|
|
m5 zoli |
2012.09.30. 20:25 |
|
|



|
|
grafo |
2012.09.30. 08:09 |
|
|



|
e28m50 írta: | Gyönyörű szép a gép, multkor láttam Kecsón |
igen, vmi helyi hülye hasznàlja, köszi a csalàd nevében is  |
graffo.uw.hu/dragtimes.xls |
Kecskemét 1095 2007.05.30. 20:44 |
|
e28m50 |
2012.09.29. 08:55 |
|
|



|
|
grafo |
2012.09.24. 19:34 |
|
|



|
lezsi írta: | Grafo, csak hogy tudd, delutan mentel ket 14-es idot is! |
hirtelen nem tudtam mire gondolni, de megvan!!! mennyi az átlépőm? 60 láb? |
graffo.uw.hu/dragtimes.xls |
Kecskemét 1095 2007.05.30. 20:44 |
|
lezsi |
2012.09.24. 14:41 |
|
|



|
|
grafo |
2012.09.24. 14:11 |
|
|



|
Zsaat írta: | grafo írta: | Új egyéni csúcs: 12.62s/178 km/h utcai sima Conti gumikkal, 60 làb 2.0, ezt az idöt többször is megfutottam.
Kölcsönkapott M/T 8x24x15 12.59s/174 km/h, legjobb 60 làb 1.79s.
Hideg volt és gumizatlan volt a ragacs talàn azért nem jött össze, a végére felcsùszott a kuplung, nem birta a 4000-röl valò rajtolàsokat:))))
Az àtételt lecseréltük 3:43-ra sokkal jobb. |
Gratu ! Mi már a 3.43- mal mentünk ugye? |
Igen  |
graffo.uw.hu/dragtimes.xls |
Kecskemét 1095 2007.05.30. 20:44 |
|
Zsaat |
2012.09.24. 09:12 |
|
|



|
grafo írta: | Új egyéni csúcs: 12.62s/178 km/h utcai sima Conti gumikkal, 60 làb 2.0, ezt az idöt többször is megfutottam.
Kölcsönkapott M/T 8x24x15 12.59s/174 km/h, legjobb 60 làb 1.79s.
Hideg volt és gumizatlan volt a ragacs talàn azért nem jött össze, a végére felcsùszott a kuplung, nem birta a 4000-röl valò rajtolàsokat:))))
Az àtételt lecseréltük 3:43-ra sokkal jobb. |
Gratu ! Mi már a 3.43- mal mentünk ugye? |
Nem baszik be, csak te baszol be ha megiszod (greenpowerE85)
NEW: https://youtu.be/P7Tu66cWWZo |
Cegléd 553 2005.06.30. 00:46 |
|
grafo |
2012.09.24. 07:02 |
|
|



|
|
grafo |
2012.09.06. 22:21 |
|
|



|
bmw-e30-325i írta: | Szeva..grat as géphez..
mien diffi van a gép alatt?3,xx? |
még a turbósból maradt 8 csavaros 3,07 |
graffo.uw.hu/dragtimes.xls |
Kecskemét 1095 2007.05.30. 20:44 |
|
bmw-e30-325i |
2012.09.06. 20:09 |
|
|



|
|
Englishman |
2012.09.06. 09:13 |
|
|



|
|
Zsaat |
2012.09.06. 00:06 |
|
|



|
grafo írta: | Kicsit változtak a dolgok.
A turbo motor sikertelensége miatt egy megbízhatóbb motort kerestem, amit 3,8 M5 motorban mutatkozott meg.
Az m30 moci elbontódott alkatrésznek, ezt pedig több mint egy hónapja használom, 2000 km-nél többet szaladtam vele és nagyon élvezem. A gyári kéttömegű lendkereket megtartottuk, klímás is és nem melegszik, egyszóval komfortos; "gyárias" lett, amilyet mindig is szerettem volna. Próbáltuk 1 órásdugóba klimával, nem melegedett el egyáltalán. Nem tudom, hogy van-e egyáltalán klímás S38 beépítés másik europaban? Amit nagyon sok beépítésnél megfigyeltem, hogy a termosztátház hozzáér a vízhűtőhöz, ami rohadt igénytelen és nem utolsó sorban veszélyes is lehet. Ha jól emlékszem ez a motor 12 cm-vel hosszab mint egy S54, szóval kurvahosszú, de elfértünk
Elmentünk Dyno mérésre elsőre ment egy 310 lóerőt 300 nm-val.
Aztan rajöttünk, hogy a fordulatszamerő csal egy 800-900-rpm-et, igy hirtelen jött ötletként a traforól vett jel alapján lett lemérve, ezért látjátok a diagrammot ennyire ugrálósnak. 330 Le és 360 Nm jött össze, ami nem tudja a 340 Le 400 Nm gyári adatot még, amire rá kell jönnünk miért. A diagrammon jól látszik, hogy 4200 rpm-nel meg torpan, itt becsörren a motor, elveszi a gyújtást, nem jöttünk rá miért. Rossz minőségű üzemanyagra, vagy a túl fülledt, 40 fokos beszivott levegőre, üzemanyagnyomásra vagy nem eleget szállító injektorra gyanakszunk, majd megnézzük.
A drag-teszt viszont nem várt meglepetést okozott, itt már 100-as Mol benzinnel mentem. 12,6s 178 kmh-val volt a legjobb időm 215-45-17 toyo r888-al. Utcai conti 225-45-17-el 13,1s 177 volt a legjobb. Az autót lemértük, amit ezúton is köszönök Ponyának, 1360 kg teletankolva, 54-46%-os arányban.
A lóerőkkel meg óvatosan dobálózni! Kezeket a paplan fölé!
Első hivatalos kép:

Második hivatalos kép:

Harmadik hivatalos kép:

Kiskunlacházi Dragracing 2012.09.01-i képek:






Timeslip:

Video:
http://www.youtube.com/watch?v=ioqO4ZfZc7M
Dyno mérés háttérben a projekt felelőssel:


Dyno video:
http://www.youtube.com/watch?v=AfGOghRq4Wc&feature=youtu.be |
Na erről nem dicsekedtél tényleg jók a képek, távolról is jó gyorsnak tűnik (145Km/h)  |
Nem baszik be, csak te baszol be ha megiszod (greenpowerE85)
NEW: https://youtu.be/P7Tu66cWWZo |
Cegléd 553 2005.06.30. 00:46 |
|
spongebob |
2012.09.05. 23:58 |
|
|



|
|
SID |
2012.09.05. 21:58 |
|
|



|
grafo írta: | SID írta: | sixday írta: |
Lehet tudni hogy az első ülőkék kifélék/mifélék? |
Recaro sportster talán? |
Azaz! Kurvakényelmes! |
A név kötelez! Nagyon fasza üléseket csinál a Recaro, nagy álmom egyszer egy pár. |
|
2623 2011.08.29. 13:58 |
|
grafo |
2012.09.05. 21:34 |
|
|



|
SID írta: | sixday írta: |
Lehet tudni hogy az első ülőkék kifélék/mifélék? |
Recaro sportster talán? |
Azaz! Kurvakényelmes! |
graffo.uw.hu/dragtimes.xls |
Kecskemét 1095 2007.05.30. 20:44 |
|
SID |
2012.09.05. 20:48 |
|
|



|
sixday írta: |
Lehet tudni hogy az első ülőkék kifélék/mifélék? |
Recaro sportster talán? |
|
2623 2011.08.29. 13:58 |
|
sixday |
2012.09.05. 20:25 |
|
|



|
|
grafo |
2012.09.05. 20:14 |
|
|



|
Kicsit változtak a dolgok.
A turbo motor sikertelensége miatt egy megbízhatóbb motort kerestem, amit 3,8 M5 motorban mutatkozott meg.
Az m30 moci elbontódott alkatrésznek, ezt pedig több mint egy hónapja használom, 2000 km-nél többet szaladtam vele és nagyon élvezem. A gyári kéttömegű lendkereket megtartottuk, klímás is és nem melegszik, egyszóval komfortos; "gyárias" lett, amilyet mindig is szerettem volna. Próbáltuk 1 órásdugóba klimával, nem melegedett el egyáltalán. Nem tudom, hogy van-e egyáltalán klímás S38 beépítés másik europaban? Amit nagyon sok beépítésnél megfigyeltem, hogy a termosztátház hozzáér a vízhűtőhöz, ami rohadt igénytelen és nem utolsó sorban veszélyes is lehet. Ha jól emlékszem ez a motor 12 cm-vel hosszab mint egy S54, szóval kurvahosszú, de elfértünk
Elmentünk Dyno mérésre elsőre ment egy 310 lóerőt 300 nm-val.
Aztan rajöttünk, hogy a fordulatszamerő csal egy 800-900-rpm-et, igy hirtelen jött ötletként a traforól vett jel alapján lett lemérve, ezért látjátok a diagrammot ennyire ugrálósnak. 330 Le és 360 Nm jött össze, ami nem tudja a 340 Le 400 Nm gyári adatot még, amire rá kell jönnünk miért. A diagrammon jól látszik, hogy 4200 rpm-nel meg torpan, itt becsörren a motor, elveszi a gyújtást, nem jöttünk rá miért. Rossz minőségű üzemanyagra, vagy a túl fülledt, 40 fokos beszivott levegőre, üzemanyagnyomásra vagy nem eleget szállító injektorra gyanakszunk, majd megnézzük.
A drag-teszt viszont nem várt meglepetést okozott, itt már 100-as Mol benzinnel mentem. 12,6s 178 kmh-val volt a legjobb időm 215-45-17 toyo r888-al. Utcai conti 225-45-17-el 13,1s 177 volt a legjobb. Az autót lemértük, amit ezúton is köszönök Ponyának, 1360 kg teletankolva, 54-46%-os arányban.
A lóerőkkel meg óvatosan dobálózni! Kezeket a paplan fölé!
Első hivatalos kép:
Második hivatalos kép:
Harmadik hivatalos kép:
Kiskunlacházi Dragracing 2012.09.01-i képek:
Timeslip:
Video:
http://www.youtube.com/watch?v=ioqO4ZfZc7M
Dyno mérés háttérben a projekt felelőssel:
Dyno video:
http://www.youtube.com/watch?v=AfGOghRq4Wc&feature=youtu.be |
|
Kecskemét 1095 2007.05.30. 20:44 |
|
Buko666 |
2012.08.30. 14:00 |
|
|



|
Turboá írta: | Bandita írta: | Nocsak, láttam ///M-esedett a gépállat!
Láttalak vele múlthéten valamikor, jóvolt látni az utakon végre, egyszer kétszer kihozhatod mikor gyorsulnak a srácok, jóvolna hallani,látni.... |
Igen, változtak a dolgok.
Sok infó és kép elmaradt. Fent dekkol a gépen a fotósorozat, kicsit beszart a műhelyben a számítógép. Ha adódik egy kis idő Barna felkommentálja a fejleményeket ,és felteszi a képeket.
Annyit tudok, hogy most szombaton ki akarnak vele menni gyorsulni, meg teljesítmény mérésre is el akarnak menni. |
Kecsón lesz vele gyorsulás?? Ha esetleg tudnátok akkor írjátok már meg mert kíváncsiak vagyunk  |
|
Jakabszállás-Kecskemét-Soltvadkert 309 2011.06.05. 22:54 |
|
Turboá |
2012.08.30. 10:49 |
|
|


|
Bandita írta: | Nocsak, láttam ///M-esedett a gépállat!
Láttalak vele múlthéten valamikor, jóvolt látni az utakon végre, egyszer kétszer kihozhatod mikor gyorsulnak a srácok, jóvolna hallani,látni.... |
Igen, változtak a dolgok.
Sok infó és kép elmaradt. Fent dekkol a gépen a fotósorozat, kicsit beszart a műhelyben a számítógép. Ha adódik egy kis idő Barna felkommentálja a fejleményeket ,és felteszi a képeket.
Annyit tudok, hogy most szombaton ki akarnak vele menni gyorsulni, meg teljesítmény mérésre is el akarnak menni. |
új játék-új izgalom.
R.C.S. |
R.C.S. 7683 2005.03.14. 22:22 |
|
Zsaat |
2012.08.29. 21:05 |
|
|



|
Bandita írta: | Nocsak, láttam ///M-esedett a gépállat!
Láttalak vele múlthéten valamikor, jóvolt látni az utakon végre, egyszer kétszer kihozhatod mikor gyorsulnak a srácok, jóvolna hallani,látni.... |
No  |
Nem baszik be, csak te baszol be ha megiszod (greenpowerE85)
NEW: https://youtu.be/P7Tu66cWWZo |
Cegléd 553 2005.06.30. 00:46 |
|
Bandita |
2012.08.29. 20:43 |
|
|



|
|
Turboá |
2011.12.23. 11:33 |
|
|


|
bmw-e30-325i írta: | Szevasztok Atttiiii ,Grafó itt mizu van? |
ööö,izé.
már megy a szekér, de elfelejttünk képeket felrakni. Majd biztatom Börnit, ő a felelős.  |
új játék-új izgalom.
R.C.S. |
R.C.S. 7683 2005.03.14. 22:22 |
|
bmw-e30-325i |
2011.12.22. 21:37 |
|
|



|
|
Zsaat |
2011.11.05. 22:22 |
|
|



|
Turboá írta: | Haverkodás!!!
A nagy "mocskos-csigás" szép lassan bemászik a helyére!!!




 |
 |
|
Cegléd 553 2005.06.30. 00:46 |
|
|
|
hirdetési felület |
|
 |
 |
|