POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
46 / 47 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... , 45, 46, 47  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Márkafüggetlen részleg - BMW sek egyéb jármű Projektjei  »   E30 ferde szemmel 2012

Turboá
2007.09.12. 08:44   






első körben fékdevander száműzetésre ítétetve,hidrofék fel,mert nincs a nagyvödör számára hely. Értékesebb alkatrészek fogják igényelni.
http://www.europeancarweb.com/features/0409ec_bmw_e30_e34_tuner/index.html



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2007.09.13. 08:19 (1).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7682    2005.03.14. 22:22
Turboá
2007.09.12. 08:34   






Mivel,hogy kérője akadt a motornak,és látván a belsejét így bizalommal viseltetvén, eladtam! Ami azt jelenti,hogy tökéletes állapotában már egy másik e30-ba fog ujra teljesíteni. A leendő tulaj kiléte titkos.
Ez annyit jelent ,hogy motor nélkül maradtunk.
Viszont mostmár biztos,hogy M5 turbó kerül a helyére.
Ma kezdjük a pozicionálást állítva, ,és a topicot innentől ebbe az irányba fogom írni,ez a fejezet lezárult.




új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7682    2005.03.14. 22:22
Turboá
2007.09.12. 08:24   






Mostmár látom ,hogy az átalakított fejjel ez bizony beérik, amolyan megbízható motorrá válik. Lezsié fejügyileg már bizonyít. Ott is magas kartelgáz jelenség van. Tuti dugótörés, detonáció korai előgyujtás okán.
Ha időben cseréljük a dugattyút akkor olcsóbban megúszhatjuk de ha elhúzzuk ....akár blokkcsere is bejátszhat.


a henger megúszta:



új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7682    2005.03.14. 22:22
Turboá
2007.09.12. 08:11   






Váratlan válozás állt be. A motort ki kellett szedni ,mert leszakadt egy gyűrűgát a 3.hengernél. A magas kartelgáz egyből érthető lett ,pedig sokat tanakodtam miatta,hogy ...ugyan mitől ered?......
Szétborítva lászik,hogy nagyon szép a belseje,kopásnak semmi nyoma , 25 ezer km után . Ezt tesztüzembe használtam,tehát kíméletlen tempót diktáltunk . Jól mutatja ezt az is ,hogy 4 hengerfejet fogyasztott el...







A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2007.09.12. 08:28 (3).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7682    2005.03.14. 22:22
Turboá
2007.09.09. 11:41   






Szóval ...kinyitom a fejcsit a végén,és a kiegytartályt közvetlen fölé teszem,ezzel elérem azt ha a bubi mégis bekeletkezik ,akkor az ki is tudjon menni. Lezsié már ebben a felfogásban készült...nincs is baj vele egyenlőre...
Most ezen alkalommal ha már úgyis szétborult akkor a futómű,és a levegőhűtés is át lesz dolgozva .Képek késöbb.. Smile







új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7682    2005.03.14. 22:22
Turboá
2007.09.09. 11:26   






A peépítési pozicióban, a képet értelmezve balra dőlve, a szívóág oladlán lévő víztér magasabbra ível,és ez tűnik a legmagasabb pontnak a fejen belül.Az itt keletkező levegőbuborékok, összegyülnek,lelevegősődés,megforralás,és leállítás utáni esetleges visszahevülés okán,minek következtében a fej ezen pontjának hőmérséklete elszalad..... Ennek egyenes következménye a majdani részleges,vagy teljes átrepedés. A nagyok azt mondják,hogy ezen hathengeresek esetében egybként is nagyobb az igénybevétel az ötös hengernél,fokozott a hőterhelés...
Ezen konfig esetében a turbina is ebben a "sávban" van a h-fej oldalára szerelve közvetlenül. A visszahevülés, egy vörösre melegített öntöttvastömb tekintetében,még kritikusabb ,mert efektíve ez egy hőtároló egységként könnyedén vissza fűtheti a fej ezen szakaszát.




új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7682    2005.03.14. 22:22
Turboá
2007.09.09. 11:16   






A renszeres törés felderítése okán szemléltető ábra született a már sokmindent megélt fejből.Egy amolyan metszet...








A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2009.01.29. 08:28 (1).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7682    2005.03.14. 22:22
Turboá
2007.08.27. 10:37   






meg kap e36 kormányművet ,mert már uncsi tekergetni a régit... Shocked








A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2009.01.29. 08:28 (2).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7682    2005.03.14. 22:22
Turboá
2007.08.27. 10:36   






jólvan...
nos fejveszte menekült a műhelybe a sárkány mikor 1.6-al megtöltve szétrepedt a korpusz.
Ezért fejcsi le,szét, és közben átdolgoz a töltőrendszer,nagycooler, és hűtés átvaria. Most itt tartunk, Sopronra már nem lesz kész,ám utána szétrugjuk.














A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2009.01.29. 08:27 (4).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7682    2005.03.14. 22:22
Jonesboy
2007.07.25. 22:55   






csak figyelek és ámulok! Max RESPECT! Kacsint Surprised


E30 320i '89 |;| E30 335i '91

Eger    674    2006.08.22. 19:01
Kirill
2007.07.25. 20:02   






szia,clubfőnök! Surprised

Minden egyes csavar meghúzással,közelebb kerülsz a tökéletes megoldáshoz!Tisztelem a kitartásod,elvetemültséget ezt épp ésszel nehéz felfogni ehhez szív kell,BMW szív BMW
Gyakorlatilag 4-5 év alatt juttottál el oda,ami másnak 10-15 év Very Happyű
Emlékszem még amikor a duenen,hirdett a clubot Szemcsis


Kecskemét City :)    216    2005.01.19. 20:41
Gery 325i
2007.07.25. 16:36   






Bocs hogy ide rondítok,de minden elismerésem a géphez és a kitartáshoz! Kacsint És emelem Üdv


Szombathely    306    2006.02.22. 13:21
Bandita
2007.07.24. 21:20   






Végre-végre,felkerült a Híres Turboá féle bűntető,"mindent" szétszakító lealázó fenevad!Már oly sokszor láthattuk a talikon,clubnapokon,s mint egy ékszert,csak csodáltuk,s csorgattuk a nyálunkat.... Surprised nagyon megérdemelt(ük)e már ezt a részletes,élményekkel teletűzdelt beszámolót...elismerésem Kacsint


http://www.gportal.hu/bmw-team-kecskemet

Kecskemét    3283    2005.07.29. 01:47
Englishman
2007.07.24. 20:57   






Bow Ez profizmus... Kacsint


Budapest    1486    2005.09.15. 14:46
ZSOSZ
2007.07.24. 12:26   






Turboá írta:
folyt köv.

Na ,igy kell ezt csinálni!És ha valaki kopirozni akar vessen magára,mert nagyon göröngyös az ut amit eddig megtettél!De már szerintem 5össel kezdödik lassan a teljesitményadata!No lássuk!!!!HIP-HIP a HURRÁ akkor jön ha meg is van!CSÁ


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3323    2007.01.19. 13:46
CSoTy
2007.07.24. 10:27   






Turboá írta:
folyt köv.


Szép történet. Teljesen belefeldkeztem és csak a Surprised csorgattam.
De nagyon várom ám a folytatást!!! Very Happy Kacsint Surprised Smile Very Happy


Bayerische Motoren Werke

Dunakeszi    105    2005.08.22. 12:02
Turboá
2007.07.24. 10:04   

















A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2009.01.29. 08:26 (3).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7682    2005.03.14. 22:22
Turboá
2007.07.24. 09:55   






Szép szorgalmasan önképző módon tanultam a jobb eredmény érdekében,és egyre jobban kezdett érdekelni a végletek lehetősége....már 300 lóerőbe kezdtünk alaphangon beszélgetni....







A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2007.07.26. 11:28 (1).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7682    2005.03.14. 22:22
Turboá
2007.07.24. 09:52   






Tutam,hogy nem fél bar-on akarom üzemeltetni,és ezt a gyári felállás nem is teszi lehetővé,ezért külső segítséget kértem .Ekkor jött Lezsi a Vemsel...




új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7682    2005.03.14. 22:22
Turboá
2007.07.24. 09:50   






Tehát motor....szétborul fúr,csapágy ,gyűrű,anyámtyúkja....







A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2007.07.24. 10:04 (1).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7682    2005.03.14. 22:22
Turboá
2007.07.24. 09:44   






ki is kérckedett....szépen:
végül a maradékot Mitju bezsákolta egy Latrina...bocsánat.. Avia tehergépjárműbe és elvitte a fenébe hála istennek.
Ekkor még nem csapott meg az e23 szele majd csak később szerettem meg...







új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7682    2005.03.14. 22:22
Turboá
2007.07.24. 09:40   






Tudta a dolgát....




A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2007.07.24. 13:34 (1).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7682    2005.03.14. 22:22
Turboá
2007.07.24. 09:39   






A motort egy ilyen típus megvásárlása álltal szereztem, mely érdemesnek találtatott az eredeti állapotában is a generállra ....Ime :



új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7682    2005.03.14. 22:22
Turboá
2007.07.24. 09:37   






eme erőforrás mozgató rugója egy K27-turbina...Annó 252 le-380nm-es teljesítménnyel szaladt a kis száman gyártott e23-as 745i-ben...



új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7682    2005.03.14. 22:22
Turboá
2007.07.24. 09:34   






ha ilyen vállalkozásba kezd valaki akkor érdemes felkészülni tartalék alkatrészből... a fejet úgy eszi kérem, mint a vizet!!! Very Happy




A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2007.07.24. 13:33 (1).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7682    2005.03.14. 22:22
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  46 / 47 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... , 45, 46, 47  Következő
Tartalomjegyzék  »   Márkafüggetlen részleg - BMW sek egyéb jármű Projektjei

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére