POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
18 / 20 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Tuning témák!  »   Hengerfej és kapcsolt részei/tuningolása

lezsi
2007.12.14. 14:19   






[quote="I-scream"]
lezsi írta:
I-scream írta:
Megpróbáltam felvázolni egy valamelyest egyenes szívócsatornát. Ebből már könnyen kijön a purhab!
De előtte a gyári:

Asszem egyuttal megoldottad a szelep kenesenek problemajat is Very Happy Very Happy

Egyebkent nem ertem mire jo ez a purhabosdi, csinalsz egy format (1 nap alatt), aztan ugyanugy csak nezegetni tudod oket egymashoz, mintha a lyukat nezned. Amennyire tudom vannak egyszeru kezi hezagmero, tavolsagmero szerszamok, amivel a portolast csinalni szokas, akar percenkent ellenorizve es korrigalva a haladast...


A szimmeringet így is-úgyis be kell süllyeszteni a helyére. Nekem elég,ha 60-80 ezret tud maga a persely,azon ne múljon!
Ezek a műszerek pénzbe kerülnek,én inkább rászánok egy kis munkát,a megmaradt pénzt meg a kocsira költöm Kacsint


Nem ertem pontosan ezt mire irod, de en ilyesmire gondolok:







   3215    2005.06.08. 14:21
I-scream
2007.12.13. 20:38   






[quote="lezsi"]
I-scream írta:
Megpróbáltam felvázolni egy valamelyest egyenes szívócsatornát. Ebből már könnyen kijön a purhab!
De előtte a gyári:

Asszem egyuttal megoldottad a szelep kenesenek problemajat is Very Happy Very Happy

Egyebkent nem ertem mire jo ez a purhabosdi, csinalsz egy format (1 nap alatt), aztan ugyanugy csak nezegetni tudod oket egymashoz, mintha a lyukat nezned. Amennyire tudom vannak egyszeru kezi hezagmero, tavolsagmero szerszamok, amivel a portolast csinalni szokas, akar percenkent ellenorizve es korrigalva a haladast...


A szimmeringet így is-úgyis be kell süllyeszteni a helyére. Nekem elég,ha 60-80 ezret tud maga a persely,azon ne múljon!
Ezek a műszerek pénzbe kerülnek,én inkább rászánok egy kis munkát,a megmaradt pénzt meg a kocsira költöm Kacsint


   757    2006.07.09. 23:40
ZSOSZ
2007.12.13. 20:33   






lezsi írta:

Egyebkent nem ertem mire jo ez a purhabosdi, csinalsz egy format (1 nap alatt), aztan ugyanugy csak nezegetni tudod oket egymashoz, mintha a lyukat nezned. Amennyire tudom vannak egyszeru kezi hezagmero, tavolsagmero szerszamok, amivel a portolast csinalni szokas, akar percenkent ellenorizve es korrigalva a haladast...

A purhabosdi a fogászati mintalevevő kence alkalmazására volt válasz Shocked
De az általad irt eszközök maximálisan megfelelnek a szükséges mérésekhez
Maga a felvetés hogy mivel lehet mintát venni lett tul lihegve szerintem
Én biztos hogy nem fogok a továbbiakban sem használi se purhabot se fogpempőt se sziloplasztot Surprised De persze mindenki maga dönti el mit lát jónak


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-434-4214

szögedi betyár    3328    2007.01.19. 13:46
lezsi
2007.12.13. 20:17   






I-scream írta:
Megpróbáltam felvázolni egy valamelyest egyenes szívócsatornát. Ebből már könnyen kijön a purhab!
De előtte a gyári:




Asszem egyuttal megoldottad a szelep kenesenek problemajat is Very Happy Very Happy

Egyebkent nem ertem mire jo ez a purhabosdi, csinalsz egy format (1 nap alatt), aztan ugyanugy csak nezegetni tudod oket egymashoz, mintha a lyukat nezned. Amennyire tudom vannak egyszeru kezi hezagmero, tavolsagmero szerszamok, amivel a portolast csinalni szokas, akar percenkent ellenorizve es korrigalva a haladast...


   3215    2005.06.08. 14:21
I-scream
2007.12.13. 18:19   






speer írta:
Csupa öröm...mindig találok benne valamit,amire egyszer már azt hittem ,hogy eltünt. Very Happy
Very Happy


   757    2006.07.09. 23:40
speer
2007.12.13. 17:57   






Csupa öröm...mindig találok benne valamit,amire egyszer már azt hittem ,hogy eltünt. Very Happy


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
I-scream
2007.12.13. 17:00   






Megpróbáltam felvázolni egy valamelyest egyenes szívócsatornát. Ebből már könnyen kijön a purhab!
De előtte a gyári:








   757    2006.07.09. 23:40
I-scream
2007.12.13. 16:55   






speer írta:
Sokat kerestem én is ilyen "gégecsövet" Találtam is ...SUPERFLEX a neve,van rengeteg féle kivitelű(átlátszó,vegyszerálló,olajálló stb..).Itt a telcsiszámuk,itt mindent elmondanak róla:061/3030328(Bp.)




A Te motorteredbe se nagyon érdemes leejteni a szerszámot Very Happy


   757    2006.07.09. 23:40
speer
2007.12.13. 08:11   






Sokat kerestem én is ilyen "gégecsövet" Találtam is ...SUPERFLEX a neve,van rengeteg féle kivitelű(átlátszó,vegyszerálló,olajálló stb..).Itt a telcsiszámuk,itt mindent elmondanak róla:061/3030328(Bp.)




"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
I-scream
2007.12.13. 01:19   






erik3_6 írta:
pl.

http://tapolca.felder-gruppe.at/?page=shop_node&node=191

Erik



A elszívócső tökéletes lesz!
A isa-racing pedig kész aranybánya! Két óra kevés volt,h átnézni az egészet.

Kösz mind2töknek Kacsint


   757    2006.07.09. 23:40
erik3_6
2007.12.12. 22:03   






pl.

http://tapolca.felder-gruppe.at/?page=shop_node&node=191

Erik


www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
erik3_6
2007.12.12. 22:02   






345i írta:
erik3_6 írta:
I-scream írta:
Ki tudja,hogy az alábbi -vagy ahhoz hasonló- gégecsöveknek mi a pontos elnevezése, és hol lehet beszerezni?





Nekem lövésem nincs a témáról,de Zoli cimborám mondta hogy írjam meg neked,hogy az alábbi linken megtalálsz róla mindent.

http://www.isa-racing.de/

Erik


Ha csak a csőre gondolsz, akkor én valami mezőgazdasági (traktor) boltot ajánlanék. Komolyan


Ha traktor jó akkor én is közbeszólnék ugyanis a faipari elszívók gégecsöve is kisértetiesen így néz ki és sokféle méretben van!Van átlátszó nem átlátszó stb...


www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
345i
2007.12.12. 21:55   






erik3_6 írta:
I-scream írta:
Ki tudja,hogy az alábbi -vagy ahhoz hasonló- gégecsöveknek mi a pontos elnevezése, és hol lehet beszerezni?





Nekem lövésem nincs a témáról,de Zoli cimborám mondta hogy írjam meg neked,hogy az alábbi linken megtalálsz róla mindent.

http://www.isa-racing.de/

Erik


Ha csak a csőre gondolsz, akkor én valami mezőgazdasági (traktor) boltot ajánlanék. Komolyan


Kecskemét    485    2007.11.15. 20:27
erik3_6
2007.12.12. 21:51   






I-scream írta:
Ki tudja,hogy az alábbi -vagy ahhoz hasonló- gégecsöveknek mi a pontos elnevezése, és hol lehet beszerezni?





Nekem lövésem nincs a témáról,de Zoli cimborám mondta hogy írjam meg neked,hogy az alábbi linken megtalálsz róla mindent.

http://www.isa-racing.de/

Erik


www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
I-scream
2007.12.12. 19:37   






ZSOSZ írta:
http://www.youtube.com/watch?v=mSuzGXAf1NM
http://www.youtube.com/watch?v=nW_earyBnuw&feature=related
Na most ezek után legyen okos az ember melyik a jobb Very Happy
Mert hát ugye az EDELBROCK is "szar" ha kézzel készül Mad
Szivesen elmennék üzemlátogatásra abba a gépmühelybe ami kishazánkban
van és hasonlóan dolgoznak!Aki tud ilyenről irja meg Very Happy Az oradijukra nem vagyok kiváncsi,mert megállna a szivem,mert infát kapnék azon nyomban Cool


A gépinél nem fordulhat elő,h elfárad,megugrik a keze,stb.
Viszont a kézinél folyamatosan lehet korrigálni.


   757    2006.07.09. 23:40
ZSOSZ
2007.12.12. 19:11   






http://www.youtube.com/watch?v=mSuzGXAf1NM
http://www.youtube.com/watch?v=nW_earyBnuw&feature=related
Na most ezek után legyen okos az ember melyik a jobb Very Happy
Mert hát ugye az EDELBROCK is "szar" ha kézzel készül Mad
Szivesen elmennék üzemlátogatásra abba a gépmühelybe ami kishazánkban
van és hasonlóan dolgoznak!Aki tud ilyenről irja meg Very Happy Az oradijukra nem vagyok kiváncsi,mert megállna a szivem,mert infát kapnék azon nyomban Cool


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-434-4214

szögedi betyár    3328    2007.01.19. 13:46
I-scream
2007.12.12. 16:10   






Ki tudja,hogy az alábbi -vagy ahhoz hasonló- gégecsöveknek mi a pontos elnevezése, és hol lehet beszerezni?





   757    2006.07.09. 23:40
kisgempa
2007.12.06. 21:11   






powered írta:
Idézet:
Hat nem is a dizelre gondoltam, mint jovokep.
De mondom, hogy pssszt

Ethalon?... Very Happy



Szerintem arra gondolt,hogy a belső égésű motor felett járt el az idő sajnos...bizony-bizony már joforrmán 100 éve uanaz van....
sajnos az alternativ hajtásu meg mittomén milyen nem is igazi autoké a jővő!!
De majd mi 50-100 év mulva is elővesszűk az unokáknak a benzinest és megmutatjuk mi az autó!! Mad


www.gportal.hu/bmw-team-kecskemet

Kecskemét    1558    2006.04.14. 10:33
powered
2007.12.06. 18:05   






Idézet:
Hat nem is a dizelre gondoltam, mint jovokep.
De mondom, hogy pssszt

Ethalon?... Very Happy


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
Vasilij Zajcev
2007.12.06. 15:08   






lezsi írta:
Vasilij Zajcev írta:
lezsi írta:
Vasilij Zajcev írta:
Szerencsétlen karburátoroknál ezek a problémák nagyobbak, mert nem képesek leveő tömeget mérni stb.
Tényleg eljárt az idő felettük.


Szerintem nem ez a gond veluk, mert effektive a legtomegre reagalva adjak a kevereket (raadasul sokkal gyorsabban, mint barmilyen elektronikus rendszer), hanem hogy nagyon keves terhelesi ponton allithatok (nehany fuvoka), es azt is eleg nehezkesen.


Nem tud szegény mit reagálni a légtömegváltozásra. Hegyi futamokon pont az volt a probléma, hogy nem tudták jól beállítani, mert ha jól beállították a keveréket völgybe, akkor fent nem volt jó. Ezért köztes beállításokat alkalmaztak.
Ezért volt nagy előrelépés a légtömegmérő.
Annó esztergáltattam négy féle fúvókagarnitúrát, és az mindig bent volt a kocsiban.
Volt egy-két alapigazság. Eső után párás időben ment a legjobban, de akkor is a középső gyorsítófúvókával. Tök száraz időben, teljesen más vol,a helyzet:)


Jaja, en is ebben latom a fo problemat, nagyon keves a beavatkozasi lehetoseg es a parameter is, amit figyelembe tud venni (pl. homerseklet total nincs benne)... minden elismeresem Csonka Janosnak, de bizony a karbi felett eljart az ido Smile

nagyon halkan jegyzem meg, hogy a benzinmotor felett is, de pssszt


A mehanikus befecskendezésben (kugelfischer) viszont látok rációt!
Csak az a baj, hogy nem ért hozzá senki, még olyat is nehéz találni, aki halott olyanról aki használta:) pedig legendás cucc.


Szeged    97    2006.04.12. 17:23
lezsi
2007.12.06. 13:48   






BOLTON325IA írta:
lezsi írta:
Vasilij Zajcev írta:
lezsi írta:
Vasilij Zajcev írta:
Szerencsétlen karburátoroknál ezek a problémák nagyobbak, mert nem képesek leveő tömeget mérni stb.
Tényleg eljárt az idő felettük.


Szerintem nem ez a gond veluk, mert effektive a legtomegre reagalva adjak a kevereket (raadasul sokkal gyorsabban, mint barmilyen elektronikus rendszer), hanem hogy nagyon keves terhelesi ponton allithatok (nehany fuvoka), es azt is eleg nehezkesen.


Nem tud szegény mit reagálni a légtömegváltozásra. Hegyi futamokon pont az volt a probléma, hogy nem tudták jól beállítani, mert ha jól beállították a keveréket völgybe, akkor fent nem volt jó. Ezért köztes beállításokat alkalmaztak.
Ezért volt nagy előrelépés a légtömegmérő.
Annó esztergáltattam négy féle fúvókagarnitúrát, és az mindig bent volt a kocsiban.
Volt egy-két alapigazság. Eső után párás időben ment a legjobban, de akkor is a középső gyorsítófúvókával. Tök száraz időben, teljesen más vol,a helyzet:)


Jaja, en is ebben latom a fo problemat, nagyon keves a beavatkozasi lehetoseg es a parameter is, amit figyelembe tud venni (pl. homerseklet total nincs benne)... minden elismeresem Csonka Janosnak, de bizony a karbi felett eljart az ido Smile

nagyon halkan jegyzem meg, hogy a benzinmotor felett is, de pssszt



ezt pont te mondod a benzinesek egyik magyar előkelőségének tulajaként?Ne add már a lovat a 320d és hasonló d-tulajok alá mi itt a haverokkal győzzük már így is véddeni a benzines vérvonalat.Kihalófélben levő veszélyeztetett faj lettünk?Különben meg aggy egy d-t a seggem alá és megmutatom hogy széthullik mint egy kártyavár ha azt kapja mint a *****M20


Hat nem is a dizelre gondoltam, mint jovokep.
De mondom, hogy pssszt Very Happy


   3215    2005.06.08. 14:21
BOLTON325IA
2007.12.06. 13:33   






lezsi írta:
Vasilij Zajcev írta:
lezsi írta:
Vasilij Zajcev írta:
Szerencsétlen karburátoroknál ezek a problémák nagyobbak, mert nem képesek leveő tömeget mérni stb.
Tényleg eljárt az idő felettük.


Szerintem nem ez a gond veluk, mert effektive a legtomegre reagalva adjak a kevereket (raadasul sokkal gyorsabban, mint barmilyen elektronikus rendszer), hanem hogy nagyon keves terhelesi ponton allithatok (nehany fuvoka), es azt is eleg nehezkesen.


Nem tud szegény mit reagálni a légtömegváltozásra. Hegyi futamokon pont az volt a probléma, hogy nem tudták jól beállítani, mert ha jól beállították a keveréket völgybe, akkor fent nem volt jó. Ezért köztes beállításokat alkalmaztak.
Ezért volt nagy előrelépés a légtömegmérő.
Annó esztergáltattam négy féle fúvókagarnitúrát, és az mindig bent volt a kocsiban.
Volt egy-két alapigazság. Eső után párás időben ment a legjobban, de akkor is a középső gyorsítófúvókával. Tök száraz időben, teljesen más vol,a helyzet:)


Jaja, en is ebben latom a fo problemat, nagyon keves a beavatkozasi lehetoseg es a parameter is, amit figyelembe tud venni (pl. homerseklet total nincs benne)... minden elismeresem Csonka Janosnak, de bizony a karbi felett eljart az ido Smile

nagyon halkan jegyzem meg, hogy a benzinmotor felett is, de pssszt



ezt pont te mondod a benzinesek egyik magyar előkelőségének tulajaként?Ne add már a lovat a 320d és hasonló d-tulajok alá mi itt a haverokkal győzzük már így is véddeni a benzines vérvonalat.Kihalófélben levő veszélyeztetett faj lettünk?Különben meg aggy egy d-t a seggem alá és megmutatom hogy széthullik mint egy kártyavár ha azt kapja mint a *****M20


OO==[][]==OO

Szigetvár    391    2006.02.11. 15:57
lezsi
2007.12.06. 12:51   






Vasilij Zajcev írta:
lezsi írta:
Vasilij Zajcev írta:
Szerencsétlen karburátoroknál ezek a problémák nagyobbak, mert nem képesek leveő tömeget mérni stb.
Tényleg eljárt az idő felettük.


Szerintem nem ez a gond veluk, mert effektive a legtomegre reagalva adjak a kevereket (raadasul sokkal gyorsabban, mint barmilyen elektronikus rendszer), hanem hogy nagyon keves terhelesi ponton allithatok (nehany fuvoka), es azt is eleg nehezkesen.


Nem tud szegény mit reagálni a légtömegváltozásra. Hegyi futamokon pont az volt a probléma, hogy nem tudták jól beállítani, mert ha jól beállították a keveréket völgybe, akkor fent nem volt jó. Ezért köztes beállításokat alkalmaztak.
Ezért volt nagy előrelépés a légtömegmérő.
Annó esztergáltattam négy féle fúvókagarnitúrát, és az mindig bent volt a kocsiban.
Volt egy-két alapigazság. Eső után párás időben ment a legjobban, de akkor is a középső gyorsítófúvókával. Tök száraz időben, teljesen más vol,a helyzet:)


Jaja, en is ebben latom a fo problemat, nagyon keves a beavatkozasi lehetoseg es a parameter is, amit figyelembe tud venni (pl. homerseklet total nincs benne)... minden elismeresem Csonka Janosnak, de bizony a karbi felett eljart az ido Smile

nagyon halkan jegyzem meg, hogy a benzinmotor felett is, de pssszt


   3215    2005.06.08. 14:21
Vasilij Zajcev
2007.12.06. 10:48   






lezsi írta:
Vasilij Zajcev írta:
Szerencsétlen karburátoroknál ezek a problémák nagyobbak, mert nem képesek leveő tömeget mérni stb.
Tényleg eljárt az idő felettük.


Szerintem nem ez a gond veluk, mert effektive a legtomegre reagalva adjak a kevereket (raadasul sokkal gyorsabban, mint barmilyen elektronikus rendszer), hanem hogy nagyon keves terhelesi ponton allithatok (nehany fuvoka), es azt is eleg nehezkesen.


Nem tud szegény mit reagálni a légtömegváltozásra. Hegyi futamokon pont az volt a probléma, hogy nem tudták jól beállítani, mert ha jól beállították a keveréket völgybe, akkor fent nem volt jó. Ezért köztes beállításokat alkalmaztak.
Ezért volt nagy előrelépés a légtömegmérő.
Annó esztergáltattam négy féle fúvókagarnitúrát, és az mindig bent volt a kocsiban.
Volt egy-két alapigazság. Eső után párás időben ment a legjobban, de akkor is a középső gyorsítófúvókával. Tök száraz időben, teljesen más vol,a helyzet:)


Szeged    97    2006.04.12. 17:23
lezsi
2007.12.05. 23:13   






Vasilij Zajcev írta:
Szerencsétlen karburátoroknál ezek a problémák nagyobbak, mert nem képesek leveő tömeget mérni stb.
Tényleg eljárt az idő felettük.


Szerintem nem ez a gond veluk, mert effektive a legtomegre reagalva adjak a kevereket (raadasul sokkal gyorsabban, mint barmilyen elektronikus rendszer), hanem hogy nagyon keves terhelesi ponton allithatok (nehany fuvoka), es azt is eleg nehezkesen.


   3215    2005.06.08. 14:21
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  18 / 20 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20  Következő
Tartalomjegyzék  »   Tuning témák!

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére