|
|
Attila a HUN vezér |
2017.10.08. 12:33 |
|
|



|
|
htibor |
2017.08.23. 21:30 |
|
|


|
|
ZSOSZ |
2017.08.21. 21:49 |
|
|



|
htibor írta: | Köszi mindenkinek a választ |
Nem uszod meg ennyivel!
s50b30-32 dugókkal és 135-ös hajtókarokkal megoldható.
Igaz perselyezni kell a hajtókarokat a 21-es dugattyu csapszegekhez és a főtengely végébe retesz horony pályát kell marni,de megoldható.
De ha csak ennyit csinálsz akkor elmaradsz a kívánt teljesítménytől.
Gyári ECU-val szerintem kb 165le fog kijönni jó esetben.
Ezért írtam előzőleg össze mikre is van szükség a célod eléréséhez.
Egy jó szívó tuning is majd annyiba van mintha az általános módon turbósítanál gyári motorbélést.
Fiammal matekolunk épp a motorján hogy a tél folyamán hogy is fejlesszük tovább.Legalább 6-700e kell ahhoz hogy a 2,1L-es motorjából kijöjjön olyan 230-240le.Úgy hogy amit csak lehet mindent én csinálok.
Pedig már alaposan portolt hf-el,s14 DTM formáju leömlővel-VEMS-el-köszörült veztengelyekkel fut jelenleg is a gépe.
Csak nagy vonalakban leírva.
s42-ből hoztak ki 280 lovat ahol kb a motortömb és az üres hf volt gyári.  |
ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-434-4214 |
szögedi betyár 3327 2007.01.19. 13:46 |
|
ZSOSZ |
2017.08.21. 21:05 |
|
|



|
Ne keverd össze az s14-et az m42-44-el.
Teljesen más tétta. |
ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-434-4214 |
szögedi betyár 3327 2007.01.19. 13:46 |
|
htibor |
2017.08.20. 20:21 |
|
|


|
|
323ti-black |
2017.08.20. 18:30 |
|
|


|
|
|
49 2015.08.27. 10:00 |
|
htibor |
2017.08.20. 10:29 |
|
|


|
|
ZSOSZ |
2017.08.20. 07:17 |
|
|



|
htibor írta: | Üdv. Mindenkinek az lenne a kérdésem valaki hallot-e már olyat az 1,8 is motorba dizel főtengely hajtókar csere után ki lehet hozni belöle 200-240 le teljesitmény. Állitolag csinálták és mükődik. Valaki valmit erről? |
Szassz!
Ki lehet,de amit írtál azon jóval tul kell menni.
Veztengelyek-írható ECU-csavarok-és pillangósor se árt hozzá.
Másként felejtsd el ezt a teljesítményt.
Ha jót akarsz mindenből közel 1millába fog fájni a végére. |
ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-434-4214 |
szögedi betyár 3327 2007.01.19. 13:46 |
|
htibor |
2017.08.19. 20:00 |
|
|


|
|
Qenk |
2017.08.17. 07:58 |
|
|



|
|
Sanyesz///M |
2017.08.14. 23:48 |
|
|


|
|
Laleeboy |
2017.05.16. 11:50 |
|
|



|
kennylow írta: | hali ! motorcsere elött állok de tavaj pomplett uj kuplung eltt cserélve m52b20 ez a szerkezet jó b25 re ? köszi |
Passzol de a cikkszáma más
Gondolom a 25-ös erősebb |
|
Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál 3909 2005.07.19. 15:10 |
|
kennylow |
2017.05.14. 13:51 |
|
|



|
hali ! motorcsere elött állok de tavaj pomplett uj kuplung eltt cserélve m52b20 ez a szerkezet jó b25 re ? köszi |
|
215 2014.01.27. 20:09 |
|
Snailboostracing |
2016.06.12. 21:53 |
|
|


|
[quote="SID"][quote="wdavid"]mi rosszat mondtam? :) világosíts fel nyugodtan ha baromságot mondtam[/quote]
Négy hengeres BMW motor helyére akarsz négy hengeres BMW motort, és mindezt hivatalosan, lepapírozva... Elmebaj. Úgy szívatjátok magatokat, hogy már nézni is rossz.[/quote]
Szoval szerinted az baj meg hulyeseg ha valaki legalisan akar valamit? Tipikus:) |
|
77 2010.08.08. 17:29 |
|
Mts |
2016.06.12. 15:21 |
|
|



|
SID írta: | wdavid írta: | mi rosszat mondtam? világosíts fel nyugodtan ha baromságot mondtam |
Négy hengeres BMW motor helyére akarsz négy hengeres BMW motort, és mindezt hivatalosan, lepapírozva... Elmebaj. Úgy szívatjátok magatokat, hogy már nézni is rossz. | Pedig ez járhato ut. Vagy átfüzni motor blokkot . m 40 , 43 blokk ugyan az mint az m42 318 is a bele passerál.,,,és akkor egyböl fel is ujithato, gyürü csapágy egyéb bizbasss |
|
628 2005.11.15. 19:23 |
|
SID |
2016.06.10. 14:38 |
|
|



|
wdavid írta: | mi rosszat mondtam? világosíts fel nyugodtan ha baromságot mondtam |
Négy hengeres BMW motor helyére akarsz négy hengeres BMW motort, és mindezt hivatalosan, lepapírozva... Elmebaj. Úgy szívatjátok magatokat, hogy már nézni is rossz. |
|
2623 2011.08.29. 13:58 |
|
E36 sedan |
2016.06.10. 14:21 |
|
|



|
wdavid írta: | vasi89 írta: | wdavid írta: | SID írta: | wdavid írta: | lökettérfogat nem változik és nem nőtt ki idő közben 2 henger a blokkban
jó lenne legálisan a motor cserét elintézni, de tudom hogy ez sosem egyszerű |
|
mi rosszat mondtam? világosíts fel nyugodtan ha baromságot mondtam |
Semmit csak szerintem arra gondolt h minden 2.nap feljön ez a téma és mindig az a vége h nincs értelme. Vagy nézd meg streetvandal topicját, Ő leírta mekkora kálvária a papírozás 4ről 6 hengerre. |
azt a részét értem, de én pont azt nem akarom 4 hengeres motor marad, csak az IS változat erősebb, viszont venni egy komplett autót megint rizikós lenne. Mivel kasztnim és futóművem jó állapotú, ebből akartam kiindulva kicsit erősíteni
nem akarok brutál tuningot vagy chipet, csak az alap IS motor ami azért mégis csak erősebb |
Keresd fel itt a fórumon bmw m3 márkatársat.  |
BMW=Vezetés élménye! |
Veszprém megye! 2889 2010.08.25. 18:06 |
|
wdavid |
2016.06.10. 12:11 |
|
|



|
vasi89 írta: | wdavid írta: | SID írta: | wdavid írta: | lökettérfogat nem változik és nem nőtt ki idő közben 2 henger a blokkban
jó lenne legálisan a motor cserét elintézni, de tudom hogy ez sosem egyszerű |
|
mi rosszat mondtam? világosíts fel nyugodtan ha baromságot mondtam |
Semmit csak szerintem arra gondolt h minden 2.nap feljön ez a téma és mindig az a vége h nincs értelme. Vagy nézd meg streetvandal topicját, Ő leírta mekkora kálvária a papírozás 4ről 6 hengerre. |
azt a részét értem, de én pont azt nem akarom 4 hengeres motor marad, csak az IS változat erősebb, viszont venni egy komplett autót megint rizikós lenne. Mivel kasztnim és futóművem jó állapotú, ebből akartam kiindulva kicsit erősíteni
nem akarok brutál tuningot vagy chipet, csak az alap IS motor ami azért mégis csak erősebb  |
|
Győr 90 2015.11.30. 13:53 |
|
vasi89 |
2016.06.10. 11:36 |
|
|



|
wdavid írta: | SID írta: | wdavid írta: | lökettérfogat nem változik és nem nőtt ki idő közben 2 henger a blokkban
jó lenne legálisan a motor cserét elintézni, de tudom hogy ez sosem egyszerű |
|
mi rosszat mondtam? világosíts fel nyugodtan ha baromságot mondtam |
Semmit csak szerintem arra gondolt h minden 2.nap feljön ez a téma és mindig az a vége h nincs értelme. Vagy nézd meg streetvandal topicját, Ő leírta mekkora kálvária a papírozás 4ről 6 hengerre. |
|
Mezőkövesd/Budapest 1661 2012.06.26. 00:46 |
|
wdavid |
2016.06.10. 10:49 |
|
|



|
SID írta: | wdavid írta: | lökettérfogat nem változik és nem nőtt ki idő közben 2 henger a blokkban
jó lenne legálisan a motor cserét elintézni, de tudom hogy ez sosem egyszerű |
|
mi rosszat mondtam? világosíts fel nyugodtan ha baromságot mondtam |
|
Győr 90 2015.11.30. 13:53 |
|
SID |
2016.06.10. 10:45 |
|
|



|
wdavid írta: | lökettérfogat nem változik és nem nőtt ki idő közben 2 henger a blokkban
jó lenne legálisan a motor cserét elintézni, de tudom hogy ez sosem egyszerű |
 |
|
2623 2011.08.29. 13:58 |
|
wdavid |
2016.06.10. 10:38 |
|
|



|
vasi89 írta: | wdavid írta: | ha már benéztem rákérdezek...
318i és 318is között mennyi különbség van? ha beleraknék egy 318is motort a mostani sima 318i helyére ott is mindent cserélni kellene (fék, féltengely, kardán stb) |
Még 20ason is kisházaas a difi, féltengely, minden. Mondjuk cikkszám alapján elvileg a váltó más de lehet 318i és is vátlója ugyan az. Nézd meg realoem-en. |
köszi
papírozást tekintve mennyire lenne húzós? mert ugye lökettérfogat nem változik és nem nőtt ki idő közben 2 henger a blokkban
jó lenne legálisan a motor cserét elintézni, de tudom hogy ez sosem egyszerű  |
|
Győr 90 2015.11.30. 13:53 |
|
vasi89 |
2016.06.10. 10:33 |
|
|



|
wdavid írta: | ha már benéztem rákérdezek...
318i és 318is között mennyi különbség van? ha beleraknék egy 318is motort a mostani sima 318i helyére ott is mindent cserélni kellene (fék, féltengely, kardán stb) |
Még 20ason is kisházaas a difi, féltengely, minden. Mondjuk cikkszám alapján elvileg a váltó más de lehet 318i és is vátlója ugyan az. Nézd meg realoem-en.  |
|
Mezőkövesd/Budapest 1661 2012.06.26. 00:46 |
|
wdavid |
2016.06.10. 10:15 |
|
|



|
|
Laleeboy |
2016.06.09. 20:45 |
|
|



|
verdan írta: | Sziasztok!
Van egy E36 318tds touringom, azon agyalok, hogy szeretnék bele rakni egy m57 vagy n57 30d blokkot. Valaki csinált már ilyet? Vagy hasonlót?
Mennyire lenne ez macerás? Miket kell cserélni? Váltó egyértelmű, de kardán, difi ilyenek bírnák-e? |
Mindent
Kardán difi féltengelyek, és illene a fékkel is foglalkozni.
A másik gond a papír az se lesz egyszerű se olcsó |
|
Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál 3909 2005.07.19. 15:10 |
|
|