POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
5 / 8 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   BMW E36   »   by.zsosz:only for my son 318ti

ZSOSZ
2016.10.09. 04:49   






[img]



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2017.02.03. 12:27 (1).

ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3325    2007.01.19. 13:46
ZSOSZ
2016.10.07. 22:34   






Meg-e voltak az 1.saját erős méterek. Very Happy



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2017.02.03. 12:28 (1).

ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3325    2007.01.19. 13:46
ZSOSZ
2016.10.06. 20:40   






Kezd



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2017.02.03. 12:28 (1).

ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3325    2007.01.19. 13:46
ZSOSZ
2016.10.03. 08:28   






Ha mán



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2017.02.03. 12:28 (1).

ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3325    2007.01.19. 13:46
ZSOSZ
2016.09.22. 13:22   









Az 1. és valószínüsítem az egyetlen szabadságos nap hogy összeálljon végre.... Sad


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3325    2007.01.19. 13:46
Mts
2016.09.09. 11:30   






Egészen s szépen ,,fényesedik ez az hatos laposalátét,,,, Very Happy


   627    2005.11.15. 19:23
Laleeboy
2016.09.07. 20:02   






ZSOSZ írta:
Laleeboy írta:
Jól néz ki

Rengeteg meló van még rajta hogy telibe is le merjem fényképelni

Laleeboy írta:
Mikorra várható a "mázsálás" és kb mit vártok tőle?

Szerintem jövőhéten már mozdulni fog önerőből.Utána sok-sok összekoptató km.Majd a végleges program padolás közben.Azt látni fogjátok.
Matek szerint meg kell lennie a 200-nak és uccára készítve a gyáriból még mielőtt valaki fikázna.

Laleeboy írta:
Nem fog alul nagy nyomatékvesztést okozni az extra könnyű lendkerék

Mivel csak 4 sonkás ennek a tetű m44-nek a főtengelye,így szinte érintetlen maradt.Azt vettem észre sajátjaimon hogy a lendkerék könnyitése sulyra vetítve hírből sem számít annyit,mint a főtengelyé.
Így ha a főtengely gyárias,nem marad más lehetőség máshun kell könnyíteni.
Majd lássuk. Very Happy


A 200 elég jól hangzik

Várom a fejleményeket/képeket stb

Szemcsis Kacsint


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3900    2005.07.19. 15:10
ZSOSZ
2016.09.06. 08:42   






[quote="Laleeboy"]



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2017.02.03. 12:29 (1).

ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3325    2007.01.19. 13:46
Laleeboy
2016.09.05. 21:44   






Jól néz ki

Mikorra várható a "mázsálás" és kb mit vártok tőle?

Nem fog alul nagy nyomatékvesztést okozni az extra könnyű lendkerék


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3900    2005.07.19. 15:10
ZSOSZ
2016.09.04. 20:59   






Jelenlegi állás:



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2017.02.03. 12:29 (1).

ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3325    2007.01.19. 13:46
ZSOSZ
2016.08.22. 22:07   






Még



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2017.02.03. 12:30 (1).

ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3325    2007.01.19. 13:46
ZSOSZ
2016.08.11. 09:25   






Old school?



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2017.02.03. 12:30 (1).

ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3325    2007.01.19. 13:46
Laleeboy
2016.08.02. 19:08   






ZSOSZ írta:
Az utóbbi napokban ezzel tőttöttem időm java részét:



Cép is,jó is a gyári-de túl kellett rajta lépni. Smile



Most egyenlőre félrerakom,hogy mikor bent lesz a motor ott még rápróbáljam és készre varrhassam majd.Készült egy kaloda hozzá a rendelkezésre álló helyet behatárolva.Azon belül vagyok még.Az átmérő váltásból a soron következőre esett a választás ami most 42,4mm.Ha 40,0-sel csinálom,akkor akár mint a gyári lenne csak más vonal vezetéssel. Smile


Céééép Kacsint


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3900    2005.07.19. 15:10
ZSOSZ
2016.08.02. 14:00   






[quote="Jack87"]....



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2017.02.03. 12:30 (1).

ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3325    2007.01.19. 13:46
Jack87
2016.08.02. 11:26   






ZSOSZ írta:
Az utóbbi napokban ezzel tőttöttem időm java részét:



Cép is,jó is a gyári-de túl kellett rajta lépni. Smile



Most egyenlőre félrerakom,hogy mikor bent lesz a motor ott még rápróbáljam és készre varrhassam majd.Készült egy kaloda hozzá a rendelkezésre álló helyet behatárolva.Azon belül vagyok még.Az átmérő váltásból a soron következőre esett a választás ami most 42,4mm.Ha 40,0-sel csinálom,akkor akár mint a gyári lenne csak más vonal vezetéssel. Smile


Az igen! Kis kacskaringós Very Happy
Nézegetem már egy ideje amiket csinálsz.. Smile
Volna egy kérdésem. A gyári IS leömlő funkcionálhat jobban egy M43B18-on annak az öntöttvas leömlőjénél? Vagy felesleges köztes csere meg pénzkidobás és egyszerűbb akkor már csinálni egyet hozzá?


Szeged    1    2016.07.24. 09:15
ZSOSZ
2016.08.02. 07:20   






Az utóbbi napokban



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2017.02.03. 12:31 (1).

ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3325    2007.01.19. 13:46
ZSOSZ
2016.07.29. 09:06   






[quote="erik3_6"]



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2017.02.03. 12:31 (1).

ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3325    2007.01.19. 13:46
erik3_6
2016.07.29. 06:55   






ZSOSZ írta:
Nem rejtegetek semmit,a lényeg ott figyel a képtáramban.Vagy amit fontosabbnak tartok általában írok hozzá magyarázatot.



Gipszre-gittre nem lehet közvetlen formaleválasztót kenni.
Én 2 féle szerszámgyantát használok.
Az egyikkel tényleg szerszámot készítek,a másikkal mint a képen is látjátok mikor a csiszolással végeztem azzal bepacsmagolom.Ha maximalista akarnék lenni ezt is ki lehet polírozni,hogy a kész cucc felülete is hasonló minőségű legyen.
Próbáltam régebben a lakkot,azzal beszoptam.
Utólag kiokosítva már beszereztem pólustömítőt is,tehát már a lakkozás sem volna akadály.
A habok kioldására lehet nitro hígítót-acetont(nagyon agresszív) vagy nekem a sztirol lett a leg szimpatikusabb.
Tehát van egy cép csilli-villi felületű akár milyen elbaszott formáju maganyagunk.Azt beboríccsuk valamiféle tapettával.
Na és azon nekem is volt pár álmatlan éccakám,hogy ha kioldottam a habanyagot hogy szedem ki a formaszerszám kérgét.
SENKI-"szakmabeli" sem tudott érdemleges választ adni.
Háll 'stennek azért műxik a technológiám.




Én kentem már gittre közvetlenül formaleválasztót, vaxot is meg PVA-t is és nem volt probléma vele.


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
ZSOSZ
2016.07.28. 20:30   






Nem rejtegetek semmit



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2017.02.03. 12:31 (1).

ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3325    2007.01.19. 13:46
Laleeboy
2016.07.28. 18:44   






erik3_6 írta:
Laleeboy írta:
erik3_6 írta:
ZSOSZ írta:
emese_ferenc írta:
Szép munka Kacsint Surprised

Igyekszem,de én még csak itt tartok:



A gyári motorsportos elképzelés a cél,de azt a szintet sosem fogom elérni.(Szép is volna ha közel 2e€-t csak erre rászánhatnánk)
Azóta már megkötött a csiríz,méretre vissza kell vágnom a bödön kiállásait,majd összeragacsolni a tütesorral és végül beborítani egy üvegszövet,majd 12K-s karbonnal.És hogy a légy is elseggeljen rajta és a fikázók inkább másba kössenek bele lé lössz lakkozva Very Happy Very Happy


Engem az érdekelne, hogy ebből hogyan szeded ki a belsejét?


Szerintem valamivel kioldja (mint a hungarocellt a nitro)


Ilyenen már én is gondolkodtam, csak a gittelést nem oldja a nitro. Ha pedig bármilyen habanyagból kialakítunk egy formát amit old akkor annak a felülete nem elég finom erre a célra, ezért is kell lefinomítani gitteléssel. Vagy ha a gittelés meg formaleválasztózva van akkor a bentmaradt darabokat benyúlva lesznek kiszedegetve?
Rengeteget agyaltam hogyan lehetne kompozit airboxot csinálni egyszerűen szépet, már össze is állt a fejemben egy elméleti megoldás csak idő hiányában nem tudok próbálkozni.

A mérete miatt lehet hogy ki lehet piszkálni azt ami nem jön ki, de majd a mester elárulja ha nem topszekerce Szemcsis


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3900    2005.07.19. 15:10
erik3_6
2016.07.28. 17:53   






Laleeboy írta:
erik3_6 írta:
ZSOSZ írta:
emese_ferenc írta:
Szép munka Kacsint Surprised

Igyekszem,de én még csak itt tartok:



A gyári motorsportos elképzelés a cél,de azt a szintet sosem fogom elérni.(Szép is volna ha közel 2e€-t csak erre rászánhatnánk)
Azóta már megkötött a csiríz,méretre vissza kell vágnom a bödön kiállásait,majd összeragacsolni a tütesorral és végül beborítani egy üvegszövet,majd 12K-s karbonnal.És hogy a légy is elseggeljen rajta és a fikázók inkább másba kössenek bele lé lössz lakkozva Very Happy Very Happy


Engem az érdekelne, hogy ebből hogyan szeded ki a belsejét?


Szerintem valamivel kioldja (mint a hungarocellt a nitro)


Ilyenen már én is gondolkodtam, csak a gittelést nem oldja a nitro. Ha pedig bármilyen habanyagból kialakítunk egy formát amit old akkor annak a felülete nem elég finom erre a célra, ezért is kell lefinomítani gitteléssel. Vagy ha a gittelés meg formaleválasztózva van akkor a bentmaradt darabokat benyúlva lesznek kiszedegetve?
Rengeteget agyaltam hogyan lehetne kompozit airboxot csinálni egyszerűen szépet, már össze is állt a fejemben egy elméleti megoldás csak idő hiányában nem tudok próbálkozni.


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
Laleeboy
2016.07.28. 10:15   






erik3_6 írta:
ZSOSZ írta:
emese_ferenc írta:
Szép munka Kacsint Surprised

Igyekszem,de én még csak itt tartok:



A gyári motorsportos elképzelés a cél,de azt a szintet sosem fogom elérni.(Szép is volna ha közel 2e€-t csak erre rászánhatnánk)
Azóta már megkötött a csiríz,méretre vissza kell vágnom a bödön kiállásait,majd összeragacsolni a tütesorral és végül beborítani egy üvegszövet,majd 12K-s karbonnal.És hogy a légy is elseggeljen rajta és a fikázók inkább másba kössenek bele lé lössz lakkozva Very Happy Very Happy


Engem az érdekelne, hogy ebből hogyan szeded ki a belsejét?


Szerintem valamivel kioldja (mint a hungarocellt a nitro)


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3900    2005.07.19. 15:10
erik3_6
2016.07.27. 19:03   






ZSOSZ írta:
emese_ferenc írta:
Szép munka Kacsint Surprised

Igyekszem,de én még csak itt tartok:



A gyári motorsportos elképzelés a cél,de azt a szintet sosem fogom elérni.(Szép is volna ha közel 2e€-t csak erre rászánhatnánk)
Azóta már megkötött a csiríz,méretre vissza kell vágnom a bödön kiállásait,majd összeragacsolni a tütesorral és végül beborítani egy üvegszövet,majd 12K-s karbonnal.És hogy a légy is elseggeljen rajta és a fikázók inkább másba kössenek bele lé lössz lakkozva Very Happy Very Happy


Engem az érdekelne, hogy ebből hogyan szeded ki a belsejét?


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
vasi89
2016.07.27. 09:30   






ZSOSZ írta:
vasi89 írta:
lehet h ez egy nagyon amatőr kérdés lesz de a dizájn mellett milyen szerepe van még a karbonnak? Súly ennyit számít? Ez egy külső bevonat lesz?

Vannak olyan formák amit fémből hegesztve "képtelenség" megcsinálni.Akkor marad az öntés,amit nem sokan csinálnak.
Így a kompozit anyagok felhasználása a legcélravezetőbb. Smile
A súly spóroláson túl a motortérben a sugárzott hőt sem veszi úgy át mint a fém.Hűvösebb a levegő,ha hűvösebb több benne a zokszigény.Azt a legnehezebb bejuttatni plusszba szívó üzemben ha a feltöltéstől eltekintünk. Smile
vasi89 írta:
Ez egy külső bevonat lesz?

Nem.Ez közvetlen a belső bevonat.Erre fogom kívülről felvinni és ezáltal stabilabbá tenni az egész bödönt.Igencsak pulzálni tud a levegő egy"zárt" térben,így szükség van a több rétegű laminálásra. Az utolsó-záró rétegnek meg inkább dizájnyos funkciója lesz.
Ufffff.


köszi a felvilágosítást Szemcsis thanx


Mezőkövesd/Budapest    1661    2012.06.26. 00:46
ZSOSZ
2016.07.26. 16:17   






[quote="vasi89"]l



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2017.02.03. 12:32 (1).

ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3325    2007.01.19. 13:46
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  5 / 8 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő
Tartalomjegyzék  »   BMW E36

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére