lesz rajtban nagyobb a tapadas.

mit akarunk? himbalozo kasznit vagy hogy induljon el az auto? en meg nem lattam himbalozo drag autot...sot inkabb kiemeli a segget minden rendes merevhidas par cm.


OK. Attol fugg, hogy hogy all a tapadassal, milyen a gumija.
Ha sulyt kell hatra terhelni, ahhoz sajnos ki kell emelni az elejet statikusan is, es dinamikusan is (puha huzofokozatu eleje). Tudom, hogy ez kidobott energia, de a kapirgalas meg kidobott ido.

A hatuljanal mar beszeltuk, hogy az anti-squat, vagyis a terhelesre kicsit emelkedo geometria lenne a nyero, ahogy irod is a merevhidasoknal a par cm emelkedest, de az E30 lengokarokkal ugye nincs ilyen opcio.

A hatuljat en alacsonyra tennem, felteve, hogy a doles ott jol beallithato, a kemenyseget meg ahhoz valasztva, hogy az atterheleskor birja-e a gumi, vagy mar sok neki.

A hajtas-torest en sokkal inkabb az oldalfal radialis rugalmassaganak tulajdonitom, jol leeresztett diagonal gumikkal kevesbe torik.


Az hogy megemeled az elejet es ulteted a hatuljat kb 2-3cm szamit a sulypont helyeben, ami lengyegeben nulla.

A dinamikus resze az mas, de azt nem erdekli hogy mennyire dol a kaszni, csak ha magassabbra rakod a sulypontot.

Innen kezdve rajtba kasznilogasra pazarolod az energiat nem arra hogy a foldhoz verd a kereket es tapadast nyerjel belolle. Puha futomu es bologato kaszni a hajtas vedesere kell.
Az teny hogy ha kemeny a rugo akkor kell jo gatlo mert maskulomben pattog, elojon ra rajtban a tire shake, ami aztan azonnal megoli a hajtast.

Amugy emig elsokerekes jobb 60 labat tud mint egy hatso ugyanazon a palyan, ugyanolyan gumikkal addig nagy baj van.


   1080    2007.03.10. 17:40
veszettkutya
2013.09.05. 20:38   






lezsi írta:
DOMY_M3 írta:
mi a helyzet az elso kanyar stabilizatorral?ne vegyem le?
nem tudom hogy lenne a jobb,ha leveszem az elso lokost akkor az 15 kg minuszt jelent viszont aerodinamikailag nem tudom mennyivel lesz szarabb.


A "nagyoknak" nincs fent a stabi elol, hagyjak, hogy billenjen, logjon keze-laba Very Happy
Persze ehhez nem art a jo futomu-geometria -de az amugy sem baj Smile

En a legellenallas miatt nem aggodnek, ~160-as tempoig nem tul jelentos, es az idod ugyis az elso 200m-en dol el.


Üdv!

A "nagyok" első kerekessel is mennek jó időket Very Happy


VESZETTKUTYA
10.82@211 Csabix Motoren Werke THX R.C.S.

kormány mögött ball oldalt :-)    2959    2005.08.01. 13:03
lezsi
2013.09.05. 11:28   






Ezzel az elso nyomtavval ne nagyon menj nyomvalyus utra! Very Happy Very Happy

DOMY_M3 írta:
annyit tudok hogy egyszer breki betett probakent valami kemeny hatso rugokat es egybol nagyon gyenge rajtja lett.
kozbe alakulnak a dolgok...holnap keszen vannak az ajtok is













A "felkapar" nem mértékegység...

   3215    2005.06.08. 14:21
lezsi
2013.09.05. 11:20   






Hexer írta:
lezsi írta:
Hexer írta:
grafo írta:
ha a futóműved állítható akkor az elejét puhitsd fel a hátuljat meg keményitsd meg. Még érdemes megemelni az elejet ha allitható a magasság, hogy hátra üljön be az autó már álló helyzetben, bár lehet ezeken már túl vagy Smile


Igazabol semmit sem segit, foleg ha az eleje felkoppan/hatulja meg osszeul, mert akkor biztos a hajtas torese...valahol.


Szerintem jo az, ha tapadasi hianya van es puha diagonal gumija


pont forditva, ha kemeny a futomu akkor lesz rajtban nagyobb a tapadas.

mit akarunk? himbalozo kasznit vagy hogy induljon el az auto? en meg nem lattam himbalozo drag autot...sot inkabb kiemeli a segget minden rendes merevhidas par cm.


OK. Attol fugg, hogy hogy all a tapadassal, milyen a gumija.
Ha sulyt kell hatra terhelni, ahhoz sajnos ki kell emelni az elejet statikusan is, es dinamikusan is (puha huzofokozatu eleje). Tudom, hogy ez kidobott energia, de a kapirgalas meg kidobott ido.

A hatuljanal mar beszeltuk, hogy az anti-squat, vagyis a terhelesre kicsit emelkedo geometria lenne a nyero, ahogy irod is a merevhidasoknal a par cm emelkedest, de az E30 lengokarokkal ugye nincs ilyen opcio.

A hatuljat en alacsonyra tennem, felteve, hogy a doles ott jol beallithato, a kemenyseget meg ahhoz valasztva, hogy az atterheleskor birja-e a gumi, vagy mar sok neki.

A hajtas-torest en sokkal inkabb az oldalfal radialis rugalmassaganak tulajdonitom, jol leeresztett diagonal gumikkal kevesbe torik.


A "felkapar" nem mértékegység...

   3215    2005.06.08. 14:21
DOMY_M3
2013.09.04. 20:30   






annyit tudok hogy egyszer breki betett probakent valami kemeny hatso rugokat es egybol nagyon gyenge rajtja lett.
kozbe alakulnak a dolgok...holnap keszen vannak az ajtok is













www.powerfanatics-garage.com http://www.youtube.com/profile_videos?user=catalovebmw&p=r

NAGYVARAD    526    2008.04.27. 13:02
Hexer
2013.09.04. 19:49   






lezsi írta:
Hexer írta:
grafo írta:
ha a futóműved állítható akkor az elejét puhitsd fel a hátuljat meg keményitsd meg. Még érdemes megemelni az elejet ha allitható a magasság, hogy hátra üljön be az autó már álló helyzetben, bár lehet ezeken már túl vagy Smile


Igazabol semmit sem segit, foleg ha az eleje felkoppan/hatulja meg osszeul, mert akkor biztos a hajtas torese...valahol.


Szerintem jo az, ha tapadasi hianya van es puha diagonal gumija


pont forditva, ha kemeny a futomu akkor lesz rajtban nagyobb a tapadas.

mit akarunk? himbalozo kasznit vagy hogy induljon el az auto? en meg nem lattam himbalozo drag autot...sot inkabb kiemeli a segget minden rendes merevhidas par cm.


   1080    2007.03.10. 17:40
lezsi
2013.09.04. 14:13   






Hexer írta:
grafo írta:
ha a futóműved állítható akkor az elejét puhitsd fel a hátuljat meg keményitsd meg. Még érdemes megemelni az elejet ha allitható a magasság, hogy hátra üljön be az autó már álló helyzetben, bár lehet ezeken már túl vagy Smile


Igazabol semmit sem segit, foleg ha az eleje felkoppan/hatulja meg osszeul, mert akkor biztos a hajtas torese...valahol.


Szerintem jo az, ha tapadasi hianya van es puha diagonal gumija


A "felkapar" nem mértékegység...

   3215    2005.06.08. 14:21
lezsi
2013.09.04. 14:10   






DOMY_M3 írta:
mi a helyzet az elso kanyar stabilizatorral?ne vegyem le?
nem tudom hogy lenne a jobb,ha leveszem az elso lokost akkor az 15 kg minuszt jelent viszont aerodinamikailag nem tudom mennyivel lesz szarabb.


A "nagyoknak" nincs fent a stabi elol, hagyjak, hogy billenjen, logjon keze-laba Very Happy
Persze ehhez nem art a jo futomu-geometria -de az amugy sem baj Smile

En a legellenallas miatt nem aggodnek, ~160-as tempoig nem tul jelentos, es az idod ugyis az elso 200m-en dol el.


   3215    2005.06.08. 14:21
lezsi
2013.09.04. 14:01   






Turboá írta:
DOMY_M3 írta:
teljesen verseny auto csak akkor lesz belole,ha elveszik a forgalmimat es mar semmilyen modon nem birom vissza szerezni.viszont addig amennyiben lehetseges meg fogom orizni utcai mivoltat.varosba nem hasznalom mar 3 eve ,viszont versenyekre szeretek kereken gurulni.eggyenlore annyira meg nem fontosak szamomra a versenyek,hogy szetvagdossam.kinlodok tovabb igy..
hany kilo volt lezsi autoja amikor teljesen le volt konnyitve?


Nem biztos, hogy jól emlékszem , 1070kg.
Neki alu bukócsöve volt. Smile


Igy csipobol ket szamra emlekszem (egyik sem preciz merlegen), 1170 a "sima" kipakolassal, es 1070, amikor mar kipufogo sincs, es semmi karpit, muanyagok, stb.

Ez 1250-rol indult, de van meg benne lehetoseg csavarozhato szinten is, pl. az elso malomko kerekek/tarcsak, uvegek, uvegszalas elemek, stb.

Az a baj ezzel, hogy ennyire kipakolni az autot ~1 nap, es igy nem lehet vele kozuton menni, vagyis itt maris bukik a labon menes. Meg verseny elott se nagyon van ido mar szerelni.

De azt meg mindig meg lehet tenni, hogy otthon szetpakolod annyira, mint en, trailerrel vagy kisteherrel viszed versenyre, es verseny utan ujra lehet utcai. Igy ha szetrepul sincs baj, elfernek az alkatreszek, gumik a teherkocsin, es nem is dragabb, mintha 20 literes fogyasztassal labon menne Very Happy

Ha szetkonnyited, akkor elotte mindenkepp gyakorolj vele, mert nagyon maskepp viselkedik a kocsi, sokkal nyersebb, agresszivebb lesz, es ez nem feltetlenul elony Very Happy



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2013.09.04. 14:12 (1).

   3215    2005.06.08. 14:21
DOMY_M3
2013.09.03. 21:41   






mi a helyzet az elso kanyar stabilizatorral?ne vegyem le?
nem tudom hogy lenne a jobb,ha leveszem az elso lokost akkor az 15 kg minuszt jelent viszont aerodinamikailag nem tudom mennyivel lesz szarabb.


www.powerfanatics-garage.com http://www.youtube.com/profile_videos?user=catalovebmw&p=r

NAGYVARAD    526    2008.04.27. 13:02
Turboá
2013.09.01. 20:08   






DOMY_M3 írta:
teljesen verseny auto csak akkor lesz belole,ha elveszik a forgalmimat es mar semmilyen modon nem birom vissza szerezni.viszont addig amennyiben lehetseges meg fogom orizni utcai mivoltat.varosba nem hasznalom mar 3 eve ,viszont versenyekre szeretek kereken gurulni.eggyenlore annyira meg nem fontosak szamomra a versenyek,hogy szetvagdossam.kinlodok tovabb igy..
hany kilo volt lezsi autoja amikor teljesen le volt konnyitve?


Nem biztos, hogy jól emlékszem , 1070kg.
Neki alu bukócsöve volt. Smile


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
DOMY_M3
2013.09.01. 19:48   






teljesen verseny auto csak akkor lesz belole,ha elveszik a forgalmimat es mar semmilyen modon nem birom vissza szerezni.viszont addig amennyiben lehetseges meg fogom orizni utcai mivoltat.varosba nem hasznalom mar 3 eve ,viszont versenyekre szeretek kereken gurulni.eggyenlore annyira meg nem fontosak szamomra a versenyek,hogy szetvagdossam.kinlodok tovabb igy..
hany kilo volt lezsi autoja amikor teljesen le volt konnyitve?


www.powerfanatics-garage.com http://www.youtube.com/profile_videos?user=catalovebmw&p=r

NAGYVARAD    526    2008.04.27. 13:02
Turboá
2013.09.01. 17:37   






egyet értek , "minden út Rómába vezet".

A könnyítésnek több előnye is van. ( persze nem ész nélkül)
Legyél óvatos a stabrudakkal.
A jobb eredményben bízhatsz, és kevésbé akar tönkremenni a hajtásod is. Smile
ott leszünk, viszek ócska féltengelyeket. Very Happy


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Hexer
2013.09.01. 11:21   






DOMY_M3 írta:
koszonom sokat segitene,de nincs hogy eljussak pestre.trailerrel megyunk igy is el kell induljuk reggel 4 kor.de azert kosz.
elso korbe ennyire gondoltam:2 db konnyitett ajto=20kg(56 helyett),2 db elso vekony kerek=27kg(47 helyett),316i e30 kis elsofek=13kg(28 helyett).ezutan meg levennem az elso kanyar stabilizatort=10kg,elso lokos=15kg,hatso lokos=10kg,bukocso=20kg.ennyi.ez durvan 125kg.es javareszt az elejerol es a forgo alkatreszek kozul.jovore meg tervbe van hogy csinaljak egy elso kupot(motorhazteto,sarvedok,elso lokos)kb mint a brekie es hatra is muanyag ablakokat.ugy tervezem,hogy ezentul egesz szezonban nyomom utcai sullyal es az utolso 1-2 versenyre amikor mar huvosebb a levego is ,lekonnyitem a kocsit...


Vagy elszanod hogy legyen egy versenyauto vagy hagyod utcaiban, egy seggel ket lovat nem lehet megulni.

Igy is faszrahuznak a rendorok...tok mindegy hogy tenyleg versenyauto lesz belolle vagy csak annak latszo targy, utcara eleg ha lampaja van, a tobbi nem szamit.


   1080    2007.03.10. 17:40
Hexer
2013.09.01. 11:16   






grafo írta:
ha a futóműved állítható akkor az elejét puhitsd fel a hátuljat meg keményitsd meg. Még érdemes megemelni az elejet ha allitható a magasság, hogy hátra üljön be az autó már álló helyzetben, bár lehet ezeken már túl vagy Smile


Igazabol semmit sem segit, foleg ha az eleje felkoppan/hatulja meg osszeul, mert akkor biztos a hajtas torese...valahol.


   1080    2007.03.10. 17:40
grafo
2013.09.01. 09:33   






ha a futóműved állítható akkor az elejét puhitsd fel a hátuljat meg keményitsd meg. Még érdemes megemelni az elejet ha allitható a magasság, hogy hátra üljön be az autó már álló helyzetben, bár lehet ezeken már túl vagy Smile


graffo.uw.hu/dragtimes.xls

Kecskemét    1095    2007.05.30. 20:44
DOMY_M3
2013.09.01. 08:42   






koszonom sokat segitene,de nincs hogy eljussak pestre.trailerrel megyunk igy is el kell induljuk reggel 4 kor.de azert kosz.
elso korbe ennyire gondoltam:2 db konnyitett ajto=20kg(56 helyett),2 db elso vekony kerek=27kg(47 helyett),316i e30 kis elsofek=13kg(28 helyett).ezutan meg levennem az elso kanyar stabilizatort=10kg,elso lokos=15kg,hatso lokos=10kg,bukocso=20kg.ennyi.ez durvan 125kg.es javareszt az elejerol es a forgo alkatreszek kozul.jovore meg tervbe van hogy csinaljak egy elso kupot(motorhazteto,sarvedok,elso lokos)kb mint a brekie es hatra is muanyag ablakokat.ugy tervezem,hogy ezentul egesz szezonban nyomom utcai sullyal es az utolso 1-2 versenyre amikor mar huvosebb a levego is ,lekonnyitem a kocsit...


www.powerfanatics-garage.com http://www.youtube.com/profile_videos?user=catalovebmw&p=r

NAGYVARAD    526    2008.04.27. 13:02
erik3_6
2013.08.31. 23:11   






DOMY_M3 írta:
na,kozbe elgurult a gyogyszer.ugy nez ki eddig 90% ban ossze fog jonni a lachazas tortenet.ugy dontottem,hogy kihozom ebbol a motorerobol a maxot es lekonnyitem amennyire csak a joizles engedi a kocsit.a munkalatok mar fojnak.
hany kilo volt lezsi kocsija amikor megfutotta a sajat csucsat?az enyemnek a mostani verseny sulya nelkulem 1250kg.ebbol kene meg faragni,gyorban.


Egy üvegszálas géptetőt fel tudok ajánlani a cél érdekébe, Budapesten van.


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
DOMY_M3
2013.08.31. 21:23   






na,kozbe elgurult a gyogyszer.ugy nez ki eddig 90% ban ossze fog jonni a lachazas tortenet.ugy dontottem,hogy kihozom ebbol a motorerobol a maxot es lekonnyitem amennyire csak a joizles engedi a kocsit.a munkalatok mar fojnak.
hany kilo volt lezsi kocsija amikor megfutotta a sajat csucsat?az enyemnek a mostani verseny sulya nelkulem 1250kg.ebbol kene meg faragni,gyorban.


www.powerfanatics-garage.com http://www.youtube.com/profile_videos?user=catalovebmw&p=r

NAGYVARAD    526    2008.04.27. 13:02
grafo
2013.08.20. 13:33   






DOMY_M3 írta:
ez most egy uj fejlesztes.test alatt van.de ugyanakkor titkos is mivel en romaniaba mar egy forumra sem irkalok de a nemregiekben kiderult hogy a legnagyobb ellenfeleim figyelik ezt a topikot,hogy lassak hogy miet ujitok .ezert privatba akarkinek valaszolok mert magyarorszagrol nekem senki sem ellenfelem mert csak az idoert jarok es testben indulok es ez igy is fog maradni.


Ilyen éles a harc??? Tiszta Forma-1.


graffo.uw.hu/dragtimes.xls

Kecskemét    1095    2007.05.30. 20:44
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  2 / 52 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, ... 50, 51, 52  Következő
Tartalomjegyzék  »   Drag projektek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére