POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 2 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Veterán autó projektek  »   BMW E9 3000 CS újjászületés

Laleeboy
2016.10.12. 13:35   






fenyo írta:
Laleeboy írta:
fenyo írta:
A végeredmény, egy kis visszatekintés a múltba mibő mi lett.






































































Gyönyörű

És meglehetősen furcsán érdekes a veterán kocsi ezzel a modern (és manapság divatos) színnel


Van egy mondás, amihez tartani is szoktam magam. Győztes csapaton és gyári színen soha ne változtass. Ahogy írtad, ez a manapság divatos szín, az E9-nek az egyik gyári színe volt.





Leesikazalla Leesikazalla Leesikazalla Leesikazalla Leesikazalla Leesikazalla Taps Taps Taps Taps Taps Taps


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3873    2005.07.19. 15:10
fenyo
2016.10.10. 21:14   






Laleeboy írta:
fenyo írta:
A végeredmény, egy kis visszatekintés a múltba mibő mi lett.






































































Gyönyörű

És meglehetősen furcsán érdekes a veterán kocsi ezzel a modern (és manapság divatos) színnel


Van egy mondás, amihez tartani is szoktam magam. Győztes csapaton és gyári színen soha ne változtass. Ahogy írtad, ez a manapság divatos szín, az E9-nek az egyik gyári színe volt.




Műhely    153    2016.09.01. 13:41
Laleeboy
2016.10.10. 10:40   






fenyo írta:
A végeredmény, egy kis visszatekintés a múltba mibő mi lett.






































































Gyönyörű

És meglehetősen furcsán érdekes a veterán kocsi ezzel a modern (és manapság divatos) színnel


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3873    2005.07.19. 15:10
fenyo
2016.10.09. 11:22   






A végeredmény, egy kis visszatekintés a múltba mibő mi lett.






































































Műhely    153    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.10.03. 08:32   






Úgy gondolom, elég látványos a különbség Kacsint































Műhely    153    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.10.03. 08:29   






"Még érzem a festék friss illatát, a sebesség váltóját még nem használta senki, a bőr ülésen még nem ült senki, az E9-re azt mondták: az álmok autója, és az is volt." Persze az idézet valójában nem így szól, és remélem elsüllyedni se fog.































Műhely    153    2016.09.01. 13:41
Laleeboy
2016.09.23. 09:15   






fenyo írta:
A motor miután beraktuk, feltöltöttük, kettőt fordult és járt. Ezt csak azért mondom, mert láttam egy videót ahol generáloztak egy 2002-est és félórán át köszörülték, hogy beinduljon. Smile

























Surprised


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3873    2005.07.19. 15:10
fenyo
2016.09.23. 08:30   






A motor miután beraktuk, feltöltöttük, kettőt fordult és járt. Ezt csak azért mondom, mert láttam egy videót ahol generáloztak egy 2002-est és félórán át köszörülték, hogy beinduljon. Smile

























Műhely    153    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.09.22. 21:37   






talám még annyit hogy szinte az eggyetlen alkatrész amihez nem nyultunk az a fesz szabályzó volt 30 km után meg is adta magát
Laleeboy írta:
fenyo írta:
Íme "a motor"































Szép munka

Miért kellett ennyire belenyúlni?


Műhely    153    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.09.17. 18:15   






Lassan itt az ideje, hogy lassan elkezdjük betenni a hátsó futóművet és a motort.



















Műhely    153    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.09.17. 18:12   






A hátfalat takaró kárpit eredetileg papírból készült, mi csináltunk hozzá egy sablont és legyártottuk üvegszálból, majd be lett vonva műbőrrel. Szerintem jobb lett mint az eredeti. Ez is a magyar mesterek ötletességét dicséri.
















Műhely    153    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.09.16. 19:51   






És lassan így tovább ...
















Műhely    153    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.09.13. 22:30   






AZ eredeti képek nagyobb felbontásúak, viszont az oldal sajnos nagy felbontású képeket nem enged feltölteni a méretük miatt. Próbálunk majd nagyobb felbontású képeket is feltölteni. Smile Persze nem vagyok egy nagy számítógép guru.
gameover írta:
nagyobb felbontású képeket nem lehet valahol megnézni?


Műhely    153    2016.09.01. 13:41
gameover
2016.09.13. 20:36   






nagyobb felbontású képeket nem lehet valahol megnézni?


Budapest    515    2009.11.29. 16:35
fenyo
2016.09.13. 20:09   






fényezés után az összeszerelési sorrend szinte ugyan az mint a szét szerelés csak ez valamivel látványosabb elösször bekerülnek a kábelek a szigetelések a szép új tetőkárpit a müszerfal és igy tovább


















Műhely    153    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.09.11. 09:55   






Ugye emlékeztek még! Ebből ez lett, a fényezők is elkészültek a dolgokkal.



















Smile


Műhely    153    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.09.09. 19:23   






úgy gondoltam, ha már az automatát mivel rángatott, felújittatjuk akkor a motor se maradjon ki egyébként ez vonatkozik minden porcikájára mondhatnám itt a zárakat az ablak emelőket fütő rendszer gumi kéderek az utolsó csavarig kárpitok szinte minden teljesen új futómű stb


Műhely    153    2016.09.01. 13:41
Laleeboy
2016.09.09. 18:47   






fenyo írta:
Íme "a motor"































Szép munka

Miért kellett ennyire belenyúlni?


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3873    2005.07.19. 15:10
fenyo
2016.09.09. 13:16   






Íme "a motor"































Műhely    153    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.09.07. 13:07   






Egy kis ízelítő az alkatrészekből és majd később a motorból is, bár a motorhoz 2 hónapot vártunk a Mahle Dugattyúkra.




















































Műhely    153    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.09.06. 14:42   






Míg a fényezők csiszolgatják a vasat, addigelvonulunk az apró anyagokat javítgatni mi is.




























Műhely    153    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.09.06. 14:26   






































A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2016.09.06. 14:45 (1).

Műhely    153    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.09.05. 21:43   






Persze képekről az autó elég gyorsan alakul, időben mégis egy hónap telt el...































Műhely    153    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.09.05. 21:40   






Visszakaptuk a kocsit homokszórás után. A homokszórók vasprimerrel lefújták rozsda még a "környékre se jöjjön". Mi pedig elővettük a rozsda átalakító szerszámainkat, "fűrész, gyorskorong" és különböző pótanyagok.































Műhely    153    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.09.04. 20:49   






Homokszórás előtt teljesen szétszedtük és az alvázvédő nagyját leszedtük. Az igazi csodákat csak homokszórás után láttuk. Confused




























Műhely    153    2016.09.01. 13:41
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 2 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2  Következő
Tartalomjegyzék  »   Veterán autó projektek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére