POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 32 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 30, 31, 32  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Drift autó projektek  »   SirCsak 335i drift car by R.C.S.

cibus
2016.11.14. 12:58   






Helló!
Lenne egy olyan problémám, hogy vettem egy e36ost, van alatta egy 8 lamellás verseny sperr, ami most lett még csak összerakva, mondták , h mivel még elég "nyers", ezért még lehet idő kell neki, míg rendesen összekopik.
Viszont olyat csinál, hogy ha kanyarodom kinyomott kuplunggal, akkor minden oké, ha viszont kis gázzal kanyarodom, akkor recseg ropog, mintha kb egyszer zárna, egyszer nem, és szinte alapjáraton már (!) a belső hátsó kerék is elkezdi magát tolni alászedett kormánynál (kavicson látom, h meg-megforog) és ha finoman indulok akkor rotyog, kicsit rángat is, viszont ha nagyobb gázzal indulok, ha rendesen össze van zárva, vagy direkt megcsúsztatom kanyarban, vagy álló helyből nagy gáz, kuplung le és megfordítom 180ba, akkor semmi hang, semmi rángatás.
És egyenesben is..! Ha megyek és kinyomom a kuplungot, akkor egy tompa fém hang és egy nagyon picit ránt az autó, minimálisat, de érzem, mintha egy pillanatra nyomnék egy kis féket. És kuplungról leszállásról is van azt hiszem ugyan ez.. (szóval mikor kapja a nyomatékot, vagy elveszem tőle) és csak alacsonyabb fordulaton, mikor nagyon normálisan akarok indulni, ha viszont kicsit kipörgetem, akkor meg jó... nem vagyok difi spec, de nem difi gondnak tűnik SZERINTEM, mert akkor búgna, hangja lenne, egyenesben is, MINDIG!!! nem??? :/
valami ötlet esetleg?
köszönöm szépen!


Szigetvár    17    2016.02.01. 11:07
Addorjan
2010.10.08. 08:48   






Itt mi a helyzet? van valami haladás?


   972    2005.10.10. 15:25
Turboá
2010.09.15. 11:17   














új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7682    2005.03.14. 22:22
Turboá
2010.09.15. 11:15   






Fel a blokkra , és 150-el lehúztam.












A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2010.09.15. 11:19 (1).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7682    2005.03.14. 22:22
Turboá
2010.09.13. 08:20   






Fej felújítás.
Gergő szépen becsiszolta a szelepeket. Kacsint
Tegnap pedig összeraktam.



a veztengely végét levágtam, és átalakítottam újabb kihajtásúra.







új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7682    2005.03.14. 22:22
gino
2010.09.01. 21:14   






és itt mi a helyzet? valami fejlemény?
üdv..: gino


'a króm úgy szép, ha matt fekete'

hol itt, hol ott... :)    435    2008.03.04. 12:55
SirCsak
2010.08.10. 13:35   






sixday írta:
SirCsak írta:


egészen pici csiga, amolyan kompakt éti fajta..reméljük olyan, mint amilyet nem veszel észre az erdőben sétálva, viszont amikor rálépsz olyat reccsen, hogy besz#rsz tőle Very Happy Mad


Szerintem ettől a váltód fog jó nagyot reccsenni meg a diffi Very Happy Very Happy
Sok sikert, végre egy erős turbós a láthatáron a driftéletben Kacsint
Remélem beraknak Nari-val tsuisoba, az lenne a gyönyörűség Very Happy

Milyen az alapmotor? M30, S30? Vezérlés gondolom VEMS.


a váltótól nem tartok, viszont a difi és a féltengelyek egy bizonyos teljesítménynél már adhatják meg magukat. van egyébként kidolgozott és tesztelt megoldás erre is (Turboá projekt), de ez most nem fér bele. Sad


   436    2006.10.30. 11:21
sixday
2010.08.05. 10:31   






SirCsak írta:


egészen pici csiga, amolyan kompakt éti fajta..reméljük olyan, mint amilyet nem veszel észre az erdőben sétálva, viszont amikor rálépsz olyat reccsen, hogy besz#rsz tőle Very Happy Mad


Szerintem ettől a váltód fog jó nagyot reccsenni meg a diffi Very Happy Very Happy
Sok sikert, végre egy erős turbós a láthatáron a driftéletben Kacsint
Remélem beraknak Nari-val tsuisoba, az lenne a gyönyörűség Very Happy

Milyen az alapmotor? M30, S30? Vezérlés gondolom VEMS.


Budapest    1018    2006.10.05. 11:02
SirCsak
2010.08.05. 09:45   






sixday írta:
gondolom mivel driftautóról van szó, tehát a cél az elérhető legkisebb turbólyuk. egészen biztosan olyan konfigról van szó szerintem aminél rendkívül pontosan van tervezve a turbóméretezés, hogy a teljesítménykívánalmakat még éppen kiszolgálja, de a lehető legkisebb méretű, valamint gondolom a leömlő és a turbó pozicionálása is rendkívül nagy szerepet fog kapni.
sok sikert hozzá. Smile
ja ha hülyeséget gondolok akkor javítsatok Smile

véleményem szerint egyébként nem az a kérdés hogy honnan tölt az autó, hanem az hogy mekkora a hasznos fordulattartománya.
a többit megoldja a kuplugrúgás Very Happy
nagyon sokat elárul az ilyesmiről pl. tezuka (japán drift top pilóta) edzőautója, 2JZ széria motor (3 liter, sor6, hengerenként 4 szelep) plusz egy böhöm turbó, 560 paci, tezuka saját elmondása szerint 5000-nél jön a tüzijáték és 7800 a tiltás.
és ezzel tud olyat de olyat menni amitől lerepül kalap-kabát-gatya... elég szigorú amikor a célegyenesben 4 telin agyig rúgja a kuplungot és egyidejűleg beleránt a kormányba... Very Happy
ilyet akarok látni tőled is sircsak hogy a nagy czifferék pódiumostól essenek hanyatt!!!! Mad

ja és hogy legyen képi tanulságanyag is:
http://www.youtube.com/watch?v=6YH9SShzPKk


erről van szó Kacsint


   436    2006.10.30. 11:21
SirCsak
2010.08.05. 09:36   






hű mennyi minden történt a pár nap alatt míg nem voltam Very Happy

látom a poén különös kegyetlenséggel elkövetett gyilkosság áldozata lett Sad a gyilkos büntetése, hogy amennyiben a hozzá nemértésemből fakadóan hülyeséget írok javítsa azt, ill kérném segítsen a topicot a témában vezetni, kiegészíteni ami nekem nem megy Cool

a legfőbb cél egy olyan konfig meghatározása volt, ami leginkább alkalmas és használható drift tekintetében. a felmerülő első kérdések egyike a használhatóság (fordulatszámtartomány, teljesítmény) volt. ehhez kellett a turbot a lehető legjobban méretezni, hogy a minél jobb és direktebb legyen és pont annyit tudjon, mint amennyit elvárunk tőle, ne többet ne kevesebbet. szerettünk volna modern turbót, de mivel ez egy olyan projekt ahol az anyagi keretek határt szabnak (sajnos nem dobálózhatunk 3-5-10-20 milliókkal), le kellett mondanunk a 300e+ -os favoritnak mondható Garrett szériákról..használt régebbi turbóban gondolkoztunk, ám Lezsinek köszönhetően ráleltünk egy zsír új modernnek mondható turbóra, éppen picivel többért mint amennyit szántunk rá Cool számolgatásunk szerint így sem vagyunk többe, mint egy használtan vett, majd felújított turbóval.

egyenesen Californiából, BorgWarner S256:













egészen pici csiga, amolyan kompakt éti fajta..reméljük olyan, mint amilyet nem veszel észre az erdőben sétálva, viszont amikor rálépsz olyat reccsen, hogy besz#rsz tőle Very Happy Mad


   436    2006.10.30. 11:21
speer
2010.08.03. 07:03   






Dawe írta:
Turboá írta:
Dawe írta:
de utálom azt a top secret dolgot,most akkor tüsszögni fog vagy nem?? Surprised


Igen, egy direkt turbós motor készül, olyan, ami reményeink szerint átértelmezi a drift és a turbós bmw-k összefüggését.
Fő cél, a konkrét, tettre kész motorüzem. Maximum 500-550le, és 650 nm-re lövünk, de inkább kevesebbre számítunk.

Smile
Ne idegeskedjetek mindenről lesz fotó.
Smile

a direkt turbó az mit takar?? a kompresszor a direkt hajtású,ha jól értelmezem Surprised

Valszeg nem jól értelmezed...nem a meghajtásról lehet szó,hanem a gázpedál lenyomása és a motor válaszreakciója közötti összefüggésről....tehát "amit nyomsz ,azt csinálja de azonnal"! Kacsint
Amúgy ,így hirtelen nem is tudnék olyan szívómocit mondani,ami tudja a hasonló (650Nm) nyomatékot...és persze elérhető,beépíthető,és a fentartási költségei is elfogadhatóak! Tehát kézenfekvő és egyedüli megoldás a feltöltés....jó lesz az!!! Kacsint


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"

"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
sixday
2010.08.02. 23:20   






Dawe írta:
Turboá írta:
Dawe írta:
de utálom azt a top secret dolgot,most akkor tüsszögni fog vagy nem?? Surprised


Igen, egy direkt turbós motor készül, olyan, ami reményeink szerint átértelmezi a drift és a turbós bmw-k összefüggését.
Fő cél, a konkrét, tettre kész motorüzem. Maximum 500-550le, és 650 nm-re lövünk, de inkább kevesebbre számítunk.

Smile
Ne idegeskedjetek mindenről lesz fotó.
Smile

a direkt turbó az mit takar?? a kompresszor a direkt hajtású,ha jól értelmezem Surprised


gondolom mivel driftautóról van szó, tehát a cél az elérhető legkisebb turbólyuk. egészen biztosan olyan konfigról van szó szerintem aminél rendkívül pontosan van tervezve a turbóméretezés, hogy a teljesítménykívánalmakat még éppen kiszolgálja, de a lehető legkisebb méretű, valamint gondolom a leömlő és a turbó pozicionálása is rendkívül nagy szerepet fog kapni.
sok sikert hozzá. Smile
ja ha hülyeséget gondolok akkor javítsatok Smile

véleményem szerint egyébként nem az a kérdés hogy honnan tölt az autó, hanem az hogy mekkora a hasznos fordulattartománya.
a többit megoldja a kuplugrúgás Very Happy
nagyon sokat elárul az ilyesmiről pl. tezuka (japán drift top pilóta) edzőautója, 2JZ széria motor (3 liter, sor6, hengerenként 4 szelep) plusz egy böhöm turbó, 560 paci, tezuka saját elmondása szerint 5000-nél jön a tüzijáték és 7800 a tiltás.
és ezzel tud olyat de olyat menni amitől lerepül kalap-kabát-gatya... elég szigorú amikor a célegyenesben 4 telin agyig rúgja a kuplungot és egyidejűleg beleránt a kormányba... Very Happy
ilyet akarok látni tőled is sircsak hogy a nagy czifferék pódiumostól essenek hanyatt!!!! Mad

ja és hogy legyen képi tanulságanyag is:
http://www.youtube.com/watch?v=6YH9SShzPKk


Budapest    1018    2006.10.05. 11:02
Dawe
2010.08.02. 22:50   





Redneck Boss
Turboá írta:
Dawe írta:
de utálom azt a top secret dolgot,most akkor tüsszögni fog vagy nem?? Surprised


Igen, egy direkt turbós motor készül, olyan, ami reményeink szerint átértelmezi a drift és a turbós bmw-k összefüggését.
Fő cél, a konkrét, tettre kész motorüzem. Maximum 500-550le, és 650 nm-re lövünk, de inkább kevesebbre számítunk.

Smile
Ne idegeskedjetek mindenről lesz fotó.
Smile

a direkt turbó az mit takar?? a kompresszor a direkt hajtású,ha jól értelmezem Surprised


ADJ MEG AZ AUTÓDNAK MINDENT,MINDENBŐL A LEGJOBBAT ÉS MINDIG... ...UTÁNA MEG HASZNÁLD,AHOGY KEDVED TARTJA.
/R.R.T./

vecsés west side    2740    2005.10.08. 15:11
powered
2010.08.02. 21:40   






SirCsak írta:
sixday írta:
Addorjan írta:
Addorjan írta:
sixday írta:
Addorjan írta:
SirCsak írta:
Mts írta:
olyan oldalt miért nem csináltok ,hogy szivo szusszi)) mindig csak turbo szusszi)) az m3 s14 is szivo szuszi)) s mégis tud 300 pacit)))meg az s 42 is))pedig az csak 2000 kübcenti max))9 Very Happy


sajnos 300 paci már elég kevés Sad a mostanában driften kirakott pályák eleve minimum 300Le-t kívánnak ahhoz, hogy valahogy végig tudj rajtuk menni. És akkor hol vagyunk még attól, hogy nagy szögben akarsz autózni neadjisten nagy füsttel.. Cool


300 lóval simán lehet menni nagy szögben is nagy füsttel az idén kirakott pályákon is Smile
Minek szuszogó, ha van sok köbcentis szívó is? Smile
pl:
http://www.youtube.com/watch?v=_xGpXTJ5m8Y


A pályákkal kapcsolatosan igazad van Adorján, az M3-ak is 320 pacik és milyen szépen mennek velük.
De szívónak ezt a 800 lovas nascar v8-at ne linkelgesd mert szép példa de csak maga a motor kb 30-40 millió forint...
Viszont mondjuk az Énekes Árpi LS7-ese (500 ló szívó ha jóltudom) már érdekes lenne hogy mennyibe került.


Ne hülyéskedj, egy 700 lovas V8-as dög 10 milla körül van. Vatta új persze. És könnyebb, mint a bmw v8.
Ls7 szállítással, pár tízezer mérfölddel 3 milla körül itthon van.


Konkrétan az a motor 12 millából itthon volt. 698LE 911Nm:

http://rpm-styling.com/hu/az_autok/1970_plymouth_barracuda/


Értem. Ez mondjuk már egy tűrhető ár. Persze minden viszonyítás kérdése
Amit én láttam ebben a kategóriában az Hasselgren V8 volt és 25 millától indult.
Ezekszerint vannak békésebb helyek is ár szempontjából
Mondjuk az megint más kérdés hogy ma Magyarországon még a 3 millás motorár is bőven az elképesztő kategóriában van.


Ahogy számolgatok, ár/érték arányban egy turbomotor akárhogy is nézem sztem jobb, és végösszegben is nekem jóval kevesebbre jön ki ugyanaz a teljesítmény.. 3M-ból (direkt nem a legolcsóbb variácóval számolva, ami a feléből is meglehetne) sztem összerakható egy 500+ lovas nem rossz tulajdonságokkal bíró turbós, míg 10M-ból egy ~800-1000 lovas elég pöpec is simán kihozható. Rosszul számolok?
ekkora összegnél már gyanítom egyébként is a motor tulajdonságai döntőek.
pro és kontra tudnátok érveket mondani szerintetek miért jobb egy nagy köbcentis szívó driftre egy komoly turbomotornál? Azonkívül persze, hogy sokkal kisebb vezetési tudást igényel.. Kíváncsi lennék a véleményekre Kacsint

Összeadtam az összegeket, és a lóerőket. kb. egy lakotelep ára, és egy forma 1-es mezőny teljesítménye...betegek vagytok! Smile


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
Turboá
2010.08.02. 21:31   






Dawe írta:
de utálom azt a top secret dolgot,most akkor tüsszögni fog vagy nem?? Surprised


Igen, egy direkt turbós motor készül, olyan, ami reményeink szerint átértelmezi a drift és a turbós bmw-k összefüggését.
Fő cél, a konkrét, tettre kész motorüzem. Maximum 500-550le, és 650 nm-re lövünk, de inkább kevesebbre számítunk.

Smile
Ne idegeskedjetek mindenről lesz fotó.
Smile


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7682    2005.03.14. 22:22
Dawe
2010.08.02. 21:21   





Redneck Boss
de utálom azt a top secret dolgot,most akkor tüsszögni fog vagy nem?? Surprised


ADJ MEG AZ AUTÓDNAK MINDENT,MINDENBŐL A LEGJOBBAT ÉS MINDIG... ...UTÁNA MEG HASZNÁLD,AHOGY KEDVED TARTJA.
/R.R.T./

vecsés west side    2740    2005.10.08. 15:11
grafo
2010.08.02. 20:57   






titokba készül a szívó emhúsz!!


Kecskemét    1095    2007.05.30. 20:44
t_roland
2010.08.02. 18:08   






Emberek !

Nagyon fúrja az oldalamat, hogy mi folyik itten!
Olyanok vagytok mint az 51-es körzet...

Csak lazán, ne kapkodjatok ! Smile


Veszprém    292    2008.11.24. 20:51
Turboá
2010.08.02. 14:02   






Ide is beírom, Gergőnek kimaradt egy komplett mechanikus szett gyári turbós m30-as motorhoz
nála lehet érdeklődni:




új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7682    2005.03.14. 22:22
Addorjan
2010.08.02. 08:57   






SirCsak írta:
sixday írta:
Addorjan írta:
Addorjan írta:
sixday írta:
Addorjan írta:
SirCsak írta:
Mts írta:
olyan oldalt miért nem csináltok ,hogy szivo szusszi)) mindig csak turbo szusszi)) az m3 s14 is szivo szuszi)) s mégis tud 300 pacit)))meg az s 42 is))pedig az csak 2000 kübcenti max))9 Very Happy


sajnos 300 paci már elég kevés Sad a mostanában driften kirakott pályák eleve minimum 300Le-t kívánnak ahhoz, hogy valahogy végig tudj rajtuk menni. És akkor hol vagyunk még attól, hogy nagy szögben akarsz autózni neadjisten nagy füsttel.. Cool


300 lóval simán lehet menni nagy szögben is nagy füsttel az idén kirakott pályákon is Smile
Minek szuszogó, ha van sok köbcentis szívó is? Smile
pl:
http://www.youtube.com/watch?v=_xGpXTJ5m8Y


A pályákkal kapcsolatosan igazad van Adorján, az M3-ak is 320 pacik és milyen szépen mennek velük.
De szívónak ezt a 800 lovas nascar v8-at ne linkelgesd mert szép példa de csak maga a motor kb 30-40 millió forint...
Viszont mondjuk az Énekes Árpi LS7-ese (500 ló szívó ha jóltudom) már érdekes lenne hogy mennyibe került.


Ne hülyéskedj, egy 700 lovas V8-as dög 10 milla körül van. Vatta új persze. És könnyebb, mint a bmw v8.
Ls7 szállítással, pár tízezer mérfölddel 3 milla körül itthon van.


Konkrétan az a motor 12 millából itthon volt. 698LE 911Nm:

http://rpm-styling.com/hu/az_autok/1970_plymouth_barracuda/


Értem. Ez mondjuk már egy tűrhető ár. Persze minden viszonyítás kérdése
Amit én láttam ebben a kategóriában az Hasselgren V8 volt és 25 millától indult.
Ezekszerint vannak békésebb helyek is ár szempontjából
Mondjuk az megint más kérdés hogy ma Magyarországon még a 3 millás motorár is bőven az elképesztő kategóriában van.


Ahogy számolgatok, ár/érték arányban egy turbomotor akárhogy is nézem sztem jobb, és végösszegben is nekem jóval kevesebbre jön ki ugyanaz a teljesítmény.. 3M-ból (direkt nem a legolcsóbb variácóval számolva, ami a feléből is meglehetne) sztem összerakható egy 500+ lovas nem rossz tulajdonságokkal bíró turbós, míg 10M-ból egy ~800-1000 lovas elég pöpec is simán kihozható. Rosszul számolok?
ekkora összegnél már gyanítom egyébként is a motor tulajdonságai döntőek.
pro és kontra tudnátok érveket mondani szerintetek miért jobb egy nagy köbcentis szívó driftre egy komoly turbomotornál? Azonkívül persze, hogy sokkal kisebb vezetési tudást igényel.. Kíváncsi lennék a véleményekre Kacsint


Nekem az a véleményem, hogy a nagy hathengeres turbós motorok gyorsulásra a legjobbak.
Hozzuk példának az LS7-es GM motort. 35kg-al könnyebb a BMW V8-nál (M30-M5-nél még könnyebb, nem számolva a turbósítás extra súlyvonzatát). Széria motor, indulni fog hidegben, melegben, nem kell programozgatni, folyamatosan logolni, nem lesznek gyerekbetegségei - ami akár egész hosszan el is húzódhat. A gyári hajtáslánccal még ütősebb konfigot össze lehet rakni (transaxle), bár ez kifejezetten ennek a motornak a sajátsága, összességében a V8-akra nyilván nem igaz, illetve ha valaki nagyon ragaszkodik hozzá bármilyen motorral megcsinálható természetesen.
Egyszerűbb vezethetőség meg ugye nyilvánvaló, elég annyit mondani, hogy 400Nm a nyomaték 1000-es fordulaton.

Egyébként meg a közönség jobban szereti, ha valaki egy vad(abb) lovat fog be, én is többre értékelem pl. Miki mutatványát a 2ezres szívóval, mint mikor valaki egy kamionmotorral öblöget. Kellenek a hősök Smile


   972    2005.10.10. 15:25
Turboá
2010.08.02. 08:26   






Dawe írta:
Föld hivja a drifteseket....

vissza kéne térni,mert nagyon elszálltok Very Happy


Jó-jó.
Megjött a turbó ( Borg Warner S256),éppen gyártják a kipucsonk saválló talpát, tervezik és vágják a turbó talpait és a rozsdamentes csőanyag is úton van.
A motort összefűztük, és kezdődik a szelepzsebmarás.
Képek később.
Bov-és Wg megrendelve.
Hengerfej felújítva, de még átnézzük.
Smile


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7682    2005.03.14. 22:22
Dawe
2010.08.01. 23:24   





Redneck Boss
Föld hivja a drifteseket....

vissza kéne térni,mert nagyon elszálltok Very Happy


ADJ MEG AZ AUTÓDNAK MINDENT,MINDENBŐL A LEGJOBBAT ÉS MINDIG... ...UTÁNA MEG HASZNÁLD,AHOGY KEDVED TARTJA.
/R.R.T./

vecsés west side    2740    2005.10.08. 15:11
Turboá
2010.07.30. 08:44   






Hűha 1millió-2 millió-5 millió-10 millió, Hallode Morgit ?, milliókkal dobálózom"
( Besenyő Pistabácsi)

Szerintem 3-5 millióból komoly motort lehet összeállítani.
Egy ilyen nagy szívó motor igen idegen .
Persze ettől még lehet jó, csak olyan mint egy földön kívüli mamutszerű űrlény. Surprised


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7682    2005.03.14. 22:22
SirCsak
2010.07.30. 08:29   






sixday írta:
Addorjan írta:
Addorjan írta:
sixday írta:
Addorjan írta:
SirCsak írta:
Mts írta:
olyan oldalt miért nem csináltok ,hogy szivo szusszi)) mindig csak turbo szusszi)) az m3 s14 is szivo szuszi)) s mégis tud 300 pacit)))meg az s 42 is))pedig az csak 2000 kübcenti max))9 Very Happy


sajnos 300 paci már elég kevés Sad a mostanában driften kirakott pályák eleve minimum 300Le-t kívánnak ahhoz, hogy valahogy végig tudj rajtuk menni. És akkor hol vagyunk még attól, hogy nagy szögben akarsz autózni neadjisten nagy füsttel.. Cool


300 lóval simán lehet menni nagy szögben is nagy füsttel az idén kirakott pályákon is Smile
Minek szuszogó, ha van sok köbcentis szívó is? Smile
pl:
http://www.youtube.com/watch?v=_xGpXTJ5m8Y


A pályákkal kapcsolatosan igazad van Adorján, az M3-ak is 320 pacik és milyen szépen mennek velük.
De szívónak ezt a 800 lovas nascar v8-at ne linkelgesd mert szép példa de csak maga a motor kb 30-40 millió forint...
Viszont mondjuk az Énekes Árpi LS7-ese (500 ló szívó ha jóltudom) már érdekes lenne hogy mennyibe került.


Ne hülyéskedj, egy 700 lovas V8-as dög 10 milla körül van. Vatta új persze. És könnyebb, mint a bmw v8.
Ls7 szállítással, pár tízezer mérfölddel 3 milla körül itthon van.


Konkrétan az a motor 12 millából itthon volt. 698LE 911Nm:

http://rpm-styling.com/hu/az_autok/1970_plymouth_barracuda/


Értem. Ez mondjuk már egy tűrhető ár. Persze minden viszonyítás kérdése
Amit én láttam ebben a kategóriában az Hasselgren V8 volt és 25 millától indult.
Ezekszerint vannak békésebb helyek is ár szempontjából
Mondjuk az megint más kérdés hogy ma Magyarországon még a 3 millás motorár is bőven az elképesztő kategóriában van.


Ahogy számolgatok, ár/érték arányban egy turbomotor akárhogy is nézem sztem jobb, és végösszegben is nekem jóval kevesebbre jön ki ugyanaz a teljesítmény.. 3M-ból (direkt nem a legolcsóbb variácóval számolva, ami a feléből is meglehetne) sztem összerakható egy 500+ lovas nem rossz tulajdonságokkal bíró turbós, míg 10M-ból egy ~800-1000 lovas elég pöpec is simán kihozható. Rosszul számolok?
ekkora összegnél már gyanítom egyébként is a motor tulajdonságai döntőek.
pro és kontra tudnátok érveket mondani szerintetek miért jobb egy nagy köbcentis szívó driftre egy komoly turbomotornál? Azonkívül persze, hogy sokkal kisebb vezetési tudást igényel.. Kíváncsi lennék a véleményekre Kacsint


   436    2006.10.30. 11:21
sixday
2010.07.29. 23:01   






Addorjan írta:
Addorjan írta:
sixday írta:
Addorjan írta:
SirCsak írta:
Mts írta:
olyan oldalt miért nem csináltok ,hogy szivo szusszi)) mindig csak turbo szusszi)) az m3 s14 is szivo szuszi)) s mégis tud 300 pacit)))meg az s 42 is))pedig az csak 2000 kübcenti max))9 Very Happy


sajnos 300 paci már elég kevés Sad a mostanában driften kirakott pályák eleve minimum 300Le-t kívánnak ahhoz, hogy valahogy végig tudj rajtuk menni. És akkor hol vagyunk még attól, hogy nagy szögben akarsz autózni neadjisten nagy füsttel.. Cool


300 lóval simán lehet menni nagy szögben is nagy füsttel az idén kirakott pályákon is Smile
Minek szuszogó, ha van sok köbcentis szívó is? Smile
pl:
http://www.youtube.com/watch?v=_xGpXTJ5m8Y


A pályákkal kapcsolatosan igazad van Adorján, az M3-ak is 320 pacik és milyen szépen mennek velük.
De szívónak ezt a 800 lovas nascar v8-at ne linkelgesd mert szép példa de csak maga a motor kb 30-40 millió forint...
Viszont mondjuk az Énekes Árpi LS7-ese (500 ló szívó ha jóltudom) már érdekes lenne hogy mennyibe került.


Ne hülyéskedj, egy 700 lovas V8-as dög 10 milla körül van. Vatta új persze. És könnyebb, mint a bmw v8.
Ls7 szállítással, pár tízezer mérfölddel 3 milla körül itthon van.


Konkrétan az a motor 12 millából itthon volt. 698LE 911Nm:

http://rpm-styling.com/hu/az_autok/1970_plymouth_barracuda/


Értem. Ez mondjuk már egy tűrhető ár. Persze minden viszonyítás kérdése
Amit én láttam ebben a kategóriában az Hasselgren V8 volt és 25 millától indult.
Ezekszerint vannak békésebb helyek is ár szempontjából
Mondjuk az megint más kérdés hogy ma Magyarországon még a 3 millás motorár is bőven az elképesztő kategóriában van.


Budapest    1018    2006.10.05. 11:02
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 32 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 30, 31, 32  Következő
Tartalomjegyzék  »   Drift autó projektek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére