POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 17 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 15, 16, 17  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Tuning témák!  »   Drift BMW építése kérdések és válaszok :)

gyiik
2015.06.11. 22:47   






Igaz, hogy 1 éve úgy tűnik, nem járt itt senki, megpróbálom azért.

E30 kasztni erősítés érdekel. Drift használatra hol/mit kéne/lehetne erősíteni?

2 toronymerevítő van, becsövezve viszont nem is lesz egy darabig.
Na nem verseny/Pro kategória, csak hobbi/játszós.

(Elérhetőség is érdekel, ha van műhely, vagy szaki aki gyakorlott ilyenben, nem a fotelből kívánom megoldani vagy megtudni minden infot.)


Bp.    230    2014.12.04. 22:39
E36 sedan
2014.06.19. 10:05   






Laleeboy írta:
Ha már drift..

Próbáld meg egy KAMA3-al

http://belsoseg.blog.hu/2014/06/18/kamaz_drift

Very Happy Very Happy


Jól csinálja!Csak tényleg kár hogy hang nem adja vissza az élményt. Shocked Kacsint


BMW=Vezetés élménye!

Veszprém megye!    2889    2010.08.25. 18:06
Laleeboy
2014.06.18. 13:00   






Ha már drift..

Próbáld meg egy KAMA3-al

http://belsoseg.blog.hu/2014/06/18/kamaz_drift

Very Happy Very Happy


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3905    2005.07.19. 15:10
Vasutas
2014.03.06. 05:41   






Laleeboy írta:
sixday írta:
kögö írta:
Laleeboy írta:
SID írta:
Laleeboy írta:
mamutka írta:
Idézet:
Mechanikusan nem gond hiszen M5x-es motorok kívülről szinte 100%-ban megegyeznek , tehát az átszerelés nem gond.

Elindítani már nem annyira egyszerű.....


Értem, köszönöm!

Milyen problémák léphetnek fel indításnál?


CANBUS


A legenda szerint az M54 működik M52 vezérlővel meg gondolom egy két egyéb M52 sallanggal. Kérdés, hogy vajon mit tud.


Igen ezt én is hallottam de akkor mi az értelme a 2 vanosos motornak? Smile

Vagy keres valakit aki "kiirtja" az extra dolgokat amivel a CANBUS kommunikál ha E46-ban van (pl tankszellőztetés, lámpamodul stb...)


Nem vagyok villanyos szaki, de elég nehezen bírom elképzenli a M54 motort M52 vezérlővel, pont a két vanos miatt. Ha meg nincs normálisan a vanos kivezérelve, akkor szerintem az egész motor el van baxva.
Járhatóbb útnak tartom, amit az autószerelő cimborám művelt, amikor a 30 éves passatjába berakta a pdti motort. Gyártott hozzá kábelköteget. Kell egy kapcsolási rajz, meg jó sok szabadidő.

Egyébként a M54B30 erőteljesen izgatja az én fantáziámat is, mert árban elérhető és teljesítményben/karakterisztikában utcára szerintem doszt elég.


Sokra szerintem nem mész a kapcsolási rajzzal ha canbuszos, a modulokat programozni kell és a motor és még az apámfasza 147-ik érzékelő miatt is vészprogramra vált vagy be sem indul.
Az meg hogy egy villanyász ezt neked bekösse egy kisebb vagyon, nem véletlen hogy tudtommal az egyetlen épkézláb canbuszos működő beépítés itt a fórumon Tudié.
Mindenki más vagy canbus előtti motort reszel vagy vems. Ez azért árulkodó szerintem.


Nikinek is M54B30 van az M3 cabrióban és ha jól tudom az is gyári vezérlővel megy nem?

Tudi egy E46 M3 motort élesztett fel egy E30-ban

Mindegy is , nem egyszerű gyári vezérlővel bekötni/beindítani úgy hogy ne vészprogram legyen a vége

Akkor már inkább megvenném Vasutas kolléga M50 stroker motorját amit sokkal egyszerűbb életre kelteni és driftre elég lenne

Miket talál az ember??? Surprised Surprised
Vagy csak csinálni kell egy M50B30 strokert... Ezt az M54B30-at gyári vezérlővel én is lejátszottam magamban, de bukott a sztori így maradt a legozás. Kacsint

Ui.: Meg lehet csinálni gyári vezérlővel, többféleképpen is... Szemcsis


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
Laleeboy
2014.02.17. 16:15   






Egy kis DRIFT

http://www.youtube.com/watch?v=45LEFUru-E0#t=37


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3905    2005.07.19. 15:10
Laleeboy
2013.09.11. 08:41   






sixday írta:
kögö írta:
Laleeboy írta:
SID írta:
Laleeboy írta:
mamutka írta:
Idézet:
Mechanikusan nem gond hiszen M5x-es motorok kívülről szinte 100%-ban megegyeznek , tehát az átszerelés nem gond.

Elindítani már nem annyira egyszerű.....


Értem, köszönöm!

Milyen problémák léphetnek fel indításnál?


CANBUS


A legenda szerint az M54 működik M52 vezérlővel meg gondolom egy két egyéb M52 sallanggal. Kérdés, hogy vajon mit tud.


Igen ezt én is hallottam de akkor mi az értelme a 2 vanosos motornak? Smile

Vagy keres valakit aki "kiirtja" az extra dolgokat amivel a CANBUS kommunikál ha E46-ban van (pl tankszellőztetés, lámpamodul stb...)


Nem vagyok villanyos szaki, de elég nehezen bírom elképzenli a M54 motort M52 vezérlővel, pont a két vanos miatt. Ha meg nincs normálisan a vanos kivezérelve, akkor szerintem az egész motor el van baxva.
Járhatóbb útnak tartom, amit az autószerelő cimborám művelt, amikor a 30 éves passatjába berakta a pdti motort. Gyártott hozzá kábelköteget. Kell egy kapcsolási rajz, meg jó sok szabadidő.

Egyébként a M54B30 erőteljesen izgatja az én fantáziámat is, mert árban elérhető és teljesítményben/karakterisztikában utcára szerintem doszt elég.


Sokra szerintem nem mész a kapcsolási rajzzal ha canbuszos, a modulokat programozni kell és a motor és még az apámfasza 147-ik érzékelő miatt is vészprogramra vált vagy be sem indul.
Az meg hogy egy villanyász ezt neked bekösse egy kisebb vagyon, nem véletlen hogy tudtommal az egyetlen épkézláb canbuszos működő beépítés itt a fórumon Tudié.
Mindenki más vagy canbus előtti motort reszel vagy vems. Ez azért árulkodó szerintem.


Nikinek is M54B30 van az M3 cabrióban és ha jól tudom az is gyári vezérlővel megy nem?

Tudi egy E46 M3 motort élesztett fel egy E30-ban

Mindegy is , nem egyszerű gyári vezérlővel bekötni/beindítani úgy hogy ne vészprogram legyen a vége

Akkor már inkább megvenném Vasutas kolléga M50 stroker motorját amit sokkal egyszerűbb életre kelteni és driftre elég lenne


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3905    2005.07.19. 15:10
sixday
2013.09.10. 23:03   






kögö írta:
Laleeboy írta:
SID írta:
Laleeboy írta:
mamutka írta:
Idézet:
Mechanikusan nem gond hiszen M5x-es motorok kívülről szinte 100%-ban megegyeznek , tehát az átszerelés nem gond.

Elindítani már nem annyira egyszerű.....


Értem, köszönöm!

Milyen problémák léphetnek fel indításnál?


CANBUS


A legenda szerint az M54 működik M52 vezérlővel meg gondolom egy két egyéb M52 sallanggal. Kérdés, hogy vajon mit tud.


Igen ezt én is hallottam de akkor mi az értelme a 2 vanosos motornak? Smile

Vagy keres valakit aki "kiirtja" az extra dolgokat amivel a CANBUS kommunikál ha E46-ban van (pl tankszellőztetés, lámpamodul stb...)


Nem vagyok villanyos szaki, de elég nehezen bírom elképzenli a M54 motort M52 vezérlővel, pont a két vanos miatt. Ha meg nincs normálisan a vanos kivezérelve, akkor szerintem az egész motor el van baxva.
Járhatóbb útnak tartom, amit az autószerelő cimborám művelt, amikor a 30 éves passatjába berakta a pdti motort. Gyártott hozzá kábelköteget. Kell egy kapcsolási rajz, meg jó sok szabadidő.

Egyébként a M54B30 erőteljesen izgatja az én fantáziámat is, mert árban elérhető és teljesítményben/karakterisztikában utcára szerintem doszt elég.


Sokra szerintem nem mész a kapcsolási rajzzal ha canbuszos, a modulokat programozni kell és a motor és még az apámfasza 147-ik érzékelő miatt is vészprogramra vált vagy be sem indul.
Az meg hogy egy villanyász ezt neked bekösse egy kisebb vagyon, nem véletlen hogy tudtommal az egyetlen épkézláb canbuszos működő beépítés itt a fórumon Tudié.
Mindenki más vagy canbus előtti motort reszel vagy vems. Ez azért árulkodó szerintem.


Budapest    1018    2006.10.05. 11:02
kögö
2013.09.10. 19:10   






Laleeboy írta:
SID írta:
Laleeboy írta:
mamutka írta:
Idézet:
Mechanikusan nem gond hiszen M5x-es motorok kívülről szinte 100%-ban megegyeznek , tehát az átszerelés nem gond.

Elindítani már nem annyira egyszerű.....


Értem, köszönöm!

Milyen problémák léphetnek fel indításnál?


CANBUS


A legenda szerint az M54 működik M52 vezérlővel meg gondolom egy két egyéb M52 sallanggal. Kérdés, hogy vajon mit tud.


Igen ezt én is hallottam de akkor mi az értelme a 2 vanosos motornak? Smile

Vagy keres valakit aki "kiirtja" az extra dolgokat amivel a CANBUS kommunikál ha E46-ban van (pl tankszellőztetés, lámpamodul stb...)


Nem vagyok villanyos szaki, de elég nehezen bírom elképzenli a M54 motort M52 vezérlővel, pont a két vanos miatt. Ha meg nincs normálisan a vanos kivezérelve, akkor szerintem az egész motor el van baxva.
Járhatóbb útnak tartom, amit az autószerelő cimborám művelt, amikor a 30 éves passatjába berakta a pdti motort. Gyártott hozzá kábelköteget. Kell egy kapcsolási rajz, meg jó sok szabadidő.

Egyébként a M54B30 erőteljesen izgatja az én fantáziámat is, mert árban elérhető és teljesítményben/karakterisztikában utcára szerintem doszt elég.


Kazincbarcika    2695    2004.12.09. 04:35
SID
2013.09.10. 15:41   






Laleeboy írta:

Igen ezt én is hallottam de akkor mi az értelme a 2 vanosos motornak? Smile

Vagy keres valakit aki "kiirtja" az extra dolgokat amivel a CANBUS kommunikál ha E46-ban van (pl tankszellőztetés, lámpamodul stb...)


A dupla vanosnak? Semmi. Inkább az az értelme, hogy nagyobb köbcenti és csak újabb motor...

Előbb házasítanám egy M52 vezérlővel (ha lehet), minthogy elkezdjem az M54 vezérlőt tuningolni meg canbusszal szívózni a kipuff oldali vanos miatt.


   2622    2011.08.29. 13:58
Laleeboy
2013.09.10. 15:25   






SID írta:
Laleeboy írta:
mamutka írta:
Idézet:
Mechanikusan nem gond hiszen M5x-es motorok kívülről szinte 100%-ban megegyeznek , tehát az átszerelés nem gond.

Elindítani már nem annyira egyszerű.....


Értem, köszönöm!

Milyen problémák léphetnek fel indításnál?


CANBUS


A legenda szerint az M54 működik M52 vezérlővel meg gondolom egy két egyéb M52 sallanggal. Kérdés, hogy vajon mit tud.


Igen ezt én is hallottam de akkor mi az értelme a 2 vanosos motornak? Smile

Vagy keres valakit aki "kiirtja" az extra dolgokat amivel a CANBUS kommunikál ha E46-ban van (pl tankszellőztetés, lámpamodul stb...)


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3905    2005.07.19. 15:10
SID
2013.09.10. 15:21   






Laleeboy írta:
mamutka írta:
Idézet:
Mechanikusan nem gond hiszen M5x-es motorok kívülről szinte 100%-ban megegyeznek , tehát az átszerelés nem gond.

Elindítani már nem annyira egyszerű.....


Értem, köszönöm!

Milyen problémák léphetnek fel indításnál?


CANBUS


A legenda szerint az M54 működik M52 vezérlővel meg gondolom egy két egyéb M52 sallanggal. Kérdés, hogy vajon mit tud.


   2622    2011.08.29. 13:58
Laleeboy
2013.09.10. 15:08   






mamutka írta:
Idézet:
Mechanikusan nem gond hiszen M5x-es motorok kívülről szinte 100%-ban megegyeznek , tehát az átszerelés nem gond.

Elindítani már nem annyira egyszerű.....


Értem, köszönöm!

Milyen problémák léphetnek fel indításnál?


CANBUS


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3905    2005.07.19. 15:10
mamutka
2013.09.10. 14:43   






Idézet:
Mechanikusan nem gond hiszen M5x-es motorok kívülről szinte 100%-ban megegyeznek , tehát az átszerelés nem gond.

Elindítani már nem annyira egyszerű.....


Értem, köszönöm!

Milyen problémák léphetnek fel indításnál?


   49    2013.03.27. 23:10
Laleeboy
2013.09.10. 08:29   






mamutka írta:
Hello

Egy olyan kérdésem lenne a hozzáértőkhöz hogy, m50b20 helyére be lehet lógatni egy m54b30 -at ugy hogy nem kell feldarabolni hozzá a fél autot? illetve mit kell cserélni egy ilyen motorcsere alkalmával??


Mechanikusan nem gond hiszen M5x-es motorok kívülről szinte 100%-ban megegyeznek , tehát az átszerelés nem gond.

Elindítani már nem annyira egyszerű.....


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3905    2005.07.19. 15:10
mamutka
2013.09.10. 00:28   






Hello

Egy olyan kérdésem lenne a hozzáértőkhöz hogy, m50b20 helyére be lehet lógatni egy m54b30 -at ugy hogy nem kell feldarabolni hozzá a fél autot? illetve mit kell cserélni egy ilyen motorcsere alkalmával??


   49    2013.03.27. 23:10
Laleeboy
2013.09.09. 09:56   






Hanicz írta:
Sziasztok segítség kéne R36 320i hez driftre mien váltót ajánlotok?
Benzinesét vagy diesel ét és meik fajtát? Mi vagy 316i-vagy 325 tds ére gondoltunk vagy esetleg valami más amivel jólenne?
Előre is köszi


Szerintem a váltót ne zargasd

Jó lesz az ami rajta van a 4 hengeresét szerintem nem is tudod feltenni a 6 hengeres motorra

Inkább difit cserélj valami rövid sperr-esre vagy ha nem sperr-es akkor hegesztettre


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3905    2005.07.19. 15:10
Hanicz
2013.09.09. 08:57   






Sziasztok segítség kéne R36 320i hez driftre mien váltót ajánlotok?
Benzinesét vagy diesel ét és meik fajtát? Mi vagy 316i-vagy 325 tds ére gondoltunk vagy esetleg valami más amivel jólenne?
Előre is köszi


   24    2013.03.11. 22:30
DBdobi
2013.04.30. 20:30   






Köszi srácok az útbaigazítást! Kacsint


Budapest    160    2008.12.21. 03:00
erik3_6
2013.04.30. 19:15   






DBdobi írta:
sziasztok!
Érdekelne hogy egy egészséges e36 320i hez mi lenne a legideálisabb kerék-gumi összeállítás, amivel lehetne egy 3.64-es sperrel, kicsit keresztbe autózni nyáron, száraz úton. Mindenképp kellően vékony és lehetőleg átmérőre is minél kisebb külső átmérőjű gumi lenne neki jó.
Mit javasoltok, mi lenne leg költség hatékonyabb? pl 15ös lemezfelni és jó vékony gumik? ezek viszonylag könnyen beszerezhető gummák, olcsón. Vagy esetleg amit láttam, hogy régi golfokat szerelnek nagyon kis kerekekkel, viszonylag peres gumival,(lehet az erre való méretű gumma még olcsóbb) és ezt egy osztókör módosítóval feltenni?
Ha van valami bevált tippetek, vagy mondtok egy hozzáértő gumist ahova érdemes elmennem, erről kérdezősködni, megköszönném. Üdv! Smile

195/50 15
185/60 15
Ezekkel a méretekből szokott is lenni és lendületből lehet vele driftelni egy 320i vel is. Amire számíts hogy csakis lendületből és a gázzal nem igen fogsz tudni korigállni csak a kormánnyal, a gázon meg állni kell.


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
sixday
2013.04.30. 19:05   






25i tudja 2-esben 3.64-el elforgatni a 15-ös kerekeket (185-195-ilyesmi). 20i-nél max. 1-esben lehet bohóckodni helybenpörgést.
Természetesen száraz aszfaltról beszélünk, eső, murva már más tészta.


DBdobi írta:
sziasztok!
Érdekelne hogy egy egészséges e36 320i hez mi lenne a legideálisabb kerék-gumi összeállítás, amivel lehetne egy 3.64-es sperrel, kicsit keresztbe autózni nyáron, száraz úton. Mindenképp kellően vékony és lehetőleg átmérőre is minél kisebb külső átmérőjű gumi lenne neki jó.
Mit javasoltok, mi lenne leg költség hatékonyabb? pl 15ös lemezfelni és jó vékony gumik? ezek viszonylag könnyen beszerezhető gummák, olcsón. Vagy esetleg amit láttam, hogy régi golfokat szerelnek nagyon kis kerekekkel, viszonylag peres gumival,(lehet az erre való méretű gumma még olcsóbb) és ezt egy osztókör módosítóval feltenni?
Ha van valami bevált tippetek, vagy mondtok egy hozzáértő gumist ahova érdemes elmennem, erről kérdezősködni, megköszönném. Üdv! Smile


Budapest    1018    2006.10.05. 11:02
DBdobi
2013.04.30. 17:42   






sziasztok!
Érdekelne hogy egy egészséges e36 320i hez mi lenne a legideálisabb kerék-gumi összeállítás, amivel lehetne egy 3.64-es sperrel, kicsit keresztbe autózni nyáron, száraz úton. Mindenképp kellően vékony és lehetőleg átmérőre is minél kisebb külső átmérőjű gumi lenne neki jó.
Mit javasoltok, mi lenne leg költség hatékonyabb? pl 15ös lemezfelni és jó vékony gumik? ezek viszonylag könnyen beszerezhető gummák, olcsón. Vagy esetleg amit láttam, hogy régi golfokat szerelnek nagyon kis kerekekkel, viszonylag peres gumival,(lehet az erre való méretű gumma még olcsóbb) és ezt egy osztókör módosítóval feltenni?
Ha van valami bevált tippetek, vagy mondtok egy hozzáértő gumist ahova érdemes elmennem, erről kérdezősködni, megköszönném. Üdv! Smile


Budapest    160    2008.12.21. 03:00
róka837
2013.04.22. 18:53   






lezsi írta:

Biztos jo cucc, de en mar elfajultam, jo nekem a hegesztett is Very Happy
-nomeg rendeltem mar csilivili AKG g-szemet hatso gatlo toronycsapagyba, ami ujkoraban kopogott.
A support valasza az volt, hogy ez versenyautoba valo, ott meg nem hallod ugysem. Kosz. Cool
Nekem se teszenek ezek a gl szemes vackok hisz se porvédö rajtuk se zárt kenésük sincsen nem ugy mint a gyári csukloknak arrol nem beszélve hogy elnézegettem egy párat még többet se tud furdulni a csap a házába mint a gyárinál.


4244    264    2008.06.14. 12:52
lezsi
2013.04.19. 18:14   






róka837 írta:
Lezsi neked pályázni ez kell meg a csonk hegesztés ha gondolod ilyenbe gondolkoz! Smile
http://www.harrisonmotorsports.com/akg-limited-edition-motorsport-front-control-arm-set-fully-adjustable-bmw-3-series-e30-e36-and-z3.html
\

Biztos jo cucc, de en mar elfajultam, jo nekem a hegesztett is Very Happy
-nomeg rendeltem mar csilivili AKG g-szemet hatso gatlo toronycsapagyba, ami ujkoraban kopogott.
A support valasza az volt, hogy ez versenyautoba valo, ott meg nem hallod ugysem. Kosz. Cool


A "felkapar" nem mértékegység...

   3215    2005.06.08. 14:21
lezsi
2013.04.19. 18:11   






t_ricsi írta:
lezsi írta:
Bocs a lama kerdesert, de ugye az idealis driftes geometria total alkalmatlan a normal (iven torteno) kanyarodasra, es vica versa?


Attól függ mit értessz driftes geometrián. Vannak driftben már brutális kerékdőlések ami inkább már csak farokméregetés hogy ki tud neki nagyobbat adni mert szerintem ennek is vannak határai, valamennyi kell de sokan túlzásba viszik. A másik a kormányszög.
A driftben ugye arra mennek rá hogy az utastérben minnél kevesebb kalimbálással minnél többet forduljon a kerék ami pályán akár már túl heves is lehet. Pályára az én olvasatomba jobb ha kicsit többet kell tekerni a kormányt a koppig (persze nem kamionos módra de közel a gyárihoz) és így szebben szabályozható a kanyarvétel.


Nem vagyok elkotelezve egyik iranyba sem. A sportos utcai hasznalat talan inkabb a palyazashoz all kozel, a nagyon sportos meg mar a drifthez? Very Happy

A kormanyszog egy dolog. En viszont arra gondolok, hogy az elso tengelyen mindenkepp maximalis tapadasra torekszunk, ehhez az alapelv, hogy a gumi lehetoleg maradjon meroleges az aszfaltra, akarmit is csinal a kasztni folotte. Az iranya pedig kozel a haladasi iranyba mutasson.

Geometriailag ami hirtelen eszembe jut:
Normal esetben (gyari futomu, vagy akar palya-autozas) a berugozo lengokar kerekdolest nyer, igy egy kanyarban a kasztnidolest hivatott kompenzalni. Hasonloan a kikormanyzott kerek is dolest nyer. Az ivek kozti nyomtavkulonbseget dinamikus osszetartas-valtozassal kompenzaljak (ackermann). Ezen tulmenoen van meg a ki/berugozasra egy osszetartas-valtozas, jellemzoen berugozasra osszetart, ami eros fekezeskor a hatrafeszulo kerekagyak (hatso lengokarszilent) kifeszulese kompenzal. Van meg a csapterpesztes/utanfutas a jobb onbeallashoz, stb.

Ezzel szemben driftnel pont az ellenkezo iranyba tortenik szinte minden:
Egy jobbos kanyart atdriftelve balra neznek az elso kerekek, a karosszeria is balra dol. A bal-elso kerek a kikormanyzas miatt balra dol, holott a kasztnidoles miatt neki epp jobbra kene kompenzalnia. Hasonloan rossz az ackermann, az eros kormanyszog miatt a kocsi elejet nagyon intenziven probalja balra huzni, mintha az egy kicsi koron haladna, holott az iv, amin az elso tengely megy, joval nagyobb annal.

Ilyesmikre gondolok, de ezek csak teoriak.


   3215    2005.06.08. 14:21
róka837
2013.04.19. 11:08   






ZSOSZ írta:
meszibalint írta:
Akkor jólvan, ez így működik. Smile
Próbára csináltam egyet a múltkor, és 15 perc kalapácsos tesztelés után meguntam, hogy nem akar letörni, repedni. A szemből lett azért tojás, de semmi más nem történt, és még meg sem erősítettem...

Jó hogy leirjátok az ilyen tapasztalatokat is.
Én még eddig se kiváncsiságból hogy mit bir,se kényszerüségből nem csináltam ilyet.
Bár egy ideje van AWI-m,de akkor is inkább mart közbetéttel Smile
Ha szaki hegeszti én bizok benne,hisz sok olyan dolog van amit nem lehet egydarabol legyártani. Smile A mart közbetéttel sok mindent meg lehet oldani én is jobban efelé hajlok de van mikor nem lehet közbetétezni mert nem fér el vagy mást nem szertnénk modositani.


4244    264    2008.06.14. 12:52
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 17 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 15, 16, 17  Következő
Tartalomjegyzék  »   Tuning témák!

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére