POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 20 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 18, 19, 20  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Tuning témák!  »   Hengerfej és kapcsolt részei/tuningolása

ZSOSZ
2017.09.27. 20:15   






Attila a HUN vezér írta:
.....Igen látom hogy sehol sem akarnak 45mm pillangó fölé menni és ha nem lenne már polcon az 50-es M3 szívósorom és tudnám amit most tudok bele sem vágnék, hanem megvenném a kész terméket.
De már megvan és vettem is hozzá már jó pár motyót, szóval felrakom, de a lehető legjobb minőségben és kivitelben, ez sok idő......

A nagyból lehet kisebbet csinálni ha még sem akarnál megválni a cucctól.

Ha csak gyorsulni használod a verdád vagy inkább ugy írom hogy 4500-~+7000 közt forgatod használj síktolattyut.Ez a max teljesitmény kihozatalára hivatott.Részterhelésen nem olyan finom mint az ITB viszont padlózva többet tud.
Ha kell és érdekel ezt össze tudjuk hozni.

Félre ne érts!Ez itt nem a reklám helye,de látva egy olyan uton járásod aminél az én cuccom ami 45-ös többet tudna a Te motorodon ezért hozakodok elő ezzel a felvetéssel.

Az ITB-zés szép és jó dolog.de elég a p54b20 motort megnézni ami 130le/L-t tud egy pillangóval vagy DigóBerták némelyikét amik szintén csak egy pillásak hengersoronként már nem is biztos akkora durranás.

Az idézeteket igazítom folyamatosan Smile


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3322    2007.01.19. 13:46
Attila a HUN vezér
2017.09.27. 10:18   






Zsiráf írta:


Hi!

Gondolom már körbejártad a témát eléggé, de talán a képek segítenek.
http://racehead.com.au/products-page/throttle-body-kits/bmw-m50-52-itb-kit/
Kár hogy nagyon drága!

Egyébként, itt is azt írják, hogy elég a 40mm körüli pillangó átmérő.
A nagyobb nem mindig jobb.



Üdv!

Igazából alig drágábbra jön a ki a Racehead szett mint a bontott és hiányos M3 szettek mire korrektül össze állnak. Igen látom hogy sehol sem akarnak 45mm pillangó fölé menni és ha nem lenne már polcon az 50-es M3 szívósorom és tudnám amit most tudok bele sem vágnék, hanem megvenném a kész terméket.
De már megvan és vettem is hozzá már jó pár motyót, szóval felrakom, de a lehető legjobb minőségben és kivitelben, ez sok idő.
Sok működő projekt van a youtubon, itthon is van pár, sokakat nem érdekel a csőhossz vagy hogy a levegő útjában ne legyen váll, vállak, ők úgy, Én így, tavasszal a padon majd kiderül mit ér a belerakott munka. Kacsint


E36 M52B28 +M50 Intake +DBilas Cams +Vems +Pegasus race exhaust +PiperCross filter= 249HP 318Nm

Kecskemét - Nagykőrös    181    2013.07.09. 16:01
Zsiráf
2017.09.27. 09:16   






Idézet:
Attila a HUN vezér írta:
...... szóval patt helyzet alakult ki cső hossz terén


Hi!

Gondolom már körbejártad a témát eléggé, de talán a képek segítenek.
http://racehead.com.au/products-page/throttle-body-kits/bmw-m50-52-itb-kit/
Kár hogy nagyon drága!

Egyébként, itt is azt írják, hogy elég a 40mm körüli pillangó átmérő.
A nagyobb nem mindig jobb.

Üdv!


Kecskemét    42    2012.02.03. 18:11
ZSOSZ
2017.09.25. 19:42   






Attila a HUN vezér írta:
...... szóval patt helyzet alakult ki cső hossz terén Surprised

Ösmered PEI 330ci topicját?
Sokszor elég méret saccoláshoz egy a fényképen bizton beazonosítható alkatrész méretét átvetítetni a valósra és már közelebb vagy.
----Kb 45-ös cső átmérőnek felel meg a hf csatornája----


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3322    2007.01.19. 13:46
Attila a HUN vezér
2017.09.25. 13:16   






Attila a HUN vezér írta:
ZSOSZ írta:
Attila a HUN vezér írta:


hát nem egyszerű létrehozni az első működő darabot belőle az már egyszer biztos, evvel sem vagyok még megelégedve, de mérésekhez már jó------

És ezt b28ra akarod?
Fojtani biztos nem fog.
Szerintem tulméretes,de becsülöm a munkád. Üdv
Próbáld lemásolni a gyári m3 szelep-tütevég közti méretet.
Valami egész rövidre lesz szükséged a gyárihoz képest ebben a felállásban.
Belinkelem megint:
http://racehead.com.au/designing-performance/what-size-itb-should-i-use/
Olvass végig mindent!Érdekes. Smile


jelen állás szerint egy méretet nem tudok, méghozzá S50B30 szeleptányér és a hengerfej szájának távolságát.
M52B28-nál ez a távolság nem mérnöki pontossággal mérve 77,5mm, zárt szelep esetén. Az adapterem(jelenleg még 2 részből áll) talpa a csöveivel 50mm, az M3 szívósor az adapterem felső talpától a gallérig 39,5cm.
Az adapterem alsó talpát és csöveit kb megtudom felezni, így a végeredmény ~kb 50cm lenne a véghossz a tányértól a gallérig. Adapter nélkülözhetetlen, mert fizikai képtelenség direktbe felrakni az M3 szívósort M52-re. Egy darabból nem állhat mert nem megfelelően lehet lehúzni, mert kb fél átfedésben vannak a csavarok, ha két részből áll akkor az meg hely igényes.










csak érdekesség képpen, hogy látszódjon miért nem megy fel direktbe az M szívósor

és miután felraktam a "nagy" adapterrel kiderült, hogy valamivel még nagyobb kellene, hogy el is férjen, szóval patt helyzet alakult ki cső hossz terén Surprised


E36 M52B28 +M50 Intake +DBilas Cams +Vems +Pegasus race exhaust +PiperCross filter= 249HP 318Nm

Kecskemét - Nagykőrös    181    2013.07.09. 16:01
ZSOSZ
2017.09.24. 17:21   






A legáltalánosabb ITB-zési mód az S sorozatú motorok valamelyikéről származó fojtószelepsor felhasználása.
....Hm.....
Az s42b20-nál ami tudja a 150le/L teljesítményt ott 46-os síktolattyut használnak.Más gázrekaciót elérve ezzel a hagyományos ITB-hez képest.
https://www.bmw2002faq.com/forums/topic/122260-s42-engine/
Én ezen gondolkodnék elsőként.
Minek a tuldimenzionált?
Fordítva sül el a dolog....
A szelep-(hengerfej sík) itb távolságra még én sem találtam semmi támpontot.De jobb minél közelebb látva a net képes anyagát.
A dugattyú mozgása által keletkező pulzálás hatására kevesebb visszaáramlást produkál az ilyen konstrukció.Igaz így a gázoszlop lengéséből eredő henger feltöltöttséget másként kell megoldani.
Jó lehetőség a tulnyomásos erbox....(ramair)


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3322    2007.01.19. 13:46
htibor
2017.09.24. 15:10   






Attila a HUN vezér írta:
ZSOSZ írta:
htibor írta:
Sziasztok azt szeretném kérdezni töletek az pattan ki hogy van egy m42b18 is mocim és szeretnék hengerenkénti szivosort felszerelni. Hol tudok utánna nézni a szivosor és hengerfej közti távolság kiszámitására. Segitséget előre köszönöm.

Nem jól tetted fel a kérdést.
Helyesen valahogy így: a szeleptányér és a tüte gallér távolságát hogy kell kiszámolni?
A hf csatorna hossz adott.Kell a közbetét-az ITB hosszát tudnod,majd e 3 adat összege alapján végül meghatároznod a tüte méretét.
GYorsba:kb 40cm az ideális.
Konkrét számításokkal nem tudok szolgálni.
Táblázataim vannak.
Bár függ hogy milyen teljesítményt szeretnél kihozni abból a motorból.
HA rövidíted ~35cm-re akkor magasabban jelentkező csucsteljesítményt eredményez,viszont a nyomatékcsucs is feljebb kerül.Röviden elbutul alul.
Ha hosszítod megfordul a jelenség.
A gyári szívócsonkok 50-55cm hosszuak.
Aztán ott van még hogy mekkora ITB-t akarsz.
Aztán hogy akarsz-e erbokszot vagy csaka tüték végére egy zokni szűrőt.
HA erboxot akarsz érdekes módon a 3L-es hasonlóképp viselkedik a 8L-es szemben mint a tütehossz variációk.
Mivel otthon van minden cuccom elmentve így most a messziből csak ennyit tudtam.
HA ITB-zni akarsz nem fogod tudni elkerülni az írható ECU beszerzését ha igazán jót akarsz.Ilyenbe tudok segíteni és nem kell kell a kábelköteggel vacakolni.
És ha esetleg sikerült kitalálnod hogy X hosszuságú tütét és Y térgogato erboxot szeretnél azt még valahogy el is kell tudnod helyezni a motortérben.Naaa,ez a valami. Smile
HAjrá,sok sikert! Üdv


Pont itt tartok, hogy tányér és tüte gallér közötti hosszot kellene majd mérnem és ha kell módosítani az adaptert, de előtte akár számolni sem ártana, meg főleg tudni, hogy mit akarok Smile
. Én csak azt nem értemsok útán olvasás követöen,hogy szépen leirják a tányér és azt követö dolgok távolságát. De a tányér a szivocsonk folytoszelep távolsága egész más tészta ,mert az injektor jó ha közel van a tányérhoz igy kisebb az üzemanyag kicspodása útánna a szivocső majd a folytószelep és a levegőszürő. A hengerenkénti pillangosornál az injektor egybe van épitve a folytószeleppel útánna van az airbox és a levegőszürö. Ezeket a szövegeket olvasva azt vontam le hogy a pillangosor a tányértól való távolság nem is olyan fontos mint az utánna következő airbox kiképzése és annak távolsága. Ha esetleg valami hülyeséget irtam bocsi éte inkább javitsátok ki tanáccsal hogy tanuljunk mind belőle. Köszi


kuplung és fék felújítás

szombathely    12    2016.08.07. 22:18
Attila a HUN vezér
2017.09.24. 09:51   






ZSOSZ írta:
Attila a HUN vezér írta:


hát nem egyszerű létrehozni az első működő darabot belőle az már egyszer biztos, evvel sem vagyok még megelégedve, de mérésekhez már jó------

És ezt b28ra akarod?
Fojtani biztos nem fog.
Szerintem tulméretes,de becsülöm a munkád. Üdv
Próbáld lemásolni a gyári m3 szelep-tütevég közti méretet.
Valami egész rövidre lesz szükséged a gyárihoz képest ebben a felállásban.
Belinkelem megint:
http://racehead.com.au/designing-performance/what-size-itb-should-i-use/
Olvass végig mindent!Érdekes. Smile


jelen állás szerint egy méretet nem tudok, méghozzá S50B30 szeleptányér és a hengerfej szájának távolságát.
M52B28-nál ez a távolság nem mérnöki pontossággal mérve 77,5mm, zárt szelep esetén. Az adapterem(jelenleg még 2 részből áll) talpa a csöveivel 50mm, az M3 szívósor az adapterem felső talpától a gallérig 39,5cm.
Az adapterem alsó talpát és csöveit kb megtudom felezni, így a végeredmény ~kb 50cm lenne a véghossz a tányértól a gallérig. Adapter nélkülözhetetlen, mert fizikai képtelenség direktbe felrakni az M3 szívósort M52-re. Egy darabból nem állhat mert nem megfelelően lehet lehúzni, mert kb fél átfedésben vannak a csavarok, ha két részből áll akkor az meg hely igényes.


E36 M52B28 +M50 Intake +DBilas Cams +Vems +Pegasus race exhaust +PiperCross filter= 249HP 318Nm

Kecskemét - Nagykőrös    181    2013.07.09. 16:01
ZSOSZ
2017.09.21. 20:34   






Attila a HUN vezér írta:


hát nem egyszerű létrehozni az első működő darabot belőle az már egyszer biztos, evvel sem vagyok még megelégedve, de mérésekhez már jó------

És ezt b28ra akarod?
Fojtani biztos nem fog.
Szerintem tulméretes,de becsülöm a munkád. Üdv
Próbáld lemásolni a gyári m3 szelep-tütevég közti méretet.
Valami egész rövidre lesz szükséged a gyárihoz képest ebben a felállásban.
Belinkelem megint:
http://racehead.com.au/designing-performance/what-size-itb-should-i-use/
Olvass végig mindent!Érdekes. Smile


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3322    2007.01.19. 13:46
Attila a HUN vezér
2017.09.21. 15:05   






ZSOSZ írta:
Attila a HUN vezér írta:
ZSOSZ írta:
htibor írta:
Sziasztok azt szeretném kérdezni töletek az pattan ki hogy van egy m42b18 is mocim és szeretnék hengerenkénti szivosort felszerelni. Hol tudok utánna nézni a szivosor és hengerfej közti távolság kiszámitására. Segitséget előre köszönöm.

Nem jól tetted fel a kérdést.
--------
HAjrá,sok sikert! Üdv


Pont itt tartok, hogy tányér és tüte gallér közötti hosszot kellene majd mérnem és ha kell módosítani az adaptert, de előtte akár számolni sem ártana, meg főleg tudni, hogy mit akarok Smile

Kacsint


hát nem egyszerű létrehozni az első működő darabot belőle az már egyszer biztos, evvel sem vagyok még megelégedve, de mérésekhez már jó





E36 M52B28 +M50 Intake +DBilas Cams +Vems +Pegasus race exhaust +PiperCross filter= 249HP 318Nm

Kecskemét - Nagykőrös    181    2013.07.09. 16:01
ZSOSZ
2017.09.18. 21:04   






Attila a HUN vezér írta:
ZSOSZ írta:
htibor írta:
Sziasztok azt szeretném kérdezni töletek az pattan ki hogy van egy m42b18 is mocim és szeretnék hengerenkénti szivosort felszerelni. Hol tudok utánna nézni a szivosor és hengerfej közti távolság kiszámitására. Segitséget előre köszönöm.

Nem jól tetted fel a kérdést.
--------
HAjrá,sok sikert! Üdv


Pont itt tartok, hogy tányér és tüte gallér közötti hosszot kellene majd mérnem és ha kell módosítani az adaptert, de előtte akár számolni sem ártana, meg főleg tudni, hogy mit akarok Smile

Kacsint


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3322    2007.01.19. 13:46
Attila a HUN vezér
2017.09.18. 12:45   






ZSOSZ írta:
htibor írta:
Sziasztok azt szeretném kérdezni töletek az pattan ki hogy van egy m42b18 is mocim és szeretnék hengerenkénti szivosort felszerelni. Hol tudok utánna nézni a szivosor és hengerfej közti távolság kiszámitására. Segitséget előre köszönöm.

Nem jól tetted fel a kérdést.
Helyesen valahogy így: a szeleptányér és a tüte gallér távolságát hogy kell kiszámolni?
A hf csatorna hossz adott.Kell a közbetét-az ITB hosszát tudnod,majd e 3 adat összege alapján végül meghatároznod a tüte méretét.
GYorsba:kb 40cm az ideális.
Konkrét számításokkal nem tudok szolgálni.
Táblázataim vannak.
Bár függ hogy milyen teljesítményt szeretnél kihozni abból a motorból.
HA rövidíted ~35cm-re akkor magasabban jelentkező csucsteljesítményt eredményez,viszont a nyomatékcsucs is feljebb kerül.Röviden elbutul alul.
Ha hosszítod megfordul a jelenség.
A gyári szívócsonkok 50-55cm hosszuak.
Aztán ott van még hogy mekkora ITB-t akarsz.
Aztán hogy akarsz-e erbokszot vagy csaka tüték végére egy zokni szűrőt.
HA erboxot akarsz érdekes módon a 3L-es hasonlóképp viselkedik a 8L-es szemben mint a tütehossz variációk.
Mivel otthon van minden cuccom elmentve így most a messziből csak ennyit tudtam.
HA ITB-zni akarsz nem fogod tudni elkerülni az írható ECU beszerzését ha igazán jót akarsz.Ilyenbe tudok segíteni és nem kell kell a kábelköteggel vacakolni.
És ha esetleg sikerült kitalálnod hogy X hosszuságú tütét és Y térgogato erboxot szeretnél azt még valahogy el is kell tudnod helyezni a motortérben.Naaa,ez a valami. Smile
HAjrá,sok sikert! Üdv


Pont itt tartok, hogy tányér és tüte gallér közötti hosszot kellene majd mérnem és ha kell módosítani az adaptert, de előtte akár számolni sem ártana, meg főleg tudni, hogy mit akarok Smile


E36 M52B28 +M50 Intake +DBilas Cams +Vems +Pegasus race exhaust +PiperCross filter= 249HP 318Nm

Kecskemét - Nagykőrös    181    2013.07.09. 16:01
ZSOSZ
2017.09.15. 19:49   






htibor írta:
Sziasztok azt szeretném kérdezni töletek az pattan ki hogy van egy m42b18 is mocim és szeretnék hengerenkénti szivosort felszerelni. Hol tudok utánna nézni a szivosor és hengerfej közti távolság kiszámitására. Segitséget előre köszönöm.

Nem jól tetted fel a kérdést.
Helyesen valahogy így: a szeleptányér és a tüte gallér távolságát hogy kell kiszámolni?
A hf csatorna hossz adott.Kell a közbetét-az ITB hosszát tudnod,majd e 3 adat összege alapján végül meghatároznod a tüte méretét.
GYorsba:kb 40cm az ideális.
Konkrét számításokkal nem tudok szolgálni.
Táblázataim vannak.
Bár függ hogy milyen teljesítményt szeretnél kihozni abból a motorból.
HA rövidíted ~35cm-re akkor magasabban jelentkező csucsteljesítményt eredményez,viszont a nyomatékcsucs is feljebb kerül.Röviden elbutul alul.
Ha hosszítod megfordul a jelenség.
A gyári szívócsonkok 50-55cm hosszuak.
Aztán ott van még hogy mekkora ITB-t akarsz.
Aztán hogy akarsz-e erbokszot vagy csaka tüték végére egy zokni szűrőt.
HA erboxot akarsz érdekes módon a 3L-es hasonlóképp viselkedik a 8L-es szemben mint a tütehossz variációk.
Mivel otthon van minden cuccom elmentve így most a messziből csak ennyit tudtam.
HA ITB-zni akarsz nem fogod tudni elkerülni az írható ECU beszerzését ha igazán jót akarsz.Ilyenbe tudok segíteni és nem kell kell a kábelköteggel vacakolni.
És ha esetleg sikerült kitalálnod hogy X hosszuságú tütét és Y térgogato erboxot szeretnél azt még valahogy el is kell tudnod helyezni a motortérben.Naaa,ez a valami. Smile
HAjrá,sok sikert! Üdv


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3322    2007.01.19. 13:46
ZSOSZ
2017.09.15. 19:34   






Laleeboy írta:
htibor írta:
Sziasztok azt szeretném kérdezni töletek az pattan ki hogy van egy m42b18 is mocim és szeretnék hengerenkénti szivosort felszerelni. Hol tudok utánna nézni a szivosor és hengerfej közti távolság kiszámitására. Segitséget előre köszönöm.


Keresd meg ZSOSZt ő pont ilyet épít
Biztos tud segíteni

Kacsint


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3322    2007.01.19. 13:46
Laleeboy
2017.09.15. 09:22   






htibor írta:
Sziasztok azt szeretném kérdezni töletek az pattan ki hogy van egy m42b18 is mocim és szeretnék hengerenkénti szivosort felszerelni. Hol tudok utánna nézni a szivosor és hengerfej közti távolság kiszámitására. Segitséget előre köszönöm.


Keresd meg ZSOSZt ő pont ilyet épít
Biztos tud segíteni


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3897    2005.07.19. 15:10
htibor
2017.09.14. 20:43   






Sziasztok azt szeretném kérdezni töletek az pattan ki hogy van egy m42b18 is mocim és szeretnék hengerenkénti szivosort felszerelni. Hol tudok utánna nézni a szivosor és hengerfej közti távolság kiszámitására. Segitséget előre köszönöm.


kuplung és fék felújítás

szombathely    12    2016.08.07. 22:18
MikiM3
2015.02.16. 16:10   






M20b25 hengerfejet szeretnék felújíttatni, illetve bővíteni. 885-os
Tartalék fej, így nem olyan sürgős. Kapcsolat/ötlet?
Köszönöm!


   726    2006.03.19. 13:25
tommka
2015.01.24. 09:56   






Hello urak!
Csinált itt már valaki nagyszelepes M50/52 fejet? Konkrétan arra lennék kíváncsi hogy milyen túlméretes akár típusidegen szelepből érdemes kiindulni, ami nem igényel túl sok utómunkát. Nyilván találtam készen ferrea/turner stb +1mm-es szelepeket, de horror áruk van.


https://www.facebook.com/HOOH3NT/

Debrecen    84    2010.10.28. 17:58
bmwpower328
2015.01.10. 23:17   






Sad Kacsint Kacsint


Debrecen    5    2014.12.24. 14:16
Vasutas
2014.12.26. 05:54   






bmwpower328 írta:
Sziasztok valaki tudna nekem segíteni ? /verseny autó / Van egy m52 b28 most van rajta 25i szívósor 6 leömlő 25tds váltó 3.73 áttét 18kerék olyat lép mint a takony de viszont jövőre erős lesz a mezőny na de van egy m3 6 pillangó sorom injektorral air boxal . motorvezérlővel mi legyen jó lesz az úgy ? benzin nyomás ? Flag Flag Flag Flag Flag Flag Flag thanx thanx

Láttunk már olyat, hogy 28i 6pillangóval gyári vezérlővel, ment, de nem tökéletesen! Mindenképp írható ECU kell (Vems és társai), ezekkel lehet igazán kialakítani a legjobb, legoptimálisabb működést!
Benzinnyomást emelni nem elég, mert nem csak azon múlik, hogy mennyit kap, hanem azon is kéne állítani, hogy mikor nyissonak az injektorok, meg hogy mennyi ideig legyenek nyitva, eléggé összetett dolog ez, a részleteket én sem vágom, de nem egyszerű egy jó beállítás. Szemcsis


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
bmwpower328
2014.12.26. 00:35   






Sziasztok valaki tudna nekem segíteni ? /verseny autó / Van egy m52 b28 most van rajta 25i szívósor 6 leömlő 25tds váltó 3.73 áttét 18kerék olyat lép mint a takony de viszont jövőre erős lesz a mezőny na de van egy m3 6 pillangó sorom injektorral air boxal . motorvezérlővel mi legyen jó lesz az úgy ? benzin nyomás ? Flag Flag Flag Flag Flag Flag Flag thanx thanx


Debrecen    5    2014.12.24. 14:16
bmw525 td
2014.09.11. 15:44   






Üdv van valakinek tapasztalata ,hogy mr4 1.8 as hengerfejből mennyit lehetne leszedni némi kompresszionövelés céljábol?


B.A.Z megye    38    2012.11.23. 18:37
Zozo78
2014.08.23. 19:00   






Üdv Urak!
Úgy járt a hengerfejem, hogy valószínű szelepvezető cserekor megrepedt a vezető melletti perem.





Elsőre arra gondoltam hogy kimunkálom a repedést hogy ne repedjen tovább, aztán annyi. Meg persze nyomáspróba. Vagy egyből dobjam a kukába? Azt még hozzátenném, sok munkám van benne, szóval inkább mentsük meg...ha lehet.


Győr    387    2012.04.19. 16:58
Vasutas
2014.03.31. 11:41   






Titi31 írta:
Laleeboy írta:
Titi31 írta:
Laleeboy írta:
Titi31 írta:
Laleeboy írta:
Titi31 írta:
Sziasztok!

M5 hengerfej és szívósor felmegy M50B25- re? A hengerfejnek nem tudom van- e értelme Smile. Külön a nagyházas szívósort mennyire nehéz felfaragni, ha az M5 hengerfejet nem is teszem fel?

Előre is köszi!


Biztosan nem mert az M5 az M30 alapú , tehát nagyobb maga a blokk is és a hengerek távolsága is (M30-> 100mm M50->91mm)

Ha M50B25-öt szeretnél okosítani akkor át kell fűzni 28-ra vagy 30-ra (még fúrni sem kell) esetleg M3 pillasor és leömlő na meg persze (a legfontosabb) a megfelelő vezérlő Szemcsis


Értem, köszi! Sejtettem, hogy a hengerfej nem passzol. Átfűzéshez papíron már meg van minden, majd lesz hozzá egy másik motor aztán akkor beleszemtelenkedek abba. Addig gondoltam járható út lehet ez is. Ha a hengerfej nem is, de az M5 pillangóira, szívósorra gondoltam, meg az airboxra. A kipufogóhoz mindenképpen hozzá kell nyúlnom és akkor már csak a vezérlőt kell megpiszkáltatni.


Az a baj hogy az M5 minden alkatrészét faragni kell (ha egyáltalán fel lehet tenni) sokkal jobb választás az M3 cuccok mert az M3 motor is M50-alapú tehát nem vagy csak kicsit kell alakítani.

Járható út még az is ha hagyod az M50B25 szívósort mert az a legnagyobb és felalakítasz egy V8 pillangót és egy M3 vagy V8 LMM-t.


Értem köszi szépen! Akkor S50 alkatrészek kellenek nekem! Volt értelme felkelni ma is tanultam valamit Smile.


Kitartást és sok sikert

Érdemes átolvasni Vasutas kolléga mozdonyos topicjának az elejét ő is így kezdte

Szemcsis Kacsint


Még 1x is köszönöm szépen! Szükség lesz rá, mert belenyultam rendesen Smile.

Ha van kérdésed, keress nyugodtan! (Pü. vagy tel.) Kacsint


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
Titi31
2014.03.25. 10:41   






Laleeboy írta:
Titi31 írta:
Laleeboy írta:
Titi31 írta:
Laleeboy írta:
Titi31 írta:
Sziasztok!

M5 hengerfej és szívósor felmegy M50B25- re? A hengerfejnek nem tudom van- e értelme Smile. Külön a nagyházas szívósort mennyire nehéz felfaragni, ha az M5 hengerfejet nem is teszem fel?

Előre is köszi!


Biztosan nem mert az M5 az M30 alapú , tehát nagyobb maga a blokk is és a hengerek távolsága is (M30-> 100mm M50->91mm)

Ha M50B25-öt szeretnél okosítani akkor át kell fűzni 28-ra vagy 30-ra (még fúrni sem kell) esetleg M3 pillasor és leömlő na meg persze (a legfontosabb) a megfelelő vezérlő Szemcsis


Értem, köszi! Sejtettem, hogy a hengerfej nem passzol. Átfűzéshez papíron már meg van minden, majd lesz hozzá egy másik motor aztán akkor beleszemtelenkedek abba. Addig gondoltam járható út lehet ez is. Ha a hengerfej nem is, de az M5 pillangóira, szívósorra gondoltam, meg az airboxra. A kipufogóhoz mindenképpen hozzá kell nyúlnom és akkor már csak a vezérlőt kell megpiszkáltatni.


Az a baj hogy az M5 minden alkatrészét faragni kell (ha egyáltalán fel lehet tenni) sokkal jobb választás az M3 cuccok mert az M3 motor is M50-alapú tehát nem vagy csak kicsit kell alakítani.

Járható út még az is ha hagyod az M50B25 szívósort mert az a legnagyobb és felalakítasz egy V8 pillangót és egy M3 vagy V8 LMM-t.


Értem köszi szépen! Akkor S50 alkatrészek kellenek nekem! Volt értelme felkelni ma is tanultam valamit Smile.


Kitartást és sok sikert

Érdemes átolvasni Vasutas kolléga mozdonyos topicjának az elejét ő is így kezdte

Szemcsis Kacsint


Még 1x is köszönöm szépen! Szükség lesz rá, mert belenyultam rendesen Smile.


Győr    80    2012.07.14. 11:42
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 20 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 18, 19, 20  Következő
Tartalomjegyzék  »   Tuning témák!

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére