POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
3 / 20 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4 ... 18, 19, 20  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek  »   grafo S38B38 E30 - R.C.S.

m5 zoli
2012.09.30. 20:25   






lene egy keresem...lehetne rakni egy kepet a termostat haz meg a huto kozot...seretnem latni menyi hej van nalad...koszi elore Kacsint


romania...kolozsvar    12    2012.02.15. 09:14
grafo
2012.09.30. 08:09   






e28m50 írta:
Gyönyörű szép a gép, multkor láttam Kecsón Very Happy


igen, vmi helyi hülye hasznàlja, köszi a csalàd nevében is Very Happy


graffo.uw.hu/dragtimes.xls

Kecskemét    1095    2007.05.30. 20:44
e28m50
2012.09.29. 08:55   






Gyönyörű szép a gép, multkor láttam Kecsón Very Happy


Szeged    5    2012.07.02. 12:24
grafo
2012.09.24. 19:34   






lezsi írta:
Grafo, csak hogy tudd, delutan mentel ket 14-es idot is! Very Happy Very Happy


hirtelen nem tudtam mire gondolni, de megvan!!! mennyi az átlépőm?Very Happy 60 láb?


graffo.uw.hu/dragtimes.xls

Kecskemét    1095    2007.05.30. 20:44
lezsi
2012.09.24. 14:41   






Grafo, csak hogy tudd, delutan mentel ket 14-es idot is! Very Happy Very Happy


A "felkapar" nem mértékegység...

   3215    2005.06.08. 14:21
grafo
2012.09.24. 14:11   






Zsaat írta:
grafo írta:
Új egyéni csúcs: 12.62s/178 km/h utcai sima Conti gumikkal, 60 làb 2.0, ezt az idöt többször is megfutottam.
Kölcsönkapott M/T 8x24x15 12.59s/174 km/h, legjobb 60 làb 1.79s.
Hideg volt és gumizatlan volt a ragacs talàn azért nem jött össze, a végére felcsùszott a kuplung, nem birta a 4000-röl valò rajtolàsokat:))))
Az àtételt lecseréltük 3:43-ra sokkal jobb.

Kacsint Gratu ! Mi már a 3.43- mal mentünk ugye?


Igen Kacsint


graffo.uw.hu/dragtimes.xls

Kecskemét    1095    2007.05.30. 20:44
Zsaat
2012.09.24. 09:12   






grafo írta:
Új egyéni csúcs: 12.62s/178 km/h utcai sima Conti gumikkal, 60 làb 2.0, ezt az idöt többször is megfutottam.
Kölcsönkapott M/T 8x24x15 12.59s/174 km/h, legjobb 60 làb 1.79s.
Hideg volt és gumizatlan volt a ragacs talàn azért nem jött össze, a végére felcsùszott a kuplung, nem birta a 4000-röl valò rajtolàsokat:))))
Az àtételt lecseréltük 3:43-ra sokkal jobb.

Kacsint Gratu ! Mi már a 3.43- mal mentünk ugye?


Nem baszik be, csak te baszol be ha megiszod Smile (greenpowerE85)
NEW: https://youtu.be/P7Tu66cWWZo

Cegléd    552    2005.06.30. 00:46
grafo
2012.09.24. 07:02   






Új egyéni csúcs: 12.62s/178 km/h utcai sima Conti gumikkal, 60 làb 2.0, ezt az idöt többször is megfutottam.
Kölcsönkapott M/T 8x24x15 12.59s/174 km/h, legjobb 60 làb 1.79s.
Hideg volt és gumizatlan volt a ragacs talàn azért nem jött össze, a végére felcsùszott a kuplung, nem birta a 4000-röl valò rajtolàsokat:))))
Az àtételt lecseréltük 3:43-ra sokkal jobb.


graffo.uw.hu/dragtimes.xls

Kecskemét    1095    2007.05.30. 20:44
grafo
2012.09.06. 22:21   






bmw-e30-325i írta:
Szeva..grat as géphez..
mien diffi van a gép alatt?3,xx?


még a turbósból maradt 8 csavaros 3,07


graffo.uw.hu/dragtimes.xls

Kecskemét    1095    2007.05.30. 20:44
bmw-e30-325i
2012.09.06. 20:09   






Szeva..grat as géphez..
mien diffi van a gép alatt?3,xx?


te is tudod...

Törökszentmiklos    904    2005.12.22. 23:37
Englishman
2012.09.06. 09:13   






Kurvajó lett a kocsi!!
Gratula!!
Kacsint


FREEDOM IS NOT FREE

Budapest    1486    2005.09.15. 14:46
Zsaat
2012.09.06. 00:06   






grafo írta:
Kicsit változtak a dolgok.
A turbo motor sikertelensége miatt egy megbízhatóbb motort kerestem, amit 3,8 M5 motorban mutatkozott meg.
Az m30 moci elbontódott alkatrésznek, ezt pedig több mint egy hónapja használom, 2000 km-nél többet szaladtam vele és nagyon élvezem. A gyári kéttömegű lendkereket megtartottuk, klímás is és nem melegszik, egyszóval komfortos; "gyárias" lett, amilyet mindig is szerettem volna. Próbáltuk 1 órásdugóba klimával, nem melegedett el egyáltalán. Nem tudom, hogy van-e egyáltalán klímás S38 beépítés másik europaban? Amit nagyon sok beépítésnél megfigyeltem, hogy a termosztátház hozzáér a vízhűtőhöz, ami rohadt igénytelen és nem utolsó sorban veszélyes is lehet. Ha jól emlékszem ez a motor 12 cm-vel hosszab mint egy S54, szóval kurvahosszú, de elfértünk Smile
Elmentünk Dyno mérésre elsőre ment egy 310 lóerőt 300 nm-val.
Aztan rajöttünk, hogy a fordulatszamerő csal egy 800-900-rpm-et, igy hirtelen jött ötletként a traforól vett jel alapján lett lemérve, ezért látjátok a diagrammot ennyire ugrálósnak. 330 Le és 360 Nm jött össze, ami nem tudja a 340 Le 400 Nm gyári adatot még, amire rá kell jönnünk miért. A diagrammon jól látszik, hogy 4200 rpm-nel meg torpan, itt becsörren a motor, elveszi a gyújtást, nem jöttünk rá miért. Rossz minőségű üzemanyagra, vagy a túl fülledt, 40 fokos beszivott levegőre, üzemanyagnyomásra vagy nem eleget szállító injektorra gyanakszunk, majd megnézzük.
A drag-teszt viszont nem várt meglepetést okozott, itt már 100-as Mol benzinnel mentem. 12,6s 178 kmh-val volt a legjobb időm 215-45-17 toyo r888-al. Utcai conti 225-45-17-el 13,1s 177 volt a legjobb. Az autót lemértük, amit ezúton is köszönök Ponyának, 1360 kg teletankolva, 54-46%-os arányban.
A lóerőkkel meg óvatosan dobálózni! Kezeket a paplan fölé!

Első hivatalos kép:





Második hivatalos kép:





Harmadik hivatalos kép:






Kiskunlacházi Dragracing 2012.09.01-i képek:


























Timeslip:





Video:

http://www.youtube.com/watch?v=ioqO4ZfZc7M

Dyno mérés háttérben a projekt felelőssel:









Dyno video:

http://www.youtube.com/watch?v=AfGOghRq4Wc&feature=youtu.be

Na erről nem dicsekedtél Very Happy tényleg jók a képek, távolról is jó gyorsnak tűnik (145Km/h) Smile


Nem baszik be, csak te baszol be ha megiszod Smile (greenpowerE85)
NEW: https://youtu.be/P7Tu66cWWZo

Cegléd    552    2005.06.30. 00:46
spongebob
2012.09.05. 23:58   






Izléses kis konfig! Kacsint
Sok örömet benne,gratulálok hozzá!
Üdv Szemcsis


Budapest    851    2007.05.11. 21:37
SID
2012.09.05. 21:58   






grafo írta:
SID írta:
sixday írta:

Lehet tudni hogy az első ülőkék kifélék/mifélék?


Recaro sportster talán?


Azaz! Kurvakényelmes!


A név kötelez! Nagyon fasza üléseket csinál a Recaro, nagy álmom egyszer egy pár.


   2622    2011.08.29. 13:58
grafo
2012.09.05. 21:34   






SID írta:
sixday írta:

Lehet tudni hogy az első ülőkék kifélék/mifélék?


Recaro sportster talán?


Azaz! Kurvakényelmes!


graffo.uw.hu/dragtimes.xls

Kecskemét    1095    2007.05.30. 20:44
SID
2012.09.05. 20:48   






sixday írta:

Lehet tudni hogy az első ülőkék kifélék/mifélék?


Recaro sportster talán?


   2622    2011.08.29. 13:58
sixday
2012.09.05. 20:25   






A jó öreg M5, csodajó egy motor Smile Grat az autóhoz Smile
Lehet tudni hogy az első ülőkék kifélék/mifélék?


Budapest    1018    2006.10.05. 11:02
grafo
2012.09.05. 20:14   






Kicsit változtak a dolgok.
A turbo motor sikertelensége miatt egy megbízhatóbb motort kerestem, amit 3,8 M5 motorban mutatkozott meg.
Az m30 moci elbontódott alkatrésznek, ezt pedig több mint egy hónapja használom, 2000 km-nél többet szaladtam vele és nagyon élvezem. A gyári kéttömegű lendkereket megtartottuk, klímás is és nem melegszik, egyszóval komfortos; "gyárias" lett, amilyet mindig is szerettem volna. Próbáltuk 1 órásdugóba klimával, nem melegedett el egyáltalán. Nem tudom, hogy van-e egyáltalán klímás S38 beépítés másik europaban? Amit nagyon sok beépítésnél megfigyeltem, hogy a termosztátház hozzáér a vízhűtőhöz, ami rohadt igénytelen és nem utolsó sorban veszélyes is lehet. Ha jól emlékszem ez a motor 12 cm-vel hosszab mint egy S54, szóval kurvahosszú, de elfértünk Smile
Elmentünk Dyno mérésre elsőre ment egy 310 lóerőt 300 nm-val.
Aztan rajöttünk, hogy a fordulatszamerő csal egy 800-900-rpm-et, igy hirtelen jött ötletként a traforól vett jel alapján lett lemérve, ezért látjátok a diagrammot ennyire ugrálósnak. 330 Le és 360 Nm jött össze, ami nem tudja a 340 Le 400 Nm gyári adatot még, amire rá kell jönnünk miért. A diagrammon jól látszik, hogy 4200 rpm-nel meg torpan, itt becsörren a motor, elveszi a gyújtást, nem jöttünk rá miért. Rossz minőségű üzemanyagra, vagy a túl fülledt, 40 fokos beszivott levegőre, üzemanyagnyomásra vagy nem eleget szállító injektorra gyanakszunk, majd megnézzük.
A drag-teszt viszont nem várt meglepetést okozott, itt már 100-as Mol benzinnel mentem. 12,6s 178 kmh-val volt a legjobb időm 215-45-17 toyo r888-al. Utcai conti 225-45-17-el 13,1s 177 volt a legjobb. Az autót lemértük, amit ezúton is köszönök Ponyának, 1360 kg teletankolva, 54-46%-os arányban.
A lóerőkkel meg óvatosan dobálózni! Kezeket a paplan fölé!

Első hivatalos kép:





Második hivatalos kép:





Harmadik hivatalos kép:






Kiskunlacházi Dragracing 2012.09.01-i képek:


























Timeslip:





Video:

http://www.youtube.com/watch?v=ioqO4ZfZc7M

Dyno mérés háttérben a projekt felelőssel:









Dyno video:

http://www.youtube.com/watch?v=AfGOghRq4Wc&feature=youtu.be


Kecskemét    1095    2007.05.30. 20:44
Buko666
2012.08.30. 14:00   






Turboá írta:
Bandita írta:
Nocsak, láttam ///M-esedett a gépállat! Very Happy
Láttalak vele múlthéten valamikor, jóvolt látni az utakon végre, egyszer kétszer kihozhatod mikor gyorsulnak a srácok, jóvolna hallani,látni.... Surprised Kacsint



Igen, változtak a dolgok.
Sok infó és kép elmaradt. Fent dekkol a gépen a fotósorozat, kicsit beszart a műhelyben a számítógép. Ha adódik egy kis idő Barna felkommentálja a fejleményeket ,és felteszi a képeket.
Annyit tudok, hogy most szombaton ki akarnak vele menni gyorsulni, meg teljesítmény mérésre is el akarnak menni.


Kecsón lesz vele gyorsulás?? Ha esetleg tudnátok akkor írjátok már meg mert kíváncsiak vagyunk Smile Szemcsis Kacsint


Jakabszállás-Kecskemét-Soltvadkert    309    2011.06.05. 22:54
Turboá
2012.08.30. 10:49   






Bandita írta:
Nocsak, láttam ///M-esedett a gépállat! Very Happy
Láttalak vele múlthéten valamikor, jóvolt látni az utakon végre, egyszer kétszer kihozhatod mikor gyorsulnak a srácok, jóvolna hallani,látni.... Surprised Kacsint



Igen, változtak a dolgok.
Sok infó és kép elmaradt. Fent dekkol a gépen a fotósorozat, kicsit beszart a műhelyben a számítógép. Ha adódik egy kis idő Barna felkommentálja a fejleményeket ,és felteszi a képeket.
Annyit tudok, hogy most szombaton ki akarnak vele menni gyorsulni, meg teljesítmény mérésre is el akarnak menni.


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Zsaat
2012.08.29. 21:05   






Bandita írta:
Nocsak, láttam ///M-esedett a gépállat! Very Happy
Láttalak vele múlthéten valamikor, jóvolt látni az utakon végre, egyszer kétszer kihozhatod mikor gyorsulnak a srácok, jóvolna hallani,látni.... Surprised Kacsint

No Kacsint


Nem baszik be, csak te baszol be ha megiszod Smile (greenpowerE85)
NEW: https://youtu.be/P7Tu66cWWZo

Cegléd    552    2005.06.30. 00:46
Bandita
2012.08.29. 20:43   






Nocsak, láttam ///M-esedett a gépállat! Very Happy
Láttalak vele múlthéten valamikor, jóvolt látni az utakon végre, egyszer kétszer kihozhatod mikor gyorsulnak a srácok, jóvolna hallani,látni.... Surprised Kacsint


Kecskemét    3283    2005.07.29. 01:47
Turboá
2011.12.23. 11:33   






bmw-e30-325i írta:
Szevasztok Atttiiii ,Grafó itt mizu van?


ööö,izé. Confused

már megy a szekér, de elfelejttünk képeket felrakni. Majd biztatom Börnit, ő a felelős. Very Happy


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
bmw-e30-325i
2011.12.22. 21:37   






Szevasztok Atttiiii ,Grafó itt mizu van?


te is tudod...

Törökszentmiklos    904    2005.12.22. 23:37
Zsaat
2011.11.05. 22:22   






Turboá írta:
Haverkodás!!! Mad

A nagy "mocskos-csigás" szép lassan bemászik a helyére!!! Mad Surprised















Szemcsis Kacsint


Cegléd    552    2005.06.30. 00:46
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  3 / 20 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4 ... 18, 19, 20  Következő
Tartalomjegyzék  »   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére