POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 27 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 25, 26, 27  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Általános témák  »   Milyen BMW-t vegyek? Kérdések és válszok...

szbeci
2015.10.20. 08:58   






Sziasztok,új tag vagyok.jelenleg is BMW tulajdonos,e46 1,8i és most ugy néz ki lecserélem egy másikra e46 330xd-re.segitségeteket kérném akinek van ilyen,vagy volt vagy csak ismeri az autót, vélemények az autóról hibái, mire figyeljek oda különösen vásárláskor Smile a kiszemelt kocsi
automata váltós....előre is köszönöm a segitségetek


Nyíregyháza és környéke    1    2015.10.19. 17:54
Ogre84
2015.06.26. 09:07   






Hektor írta:
Új tagként üdvözlök mindenkit ! Gyorsan leszögezem, hogy nincs BMW-m, viszont ( minél előbb Smile )szeretnék egyet. E46 318i a kiszemelt példány, de ha "beesne" talán a 320i is szóba jöhetne. ( Esetleg 316 ) Évjáratban 2000-től, 2002-ig gondolkodok, viszont akár sedan akár touring is lehet. Sajnos a kezem eléggé meg van kötve, mert jelenlegi autóm beszámításával venném. Kérdésem, hogy a facelift előtti, vagy az azt követő jármű a megbízhatóbb-e. Itt nem elősorban a paraméterekre vagyok kíváncsi, azt azért tudom, kifejezetten megbízhatóság terén érdeklődök. Nem vagyok már fiatal, nem a lőerők számítanak elsősorban, inkább a megbízhatóság és a váratlan problémák.
Köszönöm hogy olvastatok.

Szia! A facelift utáni négy hengeresektől maradj távol, jobban jársz. Az M43, ami az elején volt, az pedig elég gyengus, viszont elég megbízható. Véleményem szerint legjobban egy hat hengeressel járnál.


Százhalombatta    2349    2010.01.11. 19:21
czanki90
2015.02.08. 21:59   






Szép estét.
Tanácsot kérnék olyannal kapcsolatban, hogy szeretnék vásárolni 1 E39-et M54 B2.2 motorral kb.2002-eset, és hogy mire kellene odafigyelnem jobban ezzel a mocival kapcsolatosan?
Hibái, betegségei???

És van e eset leg valaki aki látott már ilyen 449 SchieferGrün színben (nem csak képről) E39-et és mi a véleménye! Mert nekem képről nem tűnik rossznak, de már azt megtanultam hogy csak a szememnek hihetek, csak amit kikacsintottam 1000km-re van tőlem és azért érdeklődök előtte inkább hogy mire számítsak!

Előre is köszi. Shocked


Kisköre    10    2009.04.25. 12:56
Hektor
2015.01.24. 18:01   






Új tagként üdvözlök mindenkit ! Gyorsan leszögezem, hogy nincs BMW-m, viszont ( minél előbb Smile )szeretnék egyet. E46 318i a kiszemelt példány, de ha "beesne" talán a 320i is szóba jöhetne. ( Esetleg 316 ) Évjáratban 2000-től, 2002-ig gondolkodok, viszont akár sedan akár touring is lehet. Sajnos a kezem eléggé meg van kötve, mert jelenlegi autóm beszámításával venném. Kérdésem, hogy a facelift előtti, vagy az azt követő jármű a megbízhatóbb-e. Itt nem elősorban a paraméterekre vagyok kíváncsi, azt azért tudom, kifejezetten megbízhatóság terén érdeklődök. Nem vagyok már fiatal, nem a lőerők számítanak elsősorban, inkább a megbízhatóság és a váratlan problémák.
Köszönöm hogy olvastatok.


   5    2015.01.24. 17:30
Hektor
2015.01.24. 17:58   






Új tagként üdvözlök mindenkit ! Gyorsan leszögezem, hogy nincs BMW-m, viszont ( minél előbb Smile )szeretnék egyet. E46 318i a kiszemelt példány, de ha "beesne" talán a 320i is szóba jöhetne. ( Esetleg 316 ) Évjáratban 2000-től, 2002-ig gondolkodok, viszont akár sedan akár touring is lehet. Sajnos a kezem eléggé meg van kötve, mert jelenlegi autóm beszámításával venném. Kérdésem, hogy a facelift előtti, vagy az azt követő jármű a megbízhatóbb-e. Itt nem elősorban a paraméterekre vagyok kíváncsi, azt azért tudom, kifejezetten megbízhatóság terén érdeklődök. Nem vagyok már fiatal, nem a lőerők számítanak elsősorban, inkább a megbízhatóság és a váratlan problémák.
Köszönöm hogy olvastatok.


   5    2015.01.24. 17:30
rgopney
2015.01.04. 08:57   






Na, ha neki összesen van 300 rongy és feltételezzük, hogy csak ezeket kell neki is kicserélni (és esetleg kénytelen némi munkadíjat is fizetni), akkor máris nagyjából csak 150 ezer forintja van autóra, ha az átírást is belevesszük.





__________________
Buy Fifa 15 Coins


   2    2015.01.04. 08:53
petrodani
2015.01.02. 14:52   






Sziasztok.
E36, hat hengeres, benzines autom van, de leszeretnem cserelni mert mar benne van a korban.
Nem szeretnek Bmw-n kivül semmi mást venni, mėgpedig egy E46 ra pályázom, annyi lenne a kėrdėsem vele kapcsolatban, tapasztalt emberek vėlemėnyet szeretnėm kėrni, benzinesben vagy inkább dieselben gondolkodjak? 2.0 es 150 le alatt nem vásárolok Smile
Köszönöm előre is az infokat, ja ės B.Ú.Ė.K mindenkinek Smile


   1    2014.12.30. 11:54
E36 sedan
2014.10.30. 11:23   






csajty írta:
kallaitamas írta:
Milyen BMW-t ajánlotok első autónak 300.000Forintért?
köszi a válaszokat


szerintem ne hallgass erre a sok balfaszra, keress egy olyat ami mechanikusan egyben van, (azaz nem vészesen rozsdás) és hajtsad 1-2 évig egy kötelező olaj és fékszervízzel... akkor meg tudsz állni legalább.
Én anno 155ért vettem egy e30 318i automatát, jó kis gép volt. csak tudni kell a hibákat elfogadni. az e30at tudom ajánlani, csak már kihaló félben vannak, főleg M10 motorral szétüthetetlen. e36 kényesebb, sok sikert hozzá, csak készülj évi Min 50-100e forint szervizköltségre( ez csak szintentartás, semmi upgrade)


Szia!

Itt nem balfaszságokról volt szó egyikünk írásában sem.Nem fikáztuk le,és nem is néztük le.Csak akinek ennyi pénze van egy autó megvásárlásához az ne vegyen.Mert egy autóra sajnos költeni kell.De lehet ilyen ár kategóriában is venni autót.De az nem a BMW márka,és még jó néhány autó márkát leírhatnék.Én is tudok olyat aki E36-ot vett 300-ért.És hát rossz rá nézni az autóra. Sad De egyetértek a te írásoddal is.Viszont SID és Ogre márkatárs írásával jobban egyet értek. Kacsint


BMW=Vezetés élménye!

Veszprém megye!    2889    2010.08.25. 18:06
SID
2014.10.29. 22:49   






csajty írta:

a hozzáállásotok balfasz...
Smile egy fék felújítás nekem e30-on Textar betétekkel, CAR féktárcsával, ate fékfolyadékkal, hátul betétcserével (dobfék váll nélkül) anyagárban kijött 20000ft-ra+benzin, a motor kapott castrol high mileage-et, MAHLE szűrővel, sportlégszűrő betéttel(GREEN filter) ez volt 13000ft, emellett két kutyacsontot kért előre és ennyi.koppanásmentes, nem elfosott gátlójú szar volt. emellett szelephézagot állítottam, gumi jó volt, nem kellett vele bajlódni, kapott egy új hátsó dobot 14000ft ért (walker) meg egy bontott akksit.
tény hogy rohadt,de mindig indult, megállt, rengeteg szép emlék fűz hozzá...
annyi a lényeg, hogy mindenki aki tényleg szereti a márkát, saját anyagi keretei között ha ügyes és talpraesett, talál megfelelő példányt, nem kell mindenkit elküldeni suzukizni, mer' az occsó. ha megveszi, rákölti amit muszáj, és évezi akkor boldog ember. ha meg nem jön be neki, akkor az olcsón vett BMW-t el lehet adni másik próbálkozónak, ő meg megveheti az A corsát vagy a swiftet...


Na, ha neki összesen van 300 rongy és feltételezzük, hogy csak ezeket kell neki is kicserélni (és esetleg kénytelen némi munkadíjat is fizetni), akkor máris nagyjából csak 150 ezer forintja van autóra, ha az átírást is belevesszük.

De ha 300 + átírás + szerviz én akkor is meggondolnám, hogy vegyek-e egyáltalán autót (ok, én nem gondolnám meg, mert eszembe sem jutna, mint ahogy nem is vettem ilyen anyagi körülmények között).

Én egyébként inkább bringázni vagy robogózni küldeném ilyen kerettel, nem swiftezni. És mint általában, most sem a rosszindulat vezérel, hanem egyszerűen így logikus.


   2623    2011.08.29. 13:58
csajty
2014.10.29. 22:32   






Ogre84 írta:
SID írta:
csajty írta:

csak készülj évi Min 50-100e forint szervizköltségre( ez csak szintentartás, semmi upgrade)


Az ezzel a baj, hogy egy háromszáz ezer forintos bármilyen autóra kapásból rá kellene költeni még ennyit, hogy vállalható legyen a biztonságos autózáshoz. Biztos, hogy nem lesz rajta normális téli-nyári gumi, legalább két tárcsa-két betét kell rá, a futómű sem valószínű, hogy makulátlan, és erre jön még a minden használt autóra kötelezően ráköltendő összeg: szíjas vezérlés esetén vezérlés, folyadékok, szűrők. Ja, át persze még nem írattuk.

De ha nekem nem hiszel, akkor majd Ogre elmondja neked, hogy nem 300-ért, hanem kétszer ennyiért milyen közlekedésre alkalmatlan, véres torkú szarokat lehet kapni. Mert az utóbbi időben megnézett egy párat. ...és egyik árában sem volt benne tudtommal a BMW márka, mint szorzó.

Bár lehet, hogy az én igényeim magasak azzal, hogy nem szeretek csetlő-botló futóművön meg rühes kínai gumikon orosz rulettezni.

Ezt a balfaszozást kicsit erősnek érzem ebben az esetben, szerintem nyugodtan beszélhetek a többiek nevében is.

Elmondjam? Elmondjam azt is, milyen E30-at vettem 400-ért, amire szintén ugyanannyit rá kellett még költeni, és mégsem volt jó? Pedig magánszemélytől, ráadásul nem is teljesen idegentől vettem.
Egymillió Ft környékén is rengeteg autót kellett megnéznünk, mire találtunk anyámnak valami vállalhatót. Pedig nem válogattunk, hogy nekünk csak egy típus jó. Opel, Daewoo, Suzuki, VW, Seat, Skoda, mindenfélét néztünk. Füstölő, hengerfejes motorok, lefutott gumik, szanaszét kopott belsők, rázó fékek, rohadó karosszéria...
Az Ignist is úgy hoztuk el, hogy van rajta mit csinálni, ha nem is sokat. Az E36-omat sem venném meg még egyszer. Igaz, akkor úgy vettem azt nyolcszázért, hogy még zsebben volt közel fél misi, amiből rendberakom. Kapásból kellett négy gátló, két lengőkar, 4 db szilent, két szett gumi, fékbetétek, ...

akkor nekem mákom volt...


Budapest    297    2012.03.17. 16:30
csajty
2014.10.29. 22:30   






SID írta:
csajty írta:

csak készülj évi Min 50-100e forint szervizköltségre( ez csak szintentartás, semmi upgrade)


Az ezzel a baj, hogy egy háromszáz ezer forintos bármilyen autóra kapásból rá kellene költeni még ennyit, hogy vállalható legyen a biztonságos autózáshoz. Biztos, hogy nem lesz rajta normális téli-nyári gumi, legalább két tárcsa-két betét kell rá, a futómű sem valószínű, hogy makulátlan, és erre jön még a minden használt autóra kötelezően ráköltendő összeg: szíjas vezérlés esetén vezérlés, folyadékok, szűrők. Ja, át persze még nem írattuk.

De ha nekem nem hiszel, akkor majd Ogre elmondja neked, hogy nem 300-ért, hanem kétszer ennyiért milyen közlekedésre alkalmatlan, véres torkú szarokat lehet kapni. Mert az utóbbi időben megnézett egy párat. ...és egyik árában sem volt benne tudtommal a BMW márka, mint szorzó.

Bár lehet, hogy az én igényeim magasak azzal, hogy nem szeretek csetlő-botló futóművön meg rühes kínai gumikon orosz rulettezni.

Ezt a balfaszozást kicsit erősnek érzem ebben az esetben, szerintem nyugodtan beszélhetek a többiek nevében is.

a hozzáállásotok balfasz...
Smile egy fék felújítás nekem e30-on Textar betétekkel, CAR féktárcsával, ate fékfolyadékkal, hátul betétcserével (dobfék váll nélkül) anyagárban kijött 20000ft-ra+benzin, a motor kapott castrol high mileage-et, MAHLE szűrővel, sportlégszűrő betéttel(GREEN filter) ez volt 13000ft, emellett két kutyacsontot kért előre és ennyi.koppanásmentes, nem elfosott gátlójú szar volt. emellett szelephézagot állítottam, gumi jó volt, nem kellett vele bajlódni, kapott egy új hátsó dobot 14000ft ért (walker) meg egy bontott akksit.
tény hogy rohadt,de mindig indult, megállt, rengeteg szép emlék fűz hozzá...
annyi a lényeg, hogy mindenki aki tényleg szereti a márkát, saját anyagi keretei között ha ügyes és talpraesett, talál megfelelő példányt, nem kell mindenkit elküldeni suzukizni, mer' az occsó. ha megveszi, rákölti amit muszáj, és évezi akkor boldog ember. ha meg nem jön be neki, akkor az olcsón vett BMW-t el lehet adni másik próbálkozónak, ő meg megveheti az A corsát vagy a swiftet...


Budapest    297    2012.03.17. 16:30
Ogre84
2014.10.29. 22:16   






SID írta:
csajty írta:

csak készülj évi Min 50-100e forint szervizköltségre( ez csak szintentartás, semmi upgrade)


Az ezzel a baj, hogy egy háromszáz ezer forintos bármilyen autóra kapásból rá kellene költeni még ennyit, hogy vállalható legyen a biztonságos autózáshoz. Biztos, hogy nem lesz rajta normális téli-nyári gumi, legalább két tárcsa-két betét kell rá, a futómű sem valószínű, hogy makulátlan, és erre jön még a minden használt autóra kötelezően ráköltendő összeg: szíjas vezérlés esetén vezérlés, folyadékok, szűrők. Ja, át persze még nem írattuk.

De ha nekem nem hiszel, akkor majd Ogre elmondja neked, hogy nem 300-ért, hanem kétszer ennyiért milyen közlekedésre alkalmatlan, véres torkú szarokat lehet kapni. Mert az utóbbi időben megnézett egy párat. ...és egyik árában sem volt benne tudtommal a BMW márka, mint szorzó.

Bár lehet, hogy az én igényeim magasak azzal, hogy nem szeretek csetlő-botló futóművön meg rühes kínai gumikon orosz rulettezni.

Ezt a balfaszozást kicsit erősnek érzem ebben az esetben, szerintem nyugodtan beszélhetek a többiek nevében is.

Elmondjam? Elmondjam azt is, milyen E30-at vettem 400-ért, amire szintén ugyanannyit rá kellett még költeni, és mégsem volt jó? Pedig magánszemélytől, ráadásul nem is teljesen idegentől vettem.
Egymillió Ft környékén is rengeteg autót kellett megnéznünk, mire találtunk anyámnak valami vállalhatót. Pedig nem válogattunk, hogy nekünk csak egy típus jó. Opel, Daewoo, Suzuki, VW, Seat, Skoda, mindenfélét néztünk. Füstölő, hengerfejes motorok, lefutott gumik, szanaszét kopott belsők, rázó fékek, rohadó karosszéria...
Az Ignist is úgy hoztuk el, hogy van rajta mit csinálni, ha nem is sokat. Az E36-omat sem venném meg még egyszer. Igaz, akkor úgy vettem azt nyolcszázért, hogy még zsebben volt közel fél misi, amiből rendberakom. Kapásból kellett négy gátló, két lengőkar, 4 db szilent, két szett gumi, fékbetétek, ...


Százhalombatta    2349    2010.01.11. 19:21
SID
2014.10.29. 21:09   






csajty írta:

csak készülj évi Min 50-100e forint szervizköltségre( ez csak szintentartás, semmi upgrade)


Az ezzel a baj, hogy egy háromszáz ezer forintos bármilyen autóra kapásból rá kellene költeni még ennyit, hogy vállalható legyen a biztonságos autózáshoz. Biztos, hogy nem lesz rajta normális téli-nyári gumi, legalább két tárcsa-két betét kell rá, a futómű sem valószínű, hogy makulátlan, és erre jön még a minden használt autóra kötelezően ráköltendő összeg: szíjas vezérlés esetén vezérlés, folyadékok, szűrők. Ja, át persze még nem írattuk.

De ha nekem nem hiszel, akkor majd Ogre elmondja neked, hogy nem 300-ért, hanem kétszer ennyiért milyen közlekedésre alkalmatlan, véres torkú szarokat lehet kapni. Mert az utóbbi időben megnézett egy párat. ...és egyik árában sem volt benne tudtommal a BMW márka, mint szorzó.

Bár lehet, hogy az én igényeim magasak azzal, hogy nem szeretek csetlő-botló futóművön meg rühes kínai gumikon orosz rulettezni.

Ezt a balfaszozást kicsit erősnek érzem ebben az esetben, szerintem nyugodtan beszélhetek a többiek nevében is.


   2623    2011.08.29. 13:58
csajty
2014.10.29. 19:45   






kallaitamas írta:
Milyen BMW-t ajánlotok első autónak 300.000Forintért?
köszi a válaszokat


szerintem ne hallgass erre a sok balfaszra, keress egy olyat ami mechanikusan egyben van, (azaz nem vészesen rozsdás) és hajtsad 1-2 évig egy kötelező olaj és fékszervízzel... akkor meg tudsz állni legalább.
Én anno 155ért vettem egy e30 318i automatát, jó kis gép volt. csak tudni kell a hibákat elfogadni. az e30at tudom ajánlani, csak már kihaló félben vannak, főleg M10 motorral szétüthetetlen. e36 kényesebb, sok sikert hozzá, csak készülj évi Min 50-100e forint szervizköltségre( ez csak szintentartás, semmi upgrade)


Budapest    297    2012.03.17. 16:30
SID
2014.10.27. 12:19   






kallaitamas írta:
Milyen BMW-t ajánlotok első autónak 300.000Forintért?
köszi a válaszokat


Szervusz!

Ne haragudj meg rám, de ha csak ennyi pénzed van autóra, akkor azt ajánlom, hogy inkább ne vegyél semmit, mert így lesznek tele az utak lógó kezű-lábú, 16 éves "gumikon" futó szarokkal, ami majd belém jön hátulról ...
Egy autót nem megvenni nehéz, hanem normálisan üzemeltetni. ...és a karbantartás nem azt jelenti, hogy ha valami megáll/kiszakad/eltörik, akkor azt kicseréljük (vagy megtákoljuk).


   2623    2011.08.29. 13:58
E36 sedan
2014.10.27. 10:51   






kallaitamas írta:
Milyen BMW-t ajánlotok első autónak 300.000Forintért?
köszi a válaszokat


Ha csak ennyi rá pénzed,akkor semmilyen BMW-t nem ajánlanék. Smile


BMW=Vezetés élménye!

Veszprém megye!    2889    2010.08.25. 18:06
Laleeboy
2014.10.27. 09:11   






kallaitamas írta:
Milyen BMW-t ajánlotok első autónak 300.000Forintért?
köszi a válaszokat


Szerintem ennyiért nem találsz épkézlábat


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3911    2005.07.19. 15:10
kallaitamas
2014.10.26. 14:48   






Milyen BMW-t ajánlotok első autónak 300.000Forintért?
köszi a válaszokat


Budapest    2    2014.10.26. 14:41
Gaben320D
2014.09.23. 00:13   






Sziasztok! Hamarosan már autóval is csatlakozom a BMW csapatba,de előtte olyan kérdésem lenne hozzátok,hogy kintről behozott autónál ha állítható futómű van alatta akkor átmegy a kpm vizsgán? az autón még nincs magyar forgalmi. Az eladó szerint M es állítható van alatta de úgy tudom h az eredeti m-es az nem állítható. egyébként egy e46 touring 320d ről lenne szó. válaszokat előre is köszi! Smile


Dombóvár    1    2014.09.23. 00:03
BCoupeE36
2014.09.07. 11:31   






Sziasztok!
Érdeklődök, hogy üzletelt-e vki közületek a gödöllői Kiss Mihállyal?
Szeretnék vele tapasztalatot cserélni akár privátban, akár itt. Köszi, ha segítetek!
N.


Bp    7    2014.09.04. 23:04
E36 sedan
2014.09.07. 11:06   






jeas írta:
Sziasztok! Köszönöm a segítségeket, útmutatást Smile
Motorból leginkább 1.8-ast szeretnék, hogy azért tényleg legyen lóerő a gép alatt Very Happy Igen szerelőt mindenképp vinnék magammal, és köszönöm, nem fogom már tényleg elhamarkodni a vásárlást, az előző kocsimmal pont ezt történt, aztán meg is lett a vége Very Happy
De akkor odafigyelek a legapróbb dolgokra is Smile
Még valami, az évjárat mennyit számít ezeknél a típusoknál?


Szia!

Nincs mit!
Hát ezzel a motorral sem lesz azért eget verő alattad,de jól autózhatók.És ebben köbcenti kategóriában IS-el jársz a legjobban.Szerelőt vagy szakértőt mindenképpen vigyél magaddal.Hisz bele lehet futni sajnos egy két rossz példányba.Évjárat szempontjából érdemes 96-tól nézni őket.

Kacsint


BMW=Vezetés élménye!

Veszprém megye!    2889    2010.08.25. 18:06
jeas
2014.09.06. 11:23   






Sziasztok! Köszönöm a segítségeket, útmutatást Smile
Motorból leginkább 1.8-ast szeretnék, hogy azért tényleg legyen lóerő a gép alatt Very Happy Igen szerelőt mindenképp vinnék magammal, és köszönöm, nem fogom már tényleg elhamarkodni a vásárlást, az előző kocsimmal pont ezt történt, aztán meg is lett a vége Very Happy
De akkor odafigyelek a legapróbb dolgokra is Smile
Még valami, az évjárat mennyit számít ezeknél a típusoknál?


   2    2014.08.28. 12:44
BCoupeE36
2014.09.04. 23:12   






Sziasztok!

Érdeklődök, hogy mi a tapasztalatotok a gödöllői Kiss Mihállyal, aki bmw-ket hoz be Németországból? Mennyire megbízható, ha honosításban, névre írásban felajánlja segítségét? Kinek van tapasztalata vele...?
Előre is köszi az infót!
N.


Bp    7    2014.09.04. 23:04
sixday
2014.09.01. 16:22   






jeas írta:
Sziasztok!
Arra szántam el magam, hogy BMW-t vennék Very Happy
Segítséget szeretnék kérni tőletek, hogy reális-e az ár amit kigondoltam avagy sem, és hasonlók! Very Happy
Szóval e36 Coupe-ban gondolkodok, valahogy megfog az az autó! Mi a véleményetek róla?Smile A keret úgy 700 e körül lenne, ez nem tudom mennyire reális ennél az autónál.
Találtam egy hirdetést, szépnek tűnik meg minden de van olyan érzésem, hogy nem nagyon megkímélt, hasonló, azaz ezért az árért tényleg ne várjak semmit ugye?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/316/bmw_316i_m_technik-8191793


E36-ot csak ugy szabad venni ha csaposra vagy aknara tudod tenni mielott!!! megveszed. Kereskedo odaviszi vagy valami egyeb megoldast muszaj talalni.
Sajnos nagyon szeretnek rohadni, es a vetelarat meg egyszer ra fogod kolteni ha belefutsz valami betegagyba.
Osztrak autot semmikeppen ne vegyel! Azok rohadnak a legbrutalisabban.
A tobbi reszet, komplett motorokat futomuveket viszonylag realis aron hegyekben lehet venni a feketezo bontosoktol (lasd itt a poweren a hirdeteseket) szoval amiatt ne aggodj, a kasztni a lenyeg.


Budapest    1018    2006.10.05. 11:02
E36 sedan
2014.09.01. 15:47   






jeas írta:
Sziasztok!
Arra szántam el magam, hogy BMW-t vennék Very Happy
Segítséget szeretnék kérni tőletek, hogy reális-e az ár amit kigondoltam avagy sem, és hasonlók! Very Happy
Szóval e36 Coupe-ban gondolkodok, valahogy megfog az az autó! Mi a véleményetek róla?Smile A keret úgy 700 e körül lenne, ez nem tudom mennyire reális ennél az autónál.
Találtam egy hirdetést, szépnek tűnik meg minden de van olyan érzésem, hogy nem nagyon megkímélt, hasonló, azaz ezért az árért tényleg ne várjak semmit ugye?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/316/bmw_316i_m_technik-8191793


Szia!

Milyen motorral szeretnéd igazán?

Ami a legfontosabb,ha te nem értesz a az autókhoz,és van rá lehetőséged mindenképpen vigyél magaddal egy szakit aki tüzetesen átnézi.Nem a hibátlan állapotot kell nézni ebben az ár kategóriában,ha nem állapotot.Karosszéria az ami ennél a típusnál az egyik kényes pont sajnos.Ha nagyon rossz állapotban van, akkor lehet merni bele a pénzt rendesen.De a motor is okozhat galibákat sajnos.Ha csendesen jár,és nincs semmi kopogás csörgés,olajfolyás és egyenetlen alapjárat talán gond már nem lehet. Shocked Néz meg párat előtte mielőtt döntesz majd! Kacsint


BMW=Vezetés élménye!

Veszprém megye!    2889    2010.08.25. 18:06
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 27 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 25, 26, 27  Következő
Tartalomjegyzék  »   Általános témák

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére