POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 2 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   BMW 5-7 series - Projektek  »   e32 750 manual

MR. V12
2008.12.07. 21:16   






ZSOSZ írta:
MR. V12 írta:
2 kép a gépről,még fénykorából.http://www.powerfanatics.com/gallery/displayimage.php?album=2915&pos=1







Bocs,látom még nem sikerül Smile


De mé nem? Ideges


irorszag    214    2008.03.15. 18:31
ZSOSZ
2008.12.07. 21:12   






MR. V12 írta:
2 kép a gépről,még fénykorából.http://www.powerfanatics.com/gallery/displayimage.php?album=2915&pos=1







Bocs,látom még nem sikerül Smile


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-434-4214

szögedi betyár    3327    2007.01.19. 13:46
MR. V12
2008.12.07. 21:09   






2 kép a gépről,még fénykorából.[img]http://www.powerfanatics.com/gallery/displayimage.php?album=2915&pos=0
[/img]



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2008.12.07. 21:12 (1).

irorszag    214    2008.03.15. 18:31
MR. V12
2008.07.28. 20:37   






grafo írta:
neked 5.0 vagy 5,4-es van?


5.0 volt.


irorszag    214    2008.03.15. 18:31
grafo
2008.07.27. 23:43   






neked 5.0 vagy 5,4-es van?


graffo.uw.hu/dragtimes.xls

Kecskemét    1095    2007.05.30. 20:44
ZSOSZ
2008.07.27. 20:51   






Leggyorsabban szerintem ugy tudnád feltámasztani ha veszel bele iziben másik motort miután a kompressziót megmérték benne.Csak akkor delláz,másik kakit nincs értelme.Legalább 11 legyen a hengerekben és ne legyen nagyobb a differencia 1nél
Sajnálom hogy megállt a szive Sad


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-434-4214

szögedi betyár    3327    2007.01.19. 13:46
MR. V12
2008.07.27. 20:22   






Udv.

Kora delutan elallt az eso ugyhogy sikerult leszednem a jobbos hf.-et a geprol.Katasztrofa.Olyan borsonyi darabok hianyoznak az egyik dugo tetejebol,a gyuruk 1/3-a hianyzik,szemmel lathatoan kicsit korulnezett az egesterben,majd angolosan tavozott.A szelepeknek is annyi,a hengerfalon komoly karcolasok,es szemre ugy 1/2mm vall.Kivettem meg 2 dugot,azok gyurui is 2 ill. tobb darabban jottek ki,bar szerintem ezek akkor tortek el mikor atkinlodtam oket a henger vallan.A masik fh.-nek neki sem alltam a motor egyik fele eleg ahhoz,hogy lassam;ennek annyi!Van egy DV kameram,ki is vittem,de teljesen lemerult mire megtalaltam hogyan lehet vele fenykepezni,a napokban lesznek kepek.Bar ez sem lesz zokkenomentes/nekem semmi sem az/mert nem lehet feltelepiteni a komputeremre.Termeszetesen.Valahol felrakom majd. Sebesült Fejemafalba


irorszag    214    2008.03.15. 18:31
MR. V12
2008.07.20. 10:03   






Udv.

http://www.youtube.com/watch?v=AhnCZgc0LOQ&feature=related
Egy 7-essel minden lehetseges,avagy drift/bornaut.A kerekagyig.
Nem szakad meg a pici szivem,dehogyis. Sad


irorszag    214    2008.03.15. 18:31
MR. V12
2008.07.06. 10:20   






Üdv.

Lassan meg kéne kezdeni a feltámasztását a véntrógernek,de ehhez haza kell vinni.Tréler kerestetik!!!KB 2400 km ide,meg 19ora kompozás Sad ,ugyanannyi vissza,a kompot én fizetem/intézem,fördőszobás kabint kap a megfáradt sofőr Kacsint ,6-7 napos kaland,szervezéstől függően.Csak olyan tréler jó ami saját magára veszi fel az autót,és nem az utánfutora!!És mégvalami,csak a szükséges engedélyekkel,biztositással rendelkező,számlaképes szolgáltató jelentkezzen légyszi.Irjatok elérhetőséget,árat.Ja otthon szegedre kell vinni,az plussz 200km a visszauton.


irorszag    214    2008.03.15. 18:31
ZSOSZ
2008.06.04. 05:39   






Sajnos semmi sem tart örökké-legfeljebb a szegénység Sad
Várható volt a motor halála Sad
Nézd a jó oldalát:még jó hogy nem a hazaut során hányt be és kinlódnál vele
Tudnék mesélni mikor Dézy baba karácsonykor Passaunál elöbb jövet majd a visszaut során még Ausztria közepén megállt Trailer ólcsó pénzért.......karácsonykor Shocked Szép ajéndék volt a mindenhatótól Confused
Szóval ne bánkódj,nem is olyan jó az a tali és amugy is esni fog az eső és elmossa a lényeget Tequila Ezzel meg csinján,mert nem old meg semmit,legfeljebb átmenetileg.......Üdv ZSOSZ
Legfeljebb a következőre már valami csudálatossal jössz Kacsint


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-434-4214

szögedi betyár    3327    2007.01.19. 13:46
MR. V12
2008.06.03. 20:54   






Udv.

Tegnapra eldolt,hogy nem leszek ott a talin,az oregharcos feladta a harcot.Hatarozott csikorgas jon a motorbol,valami kezd keresztbe allni benne szerintem,nem baj sok kozos elmenyunk volt.Ez a jobbik eset ha en elem tul ot,es nem forditva.Mai naptol bizonytalan ideig sztenderre teszem a gepet,a valto azert jon DHL-el germaniabol.Meg nem tudom,hogy megjavitom e es,hogy hogyan.Asszem tipust valtok,ha a gyerekek elfernek hatul atulok egy 850i-be,talan.Egyenlore egy audi a4 van keznel(jol van na nekem is emelyeg a belem),holnaptol az lesz a jarmuvem.Tegnap mocsarreszegre ittam magam,szombaton is ez lesz,tali helyett.Fasza.Na befejezem ezt a gyaszjelentest mielott ma is elokerul a szatmari szilva.Mindegy,ti azert bulizzatok jol.A kovetkezon ott leszek.


irorszag    214    2008.03.15. 18:31
MR. V12
2008.05.08. 20:09   






Azert nem lehetetlen.Osszesen 2db-t talaltam a neten.Tehat letezik,mukodik.De hamarosan megoldjak mindnyajunk loerogondjait ne aggodjatok,egyszeruen nem fogjuk tudni megfizetni a benzint.Itt most 1.15-1.25 euro,otthonra az elvtarsak 350 ft korulre igerik iden nyaron.A vizauton kell gondolkodni nem turbon.


irorszag    214    2008.03.15. 18:31
lezsi
2008.05.08. 10:11   






A V12-vel csak az a baj, hogy nehezen fer el melle a ket turbo Very Happy




Bocs, nem birtam kihagyni Kacsint


   3215    2005.06.08. 14:21
admin
2008.05.04. 13:32   





Site Admin
Igen adták! Smile pl:
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vxlfsrdiimnv
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vxmgktddamtu
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vxljqsfheoq4


   1305    2005.11.25. 01:11
MR. V12
2008.05.04. 10:43   






Na vegre!

Ma reggelre visszairtak innsbruckbol,egy bontobol,hogy van nekik 850csi valto,kuplung,motor,miegymas.Az arakat inkabb hagyjuk,innen mar nincs visszaut,de legalabb minden passzolni fog.Jovo heten kuldok nekik zset,veszek uj kompjegyeket,teszek nemi(5-600km) kiterot nemetben,felkapom a cuccot,es irany soltvadkert.Majd a muhely.
Szep nyaralas lesz.


irorszag    214    2008.03.15. 18:31
grafo
2008.04.19. 17:55   






csak a 850-t adták 6-os kézivel?


graffo.uw.hu/dragtimes.xls

Kecskemét    1095    2007.05.30. 20:44
MR. V12
2008.04.19. 17:44   






Tud valaki torott autos weboldalt?Nemet,osztrak,stb..eleg nehez ugy ez a valto.5-seb ajanlatom mar van de foleg 6 ost szeretnek.Megkerdeztem a wallisnal 840 000+ ado az e31 uj valto.Nem trefa.Mindegy nem adom fel,par hetet varok aztan nekiugrok 5-ossel.


irorszag    214    2008.03.15. 18:31
MR. V12
2008.04.13. 20:38   






Mekkera az a "ORIAS" nyomatek ugras nitroval?Az en tudomasom szerint az M70-s automataja (mar)nem szalagos,hanem kicsi kuplungok vannak benne.Hogy nem az orokkevalosagnak keszultek ezek a valtok,hat amit az enyem mar kibirt!!!!Csak arra gondolok,hogy 160-180nal atteszem sportba,kinyitom a fojtoszelepeket,az embernek hatarozottan tartani kell a fejet(!!!)ugy gyorsul a gep.5 szemellyel is.17"265 gumikkal is.Emelkedon is.Jo nehany markatars (is) "benezte" mar az oregharcos kepessegeit,sokszor ugy erzem leneznek vele.Fos ,oreg benzintemetonek nezik.Amig gazt nem adok. Az AUTOban 360 000 km van,en raktam bele 3.5 ev alatt kb 140 000-t.Semmi problema a valtoval,kardannal,difivel,feltengekyekkel!!!Kb havonta 1-szer elojon a versenyzoi hajlamom is,es nem"rendeltetesszeruen"hasznalom a valtot(sem)!Ugyhogy szerintem kurvajo a valto(is).Most megis le arom cserelni manualisra,mert nemreg vezettem egy 850i-t kezivaltoval,es mintha +60-80 lo lenne a gepbe.A ket gep nagyjabol egy sujban van.kb 100 kiloval nehezebb a 8-as megis legyorsult!!Milyen lessz a 750-em kezivel??
Mar alig varom.


irorszag    214    2008.03.15. 18:31
Mad Max
2008.04.05. 13:44   






Raktak már itt Mo-n is M60 manuált M70-re!

dani85 írta:
Hali!

E32 740 -ben nem volt sajnos kéziváltós,de az amúgy se lenne jó a V12-re,mivel a V12 60 fokos hengerszögű,a V8 meg 90.850 CSi váltó jöhetne szóba,ha originált szeretnél,de ez elég esélytelen.Vagy hegesztés.Én is erre készülök a 730-amon.Le az automatákkal!! Very Happy


Budapest    407    2005.05.30. 16:08
Mad Max
2008.04.05. 13:43   






A nitroval a nyomaték is nő, az automata váltok pedig ezekben az autokban amugy sem az örökkévalóságnak lettek tervezve és egy nitros hirtelen nyomaték ugrással a szalagokat kinyirod a váltóban!


grafo írta:
Mad Max írta:
És egyböl vehetsz másik automata váltót Smile

grafo írta:
szerintem nem a váltóra kellene költeni a pénzt. nitrót kell belerakni! de viccen kivül


ezt mégis mire alapozod? vagy csak a levegőbe beszélsz?


Idézet:
Grafo kollega,neked van nitrod?Milyen gepbe?Mennyi penz?


van, a többit privibe


Budapest    407    2005.05.30. 16:08
grafo
2008.04.04. 19:46   






Mad Max írta:
És egyböl vehetsz másik automata váltót Smile

grafo írta:
szerintem nem a váltóra kellene költeni a pénzt. nitrót kell belerakni! de viccen kivül


ezt mégis mire alapozod? vagy csak a levegőbe beszélsz?


Idézet:
Grafo kollega,neked van nitrod?Milyen gepbe?Mennyi penz?


van, a többit privibe


graffo.uw.hu/dragtimes.xls

Kecskemét    1095    2007.05.30. 20:44
dani85
2008.04.04. 18:24   






Hali!

E32 740 -ben nem volt sajnos kéziváltós,de az amúgy se lenne jó a V12-re,mivel a V12 60 fokos hengerszögű,a V8 meg 90.850 CSi váltó jöhetne szóba,ha originált szeretnél,de ez elég esélytelen.Vagy hegesztés.Én is erre készülök a 730-amon.Le az automatákkal!! Very Happy


   38    2006.08.07. 13:36
honda bandi
2008.03.28. 22:29   






Sajna nem lehet vizsgáztatni ez csakis 400m-re készült. A válto eggy S5320d-ről valo s ráheggesztve az automata váltó harangja a szinter a Martin Autonál készült Kőrösön 60.000.-pénzér a szerkezet megerősítésével eggyütt. Nekem sac-per 130.000.-ban van az egész móka mindenestül de ebben nagyon sok ojan dolog van ami ennél többe is került volna csak már megvannak a szakik mindenre.


Olyan jó volt látni, mikor a fönököm kigördült a harmadik új BMW-jével. Tudom, hogy milyen keményen megdolgoztam érte.

Röszke    391    2005.08.09. 11:45
MR. V12
2008.03.28. 21:59   






honda bandi írta:
Szia esetleg nézd meg a projektemet mert mi kéziváltót készitettünk 4000-es V8-ra kb 150.000.- szinterrel. A probautakon nagyon jol szerepelt s bármijen váltóval meg lehet csinálni csak elég erős legyen (disel) -elönyösebb.
Kacsint

Udv Honda Bandi kollega,termeszetesen minden projektet vegig olvastam a forumon a tiedet is.Elismeresem!
Ti egy v8 valtot tettetek a gepbe,vagy mast alakitottatok oda?Ha igen milyet?Mi penz egy szinter kupplung?A tied mennyi NM-t bir?Le akarod,tudod majd vizsgaztatni a pik uppot?


irorszag    214    2008.03.15. 18:31
MR. V12
2008.03.28. 21:44   






grafo írta:
szerintem nem a váltóra kellene költeni a pénzt. nitrót kell belerakni! de viccen kivül

Grafo kollega,neked van nitrod?Milyen gepbe?Mennyi penz?


irorszag    214    2008.03.15. 18:31
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 2 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2  Következő
Tartalomjegyzék  »   BMW 5-7 series - Projektek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére