POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
23 / 24 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... , 22, 23, 24  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek  »   CápaFeri E21 M10 Turbo

speer
2008.04.16. 20:34   






Skacok, nem vagyok én mester.....Kicsit félreértetek néhány dolgot.Én nem mondtam,hogy a VEMS,az atyaúristen.Ez csak egy viszonylag elérhető(legalábbis nem a legdrágább)árú megoldás arra,hogy a mechanikában rejlő összes mozdítható lovat felsorakoztassuk.Ehez ugye kell egy jó mechanika ,és kell egy olyan ember,aki kellően felprogramozza.Sajnos még nem láttam Feri autóját,és nem is követtem(kicsit szégyellem is)végig az épülését,de nyilvánvaló,hogy ha valami mechanikai probléma van elbújva valahol,akkor azt semmilyen elektronikával nem lehet meggyógyítani! Gyakorlatilag semmi konkrét infóm nincs az autójáról,de ha valaki felvázolná a konkrétumokat,szívesen átolvasnám.....az ,hogy turbós dugó van benne azt látom,de igazán nem befolyásolja,ha -ahogy írjátok-hogy a vártnál gyengébben teljesít.
Ráadásúl jó az ilyesmit élőben látni,matatni,és a tapasztalatokat megbeszélve biztosan kitalálnánk az okot.Én szívesen felajánlok Ferinek egy akár hétvégi napot arra,hogy pusztán kíváncsiságból felleljük a hibát,mindenféle anyagi dolgot kihagyva a buliból...akár jöhettek többen is,elcsábítom Rolit is,és ránézhetünk a programozásra is....szóval a lényeg,hogy működjön!!! Kacsint ZSOSZ és a többiek,ez nektek is szól..! Szemcsis


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
345i
2008.04.16. 19:41   






speer írta:
345i írta:
Szar példa, de a diesel tuningosok visszaalakítják mechanikusra mind, és dobálják ki az elektronikákat.
Mind a mechanikus-, mind az elektronikusból, ki lehet hozni nagy teljesítményt. Csak jól be kell hangolni. Persze ha már van mihez, és megfelelő a műszaki háttér.

Most a Ferinek elsősorban az utóbbit kell teljesítenie. Csak már lassan nem tudja hova nyúljon.
De az is lehet, hogy ő már teljesítette.
Végülis az Eriknek kiválóan működik még szívó dugókkal is.

Halló! A példa tényleg nem a legjobb.....ugyanis a dieseles cimbik azért alakítják vissza mechanikusra a bringákat,mert az elektronikával itthon nem nagyon tudnak mit kezdeni.(nem azért mert jobb a mechanikus)Van egy jól bevált kaptafaszerű diesel "csomag",(ami pénzben elérhető)és ez muzsikál a koromgyárakban.Nézd meg a WTCC bajnokságban menő diesel Seat-okat.....korom sehol ,van egy komoly elektronikával megtámogatott jó mocijuk,amit be is tudnak állítani! A szívó BMW-k sem tudnak nagyon mit kezdeni velük,pedig nem szarok! A BMW is a diesel motorban látja velük szemben az előre lépést,majd kiderül milyen lesz..
A szívó dugók is alkalmasak feltöltésre,persze nem olyan mértékben mint egy kovácsolt turbós dugóval szerelt moci..Eriknek(meg pl. nekem) ha nem lenne benne VEMS,már valszeg talicskában lenne a moci...ez is jó példa a gyengébb mechanika megtámogatására,egy jó vezérlővel..


Csak, hogy tévedés ne essék Speer-mester! Ferinek is rajta van a Vems és turbós dugók vannak benne. Ennek ellenére nem sikerül előcsalogatni a teljesítményt a verdából. Erre mit mondassz???
Tényleg kiváncsi vagyok rá mi az isten miatt????


Kecskemét    485    2007.11.15. 20:27
ZSOSZ
2008.04.16. 19:30   






Örülök hogy foglalkoztok a témával Kacsint
Remélem Feri is olvassa a hozzászólásainkat és valamiféle következtetésre jut
Mondjuk:Ez jó-Lezsi és Speer-az elektronikával mondja a frankót
Ez baromság-ZSOSZ mi a fenéért erölteti a régi dolgokat Shocked
Vagy a jó ég tudja.Gondolom 1000 féle megközelitést hallott már csorikám hogy igy lesz a tuti.Ebből kellene kiszürni a leg használhatóbbat
Az uj nézőpontok felvetése szerintem megfontolásra is érdemes
Speer és Lezsi abban max 1et értek hogy a programozható elektronikánál jobb nincs akár a teljesitményt,fogyasztást,élettartamot nézzük.Igazatok van thanx
De Feri autója ennek ellenére most mégis kb.160le!Tehát a szerkezeti részeit
kéne ujra gondolni és ezért irogatok böszen.Most ebben az esetben hiába az elektronyosság
No,részemről itt a vége Smile de ha meglátom a skacot hogy valami unfrankot csinál bizisten ráütök a bibis kezire Very Happy


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3325    2007.01.19. 13:46
Mts
2008.04.16. 17:47   






örülök hogy a pocsojába dobott kavics picit,,,)) gyürüzött a kis tengeren,,))))


   627    2005.11.15. 19:23
speer
2008.04.16. 17:01   






345i írta:
Szar példa, de a diesel tuningosok visszaalakítják mechanikusra mind, és dobálják ki az elektronikákat.
Mind a mechanikus-, mind az elektronikusból, ki lehet hozni nagy teljesítményt. Csak jól be kell hangolni. Persze ha már van mihez, és megfelelő a műszaki háttér.

Most a Ferinek elsősorban az utóbbit kell teljesítenie. Csak már lassan nem tudja hova nyúljon.
De az is lehet, hogy ő már teljesítette.
Végülis az Eriknek kiválóan működik még szívó dugókkal is.

Halló! A példa tényleg nem a legjobb.....ugyanis a dieseles cimbik azért alakítják vissza mechanikusra a bringákat,mert az elektronikával itthon nem nagyon tudnak mit kezdeni.(nem azért mert jobb a mechanikus)Van egy jól bevált kaptafaszerű diesel "csomag",(ami pénzben elérhető)és ez muzsikál a koromgyárakban.Nézd meg a WTCC bajnokságban menő diesel Seat-okat.....korom sehol ,van egy komoly elektronikával megtámogatott jó mocijuk,amit be is tudnak állítani! A szívó BMW-k sem tudnak nagyon mit kezdeni velük,pedig nem szarok! A BMW is a diesel motorban látja velük szemben az előre lépést,majd kiderül milyen lesz..
A szívó dugók is alkalmasak feltöltésre,persze nem olyan mértékben mint egy kovácsolt turbós dugóval szerelt moci..Eriknek(meg pl. nekem) ha nem lenne benne VEMS,már valszeg talicskában lenne a moci...ez is jó példa a gyengébb mechanika megtámogatására,egy jó vezérlővel..


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
speer
2008.04.16. 16:40   






ZSOSZ írta:
lezsi írta:
-Ugye azt senki nem gondolja komolyan, hogy attol lesz a teljesitmeny, hogy egy osoreg befecskendezorendszer locsolja a benzint?!

Hát Lezsi erre mit válaszoljak?! Nemérti m1 3.5-24v kugelfischerrel szivoként 475le
Nem keresem meg a videóját,mert nem ér számomra ennyit hogy meggyőzzelek.Te azon-én ezen az oldalon.....
Melyik a jobb választás?!Mechanikailag fejleszteni-ami onnantól kezdve "atombiztos",vagy az elektronikával és a köritéssel kisérletezni hogy a széria bél mikor fárad el.A válaszra már rájöttél magad is ha hosszabb távlatokban gondolkodsz.
Ferit többször megkérdeztem mi a célja?A max vagy csak legyen rajta valami
Én a talánba bele se kezdenék.Jó hogy a gáz nyomásait méred,de ezt mérés nélkül is lehetett tudni hogy 1.6os turbina oldallal nem lesz kassa a nagytengely.Ehez nem kell mérni csak józanul gondolkodni
Remélem készülő motorja már az ilyen buktatók nélkül fog üzemelni!
Szerintem a recept a következő:tengely
másik kipufogó
szüz turbó,ha tényleg a csucs a cél a T4el
portolnám a fejet
és végre 1optimális,de inkább maximális programozás
Én a mechanikában tudok és fogok Neki segiteni ha szüksége lesz rá,az elektronikát meghagyom másnak...........

"Mechanikailag fejleszteni-ami onnantól kezdve "atombiztos",".....Na szerintem ez csak a mesében van,persze törekedni rá azt szükséges.Ezzel csak azt akarom mondani,hogy hiába van akármilyen "atombiztos"
mechanikánk,ha egy rossz vagy csak nem túl szerencsés motor vezérlést csinálunk hozzá,az egészet letehetjük a kuka mellé!Egyedül az elektronika képes megóvni valamilyen szinten a "szemünk fénye" mechanikát!
A másik....itt azért nagyrészt utcán is használatos "vitézekről" beszélünk.
Nincs olyan,hogy csak"A max vagy csak legyen rajta valami". A "max" ugye szóba sem jöhet,mert épp csak közlekedésre alkalmatlan,a "csak legyen rajta valami" részén meg azért már mindegyikünk gépe jócskán túl van.Részterhelésen kell tudniuk" normális" benzinfogyasztás mellett is közlekedni velük,ugyanakkor kell tudniuk aszfaltot is szaggatni,hisz ezért turkálunk bennük.
Ezt a kugelfischerhez való ragaszkodást is kicsit furcsállom ,az "atombiztos " mechanika mellé.....olyan mintha baltával kéne kifaragnom egy turbó talpat.Szerintem az üzemanyag bejuttatására vannak sokkal ideálisabb és pontossabb megoldások,és itt persze nem a vödörre gondolok..Ha persze ez van kéznél,és nincs rá több pénz,akkor persze beleraknám és próbálnék kezdeni vele valamit én is, talán....Persze ha nincs rá pénz ,kérdés ,hogy csinálnám-e pont egy versenyautóba.
Kicsit elmúlt felette az idő... az M1 idejében viszont ez teljesen rendben volt!
Végül is kell egy jó mechanika(ebben nincs is vita),de számomra egyértelmű,hogy kell egy mégjobb, pontosan beállított,korszerű, moci vezérlés!!!.....e megléte nélkül csak egy félkarú óriás ,bármilyen technikáról is beszélünk Kacsint



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2008.04.16. 17:32 (2).

"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
345i
2008.04.16. 16:09   






Szar példa, de a diesel tuningosok visszaalakítják mechanikusra mind, és dobálják ki az elektronikákat.
Mind a mechanikus-, mind az elektronikusból, ki lehet hozni nagy teljesítményt. Csak jól be kell hangolni. Persze ha már van mihez, és megfelelő a műszaki háttér.

Most a Ferinek elsősorban az utóbbit kell teljesítenie. Csak már lassan nem tudja hova nyúljon.
De az is lehet, hogy ő már teljesítette.
Végülis az Eriknek kiválóan működik még szívó dugókkal is.


Kecskemét    485    2007.11.15. 20:27
lezsi
2008.04.16. 15:35   






ZSOSZ írta:
lezsi írta:
-Ugye azt senki nem gondolja komolyan, hogy attol lesz a teljesitmeny, hogy egy osoreg befecskendezorendszer locsolja a benzint?!

Hát Lezsi erre mit válaszoljak?! Nemérti m1 3.5-24v kugelfischerrel szivoként 475le
Nem keresem meg a videóját,mert nem ér számomra ennyit hogy meggyőzzelek.Te azon-én ezen az oldalon.....
Melyik a jobb választás?!Mechanikailag fejleszteni-ami onnantól kezdve "atombiztos",vagy az elektronikával és a köritéssel kisérletezni hogy a széria bél mikor fárad el.A válaszra már rájöttél magad is ha hosszabb távlatokban gondolkodsz.
Ferit többször megkérdeztem mi a célja?A max vagy csak legyen rajta valami
Én a talánba bele se kezdenék.Jó hogy a gáz nyomásait méred,de ezt mérés nélkül is lehetett tudni hogy 1.6os turbina oldallal nem lesz kassa a nagytengely.Ehez nem kell mérni csak józanul gondolkodni
Remélem készülő motorja már az ilyen buktatók nélkül fog üzemelni!
Szerintem a recept a következő:tengely
másik kipufogó
szüz turbó,ha tényleg a csucs a cél a T4el
portolnám a fejet
és végre 1optimális,de inkább maximális programozás
Én a mechanikában tudok és fogok Neki segiteni ha szüksége lesz rá,az elektronikát meghagyom másnak...........


Azt hiszem felreertesz: Szvsz nem attol lesz (vagy nem lesz) teljesitmeny, hogy mi locsolja a benzint. Lehet karbis is akar, attol is lehet 1000 lovas.
Viszont, ha modern vezerlovel nem jon ki belole 200 lo, akkor aztan lehet rakni ra a kugelfischert, vagy karburatort, vagy locsolokannat, akkor sem lesz tobb, ezt akartam mondani. (Forditva ez mar nem igaz)

-Afelol viszont vannak ketsegeim, hogy a regi, primitiv rendszerekkel, hazilagos modszerekkel mikor lehet olyan szinten csucsra hangolni a gepet, mint ahogy most meg tudtuk tenni Ferinel, VEMS-sel.

A T3 turbinahazba belemart T4 turbinakereken valoban "latszott", hogy kicsi lesz, mondtam is, mar elore, de ha mar keszen volt, egy probat megert feltenni.,, Viszont azt, hogy hol, mekkora nyomason (teljesitmenynel) telitodik, sosem tudtuk volna meg nyomasmeres nelkul.


   3215    2005.06.08. 14:21
ZSOSZ
2008.04.16. 14:07   






lezsi írta:
-Ugye azt senki nem gondolja komolyan, hogy attol lesz a teljesitmeny, hogy egy osoreg befecskendezorendszer locsolja a benzint?!

Hát Lezsi erre mit válaszoljak?! Nemérti m1 3.5-24v kugelfischerrel szivoként 475le
Nem keresem meg a videóját,mert nem ér számomra ennyit hogy meggyőzzelek.Te azon-én ezen az oldalon.....
Melyik a jobb választás?!Mechanikailag fejleszteni-ami onnantól kezdve "atombiztos",vagy az elektronikával és a köritéssel kisérletezni hogy a széria bél mikor fárad el.A válaszra már rájöttél magad is ha hosszabb távlatokban gondolkodsz.
Ferit többször megkérdeztem mi a célja?A max vagy csak legyen rajta valami
Én a talánba bele se kezdenék.Jó hogy a gáz nyomásait méred,de ezt mérés nélkül is lehetett tudni hogy 1.6os turbina oldallal nem lesz kassa a nagytengely.Ehez nem kell mérni csak józanul gondolkodni
Remélem készülő motorja már az ilyen buktatók nélkül fog üzemelni!
Szerintem a recept a következő:tengely
másik kipufogó
szüz turbó,ha tényleg a csucs a cél a T4el
portolnám a fejet
és végre 1optimális,de inkább maximális programozás
Én a mechanikában tudok és fogok Neki segiteni ha szüksége lesz rá,az elektronikát meghagyom másnak...........


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3325    2007.01.19. 13:46
Mts
2008.04.16. 13:32   






amugy nekem volt ,,és van is kuglifischeres mocim)),, m 10 nagyszelepes,, stb,,,,, / volt alpina 4pillasoros kuglifisceres,, ,,és lángolt a valaga,,))) ja és 305 fokos tengelyel,,,, / amugy van 326 fjkosom is de az már durva,,, ,,, 02 pálya kocsit épitek,,,lassan,,, de biztosan,,,,)))........ha valaki netán érdeklödne iránta,,ne fogja vissza magát,,,,,,,az ös öreg befecsi rendszer az locsolja a rendszert,,, ))) nem csak prickoöli mint a gyerekek husvétkor a kölni wasserrt)) de ahogy gondolod,,,,,


   627    2005.11.15. 19:23
lezsi
2008.04.16. 11:23   






ZSOSZ írta:
http://www.garaget.org/?car=14508&image=277552
Ezt találtam eddig ccm maximumra az m10ből.Nézve a képeket van amitől a nyálam csorog,viszont olyan is amit másként csinálnék.Szerintem ez a motor szerényen lesz töltve.Nagyok a dugók,hf. tömités be fog kakálni ha komolyabban erőltetik a töltést
A hf.portolás komoly Surprised Aki a maxra törekszik tudom javasolni a hasonló beavatkozást.......és a többit Very Happy
Most táppénzen vagyok és ráérek gépelni.Számomra érdekes m10es épitéseket találtam.90.5ös "régi VW" dugót alkalmaznak.Nem csodálkoznék ha a bogár léghütéses dugóiról volna szó,amik kovácsoltak Surprised
Ez a jobb megoldás,igy lehet emelni az egekbe a nyomást nem félve attól hogy a gyári 92-93.4es dugó mikor törik szét
Persze sokunk abból épitkezik ami adódik és kénytelen kompromisszumot kötni Sad
Veszem a fáradságot hogy PPF oldalon végignézzem az m10-m30akban mekkora veztengelyeket használnak,hátha sikerül észérvekkel meggyőznöm Ferit hogy a 296 fokos tengely a motorjába való ha a teljesitmény fontos Smile
Mts!1et értünk Smile Olvastam hogy az F1es motor az általad is emlitett Kugelfischer befecskendezővel STABILAN!750le-t produkált.Igaz elektronikával 900,de sok volt a probléma eleinte.......
Számomra ez azt sejteti hogy a teljesitmény 1.ként a motor mechanikájában keresendő és nem a kiegészitőiben.Az "csak" hab a tortán


A kovacsolt bogar dugo mar mashol is felmerult, konkretan M30-nal Smile
Van belole 92-es is Mad

Jo dolog a nagy veztengely, de amilyen turbo legutobb fent volt Feri gepen, arra nem valo. Mar 1.2+ nyomasnal felszaladt a turbina elotti nyomas 1.8 korulre. -Mellesleg 1 bar boost alatt meg 0.5-0.7 volt, tehat efolott "telitodott" a miniatur T3 turbinahaz.

Ha feldobja ra a normal T4-es turbinat, nem is kerdes, hogy KERI a gep a nagy tengelyt, akar szivosat is. Persze akkor eltolodik az egesz uzem magas fordulattartomanyba (amirol TurboA papolt eppen), dehat a teljesitmeny ott lakik. Csak birjak a himbak! Surprised

-Ugye azt senki nem gondolja komolyan, hogy attol lesz a teljesitmeny, hogy egy osoreg befecskendezorendszer locsolja a benzint?!


   3215    2005.06.08. 14:21
Kox
2008.04.16. 11:19   





Site Admin
597 lóerős m10: http://www.garaget.org/?car=6965


F*CK THE FUEL ECONOMY!!!

Budapest    1212    2005.04.09. 18:36
ZSOSZ
2008.04.16. 06:57   






http://www.garaget.org/?car=14508&image=277552
Ezt találtam eddig ccm maximumra az m10ből.Nézve a képeket van amitől a nyálam csorog,viszont olyan is amit másként csinálnék.Szerintem ez a motor szerényen lesz töltve.Nagyok a dugók,hf. tömités be fog kakálni ha komolyabban erőltetik a töltést
A hf.portolás komoly Surprised Aki a maxra törekszik tudom javasolni a hasonló beavatkozást.......és a többit Very Happy
Most táppénzen vagyok és ráérek gépelni.Számomra érdekes m10es épitéseket találtam.90.5ös "régi VW" dugót alkalmaznak.Nem csodálkoznék ha a bogár léghütéses dugóiról volna szó,amik kovácsoltak Surprised
Ez a jobb megoldás,igy lehet emelni az egekbe a nyomást nem félve attól hogy a gyári 92-93.4es dugó mikor törik szét
Persze sokunk abból épitkezik ami adódik és kénytelen kompromisszumot kötni Sad
Veszem a fáradságot hogy PPF oldalon végignézzem az m10-m30akban mekkora veztengelyeket használnak,hátha sikerül észérvekkel meggyőznöm Ferit hogy a 296 fokos tengely a motorjába való ha a teljesitmény fontos Smile
Mts!1et értünk Smile Olvastam hogy az F1es motor az általad is emlitett Kugelfischer befecskendezővel STABILAN!750le-t produkált.Igaz elektronikával 900,de sok volt a probléma eleinte.......
Számomra ez azt sejteti hogy a teljesitmény 1.ként a motor mechanikájában keresendő és nem a kiegészitőiben.Az "csak" hab a tortán


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3325    2007.01.19. 13:46
Mts
2008.04.15. 18:38   






bocsi ha hozzászolamért)) de ha egyszer az m 10 mocit ,, kugelfischer / mechanikus befecsivel / töltenétek,, nem elektromos ketyefetyével,,( mint régen,, ) akkor még lángolna is a kipuf vége)))) Very Happy Very Happy Very Happy Surprised//////


   627    2005.11.15. 19:23
speer
2008.04.15. 17:25   






Szassztok,és ZSOSZ véleményével szimpatizálok.....és szerintem az m10-es moci símán alkalmas bármilyen célú feltöltésre!
Az a 12-alatti idő pedig szerintem itthon is jól jönne bármelykünknek!!!
Abból a kis lófasz mociból még ha csak 350Le is ,az azért szép. Maximum ugye 2300ccm-alatt lehet kihozni egy ilyen blokkot,nem is értem miért volna szar.....Ja és van itthon olyan m10 ,amit nem kell 10000-ig forgatni, hogy mutasson valamit.Rolinak is elkészült az autója már egy ideje,2-bar-on (meg néha kicsit többön)van töltve,és nagyon csúnya csíkokat húz a slick gumival.
4000-től tud mindent, 7500 fölé is könnyedén forog,és stabilan működik!Komolyan mondom,nem ültem még ilyen pici, feltöltött motorú autóban,ami ilyet menne! Szerintem sok más nagydög turbósnak is meglepi lenne....
Ráadásúl azért is tartom alkalmasnak a nyúzásra,mert gombokért kapható hozzá bármi!
Na jó ,nicsen szép hathengeres hangja,de ilyen teljesítmény mellett pont ez érdekel legkevésbé.... Kacsint


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
345i
2008.04.10. 10:45   






A 350 le-t a kevés szelep miatt tartom felső határnak. Ha sok lenne, szerintem kib.nagy ráfordítással lehetne 500 le (talán). De akkor már csak a blokk külső váza lenne BMW. (és az lenne a leggyengébb láncszem)
Mindenesetre a versenyfelvételen irgalmatlanul beül és kilő (bárcsak az enyém ilyet csinálna majd), az utcai gyengélkedésével ellentétben mert az fos. (amit viszont nem irigylek)

Amúgy meg mindkettőtöknek igaza van mert a két felvétel üti egymást.
Amúgy az utcai felvételen szerintem max 200 le.

A pálya amin gyorsul pedig csúnyán kent.


Kecskemét    485    2007.11.15. 20:27
Turboá
2008.04.10. 10:02   






ne vedd komolyan, csak az első gondolotaimat írtam le a látottak alpján.
Mindenesetre a látott utcai videó lehangoló.
Aki sok ilyet ,néz annak is feltűnik a lomhaság, gyors váltások elaprózott tagolt, nekirugaszkodás. A 60 láb jó lehet de a 201m rakás kaki.
Talán a második 200m en virít de ha 1,6-ot húz 60-on akkor miért jó tőle a 11.7? hm? jó ha van 350le..az is csak csúcsokban...
mindenesetre kezdem azt hinni ,hogy az m10 teljesen alklmatlan mindennemű utcai, amatőr turbósításra. Egyszerűáen azért mert csak 10 000-en akar teljesíteni , azt meg nem tudjuk kifizetni. pont. szerintem ebben benne van minden.
Zínky videóin is csak a füst gomolyog a motorolajtól, semmi intenzív dolog nem történik. Tessék mutatni 1 olyan felvértelt amin mozgás közben meggyőző az m10, és nem forog tizenezreket... Smile


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
345i
2008.04.10. 05:39   






Szerintem nem megy olyan rosszul. Én 350 Le számoltam neki, már ha 11.7-et megy és 1.60 a 60 láb. Kb 900 kg-al
900 kg 1.60-as 60láb 500Le : 10.7-et menne


Kecskemét    485    2007.11.15. 20:27
ZSOSZ
2008.04.09. 19:59   






Turboá írta:

hát apukám.....ez jó szar! ezt a szemetet...pff...ez kb 240 le max..bocs a fikuszért, de a méréses videó - ami ugye nem hiteles, hiszen én is ki tudok írni utólag majomságokat - után csalódott vagyok.. Sad

Én nem értek a töltött motorokhoz sem,csak ha visszaolvasod a hozzászólásaimat az urfit próbálom össztökélni hogy lépjen már tul a mostani verzión.
Hátsó tengelyen mérve persze hogy nem u.a jön ki,mint keréken.Szép is volna
ha mondjuk még mindig ASA szabványban adnák meg a motor teljesitményét Confused De ezek az m10es 02ők 1.50-1.60as 60lábbal indulnak és 11.7 körül futják a 1/4et.Azért nem hiszem hogy olyan szarok lennének.Csak elég meghallgatni őket ahogy felpörögnek terhelés alatt Mad
Nagyobb motor persze hogy még dinamikusabban mozgatná a bódét ha jól van megépitve.Mondjuk hasonlitsuk össze az m10t az m30al.Ezeket sokan ismerjük.m10re irnak 500le,azaz 250le/L.Tudod Zynki Power is mikor megcsinálta már a sajátját.De vannak még erősebbek is!Megnézném azt az m30at ami 875le-s ennek megfelelően.Ahogy emeljük a ccm-t 1re nehezebb u.a.t a le/L telejesitményt kihozni mint 1 kissebb motorból Szemcsis
De a linkjeim csak kedvcsinálásként kerültek be,hátha veszi Feri a lapot Very Happy


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3325    2007.01.19. 13:46
lezsi
2008.04.09. 11:40   






speer írta:
ZSOSZ írta:
Szassz!Mi arák van mán?!Elhiszem hogy bibis az ujjad,de félkézzel-lábbal-szömme is lehet dolgozni!Ne nyavajogj! Very Happy
Hátha 1 kicsit felszivod magad a látottakon:
http://s76.photobucket.com/albums/j35/herr02/?action=view&current=MOV00180.flv
http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?t=7903&postdays=0&postorder=asc&start=270
Töltsd le ezen az oldalon lévő videot,mérik padon a motort! Mad

Figyeljétek a méréses videón,hogy felfújja az airbox előtti kék szilikoncső toldatot....gonosz! Surprised
Feri,mennyivel töltöd az arcát? Kacsint


Legutobb az volt a terv, hogy addig toltjuk, amig szet nem repul, merthogy keszen van mar bele az uj motor, csakhogy a mostani nem akar megdogleni Very Happy

-Viszont a gyujtas beleszolt a tervbe, 1.2-1.3 bar felett fogyadoztak a hengerek. (Most kb. ennyin megy)

Ez annyibol erdekes meg, hogy ugyanez az M44 gyujtotrafo adta neki a szikrat az elozo felallasban 2 bar felett is, igaz akkor 6-7 koruli kompresszio volt a motorban, most meg 9+ (?)


Kacsint


   3215    2005.06.08. 14:21
Turboá
2008.04.09. 10:02   






ZSOSZ írta:
http://media.savarturbo.se/peter/med_shift-cut.mpg Surprised

hát apukám.....ez jó szar! ezt a szemetet...pff...ez kb 240 le max..bocs a fikuszért, de a méréses videó - ami ugye nem hiteles, hiszen én is ki tudok írni utólag majomságokat - után csalódott vagyok.. Sad


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
ZSOSZ
2008.04.09. 07:29   






http://media.savarturbo.se/peter/med_shift-cut.mpg Surprised


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3325    2007.01.19. 13:46
speer
2008.04.08. 08:34   






ZSOSZ írta:
Szassz!Mi arák van mán?!Elhiszem hogy bibis az ujjad,de félkézzel-lábbal-szömme is lehet dolgozni!Ne nyavajogj! Very Happy
Hátha 1 kicsit felszivod magad a látottakon:
http://s76.photobucket.com/albums/j35/herr02/?action=view&current=MOV00180.flv
http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?t=7903&postdays=0&postorder=asc&start=270
Töltsd le ezen az oldalon lévő videot,mérik padon a motort! Mad

Figyeljétek a méréses videón,hogy felfújja az airbox előtti kék szilikoncső toldatot....gonosz! Surprised
Feri,mennyivel töltöd az arcát? Kacsint


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
ZSOSZ
2008.04.08. 07:38   






Szassz!Mi arák van mán?!Elhiszem hogy bibis az ujjad,de félkézzel-lábbal-szömme is lehet dolgozni!Ne nyavajogj! Very Happy
Hátha 1 kicsit felszivod magad a látottakon:
http://s76.photobucket.com/albums/j35/herr02/?action=view&current=MOV00180.flv
http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?t=7903&postdays=0&postorder=asc&start=270
Töltsd le ezen az oldalon lévő videot,mérik padon a motort! Mad


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3325    2007.01.19. 13:46
Karell Gott
2008.04.04. 15:56   






Ismerős ez a biblia nekem .Honnan szereztétek???


Power ohne Ende!!!

Tapolca    507    2005.05.30. 20:59
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  23 / 24 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... , 22, 23, 24  Következő
Tartalomjegyzék  »   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére