POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
6 / 7 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Veterán autó projektek  »   BMW 502 3.2 V8 újjászületés

fenyo
2016.10.31. 17:20   






Az összes fa megy az asztaloshoz megújulni.




Műhely    174    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.10.31. 17:18   






Majd el felejtettem a válaszom a kérésedre a futóművel kapcsolatban, képekben.













Műhely    174    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.10.31. 17:16   






Végre megérkezett a csomag Németországból a várva várt gumikkal.







Műhely    174    2016.09.01. 13:41
Qenk
2016.10.26. 22:32   






A bronz jobb, ha finomak az illesztések.

Ja a DS megvan neki már mióta az eszemet tudom. Szép kort megélt, sajnos mára már nincs túl jó állapotban de működik.
Elképesztő technikát képvisel, sok mai autó megirigyelné.
Pl. ami számomra igen meggyőző volt, hogy a fékrendszer egyrészt a féltengelyek belső felén helyezkednek el, így a kerekekre eső rugózatlan tömeg jóval kevesebb egy átlag autónál. Amire persze szükség is van, a hydraulikus rugózás könnyed futásához. Valamint a hátsó fékek összefüggésben vannak a hydraulikával. Ami azt tette lehetővé, hogy súlytól függően változott a fékekre eső olajnyomás. Vagyis ha többen űltek az autóban akkor erősebb fékhatást produkált. Ellenkező esetben, gyengítette, így stabilabb fékezést tett lehetővé, akár kanyarban is.

Ma már csak a bluetooth, meg a pohártartó a legfőbb szempont.

Akartam is kérdezni, hogy az 502 nél az első futómű csap egyenes, vagy hátradől?


kÓCSmA    1195    2011.02.01. 09:27
fenyo
2016.10.26. 20:05   






Qenk írta:
A benzincsap itt még aktívan szerepel az autó használatánál, vagy csak tárolás céljából került bele? A karburátorok vákuum szelepesek egyáltalán?
Miként látja el a karburátort? hol a tartály?

A gázpedál zsírzó nagyon tetszik, akkoriban még aktív TMK is volt.
Ipari gépekben még fellelhető, de senkit nem érdekel mikor volt utoljára egy kis zsír belepréselve.
Nagybáttyám Citroén DS-ében vannak még hasonló megoldások, szintén zsírzási lehetőségekkel.
Na ja benzincsa lassan a végére érek de ez meg ér egy misét.Majd a hétvégén nyomom a képeket na itt aztán vannak megoldások. nem kis fejtörést utánnajárást okozott a kicsike. Persze meglehet ezt venni ujba is csak azt ami tönkrement benne nembiztos hogy megér annyit. Egyébként ugye AC-s a cucc a teljesitményt nagyobb AC segitségével meg a karbik számának a növelésével érték el. A gázpedálon nemcsak a zsirzógomb, az eggyetlen érdekesség, hanem a bakelit szimeringek is, amit egyébként a kormány oszlol és a váltó rudazatnál is használták, na én ezeket bátorkodtam kicserélni bronzra valamivel idöt állóbb szerintem. Egyébként gratulálok a nagybratyod DS éhez, az is gyönyör és különleges verda . Épp most voltegy cikk a veterán garázs cimü ujságban errö a tipusról


Műhely    174    2016.09.01. 13:41
Qenk
2016.10.26. 19:12   






A benzincsap itt még aktívan szerepel az autó használatánál, vagy csak tárolás céljából került bele? A karburátorok vákuum szelepesek egyáltalán?
Miként látja el a karburátort? hol a tartály?

A gázpedál zsírzó nagyon tetszik, akkoriban még aktív TMK is volt.
Ipari gépekben még fellelhető, de senkit nem érdekel mikor volt utoljára egy kis zsír belepréselve.
Nagybáttyám Citroén DS-ében vannak még hasonló megoldások, szintén zsírzási lehetőségekkel.


kÓCSmA    1195    2011.02.01. 09:27
fenyo
2016.10.23. 19:23   






A benzincsap, ezzel lesz még némi munkám.. Mad




Műhely    174    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.10.23. 19:22   






Bowdenek, spirálok. Holnap minden megy a "bowden-gyárba". Amit kell újragyártyanak, amit lehet azt felújítanak.














Műhely    174    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.10.23. 19:19   






Bár Németországba már megérkeztek a megrendelt gumi alkatrészeim, ezeket a dolgokat elnézve, már rendelhetném a következő darabokat, de ezt csak azután fogom megtenni, hogy a fékeket is darabokra szedtük.







Műhely    174    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.10.23. 19:17   






A gázpedál kar felfüggesztése nem kicsit van megcifrázva, "zsirozógomb" stb.. -hogy ne nyikorogjon. Smile










Műhely    174    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.10.23. 19:15   






Fűtő és ablaktörlő motorok újratöltve. Bár mindkét motor működött, kollektorokat felszabályoztattam, új perselyek, csapágyak és szénkefék kerültek bele, hogy az elkövetkezendő 60 évben ne legyen velük probléma. Kacsint



















Műhely    174    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.10.16. 21:00   






A fűtéscsap 60 évesen is hibátlanul működik, persze ezt nem a nagyon távol keleti barátaink gyártották hitvány műanyagból. Nincs is mit csodálkozni rajta, rézből van a cucc. Very Happy







Műhely    174    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.10.16. 20:58   






Mechanikus légkondi Very Happy







Műhely    174    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.10.16. 20:57   






Megint egy érdekesség: Reflektor kapcsoló lábnál, a kuplung mellett 60 évesen is hibátlanul működik.













Műhely    174    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.10.16. 20:55   






Kész vagyunk az összes króm alkatrész leszerelésével, minden mehet a krómozóba.
















Műhely    174    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.10.16. 20:53   






Az ominózus kormány! közepét kipattintva a feszültségtől alatta a műanyag gyűrű természetesen kettétört, új ár 120 Euro. esztergályossal legyártva + kis villamossági munka pár ezer forintból új lett.

















A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2016.10.17. 18:10 (1).

Műhely    174    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.10.16. 20:50   






Egy újabb érdekesség, a műszerek díszkeretének rögzítését a krómozás után forrasszák fel.
















Műhely    174    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.10.09. 11:41   






Közbe megrendeltem néhány gumi dolgot Németországból (szélvédő keret, pillangó ablak, index alá, stb..). Persze ehhez jól jön egy nagyon aranyos németországi sógor. Így állunk most, holnap viszont nem kis fejtörést fog okozni a kormány leszedése az oszlopról. Smile Ha esetleg van vkinek ötlete, szívesen fogadom.










Műhely    174    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.10.09. 11:38   






Azt szeretem ebben az autóban, hogy mindent apró darabokra lehet szedni, például a belső visszapillantó tükröt a krómozás miatt. Ez egy mai autónál elképzelhetetlen.



















Műhely    174    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.10.09. 11:36   






A szélvédőket szó szerint ki kellett vágni, hogy megmentsem az üvegeket meg a krómokat, a mindenféle utólagos tömítések miatt olyan volt mintha ragasztva lett volna.










Műhely    174    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.10.09. 11:33   






Kivettem a tankot, egy kicsit a jeladó láttán elkeseredtem Sad aztán elővettem a rozsdaátalakító készletem, és láss csodát, hibátlanul működik. Egyébként az úszója valódi parafa. Smile






















Műhely    174    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.09.30. 20:16   






Megint hoztam a galvánból pár dolgot, meg összeszereltem a dudát. - Szerintem egész jó lett..










Műhely    174    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.09.30. 20:13   






A belső világítás gombja 4 órát vett el az életemből, a kis letört fekete pöcök megszivatott, de most legalább működik az összes, mert mindet felújítottam. Mad










Műhely    174    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.09.30. 20:09   






Hogy is szokták mondani?! Kísért a múlt, vagy a jelen..? Ilyen ajtót amin a keret egybe lejön, a mostani típusokon is lehet látni. Smile




Műhely    174    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.09.30. 20:05   






Kis fatornyos metropoliszunkban véget ért a búcsú és a feszt is, sikerült kijózanodnunk, de azért közben dolgoztunk is egy keveset. Very Happy



















Műhely    174    2016.09.01. 13:41
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  6 / 7 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Következő
Tartalomjegyzék  »   Veterán autó projektek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére