POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
6 / 7 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Veterán autó projektek  »   BMW 502 3.2 V8 újjászületés

fenyo
2016.10.16. 20:53   






Az ominózus kormány! közepét kipattintva a feszültségtől alatta a műanyag gyűrű természetesen kettétört, új ár 120 Euro. esztergályossal legyártva + kis villamossági munka pár ezer forintból új lett.

















A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2016.10.17. 18:10 (1).

Műhely    160    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.10.16. 20:50   






Egy újabb érdekesség, a műszerek díszkeretének rögzítését a krómozás után forrasszák fel.
















Műhely    160    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.10.09. 11:41   






Közbe megrendeltem néhány gumi dolgot Németországból (szélvédő keret, pillangó ablak, index alá, stb..). Persze ehhez jól jön egy nagyon aranyos németországi sógor. Így állunk most, holnap viszont nem kis fejtörést fog okozni a kormány leszedése az oszlopról. Smile Ha esetleg van vkinek ötlete, szívesen fogadom.










Műhely    160    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.10.09. 11:38   






Azt szeretem ebben az autóban, hogy mindent apró darabokra lehet szedni, például a belső visszapillantó tükröt a krómozás miatt. Ez egy mai autónál elképzelhetetlen.



















Műhely    160    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.10.09. 11:36   






A szélvédőket szó szerint ki kellett vágni, hogy megmentsem az üvegeket meg a krómokat, a mindenféle utólagos tömítések miatt olyan volt mintha ragasztva lett volna.










Műhely    160    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.10.09. 11:33   






Kivettem a tankot, egy kicsit a jeladó láttán elkeseredtem Sad aztán elővettem a rozsdaátalakító készletem, és láss csodát, hibátlanul működik. Egyébként az úszója valódi parafa. Smile






















Műhely    160    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.09.30. 20:16   






Megint hoztam a galvánból pár dolgot, meg összeszereltem a dudát. - Szerintem egész jó lett..










Műhely    160    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.09.30. 20:13   






A belső világítás gombja 4 órát vett el az életemből, a kis letört fekete pöcök megszivatott, de most legalább működik az összes, mert mindet felújítottam. Mad










Műhely    160    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.09.30. 20:09   






Hogy is szokták mondani?! Kísért a múlt, vagy a jelen..? Ilyen ajtót amin a keret egybe lejön, a mostani típusokon is lehet látni. Smile




Műhely    160    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.09.30. 20:05   






Kis fatornyos metropoliszunkban véget ért a búcsú és a feszt is, sikerült kijózanodnunk, de azért közben dolgoztunk is egy keveset. Very Happy



















Műhely    160    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.09.23. 08:39   






Közben megjött egy pár dolog a "galvánból" meg a VILLANYÁSZOKTÓL. Szerintem egész jól sikerültek Smile













Műhely    160    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.09.23. 08:36   






A kürtőt a tartója miatt kellett szétszednem, mert amúgy hibátlanul szól. "Gondoltam elküldöm galvánba."






















Műhely    160    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.09.23. 08:33   






Így talán látványosabb a különbség Very Happy







Műhely    160    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.09.23. 08:32   






Egy "érdekesség": zsanér olajozó gomb, a kivezetés az ujjamnál Smile 7







Műhely    160    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.09.17. 18:25   






Azért remélem az egész autót nem fogom így kihordani a kukába.. Úgy gondoltam előveszem a rozsda átalakító szettemet Smile Szemcsis







Műhely    160    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.09.17. 18:23   






A svéd kollégák leleményességét dicséri ez a két kép Very Happy







Műhely    160    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.09.17. 18:19   






Elvittem az autó fényszóró takaróját és ködlámpáját egy üvegcsiszoló mesterhez, akiből sajnos már nagyon kevés van Magyarországon. Nem tudom mennyire látszik, de olyan lett mint az új.










Műhely    160    2016.09.01. 13:41
Qenk
2016.09.14. 20:54   






Amit hozzáfűznék, komoly precizitást, tervezést, és mérhetetlen mértékű munkaórát igényel szimplán ennek a hátsó ablaknak a kivitelezése, Már már az antik felé hajlik, ahol számít az anyagminőség, és az emberi kéz alkotta törődés. Inkább volt egy guruló ékszer, mint jármű ami modern korainkra jellemzően szintén lenyűgöző tud lenni, de mégis ürességet érezni bennük. Ma mindent gép készít, az ember csak kirakósként helyére illeszt pár alkatrészt. Természetesen merevség szempontjából, a ragasztott üveg sokkal hatékonyabb. Része a karosszériának, anno viszont egy erős keretbe építve inkább az üveget védték, mint törékeny elemet.
Azt olvastam az 501/502 minden egyes darabja veszteség volt a Bajor gyárnak. Épp ezért nem készült sok belőle. Nem mondanám rossz, indulónak, mert elindult abba az irányba ahová a nagyok tartoznak.
Csak rosszkor tette. Ma nem is próbálnak ilyet megtenni, bár azt mondom ha a sportban sikeres volt, akkor azt is kellene erősíteni.
Ma nem csinál semmit a BMW, csak számolja a pénzt.

Az emberi kéz alkotta tárgyak tartják fent magason mértéket.
Jók a modern megoldásokat is, aminek van értelme, de kell tudnunk honnan indult, hogy ne felejtsük el mi célt is szolgál.
Kellenek a régi dolgok, legjobb ha használják is.


kÓCSmA    1193    2011.02.01. 09:27
fenyo
2016.09.14. 18:11   






A hátsó pillangó ablak üvegjének a rögzitése pont olyan mint a mai müanyag nyilás záró termoplán ablakoké "ez csak egy érdekesség"













Műhely    160    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.09.11. 21:19   






A válasz egyszerű olaj válság e9 elődje a Bertone 3200 cs ugyan evvel a motorral vagy túl magas fogyasztás e9 et is gyártották 2500 motorral is de a fene tudja ma elkezdtek gyártani bmw ket 3 hengeres motorral is miért villany motorral is miért valószinü a fejlődés miatt nem tudom.


Műhely    160    2016.09.01. 13:41
Qenk
2016.09.11. 18:54   






Érdekelne, ha ebben 3,2 V 8 volt, egyéb sallangokkal, akkor miért tettek később az e9 be kizárólag sor 6 ot? Ami ugye később a BMW zászlóshajója volt, így szerepelhetett volna egy korábbi limo Választható motorjaként. Akár egy injektoros V8 al. Mint ahogy ma is, 7 es és 6 os szériák nagyjából azonos motorokkal kérhetőek, csak a bódé más.


kÓCSmA    1193    2011.02.01. 09:27
fenyo
2016.09.11. 10:00   






A tartórészek mennek a galvanizálóba,a króm részek pedig krómoztatni.













Műhely    160    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.09.11. 09:58   






A 60éves lámpák úgy néznek ki mintha újak lennének, ezekben még volt anyag, foncsoroztatni sem kell elvinnem. Ez a Marshall lámpa egyébként is egy műremek.










Műhely    160    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.09.10. 00:01   






3.2 liter v 8 1956 120 -160 le karburátorok számátol függően alu blokk hüvelyes motor torzios rugó elől hátul merev hidas úgy tudom a kor leg gyorsabb europai limoja egyébkent ahogy csinálom úgy töltök mindent.


Műhely    160    2016.09.01. 13:41
Qenk
2016.09.09. 20:42   






Én műszaki megoldásokra is kíváncsi lennék, hogy miben tér el egy akkori felső kategóriás limo, mint egy mostani. Rögzítési pontok, merevítések, kábelezés, tömítettség, stb.

Ami pl. érdekesség, és nagyon eltérő.


kÓCSmA    1193    2011.02.01. 09:27
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  6 / 7 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Következő
Tartalomjegyzék  »   Veterán autó projektek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére