POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 1 oldal     Hozzászólások megtekintése:

<   Márkafüggetlen részleg - BMW sek egyéb jármű Projektjei  »   XTREMEBOOST DRAGPOLSKI BMW M10 turbo

speer
2012.04.25. 17:44   






A turbo utáni rész...











"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
speer
2012.04.23. 15:03   






A turbót a 2-es 3-as hengerhez pozícionálva,rövidűlhettek a csőhosszok is...






Kacsint


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
speer
2012.04.17. 16:07   






Ezekután nekifogtam egy új turbós leömlőnek a GT2876R csigához...









"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
speer
2012.04.17. 15:27   






powered írta:
speer írta:
Áki,ilyen volt mikor én megkaptam...


És ez az 1 készült az összerakás után,nyersen...


Hát ez valóban hatalmas javulás! Kacsint
Szerintem már a kipufogóoldala is totálkáros lehetett, mert az eredti verzió logja, sokkal szarabb, mint ugyanaz a konfig korábban. Volt olyan hogy versenyen egyszerűen leesett róla a wg... Fejemafalba

Köszi!...a régi leömlő ki éppen nem fújt,de tele volt javítgatási nyomokkal,vastag CO varratokkal...a w.g épp akkor a helyén volt Very Happy .A régi airbox egyépként belűlről tök jó kialakítású volt,és most már értem mi volt azon is a csirízelés,ami miatt még sem volt jó.... Szemcsis


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
powered
2012.04.17. 13:02   






speer írta:
Áki,ilyen volt mikor én megkaptam...


És ez az 1 készült az összerakás után,nyersen...


Hát ez valóban hatalmas javulás! Kacsint
Szerintem már a kipufogóoldala is totálkáros lehetett, mert az eredti verzió logja, sokkal szarabb, mint ugyanaz a konfig korábban. Volt olyan hogy versenyen egyszerűen leesett róla a wg... Fejemafalba


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
speer
2012.04.17. 12:27   






lezsi írta:
speer írta:




Ez a jeges cucc nagyon komoly! Surprised
-ha nem titok, mi a terv vele?

Kérésre készűlt így...én nem tervezek vele semmit,gondolom virágföld lesz benne.. Smile


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
speer
2012.04.17. 12:23   






Áki,ilyen volt mikor én megkaptam...


És ez az 1 készült az összerakás után,nyersen...



"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
lezsi
2012.04.17. 12:05   






speer írta:




Ez a jeges cucc nagyon komoly! Surprised
-ha nem titok, mi a terv vele?


   3215    2005.06.08. 14:21
powered
2012.04.17. 09:45   






speer írta:
Köszi Fater! Kacsint
A meglévő airbox belseje elég jól kialakítású volt,de a szívócsonkhoz csatlakozó csőcsonkok valamiért úgy voltak felheggesztve,hogy a csőcsonkokban belűl volt egy igen nagy váll egy töréssel,ezért első körben készítettem egy másik airboxot.




Hello! Örülök, hogy végre rendbe lesznek ezen a motoron a szívó, és kipufogóoldalon a dolgok! Folyamatosan szopott vele Miki, hogy állandóan lepotyogott a motorról valami...Rendszeres probléma volt, a leesik, elreped, kifúj...Az airboxot, néhány éve még én készítettem a 24v motorra, és meglepődve szembesültem vele, hogy ugyanaz van a négy hengeresre aplikálva, csak leamputáltak két hengert. Persze a hengertáv sem stimmelt, gondolom azért volt olyan " izlésesen " felszerelve. Majd dobj be egy logot, hogy össze tudjuk vetni egy korábbival! Kacsint




Ez egy tavalyi log. 5300 rpm-nél volt egy báron, és 6000-nél 1.9 bár.


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
speer
2012.04.16. 16:30   






Most jön az új konfig egyik fő előnye.......A régi cooler a bevált helyen az autó frontján volt.Mivel volt a kispókhoz egy légbeömlős csomifedél(v. motor nélküli mocitető Smile )is ,ezért jóval hátrább ehez a légbeömlőhöz szereltem az új coolert.Így az egész töltőrendszerből ki tudtam venni 1,6m csövet és 6db 90fokos patentívet,és ez igen sok!! Ezekhez jöttek még a bővebb keresztmetszetek a nagyobb pillangószelep az átgyúrt coolerral,új airboxal....szóval így direktebb,rövidebb,kedvezőbb áramlású töltőrendszer készűlhetett


A cooler csövek...









"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
speer
2012.04.15. 19:06   






Cooler szabászat Smile ....tütézett belépő oldal,60-70mm-re növelt csonkokkal,hűtőközeg tartó zsebekkel.









"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
speer
2012.04.15. 06:39   






ZSOSZ írta:
Jaajjjj már Zsóti!
Olyan szük szavu vagyol! Very Happy
Hány méter és patentivet szedtél ki csak a töltő ágból?!
Hova került és miért az az interkuler?
Kipuff oldlal maradt ugy ahogy volt?
Ha egyszer módódban áll ugyan helyezz el ugy egyet ahogy beszéltük.....nem én találtam ki a kanálban a mélyedést Very Happy
Érted,értem csak a visszaigazolás amit akár segg mérték egységben is deffiniálhatnánk szükségeltetik Very Happy
Olvasom továbbra is
Jaaa,lehet mondtam már:ÁRAMLÁS-ÁRAMLÁS-ÁRAMLÁS
Jó helyre kerül a Kispók ezek szerint! Bow Koccintunk

Majd így szépen sorban jönnek ezekről is az infók,csak hát innen kezdtem... Kacsint Ami miatt mégsem minden olyanra készült mint amilyet az optimalizálás miatt szerettem volna,az szintén a hely szűke ill. az,hogy az autó "show car" jellegéhez nem nyúlhattam,tehát mindennek elkellett férnie az eredeti kasznielemekben a fényezett motorburkolat alatt.Kicsit sem lehetett versenyautósra venni a figurát,hogy "csináljuk a teljesítmény kedvéért a leg bitangabbra,aztán majd a többit köréépítjük!"
Már a "segmértékes" próba is visszaigazolás volt számomra....a motor bemelegítős probálgatásakor már mondta Miki,hogy mennyit javúlt a gázreakció,ég és föld lett a különbség ..ez után készült az egyetlen log,amiből ez látszik is.Sajna még nem tökéletes a program,(pár félórát még kéne foglalkozni vele)de a kardáncsukló törése miatt nem lehetett tovább ténykedni a programozásán,ami így is marha körülményes az autó jellege miatt,padra kéne menni vele! Szemcsis


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
ZSOSZ
2012.04.14. 20:31   






Jaajjjj már Zsóti!
Olyan szük szavu vagyol! Very Happy
Hány méter és patentivet szedtél ki csak a töltő ágból?!
Hova került és miért az az interkuler?
Kipuff oldlal maradt ugy ahogy volt?
Ha egyszer módódban áll ugyan helyezz el ugy egyet ahogy beszéltük.....nem én találtam ki a kanálban a mélyedést Very Happy
Érted,értem csak a visszaigazolás amit akár segg mérték egységben is deffiniálhatnánk szükségeltetik Very Happy
Olvasom továbbra is
Jaaa,lehet mondtam már:ÁRAMLÁS-ÁRAMLÁS-ÁRAMLÁS
Jó helyre kerül a Kispók ezek szerint! Bow Koccintunk


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3325    2007.01.19. 13:46
speer
2012.04.14. 17:41   









Az egész szerelési,gyártási folyamat a hely maximális szűkében zajlott.Mivel a motor gyakorlatilag a pilóta mellett az anyós ülés helyén van,és a spoilerok miatt az ajtók csak minimális szögben nyithatóak,ezért igencsak körülményes bármit csinálni odabent...le a kalappal azoknak akik a hétköznapi szerelési munkálatokat vézik a motoron,na+ azoknak akik berakták.Bár biztosan megvan ezekre is az egyszerűbb út,első ránézésre nem 1×ű....


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
speer
2012.04.14. 17:29   









Így az airbox elejére csatlakozó fojtószelepet is nagyobbra cserélhettem(65mm)



"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
speer
2012.04.14. 17:25   






Köszi Fater! Kacsint
A meglévő airbox belseje elég jól kialakítású volt,de a szívócsonkhoz csatlakozó csőcsonkok valamiért úgy voltak felheggesztve,hogy a csőcsonkokban belűl volt egy igen nagy váll egy töréssel,ezért első körben készítettem egy másik airboxot.





"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
ZSOSZ
2012.04.14. 15:04   






Kacsint Wink


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3325    2007.01.19. 13:46
speer
2012.04.14. 13:13   






Még a télen készült nálam a gyorsulási versenyekről sokatok által ismert BMW turbo motoros kispolák.A már meglévő turbós konfigban rejlő fejlesztési lehetőségek után kutatva egy teljesen átépült rendszer lett a végeredmény.A szétszerelés előtt készített log volt az egyik olyan támpont ami alapján készült az új konfig.
Az M10 motoron lévő turbó egy garrett GT2876R A/R 0.63-as turbinaoldallal, 8:1 körüli CR-el,és egy igen komoly benyitású turbós vez.tengellyel.Ezeknek megfelelően igen magas fordulatokon volt meg a csúcsnyomás(1,6-1,8bar).Ez konkrétan azt jelenti ,hogy csak kb.6200-7500rpm között építette meg a csúcsnyomást,és ami a logból még igen jól látszódik,hogy igen lassan ,a fordulat emelkedésével nőtt csak a nyomás.Az átépítéssel konkrétan ezen a részén szerettem volna javítani. Mint a tegnapi állítgatáson kiderűlt ez maximálisan jól sikerűlt. 2. fokozatban 2000rpm-el korábban és gyorsabban betölti az 1,7-1,9bart 3.ban pedig 1500rpm-el...Az ehez szükséges összetevők átalakítása lesz majd itt látható. Smile






A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2012.04.18. 16:10 (1).

"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 1 oldal
Tartalomjegyzék  »   Márkafüggetlen részleg - BMW sek egyéb jármű Projektjei

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére