9. Nemzetközi Balatoni POWERFANATICS.com BMW találkozó 2018. június 9-10.

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 6 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek  »   mokus 318is turbo

fmi03
2013.11.15. 21:29   






Van nekem is egy m43 turbosom es en az olajhuttest ugy oldottam meg h kifurtam a teknot alul es folul, alulrol szivja az olajat egy ford probe 2.2 turbo gyari olajhutto rendszer, ami egy pompabol es egy huttobol all es e tekno felso reszen megy visza.
Az egeszet lehet egy hogomba es egy relle segitsegevel vezerelni.


Szekelyfold    5    2011.11.24. 21:15
lezsi
2012.11.06. 23:29   






Hexer írta:

Szerencsere en bmw-bol csak M-est faragtam eddig, azoknal ilyen problema nem volt.
Nem feltetlen a viszkozitas a lenyeg, de koxosodast egesz jol visszadja.
A 10W40 amit jellemzoen lehet kapni koxosodik 140-150 fok kornyeken, no a turboban alltalaban tobb van egy jo csapatas utan (pl. a motul 20w60 190-195 fokon koxosodik).

Tesco = castrol, eneos, aral es tarsai.
Nem tesco = mobil1 (csak 2-3 belole), motul, selenia es par premium a tobbibol.


Nagyjabol egyetertek. De itt a Tescos, az valodi Tescos, vagyis noname, gyanus szinu es szagu (allitolag centrifugalt hasznalt) olaj.
A fent emlitettek kozott vannak egesz jo szintetikus bazisu, uj BMW, MB, stb. minositesu olajak, szvsz egy utcai hasznalatu autoba tokeletes valasztas.

A lenti premium markak meg valoban faszak, nade ne ajanljunk mar 20w60-at egy telen is hasznalt autoba. De szerintem a meleg oldali 60 is folosleges ide, utcara.

Erdekes modon nekem pl. sosem egett meg olajam, pedig volt benne asvanyi 10w-40, most epp egy szinten asvanyi 20w-50 van, ha jol emlekszem. Boven tulteljesiti a motor, vagy a turboval szemben eloirt minoseget, cserelve van gyakran, es kesz. Legkozelebb egyebkent 5w, vagy 0w iranyba hajlok, a hideginditasos kopas csokkentesere -ez az uj trend.


   3214    2005.06.08. 14:21
Hexer
2012.11.06. 21:38   






speer írta:
Hexer írta:
speer írta:
lezsi írta:


Hat pedig itt nyitva marad 1-2 henger, es par/par-tiz masodperc utan rendbe jon magatol alapjaraton (ha nem fulladt le kozben). Itt van a log elottem, nezem az utemenkenti/hengerenkenti szoggyorsulast.

Mas. Kell ide az a 10W-60? Keves az olajnyomas melegben/fordulaton?
En 0w-30-cal jarok az 1.8T-ben, tokeletes. Mondjuk lehet, hogy ott nincs 130C-os olaj, de hat itt tenyleg annyi, akkor sztem inkabb olajhuto, vagy viz/olaj hocserelo kene, egyeb okokbol is.

Kb. 100%,hogy a tőke támaszt ki...síma 10W-40-et bele és szerintem el fog múlni a hiba.Nekem is volt ilyen,és csak olajat váltottam,tőkéket nem! Kacsint


Nekem soha nem volt gondom als-el vagy lc-vel hidros autonal...lehet nincs annyira durvara rakva vagy nem tusom de mind mukodik.
10w40 felejtos, jo hogy nem tesco olajat rak az ember. Full szintetikus kell es minim 50es olaj, maskent, foleg huto nelkul, megeg a turboban es johet az anyazas.
5w50 mobil1 meg kiprobalhato, telre azt teszuk minden utcai autonkba ami racingol.

Hexer az oktatógép Smile ...miért is lenne felejtős a 10w-40? Utcai turbós hydrotőkés bömiknél ,ha az ember nem egy faszkalap,símán használható a 10W-40, pláne ugye most nincsen kánikula.....tescoról meg szó sem volt,de még az is jobb mint a semmi , ha attól tőke nem támaszt ki,csak nem szabad sokat várni tőle. Több hydrotőkés turbós BMW moci produkált már ilyen "hibát",nem Mókusé az első,nem jellemző,de előfordúl! Szemcsis


Szerencsere en bmw-bol csak M-est faragtam eddig, azoknal ilyen problema nem volt.
Nem feltetlen a viszkozitas a lenyeg, de koxosodast egesz jol visszadja.
A 10W40 amit jellemzoen lehet kapni koxosodik 140-150 fok kornyeken, no a turboban alltalaban tobb van egy jo csapatas utan (pl. a motul 20w60 190-195 fokon koxosodik).

Tesco = castrol, eneos, aral es tarsai.
Nem tesco = mobil1 (csak 2-3 belole), motul, selenia es par premium a tobbibol.


   1080    2007.03.10. 17:40
speer
2012.11.06. 18:49   






Hexer írta:
speer írta:
lezsi írta:


Hat pedig itt nyitva marad 1-2 henger, es par/par-tiz masodperc utan rendbe jon magatol alapjaraton (ha nem fulladt le kozben). Itt van a log elottem, nezem az utemenkenti/hengerenkenti szoggyorsulast.

Mas. Kell ide az a 10W-60? Keves az olajnyomas melegben/fordulaton?
En 0w-30-cal jarok az 1.8T-ben, tokeletes. Mondjuk lehet, hogy ott nincs 130C-os olaj, de hat itt tenyleg annyi, akkor sztem inkabb olajhuto, vagy viz/olaj hocserelo kene, egyeb okokbol is.

Kb. 100%,hogy a tőke támaszt ki...síma 10W-40-et bele és szerintem el fog múlni a hiba.Nekem is volt ilyen,és csak olajat váltottam,tőkéket nem! Kacsint


Nekem soha nem volt gondom als-el vagy lc-vel hidros autonal...lehet nincs annyira durvara rakva vagy nem tusom de mind mukodik.
10w40 felejtos, jo hogy nem tesco olajat rak az ember. Full szintetikus kell es minim 50es olaj, maskent, foleg huto nelkul, megeg a turboban es johet az anyazas.
5w50 mobil1 meg kiprobalhato, telre azt teszuk minden utcai autonkba ami racingol.

Hexer az oktatógép Smile ...miért is lenne felejtős a 10w-40? Utcai turbós hydrotőkés bömiknél ,ha az ember nem egy faszkalap,símán használható a 10W-40, pláne ugye most nincsen kánikula.....tescoról meg szó sem volt,de még az is jobb mint a semmi , ha attól tőke nem támaszt ki,csak nem szabad sokat várni tőle. Több hydrotőkés turbós BMW moci produkált már ilyen "hibát",nem Mókusé az első,nem jellemző,de előfordúl! Szemcsis


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
lezsi
2012.11.06. 14:47   






Hexer írta:
speer írta:
lezsi írta:


Hat pedig itt nyitva marad 1-2 henger, es par/par-tiz masodperc utan rendbe jon magatol alapjaraton (ha nem fulladt le kozben). Itt van a log elottem, nezem az utemenkenti/hengerenkenti szoggyorsulast.

Mas. Kell ide az a 10W-60? Keves az olajnyomas melegben/fordulaton?
En 0w-30-cal jarok az 1.8T-ben, tokeletes. Mondjuk lehet, hogy ott nincs 130C-os olaj, de hat itt tenyleg annyi, akkor sztem inkabb olajhuto, vagy viz/olaj hocserelo kene, egyeb okokbol is.

Kb. 100%,hogy a tőke támaszt ki...síma 10W-40-et bele és szerintem el fog múlni a hiba.Nekem is volt ilyen,és csak olajat váltottam,tőkéket nem! Kacsint


Nekem soha nem volt gondom als-el vagy lc-vel hidros autonal...lehet nincs annyira durvara rakva vagy nem tusom de mind mukodik.
10w40 felejtos, jo hogy nem tesco olajat rak az ember. Full szintetikus kell es minim 50es olaj, maskent, foleg huto nelkul, megeg a turboban es johet az anyazas.
5w50 mobil1 meg kiprobalhato, telre azt teszuk minden utcai autonkba ami racingol.


Szerintem az, hogy megeg (tul magas homerseklet, gyenge minoseg) mas kerdes, mint a viszkozitas.

Itt, ha a hidrotokekben marad az olaj, az inkabb viszkozitasi kerdes. -hacsak nem azert fujodik fel, mert mar olyan olajkokszos a megegett olajtol Shocked


   3214    2005.06.08. 14:21
Hexer
2012.11.06. 10:27   






speer írta:
lezsi írta:


Hat pedig itt nyitva marad 1-2 henger, es par/par-tiz masodperc utan rendbe jon magatol alapjaraton (ha nem fulladt le kozben). Itt van a log elottem, nezem az utemenkenti/hengerenkenti szoggyorsulast.

Mas. Kell ide az a 10W-60? Keves az olajnyomas melegben/fordulaton?
En 0w-30-cal jarok az 1.8T-ben, tokeletes. Mondjuk lehet, hogy ott nincs 130C-os olaj, de hat itt tenyleg annyi, akkor sztem inkabb olajhuto, vagy viz/olaj hocserelo kene, egyeb okokbol is.

Kb. 100%,hogy a tőke támaszt ki...síma 10W-40-et bele és szerintem el fog múlni a hiba.Nekem is volt ilyen,és csak olajat váltottam,tőkéket nem! Kacsint


Nekem soha nem volt gondom als-el vagy lc-vel hidros autonal...lehet nincs annyira durvara rakva vagy nem tusom de mind mukodik.
10w40 felejtos, jo hogy nem tesco olajat rak az ember. Full szintetikus kell es minim 50es olaj, maskent, foleg huto nelkul, megeg a turboban es johet az anyazas.
5w50 mobil1 meg kiprobalhato, telre azt teszuk minden utcai autonkba ami racingol.


   1080    2007.03.10. 17:40
mokuss007
2012.11.06. 09:08   






blueboi69 írta:
mokuss007 írta:
speer írta:
lezsi írta:


Hat pedig itt nyitva marad 1-2 henger, es par/par-tiz masodperc utan rendbe jon magatol alapjaraton (ha nem fulladt le kozben). Itt van a log elottem, nezem az utemenkenti/hengerenkenti szoggyorsulast.

Mas. Kell ide az a 10W-60? Keves az olajnyomas melegben/fordulaton?
En 0w-30-cal jarok az 1.8T-ben, tokeletes. Mondjuk lehet, hogy ott nincs 130C-os olaj, de hat itt tenyleg annyi, akkor sztem inkabb olajhuto, vagy viz/olaj hocserelo kene, egyeb okokbol is.

Kb. 100%,hogy a tőke támaszt ki...síma 10W-40-et bele és szerintem el fog múlni a hiba.Nekem is volt ilyen,és csak olajat váltottam,tőkéket nem! Kacsint



van bent az olajkörben nyomásmérő de nincs ki vezetékelve ,de most meg teszem aztán olajat cserélek. és beszámolok mi is történt. Very Happy


Én érdekességképpen mérnék előtte is Smile

Egyébként hol/hogy van neked bekötve az olajnyomásmérő?



igen én is így gondoltam és írtam a nyomásmérő az olajgombánál van bekötve.


Budapest    328    2007.08.16. 13:34
blueboi69
2012.11.05. 21:34   






mokuss007 írta:
speer írta:
lezsi írta:


Hat pedig itt nyitva marad 1-2 henger, es par/par-tiz masodperc utan rendbe jon magatol alapjaraton (ha nem fulladt le kozben). Itt van a log elottem, nezem az utemenkenti/hengerenkenti szoggyorsulast.

Mas. Kell ide az a 10W-60? Keves az olajnyomas melegben/fordulaton?
En 0w-30-cal jarok az 1.8T-ben, tokeletes. Mondjuk lehet, hogy ott nincs 130C-os olaj, de hat itt tenyleg annyi, akkor sztem inkabb olajhuto, vagy viz/olaj hocserelo kene, egyeb okokbol is.

Kb. 100%,hogy a tőke támaszt ki...síma 10W-40-et bele és szerintem el fog múlni a hiba.Nekem is volt ilyen,és csak olajat váltottam,tőkéket nem! Kacsint



van bent az olajkörben nyomásmérő de nincs ki vezetékelve ,de most meg teszem aztán olajat cserélek. és beszámolok mi is történt. Very Happy


Én érdekességképpen mérnék előtte is Smile

Egyébként hol/hogy van neked bekötve az olajnyomásmérő?


"blue tanácsai meg mindig a leghasznosabbak itt a fórumon, tipikusan az az állatfaj ami ha nem létezne ki kéne találni" by Rolcsi85

Celebfalva :Đ - Prosport User    5279    2007.04.03. 22:20
mokuss007
2012.11.05. 21:18   






speer írta:
lezsi írta:


Hat pedig itt nyitva marad 1-2 henger, es par/par-tiz masodperc utan rendbe jon magatol alapjaraton (ha nem fulladt le kozben). Itt van a log elottem, nezem az utemenkenti/hengerenkenti szoggyorsulast.

Mas. Kell ide az a 10W-60? Keves az olajnyomas melegben/fordulaton?
En 0w-30-cal jarok az 1.8T-ben, tokeletes. Mondjuk lehet, hogy ott nincs 130C-os olaj, de hat itt tenyleg annyi, akkor sztem inkabb olajhuto, vagy viz/olaj hocserelo kene, egyeb okokbol is.

Kb. 100%,hogy a tőke támaszt ki...síma 10W-40-et bele és szerintem el fog múlni a hiba.Nekem is volt ilyen,és csak olajat váltottam,tőkéket nem! Kacsint



van bent az olajkörben nyomásmérő de nincs ki vezetékelve ,de most meg teszem aztán olajat cserélek. és beszámolok mi is történt. Very Happy


Budapest    328    2007.08.16. 13:34
speer
2012.11.05. 20:10   






lezsi írta:


Hat pedig itt nyitva marad 1-2 henger, es par/par-tiz masodperc utan rendbe jon magatol alapjaraton (ha nem fulladt le kozben). Itt van a log elottem, nezem az utemenkenti/hengerenkenti szoggyorsulast.

Mas. Kell ide az a 10W-60? Keves az olajnyomas melegben/fordulaton?
En 0w-30-cal jarok az 1.8T-ben, tokeletes. Mondjuk lehet, hogy ott nincs 130C-os olaj, de hat itt tenyleg annyi, akkor sztem inkabb olajhuto, vagy viz/olaj hocserelo kene, egyeb okokbol is.

Kb. 100%,hogy a tőke támaszt ki...síma 10W-40-et bele és szerintem el fog múlni a hiba.Nekem is volt ilyen,és csak olajat váltottam,tőkéket nem! Kacsint


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"

"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
lezsi
2012.11.05. 19:43   






Hexer írta:
mokuss007 írta:
hello


lehetséges-e hogy megnövekedő olajnyomás miatt teljesen nagy "hosszú " lesz a hidrótőke és nyitva marad a szelep?

üdv Szemcsis


Nyitva csak akkor maradhat ha nem zarja a rugo a szelepet es belibegeskor kitamasztja a hidrotoke, viszont az nem is jon rendbe mig le nem allitod az autot 5 percenkent negyed fordulattal korbe nem ersz ketszer. Vagy szar a toke es uzem kozbe is osszeszedi magat.

Ha a toke hiabatlan akkor erosebb rugo kell hogy ne lebegjen a szelep, ellenekzo esetben a fix tokevel nem oldod meg a dolgot csak orosz rulett.

Hidrotoke siman tudja a 8 baros olajat es 7500-as fordulatot, m-es motorokba a sulya miatt csereltek es a lehetseges hibaforas kikeruleseert. Evok forognak siman 8500is hidro tokevel...


Hat pedig itt nyitva marad 1-2 henger, es par/par-tiz masodperc utan rendbe jon magatol alapjaraton (ha nem fulladt le kozben). Itt van a log elottem, nezem az utemenkenti/hengerenkenti szoggyorsulast.

Mas. Kell ide az a 10W-60? Keves az olajnyomas melegben/fordulaton?
En 0w-30-cal jarok az 1.8T-ben, tokeletes. Mondjuk lehet, hogy ott nincs 130C-os olaj, de hat itt tenyleg annyi, akkor sztem inkabb olajhuto, vagy viz/olaj hocserelo kene, egyeb okokbol is.


   3214    2005.06.08. 14:21
Hexer
2012.11.04. 11:11   






mokuss007 írta:
hello


lehetséges-e hogy megnövekedő olajnyomás miatt teljesen nagy "hosszú " lesz a hidrótőke és nyitva marad a szelep?

üdv Szemcsis


Nyitva csak akkor maradhat ha nem zarja a rugo a szelepet es belibegeskor kitamasztja a hidrotoke, viszont az nem is jon rendbe mig le nem allitod az autot 5 percenkent negyed fordulattal korbe nem ersz ketszer. Vagy szar a toke es uzem kozbe is osszeszedi magat.

Ha a toke hiabatlan akkor erosebb rugo kell hogy ne lebegjen a szelep, ellenekzo esetben a fix tokevel nem oldod meg a dolgot csak orosz rulett.

Hidrotoke siman tudja a 8 baros olajat es 7500-as fordulatot, m-es motorokba a sulya miatt csereltek es a lehetseges hibaforas kikeruleseert. Evok forognak siman 8500is hidro tokevel...


   1080    2007.03.10. 17:40
mokuss007
2012.11.04. 09:39   






speer írta:
mokuss007 írta:
speer írta:
mokuss007 írta:
hello


lehetséges-e hogy megnövekedő olajnyomás miatt teljesen nagy "hosszú " lesz a hidrótőke és nyitva marad a szelep?

üdv Szemcsis

Símán! Feltöltéskor a szívószelepeket a töltőnyomás,a kipuf szelepeket pedig a kipufogógázok ellennyomása(emap,ami a legtöbb esetben jóval nagyobb mint a turbónyomás,nem szeretjük! Smile )"szeretné " benyitogatni .Ha már pár tizedet be tud így nyítni bármelyik szelepen,annál a bütyöknél a tőke és a szelepszár között megnő a távolság , a magas olajnyomás pedig pikk-pakk feltölti a tőke belselyét.Így ha el is vetted a gázt a tőke egy ideig még "hosszú" marad,kitámasztja a szelepet és noo kompresszió abban a hengerben.
A tőke hiba is csinálhat ilyet,ill. nálam ALS használata után volt ilyen,de csak még nem teljesen meleg "sűrű" olajnál.(MOTUL 15w-50)Én hígabb olajra váltottam,nálam elmúlt teljesen ez a hibaféleség,50-60fokos olajnál is o.k!



értem, köszönöm én (mi) is ilyenre gyanakodtunk viszont régebben ezt nem csinálta , most launch -nál mindig de már ha elforgatom 6500 re akkor is csinálja . a tökét cseréljem lapkásra? vagy? Very Happy

"A tőkét lapkásra" előtt(nem olyan egyszerű),próbálj bele egy új tőkesort,v. valami vékonyabb olajat is bepróbálhatsz... sajna van anyagi vonzata mindkettőnek.Mivel már hideg van,én az olajat próbálnám kicserélni.Olajhűtőd van,olajhőfokod mennyi??



olaj 10W60 , ohne olajhűtő, olajhőfok normál üzemben 90fok, forszírozott üzem 130 fok-nál nem mentem feljebb,a hidro tökékben kb max 20000km lehet,de inkább csak 15000,
Very Happy


Budapest    328    2007.08.16. 13:34
speer
2012.11.03. 21:17   






mokuss007 írta:
speer írta:
mokuss007 írta:
hello


lehetséges-e hogy megnövekedő olajnyomás miatt teljesen nagy "hosszú " lesz a hidrótőke és nyitva marad a szelep?

üdv Szemcsis

Símán! Feltöltéskor a szívószelepeket a töltőnyomás,a kipuf szelepeket pedig a kipufogógázok ellennyomása(emap,ami a legtöbb esetben jóval nagyobb mint a turbónyomás,nem szeretjük! Smile )"szeretné " benyitogatni .Ha már pár tizedet be tud így nyítni bármelyik szelepen,annál a bütyöknél a tőke és a szelepszár között megnő a távolság , a magas olajnyomás pedig pikk-pakk feltölti a tőke belselyét.Így ha el is vetted a gázt a tőke egy ideig még "hosszú" marad,kitámasztja a szelepet és noo kompresszió abban a hengerben.
A tőke hiba is csinálhat ilyet,ill. nálam ALS használata után volt ilyen,de csak még nem teljesen meleg "sűrű" olajnál.(MOTUL 15w-50)Én hígabb olajra váltottam,nálam elmúlt teljesen ez a hibaféleség,50-60fokos olajnál is o.k!



értem, köszönöm én (mi) is ilyenre gyanakodtunk viszont régebben ezt nem csinálta , most launch -nál mindig de már ha elforgatom 6500 re akkor is csinálja . a tökét cseréljem lapkásra? vagy? Very Happy

"A tőkét lapkásra" előtt(nem olyan egyszerű),próbálj bele egy új tőkesort,v. valami vékonyabb olajat is bepróbálhatsz... sajna van anyagi vonzata mindkettőnek.Mivel már hideg van,én az olajat próbálnám kicserélni.Olajhűtőd van,olajhőfokod mennyi??


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
jlaci74
2012.11.03. 21:15   






7-7200 -ig működni kellene a hidrónak is, de ha lapkásításon gondolkodsz tudok segíteni.


Egyedi futómű megoldások, alkatrészek...    645    2009.08.26. 11:35
mokuss007
2012.11.03. 20:12   






speer írta:
mokuss007 írta:
hello


lehetséges-e hogy megnövekedő olajnyomás miatt teljesen nagy "hosszú " lesz a hidrótőke és nyitva marad a szelep?

üdv Szemcsis

Símán! Feltöltéskor a szívószelepeket a töltőnyomás,a kipuf szelepeket pedig a kipufogógázok ellennyomása(emap,ami a legtöbb esetben jóval nagyobb mint a turbónyomás,nem szeretjük! Smile )"szeretné " benyitogatni .Ha már pár tizedet be tud így nyítni bármelyik szelepen,annál a bütyöknél a tőke és a szelepszár között megnő a távolság , a magas olajnyomás pedig pikk-pakk feltölti a tőke belselyét.Így ha el is vetted a gázt a tőke egy ideig még "hosszú" marad,kitámasztja a szelepet és noo kompresszió abban a hengerben.
A tőke hiba is csinálhat ilyet,ill. nálam ALS használata után volt ilyen,de csak még nem teljesen meleg "sűrű" olajnál.(MOTUL 15w-50)Én hígabb olajra váltottam,nálam elmúlt teljesen ez a hibaféleség,50-60fokos olajnál is o.k!



értem, köszönöm én (mi) is ilyenre gyanakodtunk viszont régebben ezt nem csinálta , most launch -nál mindig de már ha elforgatom 6500 re akkor is csinálja . a tökét cseréljem lapkásra? vagy? Very Happy


Budapest    328    2007.08.16. 13:34
speer
2012.11.01. 12:06   






blueboi69 írta:
Ilyen játékoknál már nem árt ha van egy olajnyomásmérő is, így mindig képben van az ember.

Az a baj,hogy ennél a hibánál mindíg valahol (jó esetben)4-6bar között van az olajnyomás,és ha a tőke belselye távolodik tőke tetejétől akkor a belselyében csökkenő nyomástól a kis gólyós szelepen már akár a 3,0-bar is villám gyorsan feltölti a tőkét és eltünteti a megnövekedett "szelephézagot"..... Kacsint
A nem hydrotőkés mociknál nincs ilyen kavarás,nem véletlen az M-es sportmocikban nem találsz h.tőkét,más okokból sem. Szemcsis


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
blueboi69
2012.11.01. 11:44   






Ilyen játékoknál már nem árt ha van egy olajnyomásmérő is, így mindig képben van az ember.


"blue tanácsai meg mindig a leghasznosabbak itt a fórumon, tipikusan az az állatfaj ami ha nem létezne ki kéne találni" by Rolcsi85

Celebfalva :Đ - Prosport User    5279    2007.04.03. 22:20
speer
2012.11.01. 11:37   






mokuss007 írta:
hello


lehetséges-e hogy megnövekedő olajnyomás miatt teljesen nagy "hosszú " lesz a hidrótőke és nyitva marad a szelep?

üdv Szemcsis

Símán! Feltöltéskor a szívószelepeket a töltőnyomás,a kipuf szelepeket pedig a kipufogógázok ellennyomása(emap,ami a legtöbb esetben jóval nagyobb mint a turbónyomás,nem szeretjük! Smile )"szeretné " benyitogatni .Ha már pár tizedet be tud így nyítni bármelyik szelepen,annál a bütyöknél a tőke és a szelepszár között megnő a távolság , a magas olajnyomás pedig pikk-pakk feltölti a tőke belselyét.Így ha el is vetted a gázt a tőke egy ideig még "hosszú" marad,kitámasztja a szelepet és noo kompresszió abban a hengerben.
A tőke hiba is csinálhat ilyet,ill. nálam ALS használata után volt ilyen,de csak még nem teljesen meleg "sűrű" olajnál.(MOTUL 15w-50)Én hígabb olajra váltottam,nálam elmúlt teljesen ez a hibaféleség,50-60fokos olajnál is o.k!


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
mokuss007
2012.11.01. 09:32   






hello


lehetséges-e hogy megnövekedő olajnyomás miatt teljesen nagy "hosszú " lesz a hidrótőke és nyitva marad a szelep?

üdv Szemcsis


Budapest    328    2007.08.16. 13:34
mokuss007
2012.05.01. 20:24   






A hosszú hétvégén sor került az indításra aztán 1 perc múlva a leállításra,
a nagy állásban elöregedtek a 2 éves benzincsövek és végig van repedezve ami azt eredményezi hogy mindenfelé locsolja az etanolt. holnap szerzek újat hisz itt a szezon lehetne nyúzni meg nem soká Kakucs. Very Happy


Budapest    328    2007.08.16. 13:34
mokuss007
2011.04.02. 20:47   






hengerenkénti gyújtástrafó van soron és még ha lesz kedv kap előre nagyobb fékeket is .

amúgy kisebb hibák nélkül de stabilan müködik. Cool Cool Cool Cool


Budapest    328    2007.08.16. 13:34
Gabesz7623
2010.09.07. 13:03   






Mackotestver írta:
heloo.kerdesem hogyan tudnam kiszedni a bele tort csavar veget a kasznibo??az tortent hogy a motor tarto hidat le akartam veni,ami sikerult is de egy csavar bele tort Sad


Hali

Ha ez mondjuk egy 10-es csavar, akkor fúrj bele egy kb 5-6-os lyukat, és ebbe verj bele egy olyan torx kulcsot, ami kb 1 mm-el nagyobb. Ha kicsi, akkor kiforog a lyukból, ha meg nagy, akkor nem tudod beleverni...
Viszont ha sikerül, valószínű ki fog jönni, mert közben már jól meg is kalapáltad!
Sok sikert!


Pécs    3    2006.10.07. 10:18
mokuss007
2010.09.07. 12:32   






lezsi írta:
Na, most akkor ez egy "OLYAN" auto? Cool


végül is az új megélhetési forrásom a kezdéséhez az autó már meg van.
kérdés hogy kiből nézte jobban ki belőled vagy belőlem? Surprised Surprised Surprised Surprised Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy


Budapest    328    2007.08.16. 13:34
mokuss007
2010.09.07. 12:25   






Mackotestver írta:
heloo.kerdesem hogyan tudnam kiszedni a bele tort csavar veget a kasznibo??az tortent hogy a motor tarto hidat le akartam veni,ami sikerult is de egy csavar bele tort Sad


pl:tört csavar kiszedő?hm? vagy ki kell vágni. Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy


Budapest    328    2007.08.16. 13:34
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 6 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő
Tartalomjegyzék  »   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére