POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 19 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 17, 18, 19  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Drift autó projektek  »   Erik(viking) m52b20 Turbó projekt ( DRIFT spec )

cibus
2016.11.14. 12:58   






Helló!
Lenne egy olyan problémám, hogy vettem egy e36ost, van alatta egy 8 lamellás verseny sperr, ami most lett még csak összerakva, mondták , h mivel még elég "nyers", ezért még lehet idő kell neki, míg rendesen összekopik.
Viszont olyat csinál, hogy ha kanyarodom kinyomott kuplunggal, akkor minden oké, ha viszont kis gázzal kanyarodom, akkor recseg ropog, mintha kb egyszer zárna, egyszer nem, és szinte alapjáraton már (!) a belső hátsó kerék is elkezdi magát tolni alászedett kormánynál (kavicson látom, h meg-megforog) és ha finoman indulok akkor rotyog, kicsit rángat is, viszont ha nagyobb gázzal indulok, ha rendesen össze van zárva, vagy direkt megcsúsztatom kanyarban, vagy álló helyből nagy gáz, kuplung le és megfordítom 180ba, akkor semmi hang, semmi rángatás.
És egyenesben is..! Ha megyek és kinyomom a kuplungot, akkor egy tompa fém hang és egy nagyon picit ránt az autó, minimálisat, de érzem, mintha egy pillanatra nyomnék egy kis féket. És kuplungról leszállásról is van azt hiszem ugyan ez.. (szóval mikor kapja a nyomatékot, vagy elveszem tőle) és csak alacsonyabb fordulaton, mikor nagyon normálisan akarok indulni, ha viszont kicsit kipörgetem, akkor meg jó... nem vagyok difi spec, de nem difi gondnak tűnik SZERINTEM, mert akkor búgna, hangja lenne, egyenesben is, MINDIG!!! nem??? :/
valami ötlet esetleg?
köszönöm szépen!


Szigetvár    17    2016.02.01. 11:07
cibus
2016.11.14. 12:57   






Helló!
Lenne egy olyan problémám, hogy vettem egy e36ost, van alatta egy 8 lamellás verseny sperr, ami most lett még csak összerakva, mondták , h mivel még elég "nyers", ezért még lehet idő kell neki, míg rendesen összekopik.
Viszont olyat csinál, hogy ha kanyarodom kinyomott kuplunggal, akkor minden oké, ha viszont kis gázzal kanyarodom, akkor recseg ropog, mintha kb egyszer zárna, egyszer nem, és szinte alapjáraton már (!) a belső hátsó kerék is elkezdi magát tolni alászedett kormánynál (kavicson látom, h meg-megforog) és ha finoman indulok akkor rotyog, kicsit rángat is, viszont ha nagyobb gázzal indulok, ha rendesen össze van zárva, vagy direkt megcsúsztatom kanyarban, vagy álló helyből nagy gáz, kuplung le és megfordítom 180ba, akkor semmi hang, semmi rángatás.
És egyenesben is..! Ha megyek és kinyomom a kuplungot, akkor egy tompa fém hang és egy nagyon picit ránt az autó, minimálisat, de érzem, mintha egy pillanatra nyomnék egy kis féket. És kuplungról leszállásról is van azt hiszem ugyan ez.. (szóval mikor kapja a nyomatékot, vagy elveszem tőle) és csak alacsonyabb fordulaton, mikor nagyon normálisan akarok indulni, ha viszont kicsit kipörgetem, akkor meg jó... nem vagyok difi spec, de nem difi gondnak tűnik SZERINTEM, mert akkor búgna, hangja lenne, egyenesben is, MINDIG!!! nem??? :/
valami ötlet esetleg?
köszönöm szépen!


Szigetvár    17    2016.02.01. 11:07
erik3_6
2014.03.05. 21:27   






Készül egy újabb utcai M3 replica, nagyon kiváncsi vagyok milyen lesz, mert a tulaj nagyon igényes és mindent megvett hozzá ahoz, hogy nehezen lehessen megmondani replicáról van szó. Hátsó szélvédő is eredeti üveg lesz.




www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
erik3_6
2014.02.25. 21:59   






Franz írta:
erik3_6 írta:
Ez az autó az általam készített elemekkel készült, tulajdonosa nagyon szépen igényesen megcsinálta!









Erre az autóra készült most egy carbon kés is, mert még ez hiányzott!





www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
erik3_6
2014.02.12. 17:38   






Franz írta:
erik3_6 írta:
Ez az autó az általam készített elemekkel készült, tulajdonosa nagyon szépen igényesen megcsinálta!







Surprised Gyönyörű lett.

Élettartamát tekintve, mennyit bírnak ezek az elemek?
Mert sok helyen olvasni, hogy egy idő után repedeznek, ledobják a festéket.


Elrepedni nem tud sehol, mert ez nem felszegecselt, hanem olyan helyeken van rögzítve ahol takarásban van. Pl. a hátsó sárvédő a hátsó ablak alatt a lökháritó alatt a csomagtér vízelvezetőnél és az ajtófalcban. Ha pedig egy üvegszálas elem ledobja a festéket akkor ott az előkészítést rontották el, ezeket az elemeket fényezés előtt nagyon alaposan át kell csiszolni hogy a rajta maradt formaleválasztó eltünjön, különben ha ottmarad valóban ledob magáról mindent egy idő után.


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
Franz
2014.02.12. 15:20   






erik3_6 írta:
Ez az autó az általam készített elemekkel készült, tulajdonosa nagyon szépen igényesen megcsinálta!







Surprised Gyönyörű lett.

Élettartamát tekintve, mennyit bírnak ezek az elemek?
Mert sok helyen olvasni, hogy egy idő után repedeznek, ledobják a festéket.


Szombathely    66    2009.11.20. 18:04
xt198
2014.02.12. 08:49   






Surprised nagyon szép!


   242    2012.04.12. 16:53
erik3_6
2014.02.11. 23:59   






Ez az autó az általam készített elemekkel készült, tulajdonosa nagyon szépen igényesen megcsinálta!







www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
ZSOSZ
2014.02.02. 22:52   






erik3_6 írta:
Nem tudtam hova rakjam ahol senkit nem zavar így ide rakom az e30-hoz. Kicsit legóztam, szerintem jópofa.

Szerény vagy! Kacsint Surprised


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3317    2007.01.19. 13:46
erik3_6
2014.02.02. 21:11   






Nem tudtam hova rakjam ahol senkit nem zavar így ide rakom az e30-hoz. Kicsit legóztam, szerintem jópofa.







www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
erik3_6
2013.11.06. 22:00   






turbóracing írta:
Így van!!!Meg pálya függő,hogy milyen szélesre rakják!!!!Augusztusban pl.nagyon keskeny volt!El is ment a kedvem tőle!!!!
Sad


Tökölt rakták keskenyre? Akkor azzal nem kell foglalkozni borítani kell a bójákat, majd ha sokat kell állítgatni rájönnek hogy valami nem jó. A fő baj az, hogy nem nagyon foglalkoznak már edzés lehetőségekkel, privát edzések vannak. Mondjuk egy privát edzésen 3x annyit lehet gyakorolni! Illetve nem baj ha valaki megmondja éppen mi a jó és mi a rossz a mutatványban. Röviden a drift, hamarabb engedd el a gázt mint azt gondolnád, hamarabb tekerd a kormányt a másik a irányba mint azt gondolnád Very Happy


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
turbóracing
2013.11.06. 21:46   






Így van!!!Meg pálya függő,hogy milyen szélesre rakják!!!!Augusztusban pl.nagyon keskeny volt!El is ment a kedvem tőle!!!!
Sad


K.mét    4    2013.11.05. 16:36
erik3_6
2013.11.06. 21:04   






sixday írta:
erik3_6 írta:
Érdekesség:
Mikor még szívó volt az autó (m20b20), futómű, kézi, kormányszervó nélkül 4,1-et forduló e30 kormánymű talán 3. driftedzésem. 14" kerék heggesztett difi.
http://www.youtube.com/watch?v=9YN-btUjRVs
Ugyan az a pálya de ekkor már az autó turbos volt, volt kézi, és szervó
http://www.youtube.com/watch?v=aSOFIPh8wMU


Itt a második videón milyen futómű volt alatta? A kasznidőlés vagy is inkább annak hiánya miatt kérdezem.


D2 itt már alatta volt.


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
vasi89
2013.11.06. 20:43   






erik3_6 írta:
Érdekesség:
Mikor még szívó volt az autó (m20b20), futómű, kézi, kormányszervó nélkül 4,1-et forduló e30 kormánymű talán 3. driftedzésem. 14" kerék heggesztett difi.
http://www.youtube.com/watch?v=9YN-btUjRVs
Ugyan az a pálya de ekkor már az autó turbos volt, volt kézi, és szervó
http://www.youtube.com/watch?v=aSOFIPh8wMU


Ne mutogassál, inkább vezess Very Happy Very Happy


Mezőkövesd/Budapest    1661    2012.06.26. 00:46
sixday
2013.11.06. 20:25   






erik3_6 írta:
Érdekesség:
Mikor még szívó volt az autó (m20b20), futómű, kézi, kormányszervó nélkül 4,1-et forduló e30 kormánymű talán 3. driftedzésem. 14" kerék heggesztett difi.
http://www.youtube.com/watch?v=9YN-btUjRVs
Ugyan az a pálya de ekkor már az autó turbos volt, volt kézi, és szervó
http://www.youtube.com/watch?v=aSOFIPh8wMU


Itt a második videón milyen futómű volt alatta? A kasznidőlés vagy is inkább annak hiánya miatt kérdezem.


Budapest    1018    2006.10.05. 11:02
erik3_6
2013.11.06. 19:48   






Érdekesség:
Mikor még szívó volt az autó (m20b20), futómű, kézi, kormányszervó nélkül 4,1-et forduló e30 kormánymű talán 3. driftedzésem. 14" kerék heggesztett difi.
http://www.youtube.com/watch?v=9YN-btUjRVs
Ugyan az a pálya de ekkor már az autó turbos volt, volt kézi, és szervó
http://www.youtube.com/watch?v=aSOFIPh8wMU


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
erik3_6
2013.11.06. 18:33   






turbóracing írta:
Eredményre nem igazán hajtok!Arra hajtok,hogy jól érezzem magam,és megtudjam,hogy mire vagyok képes!Az Eriknek igaza volt,hogy meglepetés fog érni a rally után!!!Mégsem olyan egyszerű a drift,mint ahogy az kívűlről látszik!!!!Gyakorlás,gyakorlás,gyakorlás!!!!!!Azért én szeretem a vasat!!!!! Very Happy


Félreértés ne essék én nem azért linkeltem, mert éppen megforgás van, hanem azért hogy az autó mozgásban van és életben lesz tartva. Ahogy mondtam tényleg sok gyakorlás kell nyíltabb terepen (pl. Tököl) ahol bátrabban lehet próbálgatni a határokat. Egyébként az FRT is tökéletes, csak ott keveset lehet menni egy nap vagy többet kell nevezni.


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
turbóracing
2013.11.06. 11:39   






Eredményre nem igazán hajtok!Arra hajtok,hogy jól érezzem magam,és megtudjam,hogy mire vagyok képes!Az Eriknek igaza volt,hogy meglepetés fog érni a rally után!!!Mégsem olyan egyszerű a drift,mint ahogy az kívűlről látszik!!!!Gyakorlás,gyakorlás,gyakorlás!!!!!!Azért én szeretem a vasat!!!!! Very Happy


K.mét    4    2013.11.05. 16:36
róka837
2013.11.06. 10:02   






2750 Motorsport írta:
Nem szidtam sem az autót, sema volt gazdáját, csak leírtam mi van... meg lesz csinálva... nem azért az 1 kommentért regisztráltam... van 1-2 BMW amit csinálok, meg fogogk is még(remélem)... Gondoltam ha fent vagyok könnyeben jutok infóhoz, alkatrészhez... de látom itt is vannak akik egyből ugranak meg harapnak Very Happy Peace!
Azért az egy kicsit eröss volt" hogy csoda hogy nem eset szét " kijelentésed vald be nyugottan! Amugy it nem harap senki Kacsint Ha normális hangnembe lehet vitázni akkor nincsen gond ahol tudunk infoval és egyébbel segitünk. Szemcsis Az auto megoldásairol csak annyit ha már épitesz tudod te is hogy minden ember magához alakitja a kocsit,egy kész auto nagyon ritkán felel meg az uj gazdának sokszor az egészet ujra épitik!


4244    263    2008.06.14. 12:52
róka837
2013.11.06. 09:57   






turbóracing írta:
25-tel kezdtem!A gumi meg kb.70%-os volt amikor felraktuk,csak 3 kört nem bírt!Bohóckodásra jó volt!Az autó nagy pályán jó,pl.Pócson!Ott ki lehetett autózni a széles pályán!Sajnos itt a környéken nincs 1 normális pálya,ahol lehetne normálisan gyakorolni,még jobban szokni az autót!Egyszer csak ez is kézre fog állni!Gyakorlás kérdése! Shocked
Igy van gyakorolni és szokni kell az autot sokat csak azután lehet eredményt elérni! ezért irtam a ranglétrát! Smile


4244    263    2008.06.14. 12:52
2750 Motorsport
2013.11.06. 09:53   






Nem szidtam sem az autót, sema volt gazdáját, csak leírtam mi van... meg lesz csinálva... nem azért az 1 kommentért regisztráltam... van 1-2 BMW amit csinálok, meg fogogk is még(remélem)... Gondoltam ha fent vagyok könnyeben jutok infóhoz, alkatrészhez... de látom itt is vannak akik egyből ugranak meg harapnak Very Happy Peace!


Nagykőrös    4    2013.11.05. 22:10
turbóracing
2013.11.06. 09:46   






25-tel kezdtem!A gumi meg kb.70%-os volt amikor felraktuk,csak 3 kört nem bírt!Bohóckodásra jó volt!Az autó nagy pályán jó,pl.Pócson!Ott ki lehetett autózni a széles pályán!Sajnos itt a környéken nincs 1 normális pálya,ahol lehetne normálisan gyakorolni,még jobban szokni az autót!Egyszer csak ez is kézre fog állni!Gyakorlás kérdése! Shocked


K.mét    4    2013.11.05. 16:36
róka837
2013.11.06. 09:22   






sixday írta:
2750 Motorsport írta:
A Tulaj védelmében csoda hogy nem esett szét az autó, és végigmnet eddig mindenhol! voltak benne megoldások...


ezért felesleges volt regisztrálnod. 1 hozzászólás, az is annyit ért.
pár szezont azért lefutott az az autó versenykörülmények között, de természetesen egy 1 hozzászólós szerelő majd megmondja a tuttit hogy minden szar de ő a helikopter... Smile
Nem védek senkit de sixday-nek igaza van az auto jo és már bizonyított is komoly pályákon! Kacsint A másik az hogy egy versenyre minimum müxaki képes gumikkal megy el és nem 20%-osal! És utolso sorban a soförnek is végig kell járnia a ranglétrát szerintem kezdhedte volna egy széria m20b25el is ami 170lo és még az is sok lett volna! Szemcsis


4244    263    2008.06.14. 12:52
sixday
2013.11.05. 23:00   






2750 Motorsport írta:
A Tulaj védelmében csoda hogy nem esett szét az autó, és végigmnet eddig mindenhol! voltak benne megoldások...


ezért felesleges volt regisztrálnod. 1 hozzászólás, az is annyit ért.
pár szezont azért lefutott az az autó versenykörülmények között, de természetesen egy 1 hozzászólós szerelő majd megmondja a tuttit hogy minden szar de ő a helikopter... Smile


Budapest    1018    2006.10.05. 11:02
2750 Motorsport
2013.11.05. 22:19   






A Tulaj védelmében csoda hogy nem esett szét az autó, és végigmnet eddig mindenhol! voltak benne megoldások...


Nagykőrös    4    2013.11.05. 22:10
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 19 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 17, 18, 19  Következő
Tartalomjegyzék  »   Drift autó projektek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére