POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
124 / 126 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 123, 124, 125, 126  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Tuning témák!  »   Motor átépítés..

djzolko_
2006.01.14. 14:33   






artemis írta:
Djzolko:
"Ha nincs a fejemben, legyen a lábamban..." Fejemafalba
Szóval, nem adom fel:
Amikor megnyitod a fórumot, 3 téma lesz. Az általános témák kell neked. Ott pedig lentebb a: tuning, szerviz, kérdések. Annak a legalján a Tartalomjegyzék sorban jobb oldalt:ugrás a köv. oldalra 1,2, 3...6. Nyisd meg a 6-ost. Annak az alján ADMIN irja: régi fórum klikk ide.(azért irom igy, mert képtelen vagyok bemásolni). Remélhetöleg ekkor megkapod a régi fórumot. Ott a tetején a 10-es az az oldal, amelyik neked kell. Legördited a közepe alá valamivel, figyeld a 925 öst a jobb szélén Smile
Kipróbáltam, igy müködik... Smile
Cheers


megvan Smile köszi.Smile átnézegeten azta forumot


   40    2005.10.12. 22:09
karl1
2006.01.14. 14:19   






Turboá! Semmi képp nem lehet összehozni a váltót?Az elektronikával mi a helyzet?Zsír újak a dobok munkahengerek,betétek,bovdenek minden áron le kell ezeknek esni?Köszi a segítséget! Smile


Fejér megye    222    2005.04.19. 20:48
artemis
2006.01.14. 14:17   






Djzolko:
"Ha nincs a fejemben, legyen a lábamban..." Fejemafalba
Szóval, nem adom fel:
Amikor megnyitod a fórumot, 3 téma lesz. Az általános témák kell neked. Ott pedig lentebb a: tuning, szerviz, kérdések. Annak a legalján a Tartalomjegyzék sorban jobb oldalt:ugrás a köv. oldalra 1,2, 3...6. Nyisd meg a 6-ost. Annak az alján ADMIN irja: régi fórum klikk ide.(azért irom igy, mert képtelen vagyok bemásolni). Remélhetöleg ekkor megkapod a régi fórumot. Ott a tetején a 10-es az az oldal, amelyik neked kell. Legördited a közepe alá valamivel, figyeld a 925 öst a jobb szélén Smile
Kipróbáltam, igy müködik... Smile
Cheers


Ae.

   166    2005.12.14. 19:14
djzolko_
2006.01.14. 13:51   






artemis írta:
djzolko_ írta:
artemis írta:
Ja, a honlapos oldalon, lent a 2-re rámész, annak a legalján" klikk ide " Smile felirat Smile


nem találom.. Sad Sad
melyik régi forumon? a linket nem masonald be? ésakkor jövök egy sörrel.. Szemcsis


Szasztok.
Bocsi djzolko, rosszat irtam, nem direkt volt Sad
megprobálom azt a linket idemásolni: [url]: Klikk ide[/url]


Ugyanmár semmi nem történt..Smile Csak most nem lehet kattintani a klikk ide --re..Sad fogadok már halálra untál..Smile


   40    2005.10.12. 22:09
artemis
2006.01.14. 13:32   






Turboának
Hazaértem, 01 30-ra, de kicsit csuszott itt-ott az ut. Nincs erö a dizel off topicban... Smile
Benéztem a coolert, majdnem 2× akkora, mint a rendes hütöm Very Happy
Drasztikusra fogom venni a kaszni flexelését, kidobok mindent, ami utban lesz. Ha kell, ugrálni fogok rajta, akkor is berakom Very Happy
A nagy coolernél csak egy jobb van, a mégnagyobb Mad
Meg kell kérdeznem a Lezsit a zwishenplattével kapcsolatban. Remélem segit Surprised
Meg a spricc ikresitéssel...


Ae.

   166    2005.12.14. 19:14
artemis
2006.01.14. 13:00   






djzolko_ írta:
artemis írta:
Ja, a honlapos oldalon, lent a 2-re rámész, annak a legalján" klikk ide " Smile felirat Smile


nem találom.. Sad Sad
melyik régi forumon? a linket nem masonald be? ésakkor jövök egy sörrel.. Szemcsis


Szasztok.
Bocsi djzolko, rosszat irtam, nem direkt volt Sad
megprobálom azt a linket idemásolni: [url]: Klikk ide[/url]


Ae.

   166    2005.12.14. 19:14
Turboá
2006.01.14. 10:22   






karl1 írta:
Na segígít nekem valaki? Sad Égető lenne!
Cserélni kell a váltót,kardánt,motorkorbácsot,kipufogót,talán hűtőt is,mert nem olyan a csőcsonkelrendezése,szerintem a szondát nem.Meg egy csomó mindent.A 20-as egy gyengület, akkor már miért nem 25i 24V Smile ? Ja és a dobfék hátul megy a levesbe!


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
speer
2006.01.14. 09:14   






karl1 írta:
Na segígít nekem valaki? Sad Égető lenne!

Már írtam neked az "ovistyling" -on üzit,menj át oda,nem szer.még1× leírni. Szemcsis


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
karl1
2006.01.14. 08:38   






Na segígít nekem valaki? Sad Égető lenne!


Fejér megye    222    2005.04.19. 20:48
gnagy e21
2006.01.14. 00:40   






Lezsi,

Azt írd már meg akkor hány lóerős a tiéd?
Az a motor nem 300-ra képes.azért meg hogy Turboá 400 lóerőre tervezett
akkor csak kicsi a turbó?
http://www.g-power.de/gpower.php?z1=4&og=10#anker8

itt van tessék megnézni. 360/430 lóerő ugyanaz a motor más körítéssel, az meg hogy biturbó, raksz rá egyet, de nagyot.




lezsi írta:
gnagy e21 írta:
Már pedig ezt a választ nem fogadom el!Pont tőletek nem!hogy is írhattok ilyet?
nézzétek meg pl. ezt itt: http://www.activeautowerke.com/turbo/obd2s1/main.php
Mi egyedi van rajta?Még a lökettérfogata is kisebb az amerikai M3-as blokknak 3000-es.És 0,51!!! bar-al van töltve.
Valami nagyon nem tökéletes.



En nem latom az ellentmondast. Az az S50-es motor szivoban kb. 250 lo (az amerikai) lehet, 0.5 bar-on (jol) megtoltve 380 korul lesz.
Hengerenkent 4 szelepes, S motorrol beszelunk.

Az M30B34 210 loero szivoban, es a gyari turbos 250 lovas, 0.5bar-on.
Igen, valojaban 310 korul kene lennie ezen a nyomason, de a 20 evvel ezelotti gyari csonk/turbo/intercooler/stb. parositas ennyit tudott!

Valoszinuleg Turboa autojan is el fogjuk erni a 300 lovat a direktszurovel (es kikukazott legmennyisegmerovel), nagyobb kipuffrendszerrel, de leginkabb a megemelt toltonyomassal! Very Happy
-Ugyanis ennek a rendszernek ilyen a hatasfoka. Ahhoz, hogy 0.5-baron tudjon 3xx lovat, uj csonk, es jobb turbo is kellene.

Egy S motort kobcenti alapjan egy M motorhoz hasonlitani pedig ertelmetlen. (Ha persze mi is rakoltunk egy M motorra annyit, mint mas az S2-esre, akkor vszeg tud majd annyit, mint egy S motor turboval, de ezt mar igy is tultargyaltuk azt hiszem)


Magyarország    260    2005.09.30. 22:28
Turboá
2006.01.13. 20:58   






artemis írta:
Sziasztok.
Djzolkonak: régi fórum 6-os lapon a 925-ös hozzászólást keresd Kacsint
Ott részletezi a dolgokat Turboá mester.
Figyelek ám... Smile
Artemis,te nagyon résen vagy! Sad Hazaértél rendben?csákó!


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
karl1
2006.01.13. 18:47   






Esetleg kell valami más az említetteken kívül? Surprised


Fejér megye    222    2005.04.19. 20:48
karl1
2006.01.13. 18:46   






Hali!E36 M40B18-ast ki akarom cserélni egy 2.0 24v-re!Valaki profi segítségét kérném!Elég ha csak a ez elektronikát és a kábelköteget cserélem vagy ki kell dobni a lam.szondát is?Össze lehet hozni a 18-as váltójával ha kiszedem a kuplung szerkezetet?Jó lenne ha maradhatna mert minél rövidebb áttételt szeretnék.A gardán és a difi maradhat vagy azt is a 20-as ból kell szereznem?Nagyon fontos lenne minnél több hasznos infó!Köszi


Fejér megye    222    2005.04.19. 20:48
djzolko_
2006.01.13. 17:18   






artemis írta:
Ja, a honlapos oldalon, lent a 2-re rámész, annak a legalján" klikk ide " Smile felirat Smile


nem találom.. Sad Sad
melyik régi forumon? a linket nem masonald be? ésakkor jövök egy sörrel.. Szemcsis


   40    2005.10.12. 22:09
artemis
2006.01.13. 17:09   






Ja, a honlapos oldalon, lent a 2-re rámész, annak a legalján" klikk ide " Smile felirat Smile


Ae.

   166    2005.12.14. 19:14
artemis
2006.01.13. 17:05   






djzolko_ írta:
artemis írta:
Sziasztok.
Djzolkonak: régi fórum 6-os lapon a 925-ös hozzászólást keresd Kacsint
Ott részletezi a dolgokat Turboá mester.
Figyelek ám... Smile

Huu de béna vagyok, 6-os mármint hogy a 6os BMW topicján? Surprised Hogy jutok el oda?


Nem ugy értettem, hanem a hozzászólások között, az elsö lap alján vannak számok 2,3,4...
Ott a 6-os lapon sokat görditesz le a 925-ig.
Asszem a szavazós lap legalján van a régi fórum...


Ae.

   166    2005.12.14. 19:14
djzolko_
2006.01.13. 16:56   






artemis írta:
Sziasztok.
Djzolkonak: régi fórum 6-os lapon a 925-ös hozzászólást keresd Kacsint
Ott részletezi a dolgokat Turboá mester.
Figyelek ám... Smile

Huu de béna vagyok, 6-os mármint hogy a 6os BMW topicján? Surprised Hogy jutok el oda?


   40    2005.10.12. 22:09
djzolko_
2006.01.13. 16:54   






artemis írta:
Sziasztok.
Djzolkonak: régi fórum 6-os lapon a 925-ös hozzászólást keresd Kacsint
Ott részletezi a dolgokat Turboá mester.
Figyelek ám... Smile


Köszönöm szépen! Smile Üdv


   40    2005.10.12. 22:09
artemis
2006.01.13. 16:53   






Sziasztok.
Djzolkonak: régi fórum 6-os lapon a 925-ös hozzászólást keresd Kacsint
Ott részletezi a dolgokat Turboá mester.
Figyelek ám... Smile


Ae.

   166    2005.12.14. 19:14
Turboá
2006.01.13. 15:18   






djzolko_ írta:
Turboá írta:
djzolko_ írta:
Sziasztok! Nem vagyok nagyon jártas a BMWPower.hu-n (azért a matrica kint figyel az ablakon Smile) az Index-es E30 topicról irányítódtam ide. Konkrétan érdeklődni szeretnék 89-es m20b25 motor 27i -re való árépítéséről. Érdekelnek az árak, az átalakítás menete, mit kell cserélnem pontosan, mennyivel lehet erösebb a motor ( LE, Nm) kevésbé, de érdekel a fogyasztas növekedés. Továbba marad-e a maegbizhatósag, az élettartam. van e ennek papírmunkája (forgalmi, stb..). A motor egy E34-es kasztniban kajabál.
Tippeket tanácsokat, ötleteket szeretnék kérni, és tapasztalati "mesélést" ha vki közületek jár ilyen motorral. Nagyon megköszönöm, ide is nagyon szivesen veszem, de ha sokat irni könnyebb, akkor az egc186@gmail.com e-mail címre írjatok bátran! Köszönöm előre is!
Ha érdekel a dolog,teljes felvilágosítás ügyében hívj fel,30 850 95 61 mert én ugyan nem írom le mégegyszer.Viszont ha vissza lehet menni a régi lapformátumba akkor ott részletes írást találsz róla.csá!


Köszi Turboá, elmentettem a telefonszámodat (az enyém 30/434-1312, ha megadtad én sem maradok adós), az előző lapformátumon, ha jol emlékszem nem volt Motor építás, és hasonló topic, az E34 vagy az E30 fórumban keresgessem?
hát..már nem vagyok benne biztos,de talán e30-rovat..


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2006.01.13. 15:10   






Teljesen egyetértek Baluval.A kommentjét olvasva felevenedett előttem a mult,és a közelmult is.Mindennek ellenére,azt mondom,hogy ha annyit tudtam volna erről az egészről, mint amikor belekezdtünk,akkor bizony bele sem kezdtünk volna.A tudatlanság,vagy az információk hiánya,is egyfajta ösztönzés,önszugerálás.Persze ez demagógia,ám mégis előrevisz,mert a kudarc,is tanulság,kellő konzekvencia levonás után,helyesebb útra terel.Amikor mi kezdtük pár évvel ezelőtt,akkor még nem volt ennyi személyes tapasztalat,és ekkora fejlődés.Ha valaki ma rászánja a feleannyit mint 4-éve akkor ugyanazt meg tudja csinálni.És ma már beszélgetni is tudunk róla,hiszen egyre többen vagyunk. arról nem is beszélve,hogy közkincset csinálunk mindebből,hozzáférhető.Vannak olyanok akiknek a kenyerét esszük,mert ebből él,és megkerüljük őket. Én arra bíztatok mindenkit,hogy ma már ne féljen annyira az átalakítástól,mert manapság köztudott alapokon nyugszik,és vannak bevált módszerek,itt van mindjárt pl:Vems.... Smile


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
djzolko_
2006.01.13. 14:56   






Turboá írta:
djzolko_ írta:
Sziasztok! Nem vagyok nagyon jártas a BMWPower.hu-n (azért a matrica kint figyel az ablakon Smile) az Index-es E30 topicról irányítódtam ide. Konkrétan érdeklődni szeretnék 89-es m20b25 motor 27i -re való árépítéséről. Érdekelnek az árak, az átalakítás menete, mit kell cserélnem pontosan, mennyivel lehet erösebb a motor ( LE, Nm) kevésbé, de érdekel a fogyasztas növekedés. Továbba marad-e a maegbizhatósag, az élettartam. van e ennek papírmunkája (forgalmi, stb..). A motor egy E34-es kasztniban kajabál.
Tippeket tanácsokat, ötleteket szeretnék kérni, és tapasztalati "mesélést" ha vki közületek jár ilyen motorral. Nagyon megköszönöm, ide is nagyon szivesen veszem, de ha sokat irni könnyebb, akkor az egc186@gmail.com e-mail címre írjatok bátran! Köszönöm előre is!
Ha érdekel a dolog,teljes felvilágosítás ügyében hívj fel,30 850 95 61 mert én ugyan nem írom le mégegyszer.Viszont ha vissza lehet menni a régi lapformátumba akkor ott részletes írást találsz róla.csá!


Köszi Turboá, elmentettem a telefonszámodat (az enyém 30/434-1312, ha megadtad én sem maradok adós), az előző lapformátumon, ha jol emlékszem nem volt Motor építás, és hasonló topic, az E34 vagy az E30 fórumban keresgessem?


   40    2005.10.12. 22:09
balu
2006.01.13. 14:42   






Uraim nálam, már nyár vége óta működik egy E30 IX turbo, vems-sel, als-sel, rajtprogrammal és mindennel ami egy versenyautóba kell! Az autó rallycrossa készül, müanyagkarosszériás, 1050kg rajtsúlyú és elég meggyőzően viselkedik! Jelenleg 1,2bar nyomáson dolgozik, rajtnál letaposott gázpedál 3900 as fordulat, tartod a rajtgombot ALS felkapcsolva 0.9 bar nyomás és várod a rajtot. Ez négykerékhajtásal, négy meleg slickkel, rendeset rajtol! Készül egy másik motor is amelyiknél tisztességes nyomás elviselése a cél! Kovácsolt dugattyú, normális hajtókar, átalakított, kicsatornázott hengerfej, schrick nimonic kipuffogószelep, bimetal-steel szívószelep, schrick szeleprugók, egyedi turbósba készült vezértengely, acél lendkerék fele súllyal, fogkerekék egyedi 1,6kg tömegű, és mindez a főtengellyel együtt centirozva! A turbó egy T4/GT37-es épített turbó 10 lapátos kerámia kerékkel, 360-as támcsapágyal! Az autó egy év kínlódás után kiforta gyerekbetegségit, összeállt! Nem egyszerű történet egy ilyen motor nulláról való felprogramozása. Mi az összes problémával találkoztunk, megszenvedtük, kifizettük a méregdrága tanulópénzt! Négy motor hullot ripityára különböző hibák miatt! Mikor már azt hittük, hogy mindent tudunk újból megszívtuk! Szoptunk elektronikával, jeledóval, programozással, motor mechanikával! Szurkolunk minden turbós BMW-nek, de óva intek mindenkit, mindent CSAK ÓVATOSAN kezelni! Mi sem gondoltuk, hogy ennyira rögös a jó turbós BMW útja!


Nádudvar    129    2005.10.13. 19:38
lezsi
2006.01.13. 13:48   






gnagy e21 írta:
Már pedig ezt a választ nem fogadom el!Pont tőletek nem!hogy is írhattok ilyet?
nézzétek meg pl. ezt itt: http://www.activeautowerke.com/turbo/obd2s1/main.php
Mi egyedi van rajta?Még a lökettérfogata is kisebb az amerikai M3-as blokknak 3000-es.És 0,51!!! bar-al van töltve.
Valami nagyon nem tökéletes.



En nem latom az ellentmondast. Az az S50-es motor szivoban kb. 250 lo (az amerikai) lehet, 0.5 bar-on (jol) megtoltve 380 korul lesz.
Hengerenkent 4 szelepes, S motorrol beszelunk.

Az M30B34 210 loero szivoban, es a gyari turbos 250 lovas, 0.5bar-on.
Igen, valojaban 310 korul kene lennie ezen a nyomason, de a 20 evvel ezelotti gyari csonk/turbo/intercooler/stb. parositas ennyit tudott!

Valoszinuleg Turboa autojan is el fogjuk erni a 300 lovat a direktszurovel (es kikukazott legmennyisegmerovel), nagyobb kipuffrendszerrel, de leginkabb a megemelt toltonyomassal! Very Happy
-Ugyanis ennek a rendszernek ilyen a hatasfoka. Ahhoz, hogy 0.5-baron tudjon 3xx lovat, uj csonk, es jobb turbo is kellene.

Egy S motort kobcenti alapjan egy M motorhoz hasonlitani pedig ertelmetlen. (Ha persze mi is rakoltunk egy M motorra annyit, mint mas az S2-esre, akkor vszeg tud majd annyit, mint egy S motor turboval, de ezt mar igy is tultargyaltuk azt hiszem)


   3215    2005.06.08. 14:21
gnagy e21
2006.01.13. 12:42   






Már pedig ezt a választ nem fogadom el!Pont tőletek nem!hogy is írhattok ilyet?
nézzétek meg pl. ezt itt: http://www.activeautowerke.com/turbo/obd2s1/main.php
Mi egyedi van rajta?Még a lökettérfogata is kisebb az amerikai M3-as blokknak 3000-es.És 0,51!!! bar-al van töltve.
Valami nagyon nem tökéletes.


Turboá írta:
gnagy e21 írta:
Turboá,

A Hardware fasza, a szoftver még silány.Az a motor az e30-ban simán megölné a kemény audikat, ha megkapná azt ami jár neki.


Turboá írta:
Köszi a bíztatást Ponya! Már megy,de még nem az igazi.Hullámzik a teljesítmény,de jó úton járunk.A hirtelen gázadásokra torpan,hintázik. Lökdösödve gyorsul teljes nyitáson,de ha mérsékkel nyomom akkor egyenletesen húz.Ákos barátomat idézve (e30 35i szívó tulaj) " nagyságrendekkel jobb,mint a szívó".Ennek örülök,mert már kezdem megszokni.De nem lesz ellenfele az audiknak Sad , az már tisztán lártszik. Smile
Hát ...abban nem lennék olyan biztos,már csak azért se mert akkor több ilyen rohangálna az erőpróbákon mint Audi.De majd meglátjuk.Jól megy, de láttam a Sintec belsőkamerás felvételét,és ahogy mennek fel az értékek állóhelyből,azt közel sem tudjuk.Majd a versenygépnek oda lesz pakolva,(abban ugyanez a motor dohog). Amit szól,vagy megy a levesbe! Mad


Magyarország    260    2005.09.30. 22:28
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  124 / 126 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 123, 124, 125, 126  Következő
Tartalomjegyzék  »   Tuning témák!

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére