POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
7 / 8 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - VERSENYAUTÓK  »   E30 335i (zacc)

zacc
2007.06.25. 20:53   






Sajna nem haladok a BMW-vel mert más projektekben is részt veszek.
Nomeg a bömcsi az saját, a 3Dproto meg céges.



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2007.09.07. 10:27 (1).

B.A.Z.megye    311    2007.01.08. 15:46
zacc
2007.06.06. 21:04   






A malacpersely:



B.A.Z.megye    311    2007.01.08. 15:46
zacc
2007.05.07. 22:57   






Igazad van ZSOSZ, nem az eredeti tárcsát tettem fel előre, de hátra sem.Nem kevés időt töltöttem el a gép előtt míg megtaláltam az igazi tárcsákat amik passzolnak az agyra,beleférnek a nyeregbe,és megfelelő magasságúak.A lyukosztás mindegy,átfúrható!Az első nyereg Mitju cimbitől van, valami cápa 7-esé,a tárcsa 305X28.Éppen csak hogy jó.Hátra az első nyereg került 271X25-ös tárcsával.Azon pedig nem sokat gondolkoztam,hogy nem fog fogni a hátulja,mert szerintem csak találok valami nagyátmérőjű főfékhengert ami ellátja a nyergeket bőven,és beteszek egy fékerőszabályzót és meglátjuk.
Mindenképp beszámolok az eredményről,de az még arrébb van egy kicsit.
Ilyesmire gondoltam:http://www.isa-racing.de/20074/webseiten/E-Seite-076.htm


B.A.Z.megye    311    2007.01.08. 15:46
lezsi
2007.05.07. 20:01   






Janoka írta:
Szerintem a hátsó körre dolgozik először a fék, a főfékhengerben egy rugó van az első és a hátsó kör között igy először a hátsó jobban fékez, mert ez a rúgó igyekszik a hosszával megtoldva előbb müködésre bírni a hátsó kört, majd a rugót összenyomva a két dugattyú összefekszik és már fixen egyszerre fékez mindkét kör.
Azért fékez először egy picit hátúl, hogy mintegy kihúzza a kasztnit a hátuljával és stabilizálja azt.
A munkahengerek átmérője és az elmozdulása egy adott olajmennyiséget igényel, ha a 4 dugós munkahenger összfelülete megegyezik az úszóágyazású 1 dugós felületével, akkor ugyanakkora lesz a mozgása mindkettőnek, mivel a főfékhenger olajmennyisége nem változik.
Ha nagyobb a 4 dugos felülete, értem ezalatt a dugattyúk felűlete szorozva 4el, akkor több olajat nyomó vastagabb főfékhenger kell hozzá, hogy a pedáll nyomáspontja a helyén maradjon.
Ekkor már lehet, hogy a nagyobb főfékhenger hátra több olajat nyom ,mint kéne, de ez nem függ attól, hogy azt egy úszóágyazású egy dugos, vagy egy fix 4 dugós munkahenger dolgozza fel.
Ha a nagyobb olajmennyiséghez hátra is nagyobb dugattyú-átmérőjű, de úszóágyazású munkahengert raksz, az ugyanolyan jó lehet!


Ez egy erdekes elgondolas, bar en meg sosem hallottam ilyesmirol.
En arra gondolok, hogy a rugo csak a dugattyuk alap-poziciojanak be- es visszaallitasahoz szukseges, a hidraulikus erok szempontjabol ez elenyeszo lehet. A minap szedtem szet egy gyari fekeroszabalyzot, es a benne levo tuhegynyi lyukbol arra kovetkeztetek, hogy inkabb kesleltetik a hatso kor fogasat az elsohoz kepest. A belso -elegge osszetett- rugos mechanikaja pedig valoszinuleg arra szolgal, hogy bizonyos nyomashatar felett a hatso kor ne kaphasson nagyobb fekerot.

A dugattyuk szama, elosztasa pedig valoban nem erdekes, lehet, hogy a pedalon kicsit mashova kerul a nyomaspont, de nagyjabol ennyi. Sokkal izgalmasabb az elso/hatso kor fekaranya, ami viszont jelentosen valtozik egy nagyobb elso fektarcsatol, vagy dugattyu-felulettol.


   3215    2005.06.08. 14:21
balu
2007.05.07. 17:18   






ZSOSZ írta:
Szassz!No egy kicsit hülyén éreztem magam a multkori hozzászolásom után,igy turtam a lomok közt.Megtaláltam a régi elfekvöt.Amit bekajáltam hogy a nyeregbe szerintem nem az eredeti 22mm-s tárcsát raktad.Igy az a rés ami a gyárinál van nálad eltünt.OK.Nézegetve további képeket szerintem van egy bibi,NE LEGYEN IGAZAM!HA elöl 4dugattyus féknyerget használsz,akkor hátra is a hozzá való NEM USZÓÁGYAZÁSUt kellene raknod,mert nem egyformán müködnek.MAgyarán késni fog a hátulja.Hiába egyezik a kétféle föfékhenger átméröje,nem egyforma a szállitási kapacitásuk.Mikor az eleje már radiroz ahátulja még csak akkor kezdi összeszedni magát.Na ehhez mit szólsz?DE LEHET ÉN GONDOLOM ROSSZUL!CSÁ
http://www.powerfanatics.com/gallery/displayimage.php?album=lastup&cat=0&pos=2
http://www.powerfanatics.com/gallery/displayimage.php?album=lastup&cat=0&pos=0
http://www.powerfanatics.com/gallery/displayimage.php?album=lastup&cat=0&pos=4
http://www.powerfanatics.com/gallery/displayimage.php?album=lastup&cat=0&pos=5


Hali!
NAGYON ROSSZUL GONDOLKODSZ!

Üdv: Balu!


Nádudvar    129    2005.10.13. 19:38
Janoka
2007.05.07. 14:02   






Szerintem a hátsó körre dolgozik először a fék, a főfékhengerben egy rugó van az első és a hátsó kör között igy először a hátsó jobban fékez, mert ez a rúgó igyekszik a hosszával megtoldva előbb müködésre bírni a hátsó kört, majd a rugót összenyomva a két dugattyú összefekszik és már fixen egyszerre fékez mindkét kör.
Azért fékez először egy picit hátúl, hogy mintegy kihúzza a kasztnit a hátuljával és stabilizálja azt.
A munkahengerek átmérője és az elmozdulása egy adott olajmennyiséget igényel, ha a 4 dugós munkahenger összfelülete megegyezik az úszóágyazású 1 dugós felületével, akkor ugyanakkora lesz a mozgása mindkettőnek, mivel a főfékhenger olajmennyisége nem változik.
Ha nagyobb a 4 dugos felülete, értem ezalatt a dugattyúk felűlete szorozva 4el, akkor több olajat nyomó vastagabb főfékhenger kell hozzá, hogy a pedáll nyomáspontja a helyén maradjon.
Ekkor már lehet, hogy a nagyobb főfékhenger hátra több olajat nyom ,mint kéne, de ez nem függ attól, hogy azt egy úszóágyazású egy dugos, vagy egy fix 4 dugós munkahenger dolgozza fel.
Ha a nagyobb olajmennyiséghez hátra is nagyobb dugattyú-átmérőjű, de úszóágyazású munkahengert raksz, az ugyanolyan jó lehet!


06 30 4191891 és Ostffyasszonyfa    1157    2005.05.15. 18:32
ZSOSZ
2007.05.07. 11:12   






Szassz!No egy kicsit hülyén éreztem magam a multkori hozzászolásom után,igy turtam a lomok közt.Megtaláltam a régi elfekvöt.Amit bekajáltam hogy a nyeregbe szerintem nem az eredeti 22mm-s tárcsát raktad.Igy az a rés ami a gyárinál van nálad eltünt.OK.Nézegetve további képeket szerintem van egy bibi,NE LEGYEN IGAZAM!HA elöl 4dugattyus féknyerget használsz,akkor hátra is a hozzá való NEM USZÓÁGYAZÁSUt kellene raknod,mert nem egyformán müködnek.MAgyarán késni fog a hátulja.Hiába egyezik a kétféle föfékhenger átméröje,nem egyforma a szállitási kapacitásuk.Mikor az eleje már radiroz ahátulja még csak akkor kezdi összeszedni magát.Na ehhez mit szólsz?DE LEHET ÉN GONDOLOM ROSSZUL!CSÁ
http://www.powerfanatics.com/gallery/displayimage.php?album=lastup&cat=0&pos=2
http://www.powerfanatics.com/gallery/displayimage.php?album=lastup&cat=0&pos=0
http://www.powerfanatics.com/gallery/displayimage.php?album=lastup&cat=0&pos=4
http://www.powerfanatics.com/gallery/displayimage.php?album=lastup&cat=0&pos=5


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-434-4214

szögedi betyár    3327    2007.01.19. 13:46
zacc
2007.05.03. 20:12   










B.A.Z.megye    311    2007.01.08. 15:46
zacc
2007.05.03. 20:04   






És a betétek!!!
Ebben is van! Nyelvnyujtogatos



B.A.Z.megye    311    2007.01.08. 15:46
zacc
2007.05.03. 20:01   






Íme a hássó fék,elölről!




A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2007.05.03. 20:05 (1).

B.A.Z.megye    311    2007.01.08. 15:46
Tyetyi
2007.05.03. 10:00   






ZSOSZ írta:
Oké-oké!Igy mindjárt más!

Fékbetét nélkül érdekes lett volna Very Happy


Békéscsaba    4994    2005.12.14. 12:46
ZSOSZ
2007.05.03. 07:44   






Oké-oké!Igy mindjárt más!


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-434-4214

szögedi betyár    3327    2007.01.19. 13:46
zacc
2007.05.02. 22:35   






Csak a ti kedvetekért!!! BIG Eyes



B.A.Z.megye    311    2007.01.08. 15:46
kisg325
2007.05.02. 19:07   






ZSOSZ írta:
Jók a képek!Csak.Kékfégnyeregbe hun a fékbetét helye?!Jól mutat,csak.Kajáltam mamár!ÜDV ZSOSZ


Na erre én is kiváncsi vagyok!


3 betűt mondok: BMW !!!

   1825    2005.06.16. 19:36
háromhuszonöt
2007.05.02. 19:06   






ZSOSZ írta:
Jók a képek!Csak.Kékfégnyeregbe hun a fékbetét helye?!Jól mutat,csak.Kajáltam mamár!ÜDV ZSOSZ
Very Happy Biztos ferrodolból vannak a dugatyúk.


   45    2006.05.07. 20:57
ZSOSZ
2007.05.02. 13:40   






Jók a képek!Csak.Kékfégnyeregbe hun a fékbetét helye?!Jól mutat,csak.Kajáltam mamár!ÜDV ZSOSZ


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-434-4214

szögedi betyár    3327    2007.01.19. 13:46
zacc
2007.05.02. 12:08   






Ismerős Mitju? Very Happy


B.A.Z.megye    311    2007.01.08. 15:46
mitju
2007.05.01. 20:55   






zacc írta:
Próbáltam valami lassítóberendezést összehozni:




dzsáá beszép kék féknyereg! Shocked


b.a.z megye    607    2005.05.02. 14:37
zacc
2007.05.01. 20:00   






Próbáltam valami lassítóberendezést összehozni:





B.A.Z.megye    311    2007.01.08. 15:46
zacc
2007.04.17. 22:48   






Megjött ez is!Smile







B.A.Z.megye    311    2007.01.08. 15:46
zacc
2007.04.15. 11:43   






Na próóóóba!







B.A.Z.megye    311    2007.01.08. 15:46
mitju
2007.04.09. 19:12   






zacc írta:
Na itt pihenő mert elfogyott a rászánt idő.


Ugyahogy mondod nem haladok,túlestem 1keresztelön,vettem 1 e23-at 3,5i-t ami bontódott+a Húsvét Sad ,de jövő7en belehúzunk!de azért te sem kapkodsz! :xde szép munka..grat... Kacsint


b.a.z megye    607    2005.05.02. 14:37
zacc
2007.04.07. 23:41   






Na itt pihenő mert elfogyott a rászánt idő.



B.A.Z.megye    311    2007.01.08. 15:46
zacc
2007.04.07. 23:39   






Nem tűröm a félig elvégzett munkát!Ma ez volt a tálcám a reggelihez.




B.A.Z.megye    311    2007.01.08. 15:46
zacc
2007.04.07. 23:35   






Mindenhol jó de legjobb a hüvelyben!!!(ezt a dugattyúk mondták Very Happy )



B.A.Z.megye    311    2007.01.08. 15:46
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  7 / 8 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő
Tartalomjegyzék  »   Projektek - VERSENYAUTÓK

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére