|
|
cibus |
2016.11.14. 12:58 |
|
|


|
Helló!
Lenne egy olyan problémám, hogy vettem egy e36ost, van alatta egy 8 lamellás verseny sperr, ami most lett még csak összerakva, mondták , h mivel még elég "nyers", ezért még lehet idő kell neki, míg rendesen összekopik.
Viszont olyat csinál, hogy ha kanyarodom kinyomott kuplunggal, akkor minden oké, ha viszont kis gázzal kanyarodom, akkor recseg ropog, mintha kb egyszer zárna, egyszer nem, és szinte alapjáraton már (!) a belső hátsó kerék is elkezdi magát tolni alászedett kormánynál (kavicson látom, h meg-megforog) és ha finoman indulok akkor rotyog, kicsit rángat is, viszont ha nagyobb gázzal indulok, ha rendesen össze van zárva, vagy direkt megcsúsztatom kanyarban, vagy álló helyből nagy gáz, kuplung le és megfordítom 180ba, akkor semmi hang, semmi rángatás.
És egyenesben is..! Ha megyek és kinyomom a kuplungot, akkor egy tompa fém hang és egy nagyon picit ránt az autó, minimálisat, de érzem, mintha egy pillanatra nyomnék egy kis féket. És kuplungról leszállásról is van azt hiszem ugyan ez.. (szóval mikor kapja a nyomatékot, vagy elveszem tőle) és csak alacsonyabb fordulaton, mikor nagyon normálisan akarok indulni, ha viszont kicsit kipörgetem, akkor meg jó... nem vagyok difi spec, de nem difi gondnak tűnik SZERINTEM, mert akkor búgna, hangja lenne, egyenesben is, MINDIG!!! nem??? :/
valami ötlet esetleg?
köszönöm szépen! |
|
Szigetvár 17 2016.02.01. 11:07 |
|
Addorjan |
2010.10.08. 08:48 |
|
|



|
Itt mi a helyzet? van valami haladás? |
|
972 2005.10.10. 15:25 |
|
Turboá |
2010.09.15. 11:17 |
|
|


|
|
új játék-új izgalom.
R.C.S. |
R.C.S. 7683 2005.03.14. 22:22 |
|
Turboá |
2010.09.15. 11:15 |
|
|


|
|
A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2010.09.15. 11:19 (1). új játék-új izgalom.
R.C.S. |
R.C.S. 7683 2005.03.14. 22:22 |
|
Turboá |
2010.09.13. 08:20 |
|
|


|
|
gino |
2010.09.01. 21:14 |
|
|



|
|
SirCsak |
2010.08.10. 13:35 |
|
|



|
sixday írta: | SirCsak írta: |
egészen pici csiga, amolyan kompakt éti fajta..reméljük olyan, mint amilyet nem veszel észre az erdőben sétálva, viszont amikor rálépsz olyat reccsen, hogy besz#rsz tőle |
Szerintem ettől a váltód fog jó nagyot reccsenni meg a diffi
Sok sikert, végre egy erős turbós a láthatáron a driftéletben
Remélem beraknak Nari-val tsuisoba, az lenne a gyönyörűség
Milyen az alapmotor? M30, S30? Vezérlés gondolom VEMS. |
a váltótól nem tartok, viszont a difi és a féltengelyek egy bizonyos teljesítménynél már adhatják meg magukat. van egyébként kidolgozott és tesztelt megoldás erre is (Turboá projekt), de ez most nem fér bele.  |
|
436 2006.10.30. 11:21 |
|
sixday |
2010.08.05. 10:31 |
|
|



|
SirCsak írta: |
egészen pici csiga, amolyan kompakt éti fajta..reméljük olyan, mint amilyet nem veszel észre az erdőben sétálva, viszont amikor rálépsz olyat reccsen, hogy besz#rsz tőle |
Szerintem ettől a váltód fog jó nagyot reccsenni meg a diffi
Sok sikert, végre egy erős turbós a láthatáron a driftéletben
Remélem beraknak Nari-val tsuisoba, az lenne a gyönyörűség
Milyen az alapmotor? M30, S30? Vezérlés gondolom VEMS. |
|
Budapest 1018 2006.10.05. 11:02 |
|
SirCsak |
2010.08.05. 09:45 |
|
|



|
sixday írta: | gondolom mivel driftautóról van szó, tehát a cél az elérhető legkisebb turbólyuk. egészen biztosan olyan konfigról van szó szerintem aminél rendkívül pontosan van tervezve a turbóméretezés, hogy a teljesítménykívánalmakat még éppen kiszolgálja, de a lehető legkisebb méretű, valamint gondolom a leömlő és a turbó pozicionálása is rendkívül nagy szerepet fog kapni.
sok sikert hozzá.
ja ha hülyeséget gondolok akkor javítsatok
véleményem szerint egyébként nem az a kérdés hogy honnan tölt az autó, hanem az hogy mekkora a hasznos fordulattartománya.
a többit megoldja a kuplugrúgás
nagyon sokat elárul az ilyesmiről pl. tezuka (japán drift top pilóta) edzőautója, 2JZ széria motor (3 liter, sor6, hengerenként 4 szelep) plusz egy böhöm turbó, 560 paci, tezuka saját elmondása szerint 5000-nél jön a tüzijáték és 7800 a tiltás.
és ezzel tud olyat de olyat menni amitől lerepül kalap-kabát-gatya... elég szigorú amikor a célegyenesben 4 telin agyig rúgja a kuplungot és egyidejűleg beleránt a kormányba...
ilyet akarok látni tőled is sircsak hogy a nagy czifferék pódiumostól essenek hanyatt!!!!
ja és hogy legyen képi tanulságanyag is:
http://www.youtube.com/watch?v=6YH9SShzPKk |
erről van szó  |
|
436 2006.10.30. 11:21 |
|
SirCsak |
2010.08.05. 09:36 |
|
|



|
hű mennyi minden történt a pár nap alatt míg nem voltam
látom a poén különös kegyetlenséggel elkövetett gyilkosság áldozata lett  a gyilkos büntetése, hogy amennyiben a hozzá nemértésemből fakadóan hülyeséget írok javítsa azt, ill kérném segítsen a topicot a témában vezetni, kiegészíteni ami nekem nem megy
a legfőbb cél egy olyan konfig meghatározása volt, ami leginkább alkalmas és használható drift tekintetében. a felmerülő első kérdések egyike a használhatóság (fordulatszámtartomány, teljesítmény) volt. ehhez kellett a turbot a lehető legjobban méretezni, hogy a minél jobb és direktebb legyen és pont annyit tudjon, mint amennyit elvárunk tőle, ne többet ne kevesebbet. szerettünk volna modern turbót, de mivel ez egy olyan projekt ahol az anyagi keretek határt szabnak (sajnos nem dobálózhatunk 3-5-10-20 milliókkal), le kellett mondanunk a 300e+ -os favoritnak mondható Garrett szériákról..használt régebbi turbóban gondolkoztunk, ám Lezsinek köszönhetően ráleltünk egy zsír új modernnek mondható turbóra, éppen picivel többért mint amennyit szántunk rá  számolgatásunk szerint így sem vagyunk többe, mint egy használtan vett, majd felújított turbóval.
egyenesen Californiából, BorgWarner S256:
egészen pici csiga, amolyan kompakt éti fajta..reméljük olyan, mint amilyet nem veszel észre az erdőben sétálva, viszont amikor rálépsz olyat reccsen, hogy besz#rsz tőle  |
|
436 2006.10.30. 11:21 |
|
speer |
2010.08.03. 07:03 |
|
|



|
Dawe írta: | Turboá írta: | Dawe írta: | de utálom azt a top secret dolgot,most akkor tüsszögni fog vagy nem?? |
Igen, egy direkt turbós motor készül, olyan, ami reményeink szerint átértelmezi a drift és a turbós bmw-k összefüggését.
Fő cél, a konkrét, tettre kész motorüzem. Maximum 500-550le, és 650 nm-re lövünk, de inkább kevesebbre számítunk.
Ne idegeskedjetek mindenről lesz fotó.
|
a direkt turbó az mit takar?? a kompresszor a direkt hajtású,ha jól értelmezem |
Valszeg nem jól értelmezed...nem a meghajtásról lehet szó,hanem a gázpedál lenyomása és a motor válaszreakciója közötti összefüggésről....tehát "amit nyomsz ,azt csinálja de azonnal"!
Amúgy ,így hirtelen nem is tudnék olyan szívómocit mondani,ami tudja a hasonló (650Nm) nyomatékot...és persze elérhető,beépíthető,és a fentartási költségei is elfogadhatóak! Tehát kézenfekvő és egyedüli megoldás a feltöltés....jó lesz az!!!  |
"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!" |
"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!" 2801 2005.05.02. 07:23 |
|
sixday |
2010.08.02. 23:20 |
|
|



|
Dawe írta: | Turboá írta: | Dawe írta: | de utálom azt a top secret dolgot,most akkor tüsszögni fog vagy nem?? |
Igen, egy direkt turbós motor készül, olyan, ami reményeink szerint átértelmezi a drift és a turbós bmw-k összefüggését.
Fő cél, a konkrét, tettre kész motorüzem. Maximum 500-550le, és 650 nm-re lövünk, de inkább kevesebbre számítunk.
Ne idegeskedjetek mindenről lesz fotó.
|
a direkt turbó az mit takar?? a kompresszor a direkt hajtású,ha jól értelmezem |
gondolom mivel driftautóról van szó, tehát a cél az elérhető legkisebb turbólyuk. egészen biztosan olyan konfigról van szó szerintem aminél rendkívül pontosan van tervezve a turbóméretezés, hogy a teljesítménykívánalmakat még éppen kiszolgálja, de a lehető legkisebb méretű, valamint gondolom a leömlő és a turbó pozicionálása is rendkívül nagy szerepet fog kapni.
sok sikert hozzá.
ja ha hülyeséget gondolok akkor javítsatok
véleményem szerint egyébként nem az a kérdés hogy honnan tölt az autó, hanem az hogy mekkora a hasznos fordulattartománya.
a többit megoldja a kuplugrúgás
nagyon sokat elárul az ilyesmiről pl. tezuka (japán drift top pilóta) edzőautója, 2JZ széria motor (3 liter, sor6, hengerenként 4 szelep) plusz egy böhöm turbó, 560 paci, tezuka saját elmondása szerint 5000-nél jön a tüzijáték és 7800 a tiltás.
és ezzel tud olyat de olyat menni amitől lerepül kalap-kabát-gatya... elég szigorú amikor a célegyenesben 4 telin agyig rúgja a kuplungot és egyidejűleg beleránt a kormányba...
ilyet akarok látni tőled is sircsak hogy a nagy czifferék pódiumostól essenek hanyatt!!!!
ja és hogy legyen képi tanulságanyag is:
http://www.youtube.com/watch?v=6YH9SShzPKk |
|
Budapest 1018 2006.10.05. 11:02 |
|
Dawe |
2010.08.02. 22:50 |
|
|



Redneck Boss
|
Turboá írta: | Dawe írta: | de utálom azt a top secret dolgot,most akkor tüsszögni fog vagy nem?? |
Igen, egy direkt turbós motor készül, olyan, ami reményeink szerint átértelmezi a drift és a turbós bmw-k összefüggését.
Fő cél, a konkrét, tettre kész motorüzem. Maximum 500-550le, és 650 nm-re lövünk, de inkább kevesebbre számítunk.
Ne idegeskedjetek mindenről lesz fotó.
|
a direkt turbó az mit takar?? a kompresszor a direkt hajtású,ha jól értelmezem  |
ADJ MEG AZ AUTÓDNAK MINDENT,MINDENBŐL A LEGJOBBAT ÉS MINDIG... ...UTÁNA MEG HASZNÁLD,AHOGY KEDVED TARTJA.
/R.R.T./ |
vecsés west side 2740 2005.10.08. 15:11 |
|
powered |
2010.08.02. 21:40 |
|
|



|
SirCsak írta: | sixday írta: | Addorjan írta: | Addorjan írta: | sixday írta: | Addorjan írta: | SirCsak írta: | Mts írta: | olyan oldalt miért nem csináltok ,hogy szivo szusszi)) mindig csak turbo szusszi)) az m3 s14 is szivo szuszi)) s mégis tud 300 pacit)))meg az s 42 is))pedig az csak 2000 kübcenti max))9 |
sajnos 300 paci már elég kevés a mostanában driften kirakott pályák eleve minimum 300Le-t kívánnak ahhoz, hogy valahogy végig tudj rajtuk menni. És akkor hol vagyunk még attól, hogy nagy szögben akarsz autózni neadjisten nagy füsttel.. |
300 lóval simán lehet menni nagy szögben is nagy füsttel az idén kirakott pályákon is
Minek szuszogó, ha van sok köbcentis szívó is?
pl:
http://www.youtube.com/watch?v=_xGpXTJ5m8Y |
A pályákkal kapcsolatosan igazad van Adorján, az M3-ak is 320 pacik és milyen szépen mennek velük.
De szívónak ezt a 800 lovas nascar v8-at ne linkelgesd mert szép példa de csak maga a motor kb 30-40 millió forint...
Viszont mondjuk az Énekes Árpi LS7-ese (500 ló szívó ha jóltudom) már érdekes lenne hogy mennyibe került. |
Ne hülyéskedj, egy 700 lovas V8-as dög 10 milla körül van. Vatta új persze. És könnyebb, mint a bmw v8.
Ls7 szállítással, pár tízezer mérfölddel 3 milla körül itthon van. |
Konkrétan az a motor 12 millából itthon volt. 698LE 911Nm:
http://rpm-styling.com/hu/az_autok/1970_plymouth_barracuda/ |
Értem. Ez mondjuk már egy tűrhető ár. Persze minden viszonyítás kérdése
Amit én láttam ebben a kategóriában az Hasselgren V8 volt és 25 millától indult.
Ezekszerint vannak békésebb helyek is ár szempontjából
Mondjuk az megint más kérdés hogy ma Magyarországon még a 3 millás motorár is bőven az elképesztő kategóriában van. |
Ahogy számolgatok, ár/érték arányban egy turbomotor akárhogy is nézem sztem jobb, és végösszegben is nekem jóval kevesebbre jön ki ugyanaz a teljesítmény.. 3M-ból (direkt nem a legolcsóbb variácóval számolva, ami a feléből is meglehetne) sztem összerakható egy 500+ lovas nem rossz tulajdonságokkal bíró turbós, míg 10M-ból egy ~800-1000 lovas elég pöpec is simán kihozható. Rosszul számolok?
ekkora összegnél már gyanítom egyébként is a motor tulajdonságai döntőek.
pro és kontra tudnátok érveket mondani szerintetek miért jobb egy nagy köbcentis szívó driftre egy komoly turbomotornál? Azonkívül persze, hogy sokkal kisebb vezetési tudást igényel.. Kíváncsi lennék a véleményekre |
Összeadtam az összegeket, és a lóerőket. kb. egy lakotelep ára, és egy forma 1-es mezőny teljesítménye...betegek vagytok!  |
racing performance |
PWRacing Pécs 3060 2006.07.17. 20:23 |
|
Turboá |
2010.08.02. 21:31 |
|
|


|
Dawe írta: | de utálom azt a top secret dolgot,most akkor tüsszögni fog vagy nem?? |
Igen, egy direkt turbós motor készül, olyan, ami reményeink szerint átértelmezi a drift és a turbós bmw-k összefüggését.
Fő cél, a konkrét, tettre kész motorüzem. Maximum 500-550le, és 650 nm-re lövünk, de inkább kevesebbre számítunk.
Ne idegeskedjetek mindenről lesz fotó.
 |
új játék-új izgalom.
R.C.S. |
R.C.S. 7683 2005.03.14. 22:22 |
|
Dawe |
2010.08.02. 21:21 |
|
|



Redneck Boss
|
|
grafo |
2010.08.02. 20:57 |
|
|



|
|
t_roland |
2010.08.02. 18:08 |
|
|



|
Emberek !
Nagyon fúrja az oldalamat, hogy mi folyik itten!
Olyanok vagytok mint az 51-es körzet...
Csak lazán, ne kapkodjatok !  |
|
Veszprém 292 2008.11.24. 20:51 |
|
Turboá |
2010.08.02. 14:02 |
|
|


|
|
Addorjan |
2010.08.02. 08:57 |
|
|



|
SirCsak írta: | sixday írta: | Addorjan írta: | Addorjan írta: | sixday írta: | Addorjan írta: | SirCsak írta: | Mts írta: | olyan oldalt miért nem csináltok ,hogy szivo szusszi)) mindig csak turbo szusszi)) az m3 s14 is szivo szuszi)) s mégis tud 300 pacit)))meg az s 42 is))pedig az csak 2000 kübcenti max))9 |
sajnos 300 paci már elég kevés a mostanában driften kirakott pályák eleve minimum 300Le-t kívánnak ahhoz, hogy valahogy végig tudj rajtuk menni. És akkor hol vagyunk még attól, hogy nagy szögben akarsz autózni neadjisten nagy füsttel.. |
300 lóval simán lehet menni nagy szögben is nagy füsttel az idén kirakott pályákon is
Minek szuszogó, ha van sok köbcentis szívó is?
pl:
http://www.youtube.com/watch?v=_xGpXTJ5m8Y |
A pályákkal kapcsolatosan igazad van Adorján, az M3-ak is 320 pacik és milyen szépen mennek velük.
De szívónak ezt a 800 lovas nascar v8-at ne linkelgesd mert szép példa de csak maga a motor kb 30-40 millió forint...
Viszont mondjuk az Énekes Árpi LS7-ese (500 ló szívó ha jóltudom) már érdekes lenne hogy mennyibe került. |
Ne hülyéskedj, egy 700 lovas V8-as dög 10 milla körül van. Vatta új persze. És könnyebb, mint a bmw v8.
Ls7 szállítással, pár tízezer mérfölddel 3 milla körül itthon van. |
Konkrétan az a motor 12 millából itthon volt. 698LE 911Nm:
http://rpm-styling.com/hu/az_autok/1970_plymouth_barracuda/ |
Értem. Ez mondjuk már egy tűrhető ár. Persze minden viszonyítás kérdése
Amit én láttam ebben a kategóriában az Hasselgren V8 volt és 25 millától indult.
Ezekszerint vannak békésebb helyek is ár szempontjából
Mondjuk az megint más kérdés hogy ma Magyarországon még a 3 millás motorár is bőven az elképesztő kategóriában van. |
Ahogy számolgatok, ár/érték arányban egy turbomotor akárhogy is nézem sztem jobb, és végösszegben is nekem jóval kevesebbre jön ki ugyanaz a teljesítmény.. 3M-ból (direkt nem a legolcsóbb variácóval számolva, ami a feléből is meglehetne) sztem összerakható egy 500+ lovas nem rossz tulajdonságokkal bíró turbós, míg 10M-ból egy ~800-1000 lovas elég pöpec is simán kihozható. Rosszul számolok?
ekkora összegnél már gyanítom egyébként is a motor tulajdonságai döntőek.
pro és kontra tudnátok érveket mondani szerintetek miért jobb egy nagy köbcentis szívó driftre egy komoly turbomotornál? Azonkívül persze, hogy sokkal kisebb vezetési tudást igényel.. Kíváncsi lennék a véleményekre |
Nekem az a véleményem, hogy a nagy hathengeres turbós motorok gyorsulásra a legjobbak.
Hozzuk példának az LS7-es GM motort. 35kg-al könnyebb a BMW V8-nál (M30-M5-nél még könnyebb, nem számolva a turbósítás extra súlyvonzatát). Széria motor, indulni fog hidegben, melegben, nem kell programozgatni, folyamatosan logolni, nem lesznek gyerekbetegségei - ami akár egész hosszan el is húzódhat. A gyári hajtáslánccal még ütősebb konfigot össze lehet rakni (transaxle), bár ez kifejezetten ennek a motornak a sajátsága, összességében a V8-akra nyilván nem igaz, illetve ha valaki nagyon ragaszkodik hozzá bármilyen motorral megcsinálható természetesen.
Egyszerűbb vezethetőség meg ugye nyilvánvaló, elég annyit mondani, hogy 400Nm a nyomaték 1000-es fordulaton.
Egyébként meg a közönség jobban szereti, ha valaki egy vad(abb) lovat fog be, én is többre értékelem pl. Miki mutatványát a 2ezres szívóval, mint mikor valaki egy kamionmotorral öblöget. Kellenek a hősök  |
|
972 2005.10.10. 15:25 |
|
Turboá |
2010.08.02. 08:26 |
|
|


|
Dawe írta: | Föld hivja a drifteseket....
vissza kéne térni,mert nagyon elszálltok |
Jó-jó.
Megjött a turbó ( Borg Warner S256),éppen gyártják a kipucsonk saválló talpát, tervezik és vágják a turbó talpait és a rozsdamentes csőanyag is úton van.
A motort összefűztük, és kezdődik a szelepzsebmarás.
Képek később.
Bov-és Wg megrendelve.
Hengerfej felújítva, de még átnézzük.
 |
új játék-új izgalom.
R.C.S. |
R.C.S. 7683 2005.03.14. 22:22 |
|
Dawe |
2010.08.01. 23:24 |
|
|



Redneck Boss
|
|
Turboá |
2010.07.30. 08:44 |
|
|


|
Hűha 1millió-2 millió-5 millió-10 millió, Hallode Morgit ?, milliókkal dobálózom"
( Besenyő Pistabácsi)
Szerintem 3-5 millióból komoly motort lehet összeállítani.
Egy ilyen nagy szívó motor igen idegen .
Persze ettől még lehet jó, csak olyan mint egy földön kívüli mamutszerű űrlény.  |
új játék-új izgalom.
R.C.S. |
R.C.S. 7683 2005.03.14. 22:22 |
|
SirCsak |
2010.07.30. 08:29 |
|
|



|
sixday írta: | Addorjan írta: | Addorjan írta: | sixday írta: | Addorjan írta: | SirCsak írta: | Mts írta: | olyan oldalt miért nem csináltok ,hogy szivo szusszi)) mindig csak turbo szusszi)) az m3 s14 is szivo szuszi)) s mégis tud 300 pacit)))meg az s 42 is))pedig az csak 2000 kübcenti max))9 |
sajnos 300 paci már elég kevés a mostanában driften kirakott pályák eleve minimum 300Le-t kívánnak ahhoz, hogy valahogy végig tudj rajtuk menni. És akkor hol vagyunk még attól, hogy nagy szögben akarsz autózni neadjisten nagy füsttel.. |
300 lóval simán lehet menni nagy szögben is nagy füsttel az idén kirakott pályákon is
Minek szuszogó, ha van sok köbcentis szívó is?
pl:
http://www.youtube.com/watch?v=_xGpXTJ5m8Y |
A pályákkal kapcsolatosan igazad van Adorján, az M3-ak is 320 pacik és milyen szépen mennek velük.
De szívónak ezt a 800 lovas nascar v8-at ne linkelgesd mert szép példa de csak maga a motor kb 30-40 millió forint...
Viszont mondjuk az Énekes Árpi LS7-ese (500 ló szívó ha jóltudom) már érdekes lenne hogy mennyibe került. |
Ne hülyéskedj, egy 700 lovas V8-as dög 10 milla körül van. Vatta új persze. És könnyebb, mint a bmw v8.
Ls7 szállítással, pár tízezer mérfölddel 3 milla körül itthon van. |
Konkrétan az a motor 12 millából itthon volt. 698LE 911Nm:
http://rpm-styling.com/hu/az_autok/1970_plymouth_barracuda/ |
Értem. Ez mondjuk már egy tűrhető ár. Persze minden viszonyítás kérdése
Amit én láttam ebben a kategóriában az Hasselgren V8 volt és 25 millától indult.
Ezekszerint vannak békésebb helyek is ár szempontjából
Mondjuk az megint más kérdés hogy ma Magyarországon még a 3 millás motorár is bőven az elképesztő kategóriában van. |
Ahogy számolgatok, ár/érték arányban egy turbomotor akárhogy is nézem sztem jobb, és végösszegben is nekem jóval kevesebbre jön ki ugyanaz a teljesítmény.. 3M-ból (direkt nem a legolcsóbb variácóval számolva, ami a feléből is meglehetne) sztem összerakható egy 500+ lovas nem rossz tulajdonságokkal bíró turbós, míg 10M-ból egy ~800-1000 lovas elég pöpec is simán kihozható. Rosszul számolok?
ekkora összegnél már gyanítom egyébként is a motor tulajdonságai döntőek.
pro és kontra tudnátok érveket mondani szerintetek miért jobb egy nagy köbcentis szívó driftre egy komoly turbomotornál? Azonkívül persze, hogy sokkal kisebb vezetési tudást igényel.. Kíváncsi lennék a véleményekre  |
|
436 2006.10.30. 11:21 |
|
sixday |
2010.07.29. 23:01 |
|
|



|
Addorjan írta: | Addorjan írta: | sixday írta: | Addorjan írta: | SirCsak írta: | Mts írta: | olyan oldalt miért nem csináltok ,hogy szivo szusszi)) mindig csak turbo szusszi)) az m3 s14 is szivo szuszi)) s mégis tud 300 pacit)))meg az s 42 is))pedig az csak 2000 kübcenti max))9 |
sajnos 300 paci már elég kevés a mostanában driften kirakott pályák eleve minimum 300Le-t kívánnak ahhoz, hogy valahogy végig tudj rajtuk menni. És akkor hol vagyunk még attól, hogy nagy szögben akarsz autózni neadjisten nagy füsttel.. |
300 lóval simán lehet menni nagy szögben is nagy füsttel az idén kirakott pályákon is
Minek szuszogó, ha van sok köbcentis szívó is?
pl:
http://www.youtube.com/watch?v=_xGpXTJ5m8Y |
A pályákkal kapcsolatosan igazad van Adorján, az M3-ak is 320 pacik és milyen szépen mennek velük.
De szívónak ezt a 800 lovas nascar v8-at ne linkelgesd mert szép példa de csak maga a motor kb 30-40 millió forint...
Viszont mondjuk az Énekes Árpi LS7-ese (500 ló szívó ha jóltudom) már érdekes lenne hogy mennyibe került. |
Ne hülyéskedj, egy 700 lovas V8-as dög 10 milla körül van. Vatta új persze. És könnyebb, mint a bmw v8.
Ls7 szállítással, pár tízezer mérfölddel 3 milla körül itthon van. |
Konkrétan az a motor 12 millából itthon volt. 698LE 911Nm:
http://rpm-styling.com/hu/az_autok/1970_plymouth_barracuda/ |
Értem. Ez mondjuk már egy tűrhető ár. Persze minden viszonyítás kérdése
Amit én láttam ebben a kategóriában az Hasselgren V8 volt és 25 millától indult.
Ezekszerint vannak békésebb helyek is ár szempontjából
Mondjuk az megint más kérdés hogy ma Magyarországon még a 3 millás motorár is bőven az elképesztő kategóriában van. |
|
Budapest 1018 2006.10.05. 11:02 |
|
|
|
hirdetési felület |
|
 |
 |
|