POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
125 / 126 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... , 124, 125, 126  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Tuning témák!  »   Motor átépítés..

lezsi
2006.01.13. 10:54   






Turboá írta:
Hát ...abban nem lennék olyan biztos,már csak azért se mert akkor több ilyen rohangálna az erőpróbákon mint Audi.De majd meglátjuk.Jól megy, de láttam a Sintec belsőkamerás felvételét,és ahogy mennek fel az értékek állóhelyből,azt közel sem tudjuk.Majd a versenygépnek oda lesz pakolva,(abban ugyanez a motor dohog). Amit szól,vagy megy a levesbe! Mad


Turboa, te meg ne felj, mi is tudunk am olyat, hogy start-elektronika, ALS, bazinagyturbotfelporgeto-nitro, stb... Surprised


   3215    2005.06.08. 14:21
lezsi
2006.01.13. 10:52   






gnagy e21 írta:
Turboá,

A Hardware fasza, a szoftver még silány.Az a motor az e30-ban simán megölné a kemény audikat, ha megkapná azt ami jár neki.




Szeretnem elhessegetni a felreerteseket Smile
Ami a motorvezerlot illeti, merem allitani, hogy mind a hardware, mind a szoftver kiforrott, jol mukodo darab, mindezt tapasztalatbol mondom. (Ami nem azt jelenti, hogy nincsenek benne hibak, es nem fejlesztik. De ugye itt mindenki Windows-t hasznal, akkor tudja mirol beszelunk Smile )

Turboa autoja legjobb tudomasom szerint egyaltalan nincs behangolva, elvileg meg jarni is problemas lehet vele, nemhogy terhelesen probalgatni (ami veszelyes), szoval ebbol ne vonjunk le semmilyen kovetkeztetest. Szemcsis

Ami pedig a Syntec S2 vs. E30M34t osszehasonlitast illeti, annak is van letjogosultsaga, csak kicsit maskepp. A Syntec auto legjobb tudomasom szerint 10 millio forintnal jar, Turboa autoja <2M. Ez azt is jelenti, hogy abban (az egyebkent joval korszerubb) motorban joforman semmi gyari nincs, Turboa motorjaban pedig MINDEN gyari!

Ezzel egyutt merem allitani, hogy tovabbi nehany millio Ft (nem 8 Smile befektetesevel meg lehetne verni az S2-t, ugyanis tudjuk, hogy az M30 blokkbol ki lehet hozni 700-1000 loerot, de nem gyari belsoseggel. A BMW mellett szol meg a kisebb onsuly, es hajtaslanci veszteseg.
A negykerek kontra hatso hajtas tematol meg nem kell megijedni, aki latott mar sved drag videokat, az tudja, hogy a (megfelelo meretu) hatsokerek a nyero
Kacsint


   3215    2005.06.08. 14:21
Turboá
2006.01.13. 09:50   






gnagy e21 írta:
Turboá,

A Hardware fasza, a szoftver még silány.Az a motor az e30-ban simán megölné a kemény audikat, ha megkapná azt ami jár neki.


Turboá írta:
Köszi a bíztatást Ponya! Már megy,de még nem az igazi.Hullámzik a teljesítmény,de jó úton járunk.A hirtelen gázadásokra torpan,hintázik. Lökdösödve gyorsul teljes nyitáson,de ha mérsékkel nyomom akkor egyenletesen húz.Ákos barátomat idézve (e30 35i szívó tulaj) " nagyságrendekkel jobb,mint a szívó".Ennek örülök,mert már kezdem megszokni.De nem lesz ellenfele az audiknak Sad , az már tisztán lártszik. Smile
Hát ...abban nem lennék olyan biztos,már csak azért se mert akkor több ilyen rohangálna az erőpróbákon mint Audi.De majd meglátjuk.Jól megy, de láttam a Sintec belsőkamerás felvételét,és ahogy mennek fel az értékek állóhelyből,azt közel sem tudjuk.Majd a versenygépnek oda lesz pakolva,(abban ugyanez a motor dohog). Amit szól,vagy megy a levesbe! Mad


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7682    2005.03.14. 22:22
Turboá
2006.01.13. 09:44   






djzolko_ írta:
Sziasztok! Nem vagyok nagyon jártas a BMWPower.hu-n (azért a matrica kint figyel az ablakon Smile) az Index-es E30 topicról irányítódtam ide. Konkrétan érdeklődni szeretnék 89-es m20b25 motor 27i -re való árépítéséről. Érdekelnek az árak, az átalakítás menete, mit kell cserélnem pontosan, mennyivel lehet erösebb a motor ( LE, Nm) kevésbé, de érdekel a fogyasztas növekedés. Továbba marad-e a maegbizhatósag, az élettartam. van e ennek papírmunkája (forgalmi, stb..). A motor egy E34-es kasztniban kajabál.
Tippeket tanácsokat, ötleteket szeretnék kérni, és tapasztalati "mesélést" ha vki közületek jár ilyen motorral. Nagyon megköszönöm, ide is nagyon szivesen veszem, de ha sokat irni könnyebb, akkor az egc186@gmail.com e-mail címre írjatok bátran! Köszönöm előre is!
Ha érdekel a dolog,teljes felvilágosítás ügyében hívj fel,30 850 95 61 mert én ugyan nem írom le mégegyszer.Viszont ha vissza lehet menni a régi lapformátumba akkor ott részletes írást találsz róla.csá!


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7682    2005.03.14. 22:22
gnagy e21
2006.01.13. 03:32   






Turboá,

A Hardware fasza, a szoftver még silány.Az a motor az e30-ban simán megölné a kemény audikat, ha megkapná azt ami jár neki.


Turboá írta:
Köszi a bíztatást Ponya! Már megy,de még nem az igazi.Hullámzik a teljesítmény,de jó úton járunk.A hirtelen gázadásokra torpan,hintázik. Lökdösödve gyorsul teljes nyitáson,de ha mérsékkel nyomom akkor egyenletesen húz.Ákos barátomat idézve (e30 35i szívó tulaj) " nagyságrendekkel jobb,mint a szívó".Ennek örülök,mert már kezdem megszokni.De nem lesz ellenfele az audiknak Sad , az már tisztán lártszik. Smile


Magyarország    260    2005.09.30. 22:28
Rizzo Star
2006.01.12. 20:01   






Turboá írta:
privi ment!


Bocs, valamiért eltünt a privi üzenet, mielőtt elovashattam volna Ideges legalábbis azt írja, hogy nincs új privát üzenet. Inkább írj ide légyszi: tanacs@hdsnet.hu
Köszi!


Budapest, XIII.    24    2005.06.24. 17:48
Karell Gott
2006.01.12. 19:19   










Power ohne Ende!!!

Tapolca    507    2005.05.30. 20:59
Karell Gott
2006.01.12. 18:54   










Kivételesen egy kompresszoros modell....


Power ohne Ende!!!

Tapolca    507    2005.05.30. 20:59
Karell Gott
2006.01.12. 18:49   










Egy ilyen szívóval ki bírnék egyezni.



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2006.01.12. 18:58 (1).

Power ohne Ende!!!

Tapolca    507    2005.05.30. 20:59
djzolko_
2006.01.12. 18:36   






Sziasztok! Nem vagyok nagyon jártas a BMWPower.hu-n (azért a matrica kint figyel az ablakon Smile) az Index-es E30 topicról irányítódtam ide. Konkrétan érdeklődni szeretnék 89-es m20b25 motor 27i -re való árépítéséről. Érdekelnek az árak, az átalakítás menete, mit kell cserélnem pontosan, mennyivel lehet erösebb a motor ( LE, Nm) kevésbé, de érdekel a fogyasztas növekedés. Továbba marad-e a maegbizhatósag, az élettartam. van e ennek papírmunkája (forgalmi, stb..). A motor egy E34-es kasztniban kajabál.
Tippeket tanácsokat, ötleteket szeretnék kérni, és tapasztalati "mesélést" ha vki közületek jár ilyen motorral. Nagyon megköszönöm, ide is nagyon szivesen veszem, de ha sokat irni könnyebb, akkor az egc186@gmail.com e-mail címre írjatok bátran! Köszönöm előre is!


   40    2005.10.12. 22:09
Coroner
2006.01.12. 13:12   






Turboá!

A K24-es eladó turbódról kérdeznék, mert komolyan elgondolkodtatott. Smile

Van én nekem egy 27i motorom, elég kacifántosan került hozzám, még Steam fűzte össze. Eredetileg turbósnak indult. Dízelből való a belseje (főtengely, dugattyúk), a kompresszió 8.5:1, új csapágyak, (kb mentem vele 10.000 km-t), 20i hengerfej van rajta, a blokk 25etáé volt. Van még plusszba 35i -hez való csoportkábelem, hozzá 35i Motronic vezérlő, és 35i légmennyiségmérő, meg 1-2 apróság a vízcsövekhez. (Volt hozzá 35i "sárga csíkos" injector is, de azt "ellopták." Shocked ). Az olajteknőn van egy kis "csöcs" az olajhűtéshez előkészítve. (most le van dúgózva) Az előző tulajdonos ezekkel a cuccokkal szerette volna összepakolni. Én nem mertem belevágni, és akire rábíztam a kocsimba való beépítést, mint utóbb kiderült nem értett hozzá úgy, mint ahogy állította.

Mennyire lenne nagy túra a Te K24-det nekem felműteni? A 35i cuccok felhasználhatóak e? A kipufogó rendszeremem középdobnélküli. Kellhet e rajta modosítani? (Egy kipufogó gyártással foglalkozó Felsőzsolcai cég csinálta, minőségi anyagból.) Mi kellhet még hozzá? Állítható vezérlés? Vagy megoldható egyenlőre egy fix relatív alacsony nyomáson való üzemeltetés? Napi használatban van az autóm, lényeges lenne, hogy üzembiztos is legyen. Egy hozzávetőleges árkalkuláció is jól jönne, ha lehetséges, egy sacc/kb "tól- -ig" tartományban. Smile Köszönöm előre is a válaszod.!


   14    2005.04.07. 16:21
Turboá
2006.01.12. 12:38   






Rizzo Star írta:
Szia Turboá!

Gumiégetős Kicsit el voltam havazva munkával az utóbbi időben. Beszéltük legutóbb, hogy így télen levinném az autót ezzel a hármas hengerrel kapcsolatban. Na mindegy, a kérdés csak hogy neked kb. mikor tud ez aktuális lenni?

Üdv,
Rizzo
privi ment!


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7682    2005.03.14. 22:22
Rizzo Star
2006.01.12. 08:50   






Szia Turboá!

Gumiégetős Kicsit el voltam havazva munkával az utóbbi időben. Beszéltük legutóbb, hogy így télen levinném az autót ezzel a hármas hengerrel kapcsolatban. Na mindegy, a kérdés csak hogy neked kb. mikor tud ez aktuális lenni?

Üdv,
Rizzo


Budapest, XIII.    24    2005.06.24. 17:48
veszettkutya
2006.01.11. 20:29   






Hajrá,hajrá. Surprised


kormány mögött ball oldalt :-)    2959    2005.08.01. 13:03
Turboá
2006.01.11. 14:12   






Köszi a bíztatást Ponya! Már megy,de még nem az igazi.Hullámzik a teljesítmény,de jó úton járunk.A hirtelen gázadásokra torpan,hintázik. Lökdösödve gyorsul teljes nyitáson,de ha mérsékkel nyomom akkor egyenletesen húz.Ákos barátomat idézve (e30 35i szívó tulaj) " nagyságrendekkel jobb,mint a szívó".Ennek örülök,mert már kezdem megszokni.De nem lesz ellenfele az audiknak Sad , az már tisztán látszik. :smile:vagy mégse?



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2006.01.13. 09:47 (1).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7682    2005.03.14. 22:22
Ponya
2006.01.11. 13:51   






Turboá írta:
lassan összeáll a talicska....


Helyes!!! Smile Very Happy

Kíváncsian várjuk.....
Faxa lesz! Kacsint


   173    2005.07.21. 11:01
Turboá
2006.01.11. 11:03   






lassan összeáll a talicska....



új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7682    2005.03.14. 22:22
Kirill
2006.01.10. 20:23   






Tetszik Very Happy Szemcsis

mstudio írta:
itt egy kis motorépítés-modellezés számítógépen Szemcsis kár hogy csak egy 4hengeres 16V... de így is elég látványos! Kacsint
http://rapidshare.de/files/4430200/motor.rar.html


Kecskemét City :)    216    2005.01.19. 20:41
mstudio
2006.01.09. 21:19   






itt egy kis motorépítés-modellezés számítógépen Szemcsis kár hogy csak egy 4hengeres 16V... de így is elég látványos! Kacsint
http://rapidshare.de/files/4430200/motor.rar.html


   103    2005.07.27. 23:25
Karell Gott
2006.01.09. 18:18   






Üdv!!!

érdekelne 1-2 dolog könnyítésekkel kapcsolatban konkrétan hajtókarról egyenlőre.Gondolok itt arra,hogy mennyit lehet leszedni és honnan.
Pl:az alsó részen található bumszlit részben el lehet-e hagyni,úgy hogy a
merevsége,tartása megmaradjon?

esetleg 0,1g-os osztású mérleg elérhető lehet valahol,vkinél?


Power ohne Ende!!!

Tapolca    507    2005.05.30. 20:59
blevi29
2006.01.07. 15:27   






Jól van fiatalok!!!

Látom már kezd hatni a szilveszteri pezsgő!!! Very Happy


Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Vágja a pofákat LOL ! LOL ! Taps 2


Levi

www.carstyling.hu/car_shower.php?id=56766

Tököl    1246    2005.07.17. 17:55
Janoka
2006.01.07. 12:20   






Halika!
Egyszer még a Ladás korszakomban stoptáblánál oldalról jött egy kispok nekem, azt hittem nem vezeti senki, de a nő aki vezette éppen a pedáloknál kotorászott!Pont ugy mint a viccekben, épp csak szőke nem volt.A gyorsítósávból direkt az enyémbe jött át gyorsítás nélkül...Én meg 130-al bele.
Az ülés pedig letört , legalább is a támla, de ez a kissebbik baj volt!A motort is kiszabtam belőle ,az autot meg bevágtam a szántásba, traktornak. Very Happy


06 30 4191891 és Ostffyasszonyfa    1157    2005.05.15. 18:32
veszettkutya
2006.01.07. 11:33   






Very Happy
Szerintem a gázbovdent meglehet oldani egyszerübben is,megkeresed a négy motor közti metszéspontot és ott egy közös bovdenbe csatlakoztatod,majd fursz egy lukat az alvázra és a válad fölött át vezeted egészen elöre és már megy is.Nekem is volt egy ilyenem de ott a négy motor miatt lekelett szerelni a fékeket mert különben nem fért volna el a kerék mögött.Ezt a broblémát nem sikerült megoldanom,csak motorfékem volt. Very Happy
Egyépként a fityo tuning barát auto ,lekell szedni a hengerfejböl 1cm,audi tt dugot bele,8 darab delorto porlasztot rárakni,8,4az1 be WFTS leömlöt,sport tengelyt bele 312/104 es az már oké.
Ezek után az autó gyorsulását én már nem is tudtam lemérni mert indulásnál mindig kiszakadt az ülés Kacsint


kormány mögött ball oldalt :-)    2959    2005.08.01. 13:03
Janoka
2006.01.06. 21:44   






Igazad van, a négy fityo-motor a legjobb persze csak egy integrált áramkörös szervómotoros gázbowdenhuzogatóval, mert ha ilyet nem építek be akkor nem egyszerre hajt a négy motor, a gázbowdenek nem egyforma hossza miatt! Tehát ilyen kéne, vagy négy darab e46os M-es szervós pillangószelep...
Ezekután már lehetne mind a négyen egy közös karter és akkor az olajcserével sem kell bajlódni.Viszont a négy dinamót meghagynám, mert még annyi sem tud eleget tölteni egy jobb lámpához.1 lámpa=1 dinamó!
Kanyarodni meg gázadással is lehetne, jobb mocik=balkanyar , balmocik=jobbkanyar!


06 30 4191891 és Ostffyasszonyfa    1157    2005.05.15. 18:32
artemis
2006.01.06. 19:37   






Sziasztok!

Trabant motor a nyerö!
Az az egyetlen autó, amelyik 4× gyorsabban tud menni, mint amennyi lóerös!!!
Ezt sajnos a BMW-m nem tudja Sad .
A másik elönye, hogy egy darabig nem kell az olajcsere inspekcio kiütésével bajlódni Very Happy Very Happy


Ae.

   166    2005.12.14. 19:14
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  125 / 126 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... , 124, 125, 126  Következő
Tartalomjegyzék  »   Tuning témák!

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére