POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
24 / 24 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 22, 23, 24    Hozzászólások megtekintése:

<   Általános témák  »   Drift ! Csak keresztbe :-)

Öcsman
2005.12.27. 15:59   






Halika!

Valaki lesz este fele a hősők terén jácadózni???
Smile


Csak váród az igazit minden nap, de ha végre jó helyen vagy akkor 1 perc az élet.

Budapest    276    2005.06.22. 01:08
mitju
2005.12.26. 11:38   






Szeva mindenkinek!nincs elég nagy autó amivel ne lehetne DRIFTelni(a csuklósbuszt és az nyerges vontatókat kivéve)én az E23-al kilincselgetek 4sávból 3,5 az enyém ha lámpánál kanyarodva indulok! Shocked


b.a.z megye    607    2005.05.02. 14:37
Turboá
2005.12.23. 00:09   






mindíg tisztában kell lenni a kocsi poziciójával...



új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2005.12.22. 23:38   






ennek is itt a helye...



új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
sixpack525i
2005.12.22. 17:05   





Vendég
Hát azért nem olcsó a gumi........a kupplungról meg ne is beszéljünk...... Shocked


     
sixpack525i
2005.12.22. 17:00   





Vendég
Egyszer egy 180 fokos visszafordítót keresztbe abszolváltam, nem nagyon kellett provokálni, vizes is volt az út, de valahogy az első érzésem az volt, hogy ne a fékbe hanem a gázra tapossak.......így is történt, aztán egy koppanásig keresztbe és szépen sodródtam és végül egyenesbe hoztam. De ez este volt, és senki se volt rajtam kívűl az utakon, amúgy nem mertem volna bevállalni.Wink A többi meg egy kitapasztalat, bevállt helyen volt, 2 sáv aztán kereszteződés. Én úgy csinálom ott, hogy beállok középre, nem jön senki kormányt alászed aztán kb. 3500ről már dobálja is kifelé.......Very Happy De ez még nagyon alap, sokat kell fejlődni, mondjuk jó lenne eljutni odáig, hogy két kézzel fogjam a kormányt, mert a múltkori esetnél igen csak pörgött a kezemben. De az egy jó kereszteződés barátom e12 520át is ott raktuk keresztbe, leraktunk egy kis gumicsíkot, szépeket lehet azzal is rajzolni. Rá egy hétre meg elkentem....:ĐĐ


     
Adi
2005.12.22. 16:18   






Hát bármikor kirpóbálhatod! Surprised


   85    2005.04.05. 08:41
blevi29
2005.12.22. 16:13   






Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Én még egyszer se csináltam ilyet!!!

De bizti jó lehet!!! Drive Brékel


Levi

www.carstyling.hu/car_shower.php?id=56766

Tököl    1246    2005.07.17. 17:55
Adi
2005.12.22. 14:55   






sixpack525i írta:
sixpack525i írta:
Nem vagyok egy nagy drift-mester (5ször csináltam eddig), de nálam is az volt, hogy bal kézzel a kormányt, a jobb kéz meg a váltón. Aztán meg kapkodtam össze vissza....Sad Egyszer láttam egy 3000 24V-s omegát kilőni egy kereszteződésből, hogy még amikor a 2est húzta akkor is pörgött a kerék, és valami kegyetlen hosszú csíkot húzott. 50es faszi lehetett, de nagyon ügyes volt. Mondjuk ott nem kevés a power......


Mondjuk egy e34 nem a legideálisabb eszköz eme mutatványok gyakorlására.... Nemérti

5ször?! Hát az tényleg nem sok! És hol? Kacsint


   85    2005.04.05. 08:41
sixpack525i
2005.12.22. 14:40   





Vendég
Nem vagyok egy nagy drift-mester (5ször csináltam eddig), de nálam is az volt, hogy bal kézzel a kormányt, a jobb kéz meg a váltón. Aztán meg kapkodtam össze vissza....Sad Egyszer láttam egy 3000 24V-s omegát kilőni egy kereszteződésből, hogy még amikor a 2est húzta akkor is pörgött a kerék, és valami kegyetlen hosszú csíkot húzott. 50es faszi lehetett, de nagyon ügyes volt. Mondjuk ott nem kevés a power......

Teljesen száraz úton..........

Mondjuk egy e34 nem a legideálisabb eszköz eme mutatványok gyakorlására....


     
Adi
2005.12.22. 14:07   






Turboá írta:
Egy idő után már nem is nézitek a kormányt,műszereket,hanem azt az erzést keresitek amikor "határonbelül megy keresztebe"-tehát kordában tartható. Ezt perifériában látjátok,érzitek,pici kormánymozdulatok,pici gázpedálmozgások,A figyelem középpontja a két útpatka,az útfelület hibái, egyenetlenségekre korlátozódik. Addíg amíg ilyen szintre eljuttok el kell telnie tehetségtől függően kb 1 év.- feltéve ha nagyon sűrűn gyakoroljátok- kétnaponta akár.Ha télen begyakoroljátok ,orrvérzésig próbálgatjátok,egyre nagyobb sebességgel,lehet ,hogy tavaszra belétekivódik a "belső térlátás". Tipikus hibák gyakorlás közben,melyek balesethez vezethetnek: nagyon kevés lehetőség, tulkormányzottság, tulzott gázreakciók,ütemhibák(késés),felületegyenetlenségek, türelmetlenség, önfegyelem hiánya, időelőtt közönség elötti produkciókényszer,stb. Addig amíg egy különböző méretű, kijelölt"szabályos "elipszis lerajzolása szinte hibátlan módon godot okoz,addíg közúton ne csillogtassuk részleges tudásunkat,gondoljunk vétlen közlekedő társainkra is. Amen! Cool


Turboá tudod mit nem tudok:
a kezem ne kuszálódjanak össze a sok forgatásba.. ha úgy nyomom mint a japán drifterek, h szabályos kormánytartás és csak a két "tenyerem" között fut a kormány.. nem tudom pontosan leírni de biztosan érted, akkor vhogy nem érzem a gépet. Nem tudom miért... ha viszont úgy csinálom, h kanyarba bedőlve, jobb kezem szúrja az egyet, ha eső van v. száraz kétszer megrug kuplung, vagy motor felpörget, kuplung kicsit felereszt aztán hirtelen ráeresztem, kerék pörög gázt egyre jobban adom, de a kezem még mindig a rohadt váltón marad(ösztönösen nem tom miért nem a kormányt fogom és mér csak a bal kezemmel akarom azt forgatni), és akkor keresztbe vagyok a kanyarba aztán ellenkormányzás és egyenesbe állás!... De ügye ez egy egykezes mutatvány volt ami kurvára nem biztonságos.. mostanába próbálok rászokni a japán drifteres pozicióra! De elég nehéz.. ügye az ember megszokta a májerkodos balkézzel tenyérrel tekerem a kormányt mert az a fasza!
Másik gondom: 1-ből->2-be de úgy, h tovább álljak keresztbe.. esőbe!


   85    2005.04.05. 08:41
noorbee
2005.12.21. 09:20   






Pola
Az első hó mindig jobban csúszik!

Jan-Feb környékén én is estem egy szépet a bükkben de szerencsére karcmentes lett a vas csak kicsit sokág tartott kirángatni az erdőből viszont megérte!


Mad Very Happy


   68    2005.03.18. 08:41
lezsi
2005.12.20. 18:55   






Turboá írta:
Kissé belemerültem,de sajnálattal tölt el barátunk esete,és szeretnék hathatós segítséget adni,a saját példámból merítve, és a hasonló esetek elkerülése érdekében... Sad Smile


Ugy tunik, valaki tudja mirol beszel Smile

Ettol fuggetlenul sztem a rovidebb kormanyattetel mindenkinek jol jon, mar ha kello az utanfutas, ami nagy sebessegnel kiegyenesit (gokartnal centiket emelsz a gep orran a kormany kicsavarasaval, ettol stabil az egyenes, es ettol fajdul meg az ember karja Surprised )
Tehat problema meg az is, hogy az attetel csokkenesevel hogyan noveljuk a rasegites merteket. Ad absurdum sebessegfuggoen.
Ha jol tudom az uj BMW-khez mar lehet rendelni valtozo attetelezesu kormanyt (az milyen rendszer?), a rasegites meg mar 10 eve tud valtozni minden auton.

Az E36-on 3.6 fordulat van, ha jol tudom, ami a 4.25-hoz kepest ketsegkivul rovid, de sovany vigasz. Legjobb tudomasom szerint Alfakban 2.5 van, ami mar "nagyon" direkt kozutra. 2 alatt pedig rallye (wrc-k 1.8 korul? nem tudom).
Persze az sem kozombos, hogy mekkora a fordulasi kor! Ui. sajat szubjektiv erzesre az e30-am 4.25-je tobbet fordul ki, mint mas hetkoznapi (elsokerekes) auto ~3.5-je, tehat lehet, hogy amugy nem is lasabb, csak jobban kifordul a kerek.


   3215    2005.06.08. 14:21
pola
2005.12.20. 18:21   






ma én is elkaptam egy árkot Oops hát igen ez a túlzott fiatalkori feltűnési viszketegség de szerencsére megúszta a kocsi karcolás nélkül....még mázli hogy velem volt 2 oszttársam akik kitoltak Very Happy
de persze ez egy elhagyatott vidéki mellékutcában volt tehát full biztonságos volt a terep. jó lecke volt thanx


   124    2005.05.28. 09:39
Turboá
2005.12.20. 16:13   






Egy idő után már nem is nézitek a kormányt,műszereket,hanem azt az erzést keresitek amikor "határonbelül megy keresztebe"-tehát kordában tartható. Ezt perifériában látjátok,érzitek,pici kormánymozdulatok,pici gázpedálmozgások,A figyelem középpontja a két útpatka,az útfelület hibái, egyenetlenségekre korlátozódik. Addíg amíg ilyen szintre eljuttok el kell telnie tehetségtől függően kb 1 év.- feltéve ha nagyon sűrűn gyakoroljátok- kétnaponta akár.Ha télen begyakoroljátok ,orrvérzésig próbálgatjátok,egyre nagyobb sebességgel,lehet ,hogy tavaszra belétekivódik a "belső térlátás". Tipikus hibák gyakorlás közben,melyek balesethez vezethetnek: nagyon kevés lehetőség, tulkormányzottság, tulzott gázreakciók,ütemhibák(késés),felületegyenetlenségek, türelmetlenség, önfegyelem hiánya, időelőtt közönség elötti produkciókényszer,stb. Addig amíg egy különböző méretű, kijelölt"szabályos "elipszis lerajzolása szinte hibátlan módon godot okoz,addíg közúton ne csillogtassuk részleges tudásunkat,gondoljunk vétlen közlekedő társainkra is. Amen! Cool




A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2005.12.21. 09:42 (2).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2005.12.20. 15:17   






Nagyon jó lehetőség,a friss hófedte nagy síma területek...elhagyott terek, mező, betonos kézilabdapálya stb. Vigyünk bólyaként szolgáló eszközöket,és ne csak vaktában nagyobb sebességel "dobáljuk" el a kocsit úgysem lesz semmi baj alapon, mert abból nem sokat tanulunk.Pl: lehet a haverokkal időre menő házibajnokságot szervezni,szlalomba od-vissza,végén nagyível. Inkább kezdjük kicsiben. Ha már magabiztosan rajzoljuk a köríveket,akkor be lehet lopakodni a városzéli körforgalmakba.Amikor kisebb a forgalom,nincs akkora kockázat,és az esetleges blamát is kevesebben látják. Friss hó esetén , lassú ütemben is lehet egy 1,8-as speer nélküli Bmw-vel látványosat körözni szabályosan, kilincsel előre. Ha ezek az elemek már mennek,nincs kapkodás,( valjuk meg ami kívülről nézve nevetséges,és bizonytalannak hat)-érdemes kimenni egy amatőr szlalomversenyre és a rutinos sofőrök nem akarják leütni a visszapillantót,stb.-Akkor már azt veszitek észre,hogy kialakult egy egységes kézrend,magabiztossabbak vagytok,és ha ugyanezt kipróbáljátok száraz betonon akkor érzitek hogy miért nem sikerül.Pontossan tudni fogjátok,hogy azért csuklik be mert nincs erő. Ezért elkezditek jobban nyomni a gázt, és kezd hasonlítani a mutatvány a már begyakorolt formátumhoz.folyt köv:


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2005.12.20. 14:56   






Ezért csak "titokban lehet közúton alkalmazni,vizsgára visszaalakít,stb.Több megoldást is láttam...Pl:Láncáttételes megoldás,Zöld drag trabi. Szlalomgolf ,fogaskerék áttétel olajszivatyyúból át-kialakítva, és láttam már opel excenteres oljszivattyút felhasználó megoldást is,ott keveset spórolhatunk (1 fordulat) de kísérleti szinten ,viszonyítási alapnak jó. Felötlik bennünk egy kérdés....Akik olyan."jól" mennek a kocsikkal,íveken szépen rajzolnak,mindíg tisztában vannak a kocsi pozíciójával,olyan szépen csinálják mintha kívülről néznék az egész történést ,hibátlanul játszák a drift"alapkövetelményeit",azok mindíg rendelkeznek-e elegendő erővel,és ilyen kormányáttételel? Hát nem! tessék gyakorolni,nem szégyen, eleinte legyenek szívesek az urak megjelölni,akár egy szigetelőszallagcsíkkal a kormányabroncs tetejét egyenesfutásban,azért hogy a nagy kapkodásban mindíg tisztában legyenek a kerekek állásával. Szereljék le az irányjelző,és az ablaktörlőkart addíg amíg nem tanulják meg a "kézátfogási rendet"-mert könnyedén letörik.A gázpedál pedig nem egy kétállásos nyomógomb! Érzéssel nyomogassuk eleinte kitöréshatáron tartva a jószágot.Aztán mindíg csak egy kicsivel többet,korrigálva. Ügyeljünk az útfelület egyenletességére,ne okozzon eleinte meglepetést a kezdeti stádiumba. Ne száraz betonon kezdjük a tanulást,ez a gép érdeke is.A kis tempó biztonságossabb.folyt köv.


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2005.12.20. 14:29   






Akkor helyben is vagyunk. Kevesebb kormányfordulat. E-30 -nál,van alternetív megoldás,miszerint e36 kormányművet kell "felnyálazni" rá. Ennek eredményeképp ,állítólag 1 körülfordulást lehet megspórolni. Egyébként passzol. De ez is kevésnek bizonyul.Az Alfa egyik modeljében 1,5 a teljes körülfordeulás,kopp-tól koppig.Tehát alaphelyzetből irányonként 3/4-ed a "kopp".Ez már valami. De ez is kevés. Lezsi fején találta a szöget,"gokartszindróma"a megoldás. A lényeg abban rejlik,hogy Cool a kezeknek nem kell,hogy elengedjék a kormányabroncsot,így nincs átfogás,"gabalyodás",és törzsből is birunk kopptól- koppig kormányozni,ez azért lényeges mert a gokartnál meglehetősen nehéz a kormányzás,ugyan nem tűnik fel mert a testünk törzsből is kormányoz nem csak vállból. Persze ez nagyon direkt,és gondoljunk csak bele a nagy sebességnél való "idegbeteg " apró mozdulatainkra ami akár végzetes is lehetne. De valóban,ez így jelentkezhet? a válasz :hát nem! Egy jobb gokart,versenygokart,áttétel függően,képes akár 210-230km/h-ás végsebességre is. Akkor meg hol a gond? megmondom...Sehol...Nincs olyan házilag készített áttétees szerkezet, ami biztonságtechnikai szempontból elfogadható lenne egy szakmai zsüri előtt. Csak amatőr,verseny,és hobbycélok esetén használható saját felelőségre.folyt. köv.


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
promega
2005.12.20. 12:30   






A trabiban 2,5 fordulatú van, bár azt nem ajánlom, túl direkt Cool Very Happy

Ja üdv: bemutatkozás: jelenleg a fent említett járgányom van, de hamarosan elkészül az "új"kocsim, egy 1982-es 315-ös alpimweiB cápi.


Kecskemét    380    2005.10.18. 14:36
Karell Gott
2005.12.20. 10:24   






lezsi írta:
Turboá írta:
Smile ...Időbe tessék ellenkormányozni,"lehet sietni amikor nyélen ,állsz a gázon télen!"


Ezekrol a sztorikrol mindig eszembe jut az enyem is (offtopic), nameg az, hogy hogyan lehetne valami sokkal direktebb kormanyattetelezest szervalni az autoba. Nem feltetlen kell gokart legyen (bar ott meg mindig sikerult idoben kormanyozni Smile ), de mondjuk <3 fordulat jo lenne.


Lezsi!

Erre már én is gondoltam,mert jelen esetben eszeveszetten kell a kereket forgatni!!! Kacsint


Power ohne Ende!!!

Tapolca    507    2005.05.30. 20:59
lezsi
2005.12.20. 10:09   






Turboá írta:
Smile ...Időbe tessék ellenkormányozni,"lehet sietni amikor nyélen ,állsz a gázon télen!"


Ezekrol a sztorikrol mindig eszembe jut az enyem is (offtopic), nameg az, hogy hogyan lehetne valami sokkal direktebb kormanyattetelezest szervalni az autoba. Nem feltetlen kell gokart legyen (bar ott meg mindig sikerult idoben kormanyozni Smile ), de mondjuk <3 fordulat jo lenne.


   3215    2005.06.08. 14:21
Turboá
2005.12.20. 09:58   






Smile ...Időbe tessék ellenkormányozni,"lehet sietni amikor nyélen ,állsz a gázon télen!"


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  24 / 24 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 22, 23, 24
Tartalomjegyzék  »   Általános témák

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére