POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
18 / 19 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... , 17, 18, 19  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Drift autó projektek  »   Erik(viking) m52b20 Turbó projekt ( DRIFT spec )

blevi29
2008.02.03. 10:45   






Gratulálok ez szépen szól!! Vasárnap reggel van,de felébredtem tőle.. Surprised Very Happy
Majd remélem ,márciusban kijutok a reptérre és megleshetem a technikát közelebbről is!! Surprised

Csak így tovább!! Kacsint

Üdv:LEVI


Levi

www.carstyling.hu/car_shower.php?id=56766

Tököl    1246    2005.07.17. 17:55
erik3_6
2008.02.03. 00:56   






Végleg elkészült az autó!VEMS is bekerült és nagyon jól szuperál az autó, sokkal jobban reagál a gázra és folyamatos a nyomásépülés.Sajnos az út vizes volt így nem túlságosan jut le az erő az útra.Ákos szerint 1-2-3-ban ugyan ezt tudja szárazon is!

Márc. 15.-én meglátjuk Tököli reptéren.

http://videos.streetfire.net/video/7daac292-d259-4bbe-81b9-9a360128bcd0.htm

Erik


www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
veszettkutya
2008.02.02. 21:31   






erik3_6 írta:
Úgy néz ki összeállt a gép,Szombaton megyek érte és akkor lesz videó is,hogy mit tud.



Szombat van,mi a tényállás?


kormány mögött ball oldalt :-)    2959    2005.08.01. 13:03
veszettkutya
2008.01.30. 19:14   






erik3_6 írta:
Úgy néz ki összeállt a gép,Szombaton megyek érte és akkor lesz videó is,hogy mit tud.


Hajrá! várjuk az anyagot.


kormány mögött ball oldalt :-)    2959    2005.08.01. 13:03
erik3_6
2008.01.30. 16:51   






Úgy néz ki összeállt a gép,Szombaton megyek érte és akkor lesz videó is,hogy mit tud.


www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
erik3_6
2008.01.27. 20:13   






hAMU írta:
Üdvözletem uram! Smile Hogy áll a project? Surprised


Az autó Powerednél van,úgyhogy most minden rajta múlik Smile
Márc 15.-én lesz az első driftedzés Tökölön ott mindenképpen szeretnék is gyakorolni a zöldséggel.


www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
hAMU
2008.01.27. 19:46   






Üdvözletem uram! Smile Hogy áll a project? Surprised


   839    2006.09.12. 22:09
veszettkutya
2008.01.22. 21:10   






erik3_6 írta:
turbo írta:
erik3_6 írta:
turbo írta:
Hi!

A kipucsonknál a két kis háromszög alaku közdarabot kivágattad valahol vagy felhasználtad a kipurendszerröl?
Ugy néz ki belekezdek énis egy m20b20turboba Smile


Tudtam,hogy nem bírod sokáig! Very Happy
Én kivágattam mindent hozzá.


Smile Ettöl már te sem fogsz szabadulni ,ha egyszer megcsap a turbo szele Mad
Itt van valahol a környéken ez a kivágatos,mintát vinni kell vagy hogy a gyíkba vágják ki,már meg van nekik ez a méret?


Plazmavágóval vágattam, 2cm-ig bármit kivág.Téténybe van,de "mellékállásba csinálja" Én vágattam vele a 2kiputalpat a turbóhoz a 2talpat, a WG-hez 2 talpat ez volt 8000ft.Számot és használati utasítást priviben.


Ok,küldjed Kacsint


kormány mögött ball oldalt :-)    2959    2005.08.01. 13:03
erik3_6
2008.01.22. 20:58   






turbo írta:
erik3_6 írta:
turbo írta:
Hi!

A kipucsonknál a két kis háromszög alaku közdarabot kivágattad valahol vagy felhasználtad a kipurendszerröl?
Ugy néz ki belekezdek énis egy m20b20turboba Smile


Tudtam,hogy nem bírod sokáig! Very Happy
Én kivágattam mindent hozzá.


Smile Ettöl már te sem fogsz szabadulni ,ha egyszer megcsap a turbo szele Mad
Itt van valahol a környéken ez a kivágatos,mintát vinni kell vagy hogy a gyíkba vágják ki,már meg van nekik ez a méret?


Plazmavágóval vágattam, 2cm-ig bármit kivág.Téténybe van,de "mellékállásba csinálja" Én vágattam vele a 2kiputalpat a turbóhoz a 2talpat, a WG-hez 2 talpat ez volt 8000ft.Számot és használati utasítást priviben.


www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
veszettkutya
2008.01.22. 20:32   






erik3_6 írta:
turbo írta:
Hi!

A kipucsonknál a két kis háromszög alaku közdarabot kivágattad valahol vagy felhasználtad a kipurendszerröl?
Ugy néz ki belekezdek énis egy m20b20turboba Smile


Tudtam,hogy nem bírod sokáig! Very Happy
Én kivágattam mindent hozzá.


Smile Ettöl már te sem fogsz szabadulni ,ha egyszer megcsap a turbo szele Mad
Itt van valahol a környéken ez a kivágatos,mintát vinni kell vagy hogy a gyíkba vágják ki,már meg van nekik ez a méret?


kormány mögött ball oldalt :-)    2959    2005.08.01. 13:03
erik3_6
2008.01.22. 19:21   






turbo írta:
Hi!

A kipucsonknál a két kis háromszög alaku közdarabot kivágattad valahol vagy felhasználtad a kipurendszerröl?
Ugy néz ki belekezdek énis egy m20b20turboba Smile


Tudtam,hogy nem bírod sokáig! Very Happy
Én kivágattam mindent hozzá.


www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
veszettkutya
2008.01.22. 17:16   






Hi!

A kipucsonknál a két kis háromszög alaku közdarabot kivágattad valahol vagy felhasználtad a kipurendszerröl?
Ugy néz ki belekezdek énis egy m20b20turboba Smile


kormány mögött ball oldalt :-)    2959    2005.08.01. 13:03
hAMU
2008.01.20. 15:06   






erik3_6 írta:
hAMU írta:
Üdv! Megszeretném kérdezni,hogy meg vagy-e elégedve ezekkel az NGK gyertyákkal,és hogy mennyibe kerültek? Jah,és hogy mekkora injektorokat használsz?

Gratulálok a gyors fejlődéshez! Kacsint


Még semmit nem tudok mondani,majd akkor ha elkezdem hajtani kiderül minden.Injektorok min. 350cm3-esek lesznek de még az sincs benne.


Értem! Énis tervezgetek egy M20B20 turbót,és olyan 200ccm környéki injektorokra gandoltam,szerinted ez nekem elég lenne? 0.5-0.8-al lenne töltve.


   839    2006.09.12. 22:09
erik3_6
2008.01.20. 08:42   






hAMU írta:
Üdv! Megszeretném kérdezni,hogy meg vagy-e elégedve ezekkel az NGK gyertyákkal,és hogy mennyibe kerültek? Jah,és hogy mekkora injektorokat használsz?

Gratulálok a gyors fejlődéshez! Kacsint


Még semmit nem tudok mondani,majd akkor ha elkezdem hajtani kiderül minden.Injektorok min. 350cm3-esek lesznek de még az sincs benne.


www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
hAMU
2008.01.20. 01:47   






Üdv! Megszeretném kérdezni,hogy meg vagy-e elégedve ezekkel az NGK gyertyákkal,és hogy mennyibe kerültek? Jah,és hogy mekkora injektorokat használsz?

Gratulálok a gyors fejlődéshez! Kacsint


   839    2006.09.12. 22:09
veszettkutya
2008.01.19. 23:59   






Hajrá Kacsint


kormány mögött ball oldalt :-)    2959    2005.08.01. 13:03
erik3_6
2008.01.19. 22:35   






A Vems polcon van és arra vár hogy beszerelésre kerüljön Very Happy





www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
meap0rd
2008.01.12. 20:09   






Really cool videos erik! Smile nice project. Best wishes from norway.


   2    2008.01.10. 17:53
erik3_6
2008.01.10. 19:20   






Bekerült az olajhűtő,meg Castrol rs 10w-60-as olaj.Olajhűtő egy Golf gti-ből van csak hogy még egy márkával növeljük a hibrid listát.


www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
erik3_6
2008.01.04. 21:26   






Megint fejlődött a gép pár aprósággal.Kapott egy lefújószelepet,meg visszakerült alá a sperrdifi.






Azért nem ment minden simán,kapott új gyertyákat NGK bpr7es így már be is indul,meg a WG szelep csöve el volt tömődve így nem szabályzott le bebólintott az autó de elhárítottam a hibát és itt egy videó a próbáról.
Olajhűtőre várok még és aztán komolyabban ki lesz próbálva.

Erik


http://videos.streetfire.net/video/a3d8c5ad-8e47-4f3a-9667-9a1900e49257.htm


www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
Bandita
2007.12.28. 23:49   






Hát erik,gratula neked ehhez a projecthez,mindig örülök ha valami újat írsz ide,tök jó nézni s olvasni ezeket a beszámolókat! Cool fotók

Csak így tovább,jövőre megyünk,aztán majd csápolunk .... Füvezős

Gumiégetős Flag BMW Rules


http://www.gportal.hu/bmw-team-kecskemet

Kecskemét    3283    2005.07.29. 01:47
erik3_6
2007.12.28. 23:37   






2 nap és mondhatni készen vagyok,még apró finomítgatások vannak.2 "nagyobb" dolog van még az egyik a vízhűtését megcsinállni a turbónak, a másik pedig az olajhűtő,de azt még mindig nem sikerült vadászni.

A töltőcső elkészítése igencsak modellszakkörös meló volt.Szeletelve lett az alucső,majd heggesztve és minden heggesztés után a befojt anyagot kiköszörülni,mert nem vagyok akkora király aluminiumheggesztésből hogy ne folyt volna be egy kis anyag,de volt hogy egész jól sikerült.

Itt a hoszabb fele ami a coolertől a szívócsőig megy.






Kialakítottam még 2db injektorfejet is a toltőcsőbe biztos ami biztos ha kell tudok adni neki extra benzint,előnye még talán hogy a Bosch befecskendezőhöz lett kialakítva így ha akarom bármilyenre cserélni tudom 5perc alatt.Amíg a vezérlésre nincs meg a keret addig muszály volt kitalálni valamit.

Így néz ki az injektor.






És így néz ki beépítve.





Így pedig a helyén.





Ez pedig a turbótól a coolerig menő rész.





És a légtömegmérővel és szűrővel együtt.





És a kész motortér,jövőre egy lefújót szeretnék még beépíteni,bár lehet 0,5bar-hoz annak még nem sok értelme van,de a hang miatt muszály lesz Very Happy





Elejét kicsit megszabtam,hogy rendesen kapjon levegőt részben a cooler se legyen eltakarva teljesen,meg a hűtés is jobb legyen,így néz ki az eleje.És a kartelvédőt is átalakítottam részben az első felfogatást kellet a cooler miatt átvariállni.Jobb ha van pl. Kakucson a rázókövek tudnak meglepetést okozni egy bénázásnál,így védi a coolert.





Be is indítottam és bemelegítettem hogy mit szól az alapjárat,melegen már volt alapjárat,de felpörgetve a motort gáz elengedése után leállt.Légtömegmérőn variáltamés most jó,hidegen is melegen is van alapjárat és nem áll le semmilyen körülmény közt se,de azért majd élesben lesz érdekes.Hamarosan majd valami videót és készítek ha kipróbálom a gépet.Ha az olajhűtő is meglesz elképzelhető hogy elmegyek valami amatőr rallyra tesztelni a gépet.

Erik


www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
erik3_6
2007.12.22. 22:05   






Ma folytattam a gépet sajnos nem minden kép sikerült valami nem jó a fényképezőmmel,azon kívül hogy az lcd kijelző össze van törve Very Happy így nem látom milyen lett a kép de most egy csomó valamiért nem látható letöltés után Sad .

Azért pár kép jó lett legalábbis használható.
Beraktam a nagyobb befecskendezőket amik 210cm3-esek alapjárat ingadozik vele,de nem melegítettem be a motort lehet melegen ez már elmúlik ha nem valamit kezdek vele.Lezsitől kapott 1,3-as motronicot ráraktam az egyik chippel dadog nagyon a motor a másikkal jól működött,de majd terhelés alatt kiderül mennyire.Ha már arra jártam ránéztem a szelephézagokra is és állítottam rajta.Ha már le volt szedve a szelepfedél megpucoltam és kicsit kifényesítettem.





Beraktam a nagyobb hűtőt 735-ös-ből van hát kellet alakítani egyik oldalon a nyulványt meg kellet vágni,majd kilapoltam lemezzel és a tartó amire ráül a hűtő pöcke pedig zártszelvény így az hosszirányba visszamerevíti.Másik oldalon nem kellet vágni oda csak kapott egy tartót.





Felraktam a coolert is okozott egy kis fejtörést a rögzítés.Erős is legyen ne is legyen lent nagyon,de beférjen a kötény mögé de megoldódott.
A viskós ventit teljesen le akartam cserélni,de sajnos a dupla venti amit vettem nem fért el a hűtő és a blokk eleje közt,pedig a lehető legvékonyabbat kutattam direkt emiatt de még így se.Maradt a visco egyenlőre az még éppen elfért,meg szemből kapott egy elektromosat.Eddig is így volt megoldva a kisebb hűtővel és rendben volt, remélem most is jó lesz.Régi ventillátor kisebb teljesítményű volt jóval így szerintem nem lesz gondd,meg a hűtő eleve bazi nagy.Ha valaki tud valami tuti megoldást azt szívesen veszem,mert tudom hogy azért ez így nem a legtökéletesebb légáramlás szempontból,sokkal hatékonyabb lenne ha mögötte lenne a duplaventi a saját keretébe.







Egyenlőre egy nap alatt ennyi sikerült

folyt köv.

Erik


www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
erik3_6
2007.12.13. 19:53   






Éppen anyagbeszerzés fázisban vagyok megint,de úgy néz ki hamarosan újra folyt. köv.

Lezsitől beszereztem egy átírt motronic 1,3-as vezérlőt turbós motoron volt egyenlőre ezzel próbálkozunk.Vannak 210cm3 es befecsik ezek mennek a gyári helyére és valószínű kap még pluszba a töltőcsőbe is biztos ami fix.
Turbóától kaptam olajhűtőhöz adaptert úgyhogy ahoz még lövök valahonnan egy 2pálcás olajhűtőt.
Töltőcsőhöz kell beszereznem az alucsöveket és 2ünnep közt úgy néz ki építem tovább.Képek hamarosan.

Erik


www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
powered
2007.12.03. 22:21   






Addorjan írta:
Címszavakban írhatnál pár sort nekem, hogy hogyan csináltátok, mit tettetek a motorba. Esetleg tolhatsz is pár fotót a mailemre (szeles@adorjan pont hu). Nekem elég komoly terveim vannak, én gyakorlatilag mindent ki akarok cserélni az blokk-hengerfej-karter öntvényeken kívülSmile

powered írta:
Addorjan írta:
Ja amúgy tetszik a projekt, végre lesz egy jó turbos gép a mezőnyben!

Nekem csak 2009-ben lesz meg az m10, de már tervezgetek-számolgatok:)

Hali! Csak halkan jegyzem meg, hogy készítettem Jóska barátomnak egy M10 turbót driftre, tettünk is alá speerdifit, meg futóművet, vems-et, als-t. Most az autó napi használatban van 7-8 tizeden megy stabilan. Nem tudom hogy megvannak e még az ambiciók a fiúban, de meginterjúvolom. Kacsint

Hát ez hamar fog menni... Very Happy
projectek-Joco drift racecar


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  18 / 19 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... , 17, 18, 19  Következő
Tartalomjegyzék  »   Drift autó projektek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére