POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
2 / 126 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, ... 124, 125, 126  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Tuning témák!  »   Motor átépítés..

verdan
2016.06.09. 18:03   






Sziasztok!
Van egy E36 318tds touringom, azon agyalok, hogy szeretnék bele rakni egy m57 vagy n57 30d blokkot. Valaki csinált már ilyet? Vagy hasonlót?
Mennyire lenne ez macerás? Miket kell cserélni? Váltó egyértelmű, de kardán, difi ilyenek bírnák-e?


Derekegyház    50    2012.02.12. 16:12
pic
2016.05.31. 23:31   






Szia, látom felszálltál a k-jet stroker szopórollerre. Én m20b26-ot építettem k-jettel, 2 év és pár ősz hajszál után mondhatni összeállt a rendszer. Ha a benzin rész jónak tűnik akkor a gyújtás részen van még akna. Már feltéve hogy e21 323i-ből építetted, mert csak az ebből szerzett tapasztalataimat tudom veled megosztani. Kizárólag a gyári trafóját szereti, és az sem árt ha van pár különböző gyújtáselosztód. Nekem az eredetivel nem vált be, egy olyan cikkszámúval üzemel amit sajnos nem dobott ki a rendszer, így nem tudom miből való, de a cikkszámát meg tudom nézni. 028-ra végződik ha jól rémlik. Mindenképpen ellenőrizd le azt is, hogy az injektorok szállítási mennyisége megegyezik-e.


Veszprém    1    2011.09.06. 21:32
gergobmwe39
2016.05.17. 15:45   






Hali. Stroboszkópot nem is próbáltam, ígérték, hogy adnak, de elmaradt. Aztán mérgemben ledobtam róla a K-Jetet, feltettem a Motronicot. Hibátlan légtömegmérővel. Első indításra olyat szólt hogy leesett a gatyesz.. Smile Picit próbáltam, de mivel hidegen koppan, már szét is húztam, de meggyőzött. Azért akartam beindítani és kipróbálni, hogy megéri-e csapágyazni vagy foglalkozzak az m50el ami a sarokban áll.
Szóval most ott tartok, hogy a motor felső-középső része, amit ZSOSZ rakott nekem anno össze, gyönyörűen néz ki!!! Szépen illesztett gyűrűk, a HF, stb... Köszönet érte!
De az alja nem jó.... Surprised Minden nyugvó és hajtókar csapágy teljesen ép, a 3-4es hajtókarcsapágyakat kivéve. Picit megfordultak, és az egyik szélüket érdekes módon elnyalta!
http://www.kephost.com/image/cCIg
http://www.kephost.com/image/cCIm
http://www.kephost.com/image/cCIH
http://www.kephost.com/image/cCIe
http://www.kephost.com/image/cCIr

Láttam már kopott csapágyat, felkenve a tengelyre, megégve, de ez valami különös.... A szélét nyalta le, mindkettőnek, mintha nem lenne rendesen felköszörülve a tengely, rádiuszos lenne a széle.. Nem tudom, elvigyem-e köszörülni, mert a felület meg szép. Csak a 3-4es idegesít, miért így kopott. 2-3ezer km-el ezelőtt volt egy olajnélküli indítása rossz szűrő miatt, de az ilyet??
Illetve az olajszivattyútengelyem rágta szét magát és a csapágyát, az csere..
Ez most X-akta a fejemben...

Ha elkészül, és leszek annyira perverz, hogy vágyódjak a KJet után, még kipróbálhatom, kicsit több odafigyeléssel. Nagyjából a fej be van állítva, a többit meg majd meglátjuk.
De Vadkertre szeretném ha összeállna Motroniccal... Smile Kéne csinálni pár fánkot....

Sam8888 írta:
gergobmwe39 írta:
A gyújtás elvileg jó helyen van... főtengely holtpontjához képest tuti.


Ezt hogy mérted? Ha csak jelre forgattad a motort és "arra állt a pipa" az nem elég. Rendesen gyújtásellenőrző ún. stroboszkóppal kell megnézni.


Miskolc    22    2014.05.11. 21:01
Sam8888
2016.03.21. 18:21   






gergobmwe39 írta:
A gyújtás elvileg jó helyen van... főtengely holtpontjához képest tuti.


Ezt hogy mérted? Ha csak jelre forgattad a motort és "arra állt a pipa" az nem elég. Rendesen gyújtásellenőrző ún. stroboszkóppal kell megnézni.


6 henger 4 kerék 2 ajtó

Kaposvár    260    2009.06.28. 17:07
gergobmwe39
2016.03.16. 20:28   






A gyújtás elvileg jó helyen van... főtengely holtpontjához képest tuti.
Ebbe a lambda dologba csak akkor megyek bele, ha kap elektronikus vezérlést, VEMS-t vagy Megasquirt rendszert... Bár elkerülném ha lehet... Egyenlőre próbálkozok K-jet embert találni, ha nem megy, akkor építkezünk..
Vems és egyebek: Elektronikai műszerész vagyok, nem áll tőlem távol a villanyosság, mostanában AVR mikrovezérlőprogramozásban is mozgok. De ez azért komolyabb dolog, nem is igazán értek hozzá(talán majd egyszer)No megyek, sz@pok pár órát k-jettel... Átnézek mindent, injektorokat stb... Kacsint
Sam8888 írta:
gergobmwe39 írta:
Igen, ők foglalkoznak vele. Én eddig nem sok jót hallottam róluk, de még nem próbáltam. Lehet megérne egy misét... Smile A VEMS-en én is elgondolkoztam, de drága.. Meg egy e28ba kellene, szeretnék régies lenni, és mutogatni hogy "Ez nem elektronikus, mechanikus befecskendező és nagyon megy." De tudom, szem előtt kell tartani az ésszerűséget és a belelapátolt lóvét is.
És teljesen így van k-jettel: indul a szopóroller.... Shocked
Jó lenne már eldönteni mibe vágjak bele, annyi a lehetőség és a tanács, hogy én már nem tudom....
Sam8888 írta:
Amúgy http://injektor.hu/ másról nem tudok, aki K-jettel foglalkozna itthon.


Teljesen mindegy merre indulsz el, mindegyik sokban lesz. A VEMS-el tuti jó lesz, a többivel TALÁN.
Mindenesetre egy szélessávú lambda-loggerrel legalább látnád, hogy mi lehet a probléma, abból ki lehetne indulni, de felkészítelek ez sem olcsó.
Egyébként gyújtás jó helyen van? Mert attól is lehet gyenge.

Esetleg tripla weber, bár ez árban talán a legdrágább és legalább akkor szopóroller lehet, mint a K-Jet.


Miskolc    22    2014.05.11. 21:01
Sam8888
2016.03.15. 20:52   






gergobmwe39 írta:
Igen, ők foglalkoznak vele. Én eddig nem sok jót hallottam róluk, de még nem próbáltam. Lehet megérne egy misét... Smile A VEMS-en én is elgondolkoztam, de drága.. Meg egy e28ba kellene, szeretnék régies lenni, és mutogatni hogy "Ez nem elektronikus, mechanikus befecskendező és nagyon megy." De tudom, szem előtt kell tartani az ésszerűséget és a belelapátolt lóvét is.
És teljesen így van k-jettel: indul a szopóroller.... Shocked
Jó lenne már eldönteni mibe vágjak bele, annyi a lehetőség és a tanács, hogy én már nem tudom....
Sam8888 írta:
Amúgy http://injektor.hu/ másról nem tudok, aki K-jettel foglalkozna itthon.


Teljesen mindegy merre indulsz el, mindegyik sokban lesz. A VEMS-el tuti jó lesz, a többivel TALÁN.
Mindenesetre egy szélessávú lambda-loggerrel legalább látnád, hogy mi lehet a probléma, abból ki lehetne indulni, de felkészítelek ez sem olcsó.
Egyébként gyújtás jó helyen van? Mert attól is lehet gyenge.

Esetleg tripla weber, bár ez árban talán a legdrágább és legalább akkor szopóroller lehet, mint a K-Jet.


6 henger 4 kerék 2 ajtó

Kaposvár    260    2009.06.28. 17:07
gergobmwe39
2016.03.15. 20:17   






Igen, ők foglalkoznak vele. Én eddig nem sok jót hallottam róluk, de még nem próbáltam. Lehet megérne egy misét... Smile A VEMS-en én is elgondolkoztam, de drága.. Meg egy e28ba kellene, szeretnék régies lenni, és mutogatni hogy "Ez nem elektronikus, mechanikus befecskendező és nagyon megy." De tudom, szem előtt kell tartani az ésszerűséget és a belelapátolt lóvét is.
És teljesen így van k-jettel: indul a szopóroller.... Shocked
Jó lenne már eldönteni mibe vágjak bele, annyi a lehetőség és a tanács, hogy én már nem tudom....
Sam8888 írta:
Amúgy http://injektor.hu/ másról nem tudok, aki K-jettel foglalkozna itthon.


Miskolc    22    2014.05.11. 21:01
Sam8888
2016.03.15. 19:59   






Amúgy http://injektor.hu/ másról nem tudok, aki K-jettel foglalkozna itthon.


6 henger 4 kerék 2 ajtó

Kaposvár    260    2009.06.28. 17:07
Sam8888
2016.03.15. 19:57   






A K-jet a bemelegedésszabályzóval szabályozza az ún. vezérlőnyomást, vszeg annak a nyomását mérte.

K-Jetet úgy kell kezdeni, hogy 6db új befecsi és lehet ráülni a szopórollerre.

Motronic szintúgy soha nem lesz 100%-os egy módosított motoron, tudom, mert már évek óta ezzel szopok. Annyira elegem van belőle, hogy már itt a VEMS ecu mellettem, még pár apróság kell hozzá és építem is befelé. Tudom, drága, de már a Motronicra is ráköltöttem majdnem ennyit. Gyári motorra az is kiváló, de módosítotton csak kínszenvedés... Confused


6 henger 4 kerék 2 ajtó

Kaposvár    260    2009.06.28. 17:07
gergobmwe39
2016.03.15. 19:51   






Hidegen a vezérlődugattyú tetején mérhető nyomás, amit a melegedésszabályzó szabályoz. Ez "feszíti elő" a torlasztótárcsát, hideg motornál gyengén, meleg motornál erősebben, így hidegen dúsabb a keverék, nagyobbat nyit a légáram-ezzel több a benzin is, melegen kevesebbet nyit-szegényebb a keverék.
Amire gondolsz, a rendszernyomás, 4,7bar állandóan, az rendben van.


http://tctech.hu/auto/tuning/kjetronic/kj01.htm

bmwjani írta:
gergobmwe39 írta:
Jelenleg 6db tisztított lepróbált(sajnos nem lemért ilyen speckó műszeren) injektor van benne. Egymás mellett a porlasztási kép teljesen egyforma. Tisztítás előtt a videón látható helyzet teljesen megegyezett. Az osztófej működő autóról... Gyertyák újak. Több kábelköteggel és osztófedéllel is próbáltam a gyújtást. Rendszernyomás megvan 4,7bar, vezérlőnyomás hidegen 0,6, melegen 3,5 bar. Falsot nem szív. Pótlevegőszabályzó hibátlan. Sad Lehet mégegyszer leellenőrzöm az injektorokat, szerencsére van vagy 3 garnitúra belőlük..

novothauto írta:
Lehet, hogy egy egyszerű injektor tisztítás is sokat segítene,
szokott velük baj lenni. Bocs, hogy nem BMW...

http://auto.indavideo.hu/video/Mercedes_W126_560_SEC_befecskendezo_vizsgalat_tisztitas_elott

http://indavideo.hu/video/Mercedes_W126_560_SEC_befecskendezo_vizsgalat_tisztitas_utan


hidegen 0,6 az mi? ha üzemanyag nyomár az szar.
[/url]


Miskolc    22    2014.05.11. 21:01
bmwjani
2016.03.15. 19:32   






gergobmwe39 írta:
Jelenleg 6db tisztított lepróbált(sajnos nem lemért ilyen speckó műszeren) injektor van benne. Egymás mellett a porlasztási kép teljesen egyforma. Tisztítás előtt a videón látható helyzet teljesen megegyezett. Az osztófej működő autóról... Gyertyák újak. Több kábelköteggel és osztófedéllel is próbáltam a gyújtást. Rendszernyomás megvan 4,7bar, vezérlőnyomás hidegen 0,6, melegen 3,5 bar. Falsot nem szív. Pótlevegőszabályzó hibátlan. Sad Lehet mégegyszer leellenőrzöm az injektorokat, szerencsére van vagy 3 garnitúra belőlük..

novothauto írta:
Lehet, hogy egy egyszerű injektor tisztítás is sokat segítene,
szokott velük baj lenni. Bocs, hogy nem BMW...

http://auto.indavideo.hu/video/Mercedes_W126_560_SEC_befecskendezo_vizsgalat_tisztitas_elott

http://indavideo.hu/video/Mercedes_W126_560_SEC_befecskendezo_vizsgalat_tisztitas_utan


hidegen 0,6 az mi? ha üzemanyag nyomár az szar.


Szeged    176    2012.12.31. 17:36
gergobmwe39
2016.03.15. 19:18   






Jelenleg 6db tisztított lepróbált(sajnos nem lemért ilyen speckó műszeren) injektor van benne. Egymás mellett a porlasztási kép teljesen egyforma. Tisztítás előtt a videón látható helyzet teljesen megegyezett. Az osztófej működő autóról... Gyertyák újak. Több kábelköteggel és osztófedéllel is próbáltam a gyújtást. Rendszernyomás megvan 4,7bar, vezérlőnyomás hidegen 0,6, melegen 3,5 bar. Falsot nem szív. Pótlevegőszabályzó hibátlan. Sad Lehet mégegyszer leellenőrzöm az injektorokat, szerencsére van vagy 3 garnitúra belőlük..

novothauto írta:
Lehet, hogy egy egyszerű injektor tisztítás is sokat segítene,
szokott velük baj lenni. Bocs, hogy nem BMW...

http://auto.indavideo.hu/video/Mercedes_W126_560_SEC_befecskendezo_vizsgalat_tisztitas_elott

http://indavideo.hu/video/Mercedes_W126_560_SEC_befecskendezo_vizsgalat_tisztitas_utan


Miskolc    22    2014.05.11. 21:01
novothauto
2016.03.15. 19:11   






Ha kiveszed a befecskendezőket és valahogy eljuttatod, azt tudom tesztelni próbapadon (a videóban látható), és ultrahanggal tisztítani.
Ha meg végképp szar valamelyik, nem annyira drágák, 6-8 ezer körül van darabja.


   54    2015.11.21. 09:43
gergobmwe39
2016.03.15. 19:03   






Nincs is ezzel semmi baj, odaadom a fél fizumat is, csak valaki lője be normálisan... Az a bajom, hogy nem tudok olyan szakit, akire számíthatok, hogy ha elvállalja akkor meg is csinálja olyanra, amilyenre én szeretném. Vannak itt ilyen rallis meg zsigulimotorépítős zsenik, de sokféle karbihoz esetleg egy motronicos vezérléshez értenek aztán kész.. Ilyet nem is nagyon láttak.(viszont bármikor összedobnak egy pöpec 1,5-2 millás zsigulimotort.. )
Természetesen nem akarok rá többszázezret költeni, akkor inkább annyiból veszek egy m30b35-öt vagy esetleg valami m50b28 félét. Az a baj, hogy túl 'újat'(m50 félék) nem akarok beletenni, korhű rendszert szeretnék. M50b20TU még van is itthon ingyé, de nem akarom. Inkább m30, bár azt nem egyszerű és nem olcsó szerezni váltóstol.
Jár a moci, alapjárat van, fordulatot szépen veszi, de fordulton tartva reszket. Mintha néha 'dohogna is', mintha nem ott gyújtana vagy nemistudom.
Legalább 2 hónapja keresek szakit errefelé.. Keresek tovább. De lehet berágat felteszem a motronicot oszjóvan... Shocked Hátha életképesebb az a rendszer. Vagy nemtudom... Ha úgy sem, akkor megkapja az m50b20at mert azért nem kell fizetni de legaláb nem is megy..

ZSOSZ írta:
novothauto írta:
Maradhatna a K Jet, ha egyébként a motor eredeti, nem köbcenti módosított lenne.

K-Jet eredetileg m10b18-20-on és az m20b23-on volt emlékeim szerint.
Nekem e21 323i-m volt-van kb 180le-t tudott kiszolgálni sömmi turpissággal a K-JET-el.
Szóval egy lekiismeretes-nagy tudásu majesztró kellene Gergő.
Nekem akkoriban hogy rendbe legyen téve közel fél havi fizum bánta Very Happy


Miskolc    22    2014.05.11. 21:01
novothauto
2016.03.15. 14:32   






Lehet, hogy egy egyszerű injektor tisztítás is sokat segítene,
szokott velük baj lenni. Bocs, hogy nem BMW...

http://auto.indavideo.hu/video/Mercedes_W126_560_SEC_befecskendezo_vizsgalat_tisztitas_elott

http://indavideo.hu/video/Mercedes_W126_560_SEC_befecskendezo_vizsgalat_tisztitas_utan


   54    2015.11.21. 09:43
novothauto
2016.03.15. 14:22   






Ha létezik ember, aki belövi, nyilván jobb választás, mint komplett
befecskendezőrendszert cserélni.


   54    2015.11.21. 09:43
ZSOSZ
2016.03.15. 13:53   






novothauto írta:
Maradhatna a K Jet, ha egyébként a motor eredeti, nem köbcenti módosított lenne.

K-Jet eredetileg m10b18-20-on és az m20b23-on volt emlékeim szerint.
Nekem e21 323i-m volt-van kb 180le-t tudott kiszolgálni sömmi turpissággal a K-JET-el.
Szóval egy lekiismeretes-nagy tudásu majesztró kellene Gergő.
Nekem akkoriban hogy rendbe legyen téve közel fél havi fizum bánta Very Happy


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-434-4214

szögedi betyár    3328    2007.01.19. 13:46
novothauto
2016.03.15. 13:37   






Maradhatna a K Jet, ha egyébként a motor eredeti, nem köbcenti módosított lenne.


   54    2015.11.21. 09:43
novothauto
2016.03.15. 13:32   






Biztosan nem lehetetlen, de el kell döntened, hogy belefér-e neked a rengeteg szopás, vagy a nem megfelelően működő autó, hisz minek a köbcenti tuning, ha amúgy szarul működik a motor?
Ha nem tudod magadnak szerelni, akkor még nehezebb a kérdés, mert pénzelned kell valakit, ha mégsem jó. Szerintem próbálj meg keresni ezekkel a paraméterekkel egy jól működő, bevált konfigurációt, nyomozd ki, hogy ki állította össze és csináltasd meg azt magadnak. Ha rövidtávon drágább is lesz, lehet, hogy hosszútávon inkább megéri. Lehet komplett K Jet rendszereket vásárolni, csak éppen 600 000.- forintról indul. Egy üza.elosztó-
légmennyiségérő gyári felújítottban 250-300. Biztosan van jó bontott
a Holdon, amire könnyűszerrel rátalálsz, ennek kb annyi az esélye, mint hogy megdugom Eva Longoriát...rég várok rá pedig Smile A használt darabokkal még az is baj, hogy pusztán a levegő páratartalma is tönkreteszi. Nem akarok negatív kisugárzást árasztani, csak képben kell lenni a helyes döntéshez, mert az sem jó, ha fölöslegesen költesz rá és az sem, ha nem tudod élvezni az autót a mindennapokban.


   54    2015.11.21. 09:43
gergobmwe39
2016.03.15. 13:13   






Sajnos ettől a dologtól félek én... még ki kellene akkor próbálnom a 2.5 Motroniccal, a k.jetet meg lehet el kell felejtenem ezen a motoron? De legalább a 12v moci maradhat...

novothauto írta:
Az a baj, hogy a K jetnél a terhelés függvényében a keverékillesztést az üzemanyagelosztó/légmennyiségmérő egység (köznyelvben injektorfej) végzi. Maga a torlótárcsa ház kialakításának, profiljának a szerepe ez. Ennek kialakítása kifejezetten az adott lökettérfogatú motorhoz történik. Egy kétezres motor ezen alkatrészét belőheted úgy a 2.7-eshez, hogy jó legyen egy bizonyos fordulatszám tartományban, de mindenhol nehéz lesz, vagy inkább lehetetlen. Kérdés, hogy volt-e ilyen alkatrész 2.7-es motoron?

Egyébként szinte minden rendelhető cikkszám alapján:

http://www.bosch-automotive-catalog.com/hu/

Nehéz lesz olyan szerelőt találni, aki emberi áron eltölt vele 4-5 munkanapot, hogy viszonylag jól működjön.
Confused


Miskolc    22    2014.05.11. 21:01
novothauto
2016.03.15. 12:36   






Az a baj, hogy a K jetnél a terhelés függvényében a keverékillesztést az üzemanyagelosztó/légmennyiségmérő egység (köznyelvben injektorfej) végzi. Maga a torlótárcsa ház kialakításának, profiljának a szerepe ez. Ennek kialakítása kifejezetten az adott lökettérfogatú motorhoz történik. Egy kétezres motor ezen alkatrészét belőheted úgy a 2.7-eshez, hogy jó legyen egy bizonyos fordulatszám tartományban, de mindenhol nehéz lesz, vagy inkább lehetetlen. Kérdés, hogy volt-e ilyen alkatrész 2.7-es motoron?

Egyébként szinte minden rendelhető cikkszám alapján:

http://www.bosch-automotive-catalog.com/hu/

Nehéz lesz olyan szerelőt találni, aki emberi áron eltölt vele 4-5 munkanapot, hogy viszonylag jól működjön.


   54    2015.11.21. 09:43
Laleeboy
2016.03.15. 11:18   






gergobmwe39 írta:
Hali Szemcsis

Az elég macerás lesz. Nem tudom hol van erre ilyen szerviz de lehet keresek akkor.. A fej is és az előmelegedésszabályzó is jól működik, minden nyomás a megadott értékeken belül van. Most szereztem hat válogatott tisztított injektort, lehet azzal még kipróbálom. Egy kérdés- gyújtás a főtengely Z pontján kell lenni ügye? Akkor van vonalban a rotor a ház jelével?
Vákuum mindenhol tömítve... Confused Reméltem menni fog..
Ami még hiba, hogy nincs csak 20as pillangóház a jethez, attól tuti gyengébb lesz de másikat nem tudtam szerezni.... Sad


Üdv

Nekem is volt M20B27 strokerem úgy hogy én sima 20-asból indultam és maradt is minden a 20-asé (hengerfej szívósor pillangó kipuff vezérlő) igaz nekem L-jetes volt de elég jól ment úgy 4000-4500-ig és ott fogyott el (onnan volt szűk a keresztmetszet ami a 20-asnak elég) viszont cserébe lent iszonyat nyomatékos volt mint egy diesel.


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3914    2005.07.19. 15:10
gergobmwe39
2016.03.15. 11:11   






Hali Szemcsis

Az elég macerás lesz. Nem tudom hol van erre ilyen szerviz de lehet keresek akkor.. A fej is és az előmelegedésszabályzó is jól működik, minden nyomás a megadott értékeken belül van. Most szereztem hat válogatott tisztított injektort, lehet azzal még kipróbálom. Egy kérdés- gyújtás a főtengely Z pontján kell lenni ügye? Akkor van vonalban a rotor a ház jelével?
Vákuum mindenhol tömítve... Confused Reméltem menni fog..
Ami még hiba, hogy nincs csak 20as pillangóház a jethez, attól tuti gyengébb lesz de másikat nem tudtam szerezni.... Sad


Miskolc    22    2014.05.11. 21:01
ZSOSZ
2016.03.15. 08:20   






gergobmwe39 írta:
Embörök!

Van-é itt olyan szaki, aki tud segíteni nekem egy M20B27 stroker K-JET építésében? Minden megvan, jár is a motor, csak valahogy nem megy a beállítása.... Surprised Bármi megoldás érdekel, szívesen fogadok online segítséget is, de Miskolc ~100km-es körzetében el is vinném beállítani hozzáértőhöz... Egyszerűen nem az igazi... Megy, de olyan mint egy leélt karbis 20as. Öreg verdában van, nem akarom a varázsát megtörni egy 24szelepes vacakkal.. De ha nem találok szakit aki ért még a k-jethez, sajnos muszáj leszek 24v-re cserélni... Sad

Ha tudna valaki segíteni, nagyon megköszönném... Kacsint

Szassz Gergő itt is!
Vidd el egy BOSCH-INJEKTOR szervizbe.
Öléggé összetett és precíz munka szükségeltetik ahhoz hogy ismét jól működjön.A-Z-ig át kell méretni mindent,ami olyan az cserélni......más kérdés ha csak bontott van az nem-e szarabb.....
Általában a hydrofej szokott leragadni.
Nagyon érzékeny a fals levegőre.
Felejtsd el hogy elkezded tekergetni mint a Motronicot.....
Nekem így sikerült anno Dezynél és nagyon tetszett a végeredmény.Van rá esélyem hogy közel 10évnyi állás után már a kukában fog kikötni ha eljutok valaha odáig hogy ismét próbálnám életre kelteni Smile


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-434-4214

szögedi betyár    3328    2007.01.19. 13:46
gergobmwe39
2016.03.14. 21:50   






Embörök!

Van-é itt olyan szaki, aki tud segíteni nekem egy M20B27 stroker K-JET építésében? Minden megvan, jár is a motor, csak valahogy nem megy a beállítása.... Surprised Bármi megoldás érdekel, szívesen fogadok online segítséget is, de Miskolc ~100km-es körzetében el is vinném beállítani hozzáértőhöz... Egyszerűen nem az igazi... Megy, de olyan mint egy leélt karbis 20as. Öreg verdában van, nem akarom a varázsát megtörni egy 24szelepes vacakkal.. De ha nem találok szakit aki ért még a k-jethez, sajnos muszáj leszek 24v-re cserélni... Sad

Ha tudna valaki segíteni, nagyon megköszönném... Kacsint


Miskolc    22    2014.05.11. 21:01
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  2 / 126 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, ... 124, 125, 126  Következő
Tartalomjegyzék  »   Tuning témák!

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére