POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
18 / 20 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Tuning témák!  »   Kipufogó rendszerek, leömlők

bam
2007.12.13. 21:57   






grafo írta:


nitrót kell rá lőni aztán gyíí Szemcsis



jovan de erted Very Happy ennyierovel szupercsarger meg v8 is mehetne bele Very Happy


BP    71    2007.10.08. 20:08
grafo
2007.12.13. 21:40   






bam írta:
Hali!
E30 318is-emen van egy "60-s cső + sporthátsódob". Namost a kocsit így vettem, megvan már pár hónapja. Viszont idegesítően hangos, és sztem nem megy úgy ahogyan kellene + sokat eszik... Ja és sztem eltört valami a kipuff-ban, mert zörög... Még van rá gari megcsináltatom. Azonban azt hallottam több helyről, hogy érdemes lenne visszaépíteni rá a gyári cuccot (katalizátor, középső dob stb.). + van rajta egy akkora sportlégszűrő mint anyám tésztaszűrője...
Erről kérdeznék, milyen véleményetek van ezekről a dolgokról...
Mindenesetre most nagyon zavar ami rajta van....
Előre is köszi..
Bam


nitrót kell rá lőni aztán gyíí Szemcsis


graffo.uw.hu/dragtimes.xls

Kecskemét    1095    2007.05.30. 20:44
bam
2007.12.13. 20:27   






Hali!
E30 318is-emen van egy "60-s cső + sporthátsódob". Namost a kocsit így vettem, megvan már pár hónapja. Viszont idegesítően hangos, és sztem nem megy úgy ahogyan kellene + sokat eszik... Ja és sztem eltört valami a kipuff-ban, mert zörög... Még van rá gari megcsináltatom. Azonban azt hallottam több helyről, hogy érdemes lenne visszaépíteni rá a gyári cuccot (katalizátor, középső dob stb.). + van rajta egy akkora sportlégszűrő mint anyám tésztaszűrője...
Erről kérdeznék, milyen véleményetek van ezekről a dolgokról...
Mindenesetre most nagyon zavar ami rajta van....
Előre is köszi..
Bam


BP    71    2007.10.08. 20:08
csudri
2007.12.11. 19:29   






Sziasztok! Tud valaki mondani olyan szervízt itthon, akik foglalkoznak Bastuck kipufogó rendszerek beszerzésével és felszereléssel vagy webshopokban kell összevadásznom a cuccomat, amit fel szeretnék rakatni?


kis piros E46, mert megérdemlem

Budaörs    6    2007.05.08. 14:48
$zl@FyEe
2007.12.09. 12:04   






lezsi írta:
$zl@FyEe írta:
Fiúk ha turbós BMW-t csinálunk (pl:s52) akkor lehet venni hozzá leömlöt,vagynekünk kell csinálni??????????? Lóerő= Confused Confused AK47


Igen, ahhoz talalsz ebay-en tobbfelet is. Mas kerdes, hogy jo lesz-e, de ahhoz legalabb van.
Kacsint
Köszi a választ. Kacsint Surprised


Gödöllő    50    2007.09.28. 20:50
lezsi
2007.12.08. 22:50   






$zl@FyEe írta:
Fiúk ha turbós BMW-t csinálunk (pl:s52) akkor lehet venni hozzá leömlöt,vagynekünk kell csinálni??????????? Lóerő= Confused Confused AK47


Igen, ahhoz talalsz ebay-en tobbfelet is. Mas kerdes, hogy jo lesz-e, de ahhoz legalabb van.
Kacsint


   3215    2005.06.08. 14:21
I-scream
2007.12.08. 21:05   






$zl@FyEe írta:
Fiúk ha turbós BMW-t csinálunk (pl:s52) akkor lehet venni hozzá leömlöt,vagynekünk kell csinálni??????????? Lóerő= Confused Confused AK47



Off topic

A Metricmechanicnál meghagyják a gyári m20 lömlőket,csupán felportolják.
Semmi hangolás.Felettébb érdekes.


   757    2006.07.09. 23:40
$zl@FyEe
2007.12.08. 20:13   






Fiúk ha turbós BMW-t csinálunk (pl:s52) akkor lehet venni hozzá leömlöt,vagynekünk kell csinálni??????????? Lóerő= Confused Confused AK47


Gödöllő    50    2007.09.28. 20:50
lezsi
2007.12.05. 19:25   






powered írta:

Motorforgatás az első féltengelyek miatt bukta, és a motor pozicionálása is marad. Most az M20-on pontosan középen van a turbo, pedig a torony is előrébb van ( ix ) Ha a doblemez a toronytól előre eltűnik sanszos. A corvette-et szvsz ne akarjuk megverni. egyenlőre... Very Happy


Miert ne?? Very Happy Very Happy

Na jo, szoval ilyesmi a pozicio:




Ha meg a tornyod is elobbre van, meg a hengerfej is szelesebb, sztem csak felfele mehetsz, ki a motorterbol. De ez nem baj!! Mad


   3215    2005.06.08. 14:21
powered
2007.12.05. 16:06   






lezsi írta:
powered írta:
lezsi írta:
powered írta:
Amit elképzeltem, a következő. 50-es csövek előrefordítva, kb az 1-2 henger környékén a turbotalp. M20 ix-nél a 3-4 között van a torony. Ha a doblemezt a toronytól a nyulványig likvidálom akkor elfér a turbo picit lentebb, így rövidíthetőek a csőhosszak. Első körben a jobb sárvédőn szerettem volna kiengedni a kipuvéget, de a szabály nem engedi. A wg-t is külö csövön szertném hagyni.


Ahogy en latom, az elore/hatra tolt turbo mindig durvan megneheziti a szimmetrikus cso-dizajnt (kb. lehetetlen).
Egy tisztan drag-autonal szerintem nem kell ilyen kompromisszumokba menni, igenis keruljon kozepre a turbo, akkor lehet szimmetrikus. Ha a torony utban van, akkor tunjon el a torony, vagy menjen ki a turbo a motorhazteto fole, vagy barmi!

Lehet, kicsit radikalis vagyok Very Happy

Dehogy! Majd kötünk kompromisszumot ott ahol feltétlenül muszály. Kimentem kicsit méregetni és talán szerencsénk lesz. Az M5 motor mivel hosszabb, 3-4 henger kb pont a torony elé kerül. Gyere át turbósitásra!


Vagyok en mindenhol... de most kipuffrol beszelunk, nem? Smile

Szerintem nyugodtan indulj ki az en kepeimbol, az M30 ugye azonos az M5-tel blokkilag. Es nalam szoba nem jott, hogy kozepen elferjen a turbo, pedig az M30 fej sovanyabb is. Raadasul -ha adsz a sulypontra- joval hatrebb is teheted a motort, bar gyanitom, hogy itt inkabb az elso osztomu + karter + kormanymu osszeallitas fogja megadni a helyet.

De szerintem a motor enyhe felallitasa es/vagy a turbo kiemelese a motorter vonalabol eleg kene legyen. A problema ezutan mar csak a wastegate szelep(ek) idealis elehelyezese Very Happy

Ja, es ezutan illik mar valami komoly idot is menni, ha annyira kilog a turbod, mint a lengyel Corvette-nek, mert hulyen venne ki magat Confused

Motorforgatás az első féltengelyek miatt bukta, és a motor pozicionálása is marad. Most az M20-on pontosan középen van a turbo, pedig a torony is előrébb van ( ix ) Ha a doblemez a toronytól előre eltűnik sanszos. A corvette-et szvsz ne akarjuk megverni. egyenlőre... Very Happy


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
lezsi
2007.12.05. 15:20   






powered írta:
lezsi írta:
powered írta:
Amit elképzeltem, a következő. 50-es csövek előrefordítva, kb az 1-2 henger környékén a turbotalp. M20 ix-nél a 3-4 között van a torony. Ha a doblemezt a toronytól a nyulványig likvidálom akkor elfér a turbo picit lentebb, így rövidíthetőek a csőhosszak. Első körben a jobb sárvédőn szerettem volna kiengedni a kipuvéget, de a szabály nem engedi. A wg-t is külö csövön szertném hagyni.


Ahogy en latom, az elore/hatra tolt turbo mindig durvan megneheziti a szimmetrikus cso-dizajnt (kb. lehetetlen).
Egy tisztan drag-autonal szerintem nem kell ilyen kompromisszumokba menni, igenis keruljon kozepre a turbo, akkor lehet szimmetrikus. Ha a torony utban van, akkor tunjon el a torony, vagy menjen ki a turbo a motorhazteto fole, vagy barmi!

Lehet, kicsit radikalis vagyok Very Happy

Dehogy! Majd kötünk kompromisszumot ott ahol feltétlenül muszály. Kimentem kicsit méregetni és talán szerencsénk lesz. Az M5 motor mivel hosszabb, 3-4 henger kb pont a torony elé kerül. Gyere át turbósitásra!


Vagyok en mindenhol... de most kipuffrol beszelunk, nem? Smile

Szerintem nyugodtan indulj ki az en kepeimbol, az M30 ugye azonos az M5-tel blokkilag. Es nalam szoba nem jott, hogy kozepen elferjen a turbo, pedig az M30 fej sovanyabb is. Raadasul -ha adsz a sulypontra- joval hatrebb is teheted a motort, bar gyanitom, hogy itt inkabb az elso osztomu + karter + kormanymu osszeallitas fogja megadni a helyet.

De szerintem a motor enyhe felallitasa es/vagy a turbo kiemelese a motorter vonalabol eleg kene legyen. A problema ezutan mar csak a wastegate szelep(ek) idealis elehelyezese Very Happy

Ja, es ezutan illik mar valami komoly idot is menni, ha annyira kilog a turbod, mint a lengyel Corvette-nek, mert hulyen venne ki magat Confused


   3215    2005.06.08. 14:21
powered
2007.12.05. 13:17   






lezsi írta:
powered írta:
Amit elképzeltem, a következő. 50-es csövek előrefordítva, kb az 1-2 henger környékén a turbotalp. M20 ix-nél a 3-4 között van a torony. Ha a doblemezt a toronytól a nyulványig likvidálom akkor elfér a turbo picit lentebb, így rövidíthetőek a csőhosszak. Első körben a jobb sárvédőn szerettem volna kiengedni a kipuvéget, de a szabály nem engedi. A wg-t is külö csövön szertném hagyni.


Ahogy en latom, az elore/hatra tolt turbo mindig durvan megneheziti a szimmetrikus cso-dizajnt (kb. lehetetlen).
Egy tisztan drag-autonal szerintem nem kell ilyen kompromisszumokba menni, igenis keruljon kozepre a turbo, akkor lehet szimmetrikus. Ha a torony utban van, akkor tunjon el a torony, vagy menjen ki a turbo a motorhazteto fole, vagy barmi!

Lehet, kicsit radikalis vagyok Very Happy

Dehogy! Majd kötünk kompromisszumot ott ahol feltétlenül muszály. Kimentem kicsit méregetni és talán szerencsénk lesz. Az M5 motor mivel hosszabb, 3-4 henger kb pont a torony elé kerül. Gyere át turbósitásra!


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
lezsi
2007.12.05. 12:56   






powered írta:
Amit elképzeltem, a következő. 50-es csövek előrefordítva, kb az 1-2 henger környékén a turbotalp. M20 ix-nél a 3-4 között van a torony. Ha a doblemezt a toronytól a nyulványig likvidálom akkor elfér a turbo picit lentebb, így rövidíthetőek a csőhosszak. Első körben a jobb sárvédőn szerettem volna kiengedni a kipuvéget, de a szabály nem engedi. A wg-t is külö csövön szertném hagyni.


Ahogy en latom, az elore/hatra tolt turbo mindig durvan megneheziti a szimmetrikus cso-dizajnt (kb. lehetetlen).
Egy tisztan drag-autonal szerintem nem kell ilyen kompromisszumokba menni, igenis keruljon kozepre a turbo, akkor lehet szimmetrikus. Ha a torony utban van, akkor tunjon el a torony, vagy menjen ki a turbo a motorhazteto fole, vagy barmi!

Lehet, kicsit radikalis vagyok Very Happy


   3215    2005.06.08. 14:21
powered
2007.12.05. 12:41   






Amit elképzeltem, a következő. 50-es csövek előrefordítva, kb az 1-2 henger környékén a turbotalp. M20 ix-nél a 3-4 között van a torony. Ha a doblemezt a toronytól a nyulványig likvidálom akkor elfér a turbo picit lentebb, így rövidíthetőek a csőhosszak. Első körben a jobb sárvédőn szerettem volna kiengedni a kipuvéget, de a szabály nem engedi. A wg-t is külö csövön szertném hagyni.


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
Himizoli
2007.12.05. 12:35   






lezsi írta:
Vasilij Zajcev írta:
Sztem ha versenyautóra akarod, akkor érdemes kimondottan a motorhoz vásárolni kipufogót.
Nem tudom milyem motorra akarod rakni, de ha szívómotorra, akkor nagyon fontos a méretezés. Ilyenkor figyelembe veszik a kipufogószelep méretétöl kezdve a szívótorok méretezését is, és a szelepnyitást is.
Sokat lehet ártani a teljesítménynek egy nem jól méretezett rendszerrel, ugyanúgy, mint egy rosszul kivitelezett portolással.
Tehát ahová viszed, ilyeneket figyelmbe vesznek, akkor az már jó pont.


Eszembe jut a sztori a teljesitmenymeresemrol, ahol meseltek a sracok, hogy egy E34 M5 motoron alig tobb, mint 200 lovat mertek, aztan miutan kitalaltak, hogy a kipurendszer van elcseszve, megkerestek a nagynevu magyar kipugyartokat, hogy ugyan mar csinaljanak egy rendszert az autora, ami nem kell, hogy jobb legyen, mint a gyari ertek, de azt tudnia kell, es meg is fogjak merni utana.... Persze senki nem vallalta el.
-Na ennyit a hozzaertesrol.. Very Happy


A vicc igazan az egeszben, hogy majdnem masfel evet jartam az autoval a meres elott.
Igazabol ugy sem volt rossz, igaz az e12 joval konyebb mint a E34 M5.
A tortenet vege az lett hogy megkapta a E34 M5 gyari dobokat. Igy most mar jo a meres is igazolta. Smile
Katalizator meg sohasem kapott.


   167    2006.01.23. 20:49
lezsi
2007.12.05. 12:13   






powered írta:
Aztakurva! A motorkerékpár porlasztókat észrevette valaki? Kipufogóguruk! Légyszi legyetek segítségemre az M5 turbós 6 leömlőjével. 50-el jövünk le a hf-ről. A doblemez feláldozható. Radikális javaslatok?


Persze! Mad













Egy ilyet tessek atgondolni 6 hengerre! Very Happy
Vegig ketteosztott dizajn, minimalis kanyarok, nem kell hosszu "fonottkalacs" es persze halal a doblemezre! (Felo, hogy a toronyra is)

A legjobb, ha a turbo talpa "szembe nez" a hengerfej kiomlocsatornaival es szinte egyenes csovek futnak at. Mondjuk akkor a jobb elso futomuvet teljesen ujra kell gondolni, dehat minek az egy drag-autora!

Kipufogo sem kell sokkal tobb, kiveve, ha tenyleg muszaj a szabalykonyv miatt elvinni hatra. Ez esetben 2 100-as cso az anyosules alatt vegig Very Happy


   3215    2005.06.08. 14:21
lezsi
2007.12.05. 11:58   






ZSOSZ írta:

Arányszámok mindenhol
D/Do=0.0-u.a. az átmérő,csak toldás

Ha D=D0, akkor inkabb 1-nek kene lennie?
-Eshogy egy 50mm-es csovon egy toldas 2500mm egyenes szakasznak felelne meg?? -Raadasul az atmero novelesevel aranyban novekszik az "ekvivalens" egyenes? -Szerintem pont forditva kene lennie. Vagy rosszul ertelmezunk valamit.


ZSOSZ írta:

A többinél:pl. 180'os patentiv Le/D=50
Le=Dx50
Vegyük D=50mm
Le=50mmx50
Le=2500mm !!!!!!!!!!Gondoltad volna?! Sad

Eddig ertheto, de nincs megadva az iv, vagyis az R... bar ket darab 90-es patentiv lenyegeben kiadja (ha a toldast nem nezzuk), akkor viszont minek itt kulon..

ZSOSZ írta:

Hogy a fentiek mennyire valósak?!Hm...Mindenki döntse el magának
De kiindulásnak,mankónak,akárminek szerintem jó

Igen, erdekessegkepp jo, de a fentiek miatt keszpenznek meg nem vennem Smile

ZSOSZ írta:

Emlékszem MINKTOM tervezetére.Akkor ist azt irtam hogy szép! Surprised Csak akkor is azt irtam ki az aki ezt megfelelő minőségben meg is tudja csinálni

Hat amerokaban (a TV musor alapjan) lehet, hogy van olyan ceg akinek odaadja az AutoCAD dxf- fajlt, aztan visszakuldik a csoveket...


   3215    2005.06.08. 14:21
Brahner maister
2007.12.05. 11:05   






powered írta:
Aztakurva! A motorkerékpár porlasztókat észrevette valaki? Kipufogóguruk! Légyszi legyetek segítségemre az M5 turbós 6 leömlőjével. 50-el jövünk le a hf-ről. A doblemez feláldozható. Radikális javaslatok?

hogyafenébe ne!!simán felkel áldozni a legjobb eredmény érdekében!


A fiú olyan, mint egy egér, mindent megígér amíg, a lyukig elér!Smile)))

   1303    2007.01.04. 17:57
powered
2007.12.05. 10:44   






Aztakurva! A motorkerékpár porlasztókat észrevette valaki? Kipufogóguruk! Légyszi legyetek segítségemre az M5 turbós 6 leömlőjével. 50-el jövünk le a hf-ről. A doblemez feláldozható. Radikális javaslatok?


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
ZSOSZ
2007.12.05. 08:23   









Ilyet viszonylag 1xü legyártani,csak a bibi hogyan fér el



Ha jól látom 02ben van és alakitva a doblemez
Ha valaki "eredeti" állapotában szeretné hagyni a motorteret,az már szerintem az ilyen megoldást is kerüli



ember legyen a talpán aki ilyennek neki kezd thanx
Nem csodálkoznák azon hogy itt már doblemez sincs,csak csőváz a helyén Mad


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3325    2007.01.19. 13:46
ZSOSZ
2007.12.05. 07:47   






Nem. Kellett volna? Very Happy

Asszem Minktom kollega rajzolgatott itt CAD-ben csonkot, neki lehet, hogy profilba vag, en most nem vagyok abban a helyzetben..

Ettol fuggetlenul azert nemi magyarazatot is adhatnal az abra melle, mert nem vagyok teljesen biztos dolgokban.
Pl.
- a mertekegyseg mindenhol aranyszam?
- a D/D0 = 0,0 -t nem tudom ertelmezni
- A bovulesnel a delta p gondolom a gaznyomas valtozasa, de a "ro" milyen mertekegyseg lenne?
- a T, es konyok-idomok aranyai nincsenek megadva, gondolom valami szabvany szerint lenne?
- a 180 fokos ivnel sem ertem mit jelentenek a szamok
- a bal alsonal egy harom egyenes darabbol osszevagott 90 fok van?

Hirtelen ennyi Very Happy[/quote]
Nem,nem kellett volna.
Arányszámok mindenhol
D/Do=0.0-u.a. az átmérő,csak toldás
Bővülésnél...-erre van a kupos illesztő és nem kell számolni
A többinél:pl. 180'os patentiv Le/D=50
Le=Dx50
Vegyük D=50mm
Le=50mmx50
Le=2500mm !!!!!!!!!!Gondoltad volna?! Sad
Hogy a fentiek mennyire valósak?!Hm...Mindenki döntse el magának
De kiindulásnak,mankónak,akárminek szerintem jó
Emlékszem MINKTOM tervezetére.Akkor ist azt irtam hogy szép! Surprised Csak akkor is azt irtam ki az aki ezt megfelelő minőségben meg is tudja csinálni


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3325    2007.01.19. 13:46
lezsi
2007.12.04. 20:58   






ZSOSZ írta:

Próbáltál számolni LEZSI 1nértékü csőhosszt,hátha segitettem ezekkel a képletekkel?! Confused


Nem. Kellett volna? Very Happy

Asszem Minktom kollega rajzolgatott itt CAD-ben csonkot, neki lehet, hogy profilba vag, en most nem vagyok abban a helyzetben..

Ettol fuggetlenul azert nemi magyarazatot is adhatnal az abra melle, mert nem vagyok teljesen biztos dolgokban.
Pl.
- a mertekegyseg mindenhol aranyszam?
- a D/D0 = 0,0 -t nem tudom ertelmezni
- A bovulesnel a delta p gondolom a gaznyomas valtozasa, de a "ro" milyen mertekegyseg lenne?
- a T, es konyok-idomok aranyai nincsenek megadva, gondolom valami szabvany szerint lenne?
- a 180 fokos ivnel sem ertem mit jelentenek a szamok
- a bal alsonal egy harom egyenes darabbol osszevagott 90 fok van?

Hirtelen ennyi Very Happy


   3215    2005.06.08. 14:21
ZSOSZ
2007.12.04. 18:32   






Ez így van,de házilag hogy kivitelezzük az egyedi méretet?
Ami pl gyárilag 42 az első háromra,és 45 az utólsó háromra,azt egy veztengelycserés tuning után 48 körül van a méret. Honnan szedjünk ilyen méretű csöveket?[/quote]
Idézet:

Ezt a részt megszivtam én is,mikor azt hoztam el ami éppen volt raktáron Fejemafalba Vékonyfaku volt,CSAK 1mm-s!Legalább 1.5-2.0es a használható
HA nincs más:rendelni kell,de a nagyobb kereskedésekben szokott raktáron lenni ilyen.Mostanában láttam kupos szükitőt-bövitőt ahogy jobban tetszik
Ez jobb mint mikor felsliccelik a csövet és összenyomják a kellő átmérőre
Szal van minden-akár a jó boltban Very Happy -csak be kell szerezni,és persze kifizetni


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3325    2007.01.19. 13:46
I-scream
2007.12.04. 18:19   






ZSOSZ írta:
Tuti hogy huzzák,miközben hajlitják.
Amit én ismerek gépet az is kb.1.5millás volt ezelött 10éve.Azóta csak "erősödik" a jó magyar forint Cool Szerintem most vagy 5millás beruházás lenne
Erről a masináról tudok itt a közelben,ami sajna valamennyire összenyomja a csövet szükebb ivekben Sad Ez van,de szerintem még mindig jobb,mint a patent
ives kialakitás.
Próbáltál számolni LEZSI 1nértékü csőhosszt,hátha segitettem ezekkel a képletekkel?! Confused
De szerintem elkanyarodtunk a témától Surprised
Természetes hogy fontos az is hogy mivel-hogyan
De legalább ennyire fontos az hogy mit és milyenre,vagyha nem fontosabb Mad
Igazán akkor látom értelmét kipufogót gyártani ha egyedi kell.Ha nem lehet kapni készen!Ekkor csak ez a megoldás marad Nemtom
PL.nem tipusazonos motorcserénél.Hiába a motorra való kipuff ha sehogy sem
akar elférni a fránya.....a dög...stb....



Ez így van,de házilag hogy kivitelezzük az egyedi méretet?
Ami pl gyárilag 42 az első háromra,és 45 az utólsó háromra,azt egy veztengelycserés tuning után 48 körül van a méret. Honnan szedjünk ilyen méretű csöveket?


   757    2006.07.09. 23:40
ZSOSZ
2007.12.04. 17:48   






Tuti hogy huzzák,miközben hajlitják.
Amit én ismerek gépet az is kb.1.5millás volt ezelött 10éve.Azóta csak "erősödik" a jó magyar forint Cool Szerintem most vagy 5millás beruházás lenne
Erről a masináról tudok itt a közelben,ami sajna valamennyire összenyomja a csövet szükebb ivekben Sad Ez van,de szerintem még mindig jobb,mint a patent
ives kialakitás.
Próbáltál számolni LEZSI 1nértékü csőhosszt,hátha segitettem ezekkel a képletekkel?! Confused
De szerintem elkanyarodtunk a témától Surprised
Természetes hogy fontos az is hogy mivel-hogyan
De legalább ennyire fontos az hogy mit és milyenre,vagyha nem fontosabb Mad
Igazán akkor látom értelmét kipufogót gyártani ha egyedi kell.Ha nem lehet kapni készen!Ekkor csak ez a megoldás marad Nemtom
PL.nem tipusazonos motorcserénél.Hiába a motorra való kipuff ha sehogy sem
akar elférni a fránya.....a dög...stb....


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3325    2007.01.19. 13:46
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  18 / 20 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20  Következő
Tartalomjegyzék  »   Tuning témák!

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére