POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
16 / 17 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... , 15, 16, 17  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Tuning témák!  »   Drift BMW építése kérdések és válaszok :)

Jonesboy
2007.07.25. 22:41   






turbo írta:
Ismerek olyan tdi golfot ami 7500 at pörög,szerintem nem olyan rossz a fordulat tartomány csak a sima pudva utcai dizeleknél van ez.
A srác akié a golf csinálni fog egy bmw motort persze dizelt a következő idényre és tervek szerint 9000 et fog tudni a kályha,persze ezek már egy gyorsulás alatt 400m,megesznek kb 3liter nyálat.


na ezt csak akkor ha látom haver... Mad a 9000 kicsit rengetegnek tünik igy elsö olvasatra Confused


E30 320i '89 |;| E30 335i '91

Eger    674    2006.08.22. 19:01
Vasilij Zajcev
2007.07.25. 11:30   






Feri 12.7-et ment 1.9tdi-vel a régi konfiggal. Kíváncsi vagyok hogy az új konfig mit fog művelni, mert annak még nincs 1/4-es ideje, csak 1/8-os ami 7.xx!!!


Szeged    97    2006.04.12. 17:23
Janoka
2007.07.21. 13:11   






zacc írta:
Egy baj van a diesel motorral.
Kevés a fordulatszámtartomány...
Egyes esetekben nagyon sokat segít ha magasabb fordulatra tudjuk pörgetni a motort mint csúszás közben.
Amúgy a dieselé a jövő!(az utcán) Smile
A gyártók elég hamar kompenzálják ezt, lásd az AUDI törekvéseit a fokozatmentes váltóra, ami valami spéci többsoros fémláncal, meg variálható kupos tárcsákkal operált.
Azzal elérheted azt, hogy optimálisan egyazon tartományban menjen a motor és a legnagyobbat gyorsuljon.


06 30 4191891 és Ostffyasszonyfa    1157    2005.05.15. 18:32
CSoTy
2007.07.20. 20:42   






Hát sajnos elégé elszomoritók a hirek Crying or Very sad
Én nem vagyok dizel párti, söt kifejezetten nem szeretem őket, de azért el kel ismertni van néhény komoly tuner autó.
Ezek csak fejléőni fognak. Sad


Bayerische Motoren Werke

Dunakeszi    105    2005.08.22. 12:02
veszettkutya
2007.07.20. 18:54   






12.8 at megy 180 km/h, ez vetekszik Turboá idejével.


kormány mögött ball oldalt :-)    2959    2005.08.01. 13:03
veszettkutya
2007.07.20. 18:50   






Ismerek olyan tdi golfot ami 7500 at pörög,szerintem nem olyan rossz a fordulat tartomány csak a sima pudva utcai dizeleknél van ez.
A srác akié a golf csinálni fog egy bmw motort persze dizelt a következő idényre és tervek szerint 9000 et fog tudni a kályha,persze ezek már egy gyorsulás alatt 400m,megesznek kb 3liter nyálat.


kormány mögött ball oldalt :-)    2959    2005.08.01. 13:03
Vasilij Zajcev
2007.07.20. 16:49   






Végáttétel módosítással lehet kompenzálni.


Szeged    97    2006.04.12. 17:23
zacc
2007.07.14. 21:39   






Egy baj van a diesel motorral.
Kevés a fordulatszámtartomány...
Egyes esetekben nagyon sokat segít ha magasabb fordulatra tudjuk pörgetni a motort mint csúszás közben.
Amúgy a dieselé a jövő!(az utcán) Smile


B.A.Z.megye    311    2007.01.08. 15:46
NEED for SPEED
2007.07.14. 13:13   






Janoka írta:
Egy honapja gyorsultam egy diesellel, m50em van 25ös, szinte gyári, a leömlőt kivéve és 3.25ös difivel, ami relative rövid, nos 180ig fél kocsival vezettem ,aztán elvert.
Ez van, a 30 vagy 35ös diesel volt, komoly ellenfél, még ugy is hogy van vagy 1600kg.
Passz, egy idő után jobbak lesznek a benyásnál az biztos.
Amugy valamikor letették a diesel alapjait és akkor vagy 35% hatásfokot számoltak, mig a benyásnak meg 20% a hatásfoka.Mára elértük azt, hogy kiaknázhatóvá vált ez az elméleti hatásfok...


Csak egyet ne felejts el.
Ha igazi filinges autozast akarsz arra csak a benzines jo. Smile
Ott lehet tolni a fordulatot es üvölt mint az allat.
Nincs is annal szebb hang amikor az auto magas fordulaton szabalyoz. Mad
Nem szeretném megérni a forditott Diesel valtozatot. Sad
Nem szeretem öket. Shocked


http://dreamgate.bmwklub.hu Szemcsis

Baja    3110    2007.01.12. 20:10
Janoka
2007.07.14. 10:36   






Egy honapja gyorsultam egy diesellel, m50em van 25ös, szinte gyári, a leömlőt kivéve és 3.25ös difivel, ami relative rövid, nos 180ig fél kocsival vezettem ,aztán elvert.
Ez van, a 30 vagy 35ös diesel volt, komoly ellenfél, még ugy is hogy van vagy 1600kg.
Passz, egy idő után jobbak lesznek a benyásnál az biztos.
Amugy valamikor letették a diesel alapjait és akkor vagy 35% hatásfokot számoltak, mig a benyásnak meg 20% a hatásfoka.Mára elértük azt, hogy kiaknázhatóvá vált ez az elméleti hatásfok...


06 30 4191891 és Ostffyasszonyfa    1157    2005.05.15. 18:32
turbódénes
2007.07.10. 13:31   






Trabence írta:
Vasilij Zajcev írta:
Azért azt leszögezem, hogy nem vagyok diesel fanatik!
De ültem 535d-ben, most került a céghez egy új 320D, jóbarátom A Feri, aki egy ismert dízel tuner az országban. Szóval láttam, tapasztaltam, és átéltem már egy-két dolgot diesel fronton.
Szerintem nem mondok hülyeséget, dehát azért jók ezek a fórumok, mert össze tudjuk többen dugni a "buksinkat" és el tudunk beszélgetni ezekröl a dolgokról.
D e az én kocsim azért marad benzines, de megengethetném magamnak, csak azért is csinélnák egy D tuningos E21-et, csakis azért hogy felbosszantsam a nagy benzineseket:)
DDD


Készül már egy ilyen E21.. Very Happy Very Happy


Mondtam már hogy csönd legyen. Surprised Very Happy
Kikapsz. Szemcsis


Éhes makkal disznókat álmodsz...

Bács Kiskun-Baja    2003    2006.07.10. 20:58
Vasilij Zajcev
2007.07.10. 13:31   






Naaa, ne legyél már ilyen titokzatos...!?


Szeged    97    2006.04.12. 17:23
Trabence
2007.07.10. 13:05   






Vasilij Zajcev írta:
Azért azt leszögezem, hogy nem vagyok diesel fanatik!
De ültem 535d-ben, most került a céghez egy új 320D, jóbarátom A Feri, aki egy ismert dízel tuner az országban. Szóval láttam, tapasztaltam, és átéltem már egy-két dolgot diesel fronton.
Szerintem nem mondok hülyeséget, dehát azért jók ezek a fórumok, mert össze tudjuk többen dugni a "buksinkat" és el tudunk beszélgetni ezekröl a dolgokról.
D e az én kocsim azért marad benzines, de megengethetném magamnak, csak azért is csinélnák egy D tuningos E21-et, csakis azért hogy felbosszantsam a nagy benzineseket:)
DDD


Készül már egy ilyen E21.. Very Happy Very Happy


Üdv:

Trabence
BMW E28 520i '82
E28 és E21 cuccok folyamatosan változó kínálata
+36 30 370 85
trabi@microsystem.hu

Kecskemét, Ágasegyháza, Rastatt (BMWland) :)    105    2006.02.03. 20:00
Vasilij Zajcev
2007.07.10. 12:39   






Azért azt leszögezem, hogy nem vagyok diesel fanatik!
De ültem 535d-ben, most került a céghez egy új 320D, jóbarátom A Feri, aki egy ismert dízel tuner az országban. Szóval láttam, tapasztaltam, és átéltem már egy-két dolgot diesel fronton.
Szerintem nem mondok hülyeséget, dehát azért jók ezek a fórumok, mert össze tudjuk többen dugni a "buksinkat" és el tudunk beszélgetni ezekröl a dolgokról.
D e az én kocsim azért marad benzines, de megengethetném magamnak, csak azért is csinélnák egy D tuningos E21-et, csakis azért hogy felbosszantsam a nagy benzineseket:)
DDD


Szeged    97    2006.04.12. 17:23
turbódénes
2007.07.10. 11:58   






Vasilij Zajcev írta:
Miért ne lehetne összehasonlítani az olajkályhát meg egy gyári sportmotort?
Vezettem E34 M5-t ami 3000 fordulatig "halott" volt utána indult meg, de aztán bexarásSmile
De driftröl beszélünk, nem gyorsulásról.
Beesel egy szűk visszafordítóba, ahol egy sportmotorral úgy van esélyed szépen befordulni, hogy fordulaton tartod. Bömbölde barátom M30 35i-röl váltott M5 mocira, és panaszkodik, hogy az M5 moci nem alkalmas annyira a kerszbemenéshez, mint az m30, mert lent nincs nyomaték. Ha gyorsulásról beszélünk, vagy pályaversenyröl ott egyértelmű az M5 bődületes ereje.
De egy jó "dével" beesel 3-ikba 2000 fordulattal. és kész:)
Már egyszer megköveztek ezen véleményemért egy másik topikba, de senki nem tudott, a dízelgyűlöletén kívül mással érvelni.
Azon szerintem nem lehet vitatkozni, hogy a drifthez inkább nyomaték kell. Ezért is jobb pl. a V8 driftre, mint a m5 moci.
Jó alternatíva lenne a v12, de ott meg a buta ornehézség a probléma.


Én veled vagyok drága barátom. Smile Very Happy

Rudolf Diesel FOREVER!!! Peace2


Éhes makkal disznókat álmodsz...

Bács Kiskun-Baja    2003    2006.07.10. 20:58
Vasilij Zajcev
2007.07.10. 11:32   






Miért ne lehetne összehasonlítani az olajkályhát meg egy gyári sportmotort?
Vezettem E34 M5-t ami 3000 fordulatig "halott" volt utána indult meg, de aztán bexarásSmile
De driftröl beszélünk, nem gyorsulásról.
Beesel egy szűk visszafordítóba, ahol egy sportmotorral úgy van esélyed szépen befordulni, hogy fordulaton tartod. Bömbölde barátom M30 35i-röl váltott M5 mocira, és panaszkodik, hogy az M5 moci nem alkalmas annyira a kerszbemenéshez, mint az m30, mert lent nincs nyomaték. Ha gyorsulásról beszélünk, vagy pályaversenyröl ott egyértelmű az M5 bődületes ereje.
De egy jó "dével" beesel 3-ikba 2000 fordulattal. és kész:)
Már egyszer megköveztek ezen véleményemért egy másik topikba, de senki nem tudott, a dízelgyűlöletén kívül mással érvelni.
Azon szerintem nem lehet vitatkozni, hogy a drifthez inkább nyomaték kell. Ezért is jobb pl. a V8 driftre, mint a m5 moci.
Jó alternatíva lenne a v12, de ott meg a buta ornehézség a probléma.


Szeged    97    2006.04.12. 17:23
turbódénes
2007.07.10. 08:14   






Miki 24V írta:
Englishman 350i írta:
Vasilij Zajcev írta:
Nem lehetetlen a 30d motor beszerelése, csak sok pénz, meg elszántság kell hozzá. Sok embrernek lehervasztaná a mosolyt az arcárólSmile Nem sok piszka, és 1700-as fordulattól 500 nyomaték... hol van ehhez az M5, vagy a V8 motor?Smile


Hali.

Ez komoly? 30d vs. M5?? Meg 30d vs V8?? Mi van itt?? Surprised
Jók a dízelek,21.század van,meg minden,de ne hasonlítsunk már össze 1 olajkályhát meg 1 gyári sportmotort?!
Hiába tud 500Nm-ert,ha van hozzá 200LE. De ha 300 LE lenne mellé az is kevés lenne...
Maradjunk a realitás talaján,biztos komoly menetteljesítményre lenne képes,de sose fogja azt nyújtani amit 1 M5,vagy 1 V8.
Egyszerűen nem erre gyártották....
de mindenesetre egyedi elgondolás,hajrá! Kacsint



Mi nem azért építenénk,hogy bármelyik nagy benzinesnek is ellenfelet csináljunk,hanem azért,hogy lehet ilyet is (lehetőleg öregebb BMW-ben E12,E28,E30)

Ahogyan mondod,az egyediség a lényeg Surprised



Tessék Engem megkérdezni. Very Happy

IGEN,AKAROK EGY 30d-t A MOTORTEREMBE. Very Happy

E28-as,azt írtad. Confused

Ja és akkor most keresnék spozorációs emberkéket akik rendesen meg támogatnák a projec-et. Very Happy Surprised


Éhes makkal disznókat álmodsz...

Bács Kiskun-Baja    2003    2006.07.10. 20:58
Miki 24V
2007.07.09. 17:37   






Englishman 350i írta:
Vasilij Zajcev írta:
Nem lehetetlen a 30d motor beszerelése, csak sok pénz, meg elszántság kell hozzá. Sok embrernek lehervasztaná a mosolyt az arcárólSmile Nem sok piszka, és 1700-as fordulattól 500 nyomaték... hol van ehhez az M5, vagy a V8 motor?Smile


Hali.

Ez komoly? 30d vs. M5?? Meg 30d vs V8?? Mi van itt?? Surprised
Jók a dízelek,21.század van,meg minden,de ne hasonlítsunk már össze 1 olajkályhát meg 1 gyári sportmotort?!
Hiába tud 500Nm-ert,ha van hozzá 200LE. De ha 300 LE lenne mellé az is kevés lenne...
Maradjunk a realitás talaján,biztos komoly menetteljesítményre lenne képes,de sose fogja azt nyújtani amit 1 M5,vagy 1 V8.
Egyszerűen nem erre gyártották....
de mindenesetre egyedi elgondolás,hajrá! Kacsint



Mi nem azért építenénk,hogy bármelyik nagy benzinesnek is ellenfelet csináljunk,hanem azért,hogy lehet ilyet is (lehetőleg öregebb BMW-ben E12,E28,E30)

Ahogyan mondod,az egyediség a lényeg Surprised


Az egyik Sperrverz

   20    2006.02.22. 11:03
knapet
2007.07.09. 16:57   






Englishman 350i írta:
Vasilij Zajcev írta:
Nem lehetetlen a 30d motor beszerelése, csak sok pénz, meg elszántság kell hozzá. Sok embrernek lehervasztaná a mosolyt az arcárólSmile Nem sok piszka, és 1700-as fordulattól 500 nyomaték... hol van ehhez az M5, vagy a V8 motor?Smile


Hali.

Ez komoly? 30d vs. M5?? Meg 30d vs V8?? Mi van itt?? Surprised
Jók a dízelek,21.század van,meg minden,de ne hasonlítsunk már össze 1 olajkályhát meg 1 gyári sportmotort?!
Hiába tud 500Nm-ert,ha van hozzá 200LE. De ha 300 LE lenne mellé az is kevés lenne...
Maradjunk a realitás talaján,biztos komoly menetteljesítményre lenne képes,de sose fogja azt nyújtani amit 1 M5,vagy 1 V8.
Egyszerűen nem erre gyártották....
de mindenesetre egyedi elgondolás,hajrá! Kacsint


Hali English!

Emlékszel, múltkor mi is beszéltünk hasonlóról egy ötletelős, elborult pillanatban, de azért vetettük el, mert egyfelől a dízel erre nem jó, másfelől nem lehetne látni a fehér füstöt a fekete füsttől... Smile))))))))

Arról nem is beszélve, hogy az M5 vagy V8 tényleg nem összemérhető egy dízellel... pláne nem egy M73... Smile))))))))))))))))))))))))))))

üdv
knapet


Vecsés    92    2007.03.11. 09:06
Englishman
2007.07.09. 15:35   






Vasilij Zajcev írta:
Nem lehetetlen a 30d motor beszerelése, csak sok pénz, meg elszántság kell hozzá. Sok embrernek lehervasztaná a mosolyt az arcárólSmile Nem sok piszka, és 1700-as fordulattól 500 nyomaték... hol van ehhez az M5, vagy a V8 motor?Smile


Hali.

Ez komoly? 30d vs. M5?? Meg 30d vs V8?? Mi van itt?? Surprised
Jók a dízelek,21.század van,meg minden,de ne hasonlítsunk már össze 1 olajkályhát meg 1 gyári sportmotort?!
Hiába tud 500Nm-ert,ha van hozzá 200LE. De ha 300 LE lenne mellé az is kevés lenne...
Maradjunk a realitás talaján,biztos komoly menetteljesítményre lenne képes,de sose fogja azt nyújtani amit 1 M5,vagy 1 V8.
Egyszerűen nem erre gyártották....
de mindenesetre egyedi elgondolás,hajrá! Kacsint


Budapest    1486    2005.09.15. 14:46
Miki 24V
2007.07.09. 13:50   






Vasilij Zajcev írta:
Nem lehetetlen a 30d motor beszerelése, csak sok pénz, meg elszántság kell hozzá. Sok embrernek lehervasztaná a mosolyt az arcárólSmile Nem sok piszka, és 1700-as fordulattól 500 nyomaték... hol van ehhez az M5, vagy a V8 motor?Smile


Ezért fogjuk megcsinálni Surprised Elszántság az van bőven Surprised


Az egyik Sperrverz

   20    2006.02.22. 11:03
Vasilij Zajcev
2007.07.09. 11:56   






Nem lehetetlen a 30d motor beszerelése, csak sok pénz, meg elszántság kell hozzá. Sok embrernek lehervasztaná a mosolyt az arcárólSmile Nem sok piszka, és 1700-as fordulattól 500 nyomaték... hol van ehhez az M5, vagy a V8 motor?Smile


Szeged    97    2006.04.12. 17:23
Lacika86
2007.07.09. 10:12   






Smile Nem nem vihogtuk ki . Ha az ő lelke igy szabad Very Happy
de egy biztos én mérlegelném azt : hogy sok ráköltéssel egy éppen hogy van valami feelingje a td nek. ugy hogy majd meg szakad. ( és ha valami erőltetve megy az nem egészséges ezt mindannyian tudjuk) Smile
és egy egészen elérhető áron egy 25i vagy Gyagyás Gumiégetős 330....
na tetszik érteni Very Happy


   338    2007.07.03. 23:45
turbódénes
2007.07.09. 08:56   






Hohó.

Véleményem szerint Senki sem vihogta ki kedves ujdonsült barátunkat.
Csupán csak felhívtuk a figyelmét külömböző árny oldalaira a Dízel drift-nek.

Én is azt mondom,ha Neki ez kell,á-///M-en. Very Happy Kacsint

Én biztos megfogadnám a jótanácsot..... Confused
Láttam már széjjekenyt Td-HF-et. Very Happy


Éhes makkal disznókat álmodsz...

Bács Kiskun-Baja    2003    2006.07.10. 20:58
zotya-01
2007.07.08. 23:13   






ne röhögjétek ki, ha neki arra van keret, akkor arra van, en mar beletorodtem, h pici pézből, csak javitgatni lehet, autot epiteni nem Very Happy Sad
de elvarom tole, h amit rakoltok, azt adja is vissza Mad
(még mindig keresek remus dobhoz műbizonylatot, akinek van kérem ossza meg velem vmi módon) Kacsint


Hömm-hömmm-höööőőőőőőőőőőőőő.......

Debrecen    1030    2005.07.10. 15:07
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  16 / 17 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... , 15, 16, 17  Következő
Tartalomjegyzék  »   Tuning témák!

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére