POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 24 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 22, 23, 24  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Általános témák  »   Drift ! Csak keresztbe :-)

bmwe3036
2016.12.25. 19:51   






Segitséget szeretnék kérni!e36 ba hogy kell hidraulikus kéziféket bekötni?


   120    2013.04.21. 20:47
gyiik
2016.07.10. 20:35   






mamutka írta:


Ez a rendszámos versenyauto nagyon jol hangzik, de nem parás a müszaki? Motorcsere, átalakított futómű... Illetve sok ismerős mondta még hogy a KPM is kiszedhet az uton ha megyek valahova... aztán az nem lenne olcso motorcserés kocsival...
Utcára egy 323as e36 touringom van nem egy vadállat de nekem tetszik a formája Very Happy alapnak ez is megfelelne nem?

(mondjuk nem ide tartozik de szeretnék belekóstolgatni a time attack-ba is a kombival ahhoz miket kéne főleg fejleszteni? gondolom erre is arra is nem lesz jo:(.. )


Hát a versenyautótól azért távol vagyunk, ez nagyjából annyi, amit egy (valódi értelemben vett) street kategóriából ki lehet hozni, driftre kihegyezve. Lehetne épp gyorsulásra, szlalomra, vagy nagy sebességre hangolni.

Műszaki? Parás? Hol élünk mi? Mad

A motorom ~legális. A többi meg egyszerűen rendben kell legyen (fék-futómű-kormány). A rugók, gátlók miatt érhetné szó, de azért elgondolkodtató, hogy egy ilyen a baj, vagy egy vason fogó, pattogó-lógó kerekű, átlagos 10-15 éves magyar autó… A játszós autóban mindig benne van, hogy megb@sznak érte Very Happy

Mellesleg ha nem mondok hülyeséget, a 23-ból elég egyszerű 25-öt csinálni, mivel az csak valami adócsalásra volt kitalálva.


Bp.    229    2014.12.04. 22:39
gyiik
2016.07.10. 20:34   






mamutka írta:


Ez a rendszámos versenyauto nagyon jol hangzik, de nem parás a müszaki? Motorcsere, átalakított futómű... Illetve sok ismerős mondta még hogy a KPM is kiszedhet az uton ha megyek valahova... aztán az nem lenne olcso motorcserés kocsival...
Utcára egy 323as e36 touringom van nem egy vadállat de nekem tetszik a formája Very Happy alapnak ez is megfelelne nem?

(mondjuk nem ide tartozik de szeretnék belekóstolgatni a time attack-ba is a kombival ahhoz miket kéne főleg fejleszteni? gondolom erre is arra is nem lesz jo:(.. )


Hát a versenyautótól azért távol vagyunk, ez nagyjából annyi, amit egy (valódi értelemben vett) street kategóriából ki lehet hozni, driftre kihegyezve. Lehetne épp gyorsulásra, szlalomra, vagy nagy sebességre hangolni.

Műszaki? Parás? Hol élünk mi? Mad

A motorom ~legális. A többi meg egyszerűen rendben kell legyen (fék-futómű-kormány). A rugók, gátlók miatt érhetné szó, de azért elgondolkodtató, hogy egy ilyen a baj, vagy egy vason fogó, pattogó-lógó kerekű, átlagos 10-15 éves magyar autó… A játszós autóban mindig benne van, hogy megb@sznak érte Very Happy

Mellesleg ha nem mondok hülyeséget, a 23-ból elég egyszerű 25-öt csinálni, mivel az csak valami adócsalásra volt kitalálva.


Bp.    229    2014.12.04. 22:39
róka837
2016.07.05. 23:21   






Qenk írta:
Szasz róka! Úgy beszélsz az e30 ról mint ha nem lett volna a foxi meg évekig.
Very Happy
Most is örömmel nyulok házzá pedig már rég nem az enyém! Csak arra probáltam felhivni a figyelmet hogy igazán jo e30 kasztnit találni lehetettlen söt ami valamire valo ...nem szép de erös meg nagyon drága! És akkor kezdödik a lavina futomü 5x120 a minimum nagy fékek ,erös féltengelyek és ugye a motor......!
Persze ezek mint minden csak pénz kérdése! Amugy imádom az e30-at legalább annyira mint az e34-et! Kacsint Szemcsis Surprised


   249    2008.06.14. 12:52
mamutka
2016.07.05. 13:22   






gyiik írta:

Én a BMW-t ilyesmire vettem, úgyhogy beleugatok. El kell döntened, egyáltalán mi a konkrét cél a kocsival. Ajánlani annyit tudok, az legyen a cél, hogy jól érezd magad. És itt jön be, hogy erre szerintem is elég egy bármilyen sorhat. Viszont vagy rendes sperr (drága), vagy hegesztett difi (rulez!) az kell.

Szűk pályára, tanulni, 175-185-ös gumi, és bármit megcsinál.

Mennyiből. Attól függ, mit mennyiből. Az én receptem ez volt: venni egy olcsó gyárilag sorhatot (nekem drága lett, mert kupét vettem, cserébe legalább tetszik is, nem csak jó). Csinálni alá futóművet, értsd: összes szilent és gömbfej csere, kemény rugó (nem az ültetés a lényeg!), kemény gátló, hátra stabrúd (vagy amiben alapból van, abba M-es, vagy egyéb nagyobb), toronymerevítők, kész. Megbízhatóra heftölni a motort/alap elektronikát, felgumizni, aztán hajrá. Itt 650e körül tartottam kb. (hozzáteszem, ez egy műszakis, papíros autó; ha neked zárt pályára kell, fele ennyiből kijöhetsz).

Ennyiből az autó többet tudott, mint a pilóta, = tanulni, élvezni tökéletes.

Aztán apránként feljavítod ezzel-azzal, ilyen 5-10e Ft-os tételek, de ebből kurvasok. Street autóra rá akarod költeni, mert azt akarod majd, hogy a krúzolást is élvezd, képes legyen simán, kulturáltan, gurulni, váltani, fékezni, működjenek a komfort dolgok (el. ablak, tető, lámpa, visszajelzők, stb.)
Aztán, mivel ez öreg BMW, és rúgod neki, be fog fosni valami. Gyakran. Nálam így befigyelt egy motorcsere, 25-ös motort kapott a 20-as helyett, az egy finom 200e feletti művelet volt. (A szétrúgott motor helyrehozható 30e Ft-ból, de én kimaxoltam a lehetőségeket, és ezért lett inkább egy normálisabb állapotú nagyobb motor, hosszútávon úgyis ez volt a terv.)

Féktárcsa szett, fékbetét szett, difi csere, féltengely csere, kardán csere, ezek csak így a (durva) használattól, valahol 100e körül.

Most hengerfejezem a motort, mert bár nagy baja nincs, de olajat és vizet kissé fogyaszt, kemények a vízcsövek, 5 hengerrel indul, és némi erő is hiányzik. 200e felett lesz ez is, mert megkapja a nagy vízhűtőt, plusz egy-két apróságot, ha már úgyis szét kell szedni mindent.

Utána olajhűtő és szervóolajhűtő projekt következik majd. Ja meg mostmár kevés a kormányszög Mad

Ez így két és fél év alatt. Így számolj egy street autóval. Valószínűleg E30-36 kb. azonos szinten lehet így költségeit tekintve. A vicc, hogy E46 kupéból is elég szépet vehetsz ennyiért.

Csak mikor az E30-cal állórajtból és haladásból indulva is fixen lenyomod a 330Ci-t, akkor eléggé jól érzed magad Szemcsis


Ez a rendszámos versenyauto nagyon jol hangzik, de nem parás a müszaki? Motorcsere, átalakított futómű... Illetve sok ismerős mondta még hogy a KPM is kiszedhet az uton ha megyek valahova... aztán az nem lenne olcso motorcserés kocsival...
Utcára egy 323as e36 touringom van nem egy vadállat de nekem tetszik a formája Very Happy alapnak ez is megfelelne nem?

(mondjuk nem ide tartozik de szeretnék belekóstolgatni a time attack-ba is a kombival ahhoz miket kéne főleg fejleszteni? gondolom erre is arra is nem lesz jo:(.. )


   49    2013.03.27. 23:10
Qenk
2016.07.05. 08:10   






Szasz róka! Úgy beszélsz az e30 ról mint ha nem lett volna a foxi meg évekig.
Very Happy


kÓCSmA    1190    2011.02.01. 09:27
gyiik
2016.07.04. 23:55   






Nekem megvan már a következő, mert a BMW-t nem szeretném soha becsövezni, könnyíteni, szétfaragni. Egész elviselhető állapotban van, kár lenne tönkretenni. És a sorhat nagyon finom cucc.

Én mondjuk egészen fordított irányból közelítek meg sok mindent, így a következő autó a fejlődéshez igazából sok szempontból visszafejlődés egyesek szerint, én viszont tojok rá, ezt az utat nyomom. Csak annyit mondhatok, az japán és original 840kg, de befér az elejébe egy V8.

Valószínűleg csak évek múlva fogok belekezdeni, mikor majd a BMW nem lesz elég, vagy rámszakad rengeteg szabadidő és pénz.


Bp.    229    2014.12.04. 22:39
róka837
2016.07.04. 22:35   






gyiik írta:


Kicsit lehet, félreértettél, vagy nem fogalmaztam tisztán. Ezzel a konfiggal egy normál, gyári 330Ci volt, amit "megettem". Csak a feeling miatt írtam, hogy árához képest "mit tud" egy ilyen legó autó (az enyém). Egyébként nem nagyon érdekel a gyorsulgatás, attól én még baromi jól érzem magam a kocsimban, ha le is nyom akár egy Honda vagy bármi. Very Happy (És egyáltalán nem gáz egy 330Ci, rohadtul elfogadnám napi járósnak.)

(Ellen-sztori: még a 20-as motorral, egy vasaló Swift Sport-ot többször is nem tudtam utolérni Very Happy )

Az E30-ban egy a jó, viszonylag könnyű. Ha újra kéne választanom, műszaki szempontok alapján (és ha fő az olcsóság) valószínűleg egy E36 compact 323ti-t vennék alapnak.

Nem próbáltam én E30-ra rábeszélni az embört, csak tapasztalatot írtam.
Semmi gon én tol vagyok egy e30 m30b35-ötön és egy e36 v8 on egy biztos a következö ami nagyon jo alapokkal bir és szeretem az az e34 lesz! Kacsint


   249    2008.06.14. 12:52
gyiik
2016.07.04. 18:22   






róka837 írta:
boccs hogy bele okoskodom de egy kicsit meredek egy e46330ci-t legázozni ha az is legalább annyira megcsinálta mint te az e30 -at! Kacsint Akkor kezdeném én biztos nem e30-at
1: mert egy épp kasztni megfizethetetlen!
2: fék és futomüre ergo sokat kell költeni!
3: egy korszerübb motor beszerelés hely miadt is elég nagy szivás! Kacsint Szemcsis


Kicsit lehet, félreértettél, vagy nem fogalmaztam tisztán. Ezzel a konfiggal egy normál, gyári 330Ci volt, amit "megettem". Csak a feeling miatt írtam, hogy árához képest "mit tud" egy ilyen legó autó (az enyém). Egyébként nem nagyon érdekel a gyorsulgatás, attól én még baromi jól érzem magam a kocsimban, ha le is nyom akár egy Honda vagy bármi. Very Happy (És egyáltalán nem gáz egy 330Ci, rohadtul elfogadnám napi járósnak.)

(Ellen-sztori: még a 20-as motorral, egy vasaló Swift Sport-ot többször is nem tudtam utolérni Very Happy )

Az E30-ban egy a jó, viszonylag könnyű. Ha újra kéne választanom, műszaki szempontok alapján (és ha fő az olcsóság) valószínűleg egy E36 compact 323ti-t vennék alapnak.

Nem próbáltam én E30-ra rábeszélni az embört, csak tapasztalatot írtam.


Bp.    229    2014.12.04. 22:39
róka837
2016.07.03. 23:59   






Idézet:
"gyiik"
Én a BMW-t ilyesmire vettem, úgyhogy beleugatok. El kell döntened, egyáltalán mi a konkrét cél a kocsival. Ajánlani annyit tudok, az legyen a cél, hogy jól érezd magad. És itt jön be, hogy erre szerintem is elég egy bármilyen sorhat. Viszont vagy rendes sperr (drága), vagy hegesztett difi (rulez!) az kell.

Szűk pályára, tanulni, 175-185-ös gumi, és bármit megcsinál.

Mennyiből. Attól függ, mit mennyiből. Az én receptem ez volt: venni egy olcsó gyárilag sorhatot (nekem drága lett, mert kupét vettem, cserébe legalább tetszik is, nem csak jó). Csinálni alá futóművet, értsd: összes szilent és gömbfej csere, kemény rugó (nem az ültetés a lényeg!), kemény gátló, hátra stabrúd (vagy amiben alapból van, abba M-es, vagy egyéb nagyobb), toronymerevítők, kész. Megbízhatóra heftölni a motort/alap elektronikát, felgumizni, aztán hajrá. Itt 650e körül tartottam kb. (hozzáteszem, ez egy műszakis, papíros autó; ha neked zárt pályára kell, fele ennyiből kijöhetsz).

Ennyiből az autó többet tudott, mint a pilóta, = tanulni, élvezni tökéletes.

Aztán apránként feljavítod ezzel-azzal, ilyen 5-10e Ft-os tételek, de ebből kurvasok. Street autóra rá akarod költeni, mert azt akarod majd, hogy a krúzolást is élvezd, képes legyen simán, kulturáltan, gurulni, váltani, fékezni, működjenek a komfort dolgok (el. ablak, tető, lámpa, visszajelzők, stb.)
Aztán, mivel ez öreg BMW, és rúgod neki, be fog fosni valami. Gyakran. Nálam így befigyelt egy motorcsere, 25-ös motort kapott a 20-as helyett, az egy finom 200e feletti művelet volt. (A szétrúgott motor helyrehozható 30e Ft-ból, de én kimaxoltam a lehetőségeket, és ezért lett inkább egy normálisabb állapotú nagyobb motor, hosszútávon úgyis ez volt a terv.)

Féktárcsa szett, fékbetét szett, difi csere, féltengely csere, kardán csere, ezek csak így a (durva) használattól, valahol 100e körül.

Most hengerfejezem a motort, mert bár nagy baja nincs, de olajat és vizet kissé fogyaszt, kemények a vízcsövek, 5 hengerrel indul, és némi erő is hiányzik. 200e felett lesz ez is, mert megkapja a nagy vízhűtőt, plusz egy-két apróságot, ha már úgyis szét kell szedni mindent.

Utána olajhűtő és szervóolajhűtő projekt következik majd. Ja meg mostmár kevés a kormányszög Mad

Ez így két és fél év alatt. Így számolj egy street autóval. Valószínűleg E30-36 kb. azonos szinten lehet így költségeit tekintve. A vicc, hogy E46 kupéból is elég szépet vehetsz ennyiért.

Csak mikor az E30-cal állórajtból és haladásból indulva is fixen lenyomod a 330Ci-t, akkor eléggé jól érzed magad Szemcsis
boccs hogy bele okoskodom de egy kicsit meredek egy e46330ci-t legázozni ha az is legalább annyira megcsinálta mint te az e30 -at! Kacsint Akkor kezdeném én biztos nem e30-at
1: mert egy épp kasztni megfizethetetlen!
2: fék és futomüre ergo sokat kell költeni!
3: egy korszerübb motor beszerelés hely miadt is elég nagy szivás! Kacsint Szemcsis


   249    2008.06.14. 12:52
Qenk
2016.07.03. 21:13   






Smile Ez tetszett!


kÓCSmA    1190    2011.02.01. 09:27
gyiik
2016.07.01. 20:58   






mamutka írta:
Érdemes még autót építeni (nem sok-sok millióért.. inkább low cost)driftre? Vagy ez a sportág is ugy jár mint a rally?
Mennyiből lehet kihozni most egy autót ami már szépen karcol? street vagy annál eggyel fentebbi(nem jut eszembe most Smile ) kategóriában?

Illetve merre lenne érdemesebb haladni? V motor? Turbo? Vagy még a sorhat is labdába rúg? Very Happy

Tudom kicsit szétszórt meg sok a kérdés de remélem érthető ugy nagyjábol mire vagyok kiváncsi Smile


Én a BMW-t ilyesmire vettem, úgyhogy beleugatok. El kell döntened, egyáltalán mi a konkrét cél a kocsival. Ajánlani annyit tudok, az legyen a cél, hogy jól érezd magad. És itt jön be, hogy erre szerintem is elég egy bármilyen sorhat. Viszont vagy rendes sperr (drága), vagy hegesztett difi (rulez!) az kell.

Szűk pályára, tanulni, 175-185-ös gumi, és bármit megcsinál.

Mennyiből. Attól függ, mit mennyiből. Az én receptem ez volt: venni egy olcsó gyárilag sorhatot (nekem drága lett, mert kupét vettem, cserébe legalább tetszik is, nem csak jó). Csinálni alá futóművet, értsd: összes szilent és gömbfej csere, kemény rugó (nem az ültetés a lényeg!), kemény gátló, hátra stabrúd (vagy amiben alapból van, abba M-es, vagy egyéb nagyobb), toronymerevítők, kész. Megbízhatóra heftölni a motort/alap elektronikát, felgumizni, aztán hajrá. Itt 650e körül tartottam kb. (hozzáteszem, ez egy műszakis, papíros autó; ha neked zárt pályára kell, fele ennyiből kijöhetsz).

Ennyiből az autó többet tudott, mint a pilóta, = tanulni, élvezni tökéletes.

Aztán apránként feljavítod ezzel-azzal, ilyen 5-10e Ft-os tételek, de ebből kurvasok. Street autóra rá akarod költeni, mert azt akarod majd, hogy a krúzolást is élvezd, képes legyen simán, kulturáltan, gurulni, váltani, fékezni, működjenek a komfort dolgok (el. ablak, tető, lámpa, visszajelzők, stb.)
Aztán, mivel ez öreg BMW, és rúgod neki, be fog fosni valami. Gyakran. Nálam így befigyelt egy motorcsere, 25-ös motort kapott a 20-as helyett, az egy finom 200e feletti művelet volt. (A szétrúgott motor helyrehozható 30e Ft-ból, de én kimaxoltam a lehetőségeket, és ezért lett inkább egy normálisabb állapotú nagyobb motor, hosszútávon úgyis ez volt a terv.)

Féktárcsa szett, fékbetét szett, difi csere, féltengely csere, kardán csere, ezek csak így a (durva) használattól, valahol 100e körül.

Most hengerfejezem a motort, mert bár nagy baja nincs, de olajat és vizet kissé fogyaszt, kemények a vízcsövek, 5 hengerrel indul, és némi erő is hiányzik. 200e felett lesz ez is, mert megkapja a nagy vízhűtőt, plusz egy-két apróságot, ha már úgyis szét kell szedni mindent.

Utána olajhűtő és szervóolajhűtő projekt következik majd. Ja meg mostmár kevés a kormányszög Mad

Ez így két és fél év alatt. Így számolj egy street autóval. Valószínűleg E30-36 kb. azonos szinten lehet így költségeit tekintve. A vicc, hogy E46 kupéból is elég szépet vehetsz ennyiért.

Csak mikor az E30-cal állórajtból és haladásból indulva is fixen lenyomod a 330Ci-t, akkor eléggé jól érzed magad Szemcsis


Bp.    229    2014.12.04. 22:39
gyiik
2016.07.01. 20:57   






mamutka írta:
Érdemes még autót építeni (nem sok-sok millióért.. inkább low cost)driftre? Vagy ez a sportág is ugy jár mint a rally?
Mennyiből lehet kihozni most egy autót ami már szépen karcol? street vagy annál eggyel fentebbi(nem jut eszembe most Smile ) kategóriában?

Illetve merre lenne érdemesebb haladni? V motor? Turbo? Vagy még a sorhat is labdába rúg? Very Happy

Tudom kicsit szétszórt meg sok a kérdés de remélem érthető ugy nagyjábol mire vagyok kiváncsi Smile


Én a BMW-t ilyesmire vettem, úgyhogy beleugatok. El kell döntened, egyáltalán mi a konkrét cél a kocsival. Ajánlani annyit tudok, az legyen a cél, hogy jól érezd magad. És itt jön be, hogy erre szerintem is elég egy bármilyen sorhat. Viszont vagy rendes sperr (drága), vagy hegesztett difi (rulez!) az kell.

Szűk pályára, tanulni, 175-185-ös gumi, és bármit megcsinál.

Mennyiből. Attól függ, mit mennyiből. Az én receptem ez volt: venni egy olcsó gyárilag sorhatot (nekem drága lett, mert kupét vettem, cserébe legalább tetszik is, nem csak jó). Csinálni alá futóművet, értsd: összes szilent és gömbfej csere, kemény rugó (nem az ültetés a lényeg!), kemény gátló, hátra stabrúd (vagy amiben alapból van, abba M-es, vagy egyéb nagyobb), toronymerevítők, kész. Megbízhatóra heftölni a motort/alap elektronikát, felgumizni, aztán hajrá. Itt 650e körül tartottam kb. (hozzáteszem, ez egy műszakis, papíros autó; ha neked zárt pályára kell, fele ennyiből kijöhetsz).

Ennyiből az autó többet tudott, mint a pilóta, = tanulni, élvezni tökéletes.

Aztán apránként feljavítod ezzel-azzal, ilyen 5-10e Ft-os tételek, de ebből kurvasok. Street autóra rá akarod költeni, mert azt akarod majd, hogy a krúzolást is élvezd, képes legyen simán, kulturáltan, gurulni, váltani, fékezni, működjenek a komfort dolgok (el. ablak, tető, lámpa, visszajelzők, stb.)
Aztán, mivel ez öreg BMW, és rúgod neki, be fog fosni valami. Gyakran. Nálam így befigyelt egy motorcsere, 25-ös motort kapott a 20-as helyett, az egy finom 200e feletti művelet volt. (A szétrúgott motor helyrehozható 30e Ft-ból, de én kimaxoltam a lehetőségeket, és ezért lett inkább egy normálisabb állapotú nagyobb motor, hosszútávon úgyis ez volt a terv.)

Féktárcsa szett, fékbetét szett, difi csere, féltengely csere, kardán csere, ezek csak így a (durva) használattól, valahol 100e körül.

Most hengerfejezem a motort, mert bár nagy baja nincs, de olajat és vizet kissé fogyaszt, kemények a vízcsövek, 5 hengerrel indul, és némi erő is hiányzik. 200e felett lesz ez is, mert megkapja a nagy vízhűtőt, plusz egy-két apróságot, ha már úgyis szét kell szedni mindent.

Utána olajhűtő és szervóolajhűtő projekt következik majd. Ja meg mostmár kevés a kormányszög Mad

Ez így két és fél év alatt. Így számolj egy street autóval. Valószínűleg E30-36 kb. azonos szinten lehet így költségeit tekintve. A vicc, hogy E46 kupéból is elég szépet vehetsz ennyiért.

Csak mikor az E30-cal állórajtból és haladásból indulva is fixen lenyomod a 330Ci-t, akkor eléggé jól érzed magad Szemcsis


Bp.    229    2014.12.04. 22:39
Qenk
2016.06.25. 09:57   






Ha valamit nem tudsz megoldani pénzel, old meg sok pénzel.
A drift már ide tartozik. Osztom a véleményt, miszerint elég egy 20-25i is kezdésnek. Minden a felépítményen múlik. Nem kell 245/40 R18 csillivilli felni méregdrága gumival. Egy 195 60 R15 el úgy forogsz egy m20 b20 al is, hogy öröm nézni. Ez az amit tudok értékelni, ha valaki ismeri az autóját és annak adottságait, majd csak kizárólag azt építi át, amit feltétlenül szükséges. A többi a pilóta tudományán múlik. Könnyű mindjárt egy 400 lovas szívó V8 ba bevágódni, amivel néhány óra gyakorlás után a nagymamám is pontot szerez. Persze megvan annak is a varázsa, de felesleges irányba halad.
Inkább divatbemutató mint motorsport

De lehet én vagyok pitiáner maradi bunkó neándervölgyi. Very Happy


kÓCSmA    1190    2011.02.01. 09:27
vasi89
2016.06.24. 10:56   






mamutka írta:
Érdemes még autót építeni (nem sok-sok millióért.. inkább low cost)driftre? Vagy ez a sportág is ugy jár mint a rally?
Mennyiből lehet kihozni most egy autót ami már szépen karcol? street vagy annál eggyel fentebbi(nem jut eszembe most Smile ) kategóriában?

Illetve merre lenne érdemesebb haladni? V motor? Turbo? Vagy még a sorhat is labdába rúg? Very Happy

Tudom kicsit szétszórt meg sok a kérdés de remélem érthető ugy nagyjábol mire vagyok kiváncsi Smile


Pro 2 van street felett de asszem oda kell már a cső. Elég sokan mennek már V8al. Kisebb pályákra mint a Brezova, oda elég a 325 is, aztán ha ráéreztél úgyis fejleszteni fogsz. De kezdésnek nincs értelme egy nagyon erős autónak. amúgy lassan a rally sorsára jut, nincsenek támogatók, a csapatoknak is egyre kevesebb a pénze, kivéve akik magukat finanszírozzák.


Mezőkövesd/Budapest    1661    2012.06.26. 00:46
mamutka
2016.06.23. 18:06   






Érdemes még autót építeni (nem sok-sok millióért.. inkább low cost)driftre? Vagy ez a sportág is ugy jár mint a rally?
Mennyiből lehet kihozni most egy autót ami már szépen karcol? street vagy annál eggyel fentebbi(nem jut eszembe most Smile ) kategóriában?

Illetve merre lenne érdemesebb haladni? V motor? Turbo? Vagy még a sorhat is labdába rúg? Very Happy

Tudom kicsit szétszórt meg sok a kérdés de remélem érthető ugy nagyjábol mire vagyok kiváncsi Smile


   49    2013.03.27. 23:10
E36 sedan
2016.03.23. 17:50   






Laleeboy írta:





Ennyi Very Happy Kacsint


Ez feldobta a napom! Very Happy Very Happy

Köszi! Surprised


BMW=Vezetés élménye!

Veszprém megye!    2889    2010.08.25. 18:06
Laleeboy
2016.03.23. 12:51   











Ennyi Very Happy Kacsint


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3874    2005.07.19. 15:10
irondave
2014.01.01. 20:02   






Helló

Tudna valaki segíteni?

e36 318ti compactom van 4 henger és benzines..
elvileg kisházas sima difi van rajta!

szeretnék másikat , SPERT !

Azt hallotam hogy ezen az e30 kisházasa van .. ez igaz?

sperből a sper részt sima difibe átlehet tenni?

olyanból is ami nem e30 asé csak kisházas ?

tds sperje jó a benzinesébe? van külömbség?

esetleg tud valki ilyen spert? vagy csak sper részt?
3.45 áttétel
üdv


irondave

Eger    294    2013.07.03. 10:12
Dewd46
2013.08.23. 21:33   






Szépen lefűzte.

http://vimeo.com/72581165#


Kecskemét    214    2012.09.25. 15:59
ZSOSZ
2013.08.22. 21:49   






Nincs egy BMW se köztük,de szerintem nagyon szórakoztató rendezvény lehetett:
http://www.youtube.com/watch?v=XH0YkkPdb6M#t=1309
Surprised


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3315    2007.01.19. 13:46
Gerybig
2013.05.18. 09:30   






Üdv. Június 3-án azaz hétfőn lesz egy kis drift privát edzés!!!!

Ha valakit érdekel írjon még van 1-2 hely!!!!

Szép napot!


Dunaharaszti    35    2012.07.18. 21:19
Gerybig
2013.04.27. 14:59   






Üdv.

Gondoltam szólok!

Úgy néz ki lenne lehetőség Tökölre kimenni driftelni, edzeni, gyakorolni!
Ha esetleg érdekelne vkit örülnénk pár autónak, embernek.
Mi 3 autóval mennénk ki és az még karcsú a bérleti díjhoz!
Nem vagyunk profik, nem kell betoyni a kezdőknek bármilyen tudással szívesen látunk!!!!
Nem tíz autót keresek csak max 2-3db-ot!

Ha érdekel vkit írjon. E-mail-en hamarabb elérsz mint itt!
Gerybig2@freemail.hu


Dunaharaszti    35    2012.07.18. 21:19
erik3_6
2013.02.14. 18:22   






Na ez már a beteg kategória, főleg élőben volt az!
http://www.youtube.com/watch?v=d0eER6mCImk


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
danix91
2012.12.06. 23:50   






placc Debrecenben???

Amugy a topik elején még voltak jó, építő jellegű hozzászólások pl. Turbóá tanácsai... Sajna nagyon elkanyarodott a téma... Üzenőfallá vált Sad


535d    255    2012.10.21. 18:26
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 24 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 22, 23, 24  Következő
Tartalomjegyzék  »   Általános témák

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére