POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
5 / 7 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Veterán autó projektek  »   BMW 502 3.2 V8 újjászületés

fenyo
2016.12.07. 20:05   






Köszi. A tervezett időpont Február Március vége ja persze 2017.


Műhely    175    2016.09.01. 13:41
Laleeboy
2016.12.07. 09:11   






fenyo írta:





5*120?

Nagyon szépen haladsz

Csak bámulok


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3895    2005.07.19. 15:10
fenyo
2016.12.01. 20:49   






Mig mink apró darabokra szegyük a futóműveket, elkészült a homok szórás . Az autó szine senkit ne tévesszen meg, a fiuk gongosan le fujták washprimerrel nehogy az enyészeté legyen a vas. Úgyhogy végre elénktárult a teljes kép ami nem is olyan rossz. Az ajtok alja például szinte makulátlan csomi tető tök jó ,legalábbis láttam már ebben a korosztályban sokkal rosszabbat. Ugy hogy kezdődhet a rock n roll.









Műhely    175    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.12.01. 20:34   






Mig a homokfuvok szorakoznak addig misem tétlenkedünk szét és őssze szerelünk néhány dolgot és persze rendületlenül rendelem a felujithatatlan alkatrészeket németböl. A kárpitos is megvette a mintegy 25 negyzetmétrnyi bört a verdához, csak az illata kedvéért.
























Műhely    175    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.12.01. 20:18   






Azért magyarban is tudnak nem csak a sváboknál.






Műhely    175    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.12.01. 20:15   






Némi technikai mallör után újra tudok irni "1 sz. laptop+chardonnay irány szerviz 2 sz. laptop 8 honaposan vinyo kuka"nade mind egy. A lényeg hogy a fűtő rendszer szerintem egész szép lett.



















Műhely    175    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.11.20. 18:59   






"Heizung"szereld szét, végy egy kevéske homokt, majd fuj le, washprimerrel 2k festékkel, pótold a hiányzó tömitő szivacsokat, majd némi zsirral szereld össze. Persze ez igy ugyhangzik mint egy recept a valoságban egy kicsit bonyolultabb.Nos jelenleg itt tartunk. Very Happy
















Műhely    175    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.11.20. 18:22   






Ez megint, szerintem egy szép darab, meg különleges is, ablakmosó tartály a kornak megfelelően üvegböl






Műhely    175    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.11.20. 18:15   






Mig két hétig az autó homok fuvóknál van addig sem fogunk tétlenkedni fel újitjuk a futómüveket, fékrenszert, fütőrenszert, elektromos kábeleket, stb.




A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2016.11.20. 21:03 (1).

Műhely    175    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.11.20. 18:04   






A kromozók jelenleg igy állnak az alkatrészekkel."Persze ez csak izelitő a rengeteg alkatrészből." Megkapta a krom elötti vastag réz bevonatot "a kromozás ez által lessz tartós es időt állo," majd felpolirozzák és mehet az utlsó fázis.Szerintem már igy is k jol néz ki.



















Műhely    175    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.11.13. 15:06   






"Őregen és kopaszon a rokendrolt már nem birom"az autó teljesen lekoppasztva sehol egy csavar egy kábel egy kárpit,sehol egy sallang csak a puszta vas. Holnap egy kicsit vakargatom az alját és kedden irány a homokozó Very Happy






Műhely    175    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.11.13. 14:56   






Szerintem nincs olyan emelő amin kényelmesebben le lehetne szerelni a váltót meg a torziot, ami amúgy sem adta magát könnyen,mint ha az ember felboritja az autót. Hullott volna a képembe mindenféle kosz szemét.












Műhely    175    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.11.13. 14:15   






Eljött ez a pillanat is amikor vegre boritunk. Igaz lassan itt a hétvége de sebaj.









Műhely    175    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.11.07. 21:25   






És a hét utolsó mozzanata végre segédkereten az autó.A héten van egykis dolgom de utánna menthetetlenül boritunk, és elkezdjük levakarni a kátrányt az aljárol, nehogy a homok fuvók megszoljank. Smile



Műhely    175    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.11.07. 21:17   






A hátsó futómű is kiugrutt, na annak a torzios meg stabilizátoros megoldása nem kis mérnöki bravur. Pl gömb csukló a difi tetején egy kis csapágyas tengely a hid jobb és ball alján ami a stabilizátor szerepét tölti be.



Műhely    175    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.11.07. 21:07   






Az elsö futómű torziói aránylag könnyen szét jöttek viszont a hátsok okoztak némi fejtörést. Úgy hogy magát a szerkezetet meg a rugokat fenn is hagytuk majd ha fel lessz boritva kényelmesebb lessz leszedni







Műhely    175    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.11.07. 20:53   






Ettől féltem egy kicsit persze nem azért mert meg akartam volna menteni mert a csöcs menthetetlen csak nemtudtam hogy könnyen kijön



Műhely    175    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.11.07. 20:47   






Vége a temtő gondozásnak meg ahalloweennek is ugyhogy végre megint mehetek egykicsit bütykölni, ez a hét elég rövid volt. Ettöl függetlenül elég jól haladtunk. Az első futómü egy komplett zsir kupac persze ennek köszönhetöen a csavarok ugy lazulnak mintha két évesek lennének. Zsirzó gomb meg külön csapszeg olajozás mindenhol nagyon komoj.















Műhely    175    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.11.02. 23:13   






ja ja, és ahogy irtad egy komplett TMK műhely kellett pl az első futómű karbantartásához is zsirzó gomb zsirzó gomb hátán. a veterán garázsban pont most olvastam hogy ezek miatt 5000 km enként a gépállomásra kellet vinni a vasakat. Viszont az utokornak gyártották őket az biztos annyi vas van benne hogy őrökké tartson.


Műhely    175    2016.09.01. 13:41
Qenk
2016.11.02. 21:16   






Akkoriban nem ismerték a golyóscsapot? Very Happy


kÓCSmA    1195    2011.02.01. 09:27
fenyo
2016.10.31. 18:04   






Az ominozus benzincsap. Miután szétszedtem rákellet jönnöm hogy a parafa tömités menthetetlen a csap záró hengerének az eggyik ekcendere darabokban. Viszont úgy gondoltam a csap ujj árát figyelembe véve meg ér egy kis melót. Egy idősebb szakitól kaptam a tömitéshez parafa lapot elmesélte hogy mire figyeljek és én jó deák révén megfogattam minden tanácsát. Egyébként hogy ezen cuccon a mérnökök mit agyalhattak. Tehát a parafát be áztattam, ekcendert legyártattam ami egyébként a henger nem központossága miatt kell hogy igy is lehessen nyitni zárni. Magát a hengert két lapos acél lap ami rugóként szolgál nyomja fel parafára. Nos szerintem elég kacifántos szerkentyü viszont szerintem tuti lett.




























Műhely    175    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.10.31. 17:31   






Az újragyártott szimeringek bronzból, ahogy ígértem. A váltó és a kormány szimeringeket még hosszába ketté kell vágnom, hogy a helyükre tudjanak kerülni.




Műhely    175    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.10.31. 17:29   






A kézifék, kilométeróra spirál, géptető, szivató, tempomat "kézigáz", bowdeneket egy monori mester gyártotta le, szerintem gyönyörűek lettek.




Műhely    175    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.10.31. 17:27   






Legutoljára az elektromos vezetékek kerülnek ki.



















Műhely    175    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.10.31. 17:25   






Tetőkárpit oldal tartók




Műhely    175    2016.09.01. 13:41
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  5 / 7 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Következő
Tartalomjegyzék  »   Veterán autó projektek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére