POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
18 / 20 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Drift autó projektek  »   Turbós Drift Cápa E28 - Martinák Feri féle

Bandi80
2008.02.13. 20:05   






Hello Hamu!
Itt van :
http://www.e30.hu/Drift/DonDrift/CapaTeszt_LQ.mpg


Budakeszi    20    2006.06.13. 16:41
hAMU
2008.02.13. 19:28   






erik3_6 írta:
Megnéztem a videót az euroringi próbáról.Nagyon jó lesz a gép! Kacsint
Munka neked is van benne bőven úgyhogy mostmár ideje lesz hogy egyben legyen,és tüsszentsen szép nagyokat.
WG-be nem akarok beleokoskodni,de nem lenne jó neked is egy Audi WG-je?Szerintem az nem túl kicsi és nem is túl nagy állítható a rugóerőssége egy kis bűvészkedés után és 2kamrás(bár lehet a köbcenti miatt itt valóban nagyobb kell).Állítólag 600le-ig az Audisok is megtartják.Mondjuk ez nem új ha újra van szükség akkor nem szóltam.

Erik


Hohó,miféle videó? Surprised Egy linket kérünk szépen! Angyal


   839    2006.09.12. 22:09
erik3_6
2008.02.13. 16:07   






Megnéztem a videót az euroringi próbáról.Nagyon jó lesz a gép! Kacsint
Munka neked is van benne bőven úgyhogy mostmár ideje lesz hogy egyben legyen,és tüsszentsen szép nagyokat.
WG-be nem akarok beleokoskodni,de nem lenne jó neked is egy Audi WG-je?Szerintem az nem túl kicsi és nem is túl nagy állítható a rugóerőssége egy kis bűvészkedés után és 2kamrás(bár lehet a köbcenti miatt itt valóban nagyobb kell).Állítólag 600le-ig az Audisok is megtartják.Mondjuk ez nem új ha újra van szükség akkor nem szóltam.

Erik


www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
lezsi
2008.02.13. 01:00   






fortyfive írta:

valamelyik ötvenes kellene, ami 2 kamrás, aminek mindkét kamráját lehet nyomással manipulálni, meg a rugót is lehessen előfeszíteni...


Csak kiszurtam par szimpatikusat az olcsobbak kozul.
Mindegyik ket kamras. Allitas szempontjabol az elofeszitos konnyebb, de ha nagyon be kell mar tekerni, az nem korrekt, mert akkor nem tud nagyot nyitni a szelep. Nagy elteresnel itt is kellhet rugocsere.

En lehet, hogy kisebbet probalnek fel, az 50-et abszolut maximumnak gondolom, az enyemen soknak tunt, pedig ott nagyobb a turbina-oldal, es vszeg a nyomas is. (Igaz erosebb rugot meg nem tettem bele, de a lenyeg, hogy ha tul nagy, akkor gondok lehetnek a szabalyzassal)


   3215    2005.06.08. 14:21
fortyfive
2008.02.13. 00:51   






lezsi írta:
Na, nehany lehetseges wastegate-opcio a gonosz szabalyozhatatlan helyett Smile

44mm-es "OBX", 3 rugoval




46mm "XO2", 1 rugoval, de annak az elofeszitese allithato:




Hasonlo 50mm-esben:




Es a regebbi stilusu 50mm-es:




OK, OK, de ugye nem akarod mind a 4-et megrendelni?? Very Happy

valamelyik ötvenes kellene, ami 2 kamrás, aminek mindkét kamráját lehet nyomással manipulálni, meg a rugót is lehessen előfeszíteni...


Telki    218    2006.03.21. 10:19
lezsi
2008.02.12. 14:19   






Na, nehany lehetseges wastegate-opcio a gonosz szabalyozhatatlan helyett Smile

44mm-es "OBX", 3 rugoval




46mm "XO2", 1 rugoval, de annak az elofeszitese allithato:




Hasonlo 50mm-esben:




Es a regebbi stilusu 50mm-es:




   3215    2005.06.08. 14:21
erik3_6
2008.02.11. 18:32   






Látom a cápa is lassan összeáll véglegesre,kiváncsi vagyok rá!!! Kacsint Surprised


www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
Bandita
2008.02.11. 01:17   






devárom már a márc.15-ét,hogy láthassam a két szememmel keresztben menni a nagyvasat! Very Happy


http://www.gportal.hu/bmw-team-kecskemet

Kecskemét    3283    2005.07.29. 01:47
lezsi
2008.02.11. 00:45   






Ide tartozom meg par keppel, az azota reszben a kuka fele tarto teszt-csovezesrol...
















http://www.powerfanatics.com/gallery/displayimage.php?album=833&pos=1


   3215    2005.06.08. 14:21
lezsi
2008.02.08. 00:06   






fortyfive írta:
Idézet:
Kiraly! Kivancsi lennek mar hogy mit tud teljes uzemben?!


?


Hétvége??
Ráérsz esetleg??


Lehet rola szo...


   3215    2005.06.08. 14:21
fortyfive
2008.02.07. 17:09   






Turboá írta:
fortyfive írta:
Turboá írta:
csókolom! ez nem nyomócső kérem. a légmennyiségmérő szívócsöve nem tűri sokáig a nyomást, szétdurran mint az anyap...a.
másik oldalról kellene betámadni a szívócsonkba. Gondolom most ez csak próbateszt üzem ,és majd tökéletesíted.
Szerintem tetszik!
Ha mégsemm kell a turbina, átvesszük! Very Happy hajrá ,leld örömödet benne!


a turbina 1előre igen igéretesnek tűnik, viszont

a k27, a csonkkal, a wgvel, függőleges alucsövel eladó!!!!

oké! ár?



Akkor, ahogy telefonon bemondtam, 50e Ft komplettó


Telki    218    2006.03.21. 10:19
Turboá
2008.02.07. 11:05   






fortyfive írta:
Turboá írta:
csókolom! ez nem nyomócső kérem. a légmennyiségmérő szívócsöve nem tűri sokáig a nyomást, szétdurran mint az anyap...a.
másik oldalról kellene betámadni a szívócsonkba. Gondolom most ez csak próbateszt üzem ,és majd tökéletesíted.
Szerintem tetszik!
Ha mégsemm kell a turbina, átvesszük! Very Happy hajrá ,leld örömödet benne!


a turbina 1előre igen igéretesnek tűnik, viszont

a k27, a csonkkal, a wgvel, függőleges alucsövel eladó!!!!

oké! ár?


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7682    2005.03.14. 22:22
fortyfive
2008.02.07. 10:35   






Turboá írta:
csókolom! ez nem nyomócső kérem. a légmennyiségmérő szívócsöve nem tűri sokáig a nyomást, szétdurran mint az anyap...a.
másik oldalról kellene betámadni a szívócsonkba. Gondolom most ez csak próbateszt üzem ,és majd tökéletesíted.
Szerintem tetszik!
Ha mégsemm kell a turbina, átvesszük! Very Happy hajrá ,leld örömödet benne!


a turbina 1előre igen igéretesnek tűnik, viszont

a k27, a csonkkal, a wgvel, függőleges alucsövel eladó!!!!


Telki    218    2006.03.21. 10:19
fortyfive
2008.02.07. 10:33   






Turboá írta:
csókolom! ez nem nyomócső kérem. a légmennyiségmérő szívócsöve nem tűri sokáig a nyomást, szétdurran mint az anyap...a.
másik oldalról kellene betámadni a szívócsonkba. Gondolom most ez csak próbateszt üzem ,és majd tökéletesíted.
Szerintem tetszik!
Ha mégsemm kell a turbina, átvesszük! Very Happy hajrá ,leld örömödet benne!


tisztában vagyok vele Papa, hogy ez a könyök a gyári szívóágé, hirtelen ez volt a legkézenfekvőbb megoldás az adottságaimhoz/elfoglaltságaimhoz képest. Kalapál

Én még nem tudtam magamnak saját Zsilettet szerezni, aki bármikor készen áll hegesztőaparát mellett Cool


Telki    218    2006.03.21. 10:19
Turboá
2008.02.07. 09:51   






csókolom! ez nem nyomócső kérem. a légmennyiségmérő szívócsöve nem tűri sokáig a nyomást, szétdurran mint az anyap...a.
másik oldalról kellene betámadni a szívócsonkba. Gondolom most ez csak próbateszt üzem ,és majd tökéletesíted.
Szerintem tetszik!
Ha mégsemm kell a turbina, átvesszük! Very Happy hajrá ,leld örömödet benne!


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7682    2005.03.14. 22:22
WARTBURGER
2008.02.07. 09:35   






fortyfive írta:
WARTBURGER írta:
fortyfive írta:
WARTBURGER írta:
fortyfive írta:
WARTBURGER írta:
Üdv tisztelt Feri!
Te könnyítettél a Cápán? és ha igen akkor hogyan? mer egyelőre tanácstalan vagyok hogyan kéne nekiállni az átalakításnak... Confused (driftre lesz Mad )


Ha utcai az autó, akkor és kizárólag verseny célokra kívánod használni, akkor dobáld ki a belsejét. Nem kell a kárpit, az ulések, a szőnyegek, a hangszigetelő szivacs, kesztyűtartó, egyebek. Továbbá, kapirgáld le a barna lemezeket a padlóról és máris könnyítettél 100-120 kg-t.

Műanyag géptető, csomagtérajtó, műanyag első-hátsó kötény, műanyag sárvédők, szerintem, szintén sokat segíthetnek.

A fent említett műanyag elemek nemsokára nálam megrendelhetőek lesznek e28-hoz.

Az oldalüvegeket plexire lehet cserélni, a lemez merevítéseket a hátsó ajtóból ki lehet vágni, az ablakemelők szerkezetei pedig szintén eltávolíthatóak...

A csomitartóból a pótkeréktartót le lehetne szedni, esetleg műanyagra lehetne cserélni a csomagtartó komplett fenéklemezét.


Köszi! Bow Bow Bow Bow Bow


Mit lehet 1ébként a te cápádról tudni? Mesélsz 1 kicsit?


Persze: mint a Tied, csak 2.8as motorral, és most kezdjük építeni. A teljesség igénye nélkül: egyelőre tervben van sperr diffi vételezése (amit még nem tok hogy miféle legyen, ha ebben is adnál tanácsot akkor megköszönném Smile ), ahogy mondtad kipucoljuk a belét, meg azok a műanyagok érdekelnének, amit említettél (mikor, hol, mennyiért, hogyan, kivel, hányszor, stb), meg csövezés. Később uj futomű... Remélem nem lesz semmi probléma, mer akkor gyorsan elkészül, és lehet meni csapatni Mad


e30-ból származó nagyházas hátlapcserével felcsavarozható a jelenlegi helyére.

a műanyag elemeket tölem veheted meg, ha konkrét lesz a dolog, akkor 1eztetünk


Kösz!Akkor majd szolok ha aktuális lesz.


otthon    41    2007.02.04. 00:19
fortyfive
2008.02.06. 21:49   






Idézet:
Kiraly! Kivancsi lennek mar hogy mit tud teljes uzemben?!


?


Hétvége??
Ráérsz esetleg??


Telki    218    2006.03.21. 10:19
lezsi
2008.02.06. 21:00   






fortyfive írta:
nah, szóval tegnap is teszteltem egy kicsit, -> irtózatosan durva a gép, az ideiglenes coolern csövezés hibátlanul üzemel, baromi erős a vas. Kipróbáltam a nyomásszelepet, amit a fülkébe építettem be turbónyomást szabályozni -> tszintén működik...

néhány kép az üzemelő autó motorteréből. (szintén erősen lusta, és vázlatos megfejtésben)

Lezsi: az ominózus dugót, amit a képen látható gumikönyökből kézzel kihúzni nem lehetett, viszont, amit nyomás a programozás alkalmával folyamatosan távozásra bírt (kilőtt), most rögzítttem egy csőbilinccsel, így most tuti:



Kiraly! Kivancsi lennek mar hogy mit tud teljes uzemben?!


?


   3215    2005.06.08. 14:21
fortyfive
2008.02.06. 20:22   






nah, szóval tegnap is teszteltem egy kicsit, -> irtózatosan durva a gép, az ideiglenes coolern csövezés hibátlanul üzemel, baromi erős a vas. Kipróbáltam a nyomásszelepet, amit a fülkébe építettem be turbónyomást szabályozni -> tszintén működik...

néhány kép az üzemelő autó motorteréből. (szintén erősen lusta, és vázlatos megfejtésben)

Lezsi: az ominózus dugót, amit a képen látható gumikönyökből kézzel kihúzni nem lehetett, viszont, amit nyomás a programozás alkalmával folyamatosan távozásra bírt (kilőtt), most rögzítttem egy csőbilinccsel, így most tuti:





a további képek:












Telki    218    2006.03.21. 10:19
fortyfive
2008.02.06. 20:11   






WARTBURGER írta:
fortyfive írta:
WARTBURGER írta:
fortyfive írta:
WARTBURGER írta:
Üdv tisztelt Feri!
Te könnyítettél a Cápán? és ha igen akkor hogyan? mer egyelőre tanácstalan vagyok hogyan kéne nekiállni az átalakításnak... Confused (driftre lesz Mad )


Ha utcai az autó, akkor és kizárólag verseny célokra kívánod használni, akkor dobáld ki a belsejét. Nem kell a kárpit, az ulések, a szőnyegek, a hangszigetelő szivacs, kesztyűtartó, egyebek. Továbbá, kapirgáld le a barna lemezeket a padlóról és máris könnyítettél 100-120 kg-t.

Műanyag géptető, csomagtérajtó, műanyag első-hátsó kötény, műanyag sárvédők, szerintem, szintén sokat segíthetnek.

A fent említett műanyag elemek nemsokára nálam megrendelhetőek lesznek e28-hoz.

Az oldalüvegeket plexire lehet cserélni, a lemez merevítéseket a hátsó ajtóból ki lehet vágni, az ablakemelők szerkezetei pedig szintén eltávolíthatóak...

A csomitartóból a pótkeréktartót le lehetne szedni, esetleg műanyagra lehetne cserélni a csomagtartó komplett fenéklemezét.


Köszi! Bow Bow Bow Bow Bow


Mit lehet 1ébként a te cápádról tudni? Mesélsz 1 kicsit?


Persze: mint a Tied, csak 2.8as motorral, és most kezdjük építeni. A teljesség igénye nélkül: egyelőre tervben van sperr diffi vételezése (amit még nem tok hogy miféle legyen, ha ebben is adnál tanácsot akkor megköszönném Smile ), ahogy mondtad kipucoljuk a belét, meg azok a műanyagok érdekelnének, amit említettél (mikor, hol, mennyiért, hogyan, kivel, hányszor, stb), meg csövezés. Később uj futomű... Remélem nem lesz semmi probléma, mer akkor gyorsan elkészül, és lehet meni csapatni Mad


e30-ból származó nagyházas hátlapcserével felcsavarozható a jelenlegi helyére.

a műanyag elemeket tölem veheted meg, ha konkrét lesz a dolog, akkor 1eztetünk


Telki    218    2006.03.21. 10:19
WARTBURGER
2008.02.06. 18:42   






fortyfive írta:
WARTBURGER írta:
fortyfive írta:
WARTBURGER írta:
Üdv tisztelt Feri!
Te könnyítettél a Cápán? és ha igen akkor hogyan? mer egyelőre tanácstalan vagyok hogyan kéne nekiállni az átalakításnak... Confused (driftre lesz Mad )


Ha utcai az autó, akkor és kizárólag verseny célokra kívánod használni, akkor dobáld ki a belsejét. Nem kell a kárpit, az ulések, a szőnyegek, a hangszigetelő szivacs, kesztyűtartó, egyebek. Továbbá, kapirgáld le a barna lemezeket a padlóról és máris könnyítettél 100-120 kg-t.

Műanyag géptető, csomagtérajtó, műanyag első-hátsó kötény, műanyag sárvédők, szerintem, szintén sokat segíthetnek.

A fent említett műanyag elemek nemsokára nálam megrendelhetőek lesznek e28-hoz.

Az oldalüvegeket plexire lehet cserélni, a lemez merevítéseket a hátsó ajtóból ki lehet vágni, az ablakemelők szerkezetei pedig szintén eltávolíthatóak...

A csomitartóból a pótkeréktartót le lehetne szedni, esetleg műanyagra lehetne cserélni a csomagtartó komplett fenéklemezét.


Köszi! Bow Bow Bow Bow Bow


Mit lehet 1ébként a te cápádról tudni? Mesélsz 1 kicsit?


Persze: mint a Tied, csak 2.8as motorral, és most kezdjük építeni. A teljesség igénye nélkül: egyelőre tervben van sperr diffi vételezése (amit még nem tok hogy miféle legyen, ha ebben is adnál tanácsot akkor megköszönném Smile ), ahogy mondtad kipucoljuk a belét, meg azok a műanyagok érdekelnének, amit említettél (mikor, hol, mennyiért, hogyan, kivel, hányszor, stb), meg csövezés. Később uj futomű... Remélem nem lesz semmi probléma, mer akkor gyorsan elkészül, és lehet meni csapatni Mad


otthon    41    2007.02.04. 00:19
fortyfive
2008.02.06. 18:05   






WARTBURGER írta:
fortyfive írta:
WARTBURGER írta:
Üdv tisztelt Feri!
Te könnyítettél a Cápán? és ha igen akkor hogyan? mer egyelőre tanácstalan vagyok hogyan kéne nekiállni az átalakításnak... Confused (driftre lesz Mad )


Ha utcai az autó, akkor és kizárólag verseny célokra kívánod használni, akkor dobáld ki a belsejét. Nem kell a kárpit, az ulések, a szőnyegek, a hangszigetelő szivacs, kesztyűtartó, egyebek. Továbbá, kapirgáld le a barna lemezeket a padlóról és máris könnyítettél 100-120 kg-t.

Műanyag géptető, csomagtérajtó, műanyag első-hátsó kötény, műanyag sárvédők, szerintem, szintén sokat segíthetnek.

A fent említett műanyag elemek nemsokára nálam megrendelhetőek lesznek e28-hoz.

Az oldalüvegeket plexire lehet cserélni, a lemez merevítéseket a hátsó ajtóból ki lehet vágni, az ablakemelők szerkezetei pedig szintén eltávolíthatóak...

A csomitartóból a pótkeréktartót le lehetne szedni, esetleg műanyagra lehetne cserélni a csomagtartó komplett fenéklemezét.


Köszi! Bow Bow Bow Bow Bow


Mit lehet 1ébként a te cápádról tudni? Mesélsz 1 kicsit?


Telki    218    2006.03.21. 10:19
WARTBURGER
2008.02.06. 16:22   






fortyfive írta:
WARTBURGER írta:
Üdv tisztelt Feri!
Te könnyítettél a Cápán? és ha igen akkor hogyan? mer egyelőre tanácstalan vagyok hogyan kéne nekiállni az átalakításnak... Confused (driftre lesz Mad )


Ha utcai az autó, akkor és kizárólag verseny célokra kívánod használni, akkor dobáld ki a belsejét. Nem kell a kárpit, az ulések, a szőnyegek, a hangszigetelő szivacs, kesztyűtartó, egyebek. Továbbá, kapirgáld le a barna lemezeket a padlóról és máris könnyítettél 100-120 kg-t.

Műanyag géptető, csomagtérajtó, műanyag első-hátsó kötény, műanyag sárvédők, szerintem, szintén sokat segíthetnek.

A fent említett műanyag elemek nemsokára nálam megrendelhetőek lesznek e28-hoz.

Az oldalüvegeket plexire lehet cserélni, a lemez merevítéseket a hátsó ajtóból ki lehet vágni, az ablakemelők szerkezetei pedig szintén eltávolíthatóak...

A csomitartóból a pótkeréktartót le lehetne szedni, esetleg műanyagra lehetne cserélni a csomagtartó komplett fenéklemezét.


Köszi! Bow Bow Bow Bow Bow


otthon    41    2007.02.04. 00:19
fortyfive
2008.02.06. 12:53   






WARTBURGER írta:
Üdv tisztelt Feri!
Te könnyítettél a Cápán? és ha igen akkor hogyan? mer egyelőre tanácstalan vagyok hogyan kéne nekiállni az átalakításnak... Confused (driftre lesz Mad )


Ha utcai az autó, akkor és kizárólag verseny célokra kívánod használni, akkor dobáld ki a belsejét. Nem kell a kárpit, az ulések, a szőnyegek, a hangszigetelő szivacs, kesztyűtartó, egyebek. Továbbá, kapirgáld le a barna lemezeket a padlóról és máris könnyítettél 100-120 kg-t.

Műanyag géptető, csomagtérajtó, műanyag első-hátsó kötény, műanyag sárvédők, szerintem, szintén sokat segíthetnek.

A fent említett műanyag elemek nemsokára nálam megrendelhetőek lesznek e28-hoz.

Az oldalüvegeket plexire lehet cserélni, a lemez merevítéseket a hátsó ajtóból ki lehet vágni, az ablakemelők szerkezetei pedig szintén eltávolíthatóak...

A csomitartóból a pótkeréktartót le lehetne szedni, esetleg műanyagra lehetne cserélni a csomagtartó komplett fenéklemezét.


Telki    218    2006.03.21. 10:19
WARTBURGER
2008.02.03. 13:04   






Üdv tisztelt Feri!
Te könnyítettél a Cápán? és ha igen akkor hogyan? mer egyelőre tanácstalan vagyok hogyan kéne nekiállni az átalakításnak... Confused (driftre lesz Mad )


otthon    41    2007.02.04. 00:19
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  18 / 20 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20  Következő
Tartalomjegyzék  »   Drift autó projektek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére