POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
47 / 47 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 45, 46, 47    Hozzászólások megtekintése:

<   Márkafüggetlen részleg - BMW sek egyéb jármű Projektjei  »   E30 ferde szemmel 2012

Turboá
2007.07.24. 09:28   






Ezért belekezdtem eg 745i motor teljes felújításába...


a hengerfejet kicseréltem nagyszelepesre ,és nagyobb égésterűre is...
ez akkor még véglegesnek tűnt de csak az 1.volt .Most az ötödik megy fel rá...úgyhogy nevezhetjük úttörőhengerfejnek...isten nyugosztalja... Mad




A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2007.08.06. 08:26 (1).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2007.07.24. 09:25   






kezdett alakulni ,ezért a motorra is rá kellett feküdni....






új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2007.07.24. 09:23   






Eltolt M-es toronycsapágyakat,szervókormányt...









új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2007.07.24. 09:21   






kacérkodtam más felnivel is de végül csak ez a nagy maradt...ez pedig G-Nagy e21-esét díszíti....
kapott full Shadow-Linét,Black-Hellát,Bilstein rugókat,Xenon szettet,feketére festett kalaptartót,tetőkárpitot...



új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2007.07.24. 09:15   






Kapott egy gyári vonóhorgot azt remélve,hogy majd evvel húzom a trágyáskocsit de ez csak álom maradt.... Very Happy




A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2007.07.24. 13:32 (1).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2007.07.24. 09:13   






kezdetét vette az összerakás ,elkészültek a felnik...8.5×19 ,mind a négy egyforma, és hoztam Németországból Kumhó Ecsta Supra gumikat rá -amiket ez idő alatt már rég elfogyasztott...kint 126ezerért sikerült venni 215/35-és 225/35 méretben garnitúrát...akkoriban itthon 250-be beszéltek....szinte fél áron hozzájutottam...



új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2007.07.24. 09:08   






Eljött a festés ideje....jó sok idő alatt lett kész ,mert nem kamrában készült...2 hónapig senyvedt a napon azért hogy jól kiszáradjon a gittelés fázisaiban...nehogy magára szívja a gitt a festéket ,és csíkossá váljon...
150-ért vállalta el Sanyi aki kivételesen kitett magáért...


A "kétszínűséget" kötelezvénynek éreztem ,ezért bordómetal sapkát kapott...





A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2007.07.24. 09:17 (1).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
turbódénes
2007.07.24. 09:04   






Láttam már jópárszor élőben a Kelléket.
Smile Mad Wink Gumiégetős Alright Banán Yeah Banana

Hiába írnék bármit,nem lenne kifejezőbb mint ezek a jófej Smile-k. Smile Smile

Performance........ Smile


Éhes makkal disznókat álmodsz...

Bács Kiskun-Baja    2003    2006.07.10. 20:58
Turboá
2007.07.24. 09:04   






A belsejét is elkezdtem szépíteni ,flokkolt műszerfalat,kis M-tech kormányt,Kőnigster üléseket, Sparco pedálszett ,és további flokkolt kiegészítőket kaott...








A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2007.07.24. 09:30 (2).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2007.07.24. 09:00   






Sokszor megszóltak bennünket,hogy nem tudunk szép autót csinálni ,ezért elhatároztam ,hogy ez erős is lesz meg szép is....
a felniket leszedtük és felpolíroztattam ...








A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2007.07.24. 10:02 (6).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2007.07.24. 08:51   






Ekkoriban még nem számoltunk a V8-as erőforrásos e30-asokkal,az M5-hajtóművesekről pedig még nem is hallottunk...Így azt gondoltam,hogy egy töltött m30 űberelni fog a bmw-k között...





Csak Vadőrt találtam potenciális ellenflnek,pedig ekkoriban már létezett mötös e30,csak nem láttuk...igaz ez a kopasz ix sokáig jobb volt azoktól is,ám ez már 2 -éve megdőlt Ponnyiczki Gabi álltal,aztán Ács Andris is, Ciráki Karcsi,és talán V8-is futott már jobb időt 12.76-tól.....



új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2007.07.24. 08:48   






Zsilett szaktárs készített rá dizájncenter kirottyantókat ami a késöbbiek folyamán meg is maradt...mintegy védjegy, csak az elejét alakítottuk át a turbina miatt...



új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2007.07.24. 08:42   






Az autó szerkezetileg kiforrta magát,már csak az erő volt a hiány.Gondoltam ezt akkor,azt hittem ez elég lesz....De egy nagy túrót...! A bajok csak eztán kezdődtek...



új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2007.07.24. 08:39   






Így egy szép reggelen gondoltam egy nagyot és kirobbant az egyébként álltalam is szivesen favorizált erőforrás,és a szívótuning ezennel befejeződött. Már nem is érdekel ,mert aránytalan a beleölt pénz egy feltöltős géppel szemben a teljesítmény függvényében. Ez a kocsi utcán nem is ment szívó motorral ,műszakit csak később kapott....



új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2007.07.24. 08:36   






pedig volt rajta hatleömlő AC-éktől,meg 7600-nál mondta ,hogy hededede....
de úgy ment el vadőr mintha madzagon húzták volna...ti is el lettetek volna keseredve nemigaz? Sad


A kasznit is igyekeztem lekönnyíteni de nem használt semmit...


ezen a régi képen most látom ,hogy Józsika a mai főtengelytörőnk ,már itt sündörög a kocsi körül...




A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2007.07.24. 08:45 (2).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2007.07.24. 08:31   






A motorral nem voltam megelégedve mert egy gyorsulási versenyen Vadőr csúnyán elvert....erre bepöccentem..


Egyébként nem volt rossz ,de hirtelen kevsének bizonyult....



új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2007.07.24. 08:28   






leültettük,és egyedi frontot készítettem . Nagyon felemelkedett a nagykerék miatt és a hasmagasság is feljebb került ami a sulypontnak nem tett jót. A küszöbök ,és az egyedi front lejebb hozta mindezt ,de csak vizuálisan. Két frontlemezt hegesztettem össze,igy megmaradt a gyári alja,és gyári úton lehettt hozzáintegrálni az IS lippét...magyarul az egyik alját és a másik tetejét használtam fel úgy ,hogy nem egy henyen vágtuk el .Így kijátszva a későbbi nagyobb felületet...




A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2007.07.24. 13:27 (1).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2007.07.24. 08:21   






Előszőr egy 35-es szívó motorral próbálkoztam ami jó ideig meg is felet...
Kapott tárcsaféket hátra is,előre pedig vastag gátlótokot,Bilstein patront, hűtött tárcsaféket 325i-ről...hátra is a 25i tárcsás hidját tettük fel a Bilstein hátsó gátlóival....A kaszni megcsunyult a 19"-esek befogadó képessége miatt ezért a 325 ix sárvédőgallérjait hívtuk segítségül...küszöböstől felkerült .....ekkor még tarkabarka színben pompázott ...még a festésre gyüjtöttem...





A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2008.12.30. 00:58 (3).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2007.07.24. 08:16   






végy egy 90-körüli 316-os kupét,mert az jó állapotú,és alakítsd át a kerékjáratokat,hogy beférjenek a 19-es kerekek. A belsejét okádd ki a retyóba,és a kopasz lemezkasznit javítgasd ki.....motor váltó megy a levesbe...




A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2008.12.30. 19:27 (2).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2007.07.24. 08:13   






Szépjónagyot!
Eljött az idő,hogy az agyonszerelgetett, e30-ba fejlesztett 3500-as turbómotoros gépet jobban ismertessem . A készülés lépéseit kiválogatom a képtáramból és részleteiben tárjuk elétek, elriasztási szándékkal....
Csak 18-éven felülieknek,és mentálisan stabil személyeknek ajánlott!





[/url]



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2012.08.29. 13:24 (6).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  47 / 47 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 45, 46, 47
Tartalomjegyzék  »   Márkafüggetlen részleg - BMW sek egyéb jármű Projektjei

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére